ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ercansever17
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
198
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mayıs 2020 22:05
Son Ziyaret:
17 Mart 2023 16:47
Toplam Mesaj:
261 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ercan Sever
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Denetçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ercan Sever
SON 10 MESAJI
Akvaryumun Yüzeyinde Ziplayan Sari Böcekler
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Copepod olabilir , google görsellere bakıp karşılaştırabilirsiniz . [/QUOTE]
Evet sanırım kopepod bu canlılar. Balık için bir zararı var mıdır ?
Azaltmak için ne yapmalıyım ?
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
Copepod olabilir , google görsellere bakıp karşılaştırabilirsiniz . [/QUOTE]
Evet sanırım kopepod bu canlılar. Balık için bir zararı var mıdır ?
Azaltmak için ne yapmalıyım ?
Akvaryumun Yüzeyinde Ziplayan Sari Böcekler
Arkadaslar merhaba. 200 litrelik akvaryumumda, 1 adet 25 cm lik astronot bakmaktayim. Akvaryumun caminda gezen, toplu ucu igne buyuklugu kadar sari renkli canlilar var. Cok kucuk olduklari icin fotograf I odaklayamiyorum Genelde suyun ustunde oldugu zaman pire gibi zipliyorlar.
Bu canlilar nedir?
Zararli midir?
Bu canlilari azaltmak icin ne yapmaliyim?
Arkadaslar merhaba. 200 litrelik akvaryumumda, 1 adet 25 cm lik astronot bakmaktayim. Akvaryumun caminda gezen, toplu ucu igne buyuklugu kadar sari renkli canlilar var. Cok kucuk olduklari icin fotograf I odaklayamiyorum Genelde suyun ustunde oldugu zaman pire gibi zipliyorlar.
Bu canlilar nedir?
Zararli midir?
Bu canlilari azaltmak icin ne yapmaliyim?
110 Lt 6 Tür 80 Balıklı Akvaryum
[QUOTE=UfukKaradag]110 lt ısıtıcılı içinde tetra,moli,lepistes,melek,kılıç,vatoz,çöpçü balığının bulunduğu bir tankım var.Bu canlıların sıkıntısız yaşayabilmesi ve sağlıklı olarak yaşamaları için bana tavsiyelerde bulunabilir misiniz? Farkındayım 110 lt ye göre çok balık var ancak balıklar tankın içindeler artık onlar için en iyi ortamı oluşturmak istiyorum şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238607/280220231032441.jpg[/IMG]
Tank bu şekilde dostlarım[/QUOTE]
Balık sayısını azaltmakta fayda var.
Onun dışında iyi bir filtrasyon. Ve filtre malzemeleri.
Haftada 1 kez %20 su değişimi ve dip çekimi yapmalısınız.
Balık yükünüz fazla olduğundan , nitrat , amonyak önleyici filtre malzemeleri kullanmanızı tavsiye ederim.
Tropical- Sera-Tetra-Nls-Jbl-Hikari marka yemlerin balıklarınız için uygun olanını kullanabilirsiniz.
Isıtıcıyı muhakkak bu türler için en uygun seviyede çalıştırın.
[QUOTE=UfukKaradag]110 lt ısıtıcılı içinde tetra,moli,lepistes,melek,kılıç,vatoz,çöpçü balığının bulunduğu bir tankım var.Bu canlıların sıkıntısız yaşayabilmesi ve sağlıklı olarak yaşamaları için bana tavsiyelerde bulunabilir misiniz? Farkındayım 110 lt ye göre çok balık var ancak balıklar tankın içindeler artık onlar için en iyi ortamı oluşturmak istiyorum şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238607/280220231032441.jpg[/IMG]
Tank bu şekilde dostlarım[/QUOTE]
Balık sayısını azaltmakta fayda var.
Onun dışında iyi bir filtrasyon. Ve filtre malzemeleri.
Haftada 1 kez %20 su değişimi ve dip çekimi yapmalısınız.
Balık yükünüz fazla olduğundan , nitrat , amonyak önleyici filtre malzemeleri kullanmanızı tavsiye ederim.
Tropical- Sera-Tetra-Nls-Jbl-Hikari marka yemlerin balıklarınız için uygun olanını kullanabilirsiniz.
