ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dr Strange
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
40
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Aralık 2020 10:57
Son Ziyaret:
16 Ocak 2021 11:31
Toplam Mesaj:
187 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Dr Strange
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dr Strange
SON 10 MESAJI
Betalarla İlgili Bir Soru
[QUOTE=Arda3]
Forumda bir şey yazıp yazmaman senin tercihin kimseyi ilgilendirmez sorduğun şey yanlış anlaşılıyor ilk başta daha açık söyleseydin kimse o şekilde beslemek istiyormuşsun gibi bir düşünce de bulunmazdı ayrıca kullanıcının verdiği örneği anlamadığın için bazı yanıtlar ona göre gelmiş buradaki sorun senin başta sormak istediğin şeyi düzgün belirtmemen ve o yanıtı anlayamamış olman [/QUOTE]
En başta bahsettim ben öyle beslemeyecm ama merak ettim diye
[QUOTE=kdrackgz]
Ben cevap verenler, bilerek yazsın karşılarında yetişkin insan yok diye yazdım küçük kardeşim.[/QUOTE]
Abi tamam özür dilerim senide yalnış anladım. Hakkını helal et [:)]
[QUOTE=Arda3]
Forumda bir şey yazıp yazmaman senin tercihin kimseyi ilgilendirmez sorduğun şey yanlış anlaşılıyor ilk başta daha açık söyleseydin kimse o şekilde beslemek istiyormuşsun gibi bir düşünce de bulunmazdı ayrıca kullanıcının verdiği örneği anlamadığın için bazı yanıtlar ona göre gelmiş buradaki sorun senin başta sormak istediğin şeyi düzgün belirtmemen ve o yanıtı anlayamamış olman [/QUOTE]
En başta bahsettim ben öyle beslemeyecm ama merak ettim diye
[QUOTE=kdrackgz]
Ben cevap verenler, bilerek yazsın karşılarında yetişkin insan yok diye yazdım küçük kardeşim.[/QUOTE]
Abi tamam özür dilerim senide yalnış anladım. Hakkını helal et [:)]
Betalarla İlgili Bir Soru
[QUOTE=ternapi]
Bu durumda zaten ne söylense boş...[/QUOTE][QUOTE=Alp43]Siz elinizden gelen en iyi şartlarda bakmaya çalışın min.5-6 litre olsun herkesin imkanına göre[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Terapi adlı kullanıcının demek istediği şu, bahsettiği hastalar sadece bir yatakta yatıyor, aynı şekilde betalar da yalnız birer litrelik kaplarda kalıyor. Yani iki durumda da alan oldukça ufak.
Ama aynı şekilde hastalara gösterilen özen, bakım, dikkat normalin çok cok üstünde. Bu betalarda da durum böyle. Üreticiler o balıkları en iyi şartlarda, hacim ve dekorasyon dışında hiçbir şey eksik olmayacak şekilde bakar. Yani iki durumda da alan çok ufak ama bakım maksimum seviyede. Bu nedenle betalar o kaplarda sağlıklı oluyor.
Ayrıca üreticilerin 100-200 tane 20-30 litrelik bitkili akvaryumlar kurduklarını düşünsenize. Daha fazla karbon ısıtıcı, o akvaryumlar için ayrı ayrı ışıklandırma, alan, masraf vs. vs. vs. Yani üretici veya satıcılar mecburiyetten de balıkları küçücük yerlerde bakar. Siz 7 litrenin ideal olduğunu neye göre söylediniz mesela?[/QUOTE][QUOTE=kdrackgz]Bu üye ile daha önce muhatap oldum. Kendisi 10-12 yaşında o yüzden cevap veren arkadaşların anlaşılmamalarına şaşırmamalarını öneririm.[/QUOTE][QUOTE=giyotyn]
Gidin siz bi kümeste yaşayın o zaman bence size fazla bile.[/QUOTE][QUOTE=ForTheHorde]Başlık, konu vs belki çok basmakalıp ama ternapi kullanıcısının cevabı da bir o kadar şuur açan, empatik ve sarsıcı olmuş, elinize sağlık.[/QUOTE]
Ben sadece merak ettiğimden sordum yoksa onlara koyacağımdan değil halimdende gayet memnunum. Bir daha sanırım forumda bir şey sormayacam. Bu kadar kızmanıza gerek yoktu açıkça söyleseniz yeter. Büyüklerimede saygısızlık etmek istemiyorum ama. Bir arkadaş git sende kümeste yaşa demiş. Ben betaları oraya koymasına meraklı değilim sadece SORDUM... Bir dahada bu forumda soru sorcağımı düşünmüyorum. Bir şey soracağımada pişman ettiniz.
