ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Barisdeniz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
168
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2020 09:28
Son Ziyaret:
21 Kasım 2022 11:50
Toplam Mesaj:
171 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barış gündoğdu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
60 lt. Lowtech bitkili akvaryum
Canlılar;9pilati,yavrusu, 5copcu, 3 nerite, 5 helena
Sunsun603b 400lt.dis filtre
100w isitici
Barış gündoğdu
SON 10 MESAJI
60 Litre Akvaryum Dış Filtre Tercihi
[QUOTE=Ereilian]Eheim 2211 olabilir. Sunsun hw603b öneririm. Eskiden 100 litrelik akvaryumumda kullanıyordum bitkili ve cam gibiydi. Ses de çok fazla değildi dolap içinde duyulmuyordu. Fakat Eheim her zaman daha kalitelidir tabi ki şu an Eheim2215 kullanıyorum :)[/QUOTE]
Ben yaklasik 2 senedir sunsun 603b kullaniyorum.cok da memunum. Akvaryumum 60 litrelik.isimi goruyor, tavsiye ederim.
[QUOTE=Ereilian]Eheim 2211 olabilir. Sunsun hw603b öneririm. Eskiden 100 litrelik akvaryumumda kullanıyordum bitkili ve cam gibiydi. Ses de çok fazla değildi dolap içinde duyulmuyordu. Fakat Eheim her zaman daha kalitelidir tabi ki şu an Eheim2215 kullanıyorum :)[/QUOTE]
Ben yaklasik 2 senedir sunsun 603b kullaniyorum.cok da memunum. Akvaryumum 60 litrelik.isimi goruyor, tavsiye ederim.
Küpte Tanganyika... 1 Tık İleride...
[QUOTE=Bayulker]Kişisel nedenlerle forum paylaşımlarını bırakıyorum, bir hoş seda bırakabildiysek ne mutlu. Balıklar gayet mutlu ben şevkimi kaybettim..
Yıllardır hic bir mecrada yazmıyorum güzel dostlukların gazıyla biraz yazdık çizdik.
Hatamız eksiğimiz olduysa affola.
Sağlıkla mutlu ve keyifli hobiler..[/QUOTE]
Sizin yazdiklarinizi okuyarak bir cok sey ögrendim.cok cok tesekkür ederim.okudugum icin kendimi sansli hissediyorum.okuyamadim daha cok yaziniz vardir.
Eger birgun heyecaninizi,şevkinizi tekrar kazanirsaniz,umarim öyle olur.yazacaklarinizi da bekliyor olacagim.tekrar teşekkürler.
[QUOTE=Bayulker]Kişisel nedenlerle forum paylaşımlarını bırakıyorum, bir hoş seda bırakabildiysek ne mutlu. Balıklar gayet mutlu ben şevkimi kaybettim..
Yıllardır hic bir mecrada yazmıyorum güzel dostlukların gazıyla biraz yazdık çizdik.
Hatamız eksiğimiz olduysa affola.
Sağlıkla mutlu ve keyifli hobiler..[/QUOTE]
Sizin yazdiklarinizi okuyarak bir cok sey ögrendim.cok cok tesekkür ederim.okudugum icin kendimi sansli hissediyorum.okuyamadim daha cok yaziniz vardir.
Eger birgun heyecaninizi,şevkinizi tekrar kazanirsaniz,umarim öyle olur.yazacaklarinizi da bekliyor olacagim.tekrar teşekkürler.
Hümik Maddeler Ve Tanenin Önemi
[QUOTE=bettalove]
Buldum arkadaşın fotoğrafını [:D] valla ejderha yumurtasi gibi mi acaba sıcaklığa dayanıklı 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/131120211113251.jpg[/IMG]
Merhabalar ben de atakandan pellia moss aldim foto atabilir misiniz nasil yaptınız?
Ben böyle misinayla taşa sardim tele sarili geldi ama bilemedim nasıl oldu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/050420221113091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben oradan aldigim yapistiriciyla yapistirdim.yayildikca fotograflarda gorunem yapistiricidan kalan beyazliklarinda altta kalacagini gorunmeyecegini dusunuyorum. Biraz zaman lazim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/050420222253291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/050420222254521.jpg[/IMG]
[QUOTE=bettalove]
Buldum arkadaşın fotoğrafını [:D] valla ejderha yumurtasi gibi mi acaba sıcaklığa dayanıklı 😂
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/131120211113251.jpg[/IMG]
Merhabalar ben de atakandan pellia moss aldim foto atabilir misiniz nasil yaptınız?
