ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
frtsln
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2021 03:56
Son Ziyaret:
23 Haziran 2024 13:03
Toplam Mesaj:
47 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fırat şölen
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Walstad denemesi.
SON 10 MESAJI
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Alp3]
belki ben de denerim siz öyle diyorsanız ortadaki bitki de hoş duruyor teşekkür ederim zahmet olmazsa ismini söylerseniz ekleyebilirim ben de bir de walstadta kökten beslenen gövdeden beslenen bitkiler oluyor siz bunlar için hangilerini kullandınız?
[/QUOTE]
Ludwigia mini super red bitkinin ismi. K.bakmayın geç cevap veriyorum. https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_denemesi_ve_tum_detaylari_k989907.asp?PID=5985949 kurduğum akvaryumun tüm her detayı bu linkte mevcut. Bu 2. Denemem ben de öğrenerek ve deneyerek ilerliyorum. Linkten tüm detaylara bakabilirsiniz. Bu başlığın altına şu anki durumu da ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505081.jpg[/IMG]
Biraz karartma yaparak sorunu çözdüm gibi anlık olarak durum bu şekilde. Belki de sesilifloralar geliştikçe ve çoğaldıkça dengeyi oluşturdular. Emin değilim. Şimdilik güzel gözüküyor.
[QUOTE=Neothauma ]Selamlar,
Yaşadığınız yeşil su ve bulanıklık sorunu istenmeyen bir durum da olsa bu tarz kurulumlarda olması normal bir durum. Bunun sebebi basitçe torfun sağladığı besinin bitkiler için fazla gelmesi, yani besini yeşil su oluşmadan tüketecek bitki yoğunluğunun az olması. Ben walstad kavanozu veya akvaryumu kurduğum zaman başlangıçta mümkün olduğunca fazla sayıda ve çeşitte bitki ekiyorum. Özellikle Echinodorus gibi büyük bitkiler çok etkili oluyor. Akvaryumun oturmasında yaklaşık 1 hafta sonra karides, salyangoz ve varsa su piresi ekleyerek yosun ve yeşil su problemleri başlamadan mücadeleye başlıyorum. Bu şekilde bir sıkıntı yaşamadım. Bir de eğer walstad kurulumu yapılacaksa önce daha ufak hacimlerde başlayıp, biraz tecrübe kazanıp daha sonra daha büyük hacimlere geçilmesini tavsiye ediyorum. Şu durumda eğer mümkünse su piresi ekleyerek yeşil su problemini çözmeye çalışabilirsiniz. Daha sonra ekleyeceğiniz avcı balık türleri bu pirelerle beslenip sayıyı zamanla azaltır veya kontrol altında tutar. Örnek olarak bunlar benim geçmişte kurduğum kavanoz ve akvaryumlar:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/030320221128561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/040820221421361.jpg[/IMG]
Dediğim yöntemlerle bu kurulumlarımda hiç yosun ve yeşil su problemi yaşamadım. Tabi bundan önceki kurulumlarımda önce hatalar yapıp tecrübe kazandıktan sonra bunları kurduğum için bir sorun olmadı. [/QUOTE]
Çok güzel gözüküyorlar. Emeğinize sağlık. Sorunsuz bir şekilde devam etmesi dileğiyle[3)]
[QUOTE=Alp3]
belki ben de denerim siz öyle diyorsanız ortadaki bitki de hoş duruyor teşekkür ederim zahmet olmazsa ismini söylerseniz ekleyebilirim ben de bir de walstadta kökten beslenen gövdeden beslenen bitkiler oluyor siz bunlar için hangilerini kullandınız?
[/QUOTE]
Ludwigia mini super red bitkinin ismi. K.bakmayın geç cevap veriyorum. https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_denemesi_ve_tum_detaylari_k989907.asp?PID=5985949 kurduğum akvaryumun tüm her detayı bu linkte mevcut. Bu 2. Denemem ben de öğrenerek ve deneyerek ilerliyorum. Linkten tüm detaylara bakabilirsiniz. Bu başlığın altına şu anki durumu da ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230504591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/200520230505081.jpg[/IMG]
Biraz karartma yaparak sorunu çözdüm gibi anlık olarak durum bu şekilde. Belki de sesilifloralar geliştikçe ve çoğaldıkça dengeyi oluşturdular. Emin değilim. Şimdilik güzel gözüküyor.
