ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
govel3
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2007 15:11
Son Ziyaret:
07 Nisan 2014 17:42
Toplam Mesaj:
120 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
berkan dikili
Doğum Tarihi:
12 Ekim 1988
Yaş:
37
İl:
Izmir
Meslek:
Sınıf Öğretmeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/22822.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
50-20-25h bitki tankı....
Enes bey merhaba.
1) Tabanda dere çakılı akvaryumunuz için ideal. Misket gübre en alta serilebilir ancak akvaryum küçük olduğu için şart değil.
2) Bitki seçimleriniz iyi ama Hemianthus yüksek ışık isteyen bir bitkidir. Bunun yanında gübre takviyesi de gelişimi için önemlidir. Bunun yerine sagittaria subulata ile başlayabilirsiniz.
3) Işık olarak bir tane Philips Aquarella veya gün ışığı yeterli olacaktır. Akvaryumun boyu 50cm olduğu için bu boyda 15w'lık olanlarından edinmeniz gerekir. Bu da akvaryuma yeterli gelecktir.
4) CO2 akvaryum küçük olduğu için gerek yok. Zaten suda çözünmesi de çok verimli olmaz.
5) Gübre olarak forumda Tunç Sönmezoğlu'nun gübre satış ilanı var. Ondan temin edebilirsiniz.
Kolay gelsin...
Enes bey merhaba.
1) Tabanda dere çakılı akvaryumunuz için ideal. Misket gübre en alta serilebilir ancak akvaryum küçük olduğu için şart değil.
2) Bitki seçimleriniz iyi ama Hemianthus yüksek ışık isteyen bir bitkidir. Bunun yanında gübre takviyesi de gelişimi için önemlidir. Bunun yerine sagittaria subulata ile başlayabilirsiniz.
3) Işık olarak bir tane Philips Aquarella veya gün ışığı yeterli olacaktır. Akvaryumun boyu 50cm olduğu için bu boyda 15w'lık olanlarından edinmeniz gerekir. Bu da akvaryuma yeterli gelecktir.
4) CO2 akvaryum küçük olduğu için gerek yok. Zaten suda çözünmesi de çok verimli olmaz.
5) Gübre olarak forumda Tunç Sönmezoğlu'nun gübre satış ilanı var. Ondan temin edebilirsiniz.
Kolay gelsin...
Dalgıç florasanmı normal flo mu
Semih bey o 3 renk lambalardan kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çin malı oldukları olduğu için dayanıksız ve ömürleri az oluyor. Akvaryumcu arkadaşım var ordan biliyorum. Bence floresan kullanın. Daha verimli olacaktır. Kolay gelsin...
Semih bey o 3 renk lambalardan kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çin malı oldukları olduğu için dayanıksız ve ömürleri az oluyor. Akvaryumcu arkadaşım var ordan biliyorum. Bence floresan kullanın. Daha verimli olacaktır. Kolay gelsin...
Tasarruflu lambada büyük tehlike
[QUOTE=Devletabi] Bu lambaların kullanımı özellikle şu nedenden dolayı tehlikeli. Haberi okuduğum günün akşamı televizyonda da bir profesör bunu anlatıyordu. Bu lambalar işi bittiği zaman doğal olarak çöpe atılıyor ve son atılacağı yere gidene kadar muhakkak kırılıp içlerindeki o beyaz tozlar ve civa etkinliğini gösteriyor. Evet belki evde direk kullanımında birşey olmaz ama ne zamanki lamba kullanılmaz hale gelip atılır o zaman zarar etkisi başlıyor. Avrupada bu lambaların civa içermeyen zararsızları üretiliyormuş ama maalesefki Türkiye'de bulmak imkansızmış. [/QUOTE]
Barış bey o zaman bu lambaların ömrü bittikten sonra geri dönüşüme verilmesi(kırılmadan) gerekir. Eğer durum gerçekten ciddiyse bunun için konteynerler yapılabilir. Sonuçta yararları ortada. Ya Avrupadaki cıvasız olanlarından Türkiye ve tüm dünyaya yaygınlaştırmak ya da geri dönüşüm oluşturmak gerek. Ama bu geri dönüşüm için insanların hassas olması lazım ki bir anlamı olsun. Zira cam şişe, pet şişe, plastik vs. konteynerleri de var caddelerde ama içleri bomboş. Daha biz kağıt atık dönüşümünü yapamıyoruz ki kağıt atıkları dönüştürmek milyonlarca ağacı kurtaracak bir umut yoludur; nerde kaldı tasarruflu lamba dönüştürmek. Benimki de laf işte...
