ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Adler1903
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Temmuz 2020 15:50
Son Ziyaret:
19 Şubat 2026 08:21
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
onur akkaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Metalurji ve Malzeme Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
onur
SON 10 MESAJI
Permasol - Poso Salyangoz
Bilgi için teşekkürler..
Metilen mavisini ve tuz banyosunu çok kullanmıyorsunuz sanırım..
Bilgi için teşekkürler..
Metilen mavisini ve tuz banyosunu çok kullanmıyorsunuz sanırım..
İc Sump Sistemi Hakkinda
Merhabalar herkese,
Sumpla ilgili aklıma bir şey takıldı. Saçma olabilir, kusura bakmayın. Sump sisteminde dışarıda hava besleme olmuyor sadece hava sirkülasyonu yapılıyor. Oksijen ihtiyacını karşılamak için tanka hava taşı ilavesi gerekir mi? Canlılar yeterli havayı nasıl alıyorlar?
Teşekkürler şimdiden...
Merhabalar herkese,
Sumpla ilgili aklıma bir şey takıldı. Saçma olabilir, kusura bakmayın. Sump sisteminde dışarıda hava besleme olmuyor sadece hava sirkülasyonu yapılıyor. Oksijen ihtiyacını karşılamak için tanka hava taşı ilavesi gerekir mi? Canlılar yeterli havayı nasıl alıyorlar?
Teşekkürler şimdiden...
Akvaryum Ön Cam Değişimi
Merhaba Arkadaşlar,
Nasıl yaptınız cam değişimini?
Camcı mı halletti?
Birde ekstra clear bulmak da sıkıntılı..
Merhaba Arkadaşlar,
Nasıl yaptınız cam değişimini?
Camcı mı halletti?
Birde ekstra clear bulmak da sıkıntılı..
İç Sump Planlama
[QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Bu yaptığımız planlama nasıl oldu? Performansı hakkında bilgi verebilir misiniz?
Ben de aynı projeden yapmayı planlıyorum :)
[QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=renoibo]Selam Arkadaşlar birçok forum arkadaşın yapımlarını inceleyerek genel olarak konuların tamamlanmaması ve gerekli son oluşumları hakkında eksiklikeri olmakta umarım bu konuda öyle kalmaz .
Öncelikle uygulamak istediğim tank 100x45x60h
Oluşturduğum plan ölçülerini değerlendirip olabilmesi için gerekli kısımları ekleyebilirseniz sevinirim.
Planlama aşamasında olduğum iç sump portatif olması ile kullanımını düşünmekteyim çizimdeki planda görebileceğiniz eksik fazla olması gerekenler hakkında paylaşımlarınızı beklemekteyim.
İç sump kullanan arkadaşlar mümkünse yaşadıkları sorunları belirtirse daha verimli bir çalışma olacaktır şimdiden teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/164246/Sump_Dizayn.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Bu yaptığımız planlama nasıl oldu? Performansı hakkında bilgi verebilir misiniz?
Ben de aynı projeden yapmayı planlıyorum :)
Yan Sump İçin Kafa Motoru Seçimi? (jbl/eheim)
Merhaba Arkadaşlar,
150x50x50 yan sumplı akvaryum için hangi kafa motorunu önerirsiniz?
Araştırma yaptığım bazıları saatteki debiyi -- litre x 3 olarak söylüyorlar.
450 x 3 = 1350 L / saat diye çıkıyor.
Bu litre hesabında da aksesuvar ve malzemeler hacimden düşülürse, 1350 litreden daha az çıkacaktır.
Orta amerika bitkili akvaryum düşünüyorum.
Sizce, uygun kafa motoru hangi model olacaktır?
Benim acemiliğim aşağıdakileri çıkarabildim:
-Venusaqua E3303 Akvaryum Kafa Motoru 1500 Lt / H 26w Venusaqua E3303 --- 105 TL
- Sobo WP-4500 Akvaryum Kafa (Sump) Motoru, 2000 Lt/saat + Aparatlar, 40W -- 130 TL
- Eheim Compact On 1000 Kafa Motoru, 1000lt/saat, 15W -- 287 TL
Şimdiden teşekkür ederim..
Merhaba Arkadaşlar,
150x50x50 yan sumplı akvaryum için hangi kafa motorunu önerirsiniz?
Araştırma yaptığım bazıları saatteki debiyi -- litre x 3 olarak söylüyorlar.
450 x 3 = 1350 L / saat diye çıkıyor.
Bu litre hesabında da aksesuvar ve malzemeler hacimden düşülürse, 1350 litreden daha az çıkacaktır.
Orta amerika bitkili akvaryum düşünüyorum.
Sizce, uygun kafa motoru hangi model olacaktır?
Benim acemiliğim aşağıdakileri çıkarabildim:
-Venusaqua E3303 Akvaryum Kafa Motoru 1500 Lt / H 26w Venusaqua E3303 --- 105 TL
- Sobo WP-4500 Akvaryum Kafa (Sump) Motoru, 2000 Lt/saat + Aparatlar, 40W -- 130 TL
- Eheim Compact On 1000 Kafa Motoru, 1000lt/saat, 15W -- 287 TL
Şimdiden teşekkür ederim..
