ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
busehk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
86
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Eylül 2022 18:13
Son Ziyaret:
17 Ocak 2023 02:38
Toplam Mesaj:
77 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
buse hayal karakaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
buse hayal karakaş
Beta
Aksolotl
Karides
Kerevit
Trans genetik tetra
Zebra danio
Ramshorn
Midye
SON 10 MESAJI
Yakın Zamanda Kaybettiğim Denizatım Anısına
[VID]https://www.youtube.com/shorts/h23Xo7yZjcs[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/shorts/h23Xo7yZjcs[/VID]
Kerevit Bakımı Nasıl Olmalıdır
Akvaryumun kapağı olduğu sürece kaçabileceğini düşünmüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/071120222329221.jpg[/IMG]
Bu tarz içine girip çıkabileceği genişlikte ağzı olan yuvalar (hindistan cevizini ortadan ikiye yararak yapanlarda var) ya da büyük testileri kuma vb gömerek kendiniz ayarlayabilirsiniz. Taşlarla altına girebileceği kendisini güvende hissedebileceği yerlerde olabilir. Ben sorduğumda çok fazla salyangoz vermeseniz de olur denmişti ama sadece salyangozdur canlı balıktır ile de besleyende var.
Taban malzemesi hakkında pek bilgim olmadığından yanlış yönlendirmek istemem bu yüzden bir şey diyemeyeceğim.
Akvaryumun kapağı olduğu sürece kaçabileceğini düşünmüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/071120222329221.jpg[/IMG]
Bu tarz içine girip çıkabileceği genişlikte ağzı olan yuvalar (hindistan cevizini ortadan ikiye yararak yapanlarda var) ya da büyük testileri kuma vb gömerek kendiniz ayarlayabilirsiniz. Taşlarla altına girebileceği kendisini güvende hissedebileceği yerlerde olabilir. Ben sorduğumda çok fazla salyangoz vermeseniz de olur denmişti ama sadece salyangozdur canlı balıktır ile de besleyende var.
Taban malzemesi hakkında pek bilgim olmadığından yanlış yönlendirmek istemem bu yüzden bir şey diyemeyeceğim.
Kerevit Bakımı Nasıl Olmalıdır
Stresi geçince salatalığı afiyetle yiyecektir. Evet akvaryumdan kaçabiliyorlar hatta kaçmaya da çok hevesliler. Çok fazla kaçan kişinin videosunu izledim ve benimde başıma geldi. Eğer kaçtığında bulamazsanız bir kaç gün sonra evinizin bir köşesinde ölü bir halde bulabilirsiniz bu yüzden dikkatli olmalısınız. Akvaryumda yükseklikten çok gezmesi için bir alan olsa daha iyi saklanacak yerleri mutlaka olmalı ona da dikkat edin içine sıkışabileceği bir şey olmasın. Arada sırada salyangozda verebilirsiniz onu da afiyetle yiyorlar ama aşırı kirletiyorlar sularını. Her yer salyangoz kabuğu oluyor. Kumun altına yer yaptıklarını okumuştum besleyen arkadaşların yazılarında.
Stresi geçince salatalığı afiyetle yiyecektir. Evet akvaryumdan kaçabiliyorlar hatta kaçmaya da çok hevesliler. Çok fazla kaçan kişinin videosunu izledim ve benimde başıma geldi. Eğer kaçtığında bulamazsanız bir kaç gün sonra evinizin bir köşesinde ölü bir halde bulabilirsiniz bu yüzden dikkatli olmalısınız. Akvaryumda yükseklikten çok gezmesi için bir alan olsa daha iyi saklanacak yerleri mutlaka olmalı ona da dikkat edin içine sıkışabileceği bir şey olmasın. Arada sırada salyangozda verebilirsiniz onu da afiyetle yiyorlar ama aşırı kirletiyorlar sularını. Her yer salyangoz kabuğu oluyor. Kumun altına yer yaptıklarını okumuştum besleyen arkadaşların yazılarında.
