ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Amiralzao
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ekim 2020 18:29
Son Ziyaret:
22 Temmuz 2022 21:50
Toplam Mesaj:
23 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre felek
Doğum Tarihi:
25 Haziran 1993
Yaş:
33
İl:
Ankara
Meslek:
Forex Trafer
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Amiralzao
SON 10 MESAJI
Betamda Kuyruk Erimesi
[QUOTE=sowasred]2 aydır baktığım bir betam var.4-5 litrelik bir akvaryumda bakıyorum.Kuyrukları eriyor tam uzuyor diyorum bir gecede uzayan kuyruk yok oluyor.İnternetten araştırarak kuyruk erimesine iyi gelmesi amacıyla biyoteknik nitrofur isimli bir ilaç aldım ama ne miktarda ve akvaryumda mi yoksa ayrı bir kapta mı vereceğim hakkında bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233354/231220211425081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233354/231220211425171.jpg[/IMG][/QUOTE]
dostum öncelikle balığı ayrı bir yere alıp ilaçlaman gerekir diyeceğim ama betanın yaşadığı akvaryumla ilgili hiç bir bilgi yok. ısıtıcı var mı filtre var mı? Eğer yoksa tedavi etsen bile aynı sorunlar tekrar edecek. Şahsen en özel balıklardan biri betalar ama gerek fanus gerek bardak gerek saçma küçük kaplarda bakılarak canlılara eziyet ediliyor. eğer sadece 4 5 lt de bakıp kuyruk erimesi geçsin diye beklersen ne ilaç kullanırsan kullan fayda etmez. Sana tavsiyem balığı şuan ki kabında tedavi etmeye başla bu esnada da onun istediği şartlara uygun bir akvaryum kur iyileşince oraya al sonra da keyfini sür.
[QUOTE=sowasred]2 aydır baktığım bir betam var.4-5 litrelik bir akvaryumda bakıyorum.Kuyrukları eriyor tam uzuyor diyorum bir gecede uzayan kuyruk yok oluyor.İnternetten araştırarak kuyruk erimesine iyi gelmesi amacıyla biyoteknik nitrofur isimli bir ilaç aldım ama ne miktarda ve akvaryumda mi yoksa ayrı bir kapta mı vereceğim hakkında bir bilgim yok yardımcı olursanız sevinirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233354/231220211425081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233354/231220211425171.jpg[/IMG][/QUOTE]
dostum öncelikle balığı ayrı bir yere alıp ilaçlaman gerekir diyeceğim ama betanın yaşadığı akvaryumla ilgili hiç bir bilgi yok. ısıtıcı var mı filtre var mı? Eğer yoksa tedavi etsen bile aynı sorunlar tekrar edecek. Şahsen en özel balıklardan biri betalar ama gerek fanus gerek bardak gerek saçma küçük kaplarda bakılarak canlılara eziyet ediliyor. eğer sadece 4 5 lt de bakıp kuyruk erimesi geçsin diye beklersen ne ilaç kullanırsan kullan fayda etmez. Sana tavsiyem balığı şuan ki kabında tedavi etmeye başla bu esnada da onun istediği şartlara uygun bir akvaryum kur iyileşince oraya al sonra da keyfini sür.
Cüce Vatoz Neden Ölür?
