ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Voyageur
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Aralık 2021 18:04
Son Ziyaret:
20 Nisan 2022 09:30
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Karslıoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İbrahim Karslıoğlu
SON 10 MESAJI
Fon Önerisi
Sanirim tercihim siyah renkten yana olacak. Onda da tek korkum ışık. Çok karanlık bir hale gelmez umarım tank.
Sanirim tercihim siyah renkten yana olacak. Onda da tek korkum ışık. Çok karanlık bir hale gelmez umarım tank.
Aski Flitre Tavsiyesi
[QUOTE=whoami]Ben sobodan çok memnunum. Walstad yeni kurulumuma da taktım çabuk otursun diye. [/QUOTE]
Selam.
Sizin akvaryum boyutlari benimki ile aynı mı? 50×40×40 benim tankimin ölçüleri. 80 litrelik sanırım. Bir de sobonun hangi modelini kullanıyorsunuz. İçine ekstra filitre ekipmanı koydunuz mu? Benin icin başarılı filitre dışında sesi de önemli. Sessiz (mümkünse az sesli) bir filitre almak istiyorum.
[EDIT]Voyageur,2021-12-15 16:59:26[/EDIT]
[QUOTE=Cem Altay]Walstad yönteminde filtre kullanılıyor mu ?[:?]
Kullanılıyorsa Walstad oluyor mu ?[/QUOTE]
Merhaba
Isıtıcı, filtre ve başka hiç bir ekipman kullanılmıyor, haklısınız. Tankın tam anlamıyla kendi kendine yetebilecek seviyeye gelebilmesi için en az 2 ay geçmesi gerekiyor. O süre zarfında döngü gerçekleşiyor ve akvaryum suyu istenilen berrakliga ulaşıyor. Bu süre zarfında yosunlaşmalar oluşuyor ki aslında bu da tam anlamıyla tankın oturmaya başladığının bir göstergesi. Ben canlı yükü olmadan (bitki haric) 2 hafta boyunca tüm bunlari gozlemleyebildim. Belki sabırlı davranıp canlı eklemeden biraz daha bekleseydim (en az 5-6 hafta) tam oturmuş bir walstad tanka sahip olurdum. Yosunlaşmayı gidermek için tanka canlı ekledim. (Karides ve salyangoz) Onları ekleyince tankı belli bir ısıda tutmak için isitici daha sonrasinda da filitre ekledim. Isitici ve filitre eklenince iş çığırından çıktı [:)] olaya çöpçü vatoz ve sae de girdi. Hal böyle olunca benim tank walstadtan low tech akvaryuma dönüştü. Şimdi akvaryumun eksiklikleri tamamlanınca (iyi bir filitre ki askı düşünüyorum) kardinal tetra alacam ve olayı noktaliyacam.
[QUOTE=whoami]Ben sobodan çok memnunum. Walstad yeni kurulumuma da taktım çabuk otursun diye. [/QUOTE]
Selam.
Sizin akvaryum boyutlari benimki ile aynı mı? 50×40×40 benim tankimin ölçüleri. 80 litrelik sanırım. Bir de sobonun hangi modelini kullanıyorsunuz. İçine ekstra filitre ekipmanı koydunuz mu? Benin icin başarılı filitre dışında sesi de önemli. Sessiz (mümkünse az sesli) bir filitre almak istiyorum.
[EDIT]Voyageur,2021-12-15 16:59:26[/EDIT]
[QUOTE=Cem Altay]Walstad yönteminde filtre kullanılıyor mu ?[:?]
