ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Haziran 2022 07:56
Son Ziyaret:
14 Saat 38 Dakika önce
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hakan Tarhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hakan Tarhan
SON 10 MESAJI
Derece Ayarlıyamıyorum
[QUOTE=RecepOnar][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231305261.jpg[/IMG]
Merhaba, böyle bir ısıtıcıya sahibim fakat ısıyı ayarlayabileceğim bir yer bulamadım.
60 litrelik bir akvaryuma sahibim bu ısıtıcı benim akvaryumum için çok mu aşırı
24-26 derecelerde kalmasını istiyorum sıcaklığın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231304151.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba... Isıtıcınız Eheim thermopreset 200... Ayarı yoktur ve akvaryum suyunu 25 santigrat dereceye (az bir hata payı ile) sabitler...
Evet, akvaryumunuza fazla gelir... 300 litre civarı akvaryumlarda kullanılacağı ve maksimum 400 litrelik akvaryumlara hizmet vereceği Eheim tarafından belirtilmiştir.
60 litrelik bir akvaryumda kullanılmasının özellikle iki açıdan sakıncalı olacağını düşünüyorum. Birincisini gözlemlerime dayanarak söylüyorum: Termostat, ısıtıcıyı durdurduktan sonra bile güçlü ısıtıcı soğurken suyu ısıtmakta ve bu da az su söz konusu olduğunda dereceyi biraz daha artırmakta... İkincisi ise, herhangi termostat arızasında müdahale etmekte çok geç kalmanız olası...
Bence kullanmayın... Aslında suyu tam istediğiniz sıcaklığa sabitleyecek kaliteli bir ürün Eheim Thermopreset... Daha düşük güce sahip olanını öneririm:
https://eheim.com/en_GB/aquatics/technology/aquarium-heaters/thermopreset/thermopreset-200?c=1857
[QUOTE=RecepOnar][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231305261.jpg[/IMG]
Merhaba, böyle bir ısıtıcıya sahibim fakat ısıyı ayarlayabileceğim bir yer bulamadım.
60 litrelik bir akvaryuma sahibim bu ısıtıcı benim akvaryumum için çok mu aşırı
24-26 derecelerde kalmasını istiyorum sıcaklığın [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237866/261120231304151.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba... Isıtıcınız Eheim thermopreset 200... Ayarı yoktur ve akvaryum suyunu 25 santigrat dereceye (az bir hata payı ile) sabitler...
Evet, akvaryumunuza fazla gelir... 300 litre civarı akvaryumlarda kullanılacağı ve maksimum 400 litrelik akvaryumlara hizmet vereceği Eheim tarafından belirtilmiştir.
60 litrelik bir akvaryumda kullanılmasının özellikle iki açıdan sakıncalı olacağını düşünüyorum. Birincisini gözlemlerime dayanarak söylüyorum: Termostat, ısıtıcıyı durdurduktan sonra bile güçlü ısıtıcı soğurken suyu ısıtmakta ve bu da az su söz konusu olduğunda dereceyi biraz daha artırmakta... İkincisi ise, herhangi termostat arızasında müdahale etmekte çok geç kalmanız olası...
Bence kullanmayın... Aslında suyu tam istediğiniz sıcaklığa sabitleyecek kaliteli bir ürün Eheim Thermopreset... Daha düşük güce sahip olanını öneririm:
https://eheim.com/en_GB/aquatics/technology/aquarium-heaters/thermopreset/thermopreset-200?c=1857
Yemdeki Mavi Şey Nedir?
[QUOTE=Ali kerem]Dediğiniz şeyi tam analayamamdım ama akvaryumdan çıkarıdm ve renkli kısımd aminik bir parça vardı mavi renkli[/QUOTE]
Minik parça var ise dediğim gibi spirulina olduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki videonun 15. saniyesine bakabilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=nyLJqJzNSk8
Spirulina, besin takviyesi olarak insanlar için de toz veya tablet olarak üretiliyor. Ben balıklarıma insanlar için piyasaya sürülen tabletleri, zaman zaman küçük parçalara ayırarak veriyorum. Çabuk çözünebildiklerinden eğer ellerim ıslak ya da nemliyse elimi de boyuyorlar. Renk de tutuyor.
