ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mrrking
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
54
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Mart 2022 21:39
Son Ziyaret:
15 Aralık 2025 23:41
Toplam Mesaj:
153 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Krm Ngy
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Cardinal Tetraların Sudan Atlaması
Bende yeni kardinal tetra ekledim bugun bir tane dışarıda ölü vardı.. Seachem Stressguard aldım deneyeceğim bakalım. Sizde atlamalar devam ediyormu?
Bende yeni kardinal tetra ekledim bugun bir tane dışarıda ölü vardı.. Seachem Stressguard aldım deneyeceğim bakalım. Sizde atlamalar devam ediyormu?
Akvaryumu Taşırken Sorun Çıktı Ne Yapmalıyım
Ben olsam akvaryumu çöpe atmak yerine 10 cm gibi yükseklikte oalcak şekilde az su doldururum. İçine dekor yaparım suda yetişen bir kaç büyük bitki koyup görsel olarak kullanırım ve içinede nano bir kaç tane balık veya karides atarım.
Tabana fazla yükte binmez güzel bir görsellikte olur akvaryumda çöpe gitmemiş olur. Bir süre sonra çatlasada içinde fazla su olmadığı için boşaltmasıda kolay olur.[EDIT]mrrking,2025-10-03 11:52:20[/EDIT]
Ben olsam akvaryumu çöpe atmak yerine 10 cm gibi yükseklikte oalcak şekilde az su doldururum. İçine dekor yaparım suda yetişen bir kaç büyük bitki koyup görsel olarak kullanırım ve içinede nano bir kaç tane balık veya karides atarım.
Tabana fazla yükte binmez güzel bir görsellikte olur akvaryumda çöpe gitmemiş olur. Bir süre sonra çatlasada içinde fazla su olmadığı için boşaltmasıda kolay olur.[EDIT]mrrking,2025-10-03 11:52:20[/EDIT]
Creaqua Bubblegun Difüzörü
Bu difuzoru aldım ama direk co2 hortumuna geri su basıyor. Damla sayaclı regulatorle kullanacagım ama kafam karıştı kapalıyken komple damla sayacına su mu basacak yani? Siz kullandınızmı?
Bu difuzoru aldım ama direk co2 hortumuna geri su basıyor. Damla sayaclı regulatorle kullanacagım ama kafam karıştı kapalıyken komple damla sayacına su mu basacak yani? Siz kullandınızmı?
Otocat Sağ Kalabilecek Mi?
[QUOTE=Ayberk1634]Merhabalar;
Bu tarz aşılamalarda aydınlatmanız kapalı olsun stresi biraz daha azaltmak adına stresten ötürü geçici bir durum olabilir ama otoların narin olduklarını agresif balıklarla çok tercih edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Genellikle community bitkili biraz daha yüksek hacimli tanklarda daha çok yakıştırıyorum, temizlik ekibi olarak neriteler üzerinden gidebilirsiniz benim hali hazır tankımda 3 boynuzlu 3 zebra olmak üzere bulunuyorlar ve gerçekten aşırı çalışkanlar.
Sizlere de cevap vermiş olayım çoğunu dinlendirilmiş su ile de bakabilirsiniz çok çok özel türe girmediğiniz sürece ama kaliteli hazır su diyecekseniz abant su içlerinden yumuşak su değerlerini taşıyan su deneyimle sabittir. Canlı ekleme kısmında ki sağlıklı nokta oturmuş bir tanka düzgün aşılama şu zamana kadar hiç bir şekilde bakteri kültürü kullanmadım. Tank stabil ve kurulum üzerinden gerekli zaman geçtiyse kayıp yaşamanız o kadar daha zor tabi ki tedarik ettiğiniz yerlerde çok önemli.
Pigme cory kısmı ise temizlik ekibi olarak bence aman aman bir özellikleri yok genellik tembellikle meşguller benimkiler yemleme dahil nerdeyse tüm gün yaprak üstünde yatıyorlar aşırı ürkekler sürekli bir saklanma hali var tankta iyi bir bitkilendirilme yapılması gerekiyor sürü halinde bakılması gerekiyor ve aşırı narinler hızlı kayıplar yaşıyobiliyorsunuz. Ama izlemesi keyifli ve çok şirin canlılar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015141.jpg[/IMG][/QUOTE]
yavruykenmi almıştınız belli bir boydamıydı? ilk akvaryumda topragın altı komple yosundu 4-5 tane küçük kiraz karides eklediğimde topragn altnda cam kenarlarında bütün yosunları temizlediler ama gelişmişken ekleyince yosun yemiyor diyenler de olmuştu [:)))][EDIT]mrrking,2025-09-25 01:24:15[/EDIT]
[QUOTE=Ayberk1634]Merhabalar;
Bu tarz aşılamalarda aydınlatmanız kapalı olsun stresi biraz daha azaltmak adına stresten ötürü geçici bir durum olabilir ama otoların narin olduklarını agresif balıklarla çok tercih edilmemesi gerektiğini düşünüyorum.
