ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
volkangunes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
77
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Nisan 2020 22:53
Son Ziyaret:
24 Haziran 2026 21:19
Toplam Mesaj:
157 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
1
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan güneş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan güneş
SON 10 MESAJI
Hangi Boy Akvaryum Tercih Etmeliyim
[QUOTE=darkaura]Bitki tankının boyutunda en önceliklisi bence en. Ön plan orta plan ve arka plan bitkileriyle katman katman derinlik olduğunda çok farklı duruyor, bunun içinde en gerekiyor. Bu yüzden en az 45cm en öneririm. Yeriniz uygunsa 50 hatta 60 daha iyi olur. Yükseklik için 40 kısıtlayıcı olur. Düz taban yerine vadiler yükseltiler inişler yapıp zemini 3d hale getirdiğinizde tank hemen klasman atlıyor, farklı profesyönel görüntü alıyor. 40cm yükseklik bunu kısıtlar. Eskiden floresanla zemine ışık indirmesi zor oluyordu bu yüzden derinlik düşük tutuluyordu ama bugün için öyle bir engel yok. Lens ve led ile 50cm de tabana yeterli ışık indirmek mümkün. Zamanında 100x60x45h bitki tankım vardı, çok iyi verim almıştım. İmzamdaki fotoda o eski tankdan. Yer kısıtlaması yoksa tavsiye edeceğim ölçü bu olur. [/QUOTE]
cevabınız için teşekkür ederim. en kısmı dediğiniz gibi derinlik sağlıyor ve katmanlı görüntüye müsaade ediyor ancak bu seferde çok kare gibi olur diye endişelendim. aklımda biraz daha diktörtgenimsi bir şey var.
[QUOTE=darkaura]Bitki tankının boyutunda en önceliklisi bence en. Ön plan orta plan ve arka plan bitkileriyle katman katman derinlik olduğunda çok farklı duruyor, bunun içinde en gerekiyor. Bu yüzden en az 45cm en öneririm. Yeriniz uygunsa 50 hatta 60 daha iyi olur. Yükseklik için 40 kısıtlayıcı olur. Düz taban yerine vadiler yükseltiler inişler yapıp zemini 3d hale getirdiğinizde tank hemen klasman atlıyor, farklı profesyönel görüntü alıyor. 40cm yükseklik bunu kısıtlar. Eskiden floresanla zemine ışık indirmesi zor oluyordu bu yüzden derinlik düşük tutuluyordu ama bugün için öyle bir engel yok. Lens ve led ile 50cm de tabana yeterli ışık indirmek mümkün. Zamanında 100x60x45h bitki tankım vardı, çok iyi verim almıştım. İmzamdaki fotoda o eski tankdan. Yer kısıtlaması yoksa tavsiye edeceğim ölçü bu olur. [/QUOTE]
cevabınız için teşekkür ederim. en kısmı dediğiniz gibi derinlik sağlıyor ve katmanlı görüntüye müsaade ediyor ancak bu seferde çok kare gibi olur diye endişelendim. aklımda biraz daha diktörtgenimsi bir şey var.
Hangi Boy Akvaryum Tercih Etmeliyim
Selamlar,
Daha önce kullandığım bir akvaryumum vardı: 80x40x50h ölçülerinde, 8 mm cam, kayıtlı-kuşaklı bir tanktı. Şimdi hobiye tekrar başlamaya karar verdim. Maddi olarak da biraz toparladığım için bu kez sıfırdan, mobilyasıyla ve tüm ekipmanlarıyla birlikte düzgün bir set kurmak istiyorum.
Kurmayı düşündüğüm akvaryum tamamen bitkili olacak. Canlı yükünü de düşük tutmayı planlıyorum. İçerisinde yalnızca 1-2 çift lepistes, 3-5 karides ve 1-2 vatoz gibi sakin ve az sayıda canlı olacak.
Asıl kararsız kaldığım konu ise akvaryumun ölçüsü. İki seçenek arasında kaldım:
1. 100x40x40 cm
2. 90x45x45 cm
100 cm olan akvaryumda uzunluk daha fazla olduğu için bitki ekim alanı ve genel yerleşim açısından daha avantajlı olur diye düşünüyorum. Fakat 90x45x45 ölçüsü de özellikle yabancı forumlarda daha dengeli, “altın oran”a yakın ve aquascape için daha ideal gibi yorumlanıyor.
