ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
adanalı113
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Aralık 2020 12:55
Son Ziyaret:
29 Aralık 2020 22:55
Toplam Mesaj:
46 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Veysel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Geçersiz
SON 10 MESAJI
Alüminyum Levha İşe Yarar Mı?
[QUOTE=OKIRATLI]Merhabalar,
Akvaryumun altına aluminyum levha yerine stropor köpük türü bir şey koyarsanız bence daha iyi olur.[/QUOTE]
Elimde maket kartonu var olur mu?
[QUOTE=OKIRATLI]Merhabalar,
Akvaryumun altına aluminyum levha yerine stropor köpük türü bir şey koyarsanız bence daha iyi olur.[/QUOTE]
Elimde maket kartonu var olur mu?
Akvaryuma Bakteri Kültürü Ne Zaman Eklenir/eklenme
[QUOTE=Kenanyagmur]Merhabalar;
Akvaryumumda azot döngüsünü saglayamadigim kanısındayım. Bakteri olusumum salinimimdan geride kaldı. Bir amatör hatası yaparak sekiz balığı birden yeni kurulum akvaryuma kattım ve amonyum nitrat sıkıntısı yaşadığımı düşünüyorum.
Çözüm olarak bakteri kültürü önerildi ama; şimdi katsam mevcut kültürle çatışma olur mu?
Yoksa akvaryumun komplesine metilen uygulayıp bütün bakterileri yok etsem ve bakteri kültürünü öyle mi eklesem. Burada bir sorun var balıklarım için yedek akvaryumum yok. Onları bir müddet ayırıp bir kovada bekletsem öyle yapsam bu işlemi olur mu?
Ya da direk bakteri kültürü mu katmaliyim, ne zaman katılmalı nasıl katılmalı bilgi verirseniz sevinirim. [:?]
Ek: akvaryum iki haftadır balıklı olarak yaşamaya devam ediyor.
Şelale filtre kullanıyorum. Suyum berrak. Tuz kullaniyorum. Su temizleyici kullanıyorum. Ciklet cinsi balıklarım var. Akvaryumum 110 litre boyları 4-5 cm ve 2 cm civarı. İsi genel olarak 28-29 derece.
Balıklarım bazen titriyor ve surtunuyor sürekli olmuyor. Aynı balıklar değil bu hareketi yapanlar bazı günler oluyor bazı günler olmuyor.
Ek1: başlıkta hata yapmışım, eklenmez olarak sonunu düzeltirse yöneticilerimiz memnun olurum.[/QUOTE]
Dostum balıkların damızlık balık boyutunun yarısı damızlık altı 7-8cm olur yani senin balıklarının üremesi olabilir 4.5 cm dahi yumurta yapanlar var yavru sayısı 4 u geçmez ve daha yavru sayılan bir balığa üremesi için suyun sıcaklığını 29 a getirmeni anlıyorum ama bu balığının pisikoljisini kötü etkiler yapmayın böyle şeyler eğer bana yok ben sıcak olsun falan diye cevap yazacaksan sıcak su olsun diyosan 26 yap suyu sıcak su üreme potansiyelini etkiler balıklarının ağzı daha miniciktir yapmayın böyle şeyler, bırakın yavru balık hayatını yaşasın. Zaten o 10cm olunca sıcak suyada gerek yok kendiliğinden yumurtalık yapacaktır.
Tamam mı dostum.
[QUOTE=Kenanyagmur]Merhabalar;
Akvaryumumda azot döngüsünü saglayamadigim kanısındayım. Bakteri olusumum salinimimdan geride kaldı. Bir amatör hatası yaparak sekiz balığı birden yeni kurulum akvaryuma kattım ve amonyum nitrat sıkıntısı yaşadığımı düşünüyorum.
Çözüm olarak bakteri kültürü önerildi ama; şimdi katsam mevcut kültürle çatışma olur mu?
