ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Panzivay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
149
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ekim 2020 17:07
Son Ziyaret:
06 Nisan 2026 19:29
Toplam Mesaj:
315 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Göktürk Şay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Galaxy koi dişi beta
Kelebek vatoz
Nerite ve helmet salyangoz
SON 10 MESAJI
Yengeçte Beyaz Mantar
[QUOTE=The_Cayci][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/240320222035151.jpg[/IMG]
Merhabalar. Haftada bir su değişimi yapıyorum. Bir paludaryumda bakıyorum. Bugün şans eseri fark ettim. Gözlerinin üstünde beyaz pamuk gibi mantarlar gördüm.kıskaçlarından birindede vardı ve kafa bölümünün kenarları mantarlaşmıştı. Sebebi nedir? Egeria densanın taşıdığı bir hastalık olabilir mi? Birkaç gün önce bir iki tane dikmiştim.[/QUOTE]
Tam net göremiyorum ama bende kerevit besliyorum ve bu yaralanma veya kopma zamanında yada kabuk değiştirdikten sonra bazı yerlerde oluyor kabuğu yediği için göremiyor olabilirsiniz
[QUOTE=The_Cayci][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/240320222035151.jpg[/IMG]
Merhabalar. Haftada bir su değişimi yapıyorum. Bir paludaryumda bakıyorum. Bugün şans eseri fark ettim. Gözlerinin üstünde beyaz pamuk gibi mantarlar gördüm.kıskaçlarından birindede vardı ve kafa bölümünün kenarları mantarlaşmıştı. Sebebi nedir? Egeria densanın taşıdığı bir hastalık olabilir mi? Birkaç gün önce bir iki tane dikmiştim.[/QUOTE]
Tam net göremiyorum ama bende kerevit besliyorum ve bu yaralanma veya kopma zamanında yada kabuk değiştirdikten sonra bazı yerlerde oluyor kabuğu yediği için göremiyor olabilirsiniz
45 Litre Walstad Parlayan Gurami Tankı
[QUOTE=nyssa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234406/240320221337551.jpg[/IMG]
Güncelleme getireyim: nihayet güzel bir fotoğrafını yakalamayı başardım birinin. Bitkiler hızla büyüyor, orman görüntüsüne yaklaşıyor.[/QUOTE]
Bende bu gurami türünden arıyorum acaba nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
[QUOTE=nyssa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234406/240320221337551.jpg[/IMG]
Güncelleme getireyim: nihayet güzel bir fotoğrafını yakalamayı başardım birinin. Bitkiler hızla büyüyor, orman görüntüsüne yaklaşıyor.[/QUOTE]
Bende bu gurami türünden arıyorum acaba nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=Yorum yapmaz]O canlı en az 500 litre ister.
Bence kasmayın. Olmaz böyle. [/QUOTE]
Minnacık daha büyüdükçe daha büyüğe geçecek bir üstü 50 onun bir üstü 75 onun bı üstü 100 lt ye kadar yerim varda o büyüdükçe akvaryumları ona göre değiştireceğim tabiki bu sadece bu yıl için geçerli 500 maalesef [EDIT]Panzivay,2021-09-19 00:35:16[/EDIT]
[QUOTE=Yorum yapmaz]O canlı en az 500 litre ister.
Bence kasmayın. Olmaz böyle. [/QUOTE]
Minnacık daha büyüdükçe daha büyüğe geçecek bir üstü 50 onun bir üstü 75 onun bı üstü 100 lt ye kadar yerim varda o büyüdükçe akvaryumları ona göre değiştireceğim tabiki bu sadece bu yıl için geçerli 500 maalesef [EDIT]Panzivay,2021-09-19 00:35:16[/EDIT]
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/130920212148301.jpg[/IMG]
Suyu biraz daha yükseltmek ve hacimi arttırmak için zin malzemesinden biraz çıkardım birazda yığma yaparak ve kök ekleyerek karasal alanı yükseltip daha kullanışlı hale getirdim birazda su seviyesini yükselttim ayrıca arka tarta kuru bir miktar kum oldu bu kısma da bitki tohumu etkim hem yer hemde daha hoş durur diye(ektiğim bitki çim bu arada kedimin yediği kedi çimi. Ama daha sonra başka şeyler de deneyeceğim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/130920212148301.jpg[/IMG]
Suyu biraz daha yükseltmek ve hacimi arttırmak için zin malzemesinden biraz çıkardım birazda yığma yaparak ve kök ekleyerek karasal alanı yükseltip daha kullanışlı hale getirdim birazda su seviyesini yükselttim ayrıca arka tarta kuru bir miktar kum oldu bu kısma da bitki tohumu etkim hem yer hemde daha hoş durur diye(ektiğim bitki çim bu arada kedimin yediği kedi çimi. Ama daha sonra başka şeyler de deneyeceğim.)
