ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mustafakaraman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Eylül 2022 18:52
Son Ziyaret:
14 Kasım 2024 20:27
Toplam Mesaj:
24 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa KARAMAN
Doğum Tarihi:
13 Ağustos 1996
Yaş:
29
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
200x65x60 Arka sump
120x50x60 Yan sump
2E 9D Tropheus Duboisi Maswa
200+ Cüce vatoz ve yavruları
1? 20cm Leopar Vatoz
SON 10 MESAJI
Kahverengi Alg
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim Hüdai bey.
Maalesef ben camı dahi silemiyorum çok sıkıntılı bir yerde.
Ro su için hem cihaz alınması lazım hemde ph, sertlik düşürür diye pekte düşünmedim.
Tropheus ph yüksek ve sert su istiyor
O2.
Tankta oksijenin yeterli olduğunu düşünüyorum. Tüm akvaryum hemen hemen her noktasında hava kabarcığı, baloncuğu var.
Nitrat.
Her su değişiminde seachem prime kullanıyorum gereğinden bir tık fazla olacak şekilde. Test kitim yok hiç ölçüm yapmadım
Silikat.
Hiçbir bilgim yok silikatı güzelce araştırmak istiyorum.
Öncelikle cevabınız için teşekkür ederim Hüdai bey.
Maalesef ben camı dahi silemiyorum çok sıkıntılı bir yerde.
Ro su için hem cihaz alınması lazım hemde ph, sertlik düşürür diye pekte düşünmedim.
Tropheus ph yüksek ve sert su istiyor
O2.
Tankta oksijenin yeterli olduğunu düşünüyorum. Tüm akvaryum hemen hemen her noktasında hava kabarcığı, baloncuğu var.
Nitrat.
Her su değişiminde seachem prime kullanıyorum gereğinden bir tık fazla olacak şekilde. Test kitim yok hiç ölçüm yapmadım
Silikat.
Hiçbir bilgim yok silikatı güzelce araştırmak istiyorum.
Kahverengi Alg
Merhaba arkadaşlar.
Direkt konuya giriyorum 200x65x60 arka sumplı tankım var.
Sumpta kahverengi alg oluşmaya başladı, bende vatozlarımdan 3 adet koydum temizlendi fakat şöyle birşey oldu, arka sump olduğundan fon kağıdı 2 cam arasında ve değiştirilemez, müdahale edilemez şekilde silikonlu.
Nasıl olduysa bir yerden sızdırmış ve su almış. Arasında tahmin edeceğiniz gibi kahverengi alg [:(] işin içinden çıkamadım. Yardımlarınızı bekliyorum..
Üst tank 3 aylık.
Ph 7.9 8.0 arasında sabit.
Su değişimleri. haftada 1 sefer %30-40 arası.
Haftalık kullanılan ilaç.
Su düzenleyici seachem prime,
Bakteri yemi Reeflowers bacteria feeder.
Ayda 1 sefer bakteri kültürü. Seachem stability (ilk kurulumda kullanılan)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231844431.jpg[/IMG][EDIT]mustafakaraman,2023-11-15 18:44:47[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar.
Direkt konuya giriyorum 200x65x60 arka sumplı tankım var.
Sumpta kahverengi alg oluşmaya başladı, bende vatozlarımdan 3 adet koydum temizlendi fakat şöyle birşey oldu, arka sump olduğundan fon kağıdı 2 cam arasında ve değiştirilemez, müdahale edilemez şekilde silikonlu.
Nasıl olduysa bir yerden sızdırmış ve su almış. Arasında tahmin edeceğiniz gibi kahverengi alg [:(] işin içinden çıkamadım. Yardımlarınızı bekliyorum..
Üst tank 3 aylık.
Ph 7.9 8.0 arasında sabit.
Su değişimleri. haftada 1 sefer %30-40 arası.
Haftalık kullanılan ilaç.
Su düzenleyici seachem prime,
Bakteri yemi Reeflowers bacteria feeder.
Ayda 1 sefer bakteri kültürü. Seachem stability (ilk kurulumda kullanılan)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742321.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231742371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/151120231844431.jpg[/IMG][EDIT]mustafakaraman,2023-11-15 18:44:47[/EDIT]
Tropheus Alışma Süreci Ve Sıkıntılar
[QUOTE=engokcek]Uzunluk olarak malesef yeterli değil. Tek erkek olsa dahi çiftleşmek istediğinde veya kendi bölgesine diğer balıkları sokmak istemediğinde sürekli bu görüntüyü yaşayabilirsin. Aynı durumları bende yaşadım, nasıl can sıkıcı bir durum olduğunu biliyorum. 2 seçeneğin var bana sorarsan. Ya daha büyük bir akvaryum edinmek ya da erkeğini daha az baskın bir erkekle değiştirmek. [:(][/QUOTE]
Yardım için teşekkürler.