Dostum bende bu konuda tecrübelerimi paylaşayım. Vatozlara karşı her zaman ilgim fazla oldu cüce, leopar, tül beyaz, süper red, lda ve borneo bakımını üstlendiğim türlerdi. Çoğunda zeminde siyah heagen kum kullandım. Edindiğim bilgilere göre heagen kum suya demir salınımı yapıyor yönündeydi ama bitkili akvaryumlarda demir bitkileri pozitif yönde etkiyen bir element. Oturmuş bir akvaryum bitkilerin gelişip serpildiği bakteri kültürünün oluştuğu biyolojik dengenin sağlandığı tanklarda bu sorunu sistem kendisi ortadan kaldırayor. Vatozlar saklanma alanları isterler bitkilerin arasında yada kayalaeın altında. Akvaryuma kesinlikle mangrow kökü eklemelisin. Vatozlar gerçekten zırhlı tam donanımlı tank gibidirler ama bütün canlılarda olduğu gibi küçükleri hassastır. 10cm altındaki vatozları su değişimi, ışık şiddeti, sıcaklık, su değerleri ve tuz gibi en ufak değişime karşı koruman gerekir. THeves edip eve getirdiğimiz 10cm altı vatozlar bu süreçlerden çok zor sağ çıkar. Balığı satanlar bunu umırsamaz çünkü sana tekrar satmak onların işine gelir. Sistemin biraz oturmasını bekle, sağlıklı balık aldığına emin ol sonrada vatozlaeın keyfini sür. İyi hobiler
Dostum bende bu konuda tecrübelerimi paylaşayım. Vatozlara karşı her zaman ilgim fazla oldu cüce, leopar, tül beyaz, süper red, lda ve borneo bakımını üstlendiğim türlerdi. Çoğunda zeminde siyah heagen kum kullandım. Edindiğim bilgilere göre heagen kum suya demir salınımı yapıyor yönündeydi ama bitkili akvaryumlarda demir bitkileri pozitif yönde etkiyen bir element. Oturmuş bir akvaryum bitkilerin gelişip serpildiği bakteri kültürünün oluştuğu biyolojik dengenin sağlandığı tanklarda bu sorunu sistem kendisi ortadan kaldırayor. Vatozlar saklanma alanları isterler bitkilerin arasında yada kayalaeın altında. Akvaryuma kesinlikle mangrow kökü eklemelisin. Vatozlar gerçekten zırhlı tam donanımlı tank gibidirler ama bütün canlılarda olduğu gibi küçükleri hassastır. 10cm altındaki vatozları su değişimi, ışık şiddeti, sıcaklık, su değerleri ve tuz gibi en ufak değişime karşı koruman gerekir. THeves edip eve getirdiğimiz 10cm altı vatozlar bu süreçlerden çok zor sağ çıkar. Balığı satanlar bunu umırsamaz çünkü sana tekrar satmak onların işine gelir. Sistemin biraz oturmasını bekle, sağlıklı balık aldığına emin ol sonrada vatozlaeın keyfini sür. İyi hobiler
Akvaryum Arka Fon
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Camı değil ama akvaryumun arka camı genişliğinde çift kat boyadığım ahşap olabilir plastik olabilir esnek strafor tarzı malzemeleri istediğim fon rengine boyayıp akvaryumun önünde durduğu Duvarla akvaryum arka camına yasladığım arka fonlar kullanıyorum son derece memnunum .
Üç adet ayrı uygulamam ilki koyu mavi sonraki iki adeti Siyah .
[B]İlk Uygulamam .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/240320182107221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/190320181702501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/240320182224271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/230320182223291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/180420181818081.jpg[/IMG]
[B]İkinci Uygulamam .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/151220211459391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/151220211456311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/141120202024561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/171220201619081.jpg[/IMG]
[B]Son uygulamam .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/141220201833131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Dostum müthiş olmuş fotoları inceleyip dönüş yapacağım eline sağlık
Hem pratik hem daha sonra istediğin renge çevirebileceğim hem de arkayı tek dolgun renkte gösteriyor gerçekten aradığım böyle bir şeydi.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Camı değil ama akvaryumun arka camı genişliğinde çift kat boyadığım ahşap olabilir plastik olabilir esnek strafor tarzı malzemeleri istediğim fon rengine boyayıp akvaryumun önünde durduğu Duvarla akvaryum arka camına yasladığım arka fonlar kullanıyorum son derece memnunum .
Üç adet ayrı uygulamam ilki koyu mavi sonraki iki adeti Siyah .
[B]İlk Uygulamam .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/240320182107221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/190320181702501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/240320182224271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/230320182223291.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/180420181818081.jpg[/IMG]
[B]İkinci Uygulamam .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/151220211459391.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/151220211456311.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/141120202024561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/171220201619081.jpg[/IMG]
[B]Son uygulamam .[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/141220201833131.jpg[/IMG][/QUOTE]
Dostum müthiş olmuş fotoları inceleyip dönüş yapacağım eline sağlık
Hem pratik hem daha sonra istediğin renge çevirebileceğim hem de arkayı tek dolgun renkte gösteriyor gerçekten aradığım böyle bir şeydi.
