ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MaseSs
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
59
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Şubat 2021 13:41
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2021 20:44
Toplam Mesaj:
134 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yunus
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yunus
SON 10 MESAJI
Tetra Active Substrate Kullananlar Ve Tek Taban
[QUOTE=Gihot]
Besin değeri olmayan bir toprak. Bende adinda ki active yazisina aldanip siparis vermistim. Altına jbl proflora serdim. Ama guzel kum. Kökleri bogmayacak yapida. Yikadigim zaman da fazla toz cikmadi. Jbl manado da cok fazla toz cikmisti, epey fire vermistim. Manado gibide batmama sorunu yok. Daha çok kökten beslenen türler ve tek kat toprak düşünüyorsaniz tablet veya kapsül gubreler ile desteklemenizi oneririm. [/QUOTE]
Evet , kullanma talimatında tek başına kullanılabilir yazıyor ama altına farklı ürünler tavsiye ediliyor. Bilmiyorum artık daha almadım. Bakıcaz
[QUOTE=Gihot]
Besin değeri olmayan bir toprak. Bende adinda ki active yazisina aldanip siparis vermistim. Altına jbl proflora serdim. Ama guzel kum. Kökleri bogmayacak yapida. Yikadigim zaman da fazla toz cikmadi. Jbl manado da cok fazla toz cikmisti, epey fire vermistim. Manado gibide batmama sorunu yok. Daha çok kökten beslenen türler ve tek kat toprak düşünüyorsaniz tablet veya kapsül gubreler ile desteklemenizi oneririm. [/QUOTE]
Evet , kullanma talimatında tek başına kullanılabilir yazıyor ama altına farklı ürünler tavsiye ediliyor. Bilmiyorum artık daha almadım. Bakıcaz
Bu Orjinal Hagen Kum Mu?
[QUOTE=kaminari19]Hocam kafaya takmayın bence gayet güzel görünüyor bu haliyle [/QUOTE]
[QUOTE=EagleEye]Yalan söylemeden petshop sahibi olamıyosun sanki öyle bir kural koymuşlar aralarında [:)))][/QUOTE]
Teşkilat bunlar var ya. Kurallara aykırı olmasa bir şey diyeceğim ama. Aralarında nadir de olsa işi bilen doğru insanlar var ama yüzde 99'u böyle. Kum pek hoşuma gitmedi siyah kumla lav kırığı karıştı diye karışık kum sevmediğimden , hemen siyah kum alayım dedim başıma kap karışık kum geldi zevk meselesi. Yapacak bir şey yok. Soil kum en iyisi ama biraz tuzlu.
[QUOTE=kaminari19]Hocam kafaya takmayın bence gayet güzel görünüyor bu haliyle [/QUOTE]
[QUOTE=EagleEye]Yalan söylemeden petshop sahibi olamıyosun sanki öyle bir kural koymuşlar aralarında [:)))][/QUOTE]
Teşkilat bunlar var ya. Kurallara aykırı olmasa bir şey diyeceğim ama. Aralarında nadir de olsa işi bilen doğru insanlar var ama yüzde 99'u böyle. Kum pek hoşuma gitmedi siyah kumla lav kırığı karıştı diye karışık kum sevmediğimden , hemen siyah kum alayım dedim başıma kap karışık kum geldi zevk meselesi. Yapacak bir şey yok. Soil kum en iyisi ama biraz tuzlu.
Aquaforest Soil Kum Kullananlar
[QUOTE=Hamza Özel]
Besin içeriği yetersiz demek istemedim bunu kanıtlayamam denemeden zaten sadece bunun için okadar para verilmez demek istedim.Alınacaksa görsel ve zeminde bakteri tutma su sirkilasyonu için alınır.
Soil yazılmış ama lava soil.Şöyle ki lav kırığı basitçe rengi hoş birde besin içeriği var yazılana göre.Ama aktif toprak özelliği yok ph sabitleme gibi nötr bir zemin.
İlk aldığım vakit n11 de 105 TL idi kuponumda vardı 5 L 75 TL ye geldi.İkinci aldığımda da hepsiburada da atakanda indirim vardı 115 TL'ye aldım.
İşin ilginci sadece bununla kurulmuş akvaryum göremedim yabancı forumlarda da.
[/QUOTE]
Anladım teşekkürler. Evet ben de göremedim. YouTube dahi kendi videolarından başka video yok.