[QUOTE=Neothauma ]Selamlar,
Yaşadığınız yeşil su ve bulanıklık sorunu istenmeyen bir durum da olsa bu tarz kurulumlarda olması normal bir durum. Bunun sebebi basitçe torfun sağladığı besinin bitkiler için fazla gelmesi, yani besini yeşil su oluşmadan tüketecek bitki yoğunluğunun az olması. Ben walstad kavanozu veya akvaryumu kurduğum zaman başlangıçta mümkün olduğunca fazla sayıda ve çeşitte bitki ekiyorum. Özellikle Echinodorus gibi büyük bitkiler çok etkili oluyor. Akvaryumun oturmasında yaklaşık 1 hafta sonra karides, salyangoz ve varsa su piresi ekleyerek yosun ve yeşil su problemleri başlamadan mücadeleye başlıyorum. Bu şekilde bir sıkıntı yaşamadım. Bir de eğer walstad kurulumu yapılacaksa önce daha ufak hacimlerde başlayıp, biraz tecrübe kazanıp daha sonra daha büyük hacimlere geçilmesini tavsiye ediyorum. Şu durumda eğer mümkünse su piresi ekleyerek yeşil su problemini çözmeye çalışabilirsiniz. Daha sonra ekleyeceğiniz avcı balık türleri bu pirelerle beslenip sayıyı zamanla azaltır veya kontrol altında tutar. Örnek olarak bunlar benim geçmişte kurduğum kavanoz ve akvaryumlar:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/030320221128561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/29591/040820221421361.jpg[/IMG]
Dediğim yöntemlerle bu kurulumlarımda hiç yosun ve yeşil su problemi yaşamadım. Tabi bundan önceki kurulumlarımda önce hatalar yapıp tecrübe kazandıktan sonra bunları kurduğum için bir sorun olmadı. [/QUOTE]
Çok güzel gözüküyorlar. Emeğinize sağlık. Sorunsuz bir şekilde devam etmesi dileğiyle[3)]
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Alp3]
Monte carlo o2siz çok zor diyorlar nasıl bu kadar geliştiler peki? [/QUOTE]
Çok hızlı gelişmiyolar ancak sağlıklı şekilde devam ediyorlar. Ben açıkçası öyle demelerine rağmen denemek istedim şu anda durum kötü değil. Hiç bir bitkiyi kaybetmedim. Ortadaki kırmızı olan bitkiden 5 dal vardı. Onun tamamı öldü ama filizlendi tekrardan iyi ilerliyor. İsmini merak ederseniz bakarım onada.
[QUOTE=Alp3]
Monte carlo o2siz çok zor diyorlar nasıl bu kadar geliştiler peki? [/QUOTE]
Çok hızlı gelişmiyolar ancak sağlıklı şekilde devam ediyorlar. Ben açıkçası öyle demelerine rağmen denemek istedim şu anda durum kötü değil. Hiç bir bitkiyi kaybetmedim. Ortadaki kırmızı olan bitkiden 5 dal vardı. Onun tamamı öldü ama filizlendi tekrardan iyi ilerliyor. İsmini merak ederseniz bakarım onada.
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Alp3]Zemin bitkisi olarak kullandığınız bitki nedir acaba çok hoş duruyor [/QUOTE] monte carlo
[QUOTE=Alp3]Zemin bitkisi olarak kullandığınız bitki nedir acaba çok hoş duruyor [/QUOTE] monte carlo
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Aqua Discovery]
Taban torfsa çok uzun ömürlü kurulum beklemeyin maalesef bi yerde açık veriyor mutlaka [/QUOTE]
Torf maalesef
[QUOTE=Aqua Discovery]
Taban torfsa çok uzun ömürlü kurulum beklemeyin maalesef bi yerde açık veriyor mutlaka [/QUOTE]
Torf maalesef
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
[QUOTE=Aqua Discovery]Taban da toprak değil de hazır torf kullandıysanız yeşil su veya yosun patlamasına dönüşebilir, walstad kurulumlarin da zamanla hafif bir sarimtiraklık oluyor ama sizinki yeşil su olacak gibi geldi bana [/QUOTE]
Yeşil su halkında pek bilgim yok ama bazı kişilerin yeşil su yapmaya çalıştıklarını hatırlar gibiyim. Umarım yosun patlaması olmaz.