Ben biraz daha sabretmek istiyorum. Daha ilk çiftleşmeleri, damızlık altı. Erkekte ilk yapıyor fazla coşkulu genç, hızlı dönemi durulur ileride [:((]
[QUOTE=engokcek]Uzunluk olarak malesef yeterli değil. Tek erkek olsa dahi çiftleşmek istediğinde veya kendi bölgesine diğer balıkları sokmak istemediğinde sürekli bu görüntüyü yaşayabilirsin. Aynı durumları bende yaşadım, nasıl can sıkıcı bir durum olduğunu biliyorum. 2 seçeneğin var bana sorarsan. Ya daha büyük bir akvaryum edinmek ya da erkeğini daha az baskın bir erkekle değiştirmek. [:(][/QUOTE]
Yardım için teşekkürler.
Ben biraz daha sabretmek istiyorum. Daha ilk çiftleşmeleri, damızlık altı. Erkekte ilk yapıyor fazla coşkulu genç, hızlı dönemi durulur ileride [:((]
Tropheus Alışma Süreci Ve Sıkıntılar
[QUOTE=lgaquatic]Aleyküm selam,
Tropheus'ların yüzme davranışları ilginçtir. Sizi sinir edebilirler. Bu yüzden çok takılmamak lazım. Ama belli ki bir stres durumu da mevcut. Su da salınım yapan bir obje olabilir. Gördüğüm kadarıyla ortada ki dekor gibi yapay olan ne kadar aksesuar varsa tanktan çıkarmanız lazım. Bazı pul yemler de suyu yeşile boyuyor, buna da dikkat edelim. Bunun dışında yüksek bir su değişimi yapıp, yemlemeyi azaltalım. Işıkları 3 gün sürekli kapalı, sonra ki 3 gün de sürekli açık, 7. gün ve sonrası gündüz açık gece kapalı olacak şekilde alıştırıp kullanabilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Bu ortadaki dekor reçine diye aldım, salınım yapmıyor diye biliyorum ve onun dışında yapay hiçbir şey yok. Dekorun solundaki vatoz küpü.
Su değişimlerini hafta 1 kez %30-40 civarı yapıyorum.
Işıkları şu şekilde yapmayı istiyordum ama sizce ne kadar mantıklı ? Bu plan için nasıl bir alıştırma süreci yapmam gerekiyor ?
Akıllı priz ile 17.30 da yanıp, 23.00 da kapanması.
Ayrıca teşekkür ederim cevabınız için.
[QUOTE=engokcek]120 cm uzunluğunda akvaryum fakat yan sumpla beraber 100 cm oluyor gördüğüm kadarıyla. Erkek tropheuslar yeterli alan olmadığı zaman tüm sürüyü bir köşeye itebiliyor. İlk önce su değerlerini kontrol edip eğer düzgünse daha büyük bir akvaryum edinmen lazım yoksa baş edemezsin[:(][/QUOTE]
3 aylık akvaryum. Yenisini maalesef alamayacağım.
110cm 1 adet erkek için yetersiz mi gerçekten ?
Su değerleri olarak sadece ph değerine bakabiliyorum. 7.5-8 arası.[EDIT]Mustafakaraman41,2023-11-15 17:31:10[/EDIT]
[QUOTE=lgaquatic]Aleyküm selam,
Tropheus'ların yüzme davranışları ilginçtir. Sizi sinir edebilirler. Bu yüzden çok takılmamak lazım. Ama belli ki bir stres durumu da mevcut. Su da salınım yapan bir obje olabilir. Gördüğüm kadarıyla ortada ki dekor gibi yapay olan ne kadar aksesuar varsa tanktan çıkarmanız lazım. Bazı pul yemler de suyu yeşile boyuyor, buna da dikkat edelim. Bunun dışında yüksek bir su değişimi yapıp, yemlemeyi azaltalım. Işıkları 3 gün sürekli kapalı, sonra ki 3 gün de sürekli açık, 7. gün ve sonrası gündüz açık gece kapalı olacak şekilde alıştırıp kullanabilirsiniz.
