ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Srdr.Betta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2022 12:25
Son Ziyaret:
09 Mayıs 2025 21:29
Toplam Mesaj:
9 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serdar TURAN
Doğum Tarihi:
19 Ocak 1997
Yaş:
29
İl:
Erzurum
Meslek:
Sosyolog
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SERDAR TURAN
SON 9 MESAJI
Amatörce Bitki Denemem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241604571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241605411.jpg[/IMG]
Ölçüler:65×60h×40
Canlı Türleri:
5 adet melek
4 adet gurami
6 adet cüce vatoz yavrusu
1 adet sea
3 adet nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri, subulata, anibuas ve çınar bitkisi bakımı basit bitkileri seçmeye çalıştım.
Tankın Yaşı: 1 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:dış filtre, ısıtıcı ve pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu, Gnays kayası, yati kök
Ustalarım akvaryumu kuralı kısa bir süre oldu çok profesyonel bir kurulum değil kendi imkanlarım doğrultusunda yapmaya çalıştım.
Aydınlatma basit kaldı biraz şerit band Led kullanıyorum alüminyum bulamadığım için modül Led yapamadım hazır armatürler de el yakıyor ne yazık ki [:)].
Nerite salyangozları bir türlü akvaryumda tutamıyorum sürekli yukarı çıkıyorlar su değerlerini kontrol ediyorum dip çekimi yapıyorum ama pek keyif vermiyor açıkcası sürekli yukarıda askıda kalıyorlar.
Guramilerde birbirini sürüyor genelde, meleklerin keyifleri yerinde.
Pipo filtre randımanlı çalışmıyor ne yazık ki hava motorunun gücü düşük olduğu için yetersiz kaldı az miktarda hava veriyor çıkarmayı düşünüyorum.
Işık günde 8 saat yanıyor 3+5 şeklinde yanıyor.
Fikir ve önerilerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler dilerim. [:)][EDIT]Srdr.Betta,2024-11-10 16:42:38[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241604571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/101120241605411.jpg[/IMG]
Ölçüler:65×60h×40
Canlı Türleri:
5 adet melek
4 adet gurami
6 adet cüce vatoz yavrusu
1 adet sea
3 adet nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri, subulata, anibuas ve çınar bitkisi bakımı basit bitkileri seçmeye çalıştım.
Tankın Yaşı: 1 aylık
Filtrasyon ve Işıklandırma:dış filtre, ısıtıcı ve pipo filtre
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu, Gnays kayası, yati kök
Ustalarım akvaryumu kuralı kısa bir süre oldu çok profesyonel bir kurulum değil kendi imkanlarım doğrultusunda yapmaya çalıştım.
Aydınlatma basit kaldı biraz şerit band Led kullanıyorum alüminyum bulamadığım için modül Led yapamadım hazır armatürler de el yakıyor ne yazık ki [:)].
Nerite salyangozları bir türlü akvaryumda tutamıyorum sürekli yukarı çıkıyorlar su değerlerini kontrol ediyorum dip çekimi yapıyorum ama pek keyif vermiyor açıkcası sürekli yukarıda askıda kalıyorlar.
Guramilerde birbirini sürüyor genelde, meleklerin keyifleri yerinde.
Pipo filtre randımanlı çalışmıyor ne yazık ki hava motorunun gücü düşük olduğu için yetersiz kaldı az miktarda hava veriyor çıkarmayı düşünüyorum.
Işık günde 8 saat yanıyor 3+5 şeklinde yanıyor.
Fikir ve önerilerinizi bekliyorum herkese iyi hobiler dilerim. [:)][EDIT]Srdr.Betta,2024-11-10 16:42:38[/EDIT]
Birbirini Kavalayan Guramiler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
Ustalarım söyle bir akvaryumum var
2 adet noktalı gırami
2 adet altın gurami var
Guramilerde kendi aralarında birbirini kovalıyor sürüyor birbirini yanlarında melek balığı var onlarla pek alakalı değiller neden böyle yaparlar.
4 gurami
5 melek
6 cüce vatoz yavrusu
3 nerite salyangoz
120 litre akvaryum hacmi pipo filtre kullanıyorum şu an.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
Ustalarım söyle bir akvaryumum var
2 adet noktalı gırami
2 adet altın gurami var
Guramilerde kendi aralarında birbirini kovalıyor sürüyor birbirini yanlarında melek balığı var onlarla pek alakalı değiller neden böyle yaparlar.
