ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Taha Şen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
310
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2021 17:58
Son Ziyaret:
02 Mart 2025 22:54
Toplam Mesaj:
198 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Taha Şen
Doğum Tarihi:
19 Ağustos 2003
Yaş:
22
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Aquascaping/Computer Engineering
60x30x36 Dutch Style
SON 10 MESAJI
Caridina Akvaryumu
Yabancı kurulumlardan bildiğim kadarıyla zaten caridina akvaryumlarında bolca yosun ve biofilm olması gerek. Özellikle 12 saat aydınlatma yapanlar var. Tabi bu dediğim üretim akvaryumlarında geçerli. Shrimp Mania kanalını incelemenizi tavsiye ederim.
Yabancı kurulumlardan bildiğim kadarıyla zaten caridina akvaryumlarında bolca yosun ve biofilm olması gerek. Özellikle 12 saat aydınlatma yapanlar var. Tabi bu dediğim üretim akvaryumlarında geçerli. Shrimp Mania kanalını incelemenizi tavsiye ederim.
Karides Aldım Ne Yapacağımı Bilmiyorum
Selamlar. Keşke dediğiniz gibi akvaryumu önceden kursaydınız ancak olan olmuş artık. Benim tavsiyem kumunuzu yıkayın. İlk kurulumda içme suyu kullanın. Karideslere balık değil kafides diyoruz[:)))]. Karidesler oldukçahassas canlılar. Size ulaştıklarında iki türü de ayrı kaplara alın öncelikle ve akvaryumun kurulumunu yapın. İçme suyu ile kurulumu tamamladıktan sonra aldığınız su düzenleyiciyi belirtilen ölçüde kullanın ve filtreniz 1 saat boyunca çalışsın.(tavsiyem 1 adette ısıtıcı acil bir şekilde temin etmenizdir). Daha sonra damlatma yöntemi ile akvaryumdaki suyu karideslerin bulunduğu kaba aşılayın, bunun youtubeta nasıl yapıldığını bulabilirsiniz. Aşılamayı olabildiğince uzun tutmakta fayda var. Son olarak karidesleri akvaryuma aktarabilirsiniz. Lütfen kaptaki suyu akvaryuma eklemeyin. Yalnızca karidesleri eklemelisiniz. Edindiğiniz mayaca fluviatilis bitkisi yeni başlayanlar için pekte uygun bir bitki değil bu arada zorlanabilirsiniz bakımında. Ayrıca shrimps foreverın aldığınız ürünü yem değil adından da anlaşılacağı üzere mineral katkısıdır. Başka söylenmesi, eklenmesi gereken bir şey olursa arkadaşlar yardımcı olacaktır, yanlışım varsada inşallah düzeltirler. Pek doğru bir kurulum olmadığından dolayı bende ne desem bilemedim ama böyle bir durumda en uygunu bu olacaktır naçizane düşüncem. [:geek:]
Selamlar. Keşke dediğiniz gibi akvaryumu önceden kursaydınız ancak olan olmuş artık. Benim tavsiyem kumunuzu yıkayın. İlk kurulumda içme suyu kullanın. Karideslere balık değil kafides diyoruz[:)))]. Karidesler oldukçahassas canlılar. Size ulaştıklarında iki türü de ayrı kaplara alın öncelikle ve akvaryumun kurulumunu yapın. İçme suyu ile kurulumu tamamladıktan sonra aldığınız su düzenleyiciyi belirtilen ölçüde kullanın ve filtreniz 1 saat boyunca çalışsın.(tavsiyem 1 adette ısıtıcı acil bir şekilde temin etmenizdir). Daha sonra damlatma yöntemi ile akvaryumdaki suyu karideslerin bulunduğu kaba aşılayın, bunun youtubeta nasıl yapıldığını bulabilirsiniz. Aşılamayı olabildiğince uzun tutmakta fayda var. Son olarak karidesleri akvaryuma aktarabilirsiniz. Lütfen kaptaki suyu akvaryuma eklemeyin. Yalnızca karidesleri eklemelisiniz. Edindiğiniz mayaca fluviatilis bitkisi yeni başlayanlar için pekte uygun bir bitki değil bu arada zorlanabilirsiniz bakımında. Ayrıca shrimps foreverın aldığınız ürünü yem değil adından da anlaşılacağı üzere mineral katkısıdır. Başka söylenmesi, eklenmesi gereken bir şey olursa arkadaşlar yardımcı olacaktır, yanlışım varsada inşallah düzeltirler. Pek doğru bir kurulum olmadığından dolayı bende ne desem bilemedim ama böyle bir durumda en uygunu bu olacaktır naçizane düşüncem. [:geek:]
35x27x27 Nano Low Tech Denemesi