[QUOTE=Ali kerem]Dediğiniz şeyi tam analayamamdım ama akvaryumdan çıkarıdm ve renkli kısımd aminik bir parça vardı mavi renkli[/QUOTE]
Minik parça var ise dediğim gibi spirulina olduğunu düşünüyorum. Aşağıdaki videonun 15. saniyesine bakabilirsiniz:
https://www.youtube.com/watch?v=nyLJqJzNSk8
Spirulina, besin takviyesi olarak insanlar için de toz veya tablet olarak üretiliyor. Ben balıklarıma insanlar için piyasaya sürülen tabletleri, zaman zaman küçük parçalara ayırarak veriyorum. Çabuk çözünebildiklerinden eğer ellerim ıslak ya da nemliyse elimi de boyuyorlar. Renk de tutuyor.
Yemdeki Mavi Şey Nedir?
[QUOTE=Ali kerem][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044001.jpg[/IMG]
Tedbir amaçlı kırdım diğer yarısını attım bu nedir[:?][/QUOTE]
Spirulina Wafers içindeki yalın spirulina gibi görünüyor. Mavi-yeşil alg de denen spirulina, zengin içeriğiyle, özellikle bitkisel beslenen balıkların vazgeçilmezidir.
Ben ıslanmış spirulinanın yayılmasına benzettim. Bir cımbızla veya tırnağınızla yoklayın, bir kırıntı var gibiyse muhtemelen spirulinadır.[EDIT]SveH,2023-11-01 21:57:10[/EDIT]
[QUOTE=Ali kerem][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241179/011120232044001.jpg[/IMG]
Tedbir amaçlı kırdım diğer yarısını attım bu nedir[:?][/QUOTE]
Spirulina Wafers içindeki yalın spirulina gibi görünüyor. Mavi-yeşil alg de denen spirulina, zengin içeriğiyle, özellikle bitkisel beslenen balıkların vazgeçilmezidir.
Ben ıslanmış spirulinanın yayılmasına benzettim. Bir cımbızla veya tırnağınızla yoklayın, bir kırıntı var gibiyse muhtemelen spirulinadır.[EDIT]SveH,2023-11-01 21:57:10[/EDIT]
Hangi Isıtıcı Alınır?
[QUOTE=bilgekeci]Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt[/QUOTE]
Ben de Eheim kullandığım akvaryumlarımda memnun kalanlardanım. Ürüne (marka ve modele) karar verdikten sonra iyi fiyat araştırması yapmanızı ve indirim kollamanızı öneririm. Malumunuz, aynı ürün çok değişik fiyatlara satılabiliyor.
[QUOTE=bilgekeci]Malum havalar soğumaya başladı. Akvaryum sıcak odada bulunsa da sıcaklık çok dalgalanmasını istemiyorum.
Tetra, eheim, aquael, sera bu markalardan hangi ısıtıcı önerirsiniz?
Bitkili akvaryum 35 Lt[/QUOTE]
Ben de Eheim kullandığım akvaryumlarımda memnun kalanlardanım. Ürüne (marka ve modele) karar verdikten sonra iyi fiyat araştırması yapmanızı ve indirim kollamanızı öneririm. Malumunuz, aynı ürün çok değişik fiyatlara satılabiliyor.
Elma Salyangoz Yumurtası.
[QUOTE=Laye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba aylardır beklediğim elma salyangozum sonun da dün yumurtladı. İlk kez canlı şahit oldum. Saat 12 de başladı 4.30 da bitti dizmesi. Motoru mem olsun diye yönünü değiştirdim. Yumurta salkımı üzerin de şimdi bir adet damla var.
Mem sizce çok mu? Ne kadar bir şey olmalı? Ne yapmam lazım? İlk yumurta ve kaybetmek istemiyorum. Sizce bu yumurtayı bir kapta mı yoksa akvaryum da mı tutayım. Balıklar kesin yer ( Japon) . Altına bir yavruluk gibi bir şey mı yapayım. 9 elmam var sizce daha yumurtlar mı? Gerçekten baya sevindim kaç saat oturup izledim benim için çok önemli bilen biri yardım ederse sevinirim iyi hobiler... Bu arada hiç çifleştiklerini göremedim sizce boş olur mu? Bir kaç yerde okudum tek başına yumurtlayanlar da olmuş sizce böyle bir şey de olur mu? Ama 9 elma salyangozum var yani pek mümkün de gözükmüyor ama korkmadım değil. [/QUOTE]
En uygun yeri seçmiştir. Müdahale etmemeniz en iyisi idi. Ama kolay bozulmaz yumurtalar. Eski hâle getirebilirseniz getirin motorun yönünü. Size gereken, ''ıslak olmayan nemli bir ortam''.