[QUOTE=Aqua Discovery]Taban da toprak değil de hazır torf kullandıysanız yeşil su veya yosun patlamasına dönüşebilir, walstad kurulumlarin da zamanla hafif bir sarimtiraklık oluyor ama sizinki yeşil su olacak gibi geldi bana [/QUOTE]
Yeşil su halkında pek bilgim yok ama bazı kişilerin yeşil su yapmaya çalıştıklarını hatırlar gibiyim. Umarım yosun patlaması olmaz.
Walstad Akvaryum Ve Bulanıklaşma
Merhabalar akvaryumun ilk kurulumunu ve son halini fotoğraflarda ekledim. Yaklaşık 2 aylık bir akvaryum walstad ile kuruldu. 1. Ayın sonunda sakura ve nerite ekledim. İyi durumdalar. Ancak 2-3 gündür bir bulanıklık söz konusu. Yüzde 20 su değişimi yaptım ve şelale filtre çalıştırdım. Durum hala aynı. Önerileriniz var mı? Yosunlaşma mı oluşuyor acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/080320232208141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/070520230029331.jpg[/IMG]
Merhabalar akvaryumun ilk kurulumunu ve son halini fotoğraflarda ekledim. Yaklaşık 2 aylık bir akvaryum walstad ile kuruldu. 1. Ayın sonunda sakura ve nerite ekledim. İyi durumdalar. Ancak 2-3 gündür bir bulanıklık söz konusu. Yüzde 20 su değişimi yaptım ve şelale filtre çalıştırdım. Durum hala aynı. Önerileriniz var mı? Yosunlaşma mı oluşuyor acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/080320232208141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/070520230029331.jpg[/IMG]
Walstad Ve Prl Karides Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Enes özbey]
Hocam bende akvaryumu kurdum(bu arada senin yaptığın kurulumun aynısı) karidesleri eklemeden önce 1 ay bekledim. Bende caridina bakmak istiyodum ama yaptığım araştırmalar, sorup soruşturduğum insanlar, gittiğim petshopların dediği tek şey o kurulumda caridina türü bakamazsın dediler. Kaldıki neocaridina ekledim 20 tane onlarında yarısı öldü. Kalanlar zar zor adapte oldu bazılarında beyaz ölüm halkası çıkmaya başladı calsiyum ekledim bende bakalım işe yaricak mı. [/QUOTE]
Bende önceki tankımda aynısıydı. Neocaridinalar x5 falan üremişlerdi sorun yaşamamıştım. Ama bende salyangoz ve su pireside vardı daha sonra ember tetra eklemiştim hiç problem yaşamamıştım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/241120212255091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/301020210532551.jpg[/IMG][EDIT]frtsln,2023-03-22 19:28:42[/EDIT]
[QUOTE=Enes özbey]
Hocam bende akvaryumu kurdum(bu arada senin yaptığın kurulumun aynısı) karidesleri eklemeden önce 1 ay bekledim. Bende caridina bakmak istiyodum ama yaptığım araştırmalar, sorup soruşturduğum insanlar, gittiğim petshopların dediği tek şey o kurulumda caridina türü bakamazsın dediler. Kaldıki neocaridina ekledim 20 tane onlarında yarısı öldü. Kalanlar zar zor adapte oldu bazılarında beyaz ölüm halkası çıkmaya başladı calsiyum ekledim bende bakalım işe yaricak mı. [/QUOTE]
Bende önceki tankımda aynısıydı. Neocaridinalar x5 falan üremişlerdi sorun yaşamamıştım. Ama bende salyangoz ve su pireside vardı daha sonra ember tetra eklemiştim hiç problem yaşamamıştım. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/241120212255091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/301020210532551.jpg[/IMG][EDIT]frtsln,2023-03-22 19:28:42[/EDIT]
