ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
thalecb
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Ağustos 2021 13:58
Son Ziyaret:
09 Mart 2026 13:38
Toplam Mesaj:
35 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Trabzon
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
50 Veya 30 Litre Akvaryum İçin Balık Tavsiyesi
[QUOTE=aras1]Fakat motor ile üğraşmak istemiyorum ve çok ses yaptığını söylüyorlar direk şelale yada iç filtre gibi tak çalıştır bisey yapmak istiyorum[/QUOTE]
Sunsun 411b 311b var ben kullanıyorum bence 411 olanı al ses yapmıyor hemde şelale aparatı da mevcut
[QUOTE=aras1]Fakat motor ile üğraşmak istemiyorum ve çok ses yaptığını söylüyorlar direk şelale yada iç filtre gibi tak çalıştır bisey yapmak istiyorum[/QUOTE]
Sunsun 411b 311b var ben kullanıyorum bence 411 olanı al ses yapmıyor hemde şelale aparatı da mevcut
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=GhostKoi]
Anlamadın galiba, yazılanlar bakidir. İncir çekirdeğini doldurmayacak bir konudur. Buradaki üslubunu forum yönetimine taşıdım. Ben sana hayat dersi vermeye çalışmıyorum. Alacağın ders forum kuralları ve adab-ı muhaşaret (görgü) hakkında. Başından beri getirdiğin suçlamaları kabul etmiyorum. Sözlerin çok kulvar dışına taştı. Önce arı gibi sokup bi ton aleyhimde laf edip sonra özür dilemenin hiçbir anlamı yok. Başka bir zamanda başka bir konuda yine aynı tartışma olur.[/QUOTE]
En başından bu tarz üsluplardan hiç hoşlanmadığım ve doğru olmadığı için tartıştım sizinle. Büyüğümsünüz diye de ben sizden sonuç olarak özür diledim. Peki ya siz? Sizin benim ki akvaryumumun nasıl olduğu hakkında bir bilginiz olmadığı halde bana yazdığınız çok rencide edici ve kırıcıydı ki gördüğüm kadarıyla ilk değilim daha nicelerine aynı tavırı sergilemişsiniz bunun neresi etik? Size sorarım doğru mu söyledikleriniz? Benim ennnn başından değinmek istediğim nokta buydu bu kadardı yani ama anlayamadınız. Artık taşıdığınız yer kimdir nedir bilemiyorum ama bakacağız artık iyi günler.
[QUOTE=GhostKoi]
Anlamadın galiba, yazılanlar bakidir. İncir çekirdeğini doldurmayacak bir konudur. Buradaki üslubunu forum yönetimine taşıdım. Ben sana hayat dersi vermeye çalışmıyorum. Alacağın ders forum kuralları ve adab-ı muhaşaret (görgü) hakkında. Başından beri getirdiğin suçlamaları kabul etmiyorum. Sözlerin çok kulvar dışına taştı. Önce arı gibi sokup bi ton aleyhimde laf edip sonra özür dilemenin hiçbir anlamı yok. Başka bir zamanda başka bir konuda yine aynı tartışma olur.[/QUOTE]
En başından bu tarz üsluplardan hiç hoşlanmadığım ve doğru olmadığı için tartıştım sizinle. Büyüğümsünüz diye de ben sizden sonuç olarak özür diledim. Peki ya siz? Sizin benim ki akvaryumumun nasıl olduğu hakkında bir bilginiz olmadığı halde bana yazdığınız çok rencide edici ve kırıcıydı ki gördüğüm kadarıyla ilk değilim daha nicelerine aynı tavırı sergilemişsiniz bunun neresi etik? Size sorarım doğru mu söyledikleriniz? Benim ennnn başından değinmek istediğim nokta buydu bu kadardı yani ama anlayamadınız. Artık taşıdığınız yer kimdir nedir bilemiyorum ama bakacağız artık iyi günler.
Japon Balığım
[QUOTE=patrickstar]Maalesef insanlarımızda linç kültürü çok fazla arttı, öneriler doğru bile olsa mutlaka yermeye çalışılıyor birçok cevapta.
Balığınızın cinsiyetini bu fotoğraftan anlamak çok zor. Forumda aratırsanız cinsiyet belirlemek için örnek fotoğraflar içeren konulara ulaşabilirsiniz.