[QUOTE=omer417]Ben de hobiye geri donmeyi planlıyorum. Hem kutuk hem de sizin kullandiginiz gibi taş kullanmak istiyorum. Kullandığınız kaya kalsiyum karbonat temelli taşlara benziyor. Neocaridina türleri için uygun olur mu? Akvaryum phsini değiştireceğini söyleyen yazilar okumuştum. Hiç ph ölçüm testi gerceklestirdiniz mi hiç?[/QUOTE]
Kullanılan kaya frodo stone. Nötr bir kaya herhangi bir salınım yapmaz.[:)]
[QUOTE=omer417]Ben de hobiye geri donmeyi planlıyorum. Hem kutuk hem de sizin kullandiginiz gibi taş kullanmak istiyorum. Kullandığınız kaya kalsiyum karbonat temelli taşlara benziyor. Neocaridina türleri için uygun olur mu? Akvaryum phsini değiştireceğini söyleyen yazilar okumuştum. Hiç ph ölçüm testi gerceklestirdiniz mi hiç?[/QUOTE]
Kullanılan kaya frodo stone. Nötr bir kaya herhangi bir salınım yapmaz.[:)]
Uzun Aradan Sonra Geri Dönüş High Tech --
[QUOTE=adapod][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125211.jpg[/IMG]
Yeni bir güncelleme yapmak istedfim akvaryum yaklaşık 40 günlük oldu ve artık oturmaya başladı ilk ektiğim bitkilerim büyümeye başladı ... günlük 2 ml excel ve hergün 1 kere premium nutrion kullanıyorum ışık 5 saat olarka haftalık su değişimine döndüm ... ayrıca Utricularia Graminifolia dan vazgeçip cubaya döndüm yeni ekildiler bakalım tutucaklarmı[/QUOTE]
Cubalar ile daha güzel olmuş hocam. Elinize sağlık. Arka fon kullanırsanız daha güzel gözükecektir bence çünkü bi taraftan bakınca karışık duruyor arkadaki gün ışığı, eşyalar vs ile. [:)]
[QUOTE=adapod][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231124591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/133634/270720231125211.jpg[/IMG]
Yeni bir güncelleme yapmak istedfim akvaryum yaklaşık 40 günlük oldu ve artık oturmaya başladı ilk ektiğim bitkilerim büyümeye başladı ... günlük 2 ml excel ve hergün 1 kere premium nutrion kullanıyorum ışık 5 saat olarka haftalık su değişimine döndüm ... ayrıca Utricularia Graminifolia dan vazgeçip cubaya döndüm yeni ekildiler bakalım tutucaklarmı[/QUOTE]
Cubalar ile daha güzel olmuş hocam. Elinize sağlık. Arka fon kullanırsanız daha güzel gözükecektir bence çünkü bi taraftan bakınca karışık duruyor arkadaki gün ışığı, eşyalar vs ile. [:)]
200 Lt Sıfırdan Akvaryum Kurdum - İşte Detaylar
[QUOTE=ultimatebenz]
Teşekkür ederim. Yazın oda sıcaklığı ile birlikte akvaryum 28-29 larda gezdi. Ondan diye tahmin ediyorum ki montekarlo hassas bir bitki. birtanesi hariç hepsi eridi çürüdü. Kalanda hiç büyüüyor öylece takılıyor. belkide adapte edemedim. ama kesinlikle gördüğüm en hassas bitki türü.
Ancak sıcaklık bitkilere ciddi baskı kuruyor. Sıcak su bitkinin beslenmesinde sorun yaratıyor.
[/QUOTE]
Montecarlo söylediğiniz kadar hassas bi bitki değil aslında. Montelerin çürüme sebebinin besin yetersizliği ve ışık olduğunu düşünüyorum. Kullandığınız bitkiler çok karışık türlerden, bazısı çok besin kullanıyor bazıları daha yavaş emiyor besinleri. Montecarlo gibi bitkiler besinleri daha yavaş emdiği için diğerlerinden fırsat kalmamış ve akvaryum yüksek olduğundan, montecarlonun da ışık gereksinimi yüksek olduğundan ışığı da alamamış yeterli. Ayrıca bambular toprağa gömülmez bildiğim kadarıyla. Akvaryumda bakmadım ama annemin bambuları var gayet iyi çoğalıyorlar ve toprak yok direkt sudalar. Bir de arkaplana siyah bi fon eklerseniz akvaryum çok daha iyi gözükür. Maşallah gayet güzel akvaryum olmuş[:iyi:]
[QUOTE=ultimatebenz]
Teşekkür ederim. Yazın oda sıcaklığı ile birlikte akvaryum 28-29 larda gezdi. Ondan diye tahmin ediyorum ki montekarlo hassas bir bitki. birtanesi hariç hepsi eridi çürüdü. Kalanda hiç büyüüyor öylece takılıyor. belkide adapte edemedim. ama kesinlikle gördüğüm en hassas bitki türü.
