ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Panzivay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
149
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ekim 2020 17:07
Son Ziyaret:
06 Nisan 2026 19:29
Toplam Mesaj:
315 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Göktürk Şay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Galaxy koi dişi beta
Kelebek vatoz
Nerite ve helmet salyangoz
SON 10 MESAJI
Yengeçte Beyaz Mantar
[QUOTE=The_Cayci][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/240320222035151.jpg[/IMG]
Merhabalar. Haftada bir su değişimi yapıyorum. Bir paludaryumda bakıyorum. Bugün şans eseri fark ettim. Gözlerinin üstünde beyaz pamuk gibi mantarlar gördüm.kıskaçlarından birindede vardı ve kafa bölümünün kenarları mantarlaşmıştı. Sebebi nedir? Egeria densanın taşıdığı bir hastalık olabilir mi? Birkaç gün önce bir iki tane dikmiştim.[/QUOTE]
Tam net göremiyorum ama bende kerevit besliyorum ve bu yaralanma veya kopma zamanında yada kabuk değiştirdikten sonra bazı yerlerde oluyor kabuğu yediği için göremiyor olabilirsiniz
[QUOTE=The_Cayci][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231278/240320222035151.jpg[/IMG]
Merhabalar. Haftada bir su değişimi yapıyorum. Bir paludaryumda bakıyorum. Bugün şans eseri fark ettim. Gözlerinin üstünde beyaz pamuk gibi mantarlar gördüm.kıskaçlarından birindede vardı ve kafa bölümünün kenarları mantarlaşmıştı. Sebebi nedir? Egeria densanın taşıdığı bir hastalık olabilir mi? Birkaç gün önce bir iki tane dikmiştim.[/QUOTE]
Tam net göremiyorum ama bende kerevit besliyorum ve bu yaralanma veya kopma zamanında yada kabuk değiştirdikten sonra bazı yerlerde oluyor kabuğu yediği için göremiyor olabilirsiniz
45 Litre Walstad Parlayan Gurami Tankı
[QUOTE=nyssa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234406/240320221337551.jpg[/IMG]
Güncelleme getireyim: nihayet güzel bir fotoğrafını yakalamayı başardım birinin. Bitkiler hızla büyüyor, orman görüntüsüne yaklaşıyor.[/QUOTE]
Bende bu gurami türünden arıyorum acaba nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
[QUOTE=nyssa][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234406/240320221337551.jpg[/IMG]
Güncelleme getireyim: nihayet güzel bir fotoğrafını yakalamayı başardım birinin. Bitkiler hızla büyüyor, orman görüntüsüne yaklaşıyor.[/QUOTE]
Bende bu gurami türünden arıyorum acaba nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=Yorum yapmaz]O canlı en az 500 litre ister.
Bence kasmayın. Olmaz böyle. [/QUOTE]
Minnacık daha büyüdükçe daha büyüğe geçecek bir üstü 50 onun bir üstü 75 onun bı üstü 100 lt ye kadar yerim varda o büyüdükçe akvaryumları ona göre değiştireceğim tabiki bu sadece bu yıl için geçerli 500 maalesef [EDIT]Panzivay,2021-09-19 00:35:16[/EDIT]
[QUOTE=Yorum yapmaz]O canlı en az 500 litre ister.
Bence kasmayın. Olmaz böyle. [/QUOTE]
Minnacık daha büyüdükçe daha büyüğe geçecek bir üstü 50 onun bir üstü 75 onun bı üstü 100 lt ye kadar yerim varda o büyüdükçe akvaryumları ona göre değiştireceğim tabiki bu sadece bu yıl için geçerli 500 maalesef [EDIT]Panzivay,2021-09-19 00:35:16[/EDIT]
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/130920212148301.jpg[/IMG]
Suyu biraz daha yükseltmek ve hacimi arttırmak için zin malzemesinden biraz çıkardım birazda yığma yaparak ve kök ekleyerek karasal alanı yükseltip daha kullanışlı hale getirdim birazda su seviyesini yükselttim ayrıca arka tarta kuru bir miktar kum oldu bu kısma da bitki tohumu etkim hem yer hemde daha hoş durur diye(ektiğim bitki çim bu arada kedimin yediği kedi çimi. Ama daha sonra başka şeyler de deneyeceğim.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/130920212148301.jpg[/IMG]
Suyu biraz daha yükseltmek ve hacimi arttırmak için zin malzemesinden biraz çıkardım birazda yığma yaparak ve kök ekleyerek karasal alanı yükseltip daha kullanışlı hale getirdim birazda su seviyesini yükselttim ayrıca arka tarta kuru bir miktar kum oldu bu kısma da bitki tohumu etkim hem yer hemde daha hoş durur diye(ektiğim bitki çim bu arada kedimin yediği kedi çimi. Ama daha sonra başka şeyler de deneyeceğim.)