Dişi Lepisteslerimden Birisini Ölü Buldum
Tür hakkında bir şey diyemem ama alacağınız yerdeki aynı akvaryumda bulunan balıklara dikkat etmelisiniz. Lepistes hastalıklarını güzelce araştırıp herhangi birisinde belirti olup olmamasına dikkat etmeye çalışın. Eğer birisinde varsa diğerlerinde de olma ihtimali çok yüksek. Eğer tür olarak aynı türden devam etsin soyları istiyorsanız da alacağınız yerde başka türlerin aynı yerde tutulmamasına dikkat etmelisiniz çünkü bir dişi lepistes erkekten aldığı spermi yaklaşık 6 ay kadar kullanabiliyormuş. Forumdaki ilanlar kısmından da bakabilirsiniz istanbulda lepistes ilanı veren bi kaç kişi görmüştüm. Balıkları aşılama yöntemi ile akvaryuma geçirmeyi ve aldığınız yerdeki suyu akvaryumunuza dökmemeyi unutmayın. Karidesiniz içinse lepistesler yavruları yiyebilir yine de saklanabilecekleri yerler var gibi duruyor umarım lepisteslere yem olmadan büyürler. Umarım sadece stresten olmuştur ve bir kaç dişi daha alarak bu problemi çözersiniz. Siz yine de balıklarınızı güzelce gözlemleyin. İyi hobiler :3
Tür hakkında bir şey diyemem ama alacağınız yerdeki aynı akvaryumda bulunan balıklara dikkat etmelisiniz. Lepistes hastalıklarını güzelce araştırıp herhangi birisinde belirti olup olmamasına dikkat etmeye çalışın. Eğer birisinde varsa diğerlerinde de olma ihtimali çok yüksek. Eğer tür olarak aynı türden devam etsin soyları istiyorsanız da alacağınız yerde başka türlerin aynı yerde tutulmamasına dikkat etmelisiniz çünkü bir dişi lepistes erkekten aldığı spermi yaklaşık 6 ay kadar kullanabiliyormuş. Forumdaki ilanlar kısmından da bakabilirsiniz istanbulda lepistes ilanı veren bi kaç kişi görmüştüm. Balıkları aşılama yöntemi ile akvaryuma geçirmeyi ve aldığınız yerdeki suyu akvaryumunuza dökmemeyi unutmayın. Karidesiniz içinse lepistesler yavruları yiyebilir yine de saklanabilecekleri yerler var gibi duruyor umarım lepisteslere yem olmadan büyürler. Umarım sadece stresten olmuştur ve bir kaç dişi daha alarak bu problemi çözersiniz. Siz yine de balıklarınızı güzelce gözlemleyin. İyi hobiler :3
Akvaryum Durumu Ve Yenilenme
[QUOTE=Umutt0]
bunun hakkında ayrı bi konu açmıştım ordaki arkadaşlar adi salyangoz demişti o yüzden adi salyangoz diyorum ramshorn diyende olmuştu bende emin değilim [:)][/QUOTE]
Son fotoğraftakinden emin değilim ama diğerleri ramshorn.
[QUOTE=Umutt0]
bunun hakkında ayrı bi konu açmıştım ordaki arkadaşlar adi salyangoz demişti o yüzden adi salyangoz diyorum ramshorn diyende olmuştu bende emin değilim [:)][/QUOTE]
Son fotoğraftakinden emin değilim ama diğerleri ramshorn.
Akvaryum Durumu Ve Yenilenme
Adi salyangoz dedikten sonra attığınız resimdekilerin ramshorn olduğunu düşünüyorum. Sorduğunuz soruyla alakasız ama söylemek istedim. [:3][EDIT]busehk,2022-11-02 21:08:52[/EDIT]
Adi salyangoz dedikten sonra attığınız resimdekilerin ramshorn olduğunu düşünüyorum. Sorduğunuz soruyla alakasız ama söylemek istedim. [:3][EDIT]busehk,2022-11-02 21:08:52[/EDIT]
45 Litre 2 Japon 2 Cüce Vatoz
[QUOTE=AhmetEroglu]
3 farklı tank var hiç birinde de hacimden dolayı kayıp yaşanmadı. Isıtıcı kullanmamanin bedelini ödedik. Herkes büyük tank almak zorunda değil, sevdiği balığa bakmaktan mahrum olmak zorunda da değil. Sizin verdiğiniz bilgi doğru başkasının ki yanlış diye bir kural da yok. Konu sahibi 40 litre net hacimle gayet de mutlu mesut bakabilir 2 adet japona.