Genellikle community bitkili biraz daha yüksek hacimli tanklarda daha çok yakıştırıyorum, temizlik ekibi olarak neriteler üzerinden gidebilirsiniz benim hali hazır tankımda 3 boynuzlu 3 zebra olmak üzere bulunuyorlar ve gerçekten aşırı çalışkanlar.
Sizlere de cevap vermiş olayım çoğunu dinlendirilmiş su ile de bakabilirsiniz çok çok özel türe girmediğiniz sürece ama kaliteli hazır su diyecekseniz abant su içlerinden yumuşak su değerlerini taşıyan su deneyimle sabittir. Canlı ekleme kısmında ki sağlıklı nokta oturmuş bir tanka düzgün aşılama şu zamana kadar hiç bir şekilde bakteri kültürü kullanmadım. Tank stabil ve kurulum üzerinden gerekli zaman geçtiyse kayıp yaşamanız o kadar daha zor tabi ki tedarik ettiğiniz yerlerde çok önemli.
Pigme cory kısmı ise temizlik ekibi olarak bence aman aman bir özellikleri yok genellik tembellikle meşguller benimkiler yemleme dahil nerdeyse tüm gün yaprak üstünde yatıyorlar aşırı ürkekler sürekli bir saklanma hali var tankta iyi bir bitkilendirilme yapılması gerekiyor sürü halinde bakılması gerekiyor ve aşırı narinler hızlı kayıplar yaşıyobiliyorsunuz. Ama izlemesi keyifli ve çok şirin canlılar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179691/250920250015141.jpg[/IMG][/QUOTE]
yavruykenmi almıştınız belli bir boydamıydı? ilk akvaryumda topragın altı komple yosundu 4-5 tane küçük kiraz karides eklediğimde topragn altnda cam kenarlarında bütün yosunları temizlediler ama gelişmişken ekleyince yosun yemiyor diyenler de olmuştu [:)))][EDIT]mrrking,2025-09-25 01:24:15[/EDIT]
Otocat Sağ Kalabilecek Mi?
Bende pigme cory ve bu balıktan eklemek istiyorum bu nedenle nano balıkları araştırıyorum.
Genel olarak nano balıklarda türlerine göre 5-6 -10 ar adetlerde eklenmesi önerilmiş ve kesinlikle suyun tds değerleri ph'ı konularında farklı farklı yazılar var
Bir de akvaryumda alg falan yoksa bu balıkların besinsizlikten öldükleri söylenmiş bu nedenle beslenme saatlerini iyi araştırıp gerekirse oto yem sistemi kurmak lazım diye düşünüyorum.
Ben daha önceki akvaryuma galaxy rasbora eklemeden önce stressguard tarzı bir ürün desteğiyle önce suyu hazırlamıştım.
Ekledikten sonra da bu ürüne devam etmiştim. 1 hafta 10 gün gibi bir sürede ortada zibidilik yapıp üremeye başlamışlardı.
RO sistemim olmadığı için akvaryuma sürekli erikli su falan koyup su değişimlerinide bu kaliteli sularla yapıyordum hiç stres/ ölüm vs olmamıştı.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:26:29[/EDIT]
Bende pigme cory ve bu balıktan eklemek istiyorum bu nedenle nano balıkları araştırıyorum.
Genel olarak nano balıklarda türlerine göre 5-6 -10 ar adetlerde eklenmesi önerilmiş ve kesinlikle suyun tds değerleri ph'ı konularında farklı farklı yazılar var
Bir de akvaryumda alg falan yoksa bu balıkların besinsizlikten öldükleri söylenmiş bu nedenle beslenme saatlerini iyi araştırıp gerekirse oto yem sistemi kurmak lazım diye düşünüyorum.
Ben daha önceki akvaryuma galaxy rasbora eklemeden önce stressguard tarzı bir ürün desteğiyle önce suyu hazırlamıştım.
Ekledikten sonra da bu ürüne devam etmiştim. 1 hafta 10 gün gibi bir sürede ortada zibidilik yapıp üremeye başlamışlardı.
RO sistemim olmadığı için akvaryuma sürekli erikli su falan koyup su değişimlerinide bu kaliteli sularla yapıyordum hiç stres/ ölüm vs olmamıştı.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:26:29[/EDIT]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
Bugün Ankarada canvar gaz'a gidip regulatoru kontrol ettirdim ufak kaçak olan bir yeri tamir etti ve genel kontrolünü gerçekleştirdi. Tüpe takmadan bir baktırayım demiştim iyiki gitmişim. Özellikle yeniden kurarken bence kontrol şart. BKS tüpü kargoya vermiş.. Kargoyla gidip geliyosa zaten evde sabitledikten sonra bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. 2025 üretim tüp gönderiyor bu açıdan güzel. 5 senede bir muayenesi oluyormuş.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:11:45[/EDIT]
Bugün Ankarada canvar gaz'a gidip regulatoru kontrol ettirdim ufak kaçak olan bir yeri tamir etti ve genel kontrolünü gerçekleştirdi. Tüpe takmadan bir baktırayım demiştim iyiki gitmişim. Özellikle yeniden kurarken bence kontrol şart. BKS tüpü kargoya vermiş.. Kargoyla gidip geliyosa zaten evde sabitledikten sonra bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. 2025 üretim tüp gönderiyor bu açıdan güzel. 5 senede bir muayenesi oluyormuş.[EDIT]mrrking,2025-09-24 23:11:45[/EDIT]
80x45x40 Lowtech Tanıtım
Çok güzel gerçekten böyle akvaryumları gördükçe insanların neden bir adetten fazla akvayrum yaptığını daha iyi anlıyorum.[EDIT]mrrking,2025-09-22 23:46:50[/EDIT]
Çok güzel gerçekten böyle akvaryumları gördükçe insanların neden bir adetten fazla akvayrum yaptığını daha iyi anlıyorum.[EDIT]mrrking,2025-09-22 23:46:50[/EDIT]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sitesinde bayiler var nereden sipariş verdiniz?