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Bu ortadaki dekor reçine diye aldım, salınım yapmıyor diye biliyorum ve onun dışında yapay hiçbir şey yok. Dekorun solundaki vatoz küpü.
Su değişimlerini hafta 1 kez %30-40 civarı yapıyorum.
Işıkları şu şekilde yapmayı istiyordum ama sizce ne kadar mantıklı ? Bu plan için nasıl bir alıştırma süreci yapmam gerekiyor ?
Akıllı priz ile 17.30 da yanıp, 23.00 da kapanması.
Ayrıca teşekkür ederim cevabınız için.
[QUOTE=engokcek]120 cm uzunluğunda akvaryum fakat yan sumpla beraber 100 cm oluyor gördüğüm kadarıyla. Erkek tropheuslar yeterli alan olmadığı zaman tüm sürüyü bir köşeye itebiliyor. İlk önce su değerlerini kontrol edip eğer düzgünse daha büyük bir akvaryum edinmen lazım yoksa baş edemezsin[:(][/QUOTE]
3 aylık akvaryum. Yenisini maalesef alamayacağım.
110cm 1 adet erkek için yetersiz mi gerçekten ?
Su değerleri olarak sadece ph değerine bakabiliyorum. 7.5-8 arası.[EDIT]Mustafakaraman41,2023-11-15 17:31:10[/EDIT]
Tropheus Alışma Süreci Ve Sıkıntılar
Selamın aleyküm dostlar
Tank: 120x50x55 yandan sumplı
Yan sump:10x50x55
Tank boyutuna 110x50x55 desek daha doğru olur.
Ph: 7.5-8 civarı ve ilaç vs kullanmıyorum.
kullandığım yemler:
1.Dainichi ultima krill 1mm,
2.Dainichi Veggie Fx 3mm (çok sevemediler),
3.Tetra pro algae ve tetra pro colour karışımı
20 gündür bende olan 7 adet 1e 6d (F1-F2 bilinmeyenin yavrusu)
Duboisi Maswalar yem yemede, kur yapmada, yumurta almada şuan için sorun göremedim.
Ancak yanlarına yaklaşamıyorum, 3 adet 3lü mercek beyaz ışığı açamıyorum, erkek her tarafı geziyor, girmedik delik kazmadık çukur bırakmadı.
Dişiler camın tek noktasında 10x10 Luk kısımda sıkış tepiş ve nedense yukarı aşağı hareketleri var. Renkleri karardı, sarılık siyaha dönüyor.
Bu arada su rengim nedense yeşilimsi 3 aylık tank.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222317021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222318071.jpg[/IMG]
Işıkları açmayı bıraktım çok korkuyorlar diye.[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-28 14:37:36[/EDIT]
Selamın aleyküm dostlar
Tank: 120x50x55 yandan sumplı
Yan sump:10x50x55
Tank boyutuna 110x50x55 desek daha doğru olur.
Ph: 7.5-8 civarı ve ilaç vs kullanmıyorum.
kullandığım yemler:
1.Dainichi ultima krill 1mm,
2.Dainichi Veggie Fx 3mm (çok sevemediler),
3.Tetra pro algae ve tetra pro colour karışımı
20 gündür bende olan 7 adet 1e 6d (F1-F2 bilinmeyenin yavrusu)
Duboisi Maswalar yem yemede, kur yapmada, yumurta almada şuan için sorun göremedim.
Ancak yanlarına yaklaşamıyorum, 3 adet 3lü mercek beyaz ışığı açamıyorum, erkek her tarafı geziyor, girmedik delik kazmadık çukur bırakmadı.
Dişiler camın tek noktasında 10x10 Luk kısımda sıkış tepiş ve nedense yukarı aşağı hareketleri var. Renkleri karardı, sarılık siyaha dönüyor.