Balıkları Aşılamak Mümkün Mü?
[QUOTE=bayezidibistami]Konunun açılmasının üstünden çok geçti ama okunma sayısı her gün arttığı için yazayım dedim. İnternetten kısa bir araştırma yaptım: Özellikle ticari balık üreticilerinin balıkları aşıladığını öğrendim. Aşılama enjeksiyon ile değil suya verilerek yapılıyor. [/QUOTE]
Bence yapmak mümkün ama balığın önceki sağlığı vs gibi faktörler ve daha sonraki etkenler sıkıntı olabilir ama oldukça mantıklı. Ben sadece canlı doğuranlarımı bilerek ilk aldığım zaman beyaz benek yapıyorum. Daha sonra onların yavruları vs hiç beyaz benek olmuyor. Aradaordan Su alıp az miktarda başka akvaryuma şırınga ile veriyorum
[QUOTE=bayezidibistami]Konunun açılmasının üstünden çok geçti ama okunma sayısı her gün arttığı için yazayım dedim. İnternetten kısa bir araştırma yaptım: Özellikle ticari balık üreticilerinin balıkları aşıladığını öğrendim. Aşılama enjeksiyon ile değil suya verilerek yapılıyor. [/QUOTE]
Bence yapmak mümkün ama balığın önceki sağlığı vs gibi faktörler ve daha sonraki etkenler sıkıntı olabilir ama oldukça mantıklı. Ben sadece canlı doğuranlarımı bilerek ilk aldığım zaman beyaz benek yapıyorum. Daha sonra onların yavruları vs hiç beyaz benek olmuyor. Aradaordan Su alıp az miktarda başka akvaryuma şırınga ile veriyorum
Christmas Moss (fotoğraflı)
[QUOTE=bitkili39][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225672/150920201728571.jpg[/IMG]
Mosslarımda bu şekilde kahverengi yosun gibi birşey oluşuyor.Sizce sebebi nedir? [/QUOTE]
Bende de aynı sorun birkaç akvaryum ve birkaç farklı yosun türünde belirli zamanlarda oldu halada oluyor.
Durumun İki sonu var. Biri yosun ölüyor, en azından bende öyle oldu, 2 buduyorsunuz ve %50 kurtuluyor. Çok üredikleri için pek takılıyorum ama genelde ışıksız ve doğru olmayan su şartlarından oluyor. Yada çok pislik topluyor, benim yosunlarımda tortuyu topladıkları için olmuştu. Karides ye bir çözüm yiyerek yok ediyorlar salyangozlar gibi
[QUOTE=efe0911][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211736/300820211927411.jpg[/IMG]
Aynı olay benim moss'um da var,sebebini cidden anlıyamıyorum.Su serin 24 derece en fazla,ışıklandırma 7w led lamba.[/QUOTE]
Valla rengi bir garip miş sizin Moss un
[QUOTE=bitkili39][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225672/150920201728571.jpg[/IMG]
Mosslarımda bu şekilde kahverengi yosun gibi birşey oluşuyor.Sizce sebebi nedir? [/QUOTE]
Bende de aynı sorun birkaç akvaryum ve birkaç farklı yosun türünde belirli zamanlarda oldu halada oluyor.
