ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
drgeckoo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
311
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mayıs 2020 14:30
Son Ziyaret:
28 Aralık 2020 21:59
Toplam Mesaj:
378 [0.17 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kaan özal
Doğum Tarihi:
29 Eylül 2004
Yaş:
21
İl:
KKTC
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Çok hevesli fakat tecrübesiz.Bir okadar da meraklı ve araştırmacı...
-Kaan Özal
SON 10 MESAJI
Bukadar Balık Fazlamı Gelir?
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Balık sayısı çok değil. Salyangozlar ise çok olmadığı sürece canlı sayısına katılmaz zaten. Bu yüzden salyangoz eklemeniz de sorun yok, sadece katil salyangoz diğer salyangozları yediği için uygun olmayabilir.
Üç cüce demişsiniz, onların türü nedir? [/QUOTE]
salyangozların çok olmadığı sürece sayılşmadığını bilmiyordum güzel bilgi
[QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Balık sayısı çok değil. Salyangozlar ise çok olmadığı sürece canlı sayısına katılmaz zaten. Bu yüzden salyangoz eklemeniz de sorun yok, sadece katil salyangoz diğer salyangozları yediği için uygun olmayabilir.
Üç cüce demişsiniz, onların türü nedir? [/QUOTE]
salyangozların çok olmadığı sürece sayılşmadığını bilmiyordum güzel bilgi
Resimdeki Bu Canlı Zararlı Mı Ve Nedir?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/201020201453321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/201020201454081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/201020201454411.jpg[/IMG] resimler biraz kötü olabilir kusura bakmayın canlı okadar küçük ki ( tırnağımın 6da 1i falan) ancak bu şekilde fotoğrafını çekebildim. Akvaryumda şuanlık bir canlı yok herhangi bir bitki yok daha herhangi bir gübre ilaç vs. eklemedim düzenli olarak haftada %20 su değişmi yapıyorum. Eklemem gereken başkabir bilgi var mı bilmiyorum. Bu canlı nedir? Zararlı mı? Eğer birden fazlaysalar ( ben sadece 1 tane görebildim) ne yapmalıyım? Yazım hataları varsa kusura bakmayın telefondan yazıyorum. Yardımları için herkese şimdiden teşekkürler.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/201020201453321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/201020201454081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/201020201454411.jpg[/IMG] resimler biraz kötü olabilir kusura bakmayın canlı okadar küçük ki ( tırnağımın 6da 1i falan) ancak bu şekilde fotoğrafını çekebildim. Akvaryumda şuanlık bir canlı yok herhangi bir bitki yok daha herhangi bir gübre ilaç vs. eklemedim düzenli olarak haftada %20 su değişmi yapıyorum. Eklemem gereken başkabir bilgi var mı bilmiyorum. Bu canlı nedir? Zararlı mı? Eğer birden fazlaysalar ( ben sadece 1 tane görebildim) ne yapmalıyım? Yazım hataları varsa kusura bakmayın telefondan yazıyorum. Yardımları için herkese şimdiden teşekkürler.[:)]
Bu Ağaç Kökünü Akvar Yumumda Kullanabilir Miyim?
