ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cmertarat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ocak 2021 23:35
Son Ziyaret:
02 Aralık 2021 02:12
Toplam Mesaj:
33 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Mert ARAT
SON 10 MESAJI
Taç Kuyruk Bettada Kuyruk Problemi
Merhaba Dostlar,
Taç kuyruk bettamda 2 veya 3 gün önce fark ettiğim kuyruk deformasyonları hakkında bilgi almak için başlığı açıyorum. Kendisi benim ilk bettam yeme düzeninde veya yuva yapma durumunda bir problem yok ama bir süredir aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere kuyruk uçlarında kırılmalar ve kıvrılmalar söz konusu.
Sizce bu bir problem olarak görülebilir mi?
Çözüm olarak ne yapmam gerekli?
Herhangi bir betta için sadece yuva yapması sağlıklı olduğunun göstergesi midir?
Kuyruk deformasyonları ve erimesi hakkında araştırmalarım dolayısıyla bilgi sahibiyim ancak bu şekilde kırılma ya da kıvrılmayla ilgili bir şey bilmiyorum açıkçası. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/270320211122221.jpg[/IMG]
Merhaba Dostlar,
Taç kuyruk bettamda 2 veya 3 gün önce fark ettiğim kuyruk deformasyonları hakkında bilgi almak için başlığı açıyorum. Kendisi benim ilk bettam yeme düzeninde veya yuva yapma durumunda bir problem yok ama bir süredir aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere kuyruk uçlarında kırılmalar ve kıvrılmalar söz konusu.
Sizce bu bir problem olarak görülebilir mi?
Çözüm olarak ne yapmam gerekli?
Herhangi bir betta için sadece yuva yapması sağlıklı olduğunun göstergesi midir?
Kuyruk deformasyonları ve erimesi hakkında araştırmalarım dolayısıyla bilgi sahibiyim ancak bu şekilde kırılma ya da kıvrılmayla ilgili bir şey bilmiyorum açıkçası. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/270320211122221.jpg[/IMG]
Dişi Betta Akvaryumu
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hacim 3 dişi betta için uygun , saldırganlıklarını azaltıp dikkat dağıtmak için yanlarına rasbora,kuhli yada corydoras sürüsü ekleyebilirsiniz .Ayrıca bolca bitki ve saklanma alanı oluşturmanızı öneririm , elbet baskın bir dişi olucak , diğerlerinin saklanması gerekecek . Aynı batın birlikte büyümüş yavrular arasında kavga daha az olur .[/QUOTE]
Bitki biraz beni üzdüğü için kayaya yönelmeyi düşünüyorum. Ancak yine saklanma alanları oluşturacağım sizin dediğiniz gibi.
Ayrıca şuan 4 kişilik bir cory ekibim var onları da oraya dahil etmeyi düşünüyordum çekincelerim vardı ama sayenizde yıkıldı. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Hacim 3 dişi betta için uygun , saldırganlıklarını azaltıp dikkat dağıtmak için yanlarına rasbora,kuhli yada corydoras sürüsü ekleyebilirsiniz .Ayrıca bolca bitki ve saklanma alanı oluşturmanızı öneririm , elbet baskın bir dişi olucak , diğerlerinin saklanması gerekecek . Aynı batın birlikte büyümüş yavrular arasında kavga daha az olur .[/QUOTE]
Bitki biraz beni üzdüğü için kayaya yönelmeyi düşünüyorum. Ancak yine saklanma alanları oluşturacağım sizin dediğiniz gibi.
Ayrıca şuan 4 kişilik bir cory ekibim var onları da oraya dahil etmeyi düşünüyordum çekincelerim vardı ama sayenizde yıkıldı. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
Dişi Betta Akvaryumu
Merhabalar dostlar,
Boşta olan 50 lt akvaryumumu bir dişi tankı yapmak istiyorum. Amacım üretim değil sadece beyaz renkli dişilere karşı olan zaafım. :)
Bu tanka 2'si garanti olmak üzere 3 tane dişi almaya karar verdim. Hacim konusunda veya başka konularda problemler olur mu diye merak içerisindeyim. Bu nedenle sizlere danışmak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...[EDIT]cmertarat,2021-03-13 10:58:01[/EDIT]
Merhabalar dostlar,
Boşta olan 50 lt akvaryumumu bir dişi tankı yapmak istiyorum. Amacım üretim değil sadece beyaz renkli dişilere karşı olan zaafım. :)
Bu tanka 2'si garanti olmak üzere 3 tane dişi almaya karar verdim. Hacim konusunda veya başka konularda problemler olur mu diye merak içerisindeyim. Bu nedenle sizlere danışmak istedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...[EDIT]cmertarat,2021-03-13 10:58:01[/EDIT]
Betta Balığında Renk Solması Ve Dipde Durma
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bir adet smart ısıtıcı aldım ancak 24 dereceye ayarlamama rağmen 27 derece ısıtıyor ne yapmam gerek [/QUOTE]
Bettada çok bilgiye sahip değilim ama araştırmalarım ve forumdaki bilgilere bakarak 27°C üst sınırda ama balığın zaten hasta olduğunu düşünürsek uygun bir sıcaklık.
