ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tmruff
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2021 22:30
Son Ziyaret:
04 Ekim 2022 19:25
Toplam Mesaj:
32 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tuana
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tuana
SON 10 MESAJI
Tür Önerisi
Arkadaşlar 100 litre low tech bitkili akvaryumum var. Akvaryumun bitki yoğunluğu çok fazla. Özellikle sazlar aldı başını gitti. Tank 1 yaşında. Tür değişikliğine gitmek istiyorum. Daha önce 1e 2d inci gurami tetra sürüsü *şu an tetraları dağıttım sayısını hatırlamıyorum* panda cory ve kuhlilerim vardı. 1 senedir bu stok iyiydi son 2 aydır nazara geldi. Sorun üstüne sorun çıkıyor. Kuhliler dış motora çok kaçtıkları için dış motora yavru koruması aldım. Bu sefer su üstü yağlanmasını engellemek için günde 1 kez çalıştırdığım şelale motora kaçmaya başladılar. Akvaryumda saklanacak alan hayli fazla. Bitkilerin yanı sıra kökler mağara delikleri olan kayalar mevcut. 2-3 hafta oralarda takılıp 4. hafta Israrla motora giriyorlar. Bıktım. Erkek guramim 1 senedir bende. Bir ara aşırı agresifleşti akvaryumda terör estirmeye başladı. Dişilerden birini öldürdü. Tetralara saldırmaya başladı. Çiftleşmeyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Daha önce sakindi çünkü. Balığı yavruluktan büyüttüm ama 6-7 ay içerisinde erişkin boyda iken yine sakindi. İnci gurami uyumlu demişlerdi galiba benim erkek guramim ruh hastası çıktı. Sözün özü bıktım. Tek türe geçmek istiyorum. Tetrazon sürüsü düşündüm. 100 litre bitkili tanka kaç tetrazon önerirsiniz? Biraz kafam karışık tam karara varmadım. Aynı şekilde tek tür Velifera veya cüce gurami olabilir diye düşünüyorum. Panda corylerimden vazgeçmezsem sadece cory ve end sürüsü koyabilirim. 50 litrelik yavru tankım var aynı şekilde bitkili. 20-30 litrelik iki tane yine bitkili karantina tankım mevcut. Yavru alabileceğim seyir keyfi yüksek tür önerilerinizi bekliyorum. [EDIT]tmruff,2022-05-26 10:51:41[/EDIT]
Arkadaşlar 100 litre low tech bitkili akvaryumum var. Akvaryumun bitki yoğunluğu çok fazla. Özellikle sazlar aldı başını gitti. Tank 1 yaşında. Tür değişikliğine gitmek istiyorum. Daha önce 1e 2d inci gurami tetra sürüsü *şu an tetraları dağıttım sayısını hatırlamıyorum* panda cory ve kuhlilerim vardı. 1 senedir bu stok iyiydi son 2 aydır nazara geldi. Sorun üstüne sorun çıkıyor. Kuhliler dış motora çok kaçtıkları için dış motora yavru koruması aldım. Bu sefer su üstü yağlanmasını engellemek için günde 1 kez çalıştırdığım şelale motora kaçmaya başladılar. Akvaryumda saklanacak alan hayli fazla. Bitkilerin yanı sıra kökler mağara delikleri olan kayalar mevcut. 2-3 hafta oralarda takılıp 4. hafta Israrla motora giriyorlar. Bıktım. Erkek guramim 1 senedir bende. Bir ara aşırı agresifleşti akvaryumda terör estirmeye başladı. Dişilerden birini öldürdü. Tetralara saldırmaya başladı. Çiftleşmeyle alakalı olduğunu düşünüyorum. Daha önce sakindi çünkü. Balığı yavruluktan büyüttüm ama 6-7 ay içerisinde erişkin boyda iken yine sakindi. İnci gurami uyumlu demişlerdi galiba benim erkek guramim ruh hastası çıktı. Sözün özü bıktım. Tek türe geçmek istiyorum. Tetrazon sürüsü düşündüm. 100 litre bitkili tanka kaç tetrazon önerirsiniz? Biraz kafam karışık tam karara varmadım. Aynı şekilde tek tür Velifera veya cüce gurami olabilir diye düşünüyorum. Panda corylerimden vazgeçmezsem sadece cory ve end sürüsü koyabilirim. 50 litrelik yavru tankım var aynı şekilde bitkili. 20-30 litrelik iki tane yine bitkili karantina tankım mevcut. Yavru alabileceğim seyir keyfi yüksek tür önerilerinizi bekliyorum. [EDIT]tmruff,2022-05-26 10:51:41[/EDIT]
Ekleme Yapabilir Miyim?