[QUOTE=Devletabi] Bu lambaların kullanımı özellikle şu nedenden dolayı tehlikeli. Haberi okuduğum günün akşamı televizyonda da bir profesör bunu anlatıyordu. Bu lambalar işi bittiği zaman doğal olarak çöpe atılıyor ve son atılacağı yere gidene kadar muhakkak kırılıp içlerindeki o beyaz tozlar ve civa etkinliğini gösteriyor. Evet belki evde direk kullanımında birşey olmaz ama ne zamanki lamba kullanılmaz hale gelip atılır o zaman zarar etkisi başlıyor. Avrupada bu lambaların civa içermeyen zararsızları üretiliyormuş ama maalesefki Türkiye'de bulmak imkansızmış. [/QUOTE]
Barış bey o zaman bu lambaların ömrü bittikten sonra geri dönüşüme verilmesi(kırılmadan) gerekir. Eğer durum gerçekten ciddiyse bunun için konteynerler yapılabilir. Sonuçta yararları ortada. Ya Avrupadaki cıvasız olanlarından Türkiye ve tüm dünyaya yaygınlaştırmak ya da geri dönüşüm oluşturmak gerek. Ama bu geri dönüşüm için insanların hassas olması lazım ki bir anlamı olsun. Zira cam şişe, pet şişe, plastik vs. konteynerleri de var caddelerde ama içleri bomboş. Daha biz kağıt atık dönüşümünü yapamıyoruz ki kağıt atıkları dönüştürmek milyonlarca ağacı kurtaracak bir umut yoludur; nerde kaldı tasarruflu lamba dönüştürmek. Benimki de laf işte...
Philips MarterLine
Arkadaşlar aranızda bu lambalardan kullanan var mı acaba? Linkini aşağıda verdim. Yapı marketlerde ve marketlerde de inceledim. Enerji tasarrufu sağlayan da var. Örneğin 40W çekip 50W'lık ışık veriyor. Bu lambalar hem küçük hem daha kullanışlı geliyor benim için. Akvaryumum 50*50 olduğu için uygun florasan bulmak zor oluyor. Aslında şu an 4 tane floresanım var ama yeterli gelmiyor. Daha fazla ışık istiyorum. O yüzden bu lambalar daha pratik geldi bana. Benim tercihim 30-36-60 derecelik açıyla ışık verenler. En azından ışığı diğerlerine göre daha çok dağıtıyor. Aklıma yosun sorunu olur mu sorusu geldi. Çünkü tam üstünde olduğu alanı aydınlatacak. Ama bunun dengesini bir kaç tane alarak kurabilirim. Ama dediğim dibi kurduğuma değsin istiyorum. Fazla ışık isterken yine aynı düzeyde kalıp işime yaramayacaksa önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler...govel3 2009-07-18 02:37:22
Arkadaşlar aranızda bu lambalardan kullanan var mı acaba? Linkini aşağıda verdim. Yapı marketlerde ve marketlerde de inceledim. Enerji tasarrufu sağlayan da var. Örneğin 40W çekip 50W'lık ışık veriyor. Bu lambalar hem küçük hem daha kullanışlı geliyor benim için. Akvaryumum 50*50 olduğu için uygun florasan bulmak zor oluyor. Aslında şu an 4 tane floresanım var ama yeterli gelmiyor. Daha fazla ışık istiyorum. O yüzden bu lambalar daha pratik geldi bana. Benim tercihim 30-36-60 derecelik açıyla ışık verenler. En azından ışığı diğerlerine göre daha çok dağıtıyor. Aklıma yosun sorunu olur mu sorusu geldi. Çünkü tam üstünde olduğu alanı aydınlatacak. Ama bunun dengesini bir kaç tane alarak kurabilirim. Ama dediğim dibi kurduğuma değsin istiyorum. Fazla ışık isterken yine aynı düzeyde kalıp işime yaramayacaksa önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler...
Bitkili Akvaryum Kuruyorum ama ?
Tuncer bey öncelikle hayırlı olsun. Umarım istediğiniz akvaryumu kurup hayalinizdeki görüntüye ulaşabilirsiniz.
Tuncer bey öncelikle hayırlı olsun. Umarım istediğiniz akvaryumu kurup hayalinizdeki görüntüye ulaşabilirsiniz.
1) Aydınlatma sisteminiz bana yetersiz geldi. Bence akvaryumunuzun boyu da müsait olduğu için 18W'tan 6 tane yerine 36W'lık 4-5 floresan takmanız daha iyi sonuç verecektir. 2 adet Philips Aquarella ve 2-3 adet Sylvania Gro lux kullanabilirsiniz.
2) Zeminde bence torf kullanmanıza gerek yok. Çok faydalı olduğunu düşünmüyorum. Onun yerine misket gübre kullanmanızı tavsiye edebilirim. Daha faydalı olacaktır. Özellikle zemin için istediğiniz bitkilere.
