ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Afatsumi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mayıs 2020 00:04
Son Ziyaret:
09 Ağustos 2020 22:55
Toplam Mesaj:
50 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mustafa
SON 10 MESAJI
Japon Balığı Ne Zaman Sağılır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154421.jpg[/IMG]
Balıklari gozlemlerken turuncu renkli erkek baligin zaman zaman anüsünden sperm oldugunu tahmin ettigim beyaz sis bulutu gibi birsey birakiyordu. (Bunu disi balik kovalarken felan yapmiyordu durduk yere yapiyordu, cok onceden de disi baligi kovaladigini gormustum) Balik kuyrukla beraber 7-8 cm. Baligi fazla hirpalamadan ilk kez internette gordugum gibi sagmaya calistim ama bisey cikmadi. Cok fazla ugrasmadim zarar vermemek icin. Merak ettigim kendi spermi birakip sagarken neden cikmamis olabilir. Balik sagim icin cok mu kucuk beklemeli miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/020820201154421.jpg[/IMG]
Balıklari gozlemlerken turuncu renkli erkek baligin zaman zaman anüsünden sperm oldugunu tahmin ettigim beyaz sis bulutu gibi birsey birakiyordu. (Bunu disi balik kovalarken felan yapmiyordu durduk yere yapiyordu, cok onceden de disi baligi kovaladigini gormustum) Balik kuyrukla beraber 7-8 cm. Baligi fazla hirpalamadan ilk kez internette gordugum gibi sagmaya calistim ama bisey cikmadi. Cok fazla ugrasmadim zarar vermemek icin. Merak ettigim kendi spermi birakip sagarken neden cikmamis olabilir. Balik sagim icin cok mu kucuk beklemeli miyim?
Solungaç Kizarikligi
Amonyak ya da nitrit zehirlenmesinde de bu sekilde oluyor diye biliyorum yanlis olmasin. Akvaryumu yeni kurduysaniz ya da akvaryumda yaptiginiz bir degisiklik olduysa bakteri kulturu yerlesmemesinden olabilir
Amonyak ya da nitrit zehirlenmesinde de bu sekilde oluyor diye biliyorum yanlis olmasin. Akvaryumu yeni kurduysaniz ya da akvaryumda yaptiginiz bir degisiklik olduysa bakteri kulturu yerlesmemesinden olabilir
Japon Balıkların Da Dropsy Hastalığı Tedavisi
Dropsy olan japonum icin tavsiye ettiginiz ilaclar cok pahali alamiyorum. Bunun yerine tedavisinde sarimsakli yem ya da bizim kullandigimiz muadil antibiyotikler olur mu?
Dropsy olan japonum icin tavsiye ettiginiz ilaclar cok pahali alamiyorum. Bunun yerine tedavisinde sarimsakli yem ya da bizim kullandigimiz muadil antibiyotikler olur mu?
Yeni Nesil Sump Dizaynları - K1 Kaldnes
[QUOTE=omerali06]
Aslinda tasma riski kutulu overflow fln yapiyolar biraz arastirsaniz cok guzel calismalar var ama bence en zahmetsizi deldirmek hemde alttan 😊 oraya bitane depo rekoru ustunede upvc boru sonra dipten cekmesi icin bi boy buyuk bi upvc daha o is tmam ama halihazirda akvaryuma yapmak zor bom bos olsa neyse bide hacminizle dogru orantili oluyo sump ihtiyaci tepe filtre 300 350 litreye kadar is gorebiliyo.[/QUOTE]
Aynen zaten akvaryum daha yeni yeni oturuyor bir kac balik kaybettim tekrar basa donmek istemiyorum. Yaptigim tepe filtre is goruyor gibi su cok berrak baliklarda iyi. Duruma gore cizdigim projeyi devreye alabilirim bakalim zaman gosterecek. Degerli bilgileriniz icin cok tesekkurler😊
[QUOTE=omerali06]
Aslinda tasma riski kutulu overflow fln yapiyolar biraz arastirsaniz cok guzel calismalar var ama bence en zahmetsizi deldirmek hemde alttan 😊 oraya bitane depo rekoru ustunede upvc boru sonra dipten cekmesi icin bi boy buyuk bi upvc daha o is tmam ama halihazirda akvaryuma yapmak zor bom bos olsa neyse bide hacminizle dogru orantili oluyo sump ihtiyaci tepe filtre 300 350 litreye kadar is gorebiliyo.[/QUOTE]