Arkadaşlar merhaba
100 litrelik bitkili tankımda şu an,
1e1d inci gurami
8 neon tetra
6 panda cory
6 kuhli mevcut.
3 elma salyangozum var. Haftada 1 buharlaşan su üzerine su ekliyorum. Buhar camının yarısını kestirdim. Haftada 10 litreye yakın buharlaşma oluyor. Beklettiğim suyu ekliyorum. Şu an şükür hiç kayıp vermedim. Balıklarım güzel renklendi. Kavga hır gür hiç gözlemlemedim. Bitkilerim serpildi ek olarak bitki türlerimi arttırmaya başladım. Arada bir şeytan dürtüyor. Bu tabloya canlı eklemesi yapabilir miyim? Yoksa artık bundan sonrası tatsız sonuçlar verir mi?
sunsun 603B dış filtrem var. Ek olarak şelale filtrem var. Şelaleyi genelde çalıştırmıyorum. Arada sırada suyun üstünü dalgalandırmak için haftada bir iki kez çalıştırıyorum sadece.
eklemeyi düşündüklerim;
amano karides eklemek istiyorum. velakin henüz amano bulamadım.
Balık olarak 1 veya 2 oto ekleyebilir miyim? Oto yerine küçük bir grup halinde ember tetra falan olabilir. Stok konusunda fikir ve önerilerinizi bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba
100 litrelik bitkili tankımda şu an,
1e1d inci gurami
8 neon tetra
6 panda cory
6 kuhli mevcut.
3 elma salyangozum var. Haftada 1 buharlaşan su üzerine su ekliyorum. Buhar camının yarısını kestirdim. Haftada 10 litreye yakın buharlaşma oluyor. Beklettiğim suyu ekliyorum. Şu an şükür hiç kayıp vermedim. Balıklarım güzel renklendi. Kavga hır gür hiç gözlemlemedim. Bitkilerim serpildi ek olarak bitki türlerimi arttırmaya başladım. Arada bir şeytan dürtüyor. Bu tabloya canlı eklemesi yapabilir miyim? Yoksa artık bundan sonrası tatsız sonuçlar verir mi?
sunsun 603B dış filtrem var. Ek olarak şelale filtrem var. Şelaleyi genelde çalıştırmıyorum. Arada sırada suyun üstünü dalgalandırmak için haftada bir iki kez çalıştırıyorum sadece.
eklemeyi düşündüklerim;
amano karides eklemek istiyorum. velakin henüz amano bulamadım.
Balık olarak 1 veya 2 oto ekleyebilir miyim? Oto yerine küçük bir grup halinde ember tetra falan olabilir. Stok konusunda fikir ve önerilerinizi bekliyorum.
Bitkili Karma
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229703/050520212346591.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 litre tam ölçüyü hatırlamıyorum. cetvel bulamadım sonra burayı editlerim.
Canlı Türleri:
7 neon tetra -sayıyı 10 yapacağım-
6 panda cory
6 kuhli
1e1d inci gurami
2 elma salyangozu
Bitki Türleri:
Bacopa Monnieri
Anubias
Saz
wendtii brown
java moss
hırpalanmış bir java fernim vardı. Çok yıpranmış kısımlarını karides akvaryumumdan çıkartmıştım. Buraya aldım. Şaşırtıcı biçimde yeni dal verdi. Burada tutacağım galiba.
Tankın Yaşı: cycle dahil 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtre sunsun 603B (ek filtrasyon için şelale filtre kullanıyorum) Işık wolfmar silverplant
Tasarım ve Dekorasyon: Karides akvaryumumda kullandığım yati kökünü buraya alıp mangrowları karides tankımda bıraktım. Ek olarak 1 büyük köküm daha var. İki M boy Yati mevcut. En solda gördüğünüz taşın arkası oyuk, kuhliler için mağara gibi olsun istedim. Ayrıca yine şans bambularım var.
