ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SydeFQ
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2020 16:05
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2022 16:32
Toplam Mesaj:
33 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
KKTC
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=Agnetuta]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir. [/QUOTE]
150 litre için saniyede kaç damla veriyorsunuz?
[QUOTE=Agnetuta]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir. [/QUOTE]
150 litre için saniyede kaç damla veriyorsunuz?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bu gibi durumlar için maskeleme bandı kullanıyoruz kağıt bant hiç bir yere bulaşmıyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/07.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Ayrıca bu işlemler Silikon kurumaya yüz tutunca hemen ivedilikle yapılır. Kuruduktan sonrada o kısımlar tiftik tiftik kalır silikon büzüşme yapar .
Daha sonra silikon çekilip tüm düzenleme düzeltmeler yapılır daha sonrasında kağıt bantlar alınır ip gibi yapılmış çizgiler köşeler görüntü silikon yüzeyleri elde edilir ondan sonra az burasını çekeyim yok şurasını düzelteyim yaparsanız tam bir fiyasko olur [:(]
Kağıt maskeleme bantların amacı sağa sola bulaşmayı önlemek ve düzgün pürüzsüz ip gibi köşeler yüzeyler sağlamak Silikon tam donduktan sonra bunu sağlayamayız elde edemeyiz bantları alınca üzerindeki silikon kağıt banda yapış mamasından silikonların istenmeyen fazlalıkları orada kalır bantla gelmez silikon tam kurumaya yüz tutarken veya yeniyken kağıt bant üzerine gelmiş bulaşmış silikonları diğer orada kalması gereken kısımdan ayırıp alabiliriz .[/QUOTE]
Şimdi bantlar silikon kurumadan hemen mi çıkarılıyor?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bu gibi durumlar için maskeleme bandı kullanıyoruz kağıt bant hiç bir yere bulaşmıyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/07.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Ayrıca bu işlemler Silikon kurumaya yüz tutunca hemen ivedilikle yapılır. Kuruduktan sonrada o kısımlar tiftik tiftik kalır silikon büzüşme yapar .
Daha sonra silikon çekilip tüm düzenleme düzeltmeler yapılır daha sonrasında kağıt bantlar alınır ip gibi yapılmış çizgiler köşeler görüntü silikon yüzeyleri elde edilir ondan sonra az burasını çekeyim yok şurasını düzelteyim yaparsanız tam bir fiyasko olur [:(]
Kağıt maskeleme bantların amacı sağa sola bulaşmayı önlemek ve düzgün pürüzsüz ip gibi köşeler yüzeyler sağlamak Silikon tam donduktan sonra bunu sağlayamayız elde edemeyiz bantları alınca üzerindeki silikon kağıt banda yapış mamasından silikonların istenmeyen fazlalıkları orada kalır bantla gelmez silikon tam kurumaya yüz tutarken veya yeniyken kağıt bant üzerine gelmiş bulaşmış silikonları diğer orada kalması gereken kısımdan ayırıp alabiliriz .[/QUOTE]
Şimdi bantlar silikon kurumadan hemen mi çıkarılıyor?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
[QUOTE=erkanmazici]Yapmayı düşündüğünüz model sağlıklı olmaz. Bu konuda tercih yapma hakkınız yok aslında. Dikey olarak yerleştirilen camlar, taban camının üzerine yapıştırılmalıdır. Yapmayı düşündüğünüz modelde, tabanda silikon alanlar yer alacak. Su doldurulduğunda silikonda esneme olmaktadır. Böyle olduğunda, tabanda kopmaya müsait zayıf alanlar oluşur. Bu en iyi ihtimalle sızdırma olacaktır, akvaryum komple patlayabilir. Sitede gösterilen modeli uygulamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, genelde yapıştırma sürecinde silikon her yere bulaşıyor veya temiz bir görüntü sağlamıyor. Temiz bir yapıştırma için ne önerirsiniz?. Bir de bant yapıştırıldığında silikonlar kuruduktan sonra mı çıkarılmalı yoksa kurumadan önce mi?