[QUOTE=kdrackgz]Bu üye ile daha önce muhatap oldum. Kendisi 10-12 yaşında o yüzden cevap veren arkadaşların anlaşılmamalarına şaşırmamalarını öneririm.[/QUOTE]
Ayrıca bu abide böyle yazmış küçük olanlar kıt mı oluyor ben orasını anlayamadım. Neyse ben bir daha bu foruma hiç bir şey YAZMAYACAĞIM. Size iyi hobiler. Biri yazmış ki senide kümese koyalım sana fazla. Saygı 0. SADECE SORDUM. Sizi üzdüysem özür dilerim şimdiden BEN KİMSEYİ ÜZMEK İSTEMEM.
[QUOTE=ternapi]
Bu durumda zaten ne söylense boş...[/QUOTE][QUOTE=Alp43]Siz elinizden gelen en iyi şartlarda bakmaya çalışın min.5-6 litre olsun herkesin imkanına göre[/QUOTE][QUOTE=Beta_balik]Terapi adlı kullanıcının demek istediği şu, bahsettiği hastalar sadece bir yatakta yatıyor, aynı şekilde betalar da yalnız birer litrelik kaplarda kalıyor. Yani iki durumda da alan oldukça ufak.
Ama aynı şekilde hastalara gösterilen özen, bakım, dikkat normalin çok cok üstünde. Bu betalarda da durum böyle. Üreticiler o balıkları en iyi şartlarda, hacim ve dekorasyon dışında hiçbir şey eksik olmayacak şekilde bakar. Yani iki durumda da alan çok ufak ama bakım maksimum seviyede. Bu nedenle betalar o kaplarda sağlıklı oluyor.
Ayrıca üreticilerin 100-200 tane 20-30 litrelik bitkili akvaryumlar kurduklarını düşünsenize. Daha fazla karbon ısıtıcı, o akvaryumlar için ayrı ayrı ışıklandırma, alan, masraf vs. vs. vs. Yani üretici veya satıcılar mecburiyetten de balıkları küçücük yerlerde bakar. Siz 7 litrenin ideal olduğunu neye göre söylediniz mesela?[/QUOTE][QUOTE=kdrackgz]Bu üye ile daha önce muhatap oldum. Kendisi 10-12 yaşında o yüzden cevap veren arkadaşların anlaşılmamalarına şaşırmamalarını öneririm.[/QUOTE][QUOTE=giyotyn]
Gidin siz bi kümeste yaşayın o zaman bence size fazla bile.[/QUOTE][QUOTE=ForTheHorde]Başlık, konu vs belki çok basmakalıp ama ternapi kullanıcısının cevabı da bir o kadar şuur açan, empatik ve sarsıcı olmuş, elinize sağlık.[/QUOTE]
Ben sadece merak ettiğimden sordum yoksa onlara koyacağımdan değil halimdende gayet memnunum. Bir daha sanırım forumda bir şey sormayacam. Bu kadar kızmanıza gerek yoktu açıkça söyleseniz yeter. Büyüklerimede saygısızlık etmek istemiyorum ama. Bir arkadaş git sende kümeste yaşa demiş. Ben betaları oraya koymasına meraklı değilim sadece SORDUM... Bir dahada bu forumda soru sorcağımı düşünmüyorum. Bir şey soracağımada pişman ettiniz.
