ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
26mrt77
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
44
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2022 13:59
Son Ziyaret:
28 Mart 2022 13:32
Toplam Mesaj:
39 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Murat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Murat
SON 10 MESAJI
Pseudotropheus Saulosi Gençleri.
[VID]https://youtu.be/unfRhcCWxwE[/VID]Geçlerimiz büyümeye devam ediyor.Bantları bozuk erkeği çıkarıp 12 dişi 2 erkek yola devam inşallah.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221618231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221618361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221618481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221619021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221619121.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/unfRhcCWxwE[/VID]Geçlerimiz büyümeye devam ediyor.Bantları bozuk erkeği çıkarıp 12 dişi 2 erkek yola devam inşallah.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221618231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221618361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221618481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221619021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/210320221619121.jpg[/IMG]
Ciklet
[QUOTE=RREEÖÖ]Arkadaşlar artık astronot sevdamdan vazgeçtim çünkü olmuyo onun yerine malawiden bazı türler düşündüm sizce ne olabilir akvaryum 1 metre bombeli 2 koloni düşünüyorum 1/4 şeklinde
Bu balıkları yavru alıcam 3 4 cm şeklinde[/QUOTE]Bahsettiğiniz ölçülerde saulosi öneririm size.hem fazla büyümezler hem de ikinci bir türe gerek kalmadan renk ahengi güzel olur dişiler sarı erkekler mavi olduğu için.ayrıca beslemekten zevk alırsınız ürkek bir tür değildir
[QUOTE=RREEÖÖ]Arkadaşlar artık astronot sevdamdan vazgeçtim çünkü olmuyo onun yerine malawiden bazı türler düşündüm sizce ne olabilir akvaryum 1 metre bombeli 2 koloni düşünüyorum 1/4 şeklinde
Bu balıkları yavru alıcam 3 4 cm şeklinde[/QUOTE]Bahsettiğiniz ölçülerde saulosi öneririm size.hem fazla büyümezler hem de ikinci bir türe gerek kalmadan renk ahengi güzel olur dişiler sarı erkekler mavi olduğu için.ayrıca beslemekten zevk alırsınız ürkek bir tür değildir
Duboisi Maswa Yavru Yem Tavsiyesi
[QUOTE=Çiklitsever]Yeni doğan duboisi yavrularıma hangi yemden vermemi tavsiye edersiniz.
O.S.I spirulina flakes
Tetra pro algae
Dainichi veggie deluxe
Yukarıdaki yemleri ufalayarak versem sorun çıkar mı?[/QUOTE]tetra pro ve osi yi ufalayarak verebilirsiniz.dainchi sert yem olduğu için ufalaması zor bira ama 3-4 cm olduklarında baby boyunu azar azar verebilirsiniz[EDIT]26mrt77,2022-03-08 14:24:29[/EDIT]
[QUOTE=Çiklitsever]Yeni doğan duboisi yavrularıma hangi yemden vermemi tavsiye edersiniz.