Kullanılıyorsa Walstad oluyor mu ?[/QUOTE]
Merhaba
Isıtıcı, filtre ve başka hiç bir ekipman kullanılmıyor, haklısınız. Tankın tam anlamıyla kendi kendine yetebilecek seviyeye gelebilmesi için en az 2 ay geçmesi gerekiyor. O süre zarfında döngü gerçekleşiyor ve akvaryum suyu istenilen berrakliga ulaşıyor. Bu süre zarfında yosunlaşmalar oluşuyor ki aslında bu da tam anlamıyla tankın oturmaya başladığının bir göstergesi. Ben canlı yükü olmadan (bitki haric) 2 hafta boyunca tüm bunlari gozlemleyebildim. Belki sabırlı davranıp canlı eklemeden biraz daha bekleseydim (en az 5-6 hafta) tam oturmuş bir walstad tanka sahip olurdum. Yosunlaşmayı gidermek için tanka canlı ekledim. (Karides ve salyangoz) Onları ekleyince tankı belli bir ısıda tutmak için isitici daha sonrasinda da filitre ekledim. Isitici ve filitre eklenince iş çığırından çıktı [:)] olaya çöpçü vatoz ve sae de girdi. Hal böyle olunca benim tank walstadtan low tech akvaryuma dönüştü. Şimdi akvaryumun eksiklikleri tamamlanınca (iyi bir filitre ki askı düşünüyorum) kardinal tetra alacam ve olayı noktaliyacam.
Bitkili Akvaryum Tavsiye
Merhaba;
Cevabiniz için teşekkür ederim. Söylediğiniz şeyleri yüzde 85-90 oranında bu tankta gerçekleştirdim. Canlı yüklemesini yeni gerçekleştirdim. 5 blody marie karides, 5 ramshorn salyangoz, 2 cüce vatoz ve 2 de sae var. 1.5 hafta içerisinde 2 karides ve 1 salyangoz kaybım oldu. Sanırım bu durum tankin fiziki durumundan değil sae lerin hırçınligindan kaynaklandı. Bir kac kez sae lerin karides ve salyangozlara saldırdığını gözlemledim. Zemin bitkisi purvula tavsiye etmişti bitki aldigim arkadaş ama şu an sadece o bitkide sıkıntı yaşıyorum. Diğer bitkilerde yosunlasma var canlılar temizliyor sıkıntı yok gibi. Çok sık olmasa da fotosentezde gozlemliyorum genelde su değişimlerini takip eden bir kac gunde yogunluk daha fazla oluyor. Bitkilerimde purvulalar da dahil yeni sürgünler var. Ancak çok yavaş.
Mevcut filitrem (resun mini) yeterli olmuyor çabuk tıkanıyor. Selale filitre düşünüyorum. Slim olan modellerden. Tavsiyeniz olur mu?
Bir de ben su degisimlerinde bitkisinin aldigim karisik sivi gubreyi 5 ml olarak kullanıyorum. Ancak izlediğim videolarda sivi karbon, 5-6 çeşit sivi gubre ve bakteri kültürü kullananları da gözlemledim. Sizce hangisi daha elzemdir şu degisimlerinde. Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba;
Cevabiniz için teşekkür ederim. Söylediğiniz şeyleri yüzde 85-90 oranında bu tankta gerçekleştirdim. Canlı yüklemesini yeni gerçekleştirdim. 5 blody marie karides, 5 ramshorn salyangoz, 2 cüce vatoz ve 2 de sae var. 1.5 hafta içerisinde 2 karides ve 1 salyangoz kaybım oldu. Sanırım bu durum tankin fiziki durumundan değil sae lerin hırçınligindan kaynaklandı. Bir kac kez sae lerin karides ve salyangozlara saldırdığını gözlemledim. Zemin bitkisi purvula tavsiye etmişti bitki aldigim arkadaş ama şu an sadece o bitkide sıkıntı yaşıyorum. Diğer bitkilerde yosunlasma var canlılar temizliyor sıkıntı yok gibi. Çok sık olmasa da fotosentezde gozlemliyorum genelde su değişimlerini takip eden bir kac gunde yogunluk daha fazla oluyor. Bitkilerimde purvulalar da dahil yeni sürgünler var. Ancak çok yavaş.