Yoksa akvaryumun komplesine metilen uygulayıp bütün bakterileri yok etsem ve bakteri kültürünü öyle mi eklesem. Burada bir sorun var balıklarım için yedek akvaryumum yok. Onları bir müddet ayırıp bir kovada bekletsem öyle yapsam bu işlemi olur mu?
Ya da direk bakteri kültürü mu katmaliyim, ne zaman katılmalı nasıl katılmalı bilgi verirseniz sevinirim. [:?]
Ek: akvaryum iki haftadır balıklı olarak yaşamaya devam ediyor.
Şelale filtre kullanıyorum. Suyum berrak. Tuz kullaniyorum. Su temizleyici kullanıyorum. Ciklet cinsi balıklarım var. Akvaryumum 110 litre boyları 4-5 cm ve 2 cm civarı. İsi genel olarak 28-29 derece.
Balıklarım bazen titriyor ve surtunuyor sürekli olmuyor. Aynı balıklar değil bu hareketi yapanlar bazı günler oluyor bazı günler olmuyor.
Ek1: başlıkta hata yapmışım, eklenmez olarak sonunu düzeltirse yöneticilerimiz memnun olurum.[/QUOTE]
Dostum balıkların damızlık balık boyutunun yarısı damızlık altı 7-8cm olur yani senin balıklarının üremesi olabilir 4.5 cm dahi yumurta yapanlar var yavru sayısı 4 u geçmez ve daha yavru sayılan bir balığa üremesi için suyun sıcaklığını 29 a getirmeni anlıyorum ama bu balığının pisikoljisini kötü etkiler yapmayın böyle şeyler eğer bana yok ben sıcak olsun falan diye cevap yazacaksan sıcak su olsun diyosan 26 yap suyu sıcak su üreme potansiyelini etkiler balıklarının ağzı daha miniciktir yapmayın böyle şeyler, bırakın yavru balık hayatını yaşasın. Zaten o 10cm olunca sıcak suyada gerek yok kendiliğinden yumurtalık yapacaktır.
Tamam mı dostum.
Malawi'ye Dönüş
[QUOTE=Aplot]Akvaryumunuz çok hoş olmuş bence. Aşk küpü olmayan bir malawi akvaryumu görmek güzel oldu. Ben de salgın nedeniyle ailemin yanında Osmaniye'deyim. Maalesef buralarda da hiç tür bulunamıyor. [/QUOTE]
Osmaniye Adana ya çok yakın Adana da bulamayacağınız tür yok her petshop da mükemmel balıklar var [;)] gittiğim için biliyorum.
Çarşısı zaten japon balığı pazarı. Adana ya gidip alabilirsiniz.
[QUOTE=Aplot]Akvaryumunuz çok hoş olmuş bence. Aşk küpü olmayan bir malawi akvaryumu görmek güzel oldu. Ben de salgın nedeniyle ailemin yanında Osmaniye'deyim. Maalesef buralarda da hiç tür bulunamıyor. [/QUOTE]
Osmaniye Adana ya çok yakın Adana da bulamayacağınız tür yok her petshop da mükemmel balıklar var [;)] gittiğim için biliyorum.
Çarşısı zaten japon balığı pazarı. Adana ya gidip alabilirsiniz.
Akvaryum Patladı
[QUOTE=kadiracr]Merhaba yeni yaptırdığım 130x50x60 10 mm cam ölçülerindeki akvaryuma su doldurduktan 1 gün sonra tabanı çatladı demir sehpa ile arasına ince bir strafor kullandım acaba sorun o mudur?
Taban camını tamir ettireceğim çatlak camın üzerine 10 mm ölçülerinde bir cam daha koyacak. Böyle sorun oluşturur mu? Daha sonra sehpanın üzerine önce mdf parça kestirip bu mdf parça üzerine birde 4 5 cm lik kalın bir strafor ile desteklersem sorun çözülür mü ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223829/201220200016031.jpg[/IMG][/QUOTE]
1.si bu yaptrıdığınız yer 10mm oldugunu söylüyor siz ölçtünüz mü
2.si bu camlar 10mm ise kesinlikle patlamaz yerle bi alakası yok camlar eski olabilir 3-7 yıllık camlar olabilir
3.sü kayıt kuşak var mıydı ?