Ben böyle misinayla taşa sardim tele sarili geldi ama bilemedim nasıl oldu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/173727/050420221113091.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ben oradan aldigim yapistiriciyla yapistirdim.yayildikca fotograflarda gorunem yapistiricidan kalan beyazliklarinda altta kalacagini gorunmeyecegini dusunuyorum. Biraz zaman lazim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/050420222253291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/050420222254521.jpg[/IMG]
Hümik Maddeler Ve Tanenin Önemi
@ArifhbsAquatics merhaba, benim bir sorum olacak.daha once katappa yapraklari ve kizilagac kozalaklari koymustum akvaryumuma fakat yapraklar cok uzunca bir sure durdugu icin sanirim.filtrenin akvaryuma giris ve cikis borularinda tikanma olmustu.temizlemekte zor olmustu. Daha sonrasinda yapraklari kaynattim 15-20dakika kadar kozalaklarlar birlikte kozalaklari akvaryuma attim fakat yapraklari kaynattiltan sonra atmayip sadece suyunu kullanmistim. Suyun reni tam kivaminda olmustu.hatta suyu dinlenmis suyuma katip,yaprakları tekrar kaynattim ve bir sonraki su degisimi icin de sari suyu hazirlamis oldum.Galiba yapraklari 2 hafta kadar yani erimeye baslamadan cikarmak gerekiyor sanirim ki filtre hortumlarini tikamasin.Birde forumda bir konuda birisi bahsetmisti.cayda da bu maddeler var.ictigimiz cayda.demini beklettikten sonra akvaryuma eklemisti o kisi.ismini hatirlamiyorum.cok guzel bir goruntusu de vardi.su rengi de tam anlamiyla sari su.sizin paylastiginiz fotograflardaki gibiydi.daha sonrasinda o konuyu takip ettigimde.normal cayin kullaniminin baliklarin omrunu kisalttigindan bahsetmislerdi. Ne kadar dogru bilemiyorum.orda bir ikileme dusmustum.yani katappa yapraklari k.kozalagi bu isin dogrusu evet.onu anliyorum, fakat bildigimiz cayin kullanimiyla da bu sari su elde ediliyor fakat canlilar icin sakincali olup olmadini da merak ediyorum.eger degilse bu yöntemi denemeyi dusunebilirim.cayda da tanin var sanirim, yanlis biliyorsam.lutfen duzeltin yanlissa kusuruma bakmayin.ama bu yöntemi denemekte herbangi bir sakinca var midir?
Yati kokü aldim dun atakandan mini pellia moss yapistirsim.yati kokunu de ozellikle kaynamis suya koymadim ki su sararsin.zamanla olacaktir sanirim.kaynatsaydim yine sari su elde ederdim.ama cay yöntemini uygulamak varken diye dusundum :) sabahki cayi bekletiyorum 🙂 herkese selamlar,iyi hobiler.[EDIT]Barisdeniz,2022-04-04 15:03:01[/EDIT]
@ArifhbsAquatics merhaba, benim bir sorum olacak.daha once katappa yapraklari ve kizilagac kozalaklari koymustum akvaryumuma fakat yapraklar cok uzunca bir sure durdugu icin sanirim.filtrenin akvaryuma giris ve cikis borularinda tikanma olmustu.temizlemekte zor olmustu. Daha sonrasinda yapraklari kaynattim 15-20dakika kadar kozalaklarlar birlikte kozalaklari akvaryuma attim fakat yapraklari kaynattiltan sonra atmayip sadece suyunu kullanmistim. Suyun reni tam kivaminda olmustu.hatta suyu dinlenmis suyuma katip,yaprakları tekrar kaynattim ve bir sonraki su degisimi icin de sari suyu hazirlamis oldum.Galiba yapraklari 2 hafta kadar yani erimeye baslamadan cikarmak gerekiyor sanirim ki filtre hortumlarini tikamasin.Birde forumda bir konuda birisi bahsetmisti.cayda da bu maddeler var.ictigimiz cayda.demini beklettikten sonra akvaryuma eklemisti o kisi.ismini hatirlamiyorum.cok guzel bir goruntusu de vardi.su rengi de tam anlamiyla sari su.sizin paylastiginiz fotograflardaki gibiydi.daha sonrasinda o konuyu takip ettigimde.normal cayin kullaniminin baliklarin omrunu kisalttigindan bahsetmislerdi. Ne kadar dogru bilemiyorum.orda bir ikileme dusmustum.yani katappa yapraklari k.kozalagi bu isin dogrusu evet.onu anliyorum, fakat bildigimiz cayin kullanimiyla da bu sari su elde ediliyor fakat canlilar icin sakincali olup olmadini da merak ediyorum.eger degilse bu yöntemi denemeyi dusunebilirim.cayda da tanin var sanirim, yanlis biliyorsam.lutfen duzeltin yanlissa kusuruma bakmayin.ama bu yöntemi denemekte herbangi bir sakinca var midir?