Mevcut filitrem (resun mini) yeterli olmuyor çabuk tıkanıyor. Selale filitre düşünüyorum. Slim olan modellerden. Tavsiyeniz olur mu?
Bir de ben su degisimlerinde bitkisinin aldigim karisik sivi gubreyi 5 ml olarak kullanıyorum. Ancak izlediğim videolarda sivi karbon, 5-6 çeşit sivi gubre ve bakteri kültürü kullananları da gözlemledim. Sizce hangisi daha elzemdir şu degisimlerinde. Yardımınız için şimdiden teşekkür ederim.
Aski Flitre Tavsiyesi
Kusura bakmayın unutmuşum. 50×40×40.
Kusura bakmayın unutmuşum. 50×40×40.
Aski Flitre Tavsiyesi
Merhaba;
Walstad yöntemiyle kurduğum tank için filitre öneriniz olabilir mi? Hali hazırda resun marka küçük bir ic filtre kullanıyorum. 200l/h çevrim yapıyor. Bu filitre yerine slim ve saatte 500l/h çevrim yapan aski filitre almayı düşünüyorum. Benim için önemli olan sessiz ve filitrasyonu orta seviye olmasıdır. Sobo veya venusaqua markaları arasında kaldım. Yardımınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Merhaba;
Walstad yöntemiyle kurduğum tank için filitre öneriniz olabilir mi? Hali hazırda resun marka küçük bir ic filtre kullanıyorum. 200l/h çevrim yapıyor. Bu filitre yerine slim ve saatte 500l/h çevrim yapan aski filitre almayı düşünüyorum. Benim için önemli olan sessiz ve filitrasyonu orta seviye olmasıdır. Sobo veya venusaqua markaları arasında kaldım. Yardımınız için şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Fon Önerisi
Merhaba;
50×40×40 ebatli bitkili akvaryum icin arka fon öneriniz olabilir mi? Siyah ve açık mavi tek renk düşünüyorum. Fotoğraf olursa bitkilerden dolayı görünmeyecegini ve bir anlamının olmayacağını düşünüyorum. Siyah tanktaki isigi keser mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Merhaba;
50×40×40 ebatli bitkili akvaryum icin arka fon öneriniz olabilir mi? Siyah ve açık mavi tek renk düşünüyorum. Fotoğraf olursa bitkilerden dolayı görünmeyecegini ve bir anlamının olmayacağını düşünüyorum. Siyah tanktaki isigi keser mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryum Tavsiye
Merhaba
20-25 yıllık bir aradan sonra akvaryuma olan ilgim kızım sayesinde yeniden gün yüzüne çıktı ve bitkili akvaryum maceram başladı. Uzun araştırmalar sonrasında walstad yöntemiyle bir akvaryum kurmaya karar verdim. Kendi kendine yetebilen, isitici ve filtreye dahi ihtiyaç duyulmayacak bir sistem olması açıkçası beni cezbetti. Bu amaçla 50×40×40 akvaryumuma bahce topragi ve hindistan cevizi torfuyla karisik alt zemin hazırladım. Üstüne ise lav 3-4 mm kalınlığında lav kırığı koydum. Zemin önlerde 8 arkaya doğru ise 10 mm olarak oluştu. Zemin bitkisi olarak parvula, ortaya zeytin, çınar ve bacoba ektim. Arka plana ise tavsiye üzerine iki farklı çeşit bitki ektim. (İsimlerini unuttum 😀)
Bitkilerde yosunlaşma başlayınca isitici ve filtre takviyesi yapmaya karar verdim. Doğru bir karar miydi bilemiyorum? (Zira yola walstad yöntemi olarak cikmistim) Su değişimini şu an haftada 2 gün olarak 1/3 oranında gerçekleştiriyorum. Su değişimlerinden sonra bitkileri satın aldığım yerden verilen ve markasiz olan sivi gübreyi 5 ml olarak ekliyorum. Karideslerim ve ramshorn salyangozlarim çalışıyorlar ama halen yosun sorunu devam ediyor. Onlara yardımcı olması için bir kaç güne kadar akvaryuma 1 cüce vatoz 2 de komando çöpçü eklemeyi düşünüyorum. Zaman zaman bitkilerimde fotosentezi (yoğun olmamakla birlikte) gözlemliyorum ve bu çok hoşuma gidiyor ancak istediğim düzeyde değil. Isitici olarak smart 100 watt kullanıyorum. Filtre olarak da eski akvaryumumda olan elyaf eklediğim resun mini filitreyi kullanıyorum. Bitkilerimde kısmı çürümeler var ancak alt kısımlarında yeni sürgünlerde oluşmaya başladı. Akvaryum için mayali sistemi oluşturmak istedim ancak beceremeyince vazgeçtim.