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]Mümkün tabi . Ama karma amerikan akvaryumları için , cinsiyetlerinden balıkların karakterlerini tanımaya kadar sözkonusu türlere karşı biraz tecrübe isteyen ,ilerleyen zamanlarda düşülmesi daha mantıklı olan kurulumlar diye düşünüyorum.
Yanlış anlamayın uzun süredir hobi ile uğraşan hobicinin elinde zaten 3-4 tane akvaryum da yeri de vardır. Balıkların agresifliklerinden doğan yaralanmalar ,hastalıklar için anında ayırabilir.
Yüksek litrelerde su klitesini stabil tutmak onun için sorun değildir vesaire vesaire..[:)]
Hem karma amerikan ,hem bitki biraz başlangıçta zor girişimler ama mümkündür tabi. Bu işmgönül işi ,öğrenme araştırma işi[:)]
[/QUOTE]
Üstadım senin sumpla ilgili yazıların da harika.. Kendi tankımı sayenizde yapabileceğim. 120x50x60 + yandan sumplı.. gönül ister ustasına yaptıralım ama mobilyasıyla 2bin çekiyorlar.. Bir de masif ağaç olsun dediğinizde, eve uygun, fiyat yürüyor gidiyor... Sanırım siz de İzmir desiniz? Bildiğiniz akvaryum ustası yer var mı ve önereceğiniz mağaza vs. ? Çok soru sordum ama camları nasıl önerirsiniz?
[QUOTE=Ibrahim90]Mümkün tabi . Ama karma amerikan akvaryumları için , cinsiyetlerinden balıkların karakterlerini tanımaya kadar sözkonusu türlere karşı biraz tecrübe isteyen ,ilerleyen zamanlarda düşülmesi daha mantıklı olan kurulumlar diye düşünüyorum.
Yanlış anlamayın uzun süredir hobi ile uğraşan hobicinin elinde zaten 3-4 tane akvaryum da yeri de vardır. Balıkların agresifliklerinden doğan yaralanmalar ,hastalıklar için anında ayırabilir.
Yüksek litrelerde su klitesini stabil tutmak onun için sorun değildir vesaire vesaire..[:)]
Hem karma amerikan ,hem bitki biraz başlangıçta zor girişimler ama mümkündür tabi. Bu işmgönül işi ,öğrenme araştırma işi[:)]
[/QUOTE]
Üstadım senin sumpla ilgili yazıların da harika.. Kendi tankımı sayenizde yapabileceğim. 120x50x60 + yandan sumplı.. gönül ister ustasına yaptıralım ama mobilyasıyla 2bin çekiyorlar.. Bir de masif ağaç olsun dediğinizde, eve uygun, fiyat yürüyor gidiyor... Sanırım siz de İzmir desiniz? Bildiğiniz akvaryum ustası yer var mı ve önereceğiniz mağaza vs. ? Çok soru sordum ama camları nasıl önerirsiniz?
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=Ibrahim90]
Selamlar Onur bey. Oscar(astronot) flowerhorndan daha kolay bir tür. Hem bitki sorduğunuz için hemde bakım ve balığın gelişimi bakımı açısından daha rahat.
Oscar ve bitki konusu da balığın karakterine göre değişiyor. Bir oscar bitkilere ve diğer dekora huzur vermezken diğeri ilgilenmeye biliyor.
Bitki konusunda diğer problem oscara uygun olan yada tercih edilen akvaryum kumunun bitki konusunda zor olması.
Ben oscar ın yanına sırf merakımdan bitki eklerken köksüz türleri kullanmıştım. İlginç bir şekilde akvaryuma dekor yapmama izin vermemesine ısıtıcı ,derece, dış filtre hortumuna kadar saldırmasına rağmen bitkilere dokunmuyordu. Biraz şansımıza kalıyor[:)]...
Balığa dekoru küçüklükten alıştırmanında faydası olacağını düşünüyorum.Oscar ve bitki çok uygun değil ama işin içinde çocuk gelişim varsa denemeye değer diye düşünüyorum.
[VID]https://youtu.be/DVdS6J8yz2I[/VID]
akvaryum hacmi konusunda sıkıntı olmayacağını düşünerek söylüyorum tabi bunları[:)] Vidyo ve fotogragti akvaryumların en küçüğü 250 litre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200322581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200323251.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Güzel bilgiler için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim:
Aslında oscar a bakarken bu videoya ulaştım. Forumdan bazıları da yapmış bu karmayı. Baya etkileyici geldi
Siz ne dersiniz?
https://www.youtube.com/watch?v=Mq6WW8P8G7U
[QUOTE=Ibrahim90]
Selamlar Onur bey. Oscar(astronot) flowerhorndan daha kolay bir tür. Hem bitki sorduğunuz için hemde bakım ve balığın gelişimi bakımı açısından daha rahat.