3) Zemin için bitki olarak: Marsilea hirsuta, Blyxa aubertii, Sagittaria subulata, Sagittaria pusillus gibi bitkileri önerebilirim.
4) "Bir de beceremediğimi görünce kolay vaz geçen biriyim." O zaman bence bütün hazırlıklarınızı tam olarak bitirdikten sonra kuruluma geçin derim. Tabanı hazırlayın, ışıklar tamam olsun, gübrelerinizi alın, bitkilerinize karar verin... Her şey tam olduktan sonra bitkilerinizi yerleştirin ve bir müddet balık eklemeyin. Tank oturup bitkiler gelişmeye başlayınca balıkları eklersiniz.
5) Kırmızı bitki olarak da Rotala rotundifolia, Ludwigia repens (Gül)
başlangıç olarak önerebileceğim bitkiler. Zaten kırmızı bitkilerden bakımı kolay olanlar bunlar. İlk etapta sizi tatmin edecektir.
6) Orman görüntüsü için: Heteranthera zosterifolia, Hygrophila difformis (Çınar), Hygrophila polysperma Ceylon (Zeytin), Hygrophila corymbosa (Limon), Cabomba caroliniana (Cabomba) gibi bitkileri önerebilirim. Siz de biraz araştırarak kendi zevkinize daha uygun bitkiler de bulabilirsiniz. Ama bunlarla başlamanız daha sağlıklı.
Saygılar...
Potasyum thio(tiyo) sülfat
Arkadaşlar 10 gün oldu hiç cevap gelmedi. Ama ben 3 günde bir 5ml olarak akvaryuma ekledim. Herhangi bir olumsuz durum gözlemedim. Fakat çok yoğun bir madde. Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Belki uzun vadede bir sorun olur. Teşekkürler...
Arkadaşlar 10 gün oldu hiç cevap gelmedi. Ama ben 3 günde bir 5ml olarak akvaryuma ekledim. Herhangi bir olumsuz durum gözlemedim. Fakat çok yoğun bir madde. Bilgisi olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Belki uzun vadede bir sorun olur. Teşekkürler...
Melekler Diyarı 3. Çift Foto Sf 46 da
Burak bey akvaryumunuzu çok beğendim. Bitkilerin durumları çok iyi duruyor. Konuyu yeni gördüm ve son resimlerle başladım incelemeye ama birazdan ilk sayfadan başlayıp hepsini okumaya çalışacağım. Çünkü gerçekten tankınız çok hoşuma gitti. Bir sorum olacaktı. Starogıyne sp. demişsiniz ya bu bitkiyi çok beğendim. Araştırdım ama bi bilgiye ulaşamadım. Sizce nasıl bir bitki ve nereden alabilirim?
Burak bey akvaryumunuzu çok beğendim. Bitkilerin durumları çok iyi duruyor. Konuyu yeni gördüm ve son resimlerle başladım incelemeye ama birazdan ilk sayfadan başlayıp hepsini okumaya çalışacağım. Çünkü gerçekten tankınız çok hoşuma gitti. Bir sorum olacaktı. Starogıyne sp. demişsiniz ya bu bitkiyi çok beğendim. Araştırdım ama bi bilgiye ulaşamadım. Sizce nasıl bir bitki ve nereden alabilirim?
Fan benimkinin aynısı. Çok yararını gördüm. Ama benim kapaktan dolayı ben fanı su yüzeyine doğru değilde suya dik biçimde kapağa yerleştirdim. Yani floresanlara doğru üflüyor. Komple kapalı olduğu için suyla da temas ediyor. Hem floresanların ısınması da bir nebze azalıyor. Belki ömrünü uzatır.
Hastalıkları da atlatmanıza sevindim. Bitkili akvaryumda balıkların hastalanması kadar zor bir durum yok. Geçmiş olsun.
Saygılar...
Aydınlatmayla ilgili bir soru
Bugün yolda giderken aklıma bir soru takıldı. Acaba yüksek wattlı bir aydınlatmayla az bir süre yapılan ışıklandırma mı yoksa düşük veya normal wattlı bir aydınlatmayla uzun süreli bir ışıklandırma daha verimli olacaktır?
Bugün yolda giderken aklıma bir soru takıldı. Acaba yüksek wattlı bir aydınlatmayla az bir süre yapılan ışıklandırma mı yoksa düşük veya normal wattlı bir aydınlatmayla uzun süreli bir ışıklandırma daha verimli olacaktır?
Esas soru bu. Akvaryumumla ilgili ciddi kararlar almaya başladım. Çünkü beni tatmin etmiyor. Aslında nedenlerini biliyorum ama maddi durum beni çok zorluyor. C02 sistemi kurmak istiyorum ama... Bu hoşnutsuzluğumla aydınlatma sistemime ek yapmayı düşünmeye başladım. Aslında yeterli ama arttırsam etkisi olur muhakkak. İşte bunları düşünürken bu soru aklıma geldi.