Aynen zaten akvaryum daha yeni yeni oturuyor bir kac balik kaybettim tekrar basa donmek istemiyorum. Yaptigim tepe filtre is goruyor gibi su cok berrak baliklarda iyi. Duruma gore cizdigim projeyi devreye alabilirim bakalim zaman gosterecek. Degerli bilgileriniz icin cok tesekkurler😊
Yeni Nesil Sump Dizaynları - K1 Kaldnes
[QUOTE=omerali06]
Siz tepe filtre yapmissnz ben sizdede alt sump var sanmistim bu ilk kisimdan cikan delikli boru debiyi zayiflatmiyomu ?[/QUOTE]
Sump ya da dis filtre kullanmadan boyle bir tepe filtreyle ekonomik ve etkili döngü yaratmaya calisiyorum. Orda belli oranda debi dusumu olacak. Giren su ile cikan su orani karsilamasi ve taşma yapmamasi icin delik sayisi artirilabilir yada kullanilan malzemede olcude degisiklige gidilebilir. Az bir masrafla bu filtre yapilabilir sump kullanmadigim konusuna deginmedim ozur dilerim k1 medya malzemesi alternatifini konusurken oyle sanmaniz normal. Bende kucuk bir akvaryum var onu ana akvaryumu delmeden kullanabilir miyim diye arastirdim k1 i bunun icinde kullanmayi dusundum ama olmuyormus bu sekilde taşma riski oluyormus onun icin vazgectim
[QUOTE=omerali06]
Siz tepe filtre yapmissnz ben sizdede alt sump var sanmistim bu ilk kisimdan cikan delikli boru debiyi zayiflatmiyomu ?[/QUOTE]
Sump ya da dis filtre kullanmadan boyle bir tepe filtreyle ekonomik ve etkili döngü yaratmaya calisiyorum. Orda belli oranda debi dusumu olacak. Giren su ile cikan su orani karsilamasi ve taşma yapmamasi icin delik sayisi artirilabilir yada kullanilan malzemede olcude degisiklige gidilebilir. Az bir masrafla bu filtre yapilabilir sump kullanmadigim konusuna deginmedim ozur dilerim k1 medya malzemesi alternatifini konusurken oyle sanmaniz normal. Bende kucuk bir akvaryum var onu ana akvaryumu delmeden kullanabilir miyim diye arastirdim k1 i bunun icinde kullanmayi dusundum ama olmuyormus bu sekilde taşma riski oluyormus onun icin vazgectim
Yeni Nesil Sump Dizaynları - K1 Kaldnes
[QUOTE=omerali06]
Sabirsizlikla bekliyorum 😊[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202234281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202238261.jpg[/IMG]
1- 1 nolu bolume k1 ya da yerine konacak media elemanlarinin donerek hareket edebilmesi icin suyun ilk giris kisminda bulunuyor
2- 2 nolu bolume takilan delikli boru sayesinde su homojen ve az da olsa hava alarak elyafin ustune dokuluyor. Bu boru temizlik esnasinda elyafi degistirmek ve sunger vs temizligi icin takilip cikarilabiliyor. Bu bolume sunger disinda baska kritik medya elemanlari eklenebilir diye dusunuyorum cunku elyaf zaten mekanik temizligi yapacak.
3- 3 nolu bolume gerek duyuldugu kadar; bakteri kulturunun durumu, balik sayisi ve akvryum hacmine bagli olarak bioball eklenebilir. Bu bolum cikisinda da cok sayida delik acilarak ya da delikli bir boru uzatilarak suyun hava alarak akvaryuma dokulmesi saglanabilir.
4- Filtre akvaryum su seviyesinden biraz daha yuksek olacak ( su yukardan duserek hava alacak sekilde)resimdeki akvaryum su seviyesi bence yanlis oldu onu dikkate almamak lazim geri tekrar duzeltemedim😊
5- Tahminim 100 150 litre akvaryumlar icin yeterli olur diye dusunuyorum. Olculerde kullanilan malzemelerde degisiklik yapilabilir. Goruntu olarak arka plan resmiyle ayni renk olan malzemelerle yapilirsa ve filtrenin sadece yuzde 70 i gibi suyun icinde kalirsa kotu gorunmez.
