ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Haziran 2021 14:25
Son Ziyaret:
22 Kasım 2024 04:29
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şafak Yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Şafak Yılmaz
SON 10 MESAJI
Akvaryum güç kaynağı hk.
Yeni akvaryum kurulumu yapacağımdan ben de araştırdım bu konuyu.
Akü araç dönüştürücü alacağım tam sinüs olanından . 2000 watt gücünde. Elektrikler giderse arabadan aküyü alıp, bu cihazla eheim sump motorunu ve eheim hava motorunu çalıştıracagim . UPS sinüs olanlar çok çok pahalı . Emekli olduğumdan elektirikler giderse evden arabaya gidip gelmem ,cihazı kurmam 5 dakikami alacak. Şu var ki inşallah ben evde değilken gitmez elektrikler ...
Yeni akvaryum kurulumu yapacağımdan ben de araştırdım bu konuyu.
Akü araç dönüştürücü alacağım tam sinüs olanından . 2000 watt gücünde. Elektrikler giderse arabadan aküyü alıp, bu cihazla eheim sump motorunu ve eheim hava motorunu çalıştıracagim . UPS sinüs olanlar çok çok pahalı . Emekli olduğumdan elektirikler giderse evden arabaya gidip gelmem ,cihazı kurmam 5 dakikami alacak. Şu var ki inşallah ben evde değilken gitmez elektrikler ...
Klor Giderme
Sera aquatan benzeri bir kimyasal hazırlıyorum ben de. Nasipse yarın malzeme ( 2 malzeme ile çok uygun fiyata geliyor aquatana göre) ve nasıl hazırlayıp ne kadar kullandığımı yazarım buraya , şimdi aklımda değil isimleri. Bu karışımı aquatan gibi suya atıyoruz, 15 dakika sonra su akvaryuma konmaya hazır hale geliyor. Klor kloromin ve yabancı atıkları uzaklaştırıp su hazırlamış oluyoruz.
Sera aquatan benzeri bir kimyasal hazırlıyorum ben de. Nasipse yarın malzeme ( 2 malzeme ile çok uygun fiyata geliyor aquatana göre) ve nasıl hazırlayıp ne kadar kullandığımı yazarım buraya , şimdi aklımda değil isimleri. Bu karışımı aquatan gibi suya atıyoruz, 15 dakika sonra su akvaryuma konmaya hazır hale geliyor. Klor kloromin ve yabancı atıkları uzaklaştırıp su hazırlamış oluyoruz.
Uv_c Filtre
120 litrelik akvaryumda 3 tane orandam vardı, ikisini kaybedince üzülmüştüm. Tüm riskleri minimuma indireyim diyorum. Önümüzdeki ay 500 litrelik akvaryuma geçeceğim o yüzden almışken UV filtre de alayım dedim. Eheim 7 watt buldum bir arkadaştan ama hala araştırma içerisindeyim. 13 watt Jebo 1800 TL sıfır, ama eheim 7 watt 2000 TL. Araştırdıgim kadarıyla nette her ikisininde ampulü var.
Bu arada aklimdayken sizi de bulmuşken birkaç soru sormak isterim.
1. Arka sump ta yerim var oraya mı koyayım Lav taşını yoksa tabana tül içerisinde mi olsun . Ya da her ikisi de mi olsun.
2. Sump motorum eheim 2100 ve ben arıtılan suyu yağmurlama şeklinde vereceğim akvaryuma, uygun mu yoksa başka bir tavsiyeniz var mı.
3. Orandalari tek beslemek istesem de , yanlarına Moli ya da plati atmamda bir sakınca olur mu.
4. Yeni kurulan akvaryumun suyunun oturması için 1 ay yeterli mi. ( İlk kurulum için , hani amonyak vee nitrat seviyelerinin ilk birkac hafta da yükselmesi nedeniyle 1 ay diye yazdım.)
Tekrar teşekkürler ilginize.
İyi akşamlar.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037233
[EDIT]TSSB,2024-06-09 23:47:56[/EDIT]
120 litrelik akvaryumda 3 tane orandam vardı, ikisini kaybedince üzülmüştüm. Tüm riskleri minimuma indireyim diyorum. Önümüzdeki ay 500 litrelik akvaryuma geçeceğim o yüzden almışken UV filtre de alayım dedim. Eheim 7 watt buldum bir arkadaştan ama hala araştırma içerisindeyim. 13 watt Jebo 1800 TL sıfır, ama eheim 7 watt 2000 TL. Araştırdıgim kadarıyla nette her ikisininde ampulü var.
Bu arada aklimdayken sizi de bulmuşken birkaç soru sormak isterim.
1. Arka sump ta yerim var oraya mı koyayım Lav taşını yoksa tabana tül içerisinde mi olsun . Ya da her ikisi de mi olsun.