[QUOTE=erkanmazici]Yapmayı düşündüğünüz model sağlıklı olmaz. Bu konuda tercih yapma hakkınız yok aslında. Dikey olarak yerleştirilen camlar, taban camının üzerine yapıştırılmalıdır. Yapmayı düşündüğünüz modelde, tabanda silikon alanlar yer alacak. Su doldurulduğunda silikonda esneme olmaktadır. Böyle olduğunda, tabanda kopmaya müsait zayıf alanlar oluşur. Bu en iyi ihtimalle sızdırma olacaktır, akvaryum komple patlayabilir. Sitede gösterilen modeli uygulamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, genelde yapıştırma sürecinde silikon her yere bulaşıyor veya temiz bir görüntü sağlamıyor. Temiz bir yapıştırma için ne önerirsiniz?. Bir de bant yapıştırıldığında silikonlar kuruduktan sonra mı çıkarılmalı yoksa kurumadan önce mi?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
Merhabalar,
88x38x40h boyutlarında cam kestirmeyi düşünüyorum fakat sitedeki hesaplama tabanın üstünden yapıştırmak için sanırım hesaplanmış. Ben yandan yapıştırmak istiyorum. Bu durumda hesaplamalarım nasıl yapılmalı?
[IMG]https://i.hizliresim.com/m4j0s15.png[/IMG]
Merhabalar,
88x38x40h boyutlarında cam kestirmeyi düşünüyorum fakat sitedeki hesaplama tabanın üstünden yapıştırmak için sanırım hesaplanmış. Ben yandan yapıştırmak istiyorum. Bu durumda hesaplamalarım nasıl yapılmalı?
[IMG]https://i.hizliresim.com/m4j0s15.png[/IMG]
Moss Sarma
[QUOTE=İlsiuon]Merhabalar, plastik sinekliğe moss sarabilirmiyiz? Hem daha halı gibi durur hemde plastik bi zarari olmaz.[/QUOTE]
Kendim şahsen kullanıyorum bir sıkıntı çıkarmadı şu ana kadar. Youtube'ta videosu var hatta buraya bırakayım, benim akvaryumumdan dolayı ilk zamanlar çok gelişim göstermedi fakat son bir haftadır gözle görünür gelişme var.
[VID]https://youtu.be/EY_aAvpxmd4[/VID]
[QUOTE=İlsiuon]Merhabalar, plastik sinekliğe moss sarabilirmiyiz? Hem daha halı gibi durur hemde plastik bi zarari olmaz.[/QUOTE]
Kendim şahsen kullanıyorum bir sıkıntı çıkarmadı şu ana kadar. Youtube'ta videosu var hatta buraya bırakayım, benim akvaryumumdan dolayı ilk zamanlar çok gelişim göstermedi fakat son bir haftadır gözle görünür gelişme var.