[QUOTE=SelmanTaskin]
Bir adet smart ısıtıcı aldım ancak 24 dereceye ayarlamama rağmen 27 derece ısıtıyor ne yapmam gerek [/QUOTE]
Bettada çok bilgiye sahip değilim ama araştırmalarım ve forumdaki bilgilere bakarak 27°C üst sınırda ama balığın zaten hasta olduğunu düşünürsek uygun bir sıcaklık.
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
3 gallon yaklaşık olarak 12 litre yapıyor , çok düşük değil ama ideal de değil , mümkünse ileride minimum 15-20 litre akvaryumlara geçebilirsiniz ama aciliyeti yok .
Aynı sıcaklıktaki dinlenmiş su ile günlük %15-20 su değişimi yapabilirsiniz. Eğer kaliteli yemlerden oluşan diyetleri varsa canlı yemi fazla aratmaz ,canlı yem için musait değilseniz tetra fresh delica bloodworms gibi yemlerle takviye yapabilirsiniz .
Ekstra olarak seachem stressguard ürününü öneririm , onarım işlemini daha da hızlandıracaktır . [/QUOTE]
Dediklerinizi uygulamaya alacağım. Ben filtre olduğu için haftalık yapıyorum su değişimini değiştirirken de dikkat ediyorum söylediğiniz gibi. Günlüğe geçmem çok gerekli değilse aynı düzende devam etmek istiyorum kendi haftalık programım açısından. Ancak önemli derseniz eğer bir yer açarım artık. Teşekkür ederim yardımlarınız için :)
[QUOTE=Nursun]
Merhaba,
3 gallon yaklaşık olarak 12 litre yapıyor , çok düşük değil ama ideal de değil , mümkünse ileride minimum 15-20 litre akvaryumlara geçebilirsiniz ama aciliyeti yok .
Aynı sıcaklıktaki dinlenmiş su ile günlük %15-20 su değişimi yapabilirsiniz. Eğer kaliteli yemlerden oluşan diyetleri varsa canlı yemi fazla aratmaz ,canlı yem için musait değilseniz tetra fresh delica bloodworms gibi yemlerle takviye yapabilirsiniz .
Ekstra olarak seachem stressguard ürününü öneririm , onarım işlemini daha da hızlandıracaktır . [/QUOTE]
Dediklerinizi uygulamaya alacağım. Ben filtre olduğu için haftalık yapıyorum su değişimini değiştirirken de dikkat ediyorum söylediğiniz gibi. Günlüğe geçmem çok gerekli değilse aynı düzende devam etmek istiyorum kendi haftalık programım açısından. Ancak önemli derseniz eğer bir yer açarım artık. Teşekkür ederim yardımlarınız için :)
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[QUOTE=Beta_balik]Canlı yem olarak su piresi, moina, beyaz kurt yada grindal kurt olabilir mesela.
Akvaryumları çok büyük denemez, bu konuda bir ayarlama yapmanız iyi olur. [/QUOTE]
Yani şuan bir tane 10 galonluk boş akvaryumum var ama onun için daha farklı planlarım vardı. Yine de 3 galon 10 litrenin biraz üzerinde yani ben yeterli olur diye düşünmüştüm. Sizce en az kaç galon veya litre olmalı?
[QUOTE=Beta_balik]Canlı yem olarak su piresi, moina, beyaz kurt yada grindal kurt olabilir mesela.
Akvaryumları çok büyük denemez, bu konuda bir ayarlama yapmanız iyi olur. [/QUOTE]
Yani şuan bir tane 10 galonluk boş akvaryumum var ama onun için daha farklı planlarım vardı. Yine de 3 galon 10 litrenin biraz üzerinde yani ben yeterli olur diye düşünmüştüm. Sizce en az kaç galon veya litre olmalı?
Kuyruk Hasarı Tedavisi
[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Canlı yem önemli, onu da temin etmeniz balıklar için çok iyi olacaktır.
Suları sabit ve 25-26°C olsun.
Temiz olsun, filtre yoksa bile su değişimlerini aksatmayın.
Varsa kullanın, yoksa en kısa zamanda capatta yaprağı temin edip onu da kullanırsanız genel olarak kendi kendine kuyrukları düzelecektir.
Ki bu balıkları bundan sonra siz besleyecekseniz ikisi için de güzel bir akvaryum kurmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Balıkların bakımı artık bana ait ve catappa yerine bambu kullanıyorum ama kızılağaç kozalağına geçmeyi düşünüyorum. İkisinin de kendine ait 3 galonluk filtreli ve sıcaklık konusunda da sorun yapamayacakları birer akvaryumu var. Canlı yem konusunda tavsiyeniz varsa alabilirim. Mümkünse eğer zahmeti az olan bir canlı yem olmalı çünkü bu sıralar işlerim dolayısı ile günlerim çok yoğun geçiyor. Ama bu tabii ki bakım aksattığımı size düşündürmesin sadece ekstra bir iş beni zorlayabilir o yüzden söyledim. Teşekkür ediyorum yardımınız için.
[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Canlı yem önemli, onu da temin etmeniz balıklar için çok iyi olacaktır.
