ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Babakızakvarist
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
55
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ekim 2022 01:03
Son Ziyaret:
23 Aralık 2024 05:51
Toplam Mesaj:
75 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih ÇALIŞKAN
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Babakızakvarist
SON 10 MESAJI
Difüzörden Sorunu
[QUOTE=Mesut.39]Merhaba hayırlı akşamlar. Difüzör aldım fakat elimde şuan karbondioksit olmadığı için hava motoruyla denemek istedim fakat herhangi bir çıkış alamadım bu normalmidir acaba yani basinctan dolayı olabilir mi acaba bu ??[/QUOTE]
Merhaba basınçtan dolayı çalışmıyor daha dün gece çalışmıycağını bile bile meraktan denedim temizledikten sonra konuda üstüne geldi. çift çıkışlı motoru T ile bileştirip hava verdim ıslak olduğu halde çıkış vermiyor[:)]
sitrik asit soda sistemi kullanıyorum zaman ayarlı priz ile[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-26 00:36:03[/EDIT]
[QUOTE=Mesut.39]Merhaba hayırlı akşamlar. Difüzör aldım fakat elimde şuan karbondioksit olmadığı için hava motoruyla denemek istedim fakat herhangi bir çıkış alamadım bu normalmidir acaba yani basinctan dolayı olabilir mi acaba bu ??[/QUOTE]
Merhaba basınçtan dolayı çalışmıyor daha dün gece çalışmıycağını bile bile meraktan denedim temizledikten sonra konuda üstüne geldi. çift çıkışlı motoru T ile bileştirip hava verdim ıslak olduğu halde çıkış vermiyor[:)]
sitrik asit soda sistemi kullanıyorum zaman ayarlı priz ile[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-26 00:36:03[/EDIT]
5 Litrelik Bitkili Akvaryum
[QUOTE=YavuzSE] Teşekkürler dediğiniz gibi yapacağım 20 derece bandında kalırsa ısıtıcı almam[/QUOTE]
bana göre bu litreler daha zor bitkili için özellikle pipo filtre desek yer zaten kısıtlı şelale desek kapak sıkıntılı tam kapalı oda ısısına bırakın desem litre küçük ani ısı değişimlerini (cam açıp havalandırma gibi gibi )çok çabuk yansıtır canlılara küçük tank büyük dert geliyor bana şahsi fikrimdir tabiki[:)]
ama ısıtıcı ısıtma için olmasada ısıyı sabit tutmak için şart bence[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:26:48[/EDIT]
[QUOTE=YavuzSE] Teşekkürler dediğiniz gibi yapacağım 20 derece bandında kalırsa ısıtıcı almam[/QUOTE]
bana göre bu litreler daha zor bitkili için özellikle pipo filtre desek yer zaten kısıtlı şelale desek kapak sıkıntılı tam kapalı oda ısısına bırakın desem litre küçük ani ısı değişimlerini (cam açıp havalandırma gibi gibi )çok çabuk yansıtır canlılara küçük tank büyük dert geliyor bana şahsi fikrimdir tabiki[:)]
ama ısıtıcı ısıtma için olmasada ısıyı sabit tutmak için şart bence[EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:26:48[/EDIT]
Lepisteslerim Ölüyor :(
Merhaba durum nedir kayıplar devam ediyormu
Merhaba durum nedir kayıplar devam ediyormu
Kendin Yap Işık
Kaya bey çizdiğimiz şemadaki renkler olduğunu siz söyleyince anladım tekrar dikkatli okuyunca ışık renkleriyle alakalı olmadığını fark ettim kusura bakmayın beyazlar yeterli gelirmi sorusuna hiç royal blue ve deep red kullanmadım yaptıklarımda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/111120242257391.jpg[/IMG]
2 6500k ve 1 grow dizilimimde sonuç bu şekilde uv ve yeşil renk ilave edicem sadece buna en kısa zamanda
aguamentist üstadıma katılıyorum bu konuda ben elimde çok fazla malzeme olduğu için geri dönüşüm amacı ile girdim hatta bozuk olanları internetten uygun fiyata alıp tekrardan tamir ettim elektirik elektronik eski mesleğim hobi olarakta devam ediyorum sizde farklı bir hobim daha olsun diyorsanız o kısımına bişey diyemem hatta kullanıcağınız malzemeleride görselleyip paylaşırsanız yardımcı olalım.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/281020240056471.jpg[/IMG]
beyaz ağırlığı çok fazla olan kısımlar var hala ışık görünümü bu şekilde onuda ilave etmek istedim
keyifli hobiler[:)][EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:08:19[/EDIT]
Kaya bey çizdiğimiz şemadaki renkler olduğunu siz söyleyince anladım tekrar dikkatli okuyunca ışık renkleriyle alakalı olmadığını fark ettim kusura bakmayın beyazlar yeterli gelirmi sorusuna hiç royal blue ve deep red kullanmadım yaptıklarımda