Yati kokü aldim dun atakandan mini pellia moss yapistirsim.yati kokunu de ozellikle kaynamis suya koymadim ki su sararsin.zamanla olacaktir sanirim.kaynatsaydim yine sari su elde ederdim.ama cay yöntemini uygulamak varken diye dusundum :) sabahki cayi bekletiyorum 🙂 herkese selamlar,iyi hobiler.[EDIT]Barisdeniz,2022-04-04 15:03:01[/EDIT]
L46 Pleco
Bende cok begendim.bu tür hakkinda biraz bilgi verebilir misiniz? Merak ettim.
Bende cok begendim.bu tür hakkinda biraz bilgi verebilir misiniz? Merak ettim.
Apistogramma Cacatuoides (kakadu) Bakımı
[QUOTE=Tuna Kemal Başol]Öncelikle cevaplarınız için teşekkürler[:D]. Sanırsam biraz fazla endişelenmişim şimdilik sadece ph testi alıcam filtre malzemesi olarak bolca reeflowers biofarm z stone kullansam nitrat nitrit ve amonyağ kontrol altında tutabilirim gibi bitkiler biraz fazla olucak o yüzden aqua soil kullanmayı düşünüyorum ama üstünü silis kum ile kapata bilirim yada bitkileri sadece bir bölgeye alır aqua soil i orada tutar kalanı 0.5 silis kum yaparım. Bazı konularda filtrede peat kullanıldığını okumuştum ama sanırsam onada gerek yok. Balığı üretmek de istiyorum bunun için hindistan cevizi kabuğu mu almalıyım yada akvaryumcularda satılan küpler de olurmu?[/QUOTE]
Hindistan cevizi kabugu olabilir.yumurtlamasa da saklanma alani olur.bende hindistan cevizi kabugu var.ama onun disinda heryere yumurtladilar.kumu kazarlar.kaya kenarina loş bir yere yije yumurtlarlar.
Bakin asagida goreceksiniz.eski bir fotograf.
Bol saklanma alanı olusturmalisiniz.bölgeci baliklardir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221136561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221137011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221137061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221137111.jpg[/IMG]
[QUOTE=Tuna Kemal Başol]Öncelikle cevaplarınız için teşekkürler[:D]. Sanırsam biraz fazla endişelenmişim şimdilik sadece ph testi alıcam filtre malzemesi olarak bolca reeflowers biofarm z stone kullansam nitrat nitrit ve amonyağ kontrol altında tutabilirim gibi bitkiler biraz fazla olucak o yüzden aqua soil kullanmayı düşünüyorum ama üstünü silis kum ile kapata bilirim yada bitkileri sadece bir bölgeye alır aqua soil i orada tutar kalanı 0.5 silis kum yaparım. Bazı konularda filtrede peat kullanıldığını okumuştum ama sanırsam onada gerek yok. Balığı üretmek de istiyorum bunun için hindistan cevizi kabuğu mu almalıyım yada akvaryumcularda satılan küpler de olurmu?[/QUOTE]
Hindistan cevizi kabugu olabilir.yumurtlamasa da saklanma alani olur.bende hindistan cevizi kabugu var.ama onun disinda heryere yumurtladilar.kumu kazarlar.kaya kenarina loş bir yere yije yumurtlarlar.
Bakin asagida goreceksiniz.eski bir fotograf.