[QUOTE=kdrackgz]Bu üye ile daha önce muhatap oldum. Kendisi 10-12 yaşında o yüzden cevap veren arkadaşların anlaşılmamalarına şaşırmamalarını öneririm.[/QUOTE]
Ayrıca bu abide böyle yazmış küçük olanlar kıt mı oluyor ben orasını anlayamadım. Neyse ben bir daha bu foruma hiç bir şey YAZMAYACAĞIM. Size iyi hobiler. Biri yazmış ki senide kümese koyalım sana fazla. Saygı 0. SADECE SORDUM. Sizi üzdüysem özür dilerim şimdiden BEN KİMSEYİ ÜZMEK İSTEMEM.
Betalarla İlgili Bir Soru
[QUOTE=ternapi]
Ben -bir süredir çalışmıyor olsam da- yoğun bakım hemşiresiyim.
Yoğun bakım ünitesinde, bir hastanın kişisel alanı ortalama 1-1,5 metrekare, yani yoğun bakım hasta yatağı...
Orada yatan hastaya tetkik, tedavi ve anlık müdahaleler dışında öyle çok işlem ve bakım yapılır ki eski zaman saraylarında sultanlar bile böyle bakım görmemiştir.
Günde en az bir kez yatakta banyo yaptırılır, saç bakımı yapılır. Günde en az iki kez bütün vücut kremlerle, yağlarla ovulur, yara bakımları yapılır. Ağız, burun, gözler, kulaklar, genital bölge (her tuvalet ihtiyacı sonrası genital bölge temizlik ve bakımı yapılır) temizlenip bakımları yapılır. El ve ayak bakımları yapılır.
Günde iki kez komple yatak takımları değiştirilir.
Tamamen kişiye özel diyet belirlenir, protein ve vitamin takviyesi verilir, içeceği su bile özenle hesaplanır.
Günde iki kez genel egzersiz, 2 saat aralıklarla ise kısmi fizyoterapi egzersizleri yaptırılır.
Solunum cihazına bağlı değilse saat başı solunum egzersizleri yaptırılır, postüral drenaj masajları yapılır.
Haftada en az bir kez berber/kuaför işlemleri uygulanır, ayrıntı vermeyeyim, aklınıza gelen her şey...
Hasta bilinçsiz dahi olsa sürekli konuşarak her işlem öncesi bilgilendirilir, cevap veremeyecek olsa da hal hatır sorulur. Kulaklıkla müzik ya da yakınlarının sesleri dinletilir.
Gün içinde belirlenen saatlerde yakınlarıyla görüşmesi sağlanır.
Bir çırpıda aklıma gelenleri yazdım sadece. Yani olabildiğince bakımlı, sağlıklı, rahat ve formda olmaları için her şey yapılır.
(Bütün bunlar o yatakta, yani 1 metrekarelik alanda yaşanır)
Amaaaa...
Söyleyeceklerim bu kadar.
[/QUOTE]
Anlamadım xD:)
[QUOTE=ternapi]
Ben -bir süredir çalışmıyor olsam da- yoğun bakım hemşiresiyim.
Yoğun bakım ünitesinde, bir hastanın kişisel alanı ortalama 1-1,5 metrekare, yani yoğun bakım hasta yatağı...
Orada yatan hastaya tetkik, tedavi ve anlık müdahaleler dışında öyle çok işlem ve bakım yapılır ki eski zaman saraylarında sultanlar bile böyle bakım görmemiştir.