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/111120242257391.jpg[/IMG]
2 6500k ve 1 grow dizilimimde sonuç bu şekilde uv ve yeşil renk ilave edicem sadece buna en kısa zamanda
aguamentist üstadıma katılıyorum bu konuda ben elimde çok fazla malzeme olduğu için geri dönüşüm amacı ile girdim hatta bozuk olanları internetten uygun fiyata alıp tekrardan tamir ettim elektirik elektronik eski mesleğim hobi olarakta devam ediyorum sizde farklı bir hobim daha olsun diyorsanız o kısımına bişey diyemem hatta kullanıcağınız malzemeleride görselleyip paylaşırsanız yardımcı olalım.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/271020240135501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236859/281020240056471.jpg[/IMG]
beyaz ağırlığı çok fazla olan kısımlar var hala ışık görünümü bu şekilde onuda ilave etmek istedim
keyifli hobiler[:)][EDIT]Babakızakvarist,2024-11-11 23:08:19[/EDIT]
5 Litrelik Bitkili Akvaryum
[QUOTE=YavuzSE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252413/101120241836331.jpg[/IMG]
Böyle 5 litrelik bir akvaryumum var bu akvaryumu bitkilendirip içine biraz karides koymak istiyorum almam gerekem şeyler nedir ve nasıl kurulum yapacağım.[:?][/QUOTE]
Bu hobiye yeni başlıyorsanız forumda bolca vakit geçirin derim ansiklopediler çıkacak kadar bilgi birikimi var
reklamcı modülü denilen modüller ve adaptör ile güzel bir ışık yapabilirsiniz
bitki ışıksız olmaz
kurulum ve tabanda örnek kurulum paylaşımlarını inceleyin derim
keyifli hobiler[:)]
[QUOTE=YavuzSE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252413/101120241836331.jpg[/IMG]
Böyle 5 litrelik bir akvaryumum var bu akvaryumu bitkilendirip içine biraz karides koymak istiyorum almam gerekem şeyler nedir ve nasıl kurulum yapacağım.[:?][/QUOTE]
Bu hobiye yeni başlıyorsanız forumda bolca vakit geçirin derim ansiklopediler çıkacak kadar bilgi birikimi var
reklamcı modülü denilen modüller ve adaptör ile güzel bir ışık yapabilirsiniz
bitki ışıksız olmaz
kurulum ve tabanda örnek kurulum paylaşımlarını inceleyin derim
keyifli hobiler[:)]
Kendin Yap Işık
[QUOTE=Kaya Özyurt]Merhaba bir amatör olarak sizlere danışmak istedim ilk kez kendi ışığımı yapacağım sizce bu düzen nasıl olmuş hepsi 1 w power led olacak sarı:6500K 14 adet açık gri:10000K soğuk beyaz 4 adet kırmızı:deep red 4 adet mavi:royal blue 4 adet pembe: grow led 2 adet bordo:uv 2 adet[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247970/111120240029011.jpg[/IMG]
Driver olarakta marvesan MSDRW-20350 düşündüm 9-48 v arası çıkışı varmış sizce olur mu ? Bitkilerin fotosentez yapmasını sağlar mı ?[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun şimdiden 6500k sarı olarak değil evde kullandığımız beyaz ışıktır sarı olanlar kelvinleri daha düşük olanlar (3000k gün ışığı) (4000k naturel beyaz) orda bir yanlışlık yapmayın diye uyarmak istedim.
Ben 2 beyaz 1 grow olcak şekilde yaptım dizilimi. deep red ve royal blue kullanmadım ikisinin birleşimi grow led olduğu için gerek duymadım şuan verimli olduğunu düşünüyorum .Ultraviyolede ise 400-420 nanometre olmalı ve soğutma bu işin herşeyi diyebilirim kullandığınız soğutucu verimli olmalı hatta bana göre sessiz fanlarla desteklenmeli yinede daha tecrübeli arkadaşların fikrini almakta fayda var derim.
Bu işe yıllarını vermiş emir beyin bu videodaki anlattıklarını izlemenizi isterim.
https://youtu.be/IlvcWs986mA?si=xK731wRAD_sQdZwQ
keyifli hobiler
[QUOTE=Kaya Özyurt]Merhaba bir amatör olarak sizlere danışmak istedim ilk kez kendi ışığımı yapacağım sizce bu düzen nasıl olmuş hepsi 1 w power led olacak sarı:6500K 14 adet açık gri:10000K soğuk beyaz 4 adet kırmızı:deep red 4 adet mavi:royal blue 4 adet pembe: grow led 2 adet bordo:uv 2 adet[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/247970/111120240029011.jpg[/IMG]
Driver olarakta marvesan MSDRW-20350 düşündüm 9-48 v arası çıkışı varmış sizce olur mu ? Bitkilerin fotosentez yapmasını sağlar mı ?[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun şimdiden 6500k sarı olarak değil evde kullandığımız beyaz ışıktır sarı olanlar kelvinleri daha düşük olanlar (3000k gün ışığı) (4000k naturel beyaz) orda bir yanlışlık yapmayın diye uyarmak istedim.