Isıtıcıyı muhakkak bu türler için en uygun seviyede çalıştırın.
Yem Tanimi
[QUOTE=volkanta][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10489/230220231942531.jpg[/IMG]
Fotograftaki yemi baliklar severek yiyiyorlar fakat yem bitmek uzere bana yem acik geldigi icin markasini ve cinsini bilemiyorum. Bilen birisi yardimci olursa sevinirim[/QUOTE]
Tropical krill flake e benzettim.
[QUOTE=volkanta][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/10489/230220231942531.jpg[/IMG]
Fotograftaki yemi baliklar severek yiyiyorlar fakat yem bitmek uzere bana yem acik geldigi icin markasini ve cinsini bilemiyorum. Bilen birisi yardimci olursa sevinirim[/QUOTE]
Tropical krill flake e benzettim.
Lepisteslerim Ölüyor
[QUOTE=Ferdi çoban]Merhaba arkadaşlar depremden dolayı akvaryumundaki iç filtre dış filtre ve ısıtıcıyı çalıştıramadım 3 gün boyunca çalışmadılar eve geldiğimde lepisteslerimden 5 tanesi ölmüştü bu hobiciliğe yeni başladım bu ölümün sebepleri neler olabilir bilgi verirseniz sevinirim Bir de bu durumda Ekstra ne yapabilirim Teşekkürler iyi günler[/QUOTE]
Muhtemel ısı kaynaklı kayıplar yaşamış olabilirsiniz. Gece , gündüz arasında oldukça ısı farkı oluyor. Isıtıcı olmadan da bunu dengelemek zor.
[QUOTE=Ferdi çoban]Merhaba arkadaşlar depremden dolayı akvaryumundaki iç filtre dış filtre ve ısıtıcıyı çalıştıramadım 3 gün boyunca çalışmadılar eve geldiğimde lepisteslerimden 5 tanesi ölmüştü bu hobiciliğe yeni başladım bu ölümün sebepleri neler olabilir bilgi verirseniz sevinirim Bir de bu durumda Ekstra ne yapabilirim Teşekkürler iyi günler[/QUOTE]
Muhtemel ısı kaynaklı kayıplar yaşamış olabilirsiniz. Gece , gündüz arasında oldukça ısı farkı oluyor. Isıtıcı olmadan da bunu dengelemek zor.
Oscar
[QUOTE=Mehmet293139]Merhaba 180 litre akvaryumumda 4 ciklet ve 2 astranot aldım astranotlar bu yemi yermi lütfen yardim edin[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237985/080220231757261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Eğer imkanınız varsa , tropical , sera , tetra , jbl , nls ,hikari gibi marka yemleri kullanmakta fayda var.
4 ciklet türü malaviyse , ilerleyen zamanlarda , astronotlar onlar için tehlike oluşturacaktır.
[QUOTE=Mehmet293139]Merhaba 180 litre akvaryumumda 4 ciklet ve 2 astranot aldım astranotlar bu yemi yermi lütfen yardim edin[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237985/080220231757261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Eğer imkanınız varsa , tropical , sera , tetra , jbl , nls ,hikari gibi marka yemleri kullanmakta fayda var.
4 ciklet türü malaviyse , ilerleyen zamanlarda , astronotlar onlar için tehlike oluşturacaktır.
Yeni Filitre Alacagim Tavsiyenize Edermisniz
[QUOTE=06Sahin06]Merhaba ben 302 kulaniyorum pervane eskidi seramik mil kirildi yeni pacaraca bulamadim sıfır dis filitre almak istiyorum tetra ex700 mu almalıyım yoksa tekrar sunsun hw 302 mi sunsun asiri sessiz çalışıyor suan kulagimi dayamsm gerekiyor calistigini anlamam icin[/QUOTE]
Bence yarı fiyatına sunsun 302 tercih ederim . Akvaryumunuz büyükse 303a da olabilir.
[QUOTE=06Sahin06]Merhaba ben 302 kulaniyorum pervane eskidi seramik mil kirildi yeni pacaraca bulamadim sıfır dis filitre almak istiyorum tetra ex700 mu almalıyım yoksa tekrar sunsun hw 302 mi sunsun asiri sessiz çalışıyor suan kulagimi dayamsm gerekiyor calistigini anlamam icin[/QUOTE]
Bence yarı fiyatına sunsun 302 tercih ederim . Akvaryumunuz büyükse 303a da olabilir.