4. sü yaptırdığınız yere söyleyin yenisini yapsın dediğinize 1 gün sonra patlamış o zaman altını değistirmesin bastan kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsın size masada aşırı derecede bir yamukluk olmağı taktirde bir sorun olmaz..
Ben 120*35*50 lik akvaryumu 8 mm kendim yapacağım yani akvaryumunuzu kendiniz yapsanız daha iyi olur
5.si asla altına cam kestirmeyin
Bu arada kaça yaptırdıınızı öğrenebilir miyim çünkü bende akvaryum yapacağım ve 5 senedir kendi akvaryumumu yapmıyorum cam fiyatlarından falan hiç baremi yok.
[QUOTE=kadiracr]Merhaba yeni yaptırdığım 130x50x60 10 mm cam ölçülerindeki akvaryuma su doldurduktan 1 gün sonra tabanı çatladı demir sehpa ile arasına ince bir strafor kullandım acaba sorun o mudur?
Taban camını tamir ettireceğim çatlak camın üzerine 10 mm ölçülerinde bir cam daha koyacak. Böyle sorun oluşturur mu? Daha sonra sehpanın üzerine önce mdf parça kestirip bu mdf parça üzerine birde 4 5 cm lik kalın bir strafor ile desteklersem sorun çözülür mü ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223829/201220200016031.jpg[/IMG][/QUOTE]
1.si bu yaptrıdığınız yer 10mm oldugunu söylüyor siz ölçtünüz mü
2.si bu camlar 10mm ise kesinlikle patlamaz yerle bi alakası yok camlar eski olabilir 3-7 yıllık camlar olabilir
3.sü kayıt kuşak var mıydı ?
4. sü yaptırdığınız yere söyleyin yenisini yapsın dediğinize 1 gün sonra patlamış o zaman altını değistirmesin bastan kayıtlı kuşaklı akvaryum yapsın size masada aşırı derecede bir yamukluk olmağı taktirde bir sorun olmaz..
Ben 120*35*50 lik akvaryumu 8 mm kendim yapacağım yani akvaryumunuzu kendiniz yapsanız daha iyi olur
5.si asla altına cam kestirmeyin
Bu arada kaça yaptırdıınızı öğrenebilir miyim çünkü bende akvaryum yapacağım ve 5 senedir kendi akvaryumumu yapmıyorum cam fiyatlarından falan hiç baremi yok.
100 40 25h Akvaryumda Ne Beslenir?
[QUOTE=brigantes]
Cory sürüsü (yanına lepistes olur mu bilmiyorum çok kalabalık olabilir) ya da ocellatus arasında kaldım. Apisto zamanında besledim, ozmoz su falan uğraştırıyor. [/QUOTE]
Benim yazdığım yorumu görmedin sanırım en iyisi akvaryumun için bu olur.
[QUOTE=brigantes]
Cory sürüsü (yanına lepistes olur mu bilmiyorum çok kalabalık olabilir) ya da ocellatus arasında kaldım. Apisto zamanında besledim, ozmoz su falan uğraştırıyor. [/QUOTE]
Benim yazdığım yorumu görmedin sanırım en iyisi akvaryumun için bu olur.
Kerevitimin Türünü Bilmiyorum
[QUOTE=giyotyn]
Kerevitlerin üremesine gerek yok tek bir tanesi bile yeter balıkların sonunu getirmeye. Çok sinsi ve uzman avcilardir. Geceleri de gayet net görür ve istediği balığı uykudayken avlar.