Ancak sıcaklık bitkilere ciddi baskı kuruyor. Sıcak su bitkinin beslenmesinde sorun yaratıyor.
[/QUOTE]
Montecarlo söylediğiniz kadar hassas bi bitki değil aslında. Montelerin çürüme sebebinin besin yetersizliği ve ışık olduğunu düşünüyorum. Kullandığınız bitkiler çok karışık türlerden, bazısı çok besin kullanıyor bazıları daha yavaş emiyor besinleri. Montecarlo gibi bitkiler besinleri daha yavaş emdiği için diğerlerinden fırsat kalmamış ve akvaryum yüksek olduğundan, montecarlonun da ışık gereksinimi yüksek olduğundan ışığı da alamamış yeterli. Ayrıca bambular toprağa gömülmez bildiğim kadarıyla. Akvaryumda bakmadım ama annemin bambuları var gayet iyi çoğalıyorlar ve toprak yok direkt sudalar. Bir de arkaplana siyah bi fon eklerseniz akvaryum çok daha iyi gözükür. Maşallah gayet güzel akvaryum olmuş[:iyi:]
50 Litre Bitkili Akvaryum Gelişimim (ilk Bitkilim)
Selamlar bende sonunda kurtulmuş bi yks mağduruyum. Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Yükselenler olmuş haliyle bi gülümsemeyle okudum tüm konuyu[:)))]
Bunca zamanda anladığım şey burada art niyetli çok az insan var, bazısı sert anlatabiliyor anlatmak istediğini ama yapacak bir şey yok mizaç meselesi[:)]
Bende betta besledim bettaların tek beslenilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bunun hakkında yazılar var okuyabilirsiniz. Kendisi oldukça saldırgan bir balık olduğundan kavga kaçınılmaz oluyor ya o karşısındakine zarar verecek ya da zebralar kuyruğuna zarar verip ölümüne sebep olacak tecrübeyle sabit. 2. olarak filtreniz ufak iç filtre olduğundan balık sayısını olabildiğince az tutun, amonyak arttığında bettalarda kuyruk erimesi kaçınılmaz oluyor. Şelaleye geçmeniz de çok iyi olur zaten açıklamışsınız.
Son olarak tecrübe skalası gerçekten çok geniş bi hobi bu. Bitkili akvaryumlar, ufak balıklar vs gibi konulardan anlarım ancak sizin beslediğiniz oscar gibi büyük türler ve büyük akvaryumlarka gerçekten baş edemiyorum. Size tavsiyem aldığınız canlılar hakkındaki konuları okumanız. Bildiklerinizi geliştirmeniz. Çünkü bi canlıda iyi etkiye sahip olan başka canlıya zarar verebiliyor. Sormak istediğiniz olursa yardımcı olurum. Keyifli hobiler dilerim[:)][EDIT]Taha Şen,2022-12-16 19:29:29[/EDIT]
Selamlar bende sonunda kurtulmuş bi yks mağduruyum. Öncelikle kurulumunuz hayırlı olsun. Yükselenler olmuş haliyle bi gülümsemeyle okudum tüm konuyu[:)))]
Bunca zamanda anladığım şey burada art niyetli çok az insan var, bazısı sert anlatabiliyor anlatmak istediğini ama yapacak bir şey yok mizaç meselesi[:)]
Bende betta besledim bettaların tek beslenilmesi gerektiğini düşünüyorum. Bunun hakkında yazılar var okuyabilirsiniz. Kendisi oldukça saldırgan bir balık olduğundan kavga kaçınılmaz oluyor ya o karşısındakine zarar verecek ya da zebralar kuyruğuna zarar verip ölümüne sebep olacak tecrübeyle sabit. 2. olarak filtreniz ufak iç filtre olduğundan balık sayısını olabildiğince az tutun, amonyak arttığında bettalarda kuyruk erimesi kaçınılmaz oluyor. Şelaleye geçmeniz de çok iyi olur zaten açıklamışsınız.