Bol saklanma alanı olusturmalisiniz.bölgeci baliklardir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221136561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221137011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221137061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/200320221137111.jpg[/IMG]
Apistogramma Cacatuoides (kakadu) Bakımı
Merhaba, birkac aydir apistogramma kakadu bakiyorum.2 disi bir erkek vardi.iki disiden de yumurta aldim.yavrularin cogumu sahiplendirdim.bir disi 2 kez yumurtladi. Simdi onlarin yavrularina bakiyorum.onlari da ciftlestirmeyi dusunuyorum.Biraz tecrubem var diyebilirim.hic testle ugrasmadim.istanbulda oturuyorum.dinlenmis musluk suyu. Fakat katappa yapraklari ve kizilagac kozalagi gibi suyu yumusatici metaryeller kullaniyorum. Baliklarim gayet sagliklilar.ilk yavrularimi ve 2.yavrularimi sahiplendirdim.simdi son kuşağın buyumesini izliyorum. Onlari izlemek cok keyifli. Bu baliklari seviyorum.cok karakterli baliklar.mumkunse canli yemle besleyin arada sirada.unutmayin bu baliklar dayanikli baliklardir.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/190320221229321.jpg[/IMG][EDIT]Barisdeniz,2022-03-19 12:30:55[/EDIT]
Merhaba, birkac aydir apistogramma kakadu bakiyorum.2 disi bir erkek vardi.iki disiden de yumurta aldim.yavrularin cogumu sahiplendirdim.bir disi 2 kez yumurtladi. Simdi onlarin yavrularina bakiyorum.onlari da ciftlestirmeyi dusunuyorum.Biraz tecrubem var diyebilirim.hic testle ugrasmadim.istanbulda oturuyorum.dinlenmis musluk suyu. Fakat katappa yapraklari ve kizilagac kozalagi gibi suyu yumusatici metaryeller kullaniyorum. Baliklarim gayet sagliklilar.ilk yavrularimi ve 2.yavrularimi sahiplendirdim.simdi son kuşağın buyumesini izliyorum. Onlari izlemek cok keyifli. Bu baliklari seviyorum.cok karakterli baliklar.mumkunse canli yemle besleyin arada sirada.unutmayin bu baliklar dayanikli baliklardir.
Keyifli hobiler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228728/190320221229321.jpg[/IMG][EDIT]Barisdeniz,2022-03-19 12:30:55[/EDIT]
Seachem Purigen Hatalı Kullanım.
Sachem purigenle ilgili benimde bir sorum olacak.aylardir kullaniyorum. 6-7 ay olmuştur. Renginin karardigiji gordum.biraz suda beklettim fakat rengi degismedi.sizce yenisinimi almaliyim,yoksa bir temizleme metodu var midir?
Sachem purigenle ilgili benimde bir sorum olacak.aylardir kullaniyorum. 6-7 ay olmuştur. Renginin karardigiji gordum.biraz suda beklettim fakat rengi degismedi.sizce yenisinimi almaliyim,yoksa bir temizleme metodu var midir?
Tiger Lepistes Ve Ap.kakadu İcin Kuruyem Tavsiyesi
Merhaba,60 litrelik bir tankimda apistogramma kakadu 30 litrelik kucuk alvaryumumda tiger lepistes besliyorum.verdigim bir kac yem cesidi var.fakat farkli bir yem daha almayi dusunuyorum. Gorunce cildiracaklari kapis kapis gidecek bir yem diye dusundum az once ve hemen yazmaya karar verdim. Kullandigim yemler;
Haftada bir AHM SPIRULINA &GARLIC
TETRA,TETRA Min,mini granilues
SERA VIPAN(BITMEK UZERE)
Ve JBL PUL YEM
Daha once kurtta veriyordum fakat simdi temin edemiyorum(beyaz kurt kulturu ariyorum) onerebileceginiz birisi varsa baslangic kulturu almak istiyorum.)hic yapmadim öğrenme aşamasında olacağım.
Tavsiye edebileceginiz bu iki balik türü için yiyince çılgına dönecekleri kuru yem var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Teşekkurler simdiden.[EDIT]Barisdeniz,2022-03-15 20:19:33[/EDIT]
Merhaba,60 litrelik bir tankimda apistogramma kakadu 30 litrelik kucuk alvaryumumda tiger lepistes besliyorum.verdigim bir kac yem cesidi var.fakat farkli bir yem daha almayi dusunuyorum. Gorunce cildiracaklari kapis kapis gidecek bir yem diye dusundum az once ve hemen yazmaya karar verdim. Kullandigim yemler;
Haftada bir AHM SPIRULINA &GARLIC
TETRA,TETRA Min,mini granilues
SERA VIPAN(BITMEK UZERE)
Ve JBL PUL YEM
Daha once kurtta veriyordum fakat simdi temin edemiyorum(beyaz kurt kulturu ariyorum) onerebileceginiz birisi varsa baslangic kulturu almak istiyorum.)hic yapmadim öğrenme aşamasında olacağım.
Tavsiye edebileceginiz bu iki balik türü için yiyince çılgına dönecekleri kuru yem var mı?
Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Teşekkurler simdiden.[EDIT]Barisdeniz,2022-03-15 20:19:33[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