Ben 2 beyaz 1 grow olcak şekilde yaptım dizilimi. deep red ve royal blue kullanmadım ikisinin birleşimi grow led olduğu için gerek duymadım şuan verimli olduğunu düşünüyorum .Ultraviyolede ise 400-420 nanometre olmalı ve soğutma bu işin herşeyi diyebilirim kullandığınız soğutucu verimli olmalı hatta bana göre sessiz fanlarla desteklenmeli yinede daha tecrübeli arkadaşların fikrini almakta fayda var derim.
Bu işe yıllarını vermiş emir beyin bu videodaki anlattıklarını izlemenizi isterim.
https://youtu.be/IlvcWs986mA?si=xK731wRAD_sQdZwQ
keyifli hobiler
10 Litreye 100 W Isıtıcı
Merhaba 100w 10 litreye çok fazla 26 derecede termostat kapandıktan sonra içindeki teller soğuyana kadar suyu ısıtmaya devam ediyor 15 litrede denedim mecburiyetten. 26 da kapanıyo sıcaklık 28 29 ları buluyor fazla ısı dengesizliği yaratırsınız doğru litrede doğru watt tercih edin derim [:iyi:]
Merhaba 100w 10 litreye çok fazla 26 derecede termostat kapandıktan sonra içindeki teller soğuyana kadar suyu ısıtmaya devam ediyor 15 litrede denedim mecburiyetten. 26 da kapanıyo sıcaklık 28 29 ları buluyor fazla ısı dengesizliği yaratırsınız doğru litrede doğru watt tercih edin derim [:iyi:]
Lepisteslerim Ölüyor :(
[QUOTE=Handeli]
Evet var ilk başta aldığım sağdaki ve soldakiler yapay[/QUOTE]
Nekadar canlı gibi dursalarda sağ öndekilerin dibindeki beyaz kısım kumdan çıkınca kendilerini ele verdiler [:)]
yapay bitkiye herzaman soğuk bakıyoruz sula salınım yapabiliyor doğal olmayan herşey canlılarımız için zararlı malesef kolay türlerden temin edip güzel bir bitkili akvaryum yapabilirsiniz
keyifli hobiler[:)]
[QUOTE=Handeli]
Evet var ilk başta aldığım sağdaki ve soldakiler yapay[/QUOTE]
Nekadar canlı gibi dursalarda sağ öndekilerin dibindeki beyaz kısım kumdan çıkınca kendilerini ele verdiler [:)]
yapay bitkiye herzaman soğuk bakıyoruz sula salınım yapabiliyor doğal olmayan herşey canlılarımız için zararlı malesef kolay türlerden temin edip güzel bir bitkili akvaryum yapabilirsiniz
keyifli hobiler[:)]
Lepisteslerim Ölüyor :(
Geçmiş olsun yapay bitki varmı bitkilerin arasında
Geçmiş olsun yapay bitki varmı bitkilerin arasında
Ters Ozmoz Ro Cihazı
[QUOTE=AlmanAbi]Arkadaşlar merhaba!
Ben yaklaşık 200 litrelik bir deniz akvaryumu kurmak istiyorum. Bunun için ters ozmoz suyu gerekli. Benim evimde arıtma cihazım var ama su yavaş akıyor. 200 litre günlerimi alır. Nasıl bir çözüm önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun mebran ilave edilerek bu kapasite çift mebran ile yada daha yüksek gpdli ürünlerle yükseltilebildiğini duymuştum bu sorunu en iyi çözebilecek olan arıtma malzemeleri satan bir işletme olucaktır. şansınızı alışveriş sitelerindeki soru sor kısmına yazarakta deniyebilirsiniz arıtma marketim e sorduğum bir soruda çok güzel yardımcı olmuşlardı.
RO su şartmı sorusunada deniz akvaryumları ile ilgili bilgim olmadığı için tecrübeli arkadaslara bırakıyorum
keyifli hobiler[:)]
[QUOTE=AlmanAbi]Arkadaşlar merhaba!
Ben yaklaşık 200 litrelik bir deniz akvaryumu kurmak istiyorum. Bunun için ters ozmoz suyu gerekli. Benim evimde arıtma cihazım var ama su yavaş akıyor. 200 litre günlerimi alır. Nasıl bir çözüm önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler[/QUOTE]
Merhaba hayırlı olsun mebran ilave edilerek bu kapasite çift mebran ile yada daha yüksek gpdli ürünlerle yükseltilebildiğini duymuştum bu sorunu en iyi çözebilecek olan arıtma malzemeleri satan bir işletme olucaktır. şansınızı alışveriş sitelerindeki soru sor kısmına yazarakta deniyebilirsiniz arıtma marketim e sorduğum bir soruda çok güzel yardımcı olmuşlardı.
RO su şartmı sorusunada deniz akvaryumları ile ilgili bilgim olmadığı için tecrübeli arkadaslara bırakıyorum
keyifli hobiler[:)]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