Yapılacaklar;
arka plan konacak. Manzara istemiyorum ama siyah yine istemiyorum. Lacivertimsi bir baskı yaptıracağım. Silis kumunda bitki solması bekliyordum ama tabanım 8 cm diye yeterli oldu sanırım bitkilerim güzel köklendi. Fosfat desteği kullanıyorum. 1 ay içerisinde bitki/balık hiç hastalık kayıp falan yaşamadım. Su üstü bitkileri düşünüyorum. Suyun üzerine tatlı patates ekenleri gördüm çok hoşuma gitti. Güvenirsem tatlı patates ekmeyi deneyebilirim. Azıcık daha bitkilendirince ısıtıcıyı köklerin arkasına saklamayı planlıyorum. Şimdilik durumumuz bu arkadaşlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229703/050520212346591.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100 litre tam ölçüyü hatırlamıyorum. cetvel bulamadım sonra burayı editlerim.
Canlı Türleri:
7 neon tetra -sayıyı 10 yapacağım-
6 panda cory
6 kuhli
1e1d inci gurami
2 elma salyangozu
Bitki Türleri:
Bacopa Monnieri
Anubias
Saz
wendtii brown
java moss
hırpalanmış bir java fernim vardı. Çok yıpranmış kısımlarını karides akvaryumumdan çıkartmıştım. Buraya aldım. Şaşırtıcı biçimde yeni dal verdi. Burada tutacağım galiba.
Tankın Yaşı: cycle dahil 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Filtre sunsun 603B (ek filtrasyon için şelale filtre kullanıyorum) Işık wolfmar silverplant
Tasarım ve Dekorasyon: Karides akvaryumumda kullandığım yati kökünü buraya alıp mangrowları karides tankımda bıraktım. Ek olarak 1 büyük köküm daha var. İki M boy Yati mevcut. En solda gördüğünüz taşın arkası oyuk, kuhliler için mağara gibi olsun istedim. Ayrıca yine şans bambularım var.
Yapılacaklar;
arka plan konacak. Manzara istemiyorum ama siyah yine istemiyorum. Lacivertimsi bir baskı yaptıracağım. Silis kumunda bitki solması bekliyordum ama tabanım 8 cm diye yeterli oldu sanırım bitkilerim güzel köklendi. Fosfat desteği kullanıyorum. 1 ay içerisinde bitki/balık hiç hastalık kayıp falan yaşamadım. Su üstü bitkileri düşünüyorum. Suyun üzerine tatlı patates ekenleri gördüm çok hoşuma gitti. Güvenirsem tatlı patates ekmeyi deneyebilirim. Azıcık daha bitkilendirince ısıtıcıyı köklerin arkasına saklamayı planlıyorum. Şimdilik durumumuz bu arkadaşlar.
Yepyeni Bir Başlangıç
Öncelikle hayırlı olsun
Japon balıkları fazlasıyla atık üreten balıklar bu yüzden güçlü ve kaliteli filtrasyona ihtiyaç duyarlar. Küçük akvaryumlarda ömürleri kısalıyor, amonyak zehirlenmelerinden ölümler gerçekleşiyor vs. Japonlarınızı tutmak istiyorsanız akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm. Genelde akvaryum üstüne uzman olmayan karma petshoplarda akvaryumlar gereksiz pahalı ve geneli yeterli büyüklüğe sahip değil. İkinci el olarak bakabilirsiniz. Benim 15 litrelik akvaryumumla 100 litrelik akvaryumum hemen hemen aynı fiyat. Biraz akvaryum yapan yerlere ve ikinci ellere bakın derim. Forumda japon konusunda çok tecrübeli arkadaşlar var eminim yardımcı olurlar. Yerim yok derseniz ise diğer arkadaşın dediği gibi japonlarınızı geri verip bitkili betta tankı yapabilirsiniz. Sitede çok güzel beta tankları var. Fikir açısından göz atın derim. Mutlu hobiler [EDIT]tmruff,2021-05-05 23:30:12[/EDIT]
Öncelikle hayırlı olsun