Midas İç Hastalık
[QUOTE=oguz123]Midas tür balığım (17 yaşında) şu anda hasta, maalesef balık hastalıkları üzerine uzmanlaşmış çok fazla veteriner ve bu konu hakkında fazla kaynak bulmak mümkün değil. Bundan dolayı size ulaştım. Balığımın alt bölgesinde bir şişlik mevcut, dışkılayamıyor ve yem yiyemiyor. Dengesini sağlayamıyor ve genellikle sabit bir şekilde yan veya ters halde yüzüyor. Tedavisi için akvaryumun sıcaklığını artırıp flagyl tablet kullandık. Son iki gündür de akvaryumdan alıp bir kova içerisinde epson tuzu uyguluyoruz ve enjeksiyon kullanarak bağırsak tıkanıklığı mevcutsa gidermeye çalışıyoruz. (Enjeksiyona herhangi bir parça gelmiyor) Fakat gözlemlediğimiz kadarıyla bir iyileşme yok. Flagyl tablet kullanmaya başladığımız dönemde üzerindeki kızarıklıklarda azalma görmüştük ve biraz canlanmıştı. Fakat son iki gündür durumu yeniden kötüleşti. Resimleri ekte sizinle paylaşıyorum. Yapabileceklerimiz hakkında bizi yönlendirirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232318211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sera baktobur direkt kullanıp ,ısıyı arttırmalısınız. Ve mümkün olduğunca fazla hava verin.Sera baktobur direkti bulmanız biraz zor. Türkiyeye ithalatı yasaklandı diye biliyorum. Fakat sahibinden .com da ilanlarını görmüştüm.
[QUOTE=oguz123]Midas tür balığım (17 yaşında) şu anda hasta, maalesef balık hastalıkları üzerine uzmanlaşmış çok fazla veteriner ve bu konu hakkında fazla kaynak bulmak mümkün değil. Bundan dolayı size ulaştım. Balığımın alt bölgesinde bir şişlik mevcut, dışkılayamıyor ve yem yiyemiyor. Dengesini sağlayamıyor ve genellikle sabit bir şekilde yan veya ters halde yüzüyor. Tedavisi için akvaryumun sıcaklığını artırıp flagyl tablet kullandık. Son iki gündür de akvaryumdan alıp bir kova içerisinde epson tuzu uyguluyoruz ve enjeksiyon kullanarak bağırsak tıkanıklığı mevcutsa gidermeye çalışıyoruz. (Enjeksiyona herhangi bir parça gelmiyor) Fakat gözlemlediğimiz kadarıyla bir iyileşme yok. Flagyl tablet kullanmaya başladığımız dönemde üzerindeki kızarıklıklarda azalma görmüştük ve biraz canlanmıştı. Fakat son iki gündür durumu yeniden kötüleşti. Resimleri ekte sizinle paylaşıyorum. Yapabileceklerimiz hakkında bizi yönlendirirseniz çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232318211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238329/090220232309291.jpg[/IMG][/QUOTE]
Sera baktobur direkt kullanıp ,ısıyı arttırmalısınız. Ve mümkün olduğunca fazla hava verin.Sera baktobur direkti bulmanız biraz zor. Türkiyeye ithalatı yasaklandı diye biliyorum. Fakat sahibinden .com da ilanlarını görmüştüm.
Balığım Hareketsiz
[QUOTE=Elifdt1]Merhaba 3 yıldır beslediğim balığım fanusun içinde yan yatar şekilde duruyor 2 gündür suyunu değiştirdikten sonra oldu yem yemiyor sese tepki veriyor ne olduğunu anlamıyorum çok fazla araştırma yaptım ve sonuç bulamadım bilgisi olan var mı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238331/100220230119341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun. Balığınız sanırım küçük bir alanda yaşıyor , öncelikle en az 45-50 litrelik bir akvaryuma geçirmeniz önemlidir.