Yavrular çıktıktan sonra Japonlar yutabilir endişesine karşı yumurtaları, yavruluk içerisinde yüzen bir strafor üzerine de koyabilirsiniz.
Ya da bulundukları yerde çıkmaya başlamalarını takip edip o vakit korumaya alabilirsiniz.
Eşeyli üreyen canlılardır.
Sizi şaşırtacak şekilde hızlı üreyeceklerdir.
Aşağıdaki linkteki yazıyı okumadıysanız buyurun lütfen:
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865_sn1.asp
[QUOTE=Laye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239909/281020231839501.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba aylardır beklediğim elma salyangozum sonun da dün yumurtladı. İlk kez canlı şahit oldum. Saat 12 de başladı 4.30 da bitti dizmesi. Motoru mem olsun diye yönünü değiştirdim. Yumurta salkımı üzerin de şimdi bir adet damla var.
Mem sizce çok mu? Ne kadar bir şey olmalı? Ne yapmam lazım? İlk yumurta ve kaybetmek istemiyorum. Sizce bu yumurtayı bir kapta mı yoksa akvaryum da mı tutayım. Balıklar kesin yer ( Japon) . Altına bir yavruluk gibi bir şey mı yapayım. 9 elmam var sizce daha yumurtlar mı? Gerçekten baya sevindim kaç saat oturup izledim benim için çok önemli bilen biri yardım ederse sevinirim iyi hobiler... Bu arada hiç çifleştiklerini göremedim sizce boş olur mu? Bir kaç yerde okudum tek başına yumurtlayanlar da olmuş sizce böyle bir şey de olur mu? Ama 9 elma salyangozum var yani pek mümkün de gözükmüyor ama korkmadım değil. [/QUOTE]
En uygun yeri seçmiştir. Müdahale etmemeniz en iyisi idi. Ama kolay bozulmaz yumurtalar. Eski hâle getirebilirseniz getirin motorun yönünü. Size gereken, ''ıslak olmayan nemli bir ortam''.
Yavrular çıktıktan sonra Japonlar yutabilir endişesine karşı yumurtaları, yavruluk içerisinde yüzen bir strafor üzerine de koyabilirsiniz.
Ya da bulundukları yerde çıkmaya başlamalarını takip edip o vakit korumaya alabilirsiniz.
Eşeyli üreyen canlılardır.
Sizi şaşırtacak şekilde hızlı üreyeceklerdir.
Aşağıdaki linkteki yazıyı okumadıysanız buyurun lütfen:
https://www.akvaryum.com/Forum/elma_salyangozlari_hakkinda_sikca_sorulan_sorular_k91865_sn1.asp
Karides Tankında Gezinen Minik Garip Yaratıklar
[QUOTE=osmandbnl]
''Arkadaşlar karides tankımda bugün gözüme çarpan minik bit gibi pire gibi gezinen canlılar dikkatimi çekti. Yavru salyangoz gibi değiiler. Hızlı bir şekilde yürüyorlar. Karides yavruları olabilir mi diye düşündüm ama bildiğim kadarıyla onlar daha şeffaf ve daha büyük oluyorlar. Kaliteli video kaydım mevcut onu da konuya eklemeye çalışacağım. Arkadaşların yorumlarının bekliyorum. Herkese iyi hobiler.''
Görebildiğim kadarıyla Cyclops'a (aratabilirsiniz) benziyor. Az yemleme ve düzenli su değişimi tavsiye ederim.
[QUOTE=osmandbnl]
''Arkadaşlar karides tankımda bugün gözüme çarpan minik bit gibi pire gibi gezinen canlılar dikkatimi çekti. Yavru salyangoz gibi değiiler. Hızlı bir şekilde yürüyorlar. Karides yavruları olabilir mi diye düşündüm ama bildiğim kadarıyla onlar daha şeffaf ve daha büyük oluyorlar. Kaliteli video kaydım mevcut onu da konuya eklemeye çalışacağım. Arkadaşların yorumlarının bekliyorum. Herkese iyi hobiler.''