Amacım şimdilik jungle görünümlü az balik yükü olan tetra akvaryumu oluşturmak. İleride ise sistemi oturtup bitkileri yetiştirebilirsem tasarım bir akvaryuma dönüştürmeyi istiyorum. Bu amaçla tavsiye ve yönlendirmelerinize ihtiyacım var. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Merhaba
20-25 yıllık bir aradan sonra akvaryuma olan ilgim kızım sayesinde yeniden gün yüzüne çıktı ve bitkili akvaryum maceram başladı. Uzun araştırmalar sonrasında walstad yöntemiyle bir akvaryum kurmaya karar verdim. Kendi kendine yetebilen, isitici ve filtreye dahi ihtiyaç duyulmayacak bir sistem olması açıkçası beni cezbetti. Bu amaçla 50×40×40 akvaryumuma bahce topragi ve hindistan cevizi torfuyla karisik alt zemin hazırladım. Üstüne ise lav 3-4 mm kalınlığında lav kırığı koydum. Zemin önlerde 8 arkaya doğru ise 10 mm olarak oluştu. Zemin bitkisi olarak parvula, ortaya zeytin, çınar ve bacoba ektim. Arka plana ise tavsiye üzerine iki farklı çeşit bitki ektim. (İsimlerini unuttum 😀)
Bitkilerde yosunlaşma başlayınca isitici ve filtre takviyesi yapmaya karar verdim. Doğru bir karar miydi bilemiyorum? (Zira yola walstad yöntemi olarak cikmistim) Su değişimini şu an haftada 2 gün olarak 1/3 oranında gerçekleştiriyorum. Su değişimlerinden sonra bitkileri satın aldığım yerden verilen ve markasiz olan sivi gübreyi 5 ml olarak ekliyorum. Karideslerim ve ramshorn salyangozlarim çalışıyorlar ama halen yosun sorunu devam ediyor. Onlara yardımcı olması için bir kaç güne kadar akvaryuma 1 cüce vatoz 2 de komando çöpçü eklemeyi düşünüyorum. Zaman zaman bitkilerimde fotosentezi (yoğun olmamakla birlikte) gözlemliyorum ve bu çok hoşuma gidiyor ancak istediğim düzeyde değil. Isitici olarak smart 100 watt kullanıyorum. Filtre olarak da eski akvaryumumda olan elyaf eklediğim resun mini filitreyi kullanıyorum. Bitkilerimde kısmı çürümeler var ancak alt kısımlarında yeni sürgünlerde oluşmaya başladı. Akvaryum için mayali sistemi oluşturmak istedim ancak beceremeyince vazgeçtim.