6- Bu ve buna benzer zaten filtreler vardir illa ki ama bunu yapmamdaki amac k1 medyasinin( ufak olmasi gerekli) illa ki sump vs. yerine, tepe filtre gibi filtrelerde kucuk bir hacim icinde cevrimi yapilarak daha verimli biyoljik filtre, daha az ve kolay temizlik(sadece elyaf degisimi) mekanik temizlik ve suyun havalandirmasi ( kafa motoruna takilan hava hortumu sayesinde ve suyun suzulerek akvaryuma donmesi) saglanabilir. Kimyasal temizlik icin de cok fazla bilgi sahibi degilim bu konuda yeterli bilgi sahibi degilim belki onlar da eklenebilir filtre buyutulerek ya da buyutmeden de uyarlanabilir. Tekrar dedigim gibi burda onemli olan suyun ilk girdigi yerdeki kuvvetle k1 turevi medyalari cevirebilmesi boylece zayif ve ölü bakteriler tutunamayacak yerlerine yeni bakteriler gelecek. Balik pislikleri ilk buraya girecegi icin burda bir miktar parcalanacak. Pipo filtre ve hava motoruna gerek kalmayabilir diye dusunuyorum. Umarim aciklayici yazabilmisimdir hatam varsa affola😊
Sessiz bir sistem ayrica 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202319121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202319151.jpg[/IMG]
Kendi akvaryumumdaki daha once yaptigim tepe filtre, aynisi degil. Mavi mikadan akvaryum silikonu ile yaptim
[QUOTE=omerali06]
Sabirsizlikla bekliyorum 😊[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202234281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202238261.jpg[/IMG]
1- 1 nolu bolume k1 ya da yerine konacak media elemanlarinin donerek hareket edebilmesi icin suyun ilk giris kisminda bulunuyor
2- 2 nolu bolume takilan delikli boru sayesinde su homojen ve az da olsa hava alarak elyafin ustune dokuluyor. Bu boru temizlik esnasinda elyafi degistirmek ve sunger vs temizligi icin takilip cikarilabiliyor. Bu bolume sunger disinda baska kritik medya elemanlari eklenebilir diye dusunuyorum cunku elyaf zaten mekanik temizligi yapacak.
3- 3 nolu bolume gerek duyuldugu kadar; bakteri kulturunun durumu, balik sayisi ve akvryum hacmine bagli olarak bioball eklenebilir. Bu bolum cikisinda da cok sayida delik acilarak ya da delikli bir boru uzatilarak suyun hava alarak akvaryuma dokulmesi saglanabilir.
4- Filtre akvaryum su seviyesinden biraz daha yuksek olacak ( su yukardan duserek hava alacak sekilde)resimdeki akvaryum su seviyesi bence yanlis oldu onu dikkate almamak lazim geri tekrar duzeltemedim😊
5- Tahminim 100 150 litre akvaryumlar icin yeterli olur diye dusunuyorum. Olculerde kullanilan malzemelerde degisiklik yapilabilir. Goruntu olarak arka plan resmiyle ayni renk olan malzemelerle yapilirsa ve filtrenin sadece yuzde 70 i gibi suyun icinde kalirsa kotu gorunmez.