Japon balığı için eviniz kaloriferliyse veya oda ısısı gün boyunca dengeliyse ısıtıcı olmadan bakabileceğiniz bir türdür. Fanusu kalorifere çok yakın koymayın su haddinden fazla ısınabilir. Kısa süre içerisinde akvaryum kuracaksanız günlük fanustan 2 bardak su boşaltıp yerine oda sıcaklığında içme suyu eklerseniz balığınız yaşar ancak çok uzun süre genellikle dayanamazlar. Bu sürede fanusta su dışında birşey bulunmaması daha iyidir.
Akvaryumunuzu ve ekipmanlarınızı seçerken forumun sazansıgiller bölümünü incelerseniz doğru tercihlerde bulunup devam edebilirsiniz. Japon balığı bakımı sanılanın aksine diğer birçok türe göre meşakatlidir ancak dengeyi güzel tutturduğunuzda çok uzun yıllar yaşarlar ve en basit varyetelerin dahi seyir zevki yüksektir. [/QUOTE]
Keske herkes sizin gibi düşünse en ufak bir şeyde üstten üstten cevaplar, yermeler, aşağılamalar o kadar fazla ki gerçekten çok güzel düşünüyorsunuz. Daha bugün ne tartışmalar yaptım bu tarz kişilikli insanlardan.
[QUOTE=AquaPuella]
Şu yazdıklarınızı bir okuyun. O kadar gülünç ki... Tam olarak nerede daha tecrübeli akvaristlerden, bilim insanlarından tecrübeli olduğumu iddia etmişim? Hayal mi görüyorsunuz? Okuduğunuzu mu anlamıyorsunuz?
Bir de meali şu bu demişsiniz. Şaka mısınız? Ne meali? Orada açıkça kendi tecrübem, evet yeterli oluyor cümlesini bilim insanlarına kadar getirmişsiniz. Aklımdan geçmeyen iddiaları, yorumumda hiç kullanmadığım kelimelerle [B]argumentum ad hominem[/B] yaparak asıl burada linç yapan siz olmuşsunuz.
Ama size bir şey söyleyeyim, yazdıklarınızı ciddiye almıyorum. Yerine bir tavsiye de bulunuyorum: Gidin, başka işlerle meşgul olun. Belli ki canınız çok sıkılıyor. Hayat sizin için çok sıkıcı olmalı.
Daha da alıntılayıp yazmayın. NOKTA[/QUOTE][QUOTE=AquaPuella]
Şu yazdıklarınızı bir okuyun. O kadar gülünç ki... Tam olarak nerede daha tecrübeli akvaristlerden, bilim insanlarından tecrübeli olduğumu iddia etmişim? Hayal mi görüyorsunuz? Okuduğunuzu mu anlamıyorsunuz?
Bir de meali şu bu demişsiniz. Şaka mısınız? Ne meali? Orada açıkça kendi tecrübem, evet yeterli oluyor cümlesini bilim insanlarına kadar getirmişsiniz. Aklımdan geçmeyen iddiaları, yorumumda hiç kullanmadığım kelimelerle [B]argumentum ad hominem[/B] yaparak asıl burada linç yapan siz olmuşsunuz.
Ama size bir şey söyleyeyim, yazdıklarınızı ciddiye almıyorum. Yerine bir tavsiye de bulunuyorum: Gidin, başka işlerle meşgul olun. Belli ki canınız çok sıkılıyor. Hayat sizin için çok sıkıcı olmalı.
Daha da alıntılayıp yazmayın. NOKTA[/QUOTE]
Aynı tavır aynı şekilde bana yapıldı gerçekten katılıyorum sana gülünç bir durum söz konusu
[QUOTE=patrickstar]Maalesef insanlarımızda linç kültürü çok fazla arttı, öneriler doğru bile olsa mutlaka yermeye çalışılıyor birçok cevapta.
Balığınızın cinsiyetini bu fotoğraftan anlamak çok zor. Forumda aratırsanız cinsiyet belirlemek için örnek fotoğraflar içeren konulara ulaşabilirsiniz.
Japon balığı için eviniz kaloriferliyse veya oda ısısı gün boyunca dengeliyse ısıtıcı olmadan bakabileceğiniz bir türdür. Fanusu kalorifere çok yakın koymayın su haddinden fazla ısınabilir. Kısa süre içerisinde akvaryum kuracaksanız günlük fanustan 2 bardak su boşaltıp yerine oda sıcaklığında içme suyu eklerseniz balığınız yaşar ancak çok uzun süre genellikle dayanamazlar. Bu sürede fanusta su dışında birşey bulunmaması daha iyidir.