Günde en az bir kez yatakta banyo yaptırılır, saç bakımı yapılır. Günde en az iki kez bütün vücut kremlerle, yağlarla ovulur, yara bakımları yapılır. Ağız, burun, gözler, kulaklar, genital bölge (her tuvalet ihtiyacı sonrası genital bölge temizlik ve bakımı yapılır) temizlenip bakımları yapılır. El ve ayak bakımları yapılır.
Günde iki kez komple yatak takımları değiştirilir.
Tamamen kişiye özel diyet belirlenir, protein ve vitamin takviyesi verilir, içeceği su bile özenle hesaplanır.
Günde iki kez genel egzersiz, 2 saat aralıklarla ise kısmi fizyoterapi egzersizleri yaptırılır.
Solunum cihazına bağlı değilse saat başı solunum egzersizleri yaptırılır, postüral drenaj masajları yapılır.
Haftada en az bir kez berber/kuaför işlemleri uygulanır, ayrıntı vermeyeyim, aklınıza gelen her şey...
Hasta bilinçsiz dahi olsa sürekli konuşarak her işlem öncesi bilgilendirilir, cevap veremeyecek olsa da hal hatır sorulur. Kulaklıkla müzik ya da yakınlarının sesleri dinletilir.
Gün içinde belirlenen saatlerde yakınlarıyla görüşmesi sağlanır.
Bir çırpıda aklıma gelenleri yazdım sadece. Yani olabildiğince bakımlı, sağlıklı, rahat ve formda olmaları için her şey yapılır.
(Bütün bunlar o yatakta, yani 1 metrekarelik alanda yaşanır)
Amaaaa...
Söyleyeceklerim bu kadar.
[/QUOTE]
Anlamadım xD:)
Astronot İle Bakılabilir Mi?
[QUOTE=KAPTAN007]
Merhaba!
Akvaryumumda 2 adet 16-17cm lik, 3 adet 8-10cm lik Astronot bulunmakta...
3 sorum olucak;
Astronot ile;
-Makrakanta beraber yaşar mı?
-Vatoz beraber yaşar mı?
-Elma Salyangozu beraber yaşar mı?
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150120211507171.jpg[/IMG][/QUOTE]
7 cm üstü vatozla rahatça yaşar. Makrakanta yerine çin ejderini tercih ederim makrakantayı yiyebilirler. Çin ejderi biraz pahalı ama monster akvaryumlarının çöpçüsü diye geçer. Eğer istanbuldaysanız cüreoğlu pet den alabilirsiniz daha bu gün geldi. Videolarıda var youtube ta şuan 23 bin aboneleri var istersen göz at
[QUOTE=Dr Strange]
7 cm üstü vatozla rahatça yaşar. Makrakanta yerine çin ejderini tercih ederim makrakantayı yiyebilirler. Çin ejderi biraz pahalı ama monster akvaryumlarının çöpçüsü diye geçer. Eğer istanbuldaysanız cüreoğlu pet den alabilirsiniz daha bu gün geldi. Videolarıda var youtube ta şuan 23 bin aboneleri var istersen göz at[/QUOTE]
Aslında yalan olmasın benim arkadaşta var astronot 23 cm orada 8 cm lik vardı cüce vatoz 1 yıldır yaşıyorlarmış.
[QUOTE=KAPTAN007]
Merhaba!
Akvaryumumda 2 adet 16-17cm lik, 3 adet 8-10cm lik Astronot bulunmakta...
3 sorum olucak;
Astronot ile;
-Makrakanta beraber yaşar mı?
-Vatoz beraber yaşar mı?
-Elma Salyangozu beraber yaşar mı?