Huyunu suyunu bilmeden canlı almayınız.[/QUOTE]
Doğru söylüyorsun kerevit uykuda olan oscarımı parçalamıştı :( Oscarım 10 cm di
[QUOTE=giyotyn]
Kerevitlerin üremesine gerek yok tek bir tanesi bile yeter balıkların sonunu getirmeye. Çok sinsi ve uzman avcilardir. Geceleri de gayet net görür ve istediği balığı uykudayken avlar.
Huyunu suyunu bilmeden canlı almayınız.[/QUOTE]
Doğru söylüyorsun kerevit uykuda olan oscarımı parçalamıştı :( Oscarım 10 cm di
130x50x60 Akvaryum Hk
[QUOTE=Mesut.39]Benim amacim on cami hic sokmeden müdahale etmek dediğiniz gibi misanayi sokamam yani o yuzden. Elimde sistanin beyaz silikonu var bi tup aldim. İcten guzelce temizledim fakat sokemedim kusagi uzerinden bolca silikonlasam herhangi bir sikinti olurmu[/QUOTE]
Dostum kuşağın altına üstüne sağına soluna iyice sıva ya da bir camcıya götür kuşağı kırsın alsın sonra yenisini taksın 2 seçeneğin var.
Bu arada akvaryum kaç mm cam ile yapıldı ?
[QUOTE=Mesut.39]Benim amacim on cami hic sokmeden müdahale etmek dediğiniz gibi misanayi sokamam yani o yuzden. Elimde sistanin beyaz silikonu var bi tup aldim. İcten guzelce temizledim fakat sokemedim kusagi uzerinden bolca silikonlasam herhangi bir sikinti olurmu[/QUOTE]
Dostum kuşağın altına üstüne sağına soluna iyice sıva ya da bir camcıya götür kuşağı kırsın alsın sonra yenisini taksın 2 seçeneğin var.
Bu arada akvaryum kaç mm cam ile yapıldı ?
130x50x60 Akvaryum Hk
[QUOTE=Mesut.39]Gostermis oldugum silikonlu kisimlari temizledim fakat o kusagi sokemedim bunun bir yontemi varmıdır.
Veya guzelce temizleyip silikonu tekrar ceksem olur mu ?[/QUOTE]
Dostum eline misina ipi al sonra kuşağın altına doğru iyice geçir sonra kuşağın silikonunu kazı bu yöntemle kesin çıkar ama diyelim ki sen bu işi beceremedin o zaman asla ve asla fön makinesiymiş ütüymüş vb sıcak bir şeyle camı sökmeye çalışma akvaryuma zarar verirsin eğer kuşağı yerinden misina ile kazıyamazssan tek çaren ya o kuşağı çoook dikkatli bir şekilde cam çivisiyle kıracaksın ama bu durum çok tehlikeli çünkü eger fazla vurursan alt camı komple kırabilirsin ya da kuşagın etrafına komple sistanın bak sista diyorum başka silikon kullanma çünkü diğer silikonlar seni tehlikeye atabilir , sistanın silikonuyla etrafını iyice doldur kuşağın altına su girmeyecek şekilde olsun.
Umarım yardımcı olmuşumdur.[EDIT]adanalı113,2020-12-21 11:07:34[/EDIT]
[QUOTE=Mesut.39]Gostermis oldugum silikonlu kisimlari temizledim fakat o kusagi sokemedim bunun bir yontemi varmıdır.
Veya guzelce temizleyip silikonu tekrar ceksem olur mu ?[/QUOTE]
Dostum eline misina ipi al sonra kuşağın altına doğru iyice geçir sonra kuşağın silikonunu kazı bu yöntemle kesin çıkar ama diyelim ki sen bu işi beceremedin o zaman asla ve asla fön makinesiymiş ütüymüş vb sıcak bir şeyle camı sökmeye çalışma akvaryuma zarar verirsin eğer kuşağı yerinden misina ile kazıyamazssan tek çaren ya o kuşağı çoook dikkatli bir şekilde cam çivisiyle kıracaksın ama bu durum çok tehlikeli çünkü eger fazla vurursan alt camı komple kırabilirsin ya da kuşagın etrafına komple sistanın bak sista diyorum başka silikon kullanma çünkü diğer silikonlar seni tehlikeye atabilir , sistanın silikonuyla etrafını iyice doldur kuşağın altına su girmeyecek şekilde olsun.