[QUOTE=egedin]Merhaba, kökü güzelce temizleyin ve güneş gören bir yere koyun eğer reçineli ise bir süre sonra dışarı sızar. Çıkmazsa, birkaç hafta suda beklettikten sonra kullanmamnızda bir sakınca olacağını düşünmüyorum. [/QUOTE]
aylardır bahçede bir kenarda atılı duruyor güneşte görüyordu üzerinde herhangi bir reçine fark etmedim ama temizleyip dikkatlice bakmak lazım yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=egedin]Merhaba, kökü güzelce temizleyin ve güneş gören bir yere koyun eğer reçineli ise bir süre sonra dışarı sızar. Çıkmazsa, birkaç hafta suda beklettikten sonra kullanmamnızda bir sakınca olacağını düşünmüyorum. [/QUOTE]
aylardır bahçede bir kenarda atılı duruyor güneşte görüyordu üzerinde herhangi bir reçine fark etmedim ama temizleyip dikkatlice bakmak lazım yorumunuz için teşekkürler
Bu Ağaç Kökünü Akvar Yumumda Kullanabilir Miyim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/031020201853281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/031020201853501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/031020201854091.jpg[/IMG]
Öncelikle fotoğraflar çok kaliteli değil kusura bakmayın. Ben bu kökü nereden bulduğumu hatırlamıyorum ve ne kökü olduğunu da bilmiyorum. Babama sordum o bu tarz konularda daha bilgili şinya köküne benzettiğini söyledi ama o da tam emin değil. Bu kökü güzelce temizleyip 1 saat kadar kaynatsam sizce akvaryumda kullanabilir miyim? Ağacın türü hakkında net bir bilgim olmadığından reçine salgılar mı? Su kimyasını bozar mı? Emin değilim. Düşünce ve önerilerinizi yazarsanız sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/031020201853281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/031020201853501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224041/031020201854091.jpg[/IMG]
Öncelikle fotoğraflar çok kaliteli değil kusura bakmayın. Ben bu kökü nereden bulduğumu hatırlamıyorum ve ne kökü olduğunu da bilmiyorum. Babama sordum o bu tarz konularda daha bilgili şinya köküne benzettiğini söyledi ama o da tam emin değil. Bu kökü güzelce temizleyip 1 saat kadar kaynatsam sizce akvaryumda kullanabilir miyim? Ağacın türü hakkında net bir bilgim olmadığından reçine salgılar mı? Su kimyasını bozar mı? Emin değilim. Düşünce ve önerilerinizi yazarsanız sevinirim.
Zeolit Temizlenip Tekrar Kullanılabilir Mi?
Şelale filtremin bir bölmesinde zeolit kullanıyorum filtreyi aldığımda akvaryumcu bedava olarak içine 2 göze seramik halka 1 gözede zeolit koydu ve zeoliti her ay değişmem gerektiğini söyledi. (zeolitin miktarını veya markasını bilmiyorum)
zeolit dikkatlice yıkanarak veya başka bir yolla temizlenip tekrar kullanılabilir mi? eğer değişmem gerekiyorsa ne sıklıkla değişmeliyim?
Şelale filtremin bir bölmesinde zeolit kullanıyorum filtreyi aldığımda akvaryumcu bedava olarak içine 2 göze seramik halka 1 gözede zeolit koydu ve zeoliti her ay değişmem gerektiğini söyledi. (zeolitin miktarını veya markasını bilmiyorum)
zeolit dikkatlice yıkanarak veya başka bir yolla temizlenip tekrar kullanılabilir mi? eğer değişmem gerekiyorsa ne sıklıkla değişmeliyim?
Bakteri Kültürü Şart Mıdır?
[QUOTE=serhat480]Herkes su ekleyin yazmış[:?]
Bu bakteriler suda değil filtre malzemelerı, toprak vb. yuzeylerde tutunan canlılar.Eğer bu bakteriler suda var ise niye dunya para verip bakteri tutunması için özel olarak yapılmış ürünleri satın alıyoruz?
Filtrenin içine sungeri koyalım yeter[:?] bakteriler zaten suda....
Doğru olanı hazır bı akvaryumun filtre sungerini alıp yenı akvaryuma sıkman olur,Bu şekilde filtre sungerindeki bakteri populasyonunun bı kısmını kendı akvaryumuna aktarmıs olursun.