Benim için önemli olan şey, bitkilerin daha güzel öne çıkması ve akvaryumda derinlik algısının güçlü olması. Bu açıdan hangisi daha mantıklı olur emin olamadım. 100 cm uzunluk daha geniş bir kompozisyon imkânı sunar gibi geliyor, ancak 90x45x45 ölçüsünde de derinlik ve yükseklik oranı daha dengeli durabilir diye düşünüyorum.
Akvaryumu kendi ofisimde, bir kolonun önüne yerleştireceğim. Kolonun yatay genişliği 84 cm. Bu durumda:
90 cm akvaryumda sağdan ve soldan yaklaşık 3’er cm taşma olacak.
100 cm akvaryumda ise sağdan ve soldan yaklaşık 8’er cm taşma olacak.
Mobilyayı da akvaryuma özel yaptıracağım için bu kararı bir kere verebileceğim. Sonradan ölçüden dolayı kötü ya da orantısız görünmesini istemiyorum.
Sizce bu iki ölçüden hangisini tercih etmeliyim?
Bitkili akvaryumda görsellik, derinlik algısı ve ofiste duracağı yer açısından hangisi daha doğru seçim olur?
Tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.
Selamlar,
Daha önce kullandığım bir akvaryumum vardı: 80x40x50h ölçülerinde, 8 mm cam, kayıtlı-kuşaklı bir tanktı. Şimdi hobiye tekrar başlamaya karar verdim. Maddi olarak da biraz toparladığım için bu kez sıfırdan, mobilyasıyla ve tüm ekipmanlarıyla birlikte düzgün bir set kurmak istiyorum.
Kurmayı düşündüğüm akvaryum tamamen bitkili olacak. Canlı yükünü de düşük tutmayı planlıyorum. İçerisinde yalnızca 1-2 çift lepistes, 3-5 karides ve 1-2 vatoz gibi sakin ve az sayıda canlı olacak.
Asıl kararsız kaldığım konu ise akvaryumun ölçüsü. İki seçenek arasında kaldım:
1. 100x40x40 cm
2. 90x45x45 cm
100 cm olan akvaryumda uzunluk daha fazla olduğu için bitki ekim alanı ve genel yerleşim açısından daha avantajlı olur diye düşünüyorum. Fakat 90x45x45 ölçüsü de özellikle yabancı forumlarda daha dengeli, “altın oran”a yakın ve aquascape için daha ideal gibi yorumlanıyor.
Benim için önemli olan şey, bitkilerin daha güzel öne çıkması ve akvaryumda derinlik algısının güçlü olması. Bu açıdan hangisi daha mantıklı olur emin olamadım. 100 cm uzunluk daha geniş bir kompozisyon imkânı sunar gibi geliyor, ancak 90x45x45 ölçüsünde de derinlik ve yükseklik oranı daha dengeli durabilir diye düşünüyorum.
Akvaryumu kendi ofisimde, bir kolonun önüne yerleştireceğim. Kolonun yatay genişliği 84 cm. Bu durumda:
90 cm akvaryumda sağdan ve soldan yaklaşık 3’er cm taşma olacak.
100 cm akvaryumda ise sağdan ve soldan yaklaşık 8’er cm taşma olacak.
Mobilyayı da akvaryuma özel yaptıracağım için bu kararı bir kere verebileceğim. Sonradan ölçüden dolayı kötü ya da orantısız görünmesini istemiyorum.
Sizce bu iki ölçüden hangisini tercih etmeliyim?
Bitkili akvaryumda görsellik, derinlik algısı ve ofiste duracağı yer açısından hangisi daha doğru seçim olur?
Tecrübelerinizi ve yorumlarınızı paylaşırsanız çok sevinirim.
Tarihi Geçmiş Su Düzenleyici / Reeflower
[QUOTE=Laterthanbefore]Kullanım tarihi varsa bir sebebi olsa gerek yoksa ucuza vereceğini sanmam.
Özelliğini yitiriyor olabilir ama sadece bitki baktığınızda göre denemekten zarar gelmez, test kitiniz var ise ürünün işe yararlılığını kontrol edip kullanın yoksa bir anlamı olmayacaktır.