Akvaryumunuzu ve ekipmanlarınızı seçerken forumun sazansıgiller bölümünü incelerseniz doğru tercihlerde bulunup devam edebilirsiniz. Japon balığı bakımı sanılanın aksine diğer birçok türe göre meşakatlidir ancak dengeyi güzel tutturduğunuzda çok uzun yıllar yaşarlar ve en basit varyetelerin dahi seyir zevki yüksektir. [/QUOTE]
Keske herkes sizin gibi düşünse en ufak bir şeyde üstten üstten cevaplar, yermeler, aşağılamalar o kadar fazla ki gerçekten çok güzel düşünüyorsunuz. Daha bugün ne tartışmalar yaptım bu tarz kişilikli insanlardan.
[QUOTE=AquaPuella]
Şu yazdıklarınızı bir okuyun. O kadar gülünç ki... Tam olarak nerede daha tecrübeli akvaristlerden, bilim insanlarından tecrübeli olduğumu iddia etmişim? Hayal mi görüyorsunuz? Okuduğunuzu mu anlamıyorsunuz?
Bir de meali şu bu demişsiniz. Şaka mısınız? Ne meali? Orada açıkça kendi tecrübem, evet yeterli oluyor cümlesini bilim insanlarına kadar getirmişsiniz. Aklımdan geçmeyen iddiaları, yorumumda hiç kullanmadığım kelimelerle [B]argumentum ad hominem[/B] yaparak asıl burada linç yapan siz olmuşsunuz.
Ama size bir şey söyleyeyim, yazdıklarınızı ciddiye almıyorum. Yerine bir tavsiye de bulunuyorum: Gidin, başka işlerle meşgul olun. Belli ki canınız çok sıkılıyor. Hayat sizin için çok sıkıcı olmalı.
Daha da alıntılayıp yazmayın. NOKTA[/QUOTE][QUOTE=AquaPuella]
Şu yazdıklarınızı bir okuyun. O kadar gülünç ki... Tam olarak nerede daha tecrübeli akvaristlerden, bilim insanlarından tecrübeli olduğumu iddia etmişim? Hayal mi görüyorsunuz? Okuduğunuzu mu anlamıyorsunuz?
Bir de meali şu bu demişsiniz. Şaka mısınız? Ne meali? Orada açıkça kendi tecrübem, evet yeterli oluyor cümlesini bilim insanlarına kadar getirmişsiniz. Aklımdan geçmeyen iddiaları, yorumumda hiç kullanmadığım kelimelerle [B]argumentum ad hominem[/B] yaparak asıl burada linç yapan siz olmuşsunuz.
Ama size bir şey söyleyeyim, yazdıklarınızı ciddiye almıyorum. Yerine bir tavsiye de bulunuyorum: Gidin, başka işlerle meşgul olun. Belli ki canınız çok sıkılıyor. Hayat sizin için çok sıkıcı olmalı.
Daha da alıntılayıp yazmayın. NOKTA[/QUOTE]
Aynı tavır aynı şekilde bana yapıldı gerçekten katılıyorum sana gülünç bir durum söz konusu
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=GhostKoi]
İçinden cımbızla çekme. Teşekkür ederken bile iğneledin. Saygısızlık suçlamasını sen getirdin. Yaş faktörünü de sen getirdin. Amca dedin, sonra abi dedin. Hem gerilimi tırmandırdın şimdi de çark yapıyorsun. Ortada bir konu yok kapanacak. umarım üslup konusunda bir ders almışsındır.[/QUOTE]
Eğer ortada konu yok ise ne diye yönetime taşıyorum dediniz?
Sizden ders alacak değilim. Bilgi alacağım tek bir konu olur o da sizin bilginiz dahilindeki "AKVARYUM" ile ilgilidir.
Sizde umarım insanlara tepeden cevaplar vermeye bir son verirsiniz.
İyi günler daha tartışmaya gerek yok zaten şimdiye kadar yazdıklarımdan en ufak bir öz eleştiri yapıp anlayamışsanız anlatmak istediklerimi bundan sonra fayda vermez. Sizin takıldığınız nokta için de şunu belirteyim sizden küçük birisi "sormadığım konu hakkında fikrinizi belirtmeyin" dediği için saygısızlık olarak nitelendirdiniz. Özür dilerim öyle olduysa mutlu ayrılalım canım abilerim ve amcalarim. 🖤
[QUOTE=GhostKoi]
İçinden cımbızla çekme. Teşekkür ederken bile iğneledin. Saygısızlık suçlamasını sen getirdin. Yaş faktörünü de sen getirdin. Amca dedin, sonra abi dedin. Hem gerilimi tırmandırdın şimdi de çark yapıyorsun. Ortada bir konu yok kapanacak. umarım üslup konusunda bir ders almışsındır.[/QUOTE]
Eğer ortada konu yok ise ne diye yönetime taşıyorum dediniz?