Oscar ve bitki konusu da balığın karakterine göre değişiyor. Bir oscar bitkilere ve diğer dekora huzur vermezken diğeri ilgilenmeye biliyor.
Bitki konusunda diğer problem oscara uygun olan yada tercih edilen akvaryum kumunun bitki konusunda zor olması.
Ben oscar ın yanına sırf merakımdan bitki eklerken köksüz türleri kullanmıştım. İlginç bir şekilde akvaryuma dekor yapmama izin vermemesine ısıtıcı ,derece, dış filtre hortumuna kadar saldırmasına rağmen bitkilere dokunmuyordu. Biraz şansımıza kalıyor[:)]...
Balığa dekoru küçüklükten alıştırmanında faydası olacağını düşünüyorum.Oscar ve bitki çok uygun değil ama işin içinde çocuk gelişim varsa denemeye değer diye düşünüyorum.
[VID]https://youtu.be/DVdS6J8yz2I[/VID]
akvaryum hacmi konusunda sıkıntı olmayacağını düşünerek söylüyorum tabi bunları[:)] Vidyo ve fotogragti akvaryumların en küçüğü 250 litre.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200322581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196004/100720200323251.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Güzel bilgiler için herkese ayrı ayrı teşekkür ederim:
Aslında oscar a bakarken bu videoya ulaştım. Forumdan bazıları da yapmış bu karmayı. Baya etkileyici geldi
Siz ne dersiniz?
https://www.youtube.com/watch?v=Mq6WW8P8G7U
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=ternapi]
Bitkili bir akvaryum yapıp, ölçülerine göre birkaç farklı renk ve varyetede dişi betta besleyebilirsiniz. İletişim konusunda sizi kolayca tavlayacaklardır[:D][/QUOTE]
Sanırım bazı beta türleri rasboralar ile aynı akvaryumda yaşayabiliyorlar. Güzel renkler ortaya çıkabilir..
[QUOTE=Samettkeskin]
Hayır bir tanesi icin 150 litre yeterli iki tane icin 300 litre göz korkutmaya gerek yok astronotlar tek de beslenebiliyorlar kaç tane isterse hediye edebilirim İzmir'de yaşıyorsa tabi [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim teklifinizi için. İzmir menemen deyim. Şu an türleri araştırıyorum. Eğer karar verirsem sizinle iletişime geçerim. Çok sağolun..
[QUOTE=ternapi]
Bitkili bir akvaryum yapıp, ölçülerine göre birkaç farklı renk ve varyetede dişi betta besleyebilirsiniz. İletişim konusunda sizi kolayca tavlayacaklardır[:D][/QUOTE]
Sanırım bazı beta türleri rasboralar ile aynı akvaryumda yaşayabiliyorlar. Güzel renkler ortaya çıkabilir..
[QUOTE=Samettkeskin]
Hayır bir tanesi icin 150 litre yeterli iki tane icin 300 litre göz korkutmaya gerek yok astronotlar tek de beslenebiliyorlar kaç tane isterse hediye edebilirim İzmir'de yaşıyorsa tabi [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim teklifinizi için. İzmir menemen deyim. Şu an türleri araştırıyorum. Eğer karar verirsem sizinle iletişime geçerim. Çok sağolun..
Çocuklu Ev İçin Balık Önerilerinizi Bekliyorum.
[QUOTE=Yunus_Krgl]Demasoni tek bakıldığında çok ürkektir zaten kayalık balığı ve küçük boylu olduğu için pek göremezsin. Yanına İceman ve sarı prenses eklerseniz korkusunu alır onlarda akvaryumda hünerlerini gösterirlerdi.[/QUOTE]
Keşke daha önce konuşsaydık hocam.
[QUOTE=Yunus_Krgl]Demasoni tek bakıldığında çok ürkektir zaten kayalık balığı ve küçük boylu olduğu için pek göremezsin. Yanına İceman ve sarı prenses eklerseniz korkusunu alır onlarda akvaryumda hünerlerini gösterirlerdi.[/QUOTE]
Keşke daha önce konuşsaydık hocam.
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
En iyisi golden köpek hocam haklısınız ama evden dışarı çıkarmak bu salgın zamanı çok mantıklı gelmedi. Ayrıca ona ayıracağım zamanı çocuğumuza ayırırız :)
En uygunu akvaryum diye düşündük. Japon balığı ağır basıyor ama bitkilerle arası iyi değil diye biliyorum. Arada bitki tercih edilebilir.
En iyisi golden köpek hocam haklısınız ama evden dışarı çıkarmak bu salgın zamanı çok mantıklı gelmedi. Ayrıca ona ayıracağım zamanı çocuğumuza ayırırız :)
En uygunu akvaryum diye düşündük. Japon balığı ağır basıyor ama bitkilerle arası iyi değil diye biliyorum. Arada bitki tercih edilebilir.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