Japon balıkları fazlasıyla atık üreten balıklar bu yüzden güçlü ve kaliteli filtrasyona ihtiyaç duyarlar. Küçük akvaryumlarda ömürleri kısalıyor, amonyak zehirlenmelerinden ölümler gerçekleşiyor vs. Japonlarınızı tutmak istiyorsanız akvaryumunuzu büyütmenizi öneririm. Genelde akvaryum üstüne uzman olmayan karma petshoplarda akvaryumlar gereksiz pahalı ve geneli yeterli büyüklüğe sahip değil. İkinci el olarak bakabilirsiniz. Benim 15 litrelik akvaryumumla 100 litrelik akvaryumum hemen hemen aynı fiyat. Biraz akvaryum yapan yerlere ve ikinci ellere bakın derim. Forumda japon konusunda çok tecrübeli arkadaşlar var eminim yardımcı olurlar. Yerim yok derseniz ise diğer arkadaşın dediği gibi japonlarınızı geri verip bitkili betta tankı yapabilirsiniz. Sitede çok güzel beta tankları var. Fikir açısından göz atın derim. Mutlu hobiler [EDIT]tmruff,2021-05-05 23:30:12[/EDIT]
Stok Sorunu
[QUOTE=BadWolf]
Hacminiz türler için uygundur, o nedenle sayılarını arttırmanızda herhangi bir sıkıntı olmaz, hatta harika olur. Ancak gourami konusuna gelince, erkeklerin tıpkı bettalar gibi bölgeci oldukları ve baskın erkeklerin birbiri ile kavga edeceğini ve çekinik olanları eze bileceklerini göz önünde bulundurmak gerekir. Bu nedenle saklanma alanı olduğundan emin olmanızı önerebilirim. Aynı şekilde 2 , bu tarz "sert mizaçlı" türler için pek iyi bir sayı değildir. En azından 3 lü bir grup dikkatlerini dağıtmak adına daha iyi olacaktır. Bir de cüce gouramiden ziyade inci gourami önerebilirim. Gerçekten çok güzel ve çok daha sakin türlerdir. [/QUOTE]
inci guramiye biraz baktım ve cidden dediğiniz gibi cüceden daha mantıklı bir karar. Akvaryumumda çok sayıda kök ve bitki var yeni bir tank ama şimdiden istediğim doğal görüntüyü yakaladım gibi. İnci guramiyi çift olarak alabilir miyim peki? Bazı kaynaklar dişi erkek olarak bir çiftin kafi olacağını yazıyor. Ben biraz stoktan yana korkuyorum ya. Dış filtreme ek şelale filtre aldım. Bol bitkim var. İnci guramiler iri balıklar oldukları için biraz kararsız kaldım. 2 Alabiliyorsam Salı günü balık alışverişimde 2 tane almayı düşünüyorum. Ayrıca öneriniz için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=BadWolf]
Hacminiz türler için uygundur, o nedenle sayılarını arttırmanızda herhangi bir sıkıntı olmaz, hatta harika olur. Ancak gourami konusuna gelince, erkeklerin tıpkı bettalar gibi bölgeci oldukları ve baskın erkeklerin birbiri ile kavga edeceğini ve çekinik olanları eze bileceklerini göz önünde bulundurmak gerekir. Bu nedenle saklanma alanı olduğundan emin olmanızı önerebilirim. Aynı şekilde 2 , bu tarz "sert mizaçlı" türler için pek iyi bir sayı değildir. En azından 3 lü bir grup dikkatlerini dağıtmak adına daha iyi olacaktır. Bir de cüce gouramiden ziyade inci gourami önerebilirim. Gerçekten çok güzel ve çok daha sakin türlerdir. [/QUOTE]
inci guramiye biraz baktım ve cidden dediğiniz gibi cüceden daha mantıklı bir karar. Akvaryumumda çok sayıda kök ve bitki var yeni bir tank ama şimdiden istediğim doğal görüntüyü yakaladım gibi. İnci guramiyi çift olarak alabilir miyim peki? Bazı kaynaklar dişi erkek olarak bir çiftin kafi olacağını yazıyor. Ben biraz stoktan yana korkuyorum ya. Dış filtreme ek şelale filtre aldım. Bol bitkim var. İnci guramiler iri balıklar oldukları için biraz kararsız kaldım. 2 Alabiliyorsam Salı günü balık alışverişimde 2 tane almayı düşünüyorum. Ayrıca öneriniz için çok teşekkür ederim.