Sizden ders alacak değilim. Bilgi alacağım tek bir konu olur o da sizin bilginiz dahilindeki "AKVARYUM" ile ilgilidir.
Sizde umarım insanlara tepeden cevaplar vermeye bir son verirsiniz.
İyi günler daha tartışmaya gerek yok zaten şimdiye kadar yazdıklarımdan en ufak bir öz eleştiri yapıp anlayamışsanız anlatmak istediklerimi bundan sonra fayda vermez. Sizin takıldığınız nokta için de şunu belirteyim sizden küçük birisi "sormadığım konu hakkında fikrinizi belirtmeyin" dediği için saygısızlık olarak nitelendirdiniz. Özür dilerim öyle olduysa mutlu ayrılalım canım abilerim ve amcalarim. 🖤
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=GhostKoi]
Şurada dursun.
Yine havanda su dövüyoruz. Z kuşağı ndan sonra bi de başparmak kuşağı çıkmış buda böyle birşey olsa gerek.[/QUOTE][QUOTE=GhostKoi]
Ben de sana insan gibi cevap verdim ama demek ki hak etmiyormuşsun. Ne sorduğun açık, ne cevap verildiği açık. Saygısızlığı kendinde ara. Uzatma.[/QUOTE]
Konu kapansın tabii ki de çok gereksiz şeyler zaten ben size zateb cevabınız için iki kere teşekkür ettim görmediniz galiba saygısızlık falan da yapmadım size sadece sormadığım şeyler hakkında yorum yapmamnız gerektiğini söyledim saygısızlık olarak lanse ettiniz. Neyse artık kapansın konu.
[QUOTE=GhostKoi]
Şurada dursun.
Yine havanda su dövüyoruz. Z kuşağı ndan sonra bi de başparmak kuşağı çıkmış buda böyle birşey olsa gerek.[/QUOTE][QUOTE=GhostKoi]
Ben de sana insan gibi cevap verdim ama demek ki hak etmiyormuşsun. Ne sorduğun açık, ne cevap verildiği açık. Saygısızlığı kendinde ara. Uzatma.[/QUOTE]
Konu kapansın tabii ki de çok gereksiz şeyler zaten ben size zateb cevabınız için iki kere teşekkür ettim görmediniz galiba saygısızlık falan da yapmadım size sadece sormadığım şeyler hakkında yorum yapmamnız gerektiğini söyledim saygısızlık olarak lanse ettiniz. Neyse artık kapansın konu.
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=HakanYILDIZ]
Paylaştuğım konuyu sonuna kadar okursanız, linçden bahsetme nedenimi görebilirsiniz. Ben yine de cevap vereyim: Evvela forumdaki üyelere fikirlerini kısıtlayan yorum yazma diretilemez, bu olay forumun ruhuna (mantığına) aykırıdır. Size saldırmadığı sürece ve saygısızlık yapmazsa herkes her istediğini yazabilir. Kaldı ki siz karşınızdakine "bilginiz olmadığı hâlde " demişsiniz, nereden biliyorsunuz bilgisi olmadığını, tanıyor musunuz? Yazdıklarında tek bir yanlış yokken sırf sormadığınız konularda fikir beyan etti diye bilgisizlikle itham etmeniz saygısızca olmuş ve linçi hak etmişsiniz. Ya forumlarda fazla vakit geçirmiyorsunuz, ya da ifadelerinize özeleştiri yapmıyorsunuz.[/QUOTE]
Büyük ihtimalle o kişinin arkadaşısınız gelin beni linçleyin cideen tuhaf evet forumlarda neredeyse hiç vakit geçirmiyorum. Herkes tabii ki fikrini belirtmeli hakkıdır da. Ama sorduğumuz şeyin cevabını vermeli üstten üstten aşağılayıcı şekilde vermemeli. Mesela biri salyangoz sormuş bende gittim cevapladım bilgim kadarı ile gidipte ona imkanın yoksa besleme vb sorusu dışında şeyler söylemedim gerçekten taktığınız konular bunlar mı? O zaman bende size kaç yaşındasınız vb şeyler sorayım sonuçta fikrimizi belirtiyoruz ya sürekli? Neyse ben daha fazla uzatmayacağım iyi günler küçücük bir şeyi ne kadar büyüttünüz gerçekten.
