ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
KAPTAN007
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Nisan 2020 14:35
Son Ziyaret:
15 Ağustos 2023 21:30
Toplam Mesaj:
50 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MUHAMMED UBEYDE ESER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ESER
SON 10 MESAJI
Palet Önerisi
Merhaba,
Palet arıyorum ama çok kararsızım yardımcı olur musunuz?
Bulduğum modeller aşağıda, farklı önerileriniz olabilir.
Ayrıca bazı modellerde su giriş kanalları var bazılarında yok ne fark eder?
Tüplü dalış ve normal yüzme için kullanmak istiyorum.
Cressi Gara Modular Sprint
Scubapro Jet Club Fins
BEUCHAT Closed 1DIVE
CRESSI REACTION PRO
Cressi Pro Star
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803051.jpg[/IMG]
+++
Merhaba,
Palet arıyorum ama çok kararsızım yardımcı olur musunuz?
Bulduğum modeller aşağıda, farklı önerileriniz olabilir.
Ayrıca bazı modellerde su giriş kanalları var bazılarında yok ne fark eder?
Tüplü dalış ve normal yüzme için kullanmak istiyorum.
Cressi Gara Modular Sprint
Scubapro Jet Club Fins
BEUCHAT Closed 1DIVE
CRESSI REACTION PRO
Cressi Pro Star
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150520231803051.jpg[/IMG]
+++
Hava Motoru Önerisi ?
Merhaba,
Hava motoru arıyorumda karar veremedim,
Sizce Eheim 3704 - Regent 9500 - Resun 8000, bunlardan hangisi ses ve performans konusunda ön sırada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211726481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211721311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211725511.jpg[/IMG]
+++
Merhaba,
Hava motoru arıyorumda karar veremedim,
Sizce Eheim 3704 - Regent 9500 - Resun 8000, bunlardan hangisi ses ve performans konusunda ön sırada.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211726481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211721311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/090220211725511.jpg[/IMG]
+++
Astronot Kavgası
Merhaba,
Küçük astronotlar, büyük astronotlara saldırıyor, büyükler su yüzeyine yakın kaçıyorlar ve her tarafa su fıșkırtıyorlar.
Akvaryumun yerini değiştirdikten sonra böyle sorunlar olmaya başladı.
Bu konuda ne yapabilirim.?
Nerede kaldı büyük balık küçük balığı yer terimi...
(10cm vs 16cm)
+++
Merhaba,
Küçük astronotlar, büyük astronotlara saldırıyor, büyükler su yüzeyine yakın kaçıyorlar ve her tarafa su fıșkırtıyorlar.
Akvaryumun yerini değiştirdikten sonra böyle sorunlar olmaya başladı.
Bu konuda ne yapabilirim.?
Nerede kaldı büyük balık küçük balığı yer terimi...
(10cm vs 16cm)
+++
Hava Hortumu Su Sızması
[QUOTE=kdrackgz]Kullandığınız checkvalf nedir bilmiyorum ancak kalite unsuru çok önemli.[/QUOTE][QUOTE=Cancan59]İşte bu yüzden hava motorunu ya çıkış uçları aşağı gelecek şekilde asacaksınız yada akvaryumun üstüne konumlandıracaksınız valfe filan güvenmeyin.[/QUOTE][QUOTE=alisbht]Hocam geçmiş olsun, iyi ki sorun çıkmamış. Bence malın kalitesi farkediyor 2-3 liraya markasız aldığım basit check valveler çok dayanıksız oluyor daha hortumdan çıkarırken bile dağılabiliyor ona güvenmemek lazım. Ben tetra cv4 check valve kullanıyorum 20-30 lira civarına almıştım daha kalitelisi de bulunabilir. Bir de hava motorunu akvaryum seviyesinden yüksekte tutup aynı zamanda check valve kullanmak daha garanti ama yerim olmadığı için ben de akvaryum seviyesinin altında kullanıyorum.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Büyük geçmiş olsun öncelikle . Hava motoru akvaryum seviyesinin her zaman daha yukarısı bir seviyede durmamasında büyük yarar vardır bu gibi sorunlar yaşamamak için neticede check valve denilen şeyde fiyatı belli ve sarf malzemesi artı ülkede neyin norm ve T.S.E ve alınmış olması gereken özellikleri taşıyor [:(],
Zaten sorunda burada başlıyor sürekli çalışmadığı için diyaframda kalan çok az hava hava motoru durunca ters bir vakum etkisi yapıyor ve hava taşından doğru hava moru daha düşük seviyede ise suyu ter yönde çekiyor sizin sürekli kullanmanız dışında Allah göstermesin Elektrik kesintisi olduğunda da yaşana bilinirdi hava motorunu aman aman daha yüksek bir seviyede koğuşlandırın .[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevaplarınız için,
Biraz önce şırınga ile bir test yaptım, suyu valfe tersten verdim ve su rahat bir şekilde diğer tarafa geçti, bende birde önceden aldığım valfler vardı bunlarda denedim içindeki basınç suyu ittiriyordu, bu aldıklarım pek kaliteli değil sanırım...
