ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MUSTAFABUGRAOZTU
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Ekim 2021 09:50
Son Ziyaret:
23 Ekim 2022 08:53
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Buğra ÖZTÜRK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa Buğra ÖZTÜRK
SON 10 MESAJI
Camları Sökmeden Slikon Çekmek
Elim yatkın :) Çok teşekkür ederim yanıtınız için [:3]
Elim yatkın :) Çok teşekkür ederim yanıtınız için [:3]
Camları Sökmeden Slikon Çekmek
Merhaba abilerim. Ben 2 ay önce 130 50 50 ölçülerinde 2.el akvaryum aldım.
Bir türlü kurmak nasip olmadı. Şimdi slikonlarında hafif kavlama var. Forumda okumuştum camları sökmeden fazlalık olan slikonu çekebilirsiniz diye. Bende öyle yaptım. 2 gün boyunca uğraştım anca sökebildim. Keşke sökmeseydim. Slikonları çok sağlammış[:(]Şimdi ise slikonlarını çekeceğim. Sorun olur mu?
Birde babama slikon aldırmıştım. Sista marka ancak son kullanma tarihi geçeli 2 hafta olmuş bir sorun olur mu? 75 tl para vermiş [:((]ve değiştirme şansım maalesef yok.
En çok korktuğum ise alt kayıtın ortasında camda garip bir şekilde kırılma var. Büyük ihtimalle akvaryumu yaparken kırık cam kullanılmış. Sorun olur mu? (Kırıktan kastım hani camı köşeye vurduğunuzda böyle parçalanırya aynı öyle ve slikonlarını söküğümde onlar hep çıktı.)
Merhaba abilerim. Ben 2 ay önce 130 50 50 ölçülerinde 2.el akvaryum aldım.
Bir türlü kurmak nasip olmadı. Şimdi slikonlarında hafif kavlama var. Forumda okumuştum camları sökmeden fazlalık olan slikonu çekebilirsiniz diye. Bende öyle yaptım. 2 gün boyunca uğraştım anca sökebildim. Keşke sökmeseydim. Slikonları çok sağlammış[:(]Şimdi ise slikonlarını çekeceğim. Sorun olur mu?
Birde babama slikon aldırmıştım. Sista marka ancak son kullanma tarihi geçeli 2 hafta olmuş bir sorun olur mu? 75 tl para vermiş [:((]ve değiştirme şansım maalesef yok.
En çok korktuğum ise alt kayıtın ortasında camda garip bir şekilde kırılma var. Büyük ihtimalle akvaryumu yaparken kırık cam kullanılmış. Sorun olur mu? (Kırıktan kastım hani camı köşeye vurduğunuzda böyle parçalanırya aynı öyle ve slikonlarını söküğümde onlar hep çıktı.)
Silikon üstüne silikon
[QUOTE=Nuada]Benim 300 ltlik akvaryumumun da siilikonları içime sinmemişti. Dandik silikondan yapılmıştı. Bende üzerinden kazımadan sista marka silikonla 2. katı çekmiştim. İnş. sorun olmaz. Sonradan ne olur olmaz diye bir de köşebent çektim. Sizde köşebent uygulayın isterseniz.[/QUOTE]
Konu eski ama bende sizin gibi aynı durumdayım yaptıktan sonra sorun yaşadınız mı?
[QUOTE=Nuada]Benim 300 ltlik akvaryumumun da siilikonları içime sinmemişti. Dandik silikondan yapılmıştı. Bende üzerinden kazımadan sista marka silikonla 2. katı çekmiştim. İnş. sorun olmaz. Sonradan ne olur olmaz diye bir de köşebent çektim. Sizde köşebent uygulayın isterseniz.[/QUOTE]
Konu eski ama bende sizin gibi aynı durumdayım yaptıktan sonra sorun yaşadınız mı?
Frontoza Balığına Oranda Japon Balığı Yemi
Öncelikle hepinize merhaba abilerim cevaplarsanız çok sevinirim oranda japon balığı beslediğim akvaryumumda oranda japon balıklarını sahiplendirip frontoza beslemek istiyorum ama oranda japon balıklarından kalan çok çeşit yemim var. Hobiye ilk başladığım sıra yemlerin bazılarını kovadan bölme aldığım için isimlerini bilmiyorum. Bu yemlerle frontozalarımı besleyebilir miyim, hangileri uygun olur? Öğrenci olduğum için pek fazla yem alacak durumum yok. Aynı zamanda su piresi kültürümde var onlarlada beslemeyi düşünüyorum. Su piresi küçük olduğu için sorun olur mu? Yemlerin fotoğraflarını paylaşıyorum.