O.S.I spirulina flakes
Tetra pro algae
Dainichi veggie deluxe
Yukarıdaki yemleri ufalayarak versem sorun çıkar mı?[/QUOTE]tetra pro ve osi yi ufalayarak verebilirsiniz.dainchi sert yem olduğu için ufalaması zor bira ama 3-4 cm olduklarında baby boyunu azar azar verebilirsiniz[EDIT]26mrt77,2022-03-08 14:24:29[/EDIT]
Tropical Malawi&jbl Malawi
[QUOTE=alper_64]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222279/070320221622491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222279/070320221623061.jpg[/IMG]
Merhaba. Fotosunu yollamış olduğum yemlerden tecrübe ettim halen kullanıyorum. 3 algea çok yumuşak bir yem. Sipuriluna ise biraz daha sert fakat suya atınca her iki yemin de salınımı yok denecek kadar az. Ben de Jbl hic kullanmadım. Ama deneyeceğim. Gönül rahatlığıyla her ikisini de kullanabilirsin. [:iyi:][/QUOTE]Teşekkür ederim.Aslında kullanıdğım yemler tetra pro algea-tetra algea mix-jbl malawi-tropical süper forte pul.Jbl malawi çok güzel kaliteli bir yem ama her yerde bulmak biraz zor.o bittti yerine tropical malavi düşünüyorum.yeni siparişleri verdim zaten tetra pro algea-jbl spiruluna-tropical malavi.tetra proyu içindeki protein içeriğinden dolayı gün aşırı veriyorum.jbl spirulunayı daha önce troplarda ve saulosilere kullanmış tım çok memnun kalmıştım.tropical malaviyi de jbl malawi yerine aldım birde böyle deneyelim bakalım[EDIT]26mrt77,2022-03-08 09:29:09[/EDIT]
[QUOTE=alper_64]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222279/070320221622491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222279/070320221623061.jpg[/IMG]
Merhaba. Fotosunu yollamış olduğum yemlerden tecrübe ettim halen kullanıyorum. 3 algea çok yumuşak bir yem. Sipuriluna ise biraz daha sert fakat suya atınca her iki yemin de salınımı yok denecek kadar az. Ben de Jbl hic kullanmadım. Ama deneyeceğim. Gönül rahatlığıyla her ikisini de kullanabilirsin. [:iyi:][/QUOTE]Teşekkür ederim.Aslında kullanıdğım yemler tetra pro algea-tetra algea mix-jbl malawi-tropical süper forte pul.Jbl malawi çok güzel kaliteli bir yem ama her yerde bulmak biraz zor.o bittti yerine tropical malavi düşünüyorum.yeni siparişleri verdim zaten tetra pro algea-jbl spiruluna-tropical malavi.tetra proyu içindeki protein içeriğinden dolayı gün aşırı veriyorum.jbl spirulunayı daha önce troplarda ve saulosilere kullanmış tım çok memnun kalmıştım.tropical malaviyi de jbl malawi yerine aldım birde böyle deneyelim bakalım[EDIT]26mrt77,2022-03-08 09:29:09[/EDIT]
Tropical Malawi&jbl Malawi
Selamlar arkadaşlar.Başlıktada belirtiğim gibi iki yemi özellikle mbuna malawi türlerinde kullananlar mutlaka çok vardır.iki yeminde içerik olarak hemen hemen aynı olduğunu biliyorum.şuana kadar jbl kullandım yumuşak bir yem.birde tropicali denemek istiyorum.iki yemide özellikle mbuna grubunda kullanıp birbiri ile eksi artı yönlerini kıyaslarsanız sevinirim.[EDIT]26mrt77,2022-03-03 18:53:14[/EDIT]
.
[QUOTE=26mrt77]Selamlar arkadaşlar.Başlıktada belirtiğim gibi iki yemi özellikle mbuna malawi türlerinde kullananlar mutlaka çok vardır.iki yeminde içerik olarak hemen hemen aynı olduğunu biliyorum.şuana kadar jbl kullandım yumuşak bir yem.birde tropicali denemek istiyorum.iki yemide özellikle mbuna grubunda kullanıp birbiri ile eksi artı yönlerini kıyaslarsanız sevinirim.
. [/QUOTE].
Selamlar arkadaşlar.Başlıktada belirtiğim gibi iki yemi özellikle mbuna malawi türlerinde kullananlar mutlaka çok vardır.iki yeminde içerik olarak hemen hemen aynı olduğunu biliyorum.şuana kadar jbl kullandım yumuşak bir yem.birde tropicali denemek istiyorum.iki yemide özellikle mbuna grubunda kullanıp birbiri ile eksi artı yönlerini kıyaslarsanız sevinirim.[EDIT]26mrt77,2022-03-03 18:53:14[/EDIT]
.