6- Bu ve buna benzer zaten filtreler vardir illa ki ama bunu yapmamdaki amac k1 medyasinin( ufak olmasi gerekli) illa ki sump vs. yerine, tepe filtre gibi filtrelerde kucuk bir hacim icinde cevrimi yapilarak daha verimli biyoljik filtre, daha az ve kolay temizlik(sadece elyaf degisimi) mekanik temizlik ve suyun havalandirmasi ( kafa motoruna takilan hava hortumu sayesinde ve suyun suzulerek akvaryuma donmesi) saglanabilir. Kimyasal temizlik icin de cok fazla bilgi sahibi degilim bu konuda yeterli bilgi sahibi degilim belki onlar da eklenebilir filtre buyutulerek ya da buyutmeden de uyarlanabilir. Tekrar dedigim gibi burda onemli olan suyun ilk girdigi yerdeki kuvvetle k1 turevi medyalari cevirebilmesi boylece zayif ve ölü bakteriler tutunamayacak yerlerine yeni bakteriler gelecek. Balik pislikleri ilk buraya girecegi icin burda bir miktar parcalanacak. Pipo filtre ve hava motoruna gerek kalmayabilir diye dusunuyorum. Umarim aciklayici yazabilmisimdir hatam varsa affola😊
Sessiz bir sistem ayrica 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202319121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/230620202319151.jpg[/IMG]
Kendi akvaryumumdaki daha once yaptigim tepe filtre, aynisi degil. Mavi mikadan akvaryum silikonu ile yaptim
Yeni Nesil Sump Dizaynları - K1 Kaldnes
[QUOTE=omerali06]
İkinci cok mantikli gercekten bi avuc pipetle bile yapilabilir ama neyin icine sokucaz yada yuzucekmi ben bahce hortumundan parca kesip denemistim yuzmemisti 😊[/QUOTE]
Bahce hortumu agir olur yuzmez orda sipral boru kullanmis elektrikcilerde satilan kivrimli hafif boru ondan olacak. Ilk basta onlar da su yuzeyinde kalir bakteri tuttukca su icinde donmeye baslar. Kafamda bir proje cizip buraya koyacagim bakalim nasil bulacaksiniz😊
[QUOTE=omerali06]
İkinci cok mantikli gercekten bi avuc pipetle bile yapilabilir ama neyin icine sokucaz yada yuzucekmi ben bahce hortumundan parca kesip denemistim yuzmemisti 😊[/QUOTE]
Bahce hortumu agir olur yuzmez orda sipral boru kullanmis elektrikcilerde satilan kivrimli hafif boru ondan olacak. Ilk basta onlar da su yuzeyinde kalir bakteri tuttukca su icinde donmeye baslar. Kafamda bir proje cizip buraya koyacagim bakalim nasil bulacaksiniz😊
Yeni Nesil Sump Dizaynları - K1 Kaldnes
Bir buna gozatin derim😊
https://youtu.be/TN2oHnpPjmI
[QUOTE=omerali06]Zor demeyelimde maliyetli diyelim sizin icin cok maliyeti olmaz ama sumpta kullanmak isteyince biraz dudak ucuklatiyo.[/QUOTE]
Bir de buna bakin bu ilk gonderdigim linktekine gore daha işlevsel olur sanirim😊
https://youtu.be/RD3V_bxxvMQ[EDIT]Afatsumi,2020-06-22 17:30:55[/EDIT]
Bir buna gozatin derim😊
https://youtu.be/TN2oHnpPjmI
[QUOTE=omerali06]Zor demeyelimde maliyetli diyelim sizin icin cok maliyeti olmaz ama sumpta kullanmak isteyince biraz dudak ucuklatiyo.[/QUOTE]
Bir de buna bakin bu ilk gonderdigim linktekine gore daha işlevsel olur sanirim😊
https://youtu.be/RD3V_bxxvMQ[EDIT]Afatsumi,2020-06-22 17:30:55[/EDIT]
Nitrofikasyon, Nitrifikasyon, Denitrifaskon
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/210620201216321.jpg[/IMG]
1- nitrofikasyon ve nitrifikasyon bakterileri ayni yerde mi kolonilesiyorlar, ihtiyac duyduklari yasama alanlari birbirleriyle ayni mi? Ayriysa bunlar icin ayri ayri yasam alanlari mi olusturmak gerekir?
2- suyun akis hizi, filtrelerden gecerken bu bakterilerin sudaki amonyak ve nitriti daha verimli kullanabilmesi icin nasil olmali?
Suya verdigimiz oksijen azligi ya da fazlaligi bu bakterileri ne derecede etkiliyor bunun ayari nasil olmali?
3- nitrofikasyon ve nitrifikasyon bakterileri ayri is yaptiklarina gore bakteri kulturu olarak kullanilan kulturler hangisinin kulturu oluyor?
4- bu bakteriler sudaki amonyak ve nitriti kullandigina gore bakteri besleyici olarak verilen ilaclar amonyak ve nitrit icerikli mi oluyor içerigi boyleyse biz suyu tekrar zehirlemis mi oluyoruz?
5- bu bakteriler camda tasta kayada her yerde olduklarina gore vatoz baliklari bunlara yapisip yiyor mu?
6- akvaryum hacmi ve balik sayisina gore bakteri kolonilerin yasayacagi alanlar nasil hesaplanip konmali?
7- dogal delikli tas kayalar bu bakteriler icin guzel bir tercih olur mu?