[QUOTE=Hamza Özel]
Besin içeriği yetersiz demek istemedim bunu kanıtlayamam denemeden zaten sadece bunun için okadar para verilmez demek istedim.Alınacaksa görsel ve zeminde bakteri tutma su sirkilasyonu için alınır.
Soil yazılmış ama lava soil.Şöyle ki lav kırığı basitçe rengi hoş birde besin içeriği var yazılana göre.Ama aktif toprak özelliği yok ph sabitleme gibi nötr bir zemin.
İlk aldığım vakit n11 de 105 TL idi kuponumda vardı 5 L 75 TL ye geldi.İkinci aldığımda da hepsiburada da atakanda indirim vardı 115 TL'ye aldım.
İşin ilginci sadece bununla kurulmuş akvaryum göremedim yabancı forumlarda da.
[/QUOTE]
Anladım teşekkürler. Evet ben de göremedim. YouTube dahi kendi videolarından başka video yok.
Kribensis Balığıyla Mavi Melek Karides Yaşarmı ?
[QUOTE=Emre Yürür]Cevaplari bekliyorum şimdiden teşekkürler [:)][/QUOTE]
Evet yaşar ama kısa bir süre.
[QUOTE=Emre Yürür]Cevaplari bekliyorum şimdiden teşekkürler [:)][/QUOTE]
Evet yaşar ama kısa bir süre.
Aquaforest Soil Kum Kullananlar
[QUOTE=Hamza Özel]Daha 1 haftalık kullandım yinede ilk izlenimimi paylaşıyım.
Eğer besin içeriği için alacaksanız önermem.
Benim alma sebeblerim
1.Görüntüsünün hoşuma gitmesi.
2.Yapısımdan dolayı bakteri tutabileceğini düşünmem.
3.Kısmen uyguna bulabilmiş olmam 10 L toplam 190 TL gelmişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202789/161220201240461.jpg[/IMG]
Ekleme yapıyım
*Bitkiyi güzel tutuyor normal lav kırıklarına göre özkütlesi fazla daha ağır.
*Sert ve bazı yerler sivri oluyor camı cizebilir gibi.[/QUOTE]
Soil olduğu için besin toprağı olarak düşünüyorum. Tamamı siyah olanı hoşuma gitti.
Neden besin olarak yetersiz gördünüz?
Ben şu anda 5L'sini 130 tlye buldum en ucuz siz nasıl bu kadar ucuza aldınız?
[QUOTE=Hamza Özel]Daha 1 haftalık kullandım yinede ilk izlenimimi paylaşıyım.
Eğer besin içeriği için alacaksanız önermem.
Benim alma sebeblerim
1.Görüntüsünün hoşuma gitmesi.
2.Yapısımdan dolayı bakteri tutabileceğini düşünmem.
3.Kısmen uyguna bulabilmiş olmam 10 L toplam 190 TL gelmişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/202789/161220201240461.jpg[/IMG]
Ekleme yapıyım
*Bitkiyi güzel tutuyor normal lav kırıklarına göre özkütlesi fazla daha ağır.
*Sert ve bazı yerler sivri oluyor camı cizebilir gibi.[/QUOTE]
Soil olduğu için besin toprağı olarak düşünüyorum. Tamamı siyah olanı hoşuma gitti.
Neden besin olarak yetersiz gördünüz?
Ben şu anda 5L'sini 130 tlye buldum en ucuz siz nasıl bu kadar ucuza aldınız?
Aquaforest Soil Kum Kullananlar
Akvaryumumun tabanını yanlış kurduğum için bozmayı düşünüyorum. Bu kumu kullanan veya bilgisi olanlardan yorum bekliyorum. Tek taban olacak şekilde kullanıcam.
Akvaryumumun tabanını yanlış kurduğum için bozmayı düşünüyorum. Bu kumu kullanan veya bilgisi olanlardan yorum bekliyorum. Tek taban olacak şekilde kullanıcam.
Tetra Active Substrate Kullananlar Ve Tek Taban
Tetra Active Substrate almak istiyorum. Tek taban olarak kullanıcam uygun fiyatlı geldi gözüme kullanan var mı? Nasıl bir toprak? Besleyici mi?
Tetra Active Substrate almak istiyorum. Tek taban olarak kullanıcam uygun fiyatlı geldi gözüme kullanan var mı? Nasıl bir toprak? Besleyici mi?