2. Sump motorum eheim 2100 ve ben arıtılan suyu yağmurlama şeklinde vereceğim akvaryuma, uygun mu yoksa başka bir tavsiyeniz var mı.
3. Orandalari tek beslemek istesem de , yanlarına Moli ya da plati atmamda bir sakınca olur mu.
4. Yeni kurulan akvaryumun suyunun oturması için 1 ay yeterli mi. ( İlk kurulum için , hani amonyak vee nitrat seviyelerinin ilk birkac hafta da yükselmesi nedeniyle 1 ay diye yazdım.)
Tekrar teşekkürler ilginize.
İyi akşamlar.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037233
[EDIT]TSSB,2024-06-09 23:47:56[/EDIT]
Japon Baligi
Ispanakı damarlarından ayırarak iki üç dakika haşlayın yeşil renk çıkana kadar, çok etkili oluyor. Bezelye de haşlanarak sonra kabukları soyulup verilebilir. Yemlemeyi günde bire düşürün birkaç gün. Belki biliyorsunuzdur ama yazayım dedim.[EDIT]TSSB,2024-06-09 01:24:18[/EDIT]
Ispanakı damarlarından ayırarak iki üç dakika haşlayın yeşil renk çıkana kadar, çok etkili oluyor. Bezelye de haşlanarak sonra kabukları soyulup verilebilir. Yemlemeyi günde bire düşürün birkaç gün. Belki biliyorsunuzdur ama yazayım dedim.[EDIT]TSSB,2024-06-09 01:24:18[/EDIT]
Dtpa %6 Demir Gübresi
Bu üründen bende de var. Bitkili akvaryum zamanımda almıştım. İhtiyacı olan varsa İzmir Mavişehir'de elden hediye( ücretsiz ) edebilirim 30 ml kadar. En azından denemiş olur.
Bu üründen bende de var. Bitkili akvaryum zamanımda almıştım. İhtiyacı olan varsa İzmir Mavişehir'de elden hediye( ücretsiz ) edebilirim 30 ml kadar. En azından denemiş olur.
Uv_c Filtre
Peki sizden ricam beşyüz litrelik akvaryum için bana UV filtre tavsiyesi verir misiniz? Amazon'da fluval var ama üç watt. Çok da güzel. Siz ne önerirsiniz? Çin yabancı sitelerde Jebo var ama kararsız kaldım.
Kafa motorum ve hava motorum Eheim. Ayrıca Eheim 250 dış filtre de var. Çok makale okudum. Kimi diyor ki; Sunsun, Jebo yani Çin üretimi tüm uv filtreler aynı kategoride. Kimi diyor kaliteli al ama onlarda altı yedi civarında. Diyorsanız ki kaliteli al alırım ama jebo da aynı işi görecek derseniz Çin'den 1400 TL'ye 18 watt Jebo var. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?
Balıklarım oranda bu arada.
Sera siporax ve eheim subsrat pro aldı. Üç tane mavi biyolojik sünger de. Arka sump olacak akvaryum. Ben şimdiden malzemeleri topluyorum. Sizden ricam UV filtre konusunda tavsiye verirseniz sevinirim.
Tekrar teşekkürler.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037151[EDIT]TSSB,2024-06-09 00:54:20[/EDIT]
Peki sizden ricam beşyüz litrelik akvaryum için bana UV filtre tavsiyesi verir misiniz? Amazon'da fluval var ama üç watt. Çok da güzel. Siz ne önerirsiniz? Çin yabancı sitelerde Jebo var ama kararsız kaldım.
Kafa motorum ve hava motorum Eheim. Ayrıca Eheim 250 dış filtre de var. Çok makale okudum. Kimi diyor ki; Sunsun, Jebo yani Çin üretimi tüm uv filtreler aynı kategoride. Kimi diyor kaliteli al ama onlarda altı yedi civarında. Diyorsanız ki kaliteli al alırım ama jebo da aynı işi görecek derseniz Çin'den 1400 TL'ye 18 watt Jebo var. Lütfen yardımcı olabilir misiniz?
Balıklarım oranda bu arada.
Sera siporax ve eheim subsrat pro aldı. Üç tane mavi biyolojik sünger de. Arka sump olacak akvaryum. Ben şimdiden malzemeleri topluyorum. Sizden ricam UV filtre konusunda tavsiye verirseniz sevinirim.