Balıkları Aşılamak Mümkün Mü?
[QUOTE=bayezidibistami]Konunun açılmasının üstünden çok geçti ama okunma sayısı her gün arttığı için yazayım dedim. İnternetten kısa bir araştırma yaptım: Özellikle ticari balık üreticilerinin balıkları aşıladığını öğrendim. Aşılama enjeksiyon ile değil suya verilerek yapılıyor. [/QUOTE]
Bence yapmak mümkün ama balığın önceki sağlığı vs gibi faktörler ve daha sonraki etkenler sıkıntı olabilir ama oldukça mantıklı. Ben sadece canlı doğuranlarımı bilerek ilk aldığım zaman beyaz benek yapıyorum. Daha sonra onların yavruları vs hiç beyaz benek olmuyor. Aradaordan Su alıp az miktarda başka akvaryuma şırınga ile veriyorum
[QUOTE=bayezidibistami]Konunun açılmasının üstünden çok geçti ama okunma sayısı her gün arttığı için yazayım dedim. İnternetten kısa bir araştırma yaptım: Özellikle ticari balık üreticilerinin balıkları aşıladığını öğrendim. Aşılama enjeksiyon ile değil suya verilerek yapılıyor. [/QUOTE]
Bence yapmak mümkün ama balığın önceki sağlığı vs gibi faktörler ve daha sonraki etkenler sıkıntı olabilir ama oldukça mantıklı. Ben sadece canlı doğuranlarımı bilerek ilk aldığım zaman beyaz benek yapıyorum. Daha sonra onların yavruları vs hiç beyaz benek olmuyor. Aradaordan Su alıp az miktarda başka akvaryuma şırınga ile veriyorum
Christmas Moss (fotoğraflı)
[QUOTE=bitkili39][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225672/150920201728571.jpg[/IMG]
Mosslarımda bu şekilde kahverengi yosun gibi birşey oluşuyor.Sizce sebebi nedir? [/QUOTE]
Bende de aynı sorun birkaç akvaryum ve birkaç farklı yosun türünde belirli zamanlarda oldu halada oluyor.
Durumun İki sonu var. Biri yosun ölüyor, en azından bende öyle oldu, 2 buduyorsunuz ve %50 kurtuluyor. Çok üredikleri için pek takılıyorum ama genelde ışıksız ve doğru olmayan su şartlarından oluyor. Yada çok pislik topluyor, benim yosunlarımda tortuyu topladıkları için olmuştu. Karides ye bir çözüm yiyerek yok ediyorlar salyangozlar gibi
[QUOTE=efe0911][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211736/300820211927411.jpg[/IMG]
Aynı olay benim moss'um da var,sebebini cidden anlıyamıyorum.Su serin 24 derece en fazla,ışıklandırma 7w led lamba.[/QUOTE]
Valla rengi bir garip miş sizin Moss un
[QUOTE=bitkili39][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225672/150920201728571.jpg[/IMG]
Mosslarımda bu şekilde kahverengi yosun gibi birşey oluşuyor.Sizce sebebi nedir? [/QUOTE]
Bende de aynı sorun birkaç akvaryum ve birkaç farklı yosun türünde belirli zamanlarda oldu halada oluyor.