Amacım şimdilik jungle görünümlü az balik yükü olan tetra akvaryumu oluşturmak. İleride ise sistemi oturtup bitkileri yetiştirebilirsem tasarım bir akvaryuma dönüştürmeyi istiyorum. Bu amaçla tavsiye ve yönlendirmelerinize ihtiyacım var. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Akvaryumda Hazır Armatür Kullanımı
Merhaba
Öncelikle dikkate alıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim. 20-25 yıllık bir aradan sonra akvaryuma olan ilgim kızım sayesinde yeniden gün yüzüne çıktı ve bitkili akvaryum maceram başladı. Uzun araştırmalar sonrasında walstad yöntemiyle bir akvaryum kurmaya karar verdim. Kendi kendine yetebilen, isitici ve filtreye dahi ihtiyaç duyulmayacak bir sistem olması açıkçası beni cezbetti. Bu amaçla 50×40×40 akvaryumuma bahce topragi ve hindistan cevizi torfuyla karisik alt zemin hazırladım. Üstüne ise lav 3-4 mm kalınlığında lav kırığı koydum. Zemin önlerde 8 arkaya doğru ise 10 mm olarak oluştu. Zemin bitkisi olarak parvula, ortaya zeytin, çınar ve bacoba ektim. Arka plana ise tavsiye üzerine iki farklı çeşit bitki ektim. (İsimlerini unuttum 😀)
Bitkilerde yosunlaşma başlayınca isitici ve filtre takviyesi yapmaya karar verdim. Doğru bir karar miydi bilemiyorum? (Zira yola walstad yöntemi olarak cikmistim) Su değişimini şu an haftada 2 gün olarak 1/3 oranında gerçekleştiriyorum. Su değişimlerinden sonra bitkileri satın aldığım yerden verilen ve markasiz olan sivi gübreyi 5 ml olarak ekliyorum. Karideslerim ve ramshorn salyangozlarim çalışıyorlar ama halen yosun sorunu devam ediyor. Onlara yardımcı olması için bir kaç güne kadar akvaryuma 1 cüce vatoz 2 de komando çöpçü eklemeyi düşünüyorum. Zaman zaman bitkilerimde fotosentezi (yoğun olmamakla birlikte) gözlemliyorum ve bu çok hoşuma gidiyor ancak istediğim düzeyde değil. Isitici olarak smart 100 watt kullanıyorum. Filtre olarak da eski akvaryumumda olan elyaf eklediğim resun mini filitreyi kullanıyorum. Bitkilerimde kısmı çürümeler var ancak alt kısımlarında yeni sürgünlerde oluşmaya başladı. Akvaryum için mayali sistemi oluşturmak istedim ancak beceremeyince vazgeçtim.
Amacım şimdilik jungle görünümlü az balik yükü olan tetra akvaryumu oluşturmak. İleride ise sistemi oturtup bitkileri yetiştirebilirsem tasarım bir akvaryuma dönüştürmeyi istiyorum. Bu amaçla tavsiye ve yönlendirmelerinize ihtiyacım var. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[EDIT]Voyageur,2021-12-08 23:39:46[/EDIT]
Fotoğraf eklemeyi unutmuşum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212338501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Merhaba
Öncelikle dikkate alıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim. 20-25 yıllık bir aradan sonra akvaryuma olan ilgim kızım sayesinde yeniden gün yüzüne çıktı ve bitkili akvaryum maceram başladı. Uzun araştırmalar sonrasında walstad yöntemiyle bir akvaryum kurmaya karar verdim. Kendi kendine yetebilen, isitici ve filtreye dahi ihtiyaç duyulmayacak bir sistem olması açıkçası beni cezbetti. Bu amaçla 50×40×40 akvaryumuma bahce topragi ve hindistan cevizi torfuyla karisik alt zemin hazırladım. Üstüne ise lav 3-4 mm kalınlığında lav kırığı koydum. Zemin önlerde 8 arkaya doğru ise 10 mm olarak oluştu. Zemin bitkisi olarak parvula, ortaya zeytin, çınar ve bacoba ektim. Arka plana ise tavsiye üzerine iki farklı çeşit bitki ektim. (İsimlerini unuttum 😀)
Bitkilerde yosunlaşma başlayınca isitici ve filtre takviyesi yapmaya karar verdim. Doğru bir karar miydi bilemiyorum? (Zira yola walstad yöntemi olarak cikmistim) Su değişimini şu an haftada 2 gün olarak 1/3 oranında gerçekleştiriyorum. Su değişimlerinden sonra bitkileri satın aldığım yerden verilen ve markasiz olan sivi gübreyi 5 ml olarak ekliyorum. Karideslerim ve ramshorn salyangozlarim çalışıyorlar ama halen yosun sorunu devam ediyor. Onlara yardımcı olması için bir kaç güne kadar akvaryuma 1 cüce vatoz 2 de komando çöpçü eklemeyi düşünüyorum. Zaman zaman bitkilerimde fotosentezi (yoğun olmamakla birlikte) gözlemliyorum ve bu çok hoşuma gidiyor ancak istediğim düzeyde değil. Isitici olarak smart 100 watt kullanıyorum. Filtre olarak da eski akvaryumumda olan elyaf eklediğim resun mini filitreyi kullanıyorum. Bitkilerimde kısmı çürümeler var ancak alt kısımlarında yeni sürgünlerde oluşmaya başladı. Akvaryum için mayali sistemi oluşturmak istedim ancak beceremeyince vazgeçtim.