[VID]https://youtu.be/EY_aAvpxmd4[/VID]
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=brigantes]5e 10 kereste alıp kendiniz masa yapabilirsiniz, ömürlük oluyor. [/QUOTE]
Yapabilecek zamanim yok zaten burada 4x4 kerestenin 4m fiyatı 60tl kurtarmıyor. Yukarıda attığım dolap kaldırırsa onu alacağım
[QUOTE=brigantes]5e 10 kereste alıp kendiniz masa yapabilirsiniz, ömürlük oluyor. [/QUOTE]
Yapabilecek zamanim yok zaten burada 4x4 kerestenin 4m fiyatı 60tl kurtarmıyor. Yukarıda attığım dolap kaldırırsa onu alacağım
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=brigantes]Savunanlar olacaktır muhtemelen ama bana kalırsa beş para etmeyen bir sistem. 2 3 günde bitiyor taş çatlasın bir haftada, o da aşırı az verirseniz . Mayalı bile onun yanında daha iyi. Tabi en iyi ve rahatı tüp hele o hacimde başka bişeyle uğraşmayın bence. [/QUOTE]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu
[QUOTE=brigantes]Savunanlar olacaktır muhtemelen ama bana kalırsa beş para etmeyen bir sistem. 2 3 günde bitiyor taş çatlasın bir haftada, o da aşırı az verirseniz . Mayalı bile onun yanında daha iyi. Tabi en iyi ve rahatı tüp hele o hacimde başka bişeyle uğraşmayın bence. [/QUOTE]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu
Dıy Co2 Verimi (250lt)
Merhaba bir konu kafama takıldı size danışmak istedim. Biliniyor ki DIY CO2 sistemleri var karbonat ve limon tuzu ile yapılan, ben bunun 250lt akvaryum için ne kadar verimli olacağını merak ediyorum ve bu sistem istikrarlı bir sistem mi? Yani mayalı gibi dalgalanmalar yaratır mı ve sorun çıkarır mı
Merhaba bir konu kafama takıldı size danışmak istedim. Biliniyor ki DIY CO2 sistemleri var karbonat ve limon tuzu ile yapılan, ben bunun 250lt akvaryum için ne kadar verimli olacağını merak ediyorum ve bu sistem istikrarlı bir sistem mi? Yani mayalı gibi dalgalanmalar yaratır mı ve sorun çıkarır mı
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=Mert3eki]Köpük tahtalar kırılırsa düşüşü yumuşatır ve evet tahtanın üstüne tahta koyarsanız daha sağlam olur ancak çok kalın olmasın ağırlık dayanmaya bilr bacaklar sallana bilir ve o dediğim köşeliği kullanın çok sağlam olur aykalr sağlanmaz ve üste bir tahta gerekmez ama o boşluklar kapatılmalı[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir de bu kaldırır mi?
[IMG]https://i.hizliresim.com/88wa0h7.jpg[/IMG][EDIT]SydeFQ,2021-07-20 15:35:23[/EDIT]
Ona göre alacağım bunu
[QUOTE=Mert3eki]Köpük tahtalar kırılırsa düşüşü yumuşatır ve evet tahtanın üstüne tahta koyarsanız daha sağlam olur ancak çok kalın olmasın ağırlık dayanmaya bilr bacaklar sallana bilir ve o dediğim köşeliği kullanın çok sağlam olur aykalr sağlanmaz ve üste bir tahta gerekmez ama o boşluklar kapatılmalı[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir de bu kaldırır mi?
[IMG]https://i.hizliresim.com/88wa0h7.jpg[/IMG][EDIT]SydeFQ,2021-07-20 15:35:23[/EDIT]
Ona göre alacağım bunu
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=Mert3eki]Kaldırmaz gibi duruyor yapabileceğiniz kenar boşlukların sağlam ahşap plaka (mdf felan) takmanız be masanın üstüne bir tahta plaka daha koymanız o zaman daha sağlam olur ama o akvaryum dışında hiçbir eşya koymayın masaya bide tahtaları kesişim yerlerine birleştirici köşeler var şimdi isimlerini hatırlayamadım onu takın çok daha sağlam olur bütçeniz olunca daha kaliteli bir masa alırsınız. İyi hobiler. [/QUOTE]
Dolabın üstündeki tahta zaten ekstra onun üstüne de mi koyayım bir tane daha? Ayrıca altına köpük koysam ne kadar etkisi olur?
[QUOTE=Mert3eki]Kaldırmaz gibi duruyor yapabileceğiniz kenar boşlukların sağlam ahşap plaka (mdf felan) takmanız be masanın üstüne bir tahta plaka daha koymanız o zaman daha sağlam olur ama o akvaryum dışında hiçbir eşya koymayın masaya bide tahtaları kesişim yerlerine birleştirici köşeler var şimdi isimlerini hatırlayamadım onu takın çok daha sağlam olur bütçeniz olunca daha kaliteli bir masa alırsınız. İyi hobiler. [/QUOTE]
Dolabın üstündeki tahta zaten ekstra onun üstüne de mi koyayım bir tane daha? Ayrıca altına köpük koysam ne kadar etkisi olur?
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