Görebildiğim kadarıyla Cyclops'a (aratabilirsiniz) benziyor. Az yemleme ve düzenli su değişimi tavsiye ederim.
Tubifex Kumdan Uzaklaştırma
''Attığım tubifexlerin içinde kesilmemiş olan 5-10 tanesi kuma gömdü kendini. Bunların orada üremesi neyse fakat ölüp suyu kirletmeleri problem. Kumun içinden uzaklaştırmak için bir yol veya oradan ayıklayıp yiyecek bir balık tavsiyesi istiyorum. Yapıcı yorum yaparsanız sevinirim.''
Kumunuz ince taneliyse, Corydoras'lar bulup yiyeceklerdir.
''Attığım tubifexlerin içinde kesilmemiş olan 5-10 tanesi kuma gömdü kendini. Bunların orada üremesi neyse fakat ölüp suyu kirletmeleri problem. Kumun içinden uzaklaştırmak için bir yol veya oradan ayıklayıp yiyecek bir balık tavsiyesi istiyorum. Yapıcı yorum yaparsanız sevinirim.''
Kumunuz ince taneliyse, Corydoras'lar bulup yiyeceklerdir.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
''[QUOTE=myazar]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)''
İnşallah...
Bir sonraki macera için de daha sağlıklı bir yavruluk gerekecek. Kadın çorabı gibi çözümlerin de plastik yavruluklarda kullanımı daha kolay. DIY çözümler geliştirebilirsiniz tabii her zaman.
Emir Bey'in dediği gibi tek tür bakıp (sadece lepistes mesela) bol saklanma alanı oluşturmanız, tercih edilen bir yöntemdir. Hem kendinizi sıkıntılı takipten kurtarır hem annenin strese girmesini engeller hem de doğal seleksiyonun bir şekilde işlemesini sağlarsınız. Bir de balık sayınız arttıkça (artış hızına şaşırabilirsiniz) yeni alanlara ihtiyaç da kaçınılmaz hâle gelecektir.
Ayrı bir yavru akvaryumu kurmanız mantıklı tabii ki ama 5 litre biraz yetersiz olur. Küçük akvaryumlar, şartların dalgalanmasına açık olduğundan daha zor bakılır. Pipo filtre kolay ve uygun bir çözümdür. Isıtıcı da almalısınız bence. Yavru akvaryumunun bir nebze daha sıcak olması, yavruların gelişimini hızlandıracaktır. Çok az olmak kaydıyla, büyüklerin yemini ezerek, yemlemeye başlayabilirsiniz. Yavrular için toz spirulina ve kabuksuz artemia (önce ıslatmanız, balığın karnında şişmesini engeller) da tavsiye ederim.
Başlığın dışına taştık epey... Hayırlı olsun tekrar.
''[QUOTE=myazar]
İlginiz için teşekkür ederim. Çok konuşmaktan ziyade fikirlerinizi dinlemek ve elimden gelebildiğince öğrenip uygulamak benim için çok önemli. Lütfen her türlü düşüncenizi olması gerekeni yazmaktan çekinmeyin. Bu hobiye yeni başlamış sayılırız.
Pet şişeyi ne yapacağımızı bilemediğimiz için şuan aklımıza gelen ilk çözümdü. İğne ile 45-50 delik deldik. Akvaryumun içine sabitledik. Akvaryumdaki aynı su ile kullanıyoruz şuan.
Ek olarak yavruluk için planladığım elimde 5L bir akvaryum var, fakat ona uygun ısıtıcı ve filtrem yok. Filtre alsam balıklarımı çeker diye düşünüyorum. Ne alacağımı bilmiyorum tecrübesizim bu konuda. Veya çift yönlü bir su aktarım moturu bulabilirsem ısınma ve filtre problemim çözülür diye düşünüyorum
Forumdan yavruluktan yavruların kaçmaması için elimizdeki yavruluğa bayan çorabı kullanılması uygun olduğunu okudum.
Ayrıca ne zaman beslemeye başlamalıyım? Hemen başlayayım mı yoksa biraz beklemeli miyim? Elimde şuan tropical mix var ezip az az vermeyi düşünüyorum.