Durumun İki sonu var. Biri yosun ölüyor, en azından bende öyle oldu, 2 buduyorsunuz ve %50 kurtuluyor. Çok üredikleri için pek takılıyorum ama genelde ışıksız ve doğru olmayan su şartlarından oluyor. Yada çok pislik topluyor, benim yosunlarımda tortuyu topladıkları için olmuştu. Karides ye bir çözüm yiyerek yok ediyorlar salyangozlar gibi
[QUOTE=efe0911][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/211736/300820211927411.jpg[/IMG]
Aynı olay benim moss'um da var,sebebini cidden anlıyamıyorum.Su serin 24 derece en fazla,ışıklandırma 7w led lamba.[/QUOTE]
Valla rengi bir garip miş sizin Moss un
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=AQUARIUM999]Bitkileri yemiyor mu o kaplumbağa ve acıkınca lepistesleri yer bence sadece kaplumbağa besleyin[/QUOTE]
Sıkıntı değil yiyebilir o arkadaşlar aslında su çekimi yaparken geldiler yavru iken yesin diye attım ama kocaman oldular
[QUOTE=AQUARIUM999]Bitkileri yemiyor mu o kaplumbağa ve acıkınca lepistesleri yer bence sadece kaplumbağa besleyin[/QUOTE]
Sıkıntı değil yiyebilir o arkadaşlar aslında su çekimi yaparken geldiler yavru iken yesin diye attım ama kocaman oldular
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=BadWolf]Hacim son derece yetersiz, bu hacimde tek başına lepistes bile beslemem ben, kaldı ki su kaplumbağası..[/QUOTE]
Haklısınız biraz az ama dediğim gibi suya nerdeyse girmiyor ancak yinede hacmi biraz arttırma yönünde birşeyler yaptım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/290820211235191.jpg[/IMG]
[QUOTE=BadWolf]Hacim son derece yetersiz, bu hacimde tek başına lepistes bile beslemem ben, kaldı ki su kaplumbağası..[/QUOTE]
Haklısınız biraz az ama dediğim gibi suya nerdeyse girmiyor ancak yinede hacmi biraz arttırma yönünde birşeyler yaptım[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/290820211235191.jpg[/IMG]
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
[QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE][QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Uv ışığım var fotoğraf çekeceğim için çıkardım
Daha önce sulu alan çoğunluklu bir tasarım uyguladım ama kaplumbağamı gözlemledikten sonra kuru alanı daha çok kullandığını gördü.
Kuru alan daha yavru olduğundan oldukça yeterli ona
Lepisteslerde aslında yem değil ama son çare yemeği olarak mantıklı bir seçim normalde bitkisel yem, canlı un kurdu ve kuru karides veya canlı karides ile besliyorum
Onun dışında yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE][QUOTE=BeyzPl]Su sığ olmuş. Tasarımı, kuru alanı yükseltecek şekilde değiştirmeye çalışın tavsiyem. Tabi suyun ve alanın az olmasında akvaryumun boyutu da rol oynamış. 20 litre nereden baksanız kaplumbağa beslemek için yeterli değil, ve siz 20 litrede kaplumbağa beslemeye çalışıyorsunuz.
Uv lamba da göremedim ben, vardır belki. Kaplumbağalar için önemli bir ekipman, yoksa temin etmeniz lazım.
Bu arada, lepistes canlı yem olarak maliyetli ve mantıksız bir seçim olmuş. Onun yerine un kurdu vb. iri kurtlar kullanabilirsiniz mesela. [/QUOTE]
Uv ışığım var fotoğraf çekeceğim için çıkardım
Daha önce sulu alan çoğunluklu bir tasarım uyguladım ama kaplumbağamı gözlemledikten sonra kuru alanı daha çok kullandığını gördü.
Kuru alan daha yavru olduğundan oldukça yeterli ona
Lepisteslerde aslında yem değil ama son çare yemeği olarak mantıklı bir seçim normalde bitkisel yem, canlı un kurdu ve kuru karides veya canlı karides ile besliyorum
Onun dışında yorumunuz için teşekkürler
Kaplumbağa Akvaryum Part 2
Ölçüler:40*30*20
Canlı Türleri: sarı karınlı kaplumbağa, Lepistes
Bitki Türleri: tütün
Tankın Yaşı:2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:mini şelale 2 li ışık
Tasarım ve Dekorasyon: denizden topladığım düz ve yuvarlak taşlar , deniz kumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858261.jpg[/IMG][EDIT]Berkant,2021-09-01 18:16:53[/EDIT]
Ölçüler:40*30*20
Canlı Türleri: sarı karınlı kaplumbağa, Lepistes
Bitki Türleri: tütün
Tankın Yaşı:2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma:mini şelale 2 li ışık
Tasarım ve Dekorasyon: denizden topladığım düz ve yuvarlak taşlar , deniz kumu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227400/260820211858261.jpg[/IMG][EDIT]Berkant,2021-09-01 18:16:53[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