Su Değişimi!
[QUOTE=Mustaphi]Selamlar herkese
Güzel konu. Uzun zaman olmuş ama ilgi duyanlar olacaktir. Bir kişi bile görse katkı olur hemde tecrubemi paylaşmış olurum.
İngilterede,ukraynada,ürdünde zaman gecirdim.
Bence yaşadığımiz yere hapsoluyoruz. İngilterede gecirdigim sure boyunca gozlemledigim tüm hobiciler ortalama 2_3 ayda bir su degisimi yapiyorlardi. 1 bucuk yillik bol bitkili bir akvaryum kuran arkadaşim ki amazon.co.uk de akvaryum ekipmanlari satan bir magaza sahibi, tecrubeli yani,babadan akvarist bi cocuk, su degisimi hic yapmamiş. Akvaryumu gozlerimle gordunlm. Bazi bitkiler coşmuş bazilari cürümüş ve curumeye devam eden bi cok bitkisi vardi. Sifir müdahele ile 1 bucuk yildir bir tek balik kalybetmedigini soyledi. Sonucta niye yalan soylesin. 400 kusur litre silindir tasarimli,tabandan tavana kadar bitkili.neonlar,çöpçüler vatozlar,tetrazonlar, beta, guramiler daha da vardi kaya kopek baligina kadar uyumlu her cinsten en az 2 şer tane. Belki 40 balik belki daha fazla.
Turkiyede biz haftalik periyotla su degisimi yapiyoruz dedim bana saçmalama dedi.
Ürdünde 1 hafta gecirdim orada cok akvarist bulamadim gozlem yapamadim ama amman da bir akvaryumcu gordum biraz sohbet ettik. Magazadaki akvaryumlari 10 gunde bir su degisimi yaparak idare ettigini ama evindeki akvaryumlar 4 ayda bir su degisimiyle goturdugunu anlatti,evindeki akvaryumlari hep bitkili yine
Ukraynada bize benziyorlar,15 gunde bir yuzde 10 su degisimi yapiyorlar beni hic garipsemediler oyle biliyorlar bitkili bitkisiz farketmiyor orada.
Neyse kendi akvaryumumu anlatiyim
Bitkili 80 litre 3_4 cm kumlu,neon agirlikli tetra akvaryumun var. Saeler var copculer guramiler var vs. Dış filtre kullanmiyorum. Saatte 400 litre ceviren bir pipo filtre ve isiticim var o kadar. 4 gunde bir eksildikce bir iki litre su eklerim o kadar. Copculer yumurta birakiyor, guramiler yuva hazirliyor vs. Suyum cam gibi abartmiyorum
Arkadaslarim bol bitkili akvaryumlarda su degisimini 3 aydan erken yapmayin. Gerek yok. Hem kendinize hem baliklariniza eziyet etmeyin.
Yemlemeyi sakın abartmayin. Bu işin keyfi inanin bana bitkili ekosistemlerde
[/QUOTE]
Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler.
[QUOTE=Mustaphi]Selamlar herkese
Güzel konu. Uzun zaman olmuş ama ilgi duyanlar olacaktir. Bir kişi bile görse katkı olur hemde tecrubemi paylaşmış olurum.
İngilterede,ukraynada,ürdünde zaman gecirdim.
Bence yaşadığımiz yere hapsoluyoruz. İngilterede gecirdigim sure boyunca gozlemledigim tüm hobiciler ortalama 2_3 ayda bir su degisimi yapiyorlardi. 1 bucuk yillik bol bitkili bir akvaryum kuran arkadaşim ki amazon.co.uk de akvaryum ekipmanlari satan bir magaza sahibi, tecrubeli yani,babadan akvarist bi cocuk, su degisimi hic yapmamiş. Akvaryumu gozlerimle gordunlm. Bazi bitkiler coşmuş bazilari cürümüş ve curumeye devam eden bi cok bitkisi vardi. Sifir müdahele ile 1 bucuk yildir bir tek balik kalybetmedigini soyledi. Sonucta niye yalan soylesin. 400 kusur litre silindir tasarimli,tabandan tavana kadar bitkili.neonlar,çöpçüler vatozlar,tetrazonlar, beta, guramiler daha da vardi kaya kopek baligina kadar uyumlu her cinsten en az 2 şer tane. Belki 40 balik belki daha fazla.