İnşallah sağlıkla büyütürüm :)''
İnşallah...
Bir sonraki macera için de daha sağlıklı bir yavruluk gerekecek. Kadın çorabı gibi çözümlerin de plastik yavruluklarda kullanımı daha kolay. DIY çözümler geliştirebilirsiniz tabii her zaman.
Emir Bey'in dediği gibi tek tür bakıp (sadece lepistes mesela) bol saklanma alanı oluşturmanız, tercih edilen bir yöntemdir. Hem kendinizi sıkıntılı takipten kurtarır hem annenin strese girmesini engeller hem de doğal seleksiyonun bir şekilde işlemesini sağlarsınız. Bir de balık sayınız arttıkça (artış hızına şaşırabilirsiniz) yeni alanlara ihtiyaç da kaçınılmaz hâle gelecektir.
Ayrı bir yavru akvaryumu kurmanız mantıklı tabii ki ama 5 litre biraz yetersiz olur. Küçük akvaryumlar, şartların dalgalanmasına açık olduğundan daha zor bakılır. Pipo filtre kolay ve uygun bir çözümdür. Isıtıcı da almalısınız bence. Yavru akvaryumunun bir nebze daha sıcak olması, yavruların gelişimini hızlandıracaktır. Çok az olmak kaydıyla, büyüklerin yemini ezerek, yemlemeye başlayabilirsiniz. Yavrular için toz spirulina ve kabuksuz artemia (önce ıslatmanız, balığın karnında şişmesini engeller) da tavsiye ederim.
Başlığın dışına taştık epey... Hayırlı olsun tekrar.
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
''[QUOTE=myazar]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [EDIT]SveH,2023-10-17 20:27:55[/EDIT]
''[QUOTE=myazar]Şuan itibariyle doğum gerçekleşti [^_^] 13 yavrumuz bulunmakta.
Yavruluğu büyük almıştım ama, kötü olan şey; filenin içinde geçip kaçabildiler ve kaçanları malesef diğer balıklar yedi. Dolayısıyla yavruluk hiçbir işe yaramadı. Kendi çabamızla tülbent bez ile sardık yavruluğu ve onun sayesinde 13 taneyi kurtarabildik. o 13taneyi büyük bir şişeyi kesip içine aldık.''
Hayırlı olsun. Heyecanınıza ortak ettiğiniz için kendi adıma teşekkür ederim.
Şimdi yeni bir aşamadasınız. Pet şişe sıkıntılı, ancak kısa süreli geçici bir çözüm sizin için. Havalandırma ve su değerlerinin kötüye gitmesi problemiyle karşı karşıyasınız. Ayrıca, üstü açık olduğu için, özellikle yine kılıçlar içine atlayabilir. Yapmanız gereken ya bir yavru akvaryumu kurmak ya da tercihen havalandırmalı, büyükçe ve yarıkları-delikleri sizin ufaklıklara uygun bir yavruluk temin etmek. Yarıkların zemine kadar ulaşmadığı bir yavruluğa bakmanızı da öneririm. Ya da oraları ince bir fileyle dıştan sarıp kapatabilirsiniz. Genelde dibe çöker yavrular. Fazla kenara yanaşırlarsa büyükler oradan da çeker-çekebilir yavruları. Ancak içindeki akvaryumun döngüsüyle uyum içinde olmalı yavruların suyu. Çok konuştum, lisanım sürçtüyse affedin. İnşallah sağlıklı şekilde büyütürsünüz yavruları. [EDIT]SveH,2023-10-17 20:27:55[/EDIT]
Dişi Lepistesimi Yavruluğa Almalı Mıyım?
[QUOTE=myazar]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D[/QUOTE]
Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.
[QUOTE=myazar]
Şuan itibariyle bende yavruluğa aldım :) bakalım ilk doğum olacak heyecanlıyız :D[/QUOTE]
Bence yavruluğa almakla iyi yaptınız, İnşallah genişçe bir yavruluğunuz vardır. Doğum çok uzak görünmüyor. Başta kılıçlar olmak üzere diğer balıklar yerlerdi yavruları. Heyecanlısınız biliyorum ama loş ve sessiz bir ortam sağlarsanız daha iyi olacaktır.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