4 gurami
5 melek
6 cüce vatoz yavrusu
3 nerite salyangoz
120 litre akvaryum hacmi pipo filtre kullanıyorum şu an.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=srnozcn]
Haklısınız simetri çok fark etmeyecektir. Renk dağılımı yeterli mi değil mi beyaz az kalır mı acaba gibi sorular var aklımda.
Teşekkür ederim öncelikle aslında profesyonel değil oldukça amatör şekilde yapıyorum bende. Isı ölçer ve potansiyometre tamamen kendi isteğimle alakalı :) bu şekilde kendiniz yapmanız benzer özelliklerdeki bir armatür setine göre tabiki çok çok uyguna geliyor. Benim elimde bir armatür kasası olduğu için geri kalan tamamı 2024 rakamıyla 1000TL kadar tuttu. Hazır almakla alakalı da şunu söyleyebilirim hazır aldım 3 kere. Armatürkün premium serisini dahi aldım ama powerled kadar etkisi yok bunu şahsen deneyimledim. Bilemiyorum bakılacak bitkiyle de alakası var tabiki.
Almak mı mantıklı yapmak mı konusunda da yanlış anlamayın şahsen şuan çok kalitesini de alabilirim hobinin götürüsünü düşünerek Bismillah dedik. Ama kendim uğraşmak, buna kafa yormak, nihayetinde birşey üretiyor olmak ve bunun sayesinde bitkilerin büyümesini izlemek vs çok çok daha keyifli oluyor diye düşünüyorum. Bu da biraz kişisel zevkle alakalı bir durum. Ama uğraşacak zamanım olmuyor vs diyorsanız ve çok zor bitkiler beslemeyecekseniz Orionled C serisini önerebilirim.[/QUOTE]
Elinize emeğinize sağlık çok açıklayıcı oldu gerçekten.
[QUOTE=srnozcn]
Haklısınız simetri çok fark etmeyecektir. Renk dağılımı yeterli mi değil mi beyaz az kalır mı acaba gibi sorular var aklımda.
Teşekkür ederim öncelikle aslında profesyonel değil oldukça amatör şekilde yapıyorum bende. Isı ölçer ve potansiyometre tamamen kendi isteğimle alakalı :) bu şekilde kendiniz yapmanız benzer özelliklerdeki bir armatür setine göre tabiki çok çok uyguna geliyor. Benim elimde bir armatür kasası olduğu için geri kalan tamamı 2024 rakamıyla 1000TL kadar tuttu. Hazır almakla alakalı da şunu söyleyebilirim hazır aldım 3 kere. Armatürkün premium serisini dahi aldım ama powerled kadar etkisi yok bunu şahsen deneyimledim. Bilemiyorum bakılacak bitkiyle de alakası var tabiki.
Almak mı mantıklı yapmak mı konusunda da yanlış anlamayın şahsen şuan çok kalitesini de alabilirim hobinin götürüsünü düşünerek Bismillah dedik. Ama kendim uğraşmak, buna kafa yormak, nihayetinde birşey üretiyor olmak ve bunun sayesinde bitkilerin büyümesini izlemek vs çok çok daha keyifli oluyor diye düşünüyorum. Bu da biraz kişisel zevkle alakalı bir durum. Ama uğraşacak zamanım olmuyor vs diyorsanız ve çok zor bitkiler beslemeyecekseniz Orionled C serisini önerebilirim.[/QUOTE]
Elinize emeğinize sağlık çok açıklayıcı oldu gerçekten.
Power Led Dizilimi Onerisi (tamamlandı)
[QUOTE=srnozcn]Herkese selamlar. Önceki amatör armatür denememden sonra biraz daha profesyonel birşey denemeye başladım.
60 x 9 cm alüminyum soğutucu levha içine genişliği 55 cm olacak şekilde dizilimi yapıyorum. 3 adet fan ile destekleyeceğim. bu fanları da bir potansiyometre ile harici bir adaptör ile çalıştırıp hızını kendim ayarlayacağım. Bunun nedeni de son hızda ses sorunu yaşarsam makul seviyeye kendim ayarlamak istiyorum. Ledler tabiki termal macun ile eklenecek fakat yinede ısıyı kontrol etmek için basit bir derece de ekleyeceğim üzerine. Neyse sonuç olarak bunlar benim düşüncelerim. Sizden fikir istediğim nokta şu, dizilimi alttaki gibi yapacağım. Sizce uygun mu yoksa farklı bir önerisi olan olur mu.