Akvaryum Arka Fon
Arkadaşlar herkese iyi hobiler. Daha önce çift taraflı kullandığım akvaryumun şuan arka cephesini kapatmak istiyorum. Cam boyası ile siyaha boyasam nasıl olur? Daha önce başka akvaryumumda araç filmi ve 3d baskı denedim fakat istediğim verimi alamadım. Cam boyası ile koyu tek renk görüntüyü elde etmek nasıl olur daha önce deneyen ya da cam boyasıyla başka alanlarda tecrübesi olan varsa tavsiye ve fikirlere açığım.
Arkadaşlar herkese iyi hobiler. Daha önce çift taraflı kullandığım akvaryumun şuan arka cephesini kapatmak istiyorum. Cam boyası ile siyaha boyasam nasıl olur? Daha önce başka akvaryumumda araç filmi ve 3d baskı denedim fakat istediğim verimi alamadım. Cam boyası ile koyu tek renk görüntüyü elde etmek nasıl olur daha önce deneyen ya da cam boyasıyla başka alanlarda tecrübesi olan varsa tavsiye ve fikirlere açığım.
Bitki Önerisi
[QUOTE=yesilzeytink]Anubias bitkisi de güzel gözüküyor bakımı zor mu?[/QUOTE]
Işık ihtiyacı düşüktür kaya, dal vb. bir yere tutturduğunda gayette güzel gelişir. 3 yaprak aldığım anubias yaklaşık 1 senede 20 yaprağı geçti. Rizomdan 2ye böldüm 2 parçada gelişmeye devam etti
[QUOTE=yesilzeytink]Anubias bitkisi de güzel gözüküyor bakımı zor mu?[/QUOTE]
Işık ihtiyacı düşüktür kaya, dal vb. bir yere tutturduğunda gayette güzel gelişir. 3 yaprak aldığım anubias yaklaşık 1 senede 20 yaprağı geçti. Rizomdan 2ye böldüm 2 parçada gelişmeye devam etti
Antik Şehir Temalı Akvaryum
[QUOTE=ernebogza]
Çok teşekkürler. Bitkileri nereden temin edebilirim acaba?[/QUOTE]
Akvaryumcularda genelde olur internettende sipariş verebilirsin. Alçı konusu daha önemli eğer suya salınım yaparsa malzemeler tankın dengeye oturmaz emeğin boşa gider. yine forumda bitkiler hakkında her türlü bilgi var.
[QUOTE=ernebogza]
Çok teşekkürler. Bitkileri nereden temin edebilirim acaba?[/QUOTE]
Akvaryumcularda genelde olur internettende sipariş verebilirsin. Alçı konusu daha önemli eğer suya salınım yaparsa malzemeler tankın dengeye oturmaz emeğin boşa gider. yine forumda bitkiler hakkında her türlü bilgi var.
Akvaryum Taşıma
Herkese iyi günler. Taşınma bitti :) Birkaç cümleyle yaşadıklarımı anlatayım. Öncelikle soğuk havada taşınıyorsanız canlıları elden çıkarmanız herkes için daha sağlıklı. Kalan balıkları da arkadaşlarıma dağıttım. Bitkileri gazeteye sarıp poşetlerde getirdim fakat onlar bile soğuktan kötü etkilendi. Bugun itibariyle zemini ve bitkileri kurdum bakalım. İlerleyen vakitlerde yine tankımı buraya ekleyeceğim daha ne kuracağıma karar vermedim. Bu arada enakliyattan akvaryumunuzu güvenli bir şekilde taşıyabilirsiniz. Akvaryumu elden çıkarmadım. Herkese iyi hobiler.
Herkese iyi günler. Taşınma bitti :) Birkaç cümleyle yaşadıklarımı anlatayım. Öncelikle soğuk havada taşınıyorsanız canlıları elden çıkarmanız herkes için daha sağlıklı. Kalan balıkları da arkadaşlarıma dağıttım. Bitkileri gazeteye sarıp poşetlerde getirdim fakat onlar bile soğuktan kötü etkilendi. Bugun itibariyle zemini ve bitkileri kurdum bakalım. İlerleyen vakitlerde yine tankımı buraya ekleyeceğim daha ne kuracağıma karar vermedim. Bu arada enakliyattan akvaryumunuzu güvenli bir şekilde taşıyabilirsiniz. Akvaryumu elden çıkarmadım. Herkese iyi hobiler.