Bşrde rekor ve bağlantılar sizdeki regülatör tüp uyumu için bilgiyi okuyacak yer nerede ben baktım pek göremedim.
5 tank co² gerektiyor oldu bende diy 201 yerine 5 lt tüpe geçip co² çoklayıcı ile dağıtsam mı diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Ben direk kendilerine sitelerindeki satış mailine mail attım ve satın aldım. Bayiden mi gönderirler bilmiyorum açıkçası.
Bendeki regulator standart co2 tüpleri için zaten bu nedenle ekstra bir baglantı araştırmadım.
Bu 2.67 lt bks tüpleri istanın basit regulatorleriylede kullananlar olmuş sorun olacağını sanmıyorum zaten vereceğim 2 snde 1 damla falan olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251941221.jpg[/IMG]
[QUOTE=Cyber_Scout]
Sitesinde bayiler var nereden sipariş verdiniz?
Bşrde rekor ve bağlantılar sizdeki regülatör tüp uyumu için bilgiyi okuyacak yer nerede ben baktım pek göremedim.
5 tank co² gerektiyor oldu bende diy 201 yerine 5 lt tüpe geçip co² çoklayıcı ile dağıtsam mı diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Ben direk kendilerine sitelerindeki satış mailine mail attım ve satın aldım. Bayiden mi gönderirler bilmiyorum açıkçası.
Bendeki regulator standart co2 tüpleri için zaten bu nedenle ekstra bir baglantı araştırmadım.
Bu 2.67 lt bks tüpleri istanın basit regulatorleriylede kullananlar olmuş sorun olacağını sanmıyorum zaten vereceğim 2 snde 1 damla falan olacak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251941221.jpg[/IMG]
Bks Tüp Üzerinde Hava Yazıyor Co2 Kullanılır Mı ?
Bende bugün 2.67lt bks co2 tüp siparişi verdim. Eskiden aliexpressten aldıgım regulatoru soda co2 tüpü ile connectorle kullanmıştım şimdi normal co2 tüp ile deneyeceğim bakalım nasıl olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251823161.jpg[/IMG]
Bende bugün 2.67lt bks co2 tüp siparişi verdim. Eskiden aliexpressten aldıgım regulatoru soda co2 tüpü ile connectorle kullanmıştım şimdi normal co2 tüp ile deneyeceğim bakalım nasıl olacak...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234578/220920251823161.jpg[/IMG]
Sakal Yosunu İstilası
Bence co2 ışık açılmadan 1 saat önce açılıp kapanacak şekilde 6 saat ışıklandırmaya 6 saat co2 olarak ideal olurdu.
Işık / co2 vs mevcut düzeni bozmadan bitki miktarını arttırırsanız yosunun zamanla azalması muhtemel. Bence durduk yere akvaryumdaki düzeni bozmamak lazım.
Bunun dışında ilk akvaryumumda yaptığım gözlemlere göre ilk aylarda akvaryum oturana kadar farklı farklı yosunlar olabiliyor ancak düzenli su değişimi ile bunlar kendiliğinden kayboluyor.
Örneğin bende 2. 3. aylarda sakal yosunu vs bir sürü süreç atlatmıştım ancak ekstra bir efor sarfetmeden su değişimi ve düzeni koruyarak hepsini zamanla yendim.[EDIT]mrrking,2025-09-21 21:09:51[/EDIT]
Bence co2 ışık açılmadan 1 saat önce açılıp kapanacak şekilde 6 saat ışıklandırmaya 6 saat co2 olarak ideal olurdu.
Işık / co2 vs mevcut düzeni bozmadan bitki miktarını arttırırsanız yosunun zamanla azalması muhtemel. Bence durduk yere akvaryumdaki düzeni bozmamak lazım.
Bunun dışında ilk akvaryumumda yaptığım gözlemlere göre ilk aylarda akvaryum oturana kadar farklı farklı yosunlar olabiliyor ancak düzenli su değişimi ile bunlar kendiliğinden kayboluyor.
Örneğin bende 2. 3. aylarda sakal yosunu vs bir sürü süreç atlatmıştım ancak ekstra bir efor sarfetmeden su değişimi ve düzeni koruyarak hepsini zamanla yendim.[EDIT]mrrking,2025-09-21 21:09:51[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