Kırmızı yeni aldığım, Siyahlar eski aldıklarım...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/230120211939021.jpg[/IMG]
[QUOTE=kdrackgz]Kullandığınız checkvalf nedir bilmiyorum ancak kalite unsuru çok önemli.[/QUOTE][QUOTE=Cancan59]İşte bu yüzden hava motorunu ya çıkış uçları aşağı gelecek şekilde asacaksınız yada akvaryumun üstüne konumlandıracaksınız valfe filan güvenmeyin.[/QUOTE][QUOTE=alisbht]Hocam geçmiş olsun, iyi ki sorun çıkmamış. Bence malın kalitesi farkediyor 2-3 liraya markasız aldığım basit check valveler çok dayanıksız oluyor daha hortumdan çıkarırken bile dağılabiliyor ona güvenmemek lazım. Ben tetra cv4 check valve kullanıyorum 20-30 lira civarına almıştım daha kalitelisi de bulunabilir. Bir de hava motorunu akvaryum seviyesinden yüksekte tutup aynı zamanda check valve kullanmak daha garanti ama yerim olmadığı için ben de akvaryum seviyesinin altında kullanıyorum.[/QUOTE][QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Büyük geçmiş olsun öncelikle . Hava motoru akvaryum seviyesinin her zaman daha yukarısı bir seviyede durmamasında büyük yarar vardır bu gibi sorunlar yaşamamak için neticede check valve denilen şeyde fiyatı belli ve sarf malzemesi artı ülkede neyin norm ve T.S.E ve alınmış olması gereken özellikleri taşıyor [:(],
Zaten sorunda burada başlıyor sürekli çalışmadığı için diyaframda kalan çok az hava hava motoru durunca ters bir vakum etkisi yapıyor ve hava taşından doğru hava moru daha düşük seviyede ise suyu ter yönde çekiyor sizin sürekli kullanmanız dışında Allah göstermesin Elektrik kesintisi olduğunda da yaşana bilinirdi hava motorunu aman aman daha yüksek bir seviyede koğuşlandırın .[/QUOTE]
Teşekkür ederim cevaplarınız için,
Biraz önce şırınga ile bir test yaptım, suyu valfe tersten verdim ve su rahat bir şekilde diğer tarafa geçti, bende birde önceden aldığım valfler vardı bunlarda denedim içindeki basınç suyu ittiriyordu, bu aldıklarım pek kaliteli değil sanırım...
Kırmızı yeni aldığım, Siyahlar eski aldıklarım...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/230120211939021.jpg[/IMG]
Hava Hortumu Su Sızması
Merhaba, Elastik hava taşını kum altina gömdüm, ama hava hortumunun içi su dolmuș, çekvalf vardı diğer ucunda ondan sızarak akvaryumun elektriksel aksamının oraya dolmuş, Allaha şükür temizledim bir sorun olmadı.
Çekvalflerin görevi suyu tutmak değil mi herhangibir soruna karșı?
Bu konuda ne yapilabilir?
Her zaman hava vermiyorum bu hava taşına...