8- denitrifikasyon icin sorum yok😊
Sorularim kimine sacma gelebilir ama bilimsel aciklamalari illa ki vardir. Bir akvaryumun kendi dengesini olusturmasini beklerken yapilabilecek pozitif katkilar acisindan bu sorularin cevaplarini merak ettim. Yabanci sitelerde bu bakterilerin mikroskobik ortamda nasil beslendiklerini gormustum keske turkce cekilmis videolarda olsa neyi neden nasil in cevaplari acisindan daha aydinlatici olurdu sanirim😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224065/210620201216321.jpg[/IMG]
1- nitrofikasyon ve nitrifikasyon bakterileri ayni yerde mi kolonilesiyorlar, ihtiyac duyduklari yasama alanlari birbirleriyle ayni mi? Ayriysa bunlar icin ayri ayri yasam alanlari mi olusturmak gerekir?
2- suyun akis hizi, filtrelerden gecerken bu bakterilerin sudaki amonyak ve nitriti daha verimli kullanabilmesi icin nasil olmali?
Suya verdigimiz oksijen azligi ya da fazlaligi bu bakterileri ne derecede etkiliyor bunun ayari nasil olmali?
3- nitrofikasyon ve nitrifikasyon bakterileri ayri is yaptiklarina gore bakteri kulturu olarak kullanilan kulturler hangisinin kulturu oluyor?
4- bu bakteriler sudaki amonyak ve nitriti kullandigina gore bakteri besleyici olarak verilen ilaclar amonyak ve nitrit icerikli mi oluyor içerigi boyleyse biz suyu tekrar zehirlemis mi oluyoruz?
5- bu bakteriler camda tasta kayada her yerde olduklarina gore vatoz baliklari bunlara yapisip yiyor mu?
6- akvaryum hacmi ve balik sayisina gore bakteri kolonilerin yasayacagi alanlar nasil hesaplanip konmali?
7- dogal delikli tas kayalar bu bakteriler icin guzel bir tercih olur mu?
8- denitrifikasyon icin sorum yok😊
Sorularim kimine sacma gelebilir ama bilimsel aciklamalari illa ki vardir. Bir akvaryumun kendi dengesini olusturmasini beklerken yapilabilecek pozitif katkilar acisindan bu sorularin cevaplarini merak ettim. Yabanci sitelerde bu bakterilerin mikroskobik ortamda nasil beslendiklerini gormustum keske turkce cekilmis videolarda olsa neyi neden nasil in cevaplari acisindan daha aydinlatici olurdu sanirim😊
Japon Baligi Dropsy
[QUOTE=Yorum yapmaz]Balığın ağzına sarımsak sıkmak yanlış. Yakar atar balığı.
Sürtünme varsa suyunuz bozukmuş parazitten değil, nitrat fazlası yüzünden sürtünüyorlardır.
Yine su değerleri fazla yemleme kaynaklı hava kesesi sorunu olmuş. Hacime göre fazla balık besliyorsanız sorunun kaynağı bu olabilir.
Akvaryum hakkında biraz daha bilgi verirseniz daha iyi yorumlar gelebilir. [/QUOTE]
Gunde bir defa hemen tuketecekleri kadar pul ve sipurulina yem donusumlu olarak veriyorum. 6 adet japon 6 adet copcu 135 litre akvaryum ic filtre ve pipo filtreyle idare ediyorum. Akvaryum yaklasik 2 ay oldu kurulali simdiye kadar akvaryum oturmustur diye ahmin ediyorum
[QUOTE=Yorum yapmaz]Balığın ağzına sarımsak sıkmak yanlış. Yakar atar balığı.
Sürtünme varsa suyunuz bozukmuş parazitten değil, nitrat fazlası yüzünden sürtünüyorlardır.
Yine su değerleri fazla yemleme kaynaklı hava kesesi sorunu olmuş. Hacime göre fazla balık besliyorsanız sorunun kaynağı bu olabilir.
Akvaryum hakkında biraz daha bilgi verirseniz daha iyi yorumlar gelebilir. [/QUOTE]
Gunde bir defa hemen tuketecekleri kadar pul ve sipurulina yem donusumlu olarak veriyorum. 6 adet japon 6 adet copcu 135 litre akvaryum ic filtre ve pipo filtreyle idare ediyorum. Akvaryum yaklasik 2 ay oldu kurulali simdiye kadar akvaryum oturmustur diye ahmin ediyorum
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