Turkiyede biz haftalik periyotla su degisimi yapiyoruz dedim bana saçmalama dedi.
Ürdünde 1 hafta gecirdim orada cok akvarist bulamadim gozlem yapamadim ama amman da bir akvaryumcu gordum biraz sohbet ettik. Magazadaki akvaryumlari 10 gunde bir su degisimi yaparak idare ettigini ama evindeki akvaryumlar 4 ayda bir su degisimiyle goturdugunu anlatti,evindeki akvaryumlari hep bitkili yine
Ukraynada bize benziyorlar,15 gunde bir yuzde 10 su degisimi yapiyorlar beni hic garipsemediler oyle biliyorlar bitkili bitkisiz farketmiyor orada.
Neyse kendi akvaryumumu anlatiyim
Bitkili 80 litre 3_4 cm kumlu,neon agirlikli tetra akvaryumun var. Saeler var copculer guramiler var vs. Dış filtre kullanmiyorum. Saatte 400 litre ceviren bir pipo filtre ve isiticim var o kadar. 4 gunde bir eksildikce bir iki litre su eklerim o kadar. Copculer yumurta birakiyor, guramiler yuva hazirliyor vs. Suyum cam gibi abartmiyorum
Arkadaslarim bol bitkili akvaryumlarda su degisimini 3 aydan erken yapmayin. Gerek yok. Hem kendinize hem baliklariniza eziyet etmeyin.
Yemlemeyi sakın abartmayin. Bu işin keyfi inanin bana bitkili ekosistemlerde
[/QUOTE]
Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler.
Taban İçin Kum Önerisi
[QUOTE=Mehmettk]Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim.
Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim. Dis filtre uygun olur mu bu tank icin ?
[/QUOTE]
Ben taban siyah olmasın diye okumuşum. O yüzden bej rengi dedim. Farklı renkleri var jblin bakabilirsin.
[QUOTE=Mehmettk]Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim.
Tek kat yeterli olur mu ? Ben ustun siyah olmasini istiyodum yesille daha guzel gozuktugu icin. Hagen atsam uste bi zarar veya faydasi olur mu. Maddiyat olarak sorun yok tam olarak ne onerirsiniz taban olarak ? Bi de misket gubre kullanmama gerek varmi? Basit bitkiler ekecegim gerci. İsik olacak fakag co2 icin biraz zaman ve bilgi lazim. Dis filtre uygun olur mu bu tank icin ?
[/QUOTE]
Ben taban siyah olmasın diye okumuşum. O yüzden bej rengi dedim. Farklı renkleri var jblin bakabilirsin.
Taban İçin Kum Önerisi
[QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE][QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE]
Jbl bej rengi soil kumunu tek taban olarak kullan kafan rahat etsin yada tropicanın jbl sitesinde kalınlığı yazarak kumu ne kadar alman gerektiği hakkında bölümü var. Tropica tercih edersen aynı şekilde.
5-8 cm arası yeterlidir[EDIT]MaseSs,2021-03-16 19:36:53[/EDIT]
[QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE][QUOTE=Mehmettk]Merhaba.
Yeni kuracagim akvaryum icin taban kum önerisi alacaktim. Bu konuda yeniyim be acemiyim. Alttan uste dogru.
Lav kirigi
Jbl aquabasis
Jbl monado
Bu konuda cok okuyorum vakit buldukca. Aslinda 3 kat yerine tek kat yapsam saglikli olur mu bitkili akvaryum icin. Fiyat konusunda skala genis. Saglam olsun 1 kere olsun mantigi ile yapmak istiyorum. Ve mumkunse siyah olmasini istiyorum. Tesekkurler simdiden..
Bu arada kuruluma yeni basliyorum. 60x40x40 lik bi tank aliyorum. Diger malzemeleride yavas yavas topluyorum. İsik ve co2 sistemi olacak. Eger onerilerde bulunursaniz kac kg ve kac mm koymam gerekir yazarsaniz sevinirim.[/QUOTE]
Jbl bej rengi soil kumunu tek taban olarak kullan kafan rahat etsin yada tropicanın jbl sitesinde kalınlığı yazarak kumu ne kadar alman gerektiği hakkında bölümü var. Tropica tercih edersen aynı şekilde.
5-8 cm arası yeterlidir[EDIT]MaseSs,2021-03-16 19:36:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