Bu arada su rengim nedense yeşilimsi 3 aylık tank.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222317021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/261220222318071.jpg[/IMG]
Işıkları açmayı bıraktım çok korkuyorlar diye.[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-28 14:37:36[/EDIT]
Tropheus Alışma Süreci
Selamın aleyküm 9 Aralık'ta yani cuma günü tropheuslarım geldi 1.30 saat su aşılaması yaptım suya girince herhangi bir sorun yoktu ama ilk günden beri bugün 3. Gün hep aynı yerde sabit yüzüyorlar resmi atıyorum, 1e 6d var erkek her yere giriyor her yeri geziyor dişiler hep bir yerde ne yapmam gerekiyor akvaryumum boş gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/121220220841011.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[/VID]
https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-13 05:13:08[/EDIT]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
Selamın aleyküm 9 Aralık'ta yani cuma günü tropheuslarım geldi 1.30 saat su aşılaması yaptım suya girince herhangi bir sorun yoktu ama ilk günden beri bugün 3. Gün hep aynı yerde sabit yüzüyorlar resmi atıyorum, 1e 6d var erkek her yere giriyor her yeri geziyor dişiler hep bir yerde ne yapmam gerekiyor akvaryumum boş gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236485/121220220841011.jpg[/IMG]
[VID]https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[/VID]
https://youtube.com/shorts/dBmhjXTOyn8?feature=share[EDIT]Mustafakaraman41,2022-12-13 05:13:08[/EDIT]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
Hamburg Su Asansörü Sump
Selamın aleyküm 300 lt akvaryumumda sump kısmına Eheim Compact 600 kullanıyorum yetersiz geliyor Hamburg su asansörü siparişi verdim ama şöyle kullanmayı planlıyorum su asansörünün su çeken yerine kafa motorunu bağlayıp hem kafa motorunun hemde su asansörünün yardımı ile çekim gücünü arttırmak ne kadar mantıklı olur ? Bilen arkadaşlar veya bilmeyen arkadaşlar yorumda bulunup olur mu olmaz mı diye fikirlerinizi sunmanızı bekliyorum.
........................
Birde konu dışı olarak (cevaplamak zorunda değilsiniz ama cevaplarsanız çok makbule geçer) Tropheus maswa 09.12.22 tarihinden beri akvaryumumda (bugün 12.12.22 tarih) 1e 6d alışma sürecindeler ama bu esnada sürekli bir yerde duruyorlar hep aynı yerde yüzüyorlar ama erkek her tarafı geziyor bazen dişileri o aradan çıkartıyor düzelirler mi sizce
Cevap verip ilgilenen güzel insanlara teşekkür ediyorum cevap vermek isteyip tam emin olmayan güzel insanlarda belirterek fikir verirlerse çok güzel olur :) [:nazar:][:nazar:]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
Selamın aleyküm 300 lt akvaryumumda sump kısmına Eheim Compact 600 kullanıyorum yetersiz geliyor Hamburg su asansörü siparişi verdim ama şöyle kullanmayı planlıyorum su asansörünün su çeken yerine kafa motorunu bağlayıp hem kafa motorunun hemde su asansörünün yardımı ile çekim gücünü arttırmak ne kadar mantıklı olur ? Bilen arkadaşlar veya bilmeyen arkadaşlar yorumda bulunup olur mu olmaz mı diye fikirlerinizi sunmanızı bekliyorum.
........................
Birde konu dışı olarak (cevaplamak zorunda değilsiniz ama cevaplarsanız çok makbule geçer) Tropheus maswa 09.12.22 tarihinden beri akvaryumumda (bugün 12.12.22 tarih) 1e 6d alışma sürecindeler ama bu esnada sürekli bir yerde duruyorlar hep aynı yerde yüzüyorlar ama erkek her tarafı geziyor bazen dişileri o aradan çıkartıyor düzelirler mi sizce
Cevap verip ilgilenen güzel insanlara teşekkür ediyorum cevap vermek isteyip tam emin olmayan güzel insanlarda belirterek fikir verirlerse çok güzel olur :) [:nazar:][:nazar:]
Cevap alamadığım için üzüldüm.[:'(]
120cm Akvaryum Duboisi Maswa Aydınlatması
[QUOTE=M£HM£T]
Size önerdiğim tarzda ledler kendimde kullandım kullanıyorum memnunum, ama dediğiniz üç gözlü modül ledlerden kullanmadım nasıl olur bilemiyorum. Renk olarak benim tercihim 6500k beyaz olurdu.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler
[QUOTE=M£HM£T]
Size önerdiğim tarzda ledler kendimde kullandım kullanıyorum memnunum, ama dediğiniz üç gözlü modül ledlerden kullanmadım nasıl olur bilemiyorum. Renk olarak benim tercihim 6500k beyaz olurdu.[/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler
120cm Akvaryum Duboisi Maswa Aydınlatması
[QUOTE=M£HM£T]
Merhaba, öncelikle pencereden gelen güneşi kesmek isterseniz arka cama düz renk fon hem görsel olarak hemde ışığı kesme konusunda faydalı olur.