Nedir bu 50 litre altı tank ve Japon balığı düşmanlığı. İlla gidip uzmanlık gerektiren balık mı bakacağız. [/QUOTE]
Düşman değiliz. Ona bakarsanız benimde öyle büyük büyük şeyler alma imkanım yok. Alabilsem bile evimde koyabilecek yerim yok. Sırf beslemek istediğim için kendimden fedakarlık yapıyorum. Harçlıklarımı biriktiriyorum başka şeylere harcamak yerine gidip hayvanlarımın ihtiyaçlarını gideriyorum. Koyacak yerim yoktu kendi eşyalarımı atıp dolap üstlerine masa üstlerine akvaryum koyuyorum. Benim akvaryumlarım 30 litre sadece 2-3 tanesi 50 litre. Fakat ben litreye uygun olarak Betta ve karides bakıyorum. Bende istiyorum koca koca Koi balıkları bakayım, astronot balığı bakayım ama olmayınca olmuyor eziyet etmemek adına almıyor gidip videolarını izliyor, petshop geziyorum.
Anlatmaya çalıştığımız şeyleri bir türlü anlamıyorsunuz. İnsanın ömrünü yer bitirirsiniz siz. Dediğim gibi gidin evinizde çok mutlu balıklarınızla bakışın gelipte başkalarına yanlış bilgi vermeyin.
[QUOTE=AhmetEroglu]
3 farklı tank var hiç birinde de hacimden dolayı kayıp yaşanmadı. Isıtıcı kullanmamanin bedelini ödedik. Herkes büyük tank almak zorunda değil, sevdiği balığa bakmaktan mahrum olmak zorunda da değil. Sizin verdiğiniz bilgi doğru başkasının ki yanlış diye bir kural da yok. Konu sahibi 40 litre net hacimle gayet de mutlu mesut bakabilir 2 adet japona.
Nedir bu 50 litre altı tank ve Japon balığı düşmanlığı. İlla gidip uzmanlık gerektiren balık mı bakacağız. [/QUOTE]
Düşman değiliz. Ona bakarsanız benimde öyle büyük büyük şeyler alma imkanım yok. Alabilsem bile evimde koyabilecek yerim yok. Sırf beslemek istediğim için kendimden fedakarlık yapıyorum. Harçlıklarımı biriktiriyorum başka şeylere harcamak yerine gidip hayvanlarımın ihtiyaçlarını gideriyorum. Koyacak yerim yoktu kendi eşyalarımı atıp dolap üstlerine masa üstlerine akvaryum koyuyorum. Benim akvaryumlarım 30 litre sadece 2-3 tanesi 50 litre. Fakat ben litreye uygun olarak Betta ve karides bakıyorum. Bende istiyorum koca koca Koi balıkları bakayım, astronot balığı bakayım ama olmayınca olmuyor eziyet etmemek adına almıyor gidip videolarını izliyor, petshop geziyorum.
Anlatmaya çalıştığımız şeyleri bir türlü anlamıyorsunuz. İnsanın ömrünü yer bitirirsiniz siz. Dediğim gibi gidin evinizde çok mutlu balıklarınızla bakışın gelipte başkalarına yanlış bilgi vermeyin.
45 Litre 2 Japon 2 Cüce Vatoz
[QUOTE=AhmetEroglu]Yanlış yönlendirme yok 40 litre gayet yeterlidir, tecrübe ile sabittir 14 litre nano tankda 2 japonum sağlıklı büyüyerek 2. yaşlarındalar, eziyet ya da işkence de çekmiyorlar gayet mutlular, beni de tanıyorlar, yem saatini de biliyorlar dün akşam elimden haşlanmış ıspanak yediler.
20 litre su normal boyutlarda 1 japon balığı için yeterli olacaktır, ileride aşırı büyürse akvaryum sahibi bir şeyler yapacaktır illaki. [/QUOTE]
6 minik Japonla başladık ama hacimden dolayı 4 tanesi öldü büyüdükçe.