(Bu dediklerim şöyle anlaşılmasın suda hiç bakteri yoktur demiyorum suda bulunan bakteriler filtredeki yüzey alanına tutunamayıp suya karışan bakterilerdir ve bunun oranı filtre malzemelerinden çok azdır)
Senin soruna gelicek olursak bakteri kültürü zaten zamanla kendi kendine oluşacak.Suyu doldur, filtreyi çalıştır, mümkünse bi salyangoz ekle değilse bi ıkı parça yem at ıkı hafta bekle, Balıkları yavaş yavaş akvaryuma ekle yeterli.Eğer ben suyu koyduktan bi gun sonra balık, bitki eklemek ıstıyorum dıyosan ya ustteki yontemi uygulayacaksın yada bakteri kültürü alıcaksın...
Aynı zamanda arıf hocamın dediğine katılıyorum çoğu konuda yaptıgın yorumu tecrube etmış gibi konuşuyosun.Ben bu konuyu görene kadar senin hiç akvaryum kurmadığını bilmiyodum...
Biz canlı besliyoruz, istediğin kadar iyi bakarsan bak bu canlılar hastada olabilir, öledebilir. Sorunu tek bir şeye odaklamak bana göre doğru değil....[/QUOTE]
Üsttede dediğim gibi bir daha fanusta japon balıgı besleyen kahve fincanında beta besleyen veya 70-80 litrede discus beslemek isteyen birini bile görsem yorum yapmayacağım sözüm olsun o kadar bilgisiz insanlar konu açıyor benim teorik bilgi bile versem o insana fayda sağlar çunkü o bilgisiz insan araştırmıyorda ben ona araştıracağı şeyi özetlemesem asla haberi olmayacak ama neyse ben bir daha kimseye yorum yapmayacağım ayrıca ben asla bilir gibi konuşmuyorum hemen hemen her yorumumda ya bunlar benim düşüncelerim diyorum yada çok bilgili ve tecrübeli olmadığımı belirterek yorum yazıyorum[EDIT]drgeckoo,2020-08-16 21:19:35[/EDIT]
[QUOTE=serhat480]Herkes su ekleyin yazmış[:?]
Bu bakteriler suda değil filtre malzemelerı, toprak vb. yuzeylerde tutunan canlılar.Eğer bu bakteriler suda var ise niye dunya para verip bakteri tutunması için özel olarak yapılmış ürünleri satın alıyoruz?
Filtrenin içine sungeri koyalım yeter[:?] bakteriler zaten suda....
Doğru olanı hazır bı akvaryumun filtre sungerini alıp yenı akvaryuma sıkman olur,Bu şekilde filtre sungerindeki bakteri populasyonunun bı kısmını kendı akvaryumuna aktarmıs olursun.
(Bu dediklerim şöyle anlaşılmasın suda hiç bakteri yoktur demiyorum suda bulunan bakteriler filtredeki yüzey alanına tutunamayıp suya karışan bakterilerdir ve bunun oranı filtre malzemelerinden çok azdır)
Senin soruna gelicek olursak bakteri kültürü zaten zamanla kendi kendine oluşacak.Suyu doldur, filtreyi çalıştır, mümkünse bi salyangoz ekle değilse bi ıkı parça yem at ıkı hafta bekle, Balıkları yavaş yavaş akvaryuma ekle yeterli.Eğer ben suyu koyduktan bi gun sonra balık, bitki eklemek ıstıyorum dıyosan ya ustteki yontemi uygulayacaksın yada bakteri kültürü alıcaksın...
Aynı zamanda arıf hocamın dediğine katılıyorum çoğu konuda yaptıgın yorumu tecrube etmış gibi konuşuyosun.Ben bu konuyu görene kadar senin hiç akvaryum kurmadığını bilmiyodum...