Örnek vereyim:
Akvaryum: 50*50*50
Olması Gereken Aydınlatma Değerleri: (Syn. Yiğit SEMERCİ'nin aydınlatma formülüne göre hesaplanmıştır.)
* Düşük: 50W
* Normal: 65W
* Yüksek: 89W
Buna göre sizce 65W'la 10 saat düzenli yapılan bir aydınlatma mı yoksa 130W'la 5 saat düzenli yapılan bir aydınlatma mı daha verimlidir? Yoksa sonuçları aynı mıdır? Farklıysa ne gibi sonuçlar ortaya çıkar? Tecrübe etmiş veya fikri olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum. Sorum saçmaysa kusura bakmayın. Saygılar...
Taban kumu seçimi
Emre bey eğer fazla bitki koymayacaksanız ya da akvaryumun belli bir yerine bitkileri dikecekseniz şöyle bir önerim olacak: Bitkileri dikeceğiniz bölümü belirleyin. Bu bölümü mümkünse misket gübre+lav kırığı+dere kumu şeklinde yapıp kalan diğer bölümleri de salınım yapmayan güzel bir quartz kum kullanabilirsiniz. Bitkileriniz bollaştıkça dibindeki kumlar görülmez zaten. Hoş bir görünüm olur. Tabi siz nasıl isterseniz. Ama bitkiler için dere kumu daha iyi. Ancak bütün tabanı dere kumuyla kaplamak istemezseniz söylediğim gibi yapabilirsiniz.
Emre bey eğer fazla bitki koymayacaksanız ya da akvaryumun belli bir yerine bitkileri dikecekseniz şöyle bir önerim olacak: Bitkileri dikeceğiniz bölümü belirleyin. Bu bölümü mümkünse misket gübre+lav kırığı+dere kumu şeklinde yapıp kalan diğer bölümleri de salınım yapmayan güzel bir quartz kum kullanabilirsiniz. Bitkileriniz bollaştıkça dibindeki kumlar görülmez zaten. Hoş bir görünüm olur. Tabi siz nasıl isterseniz. Ama bitkiler için dere kumu daha iyi. Ancak bütün tabanı dere kumuyla kaplamak istemezseniz söylediğim gibi yapabilirsiniz.
Resimdeki kumlar farklı ama anlatmaya çalıştığım sistem bu şekildeydi. Ne kadar bitkili kısım olacaksa siz ona göre bu alanı genişletebilirsiniz. Fikir verebilir diye koydum. Siz kendinize göre akvaryumun ortasına, arka köşelere veya köşelerden birine ya da istediğiniz herhangi bir yere bunu yapabilirsiniz. Kolay gelsin...
Deep Fix & Karides & Co2 sistem
Kadirhan bey gübre bitkiler için yeterli bir gübre değil. Ancak bitkileriniz için yeterli olacaktır. Hiç yoktan iyidir demek doğru olur sanırım. CO2'yi kurunca gübre daha iyi etkisini gösterecektir. Ayrıca karideslere de bir zararı olacağını düşünmüyorum. Bence günlük kullanın. Yavaş yavaş dozunu arttırırsanız korkularınız kalmaz diye düşünüyorum. Saygılar...
Kadirhan bey gübre bitkiler için yeterli bir gübre değil. Ancak bitkileriniz için yeterli olacaktır. Hiç yoktan iyidir demek doğru olur sanırım. CO2'yi kurunca gübre daha iyi etkisini gösterecektir. Ayrıca karideslere de bir zararı olacağını düşünmüyorum. Bence günlük kullanın. Yavaş yavaş dozunu arttırırsanız korkularınız kalmaz diye düşünüyorum. Saygılar...
SON MESAJLAR
- Ember Tetra joko29, 15:30
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
KULLANICILAR
- 77 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
oktay42,
yeekim,
0rnn,
altuntasseref,
Arch.Hüseyin,
yokte,
sina cen,
MuratOzdemir,
Kuduoglu,
osmandbnl,
nniiaa,
Kınayu,
EKAR,
jaloreef,
HaydarGul,
mertt1925,
frekaze,
888starz_pyol,
Burak çetin,
fffurkan9,
lojistisyen,
m170,
Tortuga7,
Ehtiyar,
Tata,
Ozzgurr,
AQUAGREEN,
ilterisdoğukan,
TheDS,
AlpayFerdiNAR,
WilliamMup,
smithiseek,
Redko,
MertSoyumert,
Cyber_Scout,
JujuSeri,
Koksal Gurkan,
jezey,
BilalM.,
Jotunheim,
Stoke,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