Stok Sorunu
[QUOTE=Hobilenyum]
Olur hocam, bir cift cüce gurami ekleyebilirsiniz.
Hatta su sekil yapabilirsiniz.
2 cüce gurami
10 neon tetra
6 corydoras panda
6 kuhli
2 elma salyangozu
[/QUOTE]
şu liste bana inanılmaz uygundur. Kafamdaki tablo tam olarak buydu. Umduğumdan daha iyi çok teşekkür ederim.
[QUOTE=Hobilenyum]
Olur hocam, bir cift cüce gurami ekleyebilirsiniz.
Hatta su sekil yapabilirsiniz.
2 cüce gurami
10 neon tetra
6 corydoras panda
6 kuhli
2 elma salyangozu
[/QUOTE]
şu liste bana inanılmaz uygundur. Kafamdaki tablo tam olarak buydu. Umduğumdan daha iyi çok teşekkür ederim.
Yeni Başlayanlar İçin Betta Balığı
Merhaba arkadaşımın 75 litrelik bir bitkili tankı var. Betta ve neon tetra bakıyor. Hiç bettanın saldırdığını görmedim ama arkadaşların dediği gibi rasbora daha mantıklı olacaktır. Fikir açısından yazmak istedim. Keyifli hobiler.
Merhaba arkadaşımın 75 litrelik bir bitkili tankı var. Betta ve neon tetra bakıyor. Hiç bettanın saldırdığını görmedim ama arkadaşların dediği gibi rasbora daha mantıklı olacaktır. Fikir açısından yazmak istedim. Keyifli hobiler.
Stok Sorunu
Arkadaşlar minik bir stok sorum var.
100 litrelik bitkili akvaryumumda;
7 neon tetra
3 panda cory
4 kuhli
2 elma salyangozum var.
Tüm balıklarım 3 cm boyu geçmiyor özellikle kuhlilerim yavru. İngilizce forumlarda corylerimin ve kuhlilerimin sayısını 6 yapıp canlı yükünü 7 neon tetra 6 panda 6 kuhli şeklinde bırakmam önerildi. Kuhli ve pandaların 6lı olması gerektiğini biliyorum ve buna uyacağım. Sadece 1d 1e cüce gurami istiyorum. Bu guramileri ekleyebileceğim bir stok listesinin hiç oluru yok mu? Kimse korkmasın oluru yoksa olmayacak. Canlı yüküm abartı olacaksa koymam olur biter. Lakin sizlerin fikrini almak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Arkadaşlar minik bir stok sorum var.
100 litrelik bitkili akvaryumumda;
7 neon tetra
3 panda cory
4 kuhli
2 elma salyangozum var.
Tüm balıklarım 3 cm boyu geçmiyor özellikle kuhlilerim yavru. İngilizce forumlarda corylerimin ve kuhlilerimin sayısını 6 yapıp canlı yükünü 7 neon tetra 6 panda 6 kuhli şeklinde bırakmam önerildi. Kuhli ve pandaların 6lı olması gerektiğini biliyorum ve buna uyacağım. Sadece 1d 1e cüce gurami istiyorum. Bu guramileri ekleyebileceğim bir stok listesinin hiç oluru yok mu? Kimse korkmasın oluru yoksa olmayacak. Canlı yüküm abartı olacaksa koymam olur biter. Lakin sizlerin fikrini almak istedim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
100 Litreyi Taşır Mı?
[QUOTE=Samettkeskin][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221442/250320211408431.jpg[/IMG]
Bu taşıyorsa o her türlü taşır [:)))][/QUOTE]
:'D teşekkürler içimi rahatlattınız. Sizin yerinizde olsam kalp krizinden ölürdüm galiba. O dışarı çıkan kısımlardan korkmuyor musunuz? Öyle tankı patlayan arkadaşların konularını okudum feci korkuyorum. Benimde 1-2 santim çıkıyordu bu arada. O yüzden ayakkabılığın boyunda ek MDF kestirdim bugün. Hiç yoktan iyidir. Maksat kafa rahat etsin.