Walstad Ve Prl Karides Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Enes özbey]Walstad metodu yapcaksan caridina besleme hocam. İlla yapcam diyosan o suya bi ton kimyasal kullanmak zorunda kalcaksın. O kadar kimyasal kullandıktan sonra walstad denmez zaten o kuruluma. Normal neocaridinalar bile walstad yöntemiyle sıkıntılar yaşayabiliyor ölümler meydana gelebiliyor. Kaldıki caridina karidesler çok daha hassaslar ve özel su değerleri istiyolar sana tavsiyem torf+hagen kullanmak yerine karides kumu kullanman, filtre kullanman gerek. Olmicak duaya amin demek gibi bişey yapıyosun [:cik:][/QUOTE]
En azından en minimal takviyeler ve su düzenlemeleriyle 6-7 karides ile denemek istiyorum. Başlangıç için şunu yap dediğin tavsiyen var mı acaba? He ille de mümkün değil imkansız diyosan başka bi yol deniycem
[QUOTE=Enes özbey]Walstad metodu yapcaksan caridina besleme hocam. İlla yapcam diyosan o suya bi ton kimyasal kullanmak zorunda kalcaksın. O kadar kimyasal kullandıktan sonra walstad denmez zaten o kuruluma. Normal neocaridinalar bile walstad yöntemiyle sıkıntılar yaşayabiliyor ölümler meydana gelebiliyor. Kaldıki caridina karidesler çok daha hassaslar ve özel su değerleri istiyolar sana tavsiyem torf+hagen kullanmak yerine karides kumu kullanman, filtre kullanman gerek. Olmicak duaya amin demek gibi bişey yapıyosun [:cik:][/QUOTE]
En azından en minimal takviyeler ve su düzenlemeleriyle 6-7 karides ile denemek istiyorum. Başlangıç için şunu yap dediğin tavsiyen var mı acaba? He ille de mümkün değil imkansız diyosan başka bi yol deniycem
Walstad Ve Prl Karides Ne Yapmalıyım?
Merhabalar. Walstad yöntemiyle kurduğum tankımda Prl karides beslemek istiyorum.
Tankımı standar bahçe torfu üzerine hagen kum ile kurdum.
Bitkilerim moss, sesiliflora , montecarlo ve birkaç tane daha bilmediğim bitkiler var fotoğrafta paylaşıcam.
Prl karideslerin yaşaması için izlemem gereken yollar nelerdir?
Tsd ölçer ve gh+ ile bu işi başarabilir miyim?
Tankımı ilk kurulumda çeşme suyuyla kurdum, damacana suya geçersem çözüm olur mu?
Sorular dışında yardımcı olabileğini düşündüğünüz bilgileri benimle paylaşırsanız eevinirim[:devil:][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG]
Merhabalar. Walstad yöntemiyle kurduğum tankımda Prl karides beslemek istiyorum.
Tankımı standar bahçe torfu üzerine hagen kum ile kurdum.
Bitkilerim moss, sesiliflora , montecarlo ve birkaç tane daha bilmediğim bitkiler var fotoğrafta paylaşıcam.
Prl karideslerin yaşaması için izlemem gereken yollar nelerdir?
Tsd ölçer ve gh+ ile bu işi başarabilir miyim?
Tankımı ilk kurulumda çeşme suyuyla kurdum, damacana suya geçersem çözüm olur mu?
Sorular dışında yardımcı olabileğini düşündüğünüz bilgileri benimle paylaşırsanız eevinirim[:devil:][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232557/140320232310571.jpg[/IMG]
Walstad Denemesi Ve Tüm Detayları.
[QUOTE=Tesseract]Total taban kalınlığı 6cm üzerinde olmalı diye biliyorum. Mossları tamamen keyfinize göre kullanabilirsiniz. Tel plakaya bağlı kalıp oradan büyüyebilir. Kayaya misina ile sarıp oradan da büyütebilirsiniz. Tercih meselesi.[/QUOTE]
2.5 cm ton var 3e yakında kum var. Biraz bu şekilde büyüsünler o zaman sonra kayaya saarım
[QUOTE=Tesseract]Total taban kalınlığı 6cm üzerinde olmalı diye biliyorum. Mossları tamamen keyfinize göre kullanabilirsiniz. Tel plakaya bağlı kalıp oradan büyüyebilir. Kayaya misina ile sarıp oradan da büyütebilirsiniz. Tercih meselesi.[/QUOTE]
2.5 cm ton var 3e yakında kum var. Biraz bu şekilde büyüsünler o zaman sonra kayaya saarım
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