Biz canlı besliyoruz, istediğin kadar iyi bakarsan bak bu canlılar hastada olabilir, öledebilir. Sorunu tek bir şeye odaklamak bana göre doğru değil....[/QUOTE]
Üsttede dediğim gibi bir daha fanusta japon balıgı besleyen kahve fincanında beta besleyen veya 70-80 litrede discus beslemek isteyen birini bile görsem yorum yapmayacağım sözüm olsun o kadar bilgisiz insanlar konu açıyor benim teorik bilgi bile versem o insana fayda sağlar çunkü o bilgisiz insan araştırmıyorda ben ona araştıracağı şeyi özetlemesem asla haberi olmayacak ama neyse ben bir daha kimseye yorum yapmayacağım ayrıca ben asla bilir gibi konuşmuyorum hemen hemen her yorumumda ya bunlar benim düşüncelerim diyorum yada çok bilgili ve tecrübeli olmadığımı belirterek yorum yazıyorum[EDIT]drgeckoo,2020-08-16 21:19:35[/EDIT]
Bettama Sivrisinek Verebilir Miyim?
Eğer izniniz varsa konuyla ilgili tecrübeyle sabit olmayan şahsi fikrimi beyan etmek isterim. Bence riske atmayın. Sonuçta bu hayvanın habitatındaki sivrisinekler başka sizin yaşadığınız yerdekiler başka taşıdıkları veya taşıyabilecekleri virüs,bakteri veya hastalıklarda farklıdır bence. Dolayısıyla hayvanın bağışıklılığı olmayan farklı hastalıkların bulaşma olasılığı da olduğunu düşünüyorum. Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama yurt dışında genelde hayat daha ucuzdur. o yüzden bence direk canlı yem satın alıp verin hiç riske girmeyin. Tekrarlıyorum bu söylediklerim tecrübeyle sabit değil, kesinlikle bir tecrübem yok sadece fikrimi belirtmek istedim. Bir yanlışım olursa lütfen beni düzeltin ki bende doğrusunu öğreneyim. İyi günler.
Eğer izniniz varsa konuyla ilgili tecrübeyle sabit olmayan şahsi fikrimi beyan etmek isterim. Bence riske atmayın. Sonuçta bu hayvanın habitatındaki sivrisinekler başka sizin yaşadığınız yerdekiler başka taşıdıkları veya taşıyabilecekleri virüs,bakteri veya hastalıklarda farklıdır bence. Dolayısıyla hayvanın bağışıklılığı olmayan farklı hastalıkların bulaşma olasılığı da olduğunu düşünüyorum. Nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama yurt dışında genelde hayat daha ucuzdur. o yüzden bence direk canlı yem satın alıp verin hiç riske girmeyin. Tekrarlıyorum bu söylediklerim tecrübeyle sabit değil, kesinlikle bir tecrübem yok sadece fikrimi belirtmek istedim. Bir yanlışım olursa lütfen beni düzeltin ki bende doğrusunu öğreneyim. İyi günler.
Suyun Ph Seviyesini Nasil Düsürürüm?
Bende benzer bir konu açmıştım bir bakın isterseniz belki bana verilen cevapların size de yardımı dokunur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumda_ph_dusurmek_icin_ne_kullanilabilir_k961164.asp[/URL]
Bende benzer bir konu açmıştım bir bakın isterseniz belki bana verilen cevapların size de yardımı dokunur.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/akvaryumda_ph_dusurmek_icin_ne_kullanilabilir_k961164.asp[/URL]
Bakteri Kültürü Şart Mıdır?
[QUOTE=Arifhb]Merhaba Kaan.
Henüz canlı bakmadan, akvaryum kurmadan gördüğün her konuya neden yorum yapıyorsun? Teorik olarak okuyup araştırman pratikte edindiğin tecrübe ile bir olmayacağı için insanları da yanlış yönlendirebilir(din)sin. Genç kardeşlerimizin malesef hep yaptığı şey bu. Okuyup araştırman çok güzel; bu bilgileri yaşayarak tecrübe etmen gerek birilerine fikir verirken. Lütfen bunu göz önünde bulundur bir daha yorum yaparken!