Yukarıda yazdığım sizin açtığınız ilk konudan alıntı. Kopyala yapıştır yaptım. Demek ki neymiş 14 litre tank gayet sağlıklı ve yeterli değilmiş kii garip bir şekilde orada 'hacimden dolayı' olduğunu da kabul etmişsiniz. Şimdi neden kabul etmiyorsunuz anlamış değilim. Siz hata yapmışsınız ki herkes yapmıştır kimse annesinin karnında öğrenmiyor fakat bu foruma bilgilenmek için geliyorlar.(Biz kimseye balık besleme demiyoruz imkanınız neyse ona göre balık önerileri yapıyoruz. İmkanı olmayan kişiler ise para biriktiriyor, forumda açtığı konu sayesinde insanlarla tanışıp onlardan yardım alıyor. Birbirine bitki yardımı mı dersiniz balık yardımı mı dersiniz yem, ısıtıcı, filtre ne lazımsa insanlar ellerinden geldikçe balık beslemek isteyen arkadaşlara yardımcı oluyor ya daha ucuza satıyor ya hediye ediyor) Doğru bilgiyi öğrenmeye çalışıyorlar sizde gelip insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Evet tecrübe etmiş olabilirsiniz fakat doğrusu bu tarzında takılmanız hiç hoş değil. Madem siz kendi balıklarınızı önemsemiyorsunuz size laf dinletemiyoruz anlamak istemiyorsunuz bırakalım siz hayatınıza öyle devam edin fakat gelip başkalarına da yanlış bilgilendirme yapmayın. [EDIT]busehk,2022-11-02 11:58:35[/EDIT]
[QUOTE=AhmetEroglu]Yanlış yönlendirme yok 40 litre gayet yeterlidir, tecrübe ile sabittir 14 litre nano tankda 2 japonum sağlıklı büyüyerek 2. yaşlarındalar, eziyet ya da işkence de çekmiyorlar gayet mutlular, beni de tanıyorlar, yem saatini de biliyorlar dün akşam elimden haşlanmış ıspanak yediler.
20 litre su normal boyutlarda 1 japon balığı için yeterli olacaktır, ileride aşırı büyürse akvaryum sahibi bir şeyler yapacaktır illaki. [/QUOTE]
6 minik Japonla başladık ama hacimden dolayı 4 tanesi öldü büyüdükçe.
Yukarıda yazdığım sizin açtığınız ilk konudan alıntı. Kopyala yapıştır yaptım. Demek ki neymiş 14 litre tank gayet sağlıklı ve yeterli değilmiş kii garip bir şekilde orada 'hacimden dolayı' olduğunu da kabul etmişsiniz. Şimdi neden kabul etmiyorsunuz anlamış değilim. Siz hata yapmışsınız ki herkes yapmıştır kimse annesinin karnında öğrenmiyor fakat bu foruma bilgilenmek için geliyorlar.(Biz kimseye balık besleme demiyoruz imkanınız neyse ona göre balık önerileri yapıyoruz. İmkanı olmayan kişiler ise para biriktiriyor, forumda açtığı konu sayesinde insanlarla tanışıp onlardan yardım alıyor. Birbirine bitki yardımı mı dersiniz balık yardımı mı dersiniz yem, ısıtıcı, filtre ne lazımsa insanlar ellerinden geldikçe balık beslemek isteyen arkadaşlara yardımcı oluyor ya daha ucuza satıyor ya hediye ediyor) Doğru bilgiyi öğrenmeye çalışıyorlar sizde gelip insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Evet tecrübe etmiş olabilirsiniz fakat doğrusu bu tarzında takılmanız hiç hoş değil. Madem siz kendi balıklarınızı önemsemiyorsunuz size laf dinletemiyoruz anlamak istemiyorsunuz bırakalım siz hayatınıza öyle devam edin fakat gelip başkalarına da yanlış bilgilendirme yapmayın. [EDIT]busehk,2022-11-02 11:58:35[/EDIT]
Cüce Kerevit Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/011120221909531.jpg[/IMG]
Kerevitlerin altına bakarak anlaşılabiliyor. Cüce kerevitlerde de bu şekilde ayrımının yapılabileceğini düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/011120221909531.jpg[/IMG]
Kerevitlerin altına bakarak anlaşılabiliyor. Cüce kerevitlerde de bu şekilde ayrımının yapılabileceğini düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