[QUOTE=HakanYILDIZ]
Paylaştuğım konuyu sonuna kadar okursanız, linçden bahsetme nedenimi görebilirsiniz. Ben yine de cevap vereyim: Evvela forumdaki üyelere fikirlerini kısıtlayan yorum yazma diretilemez, bu olay forumun ruhuna (mantığına) aykırıdır. Size saldırmadığı sürece ve saygısızlık yapmazsa herkes her istediğini yazabilir. Kaldı ki siz karşınızdakine "bilginiz olmadığı hâlde " demişsiniz, nereden biliyorsunuz bilgisi olmadığını, tanıyor musunuz? Yazdıklarında tek bir yanlış yokken sırf sormadığınız konularda fikir beyan etti diye bilgisizlikle itham etmeniz saygısızca olmuş ve linçi hak etmişsiniz. Ya forumlarda fazla vakit geçirmiyorsunuz, ya da ifadelerinize özeleştiri yapmıyorsunuz.[/QUOTE]
Büyük ihtimalle o kişinin arkadaşısınız gelin beni linçleyin cideen tuhaf evet forumlarda neredeyse hiç vakit geçirmiyorum. Herkes tabii ki fikrini belirtmeli hakkıdır da. Ama sorduğumuz şeyin cevabını vermeli üstten üstten aşağılayıcı şekilde vermemeli. Mesela biri salyangoz sormuş bende gittim cevapladım bilgim kadarı ile gidipte ona imkanın yoksa besleme vb sorusu dışında şeyler söylemedim gerçekten taktığınız konular bunlar mı? O zaman bende size kaç yaşındasınız vb şeyler sorayım sonuçta fikrimizi belirtiyoruz ya sürekli? Neyse ben daha fazla uzatmayacağım iyi günler küçücük bir şeyi ne kadar büyüttünüz gerçekten.
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=HakanYILDIZ]"fikrinizin sorulmadığı durumlarda fikrinizi belirtmeyiniz" yazmışsınız, bu ifade akvaryum.com gibi forumlarda kullanılmaz, çünkü bu tür forumlar, herkesin saygı çerçevesinde her istediği fikrini dile getireceği yerlerdir.[/QUOTE]
Abi tabii ki o şekilde olmalı fakat şu kişinin verdiği cevaplara bakarsanız asıl saygısızlığı kendisi yapıyor. Ayrıca ben insan gibi soru sormuşum bana imkanın yoksa balık besleme diyor? Lütfen düşünür müsünüz bunu neye kime hangi bilgiye göre diyor? Bu saygısızlık değil de nedir? Ben o kişiye bunu mu sormuştum?
[QUOTE=HakanYILDIZ]"fikrinizin sorulmadığı durumlarda fikrinizi belirtmeyiniz" yazmışsınız, bu ifade akvaryum.com gibi forumlarda kullanılmaz, çünkü bu tür forumlar, herkesin saygı çerçevesinde her istediği fikrini dile getireceği yerlerdir.[/QUOTE]
Abi tabii ki o şekilde olmalı fakat şu kişinin verdiği cevaplara bakarsanız asıl saygısızlığı kendisi yapıyor. Ayrıca ben insan gibi soru sormuşum bana imkanın yoksa balık besleme diyor? Lütfen düşünür müsünüz bunu neye kime hangi bilgiye göre diyor? Bu saygısızlık değil de nedir? Ben o kişiye bunu mu sormuştum?
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=GhostKoi]
Adab-ı muhaşereti sizin gibilerden öğrenecek değiliz. Bu tartışmayı forum yönetimine intikal ettiriyorum üslubunuz dolayısıyla. iyi gnler.[/QUOTE]
Benim gibi derken pardon? Ne demeye çalışıyorsunuz başka yorumlarınızı da gördüm insanalara üstten üstten cevap yazmalar bir aşağılamalar ne değişik insanlarınız ya ahhaha gerçekten komiksiniz. Durumu anlayacak kapasiteniz mi yok anlayamıyorum ki. Diyoruz bizden daha bilgili danışıyoruz size yazdıklarınıza bir bakın insan olan beyni olan herkes yazdıklarımızı okuyup anlayabilir. Nereye verecekseniz verin yorumlarımı sjwpwsm hatta mahkemeye de verebilirsiniz. 30 litrede 3 balık besliyor hayvan düşmanı gerekçesi ile gidin dava açın yazık gerçekten.