Ayrıca beyaz Silis kumum var bu kumu kullanabilir miyim ph için midye kırığı veya mercan kırığı kumla karıştırmayı düşünüyorum
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
1 tetra pro algae diye biliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211256381.jpg[/IMG]
2[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211240591.jpg[/IMG]
3 aldığım petshop Sarımsaklı protein ağırlıklı yem demişti
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211241481.jpg[/IMG]
4 bunların bitkisel yem olduğunu tahmin ediyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211243271.jpg[/IMG]
5 bunların protein oranları arkasında yazıyor ortalama olarak %40 protein oranları var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211245351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211246111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211247091.jpg[/IMG]
Öncelikle hepinize merhaba abilerim cevaplarsanız çok sevinirim oranda japon balığı beslediğim akvaryumumda oranda japon balıklarını sahiplendirip frontoza beslemek istiyorum ama oranda japon balıklarından kalan çok çeşit yemim var. Hobiye ilk başladığım sıra yemlerin bazılarını kovadan bölme aldığım için isimlerini bilmiyorum. Bu yemlerle frontozalarımı besleyebilir miyim, hangileri uygun olur? Öğrenci olduğum için pek fazla yem alacak durumum yok. Aynı zamanda su piresi kültürümde var onlarlada beslemeyi düşünüyorum. Su piresi küçük olduğu için sorun olur mu? Yemlerin fotoğraflarını paylaşıyorum.
Ayrıca beyaz Silis kumum var bu kumu kullanabilir miyim ph için midye kırığı veya mercan kırığı kumla karıştırmayı düşünüyorum
Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
1 tetra pro algae diye biliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211256381.jpg[/IMG]
2[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211240591.jpg[/IMG]
3 aldığım petshop Sarımsaklı protein ağırlıklı yem demişti
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211241481.jpg[/IMG]
4 bunların bitkisel yem olduğunu tahmin ediyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211243271.jpg[/IMG]
5 bunların protein oranları arkasında yazıyor ortalama olarak %40 protein oranları var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211245351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211246111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/051220211247091.jpg[/IMG]
Akvaryum Üst Kayıt Hakkında
Teşekkür ederim cevaplarınız için içim çok rahatladı
Teşekkür ederim cevaplarınız için içim çok rahatladı
Akvaryum Üst Kayıt Hakkında
Öncelikle merhaba. 2.el bir akvaryum aldım 130 50 50 ölçülerinde 8 mm cam kullanılmış alt kayıt kuşağı var ama üst kayıt olarak buhar camı sürgüsü var ve ortada bir adet kuşak var (konuya pek hakim değilim bunlar kayıt kuşak oluyor diye biliyorum)
Üst tarafına kayıt kuşak atmama gerek var mı? (Pek fazla imkanım yok atmam biraz zor gibi geliyor) [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/251020212131261.jpg[/IMG]
Öncelikle merhaba. 2.el bir akvaryum aldım 130 50 50 ölçülerinde 8 mm cam kullanılmış alt kayıt kuşağı var ama üst kayıt olarak buhar camı sürgüsü var ve ortada bir adet kuşak var (konuya pek hakim değilim bunlar kayıt kuşak oluyor diye biliyorum)
Üst tarafına kayıt kuşak atmama gerek var mı? (Pek fazla imkanım yok atmam biraz zor gibi geliyor) [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232689/251020212131261.jpg[/IMG]
2. El Akvaryum Aldım
[QUOTE=ulutürk]Öncelikle, hayırlı uğurlu olsun. [:nazar:]
1= Tabi, 130 metre akvaryum. Siz güvenliğinizi alın, sonra başınız ağrımasın.
2= Bence gerek yok. Güzel durulayın akvaryumu kurmadan evvel.
3= Sorun olacağını düşünmüyorum. Camın kendisinde catlak yok sonuçta.
4= Silikon çeken, akvaryum işiyle ilgilenen birinden destek alarak yapabilirsiniz. Ama mutlaka bilgi almanızı tavsiye ederim.