Son olarak tecrübe skalası gerçekten çok geniş bi hobi bu. Bitkili akvaryumlar, ufak balıklar vs gibi konulardan anlarım ancak sizin beslediğiniz oscar gibi büyük türler ve büyük akvaryumlarka gerçekten baş edemiyorum. Size tavsiyem aldığınız canlılar hakkındaki konuları okumanız. Bildiklerinizi geliştirmeniz. Çünkü bi canlıda iyi etkiye sahip olan başka canlıya zarar verebiliyor. Sormak istediğiniz olursa yardımcı olurum. Keyifli hobiler dilerim[:)][EDIT]Taha Şen,2022-12-16 19:29:29[/EDIT]
60p Dutch Style Yeni Başlangıç
[QUOTE=merutay]Bence kardinal eklemeyin. Corydoras olmadan bakamıyorum ben. Sadece orta düzeyden yemeleri asabımı bozuyor. Dutch tankınız temiz kalsın. Pencilfish öneririm. [/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkürler bu konuyu düşünücem[:D]
[QUOTE=merutay]Bence kardinal eklemeyin. Corydoras olmadan bakamıyorum ben. Sadece orta düzeyden yemeleri asabımı bozuyor. Dutch tankınız temiz kalsın. Pencilfish öneririm. [/QUOTE]
Değerli yorumunuz için teşekkürler bu konuyu düşünücem[:D]
60p Dutch Style Yeni Başlangıç
[QUOTE=İlksen Şahin]
Fazla simetrik olmuş sanki manav tezgahı gibi [:)] Biraz dağıtma şansınız varsa bence daha güzel gözükecektir. [:nazar:][/QUOTE]
Dutch style olduğu için bu şekilde. Farklı bi tarz. Ondan bu şekilde gelmiş olabilir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/011220220121051.jpg[/IMG]
Hedefim budur. Yorumunuz için teşekkürler[:3][EDIT]Taha Şen,2022-12-01 01:21:52[/EDIT]
[QUOTE=İlksen Şahin]
Fazla simetrik olmuş sanki manav tezgahı gibi [:)] Biraz dağıtma şansınız varsa bence daha güzel gözükecektir. [:nazar:][/QUOTE]
Dutch style olduğu için bu şekilde. Farklı bi tarz. Ondan bu şekilde gelmiş olabilir.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/011220220121051.jpg[/IMG]
Hedefim budur. Yorumunuz için teşekkürler[:3][EDIT]Taha Şen,2022-12-01 01:21:52[/EDIT]
60p Dutch Style Yeni Başlangıç
Sonunda 1 ayı devirdik. 1. ay sonu nesaea goldenları bir türlü büyütemedim bi şekilde çürüdüler.
Zemindeki repenslerin üzerinde yosunlanma var biraz da camlarda, onun dışında bi sorun yok. Birkaç haftaya otocinclus girişi yapıcam onlar halleder umarım.
4. hafta %50 su değişimi yapıldı ve şuan görünüm bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221913201.jpg[/IMG]
Ön tarafta boşluk kaldı düzenledikten sonra. Orası için bitki önerilerine açığım. Teşekkürler. [:3]
Sonunda 1 ayı devirdik. 1. ay sonu nesaea goldenları bir türlü büyütemedim bi şekilde çürüdüler.
Zemindeki repenslerin üzerinde yosunlanma var biraz da camlarda, onun dışında bi sorun yok. Birkaç haftaya otocinclus girişi yapıcam onlar halleder umarım.
4. hafta %50 su değişimi yapıldı ve şuan görünüm bu şekilde:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911071.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221911401.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912301.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221912561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233447/301120221913201.jpg[/IMG]
Ön tarafta boşluk kaldı düzenledikten sonra. Orası için bitki önerilerine açığım. Teşekkürler. [:3]
Akvaryumuma Balık Önerisi
Merhabalar. Denildiği gibi flame wood ve java fern, anubias, moss bitkileri ile güzel bi melek akvaryumu kurulabilir. Yalnız canlı girişinden bir hafta önce seachem stabilty kullanımı öneririm bakteri döngüsü için. Tabi bundan önce filtrenizi büyütmeniz gerek melekler hassas balıklardır:) Meleklerin yanına neon tetra güzel olabilir.
Merhabalar. Denildiği gibi flame wood ve java fern, anubias, moss bitkileri ile güzel bi melek akvaryumu kurulabilir. Yalnız canlı girişinden bir hafta önce seachem stabilty kullanımı öneririm bakteri döngüsü için. Tabi bundan önce filtrenizi büyütmeniz gerek melekler hassas balıklardır:) Meleklerin yanına neon tetra güzel olabilir.
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:40
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