[QUOTE=Gokayb]Taşımasına taşır. Ama malzeme sunta elinizi içine sokup cıkarırken sular akıcak suyu emicek veya zamanla uzun olduğu için bel vericek. Bu sizi bir süre idare eder. Size tavsiyem bel vermemesi için 2 kapaklı kısmın ortasına raf gibi bir dikme yapmanız. En azından ağırlık merkezi 2 dikmeye biner ve bel riski ortadan kalkar. [/QUOTE]
dediğiniz gibi bir dikey monte ettim. Ya zaten 1 buçuk ay idare etsin sonra demirle güçlendiririm yahut mobilya yaptırırım. Normalde yapmamayı düşündüm lakin 15 kilo kum bugün anca yetti. Biraz gözüm korktu. Bunun taşı var kökü var. Önlem almak lazım. Şu an tank boş halde duruyor. Kargoda bitkilerim var. Gelsinler dolduracağım bakalım. İşe yarar mı bilmiyorum ama kabarmaya karşı kurbanlık ek bir sunta kestirdim üzerine ise MDF çektim. Yanarsa o kısım yansın. Mdf üstüne 3 cmlik straforum var. İdare etsin bir süre. Herkese teşekkürler yardım ve öneriler için.
[QUOTE=Samettkeskin][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221442/250320211408431.jpg[/IMG]
Bu taşıyorsa o her türlü taşır [:)))][/QUOTE]
:'D teşekkürler içimi rahatlattınız. Sizin yerinizde olsam kalp krizinden ölürdüm galiba. O dışarı çıkan kısımlardan korkmuyor musunuz? Öyle tankı patlayan arkadaşların konularını okudum feci korkuyorum. Benimde 1-2 santim çıkıyordu bu arada. O yüzden ayakkabılığın boyunda ek MDF kestirdim bugün. Hiç yoktan iyidir. Maksat kafa rahat etsin.
[QUOTE=Gokayb]Taşımasına taşır. Ama malzeme sunta elinizi içine sokup cıkarırken sular akıcak suyu emicek veya zamanla uzun olduğu için bel vericek. Bu sizi bir süre idare eder. Size tavsiyem bel vermemesi için 2 kapaklı kısmın ortasına raf gibi bir dikme yapmanız. En azından ağırlık merkezi 2 dikmeye biner ve bel riski ortadan kalkar. [/QUOTE]
dediğiniz gibi bir dikey monte ettim. Ya zaten 1 buçuk ay idare etsin sonra demirle güçlendiririm yahut mobilya yaptırırım. Normalde yapmamayı düşündüm lakin 15 kilo kum bugün anca yetti. Biraz gözüm korktu. Bunun taşı var kökü var. Önlem almak lazım. Şu an tank boş halde duruyor. Kargoda bitkilerim var. Gelsinler dolduracağım bakalım. İşe yarar mı bilmiyorum ama kabarmaya karşı kurbanlık ek bir sunta kestirdim üzerine ise MDF çektim. Yanarsa o kısım yansın. Mdf üstüne 3 cmlik straforum var. İdare etsin bir süre. Herkese teşekkürler yardım ve öneriler için.
100 Litreyi Taşır Mı?
Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Bugün boş halde tankı üzerine koydum çok güzel görünüyor ya. Galiba deneyeceğim. Sanayiden ek destek kestirip ne olur ne olmaz diye geniş olan ikili dolabın içine monte ettirmeyi düşünüyorum. Bir doldurup bakayım esneme görürsem indiririm. Taşır gibi duruyor ama Kaan bey haklı. Sonuçta akvaryum için yapılmamış dikkat etmek lazım.
Hepinize cevaplarınız için teşekkür ederim. Bugün boş halde tankı üzerine koydum çok güzel görünüyor ya. Galiba deneyeceğim. Sanayiden ek destek kestirip ne olur ne olmaz diye geniş olan ikili dolabın içine monte ettirmeyi düşünüyorum. Bir doldurup bakayım esneme görürsem indiririm. Taşır gibi duruyor ama Kaan bey haklı. Sonuçta akvaryum için yapılmamış dikkat etmek lazım.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