Suları sabit ve 25-26°C olsun.
Temiz olsun, filtre yoksa bile su değişimlerini aksatmayın.
Varsa kullanın, yoksa en kısa zamanda capatta yaprağı temin edip onu da kullanırsanız genel olarak kendi kendine kuyrukları düzelecektir.
Ki bu balıkları bundan sonra siz besleyecekseniz ikisi için de güzel bir akvaryum kurmanız yerinde olur. [/QUOTE]
Balıkların bakımı artık bana ait ve catappa yerine bambu kullanıyorum ama kızılağaç kozalağına geçmeyi düşünüyorum. İkisinin de kendine ait 3 galonluk filtreli ve sıcaklık konusunda da sorun yapamayacakları birer akvaryumu var. Canlı yem konusunda tavsiyeniz varsa alabilirim. Mümkünse eğer zahmeti az olan bir canlı yem olmalı çünkü bu sıralar işlerim dolayısı ile günlerim çok yoğun geçiyor. Ama bu tabii ki bakım aksattığımı size düşündürmesin sadece ekstra bir iş beni zorlayabilir o yüzden söyledim. Teşekkür ediyorum yardımınız için.
Kuyruk Hasarı Tedavisi
Merhaba dostlar,
Yakın zamanda bir arkadaşımdan çiftleşme sonrası kuyruk hasarı olan 2 tane erkek betta aldım. Belirli bir düzende farklı yemlerle (canlı yem hariç) besliyorum ve multi-vitaminle de destek veriyorum.
Açıkçası evlatları kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden süreci doğal bir biçimde nasıl götürebileceğim konusunda sizlere danışmak istedim. Elimden geldiğince de tavsiyelerinize kulak vererek süreçten başarılı ayrılmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
Merhaba dostlar,
Yakın zamanda bir arkadaşımdan çiftleşme sonrası kuyruk hasarı olan 2 tane erkek betta aldım. Belirli bir düzende farklı yemlerle (canlı yem hariç) besliyorum ve multi-vitaminle de destek veriyorum.
Açıkçası evlatları kaybetmek istemiyorum. Bu yüzden süreci doğal bir biçimde nasıl götürebileceğim konusunda sizlere danışmak istedim. Elimden geldiğince de tavsiyelerinize kulak vererek süreçten başarılı ayrılmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Hobinizde keyifli günler dilerim...
Betta Uretim Yavrular En İyi Neyle Beslenmeli
Hocam senin dişiyi ben daha çok sparkling gourami'ye benzettim daha çok yani betta bile değil ama sen yine de bi araştırma yap bence. Bu arada taç dişi olmadığı garanti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/180220211653341.jpg[/IMG][EDIT]cmertarat,2021-02-18 16:55:11[/EDIT]
Hocam senin dişiyi ben daha çok sparkling gourami'ye benzettim daha çok yani betta bile değil ama sen yine de bi araştırma yap bence. Bu arada taç dişi olmadığı garanti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228896/180220211653341.jpg[/IMG][EDIT]cmertarat,2021-02-18 16:55:11[/EDIT]
Sıcaklık Problemi
[QUOTE=Aquarium01]Bence güvendiğiniz cıvalı termometrenizle mümkünse 2 tane ölçün eğer istediğiniz değerde değilse ona göre yükseltip azaltırsınız.[;)]
Diyelim ki ısıtıcınız 25 dereceye ayarlı 27 derece yapıyor suyu ama siz 25 derece istiyorsunuz o zaman ısıtıcıyı 23 derece yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Ben de dijital bir termometre var. Ama sapma oranı +/-1°C şeklinde uyarısı bulunuyor.
[QUOTE=TURAN03]Siz 32 dereceye ayarlıyorsunuz ve 26 derece oluyor diyorsunuz bende diyorum ki 26 derece olduğunu nasıl ölçüyorsunuz.[/QUOTE]
Harici dijital termometrem var hocam. Ben ısıtıcı olarak anladım kusura bakmayın.
Olmadı bir de civalı alıp onunla deneyeceğim.[EDIT]cmertarat,2021-02-18 14:55:05[/EDIT]
[QUOTE=Aquarium01]Bence güvendiğiniz cıvalı termometrenizle mümkünse 2 tane ölçün eğer istediğiniz değerde değilse ona göre yükseltip azaltırsınız.[;)]
Diyelim ki ısıtıcınız 25 dereceye ayarlı 27 derece yapıyor suyu ama siz 25 derece istiyorsunuz o zaman ısıtıcıyı 23 derece yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Ben de dijital bir termometre var. Ama sapma oranı +/-1°C şeklinde uyarısı bulunuyor.
[QUOTE=TURAN03]Siz 32 dereceye ayarlıyorsunuz ve 26 derece oluyor diyorsunuz bende diyorum ki 26 derece olduğunu nasıl ölçüyorsunuz.[/QUOTE]
Harici dijital termometrem var hocam. Ben ısıtıcı olarak anladım kusura bakmayın.
Olmadı bir de civalı alıp onunla deneyeceğim.[EDIT]cmertarat,2021-02-18 14:55:05[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