Antik Şehir Temalı Akvaryum
Subulata, saz ve cüce amazon hançeri temayla güzel durabileceğini düşünüyorum. Subulata yavaş gelişim gösterir ama ışık ihtiyacını karşılarsan zeminde kaplamasını istediğin yere sazlarla birlikte kaplar. kaya üstünde genelde moss çeşitleri tercih ediliyor onları da araştırabilirsin. Anubias kaya kök gibi zeminlere güzelce tutunup gelişimi yavaş ama kolay bir bitki bu temaya anubias kesinlikte eklemelisin iyi hobiler.
Subulata, saz ve cüce amazon hançeri temayla güzel durabileceğini düşünüyorum. Subulata yavaş gelişim gösterir ama ışık ihtiyacını karşılarsan zeminde kaplamasını istediğin yere sazlarla birlikte kaplar. kaya üstünde genelde moss çeşitleri tercih ediliyor onları da araştırabilirsin. Anubias kaya kök gibi zeminlere güzelce tutunup gelişimi yavaş ama kolay bir bitki bu temaya anubias kesinlikte eklemelisin iyi hobiler.
Akvaryum Taşıma
[QUOTE=Yorum yapmaz]Ben 1 km öteye taşındım tüm bitkileri canlıları ne varsa verdim.
Taşınmak kolay değil, nerdeyse ilk akvaryumu 1 ay sonra kurmaya başladım. [/QUOTE]
İnanın ev bulma, iş, çevre hiçbiri akvaryumu nasıl götüreceğim ladar strese sokmadı. ://
[QUOTE=Yorum yapmaz]Ben 1 km öteye taşındım tüm bitkileri canlıları ne varsa verdim.
Taşınmak kolay değil, nerdeyse ilk akvaryumu 1 ay sonra kurmaya başladım. [/QUOTE]
İnanın ev bulma, iş, çevre hiçbiri akvaryumu nasıl götüreceğim ladar strese sokmadı. ://
Akvaryum Taşıma
[QUOTE=tathadr]Merhaba, bende önce Ankara -istanbul sonra İstanbul-Ankara taşıma yaptım. Akvaryumda öncelikle tabanında kum taş olmamalı, taşıyacak kişilere de önceden akvaryumu belirtin koltuk takımı taşımayı bir akvaryuma tercih ediyorlar çünkü bilerek gelsinler sıkıntı çıkmasın. taşıyacak kişilerin korucu ikpmanı oluyor onunla sardıktan sonra akvaryum işi tamadır.Balıklara gelince hava benimde taşıdığım zamandaki gibi soğuktu.Kendi aracınızla seyahat ediyorsanız araç koltukları kısmında taşırsanız sıcaklık bakımından bir sıkıntı olmuyor.Ben hava motoru kullanmadım. ama üstte de belirtilen gibi melekler için hava motoruna ihtiyacınız olacaktır.Taşınmadan bir gece önce akvaryum boşaltın evdeki damacana kova yada bidon neyle taşıyacaksanız bir gece filtre çalışır şekilde orda balıkları bekletip yarında biraz su değişimi ile paketleyip gitmek en iyisi olacaktır.
Hayırlı yolcular dilerim.[/QUOTE]
E nakliyat üstünden fiyat ve güveniliklik açısından değerlendirip dediğiniz gibi özellikle akvaryumun bütünlüğünü korumam öncelikli hedefim. Zaten akvaryum dışında ne ağor ne zahmetli bir eşya olmayacak strofar battaniye gibi titreşimi en aza indirerek götirmelerini sağlayacağım
[QUOTE=Rhyno]Zor bir işe girişiyorsunuz herşeyi en baştan yapmak zorunda kalacaksınız.
suyu tamamen boşaltıp sadece kumu bırakın akvaryumun içinde
Bitkileri de balık taşıma torbasına koyup güzelce paketleyin.
Arkadaşların dediği gibi balıkları verebilirsiniz çünkü yeniden kurduğunuzda bakteri döngüsü oluşmamış olacak.
Kurulum yaptıktan sonra mutalaka bakteri kültürü kullanın derim seachem stablitiy olur sera nitrivec olur .