Muhtemelen suyun hepsini değiştirdiniz. Bu da balığınızın yaşam koşullarını etkileyen yararlı bakterilerin hepsini yok etti. Yeni suyu direkt olarak çeşmeden koyduysanız , yoğun metal ve klora maruz kaldığından da olabilir. Veya balığın bulunduğu ortamdaki suda , ani ısı değişimleri olmuş olabilir. Su değişimi yaparken %20-30 gibi bir miktarı değiştirip , 2-3 gün dinlenmiş suyu eklemenizde fayda var . Ekleyeceğiniz suyla , akvaryum suyunun ısısı da birbirine yakın olmalı. Tekrar geçmiş olsun. Umarım düzelir.
[QUOTE=Elifdt1]Merhaba 3 yıldır beslediğim balığım fanusun içinde yan yatar şekilde duruyor 2 gündür suyunu değiştirdikten sonra oldu yem yemiyor sese tepki veriyor ne olduğunu anlamıyorum çok fazla araştırma yaptım ve sonuç bulamadım bilgisi olan var mı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238331/100220230119341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle geçmiş olsun. Balığınız sanırım küçük bir alanda yaşıyor , öncelikle en az 45-50 litrelik bir akvaryuma geçirmeniz önemlidir.
Muhtemelen suyun hepsini değiştirdiniz. Bu da balığınızın yaşam koşullarını etkileyen yararlı bakterilerin hepsini yok etti. Yeni suyu direkt olarak çeşmeden koyduysanız , yoğun metal ve klora maruz kaldığından da olabilir. Veya balığın bulunduğu ortamdaki suda , ani ısı değişimleri olmuş olabilir. Su değişimi yaparken %20-30 gibi bir miktarı değiştirip , 2-3 gün dinlenmiş suyu eklemenizde fayda var . Ekleyeceğiniz suyla , akvaryum suyunun ısısı da birbirine yakın olmalı. Tekrar geçmiş olsun. Umarım düzelir.
Red Severum Solungaç Et Parçası
[QUOTE=suat64]Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Solungacında et parçası
Akvaryum Kapasitesi (litre): 225 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Red Severum, Balon Teksas, Leopar Vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Dış Filtre, tetra 1200 ex
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Son zamanlarda çok ilgilenemedim 2 haftada 1 20 lt dip çekimi
Arkadaşlar Selamlar,
Resimlerde de göreceğiniz gibi yaklaşık 1,5 yaşında olan Red Severumum sağ solungaçı tarafında bir et parçası gözüme çarptı bugün, bu hastalığın sebebi adı nedir? yardımcı olabilir misiniz?
İştahında hareketlerinde vs herhangi bir sorun yok.
Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76273/090120232312171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76273/090120232312531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76273/090120232313441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aynı boylarda gold severumumda böyle bir et parçası vardı. Ve 2 yıl içinde oldukça büyüyerek , fındık kadar oldu. Daha sonra hava kesesi patladı. Maalesef kurtaramadım. Çok emin olmamakla beraber tümör olabilir diye düşünüyorum.[EDIT]ercansever17,2023-01-10 10:28:00[/EDIT]
[QUOTE=suat64]Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Solungacında et parçası
Akvaryum Kapasitesi (litre): 225 lt
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Red Severum, Balon Teksas, Leopar Vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat):
Filitrasyon: Dış Filtre, tetra 1200 ex
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): Son zamanlarda çok ilgilenemedim 2 haftada 1 20 lt dip çekimi
Arkadaşlar Selamlar,
Resimlerde de göreceğiniz gibi yaklaşık 1,5 yaşında olan Red Severumum sağ solungaçı tarafında bir et parçası gözüme çarptı bugün, bu hastalığın sebebi adı nedir? yardımcı olabilir misiniz?
İştahında hareketlerinde vs herhangi bir sorun yok.
Teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76273/090120232312171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76273/090120232312531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/76273/090120232313441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aynı boylarda gold severumumda böyle bir et parçası vardı. Ve 2 yıl içinde oldukça büyüyerek , fındık kadar oldu. Daha sonra hava kesesi patladı. Maalesef kurtaramadım. Çok emin olmamakla beraber tümör olabilir diye düşünüyorum.[EDIT]ercansever17,2023-01-10 10:28:00[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