Işık konusunda ise 6500k hazır led armatürler var ölçünüze uygun alıp kullanabilirsiniz yeterince iş görür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler.
Vatoz için güneşi kesmek istemiyorum yosun oluşsun.
Hazır LED denedim ama ışığı çok az aydınlatmadı bile benim telefon flaş bile daha iyi aydınlatıyor.
Şimdi benim gün ışığı (sarımtırak)LED mi seçimi yapmam gerekiyor beyaz LED mi seçmem gerekiyor ?
Aklımda 3 gözlü modül ledler var 15 adet bağlantı yapıp adaptörle çalıştırsam ne kadar mantıklı ?[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-08 21:08:30[/EDIT]
[QUOTE=M£HM£T]
Merhaba, öncelikle pencereden gelen güneşi kesmek isterseniz arka cama düz renk fon hem görsel olarak hemde ışığı kesme konusunda faydalı olur.
Işık konusunda ise 6500k hazır led armatürler var ölçünüze uygun alıp kullanabilirsiniz yeterince iş görür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler.
Vatoz için güneşi kesmek istemiyorum yosun oluşsun.
Hazır LED denedim ama ışığı çok az aydınlatmadı bile benim telefon flaş bile daha iyi aydınlatıyor.
Şimdi benim gün ışığı (sarımtırak)LED mi seçimi yapmam gerekiyor beyaz LED mi seçmem gerekiyor ?
Aklımda 3 gözlü modül ledler var 15 adet bağlantı yapıp adaptörle çalıştırsam ne kadar mantıklı ?[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-08 21:08:30[/EDIT]
120cm Akvaryum Duboisi Maswa Aydınlatması
[QUOTE=Taha Şen]
Balıkların ışığa ihtiyacı yok. Fazla ışık stres yapar zaten. Ayrıca bakteri döngüsünü japonlarla mı sağlıyorsunuz? Sert konuşmak istemiyorum cevap bekliycem...[/QUOTE]
Hayır tabiki de Japonlarla yapmıyorum.
Su düzenleyici kullanım 1 hafta kapağı açık suyu havalandırdım,
Bakteri kültürü ve bakteri yemi kullandım 1 hafta isterseniz boş kutuları duruyor.
2 akvaryum var bende diğeri 40 litre maswa alana kadar ötekini sağlamlaştıracağım japona kovada bakmak daha mı iyi ? cani değilim bu kadar da açıklama yaptım. Fark ettiyseniz sump ve yanında iç filtre var çalışıyor bakteriyi yeniledim onlar için daha ne yapayım
LED den bahsedelim gerek yok diyorsunuz da maswalar için oldukça önemli olduklarını okudum izledim vs vs ne yapmam gerekiyor
Akıllı priz alıp sabit zamanlarda yanıp kapanmasını bile sağlamak istiyorum mesela her gün akşam 18.00 da LED i yaksın 24.00 da kapasın bunu bile yapıcam ama LED ne seçmem gerekiyor[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-07 21:24:47[/EDIT]
[QUOTE=Taha Şen]
Balıkların ışığa ihtiyacı yok. Fazla ışık stres yapar zaten. Ayrıca bakteri döngüsünü japonlarla mı sağlıyorsunuz? Sert konuşmak istemiyorum cevap bekliycem...[/QUOTE]
Hayır tabiki de Japonlarla yapmıyorum.
Su düzenleyici kullanım 1 hafta kapağı açık suyu havalandırdım,
Bakteri kültürü ve bakteri yemi kullandım 1 hafta isterseniz boş kutuları duruyor.
2 akvaryum var bende diğeri 40 litre maswa alana kadar ötekini sağlamlaştıracağım japona kovada bakmak daha mı iyi ? cani değilim bu kadar da açıklama yaptım. Fark ettiyseniz sump ve yanında iç filtre var çalışıyor bakteriyi yeniledim onlar için daha ne yapayım
LED den bahsedelim gerek yok diyorsunuz da maswalar için oldukça önemli olduklarını okudum izledim vs vs ne yapmam gerekiyor
Akıllı priz alıp sabit zamanlarda yanıp kapanmasını bile sağlamak istiyorum mesela her gün akşam 18.00 da LED i yaksın 24.00 da kapasın bunu bile yapıcam ama LED ne seçmem gerekiyor[EDIT]Mustafakaraman41,2022-11-07 21:24:47[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