5= Akvaryum kaç yıllık, akvaryum boş bırakılmış mi öncelikle. Boş şekilde durmuşsa silikonlar kurur o sıkıntı. Taşınma olayı her zaman sıkıntı, taşınmadan ziyade akvaryumun kaç yıllık oluşu da önemli. Çok eski biseyse tasinmada daha çok etkilenir. İstersen bi camci usta varsa silikonlarina destek yaptır, bi bakım olsun yani demek istediğim. 300 tl çok iyi almissin. Ben mdf mobilyali yaptirdim 1250 tl. En uygunu buydu. Su an fiyatlar çok daha uçmuş. Akvaryumun altına bi mdf mobilya yaptırırsaniz iyi olur. Sunta sıkıntı olur. Sevgiler, keyifli hobiler. [/QUOTE]
Aldığım adam 8 ay kullanıldığını söylemişti ama pek inanmadım akvaryumu almaya gelmeden 1 saat önce suyu boşalttı
Demir profil üzerine sunta giydirme olacak (ben 16 yaşındayım babamı mdf yapmaya ikna etmeye çalıştım ama olmadı [:D])
Teşekkür ederim
[QUOTE=Can Bir]Hasar almış dediğiniz yerde çatlak varsa büyük ihtimal yürüyecek ve bir yerden sonra camı tümden kıracaktır.
su doldurmadan her yerine tekrar silikon çekerseniz aklınız kalmaz. toplamda 30 lira gibi bir rakam daha harcarsınız.[/QUOTE]
Yok hiç bir şekilde çatlak yok aşınmış sadece
Slikonun üzerine slikon çekildiği zaman tutmadığını duymuştum?
Acaba ben kayıt kuşak yapmasam sorun olur mu çünkü pek bir imkanım yok. Şuan kullandığım akvaryum standart 1 metre plastik kapaklı akvaryumlardan ve üst kayıt kuşak yok. Her hangi bir esnemede yok. Sizce sorun çıkartır mı?
[QUOTE=ulutürk]Öncelikle, hayırlı uğurlu olsun. [:nazar:]
1= Tabi, 130 metre akvaryum. Siz güvenliğinizi alın, sonra başınız ağrımasın.
2= Bence gerek yok. Güzel durulayın akvaryumu kurmadan evvel.
3= Sorun olacağını düşünmüyorum. Camın kendisinde catlak yok sonuçta.
4= Silikon çeken, akvaryum işiyle ilgilenen birinden destek alarak yapabilirsiniz. Ama mutlaka bilgi almanızı tavsiye ederim.
5= Akvaryum kaç yıllık, akvaryum boş bırakılmış mi öncelikle. Boş şekilde durmuşsa silikonlar kurur o sıkıntı. Taşınma olayı her zaman sıkıntı, taşınmadan ziyade akvaryumun kaç yıllık oluşu da önemli. Çok eski biseyse tasinmada daha çok etkilenir. İstersen bi camci usta varsa silikonlarina destek yaptır, bi bakım olsun yani demek istediğim. 300 tl çok iyi almissin. Ben mdf mobilyali yaptirdim 1250 tl. En uygunu buydu. Su an fiyatlar çok daha uçmuş. Akvaryumun altına bi mdf mobilya yaptırırsaniz iyi olur. Sunta sıkıntı olur. Sevgiler, keyifli hobiler. [/QUOTE]
Aldığım adam 8 ay kullanıldığını söylemişti ama pek inanmadım akvaryumu almaya gelmeden 1 saat önce suyu boşalttı
Demir profil üzerine sunta giydirme olacak (ben 16 yaşındayım babamı mdf yapmaya ikna etmeye çalıştım ama olmadı [:D])
Teşekkür ederim
[QUOTE=Can Bir]Hasar almış dediğiniz yerde çatlak varsa büyük ihtimal yürüyecek ve bir yerden sonra camı tümden kıracaktır.
su doldurmadan her yerine tekrar silikon çekerseniz aklınız kalmaz. toplamda 30 lira gibi bir rakam daha harcarsınız.[/QUOTE]
Yok hiç bir şekilde çatlak yok aşınmış sadece
Slikonun üzerine slikon çekildiği zaman tutmadığını duymuştum?
Acaba ben kayıt kuşak yapmasam sorun olur mu çünkü pek bir imkanım yok. Şuan kullandığım akvaryum standart 1 metre plastik kapaklı akvaryumlardan ve üst kayıt kuşak yok. Her hangi bir esnemede yok. Sizce sorun çıkartır mı?
Akvaryumun İçine Nasıl Fon Koyarım?
Forumda fon çektiğini söyleyen 3, 4 kişi görmüştüm (bende sumpı kapatmak istiyorum) Uzun vadede kenarlarından çıkmaya başladığını söylüyorlardı
Forumda fon çektiğini söyleyen 3, 4 kişi görmüştüm (bende sumpı kapatmak istiyorum) Uzun vadede kenarlarından çıkmaya başladığını söylüyorlardı
2. El Akvaryum Aldım
Teşekkür ederim yanıtınız için
Teşekkür ederim yanıtınız için
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