[QUOTE=26mrt77]Selamlar arkadaşlar.Başlıktada belirtiğim gibi iki yemi özellikle mbuna malawi türlerinde kullananlar mutlaka çok vardır.iki yeminde içerik olarak hemen hemen aynı olduğunu biliyorum.şuana kadar jbl kullandım yumuşak bir yem.birde tropicali denemek istiyorum.iki yemide özellikle mbuna grubunda kullanıp birbiri ile eksi artı yönlerini kıyaslarsanız sevinirim.
. [/QUOTE].
Sarı Prenses Koloni Kuramıyorum
[QUOTE=alper_64]
Merhaba... Bu kadar yetersiz bilgi ile nasıl yardımcı olunabilir bilmiyorum ama genel kurallardan biraz bahsedeyim. Öncelikle yavru iken sahiplendiginiz 6 balıktan 3 ünü kaybettiniz ve 3 balığınız kaldı. Cinsiyetleri bilmiyoruz[:?] Ve kavgalar halen devam ediyor.
Aklıma gelenler ya hacim çok küçük yeterli saklanma alanları yok ve balıklar erkek ise kavgalar kaçınılmazdır. Malawi cikletkerinde erkek dişi oranını ayarlayamazsanız eğer hobiden zevk alamazsınız ve tankınızda sürekli bi kargaşa olur. 1 erkek balığa en az 6_7 dişi koymalısınız ki dişi balıklar strese girmesin ve ölmesin.
Tabiki ölümleri sadece kavgalara strese bağlamamak gerekiyor. Tankınzda nasıl bir filtrasyon kullanıyorsunuz. Canlılarınıza biyolojik açıdan doygunluğa ulaşmış azot döngüsü tıkır tıkır işleyen bir ortam yaratmanız gerekiyor. Haftalık tank bakımları, su değişimleri, fazla yemlemeden kaçınma, kısacası herseyi bir bütün olarak değerlendirmek gerekiyor. O yüzden tankınızla alakalı ne kadar çok bilgi verirseniz o kadar çok geri dönüş alırsınız. Şuanda benim ve size yardımcı olmak isteyen diger arkadaşların fikirleri sadece tahminden öteye gidemeyecektir. [/QUOTE]içimden bir his 30.35 cm akvaryum pipo filtre diyecek[:)]
[QUOTE=alper_64]
Merhaba... Bu kadar yetersiz bilgi ile nasıl yardımcı olunabilir bilmiyorum ama genel kurallardan biraz bahsedeyim. Öncelikle yavru iken sahiplendiginiz 6 balıktan 3 ünü kaybettiniz ve 3 balığınız kaldı. Cinsiyetleri bilmiyoruz[:?] Ve kavgalar halen devam ediyor.
Aklıma gelenler ya hacim çok küçük yeterli saklanma alanları yok ve balıklar erkek ise kavgalar kaçınılmazdır. Malawi cikletkerinde erkek dişi oranını ayarlayamazsanız eğer hobiden zevk alamazsınız ve tankınızda sürekli bi kargaşa olur. 1 erkek balığa en az 6_7 dişi koymalısınız ki dişi balıklar strese girmesin ve ölmesin.
Tabiki ölümleri sadece kavgalara strese bağlamamak gerekiyor. Tankınzda nasıl bir filtrasyon kullanıyorsunuz. Canlılarınıza biyolojik açıdan doygunluğa ulaşmış azot döngüsü tıkır tıkır işleyen bir ortam yaratmanız gerekiyor. Haftalık tank bakımları, su değişimleri, fazla yemlemeden kaçınma, kısacası herseyi bir bütün olarak değerlendirmek gerekiyor. O yüzden tankınızla alakalı ne kadar çok bilgi verirseniz o kadar çok geri dönüş alırsınız. Şuanda benim ve size yardımcı olmak isteyen diger arkadaşların fikirleri sadece tahminden öteye gidemeyecektir. [/QUOTE]içimden bir his 30.35 cm akvaryum pipo filtre diyecek[:)]
msobo & chewere Tank's
Geçmişler olsun Alper bey Allah tekrarını yaşatmasın inşallah. Deltaya yakalanıp 14 gün neredeyse yataktan kalkmayan biri olarak sizi çok iyi anlarım. İnşallah tez zamanda kurtuluruz şu illetten. Bu arada balıklarada maşallah demeyi unutmayayım.