Pembe olanlar grow, diğerleri gördüğünüz gibi. 35w 350ma driver kullanıyorum fakat 36 led yaptım.
6 GROW
5 ROYAL BLUE
5 DEEP RED
20 BEYAZ 10K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/311020241641391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam öncelikle elinize sağlık benim merak ettiğim bir konu var böyle kendi bir armatür yapmak almaktan daha uyguna gelir mi sizin kadar profesyonel bir tasarım olmasa da basit düzlemde bir armatür yapmayı düşünüyorum ama maliyeti aynı olacaksa uğraşmakta istemiyorum açıkcası sizce yapmak mı mantıklı almak mı.
[QUOTE=srnozcn]Herkese selamlar. Önceki amatör armatür denememden sonra biraz daha profesyonel birşey denemeye başladım.
60 x 9 cm alüminyum soğutucu levha içine genişliği 55 cm olacak şekilde dizilimi yapıyorum. 3 adet fan ile destekleyeceğim. bu fanları da bir potansiyometre ile harici bir adaptör ile çalıştırıp hızını kendim ayarlayacağım. Bunun nedeni de son hızda ses sorunu yaşarsam makul seviyeye kendim ayarlamak istiyorum. Ledler tabiki termal macun ile eklenecek fakat yinede ısıyı kontrol etmek için basit bir derece de ekleyeceğim üzerine. Neyse sonuç olarak bunlar benim düşüncelerim. Sizden fikir istediğim nokta şu, dizilimi alttaki gibi yapacağım. Sizce uygun mu yoksa farklı bir önerisi olan olur mu.
Pembe olanlar grow, diğerleri gördüğünüz gibi. 35w 350ma driver kullanıyorum fakat 36 led yaptım.
6 GROW
5 ROYAL BLUE
5 DEEP RED
20 BEYAZ 10K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250183/311020241641391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam öncelikle elinize sağlık benim merak ettiğim bir konu var böyle kendi bir armatür yapmak almaktan daha uyguna gelir mi sizin kadar profesyonel bir tasarım olmasa da basit düzlemde bir armatür yapmayı düşünüyorum ama maliyeti aynı olacaksa uğraşmakta istemiyorum açıkcası sizce yapmak mı mantıklı almak mı.
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=Babakızakvarist]
Çok teşekkür ederim benimde ilgim bitki ve melek olduğu için 90x50x60 seçmiştim ama bitkili maximum 40 diyo çoğu üstad. arızalı wallwasher bulma konusuna gelince bir ara 100cm 50cm ve 30 cm olmak üzere 3 adet buldum sık sık bakmalısınız market dijital güvenilir bir site ihtiyaçlarımı ordan alıyorum boş kasada mevcut walwasher için önceden açtığım konuyu bırakıcam tamir ve yapım için belki faydası olur[:)]
https://www.akvaryum.com/Forum/geri_donusum_power_led_aydinlatma_k995526.asp[/QUOTE]
Çok iyisiniz hocam böyle bilgi paylaşımı oldukça insanın hevesi hiç bitmiyor [:)]
[QUOTE=Babakızakvarist]
Çok teşekkür ederim benimde ilgim bitki ve melek olduğu için 90x50x60 seçmiştim ama bitkili maximum 40 diyo çoğu üstad. arızalı wallwasher bulma konusuna gelince bir ara 100cm 50cm ve 30 cm olmak üzere 3 adet buldum sık sık bakmalısınız market dijital güvenilir bir site ihtiyaçlarımı ordan alıyorum boş kasada mevcut walwasher için önceden açtığım konuyu bırakıcam tamir ve yapım için belki faydası olur[:)]
https://www.akvaryum.com/Forum/geri_donusum_power_led_aydinlatma_k995526.asp[/QUOTE]
Çok iyisiniz hocam böyle bilgi paylaşımı oldukça insanın hevesi hiç bitmiyor [:)]
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gerçekten yüksek değilde uzun akvaryum daha keyifli olabilirmiş onu fark ettim. Ama bunu avantaja çevirip melek büyütmek istiyorum bakalım nasıl bir sonuç çıkacak [:)]
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Gerçekten yüksek değilde uzun akvaryum daha keyifli olabilirmiş onu fark ettim. Ama bunu avantaja çevirip melek büyütmek istiyorum bakalım nasıl bir sonuç çıkacak [:)]
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok güzel bir akvaryum maşallah arızalı bulabilsem bende alıp kendimce bir şeyler yapacağım ama ne yazık ki bulamıyorum [:)].