Amacım şimdilik jungle görünümlü az balik yükü olan tetra akvaryumu oluşturmak. İleride ise sistemi oturtup bitkileri yetiştirebilirsem tasarım bir akvaryuma dönüştürmeyi istiyorum. Bu amaçla tavsiye ve yönlendirmelerinize ihtiyacım var. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
[EDIT]Voyageur,2021-12-08 23:39:46[/EDIT]
Fotoğraf eklemeyi unutmuşum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212338501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233143/081220212341281.jpg[/IMG]
Akvaryumda Hazır Armatür Kullanımı
Merhaba.
50x40x40 low-tech akvaryumumda 48W 6800 lümen 10000 kelvin SMD LED'li armatür kullanmaktayım. Bu akvaryumum icin yeterli bir aydınlatma mıdır? 1.5 hafta olacak kurulum yapılalı ve içinde şu an 6 karides ve bir o kadar da salyangoz bulunuyor. Sakal yosunu ve camda tabana yakin yerlerde çizgi halinde yeşil yosunlaşma başladı. Bu aydınlatmadan mi kaynaklanmakta. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Merhaba.
50x40x40 low-tech akvaryumumda 48W 6800 lümen 10000 kelvin SMD LED'li armatür kullanmaktayım. Bu akvaryumum icin yeterli bir aydınlatma mıdır? 1.5 hafta olacak kurulum yapılalı ve içinde şu an 6 karides ve bir o kadar da salyangoz bulunuyor. Sakal yosunu ve camda tabana yakin yerlerde çizgi halinde yeşil yosunlaşma başladı. Bu aydınlatmadan mi kaynaklanmakta. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba.
50x40x40 low-tech akvaryumumda 48W 6800 lümen 10000 kelvin SMD LED'li armatür kullanmaktayım. Bu akvaryumum icin yeterli bir aydınlatma mıdır? 1.5 hafta olacak kurulum yapılalı ve içinde şu an 6 karides ve bir o kadar da salyangoz bulunuyor. Sakal yosunu ve camda tabana yakin yerlerde çizgi halinde yeşil yosunlaşma başladı. Bu aydınlatmadan mi kaynaklanmakta. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. [EDIT]Voyageur,2021-12-07 21:36:24[/EDIT]
Merhaba.
50x40x40 low-tech akvaryumumda 48W 6800 lümen 10000 kelvin SMD LED'li armatür kullanmaktayım. Bu akvaryumum icin yeterli bir aydınlatma mıdır? 1.5 hafta olacak kurulum yapılalı ve içinde şu an 6 karides ve bir o kadar da salyangoz bulunuyor. Sakal yosunu ve camda tabana yakin yerlerde çizgi halinde yeşil yosunlaşma başladı. Bu aydınlatmadan mi kaynaklanmakta. Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. [EDIT]Voyageur,2021-12-07 21:36:24[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