Bakteri kültürü esasen bakteri besinidir. Nitrifikasyon ve denitrifikasyon bakterilerinin daha kısa sürede çoğalmasına katkıda bulunur. Seachem, aquaforest, sera vb markaların kültürlerini alıp kullanabilirsin. Petshopun sana verdiği ürün üzerinde de yazdığı gibi sadece klor gidericidir.[/QUOTE]
ürünün bakteri kültürü olmadığını biliyorum bu ürün bir su düzenleyici. Alıdığmda bana denilen şuydu bu boyuttaki bir akvaryuma bakteri kültürüne gerek yok değişim sırasında ekleyeceğin suya bunu kullan yeterli olur zaten bitkili kuracaksan o denge oturur vs. dendi ve bu kafamı karıştırdı genelde heryerde okuduğum bana her zaman söylenen bakteri kültürü kullanılmalı sözünün zıttı bir şey çünkü. Bende buraya bir danışmak istedim acaba benim atladığım okumadığım bir şey mi var vs diye. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bu forumda değil benim opkuduğum kadar okumak hiçbir bilgi sahibi olmadan yazı yazan bir çok insan var adamın biri geliyor ben 3 litrede beta bakıyordum birden betam hasta oldu diyor bence bu durumdaki bir adama benim vereceğim teorik bilgi bile bir katkı sağlar. Ayrıca ben hemen hemen her yorumumda belirtiyorum ben çok bilgili değilim fikirlerimi söylüyorum diyorum. bir şey dediğimde kesin budur hiçbir zaman demiyorum bu olabilir diyorum ama görüşleriniz için teşekkür ederim bir daha yazmam
[QUOTE=Arifhb]Merhaba Kaan.
Henüz canlı bakmadan, akvaryum kurmadan gördüğün her konuya neden yorum yapıyorsun? Teorik olarak okuyup araştırman pratikte edindiğin tecrübe ile bir olmayacağı için insanları da yanlış yönlendirebilir(din)sin. Genç kardeşlerimizin malesef hep yaptığı şey bu. Okuyup araştırman çok güzel; bu bilgileri yaşayarak tecrübe etmen gerek birilerine fikir verirken. Lütfen bunu göz önünde bulundur bir daha yorum yaparken!
Bakteri kültürü esasen bakteri besinidir. Nitrifikasyon ve denitrifikasyon bakterilerinin daha kısa sürede çoğalmasına katkıda bulunur. Seachem, aquaforest, sera vb markaların kültürlerini alıp kullanabilirsin. Petshopun sana verdiği ürün üzerinde de yazdığı gibi sadece klor gidericidir.[/QUOTE]
ürünün bakteri kültürü olmadığını biliyorum bu ürün bir su düzenleyici. Alıdığmda bana denilen şuydu bu boyuttaki bir akvaryuma bakteri kültürüne gerek yok değişim sırasında ekleyeceğin suya bunu kullan yeterli olur zaten bitkili kuracaksan o denge oturur vs. dendi ve bu kafamı karıştırdı genelde heryerde okuduğum bana her zaman söylenen bakteri kültürü kullanılmalı sözünün zıttı bir şey çünkü. Bende buraya bir danışmak istedim acaba benim atladığım okumadığım bir şey mi var vs diye. Yorumunuz için teşekkür ederim. Bu forumda değil benim opkuduğum kadar okumak hiçbir bilgi sahibi olmadan yazı yazan bir çok insan var adamın biri geliyor ben 3 litrede beta bakıyordum birden betam hasta oldu diyor bence bu durumdaki bir adama benim vereceğim teorik bilgi bile bir katkı sağlar. Ayrıca ben hemen hemen her yorumumda belirtiyorum ben çok bilgili değilim fikirlerimi söylüyorum diyorum. bir şey dediğimde kesin budur hiçbir zaman demiyorum bu olabilir diyorum ama görüşleriniz için teşekkür ederim bir daha yazmam
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 34 Online Kullanıcı, 19 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Kınayu,
aupqua,
0rnn,
MelihB,
Soner.x,
ilterisdoğukan,
osmandbnl,
oktay42,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yeekim,
brk-krnc,
hakaya0107,
Rafayel,
Narval,
oguzozt,
kocoglu,
EKAR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