[QUOTE=GhostKoi]
Adab-ı muhaşereti sizin gibilerden öğrenecek değiliz. Bu tartışmayı forum yönetimine intikal ettiriyorum üslubunuz dolayısıyla. iyi gnler.[/QUOTE]
Benim gibi derken pardon? Ne demeye çalışıyorsunuz başka yorumlarınızı da gördüm insanalara üstten üstten cevap yazmalar bir aşağılamalar ne değişik insanlarınız ya ahhaha gerçekten komiksiniz. Durumu anlayacak kapasiteniz mi yok anlayamıyorum ki. Diyoruz bizden daha bilgili danışıyoruz size yazdıklarınıza bir bakın insan olan beyni olan herkes yazdıklarımızı okuyup anlayabilir. Nereye verecekseniz verin yorumlarımı sjwpwsm hatta mahkemeye de verebilirsiniz. 30 litrede 3 balık besliyor hayvan düşmanı gerekçesi ile gidin dava açın yazık gerçekten.
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=HakanYILDIZ]Sayın thalecb, (adınızı yazmadığınız için bu şekilde hitap ettim)
Eğitim şart diye meşhur tabir vardır ya, herkesin ağzındadır hani, o tabiri linç şart ile birlikte kullanmak için eğitimden bahsettim, sizin eğitim ile ilginize hiç değinmedim, aklımdan eğitiminiz geçmedi bile.[/QUOTE]
Hakan abi o zaman bu yorumunuzu neye göre yazdınız acaba? Neye dayanak olarak eğitim de linç de şart dediniz. Merak ettim doğrusu büyüğümsünüz neye göre dediniz bilmek isterim.
[QUOTE=HakanYILDIZ]Sayın thalecb, (adınızı yazmadığınız için bu şekilde hitap ettim)
Eğitim şart diye meşhur tabir vardır ya, herkesin ağzındadır hani, o tabiri linç şart ile birlikte kullanmak için eğitimden bahsettim, sizin eğitim ile ilginize hiç değinmedim, aklımdan eğitiminiz geçmedi bile.[/QUOTE]
Hakan abi o zaman bu yorumunuzu neye göre yazdınız acaba? Neye dayanak olarak eğitim de linç de şart dediniz. Merak ettim doğrusu büyüğümsünüz neye göre dediniz bilmek isterim.
Hangi Cinsiyette Beta Bakmalıyım
[QUOTE=HakanYILDIZ]Eğitim de, gerektiğinde linç de şart. [:lol:]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligim_k995860.asp[/URL][/QUOTE]
Amca dhpwşamsjdsj Allah aşkına eğitim ihtiyacım olduğunu nerden çıkardın? Ki tabii var daha sizin kadar yaşlı değilim öğrencek gidecek çok yolum var. Ama eğer ki yorumlarımdan dolayı eğitimsiz oluyorsam aksine amcacım bir dönüp kendinize bakmanızı tavsiye ederim. Çocuğun yaşındaki birine ne güzel cevaplar veriyorsunuz. Linç şart ne demek güldürdünüz beni gerçekten. Ayrıca fikrinizi talep etmediğim konularda fikir belirtiyorsanız ve bunda sorun görmüyorsanız asıl eğitim size şart. Azıcık adabı muaşeret lütfen.
[QUOTE=HakanYILDIZ]Eğitim de, gerektiğinde linç de şart. [:lol:]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/japon_baligim_k995860.asp[/URL][/QUOTE]
Amca dhpwşamsjdsj Allah aşkına eğitim ihtiyacım olduğunu nerden çıkardın? Ki tabii var daha sizin kadar yaşlı değilim öğrencek gidecek çok yolum var. Ama eğer ki yorumlarımdan dolayı eğitimsiz oluyorsam aksine amcacım bir dönüp kendinize bakmanızı tavsiye ederim. Çocuğun yaşındaki birine ne güzel cevaplar veriyorsunuz. Linç şart ne demek güldürdünüz beni gerçekten. Ayrıca fikrinizi talep etmediğim konularda fikir belirtiyorsanız ve bunda sorun görmüyorsanız asıl eğitim size şart. Azıcık adabı muaşeret lütfen.
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