İlave olarak reeflowers bacteria feeder kullanın.
[/QUOTE]
Dostum verebileveklerimi verfim ama frenatus ve labio 15cm 2 yıldır beraberiz onları bırakmak istemiyorum melekleri kararsızım onlarafa süreç netleşince verecwğim. Tekrar kültür oluşturma zemin kurma bu süreç için hsr bakımdan hazırım. Bakalım ne kadar başarabileceğim
[QUOTE=tathadr]Merhaba, bende önce Ankara -istanbul sonra İstanbul-Ankara taşıma yaptım. Akvaryumda öncelikle tabanında kum taş olmamalı, taşıyacak kişilere de önceden akvaryumu belirtin koltuk takımı taşımayı bir akvaryuma tercih ediyorlar çünkü bilerek gelsinler sıkıntı çıkmasın. taşıyacak kişilerin korucu ikpmanı oluyor onunla sardıktan sonra akvaryum işi tamadır.Balıklara gelince hava benimde taşıdığım zamandaki gibi soğuktu.Kendi aracınızla seyahat ediyorsanız araç koltukları kısmında taşırsanız sıcaklık bakımından bir sıkıntı olmuyor.Ben hava motoru kullanmadım. ama üstte de belirtilen gibi melekler için hava motoruna ihtiyacınız olacaktır.Taşınmadan bir gece önce akvaryum boşaltın evdeki damacana kova yada bidon neyle taşıyacaksanız bir gece filtre çalışır şekilde orda balıkları bekletip yarında biraz su değişimi ile paketleyip gitmek en iyisi olacaktır.
Hayırlı yolcular dilerim.[/QUOTE]
E nakliyat üstünden fiyat ve güveniliklik açısından değerlendirip dediğiniz gibi özellikle akvaryumun bütünlüğünü korumam öncelikli hedefim. Zaten akvaryum dışında ne ağor ne zahmetli bir eşya olmayacak strofar battaniye gibi titreşimi en aza indirerek götirmelerini sağlayacağım
[QUOTE=Rhyno]Zor bir işe girişiyorsunuz herşeyi en baştan yapmak zorunda kalacaksınız.
suyu tamamen boşaltıp sadece kumu bırakın akvaryumun içinde
Bitkileri de balık taşıma torbasına koyup güzelce paketleyin.
Arkadaşların dediği gibi balıkları verebilirsiniz çünkü yeniden kurduğunuzda bakteri döngüsü oluşmamış olacak.
Kurulum yaptıktan sonra mutalaka bakteri kültürü kullanın derim seachem stablitiy olur sera nitrivec olur .
İlave olarak reeflowers bacteria feeder kullanın.
[/QUOTE]
Dostum verebileveklerimi verfim ama frenatus ve labio 15cm 2 yıldır beraberiz onları bırakmak istemiyorum melekleri kararsızım onlarafa süreç netleşince verecwğim. Tekrar kültür oluşturma zemin kurma bu süreç için hsr bakımdan hazırım. Bakalım ne kadar başarabileceğim
SON MESAJLAR
- Geophagus Tapajos MurathanM, 00:40
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Zaid, 23:42
Akvaryum Bilimi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:30
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:30
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:30
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:30
- Hobiciden Kaliteli Bitkiler( Takasa Açık) sakal34 00:05
- Cryptocoryne Wendtii Flamingo sakal34 00:05
- Anubias emregungor 23:49
- Christmass Moss emregungor 23:49
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Enestr,
SeaWorld,
Malawi market,
0rnn,
Cyber_Scout,
Maverickse,
Kuduoglu,
Sungurr,
osmandbnl,
poysub,
sina cen,
Emraharas,
Ehtiyar,
MiSoSiKiaN,
Umutoty,
Mirt,
yeekim,
pusathan01,
Tata,
EmiirKaan,
Joec,
Mustafa Uzlu,
Altonn,
TuRKeR,
Goldfish2000,
gattar5050,
Tustwis,
AtaDemircii,
omerkaya40,
ternapi,
Hüseyin Saka,
Levent balık,
Mehmet yunus,
MurathanM,
hkahraman,
Osmand,
Jotunheim,
√olkaπ,
sakal34,
onur228,
Shortbuff,
nurtensultan,
eackgzz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