Merhaba, Elastik hava taşını kum altina gömdüm, ama hava hortumunun içi su dolmuș, çekvalf vardı diğer ucunda ondan sızarak akvaryumun elektriksel aksamının oraya dolmuş, Allaha şükür temizledim bir sorun olmadı.
Çekvalflerin görevi suyu tutmak değil mi herhangibir soruna karșı?
Bu konuda ne yapilabilir?
Her zaman hava vermiyorum bu hava taşına...
Hangisini Tavsiye Edersiniz?
Akvaryumda astronot olmasa bu dediklerinizde haklısınız 😊
Akvaryumda astronot olmasa bu dediklerinizde haklısınız 😊
Hangisini Tavsiye Edersiniz?
Merhaba!
Cam temizleyicilerden ve nitrat gidericilerden hangisini tavsiye edersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211857111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211858211.jpg[/IMG]
Merhaba!
Cam temizleyicilerden ve nitrat gidericilerden hangisini tavsiye edersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211856371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211857111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/180120211858211.jpg[/IMG]
Astronot İle Bakılabilir Mi?
Merhaba!
Akvaryumumda 2 adet 16-17cm lik, 3 adet 8-10cm lik Astronot bulunmakta...
3 sorum olucak;
Astronot ile;
-Makrakanta beraber yaşar mı?
-Vatoz beraber yaşar mı?
-Elma Salyangozu beraber yaşar mı?
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150120211507171.jpg[/IMG]
Merhaba!
Akvaryumumda 2 adet 16-17cm lik, 3 adet 8-10cm lik Astronot bulunmakta...
3 sorum olucak;
Astronot ile;
-Makrakanta beraber yaşar mı?
-Vatoz beraber yaşar mı?
-Elma Salyangozu beraber yaşar mı?
Teşekkürler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222854/150120211507171.jpg[/IMG]
Isıtıcı Uygun Mu ?
[QUOTE=BlackMesa]Dedim ya tamamen tercih ve şartların gerekliliği ile ilgilidir.
Toplamda ay sonu enerji tüketimleri ve faturaya yansıması aynı olacak. Güce bağlı olarak süre değişecek sadece.
Şu durumlara göre kendiniz belirleyin;
*Akvaryumda kum var mı varsa kaç cm?
-Kum hızlı ısınıp geç soğuduğu için ısı kaybını azaltır.
*Akvaryum altında ısı yalıtımlı strafor var mı?
- Isı yalıtımlı straforlar da akvaryumunuzun hem statik basıncın eşit dağılmasına hemde izolasyon görevini yaparak ısı kaybını azaltacaktır.
*Buhar camı kullanıyor musunuz ?
-Buhar camı kullanmak akvaryum suyunun dış ortamdan etkilenmesini engeller ve ısı kaynaklı oluşan nemin akvaryum içinde kalmasını sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam , bu durumda sanırım E200 modelini almam daha mantıklı olucaktır.
- Kum var evet 3cm civarı.
- Akvaryum altında straforda mevcut.
- Buhar camı'da mevcut.
[QUOTE=BlackMesa]Dedim ya tamamen tercih ve şartların gerekliliği ile ilgilidir.
Toplamda ay sonu enerji tüketimleri ve faturaya yansıması aynı olacak. Güce bağlı olarak süre değişecek sadece.
Şu durumlara göre kendiniz belirleyin;
*Akvaryumda kum var mı varsa kaç cm?
-Kum hızlı ısınıp geç soğuduğu için ısı kaybını azaltır.
*Akvaryum altında ısı yalıtımlı strafor var mı?
- Isı yalıtımlı straforlar da akvaryumunuzun hem statik basıncın eşit dağılmasına hemde izolasyon görevini yaparak ısı kaybını azaltacaktır.
*Buhar camı kullanıyor musunuz ?
-Buhar camı kullanmak akvaryum suyunun dış ortamdan etkilenmesini engeller ve ısı kaynaklı oluşan nemin akvaryum içinde kalmasını sağlar.[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam , bu durumda sanırım E200 modelini almam daha mantıklı olucaktır.
- Kum var evet 3cm civarı.
- Akvaryum altında straforda mevcut.
- Buhar camı'da mevcut.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