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150120211507171.jpg[/IMG][/QUOTE]
7 cm üstü vatozla rahatça yaşar. Makrakanta yerine çin ejderini tercih ederim makrakantayı yiyebilirler. Çin ejderi biraz pahalı ama monster akvaryumlarının çöpçüsü diye geçer. Eğer istanbuldaysanız cüreoğlu pet den alabilirsiniz daha bu gün geldi. Videolarıda var youtube ta şuan 23 bin aboneleri var istersen göz at
[QUOTE=Dr Strange]
7 cm üstü vatozla rahatça yaşar. Makrakanta yerine çin ejderini tercih ederim makrakantayı yiyebilirler. Çin ejderi biraz pahalı ama monster akvaryumlarının çöpçüsü diye geçer. Eğer istanbuldaysanız cüreoğlu pet den alabilirsiniz daha bu gün geldi. Videolarıda var youtube ta şuan 23 bin aboneleri var istersen göz at[/QUOTE]
Aslında yalan olmasın benim arkadaşta var astronot 23 cm orada 8 cm lik vardı cüce vatoz 1 yıldır yaşıyorlarmış.
Betalarla İlgili Bir Soru
Merhaba ben beta besliyorum ama üretmiyorum. Üretmeyide düşünmüyorum. Üreticiler yavrularını 1 litrelik kaplarda daha doğrusu erkekleri 1 litrelik küçük kaplara koyuyorlar onlar orada gayet iyi bakıyor. Benim anlamadığım biz niye 20 litrelik kaplarda bakıyoruz ? Bence betalar için 7 litre idealdir. Ben dişi beta besliyorum 5 tane 60 litrede
Merhaba ben beta besliyorum ama üretmiyorum. Üretmeyide düşünmüyorum. Üreticiler yavrularını 1 litrelik kaplarda daha doğrusu erkekleri 1 litrelik küçük kaplara koyuyorlar onlar orada gayet iyi bakıyor. Benim anlamadığım biz niye 20 litrelik kaplarda bakıyoruz ? Bence betalar için 7 litre idealdir. Ben dişi beta besliyorum 5 tane 60 litrede
Corydoras’lar Neden Ölü Gibi Yatar?
Ben her zaman yaşıyorum ama çok fazla. Her gün yerde ölü gibi yatıyorlar bende bu 1 aydan daha fazladır var ama bir şey olmadı hala.
Ben her zaman yaşıyorum ama çok fazla. Her gün yerde ölü gibi yatıyorlar bende bu 1 aydan daha fazladır var ama bir şey olmadı hala.
Yeni Hobiciye Destek
Merhaba ben 12 yaşında birisiyim.
Hobiye yeni yeni başlıyorum. Bir tane youtube kanalım var. Burada benim kendi deneyip yaptığım ve sizlere sunduğum tecrübelerimi anlatıyorum. Bana destek olursanız çok ama çok sevinirim. Linkini bırakıyorum.
Destek olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
Linki: https://youtube.com/channel/UCHqRm6jELVRWB9yZ8polzOw
Merhaba ben 12 yaşında birisiyim.
Hobiye yeni yeni başlıyorum. Bir tane youtube kanalım var. Burada benim kendi deneyip yaptığım ve sizlere sunduğum tecrübelerimi anlatıyorum. Bana destek olursanız çok ama çok sevinirim. Linkini bırakıyorum.
Destek olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler.
Linki: https://youtube.com/channel/UCHqRm6jELVRWB9yZ8polzOw
Bitki Sipariş
[QUOTE=Batuhan1515]Bitki siparişi vermek istiyorum internetten önerebilceğiniz site varmıdır?[/QUOTE]
Bence sakın alsancak pet shoptan sipariş vermeyin. Resmen normal denizden toplayıp yosun gönderiyorlar. Çamur gibi bir şey geliyor. Asla önermem...[x(]
[QUOTE=Batuhan1515]Bitki siparişi vermek istiyorum internetten önerebilceğiniz site varmıdır?[/QUOTE]
Bence sakın alsancak pet shoptan sipariş vermeyin. Resmen normal denizden toplayıp yosun gönderiyorlar. Çamur gibi bir şey geliyor. Asla önermem...[x(]
Bitkili Beta Akvaryumu
Merhaba yakında 380 litrelik akvaryum kuracam. 80 litresini bölmek istiyorum. 300 litrede 10 tane sarı prenses besliyecem. 80 litrede dişi beta bakıcam. Bolca bitki koyacam. Sizce kaç tane dişi sığar 80 litreye ? (Bu arada alacağım betalar normalde birlikte yaşıyorlar yani sorun çıkarmazlar.)