Geçmişler olsun Alper bey Allah tekrarını yaşatmasın inşallah. Deltaya yakalanıp 14 gün neredeyse yataktan kalkmayan biri olarak sizi çok iyi anlarım. İnşallah tez zamanda kurtuluruz şu illetten. Bu arada balıklarada maşallah demeyi unutmayayım.
Pseudotropheus Saulosi Gençleri.
[QUOTE=FerKan]En alttaki fotoğraftaki hariç diğer iki erkeğin bantları gayet düzgün görünüyor. Formları da iyi maşallah.[:nazar:] Ben olsam alttakini çıkarır diğer ikisiyle devam ederdim. Dişilere diyecek bir şey yok zaten.[:3] Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]çok teşekkür ederim Ferhat bey hem fikiriz aynen devam ediyorum bu keyif veren türe[:)]
[QUOTE=FerKan]En alttaki fotoğraftaki hariç diğer iki erkeğin bantları gayet düzgün görünüyor. Formları da iyi maşallah.[:nazar:] Ben olsam alttakini çıkarır diğer ikisiyle devam ederdim. Dişilere diyecek bir şey yok zaten.[:3] Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]çok teşekkür ederim Ferhat bey hem fikiriz aynen devam ediyorum bu keyif veren türe[:)]
Pseudotropheus Saulosi Gençleri.
[QUOTE=sorceres]Acele karar vermeyin. Bir süre daha gelişimlerini takip edin derim. Şimdilik gözüme çarpan en alt fotoğraftaki erkek. Bantları ya silik yada fotoğraftan öyle çıkmış. [/QUOTE]bende öyle düşündüm renk olarak en baskın o ama bantlar zayıf diğerlerinde bantlar şimdiden bariz. 3 erkek fazla geliyor gibi aşağıda sürekli hareket var dişiler aşağı inemiyor[:)]
[QUOTE=sorceres]Acele karar vermeyin. Bir süre daha gelişimlerini takip edin derim. Şimdilik gözüme çarpan en alt fotoğraftaki erkek. Bantları ya silik yada fotoğraftan öyle çıkmış. [/QUOTE]bende öyle düşündüm renk olarak en baskın o ama bantlar zayıf diğerlerinde bantlar şimdiden bariz. 3 erkek fazla geliyor gibi aşağıda sürekli hareket var dişiler aşağı inemiyor[:)]
Pseudotropheus Saulosi Gençleri.
[QUOTE=Foae]Coral red denen balık da iki farklı tür kırılarak elde ediliyor. O da safkan bir tür değil.
Bu balığın kanı var coral red’de : http://malawi.si/Malawi/Mbuna/Pseudotropheus/Pseudotropheus%20sp.%20%27ndumbi%20gold%27/slides/Pseudotropheus%20sp.%20%27ndumbi%20gold%27%20Ndumbi%20Rocks.html[/QUOTE]Teşekkür ederim. 3 erkekten birini çıkarmayı düşünüyorum renk ve bant gelişimine göre hangisini çıkarayım sizce 8 aylıklar şuan[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/190220221205591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/190220221206191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/190220221206381.jpg[/IMG]
[QUOTE=Foae]Coral red denen balık da iki farklı tür kırılarak elde ediliyor. O da safkan bir tür değil.
Bu balığın kanı var coral red’de : http://malawi.si/Malawi/Mbuna/Pseudotropheus/Pseudotropheus%20sp.%20%27ndumbi%20gold%27/slides/Pseudotropheus%20sp.%20%27ndumbi%20gold%27%20Ndumbi%20Rocks.html[/QUOTE]Teşekkür ederim. 3 erkekten birini çıkarmayı düşünüyorum renk ve bant gelişimine göre hangisini çıkarayım sizce 8 aylıklar şuan[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/190220221205591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/190220221206191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233594/190220221206381.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