Durumun İki sonu var. Biri yosun ölüyor, en azından bende öyle oldu, 2 buduyorsunuz ve %50 kurtuluyor. Çok üredikleri için pek takılıyorum ama genelde ışıksız ve doğru olmayan su şartlarından oluyor. Yada çok pislik topluyor, benim yosunlarımda tortuyu topladıkları için olmuştu. Karides ye bir çözüm yiyerek yok ediyorlar salyangozlar gibi
[QUOTE=efe0911][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211736/300820211927411.jpg[/IMG]
Aynı olay benim moss'um da var,sebebini cidden anlıyamıyorum.Su serin 24 derece en fazla,ışıklandırma 7w led lamba.[/QUOTE]
Valla rengi bir garip miş sizin Moss un
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=AQUARIUM999]Bitkileri yemiyor mu o kaplumbağa ve acıkınca lepistesleri yer bence sadece kaplumbağa besleyin[/QUOTE]
Sıkıntı değil yiyebilir o arkadaşlar aslında su çekimi yaparken geldiler yavru iken yesin diye attım ama kocaman oldular
[QUOTE=AQUARIUM999]Bitkileri yemiyor mu o kaplumbağa ve acıkınca lepistesleri yer bence sadece kaplumbağa besleyin[/QUOTE]
Sıkıntı değil yiyebilir o arkadaşlar aslında su çekimi yaparken geldiler yavru iken yesin diye attım ama kocaman oldular
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=BadWolf]Hacim son derece yetersiz, bu hacimde tek başına lepistes bile beslemem ben, kaldı ki su kaplumbağası..[/QUOTE]
Haklısınız biraz az ama dediğim gibi suya nerdeyse girmiyor ancak yinede hacmi biraz arttırma yönünde birşeyler yaptım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/290820211235191.jpg[/IMG]
[QUOTE=BadWolf]Hacim son derece yetersiz, bu hacimde tek başına lepistes bile beslemem ben, kaldı ki su kaplumbağası..[/QUOTE]
Haklısınız biraz az ama dediğim gibi suya nerdeyse girmiyor ancak yinede hacmi biraz arttırma yönünde birşeyler yaptım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/290820211235191.jpg[/IMG]
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE][QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Uv ışığım var fotoğraf çekeceğim için çıkardım
Daha önce sulu alan çoğunluklu bir tasarım uyguladım ama kaplumbağamı gözlemledikten sonra kuru alanı daha çok kullandığını gördü.
Kuru alan daha yavru olduğundan oldukça yeterli ona
Lepisteslerde aslında yem değil ama son çare yemeği olarak mantıklı bir seçim normalde bitkisel yem, canlı un kurdu ve kuru karides veya canlı karides ile besliyorum
Onun dışında yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE][QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Uv ışığım var fotoğraf çekeceğim için çıkardım
Daha önce sulu alan çoğunluklu bir tasarım uyguladım ama kaplumbağamı gözlemledikten sonra kuru alanı daha çok kullandığını gördü.
Kuru alan daha yavru olduğundan oldukça yeterli ona
Lepisteslerde aslında yem değil ama son çare yemeği olarak mantıklı bir seçim normalde bitkisel yem, canlı un kurdu ve kuru karides veya canlı karides ile besliyorum
Onun dışında yorumunuz için teşekkürler
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
Ölçüler:40*30*20
Canlı Türleri: sarı karınlı kaplumbağa, Lepistes
Bitki Türleri: tütün
Tankın Yaşı:2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:mini şelale 2 li ışık
Tasarım ve Dekorasyon: denizden topladığım düz ve yuvarlak taşlar , deniz kumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858261.jpg[/IMG][EDIT]Berkant,2021-09-01 18:16:53[/EDIT]
Ölçüler:40*30*20
Canlı Türleri: sarı karınlı kaplumbağa, Lepistes
Bitki Türleri: tütün
Tankın Yaşı:2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:mini şelale 2 li ışık
Tasarım ve Dekorasyon: denizden topladığım düz ve yuvarlak taşlar , deniz kumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858261.jpg[/IMG][EDIT]Berkant,2021-09-01 18:16:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