Tekrar teşekkürler.
https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6037151[EDIT]TSSB,2024-06-09 00:54:20[/EDIT]
Uv_c Filtre
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241329591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241343531.jpg[/IMG]
Merhaba, 500 litrelik oranda akvaryumuma UV c filtre ararken bir ilanda 27 duy UV c ampulü gördüm Bu resimdeki LED ampulu akvaryumun kapagina taksam UV c filtre gibi iş görür mü acaba..Yanitlariniz için şimdiden teşekkürler ✋
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241329591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/080620241343531.jpg[/IMG]
Merhaba, 500 litrelik oranda akvaryumuma UV c filtre ararken bir ilanda 27 duy UV c ampulü gördüm Bu resimdeki LED ampulu akvaryumun kapagina taksam UV c filtre gibi iş görür mü acaba..Yanitlariniz için şimdiden teşekkürler ✋
Cam Kalınlığı İçin Tavsiyenize İhtiyacım Var
150x70x55h bir akvaryum yapmayı düşünüyorum.. Yanları arkası ve alt tarafı beton üzerine seramik olacak , sadece ön kısmı cam olacak.. (Ön
tarafında Sağdan ve soldan 20 cm, alttan 10 cm beton uzerine seramik olacak , cam buralara yaslanarak silikonlanacak ) Ultra Clear cam düşünüyorum.. Alacağım Cam kalınlığı hakkında tavsiye verebilirseniz mutlu olurum..
İyi forumlar.[EDIT]TSSB,2024-04-30 05:41:12[/EDIT]
150x70x55h bir akvaryum yapmayı düşünüyorum.. Yanları arkası ve alt tarafı beton üzerine seramik olacak , sadece ön kısmı cam olacak.. (Ön
tarafında Sağdan ve soldan 20 cm, alttan 10 cm beton uzerine seramik olacak , cam buralara yaslanarak silikonlanacak ) Ultra Clear cam düşünüyorum.. Alacağım Cam kalınlığı hakkında tavsiye verebilirseniz mutlu olurum..
İyi forumlar.[EDIT]TSSB,2024-04-30 05:41:12[/EDIT]
Co2 İndikatör Sıvısı
Brom timol çözeltisi alacağınız yerden rica edin , ben öyle yaptım. Ya da herhangi bir kimya şirketinden yaptırın. 4 dKh’ın ne olduğunu bilmiyorlarsa anlatın , yapacaklardır. Özellikle reklam olmasın diye yazmıyorum nereden aldığımı, anlayacağınızı umarım.
200 ml 4 dKH size en az 10 yıl yetecektir ayda 1 değiştirdiğinizi düşünürsek. Zaten Brom timol sıvısını her defasında 3-4 damla ekleyeceğimizi düşündüğümüzde Brom timol sıvısı da torunlarınıza da yeter. Emanet olun.
Brom timol çözeltisinden 3-4 damla koymamızın sebebi renk değişimini görmek için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212326201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212334251.jpg[/IMG]
Yazıda olduğu gibi 3-4 ml 4 dKh sıvısının üzerine, hazır olarak aldığımız bromtimol çözeltisinden 3-4 damla atıyoruz . Hepsi bu kadar. 👋🏻
İyi günler.[EDIT]TSSB,2021-06-23 19:05:04[/EDIT]
Brom timol çözeltisi alacağınız yerden rica edin , ben öyle yaptım. Ya da herhangi bir kimya şirketinden yaptırın. 4 dKh’ın ne olduğunu bilmiyorlarsa anlatın , yapacaklardır. Özellikle reklam olmasın diye yazmıyorum nereden aldığımı, anlayacağınızı umarım.
200 ml 4 dKH size en az 10 yıl yetecektir ayda 1 değiştirdiğinizi düşünürsek. Zaten Brom timol sıvısını her defasında 3-4 damla ekleyeceğimizi düşündüğümüzde Brom timol sıvısı da torunlarınıza da yeter. Emanet olun.
Brom timol çözeltisinden 3-4 damla koymamızın sebebi renk değişimini görmek için. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212326201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231772/220620212334251.jpg[/IMG]
Yazıda olduğu gibi 3-4 ml 4 dKh sıvısının üzerine, hazır olarak aldığımız bromtimol çözeltisinden 3-4 damla atıyoruz . Hepsi bu kadar. 👋🏻
İyi günler.[EDIT]TSSB,2021-06-23 19:05:04[/EDIT]
Yeni Arkadaşlara Çok Faydalı Bilgiler
Merhabalar. Bugün Co2 indikatör sıvısını nasıl çok çok uyguna mal edebileceğimizi anlattığım bir konu açtım. Co2 kullananlara okumalarını tavsiye ederim.
Cümleten emanet olun .
İyi forumlar.[:iyi:]
Merhabalar. Bugün Co2 indikatör sıvısını nasıl çok çok uyguna mal edebileceğimizi anlattığım bir konu açtım. Co2 kullananlara okumalarını tavsiye ederim.
Cümleten emanet olun .
İyi forumlar.[:iyi:]
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