Umarım yardımcı olmuşumdur.[EDIT]adanalı113,2020-12-21 11:07:34[/EDIT]
100 40 25h Akvaryumda Ne Beslenir?
[QUOTE=brigantes]Böyle bir akvaryumum var. Hangi türleri önerirsiniz? Nasıl değerlendirebilirim sizce? Farklı fikirlere açığım. [/QUOTE]
Dostum 25 cm çok düşük, en iyisi karides olur şöyle bitkili özellikle çimenli bir akvaryum yap içine karides at 5-6 adet te moli at mükemmel olur.
6 moli 10 karides evinizde 16 yeni üye muhteşem [:)]
[QUOTE=brigantes]Böyle bir akvaryumum var. Hangi türleri önerirsiniz? Nasıl değerlendirebilirim sizce? Farklı fikirlere açığım. [/QUOTE]
Dostum 25 cm çok düşük, en iyisi karides olur şöyle bitkili özellikle çimenli bir akvaryum yap içine karides at 5-6 adet te moli at mükemmel olur.
6 moli 10 karides evinizde 16 yeni üye muhteşem [:)]
216 Litre Sorun Mudur ?
[QUOTE=Yvzslm]
Üstad ben hiçbirşey verceğini zannetmiyorum vercek olursa da yem isterim muhtamelen yaşım 15 olduğu için çokda şey yapamıyorum bilmiyorum biraz daha buyüsünler götürcem artık
Daha önce kıliçkuyruk almıştım onları verip lepistes alabilirmiyim diye sormuştum maalesef demişti sonra nerden aldın dedi burdan aldım diyince tamam getir dedi şuan çok bi ihtiyacım yok biseye yem olabilir belki onu da 10 liralık yem verir elime allah bilir büyük petshop burdaki her türlü canlı doğuran tetra melek astronot var ama yavru alıyorlar mı hiç sormadım alsa bile yerine bişey verceğini sanmam vermezse de hediye ederim birine petshopa para kazandırmicam [/QUOTE]
Ben benim japonun yavrularını (500 adet) hepsini petshop a vermiştim karşılığında 1 ısıtıcı ile eve dönmüştüm eve o kadar balığı getirsem nerede bakacaktım yaşımda küçüktü 10 dum daha bı ara kanala mi döksem hepsini diye düşünmedim değil.
Dostum seninle muhabbet baya ilerledi bu arada [:)]
[QUOTE=Yvzslm]
Üstad ben hiçbirşey verceğini zannetmiyorum vercek olursa da yem isterim muhtamelen yaşım 15 olduğu için çokda şey yapamıyorum bilmiyorum biraz daha buyüsünler götürcem artık
Daha önce kıliçkuyruk almıştım onları verip lepistes alabilirmiyim diye sormuştum maalesef demişti sonra nerden aldın dedi burdan aldım diyince tamam getir dedi şuan çok bi ihtiyacım yok biseye yem olabilir belki onu da 10 liralık yem verir elime allah bilir büyük petshop burdaki her türlü canlı doğuran tetra melek astronot var ama yavru alıyorlar mı hiç sormadım alsa bile yerine bişey verceğini sanmam vermezse de hediye ederim birine petshopa para kazandırmicam [/QUOTE]
Ben benim japonun yavrularını (500 adet) hepsini petshop a vermiştim karşılığında 1 ısıtıcı ile eve dönmüştüm eve o kadar balığı getirsem nerede bakacaktım yaşımda küçüktü 10 dum daha bı ara kanala mi döksem hepsini diye düşünmedim değil.
Dostum seninle muhabbet baya ilerledi bu arada [:)]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