[QUOTE=Babakızakvarist]Merhaba geçmiş olsun tank seçimi yaparken benimde yaptığım bir hata 60cm seçmek oldu yükseklik artıkça ışık dibe ulaşamıyor malesef ben tabana lav kırığı serdim arkadan yüksek öne doğru alçak olacak şekilde derinlik verdim ve üzerine bazalt kum serdim tabandan böylelikle yükseltmiş oldum aydınlatma olarak power led kullanıyorum kedim yaptım yaparkende internet üzeri 2. el ugulamasından bulduğum arızalı wallwasherları tamir edip kullandım ledlerini 2 beyaz 1 grow olacak şekilde yeniden dizdim alüminyumları soğutma için ideal ve taç kapağın altıda kaldığı için görüntü sorunu olmuyor . tankın orta kısmına gelen kısımda 60 derece power led merceği kullanıyorum görsel bırakıyorum taban için keyifli hobiler[:)][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok güzel bir akvaryum maşallah arızalı bulabilsem bende alıp kendimce bir şeyler yapacağım ama ne yazık ki bulamıyorum [:)].
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
[QUOTE=1Balikci ]Bazı sitelerde uygun fiyatlı arma türler bulunabiliyor, ancak bazı bitkiler zaten çok fazla ışığa gerek duymuyorlar ışığa gerek duymayan bitkilerden tercih edebilirsiniz[/QUOTE]
Önerebileceğiniz bitki var mı hocam bildiğim kadarıyla basit bitkiler elimde olanlar. Ayrıca ne bakabilirim.
[QUOTE=1Balikci ]Bazı sitelerde uygun fiyatlı arma türler bulunabiliyor, ancak bazı bitkiler zaten çok fazla ışığa gerek duymuyorlar ışığa gerek duymayan bitkilerden tercih edebilirsiniz[/QUOTE]
Önerebileceğiniz bitki var mı hocam bildiğim kadarıyla basit bitkiler elimde olanlar. Ayrıca ne bakabilirim.
Yeni Kurulum Aydınlatma Sorunu
Ölçüler:65×60h×40 cm
Canlı Türleri: 5 adet melek 2 adet gurami 1 adet cüce vatoz 3 tane nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri subulata vardı ama çürüyor tutmadı pellia moss oda çürüme evresinde
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: bant Led armatür kullanıyorum ama bir faydası olmadı pipo filtre ve dip çekimi
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu gnays kayası capatta yaprağı ve bir iki parça yati kökü
Ustalarım merhaba öncelikle.
Akvaryumu kuralı bir ay oldu bitkilerim küçük akvaryumdaydı bir hevesle büyük akvaryum aldım bitkileri ona geçirdim ama aydınlatma sorununu çözemedim aşırı pahalı geldi armatürler, bant Led aldım oda iş görmedi kendim yapayım dedim alüminyum levha bulamadım maliyeti yüksek oldu akvaryumu çok seviyorum balıklar çok keyifli bir sorun yok çok şükür ama aydınlatma çok sorun çıkarıyor sizce ne yapabilirim?
Bitki lerim çürümeye başladı ve yanıyor deliniyor yaprakları.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
Ölçüler:65×60h×40 cm
Canlı Türleri: 5 adet melek 2 adet gurami 1 adet cüce vatoz 3 tane nerite salyangoz
Bitki Türleri: Amazon hançeri subulata vardı ama çürüyor tutmadı pellia moss oda çürüme evresinde
Tankın Yaşı: 1 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: bant Led armatür kullanıyorum ama bir faydası olmadı pipo filtre ve dip çekimi
Tasarım ve Dekorasyon: dere kumu gnays kayası capatta yaprağı ve bir iki parça yati kökü
Ustalarım merhaba öncelikle.
Akvaryumu kuralı bir ay oldu bitkilerim küçük akvaryumdaydı bir hevesle büyük akvaryum aldım bitkileri ona geçirdim ama aydınlatma sorununu çözemedim aşırı pahalı geldi armatürler, bant Led aldım oda iş görmedi kendim yapayım dedim alüminyum levha bulamadım maliyeti yüksek oldu akvaryumu çok seviyorum balıklar çok keyifli bir sorun yok çok şükür ama aydınlatma çok sorun çıkarıyor sizce ne yapabilirim?
Bitki lerim çürümeye başladı ve yanıyor deliniyor yaprakları.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237019/271020241651401.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