Ayrıca o bölceğim kısmı camla bölücem. Cikletlerle betaların birbirlerini görmemesi için ne yapabilirim ?
Yardım edenlere şimdiden çok teşekkürler [:D]
Fikri olan yok mu [:?]
Merhaba yakında 380 litrelik akvaryum kuracam. 80 litresini bölmek istiyorum. 300 litrede 10 tane sarı prenses besliyecem. 80 litrede dişi beta bakıcam. Bolca bitki koyacam. Sizce kaç tane dişi sığar 80 litreye ? (Bu arada alacağım betalar normalde birlikte yaşıyorlar yani sorun çıkarmazlar.)
Ayrıca o bölceğim kısmı camla bölücem. Cikletlerle betaların birbirlerini görmemesi için ne yapabilirim ?
Yardım edenlere şimdiden çok teşekkürler [:D]
Fikri olan yok mu [:?]
Java Moss Kaç Güne Tellerin Arasından Çıkar
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Renkleri neden kırmızı değil onu anlamadım sadece bide bunlar ember tetra değil mi adam inatla başka bir balık dedi buna ne dediğini de anlamadım he dedim geçtim neyse işte aldım bide ben bunları üretmeyi planlıyorum neon tetra üretmeyi başarmıştım daha önce ama sadece 10 balık kurtarabildim şimdi bunlardan da yapmak istiyorum ama cinsiyetlerini çözemedim çok tatlı balıklarmış dediğiniz gibi
Benimkiler sineklik telinin içerisinde bak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226200/130120211701441.jpg[/IMG]
Benimkiler deliklari baya küçük 2 hafta oldu arasına koyalı orman gibi fışkırıyorlar maşallah keriminin pet dünyadı diye kanal var orda mossları çamaşır gibi astım diye video var ona göre yaptım ben[/QUOTE]
Bende o videoya göre yaptım oradaki gibi yakıp kenarları yaptım. İnşallah olur. Aynı şekilde sineklik teli yaptım. Bu arad benim nasıl yaptığımı görmek için youtube kanalıma bakabilirsin: https://youtube.com/channel/UCHqRm6jELVRWB9yZ8polzOw
Son videom. Bu arada abone olursan sevinirim [:D]
[QUOTE=Genç__Akvartist]
Renkleri neden kırmızı değil onu anlamadım sadece bide bunlar ember tetra değil mi adam inatla başka bir balık dedi buna ne dediğini de anlamadım he dedim geçtim neyse işte aldım bide ben bunları üretmeyi planlıyorum neon tetra üretmeyi başarmıştım daha önce ama sadece 10 balık kurtarabildim şimdi bunlardan da yapmak istiyorum ama cinsiyetlerini çözemedim çok tatlı balıklarmış dediğiniz gibi
Benimkiler sineklik telinin içerisinde bak
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/226200/130120211701441.jpg[/IMG]
Benimkiler deliklari baya küçük 2 hafta oldu arasına koyalı orman gibi fışkırıyorlar maşallah keriminin pet dünyadı diye kanal var orda mossları çamaşır gibi astım diye video var ona göre yaptım ben[/QUOTE]
Bende o videoya göre yaptım oradaki gibi yakıp kenarları yaptım. İnşallah olur. Aynı şekilde sineklik teli yaptım. Bu arad benim nasıl yaptığımı görmek için youtube kanalıma bakabilirsin: https://youtube.com/channel/UCHqRm6jELVRWB9yZ8polzOw
Son videom. Bu arada abone olursan sevinirim [:D]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