(Ürün zaten çok pahalı bir ürün değil oyüzden 20 30 tl için risk almaya değmez gibi geldi)[/QUOTE]
Cevap verdiğiniz için teşekkürler. Test kitim yok ne yazikki. Almayıp riske atmayacağım
[QUOTE=Laterthanbefore]Kullanım tarihi varsa bir sebebi olsa gerek yoksa ucuza vereceğini sanmam.
Özelliğini yitiriyor olabilir ama sadece bitki baktığınızda göre denemekten zarar gelmez, test kitiniz var ise ürünün işe yararlılığını kontrol edip kullanın yoksa bir anlamı olmayacaktır.
(Ürün zaten çok pahalı bir ürün değil oyüzden 20 30 tl için risk almaya değmez gibi geldi)[/QUOTE]
Cevap verdiğiniz için teşekkürler. Test kitim yok ne yazikki. Almayıp riske atmayacağım
Tarihi Geçmiş Su Düzenleyici / Reeflower
Merhaba arkadaşlar,
Bir petshop tanıdıgım reeflower marka ürünlerinin hepsinin tarihi geçtiği için bana çok ucuza verebileceğini söyledi( normalde 100 tl liği 10 tl ye 500 lüğü 30 tl ye gibi). Tarihleri 5-10 ay arası geçmiş sizce alayım mı? Akvaryumda sadece bitki var balık yok.
Merhaba arkadaşlar,
Bir petshop tanıdıgım reeflower marka ürünlerinin hepsinin tarihi geçtiği için bana çok ucuza verebileceğini söyledi( normalde 100 tl liği 10 tl ye 500 lüğü 30 tl ye gibi). Tarihleri 5-10 ay arası geçmiş sizce alayım mı? Akvaryumda sadece bitki var balık yok.
5 Aydır Su Değiştirmiyorum?
Arkadaşlar merhaba bundan 5 ay önce işim dolayısıyla hobiyle çok ilgilenemeyeceğim için ücretsiz şekilde balıklarımı sahiplendirmeye calıstım fakat kimse almadı almak isteyenler de saçma sapan istekleri oldu vermedim. 5 aydır akvaryuma ne su ekledim ne de değiştirdim filtre bile çalışmazken sadece hava motoruyla balıklara hiçbir şey olmadı üzerine 20 adet olan balık sayısı 100 e çıktı. Eskiden ben haftalık su değişimi yapardım baya uğraşırdım böyle olmazdı sizce nasıl oldu?
Arkadaşlar merhaba bundan 5 ay önce işim dolayısıyla hobiyle çok ilgilenemeyeceğim için ücretsiz şekilde balıklarımı sahiplendirmeye calıstım fakat kimse almadı almak isteyenler de saçma sapan istekleri oldu vermedim. 5 aydır akvaryuma ne su ekledim ne de değiştirdim filtre bile çalışmazken sadece hava motoruyla balıklara hiçbir şey olmadı üzerine 20 adet olan balık sayısı 100 e çıktı. Eskiden ben haftalık su değişimi yapardım baya uğraşırdım böyle olmazdı sizce nasıl oldu?
Tatile Cıkıyorum Ne Yapmalıyım?
[QUOTE=Beta_balik]Anladığım kadarıyla bir haftalık evde olmayacaksınız. Bir hafta için balıkları yanınızda götürmenize veya birine emanet etmeye gerek yok. Eğer balıklarınıza iyi baktıysanız bir hafta açlığa hayli hayli dayanırlar. Su değişimi zaten haftada bir yapılır, ona birşey yapmanıza gerek yok. Siz, bitkili akvaryum ise bir tane zaman ayarlı priz ile ışığı düzenleyin yeterli. Gitmeden önce her zamankinden biraz fazla doyuru ve su değişimi yapın. [/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler yorumunuz için
[QUOTE=Beta_balik]Anladığım kadarıyla bir haftalık evde olmayacaksınız. Bir hafta için balıkları yanınızda götürmenize veya birine emanet etmeye gerek yok. Eğer balıklarınıza iyi baktıysanız bir hafta açlığa hayli hayli dayanırlar. Su değişimi zaten haftada bir yapılır, ona birşey yapmanıza gerek yok. Siz, bitkili akvaryum ise bir tane zaman ayarlı priz ile ışığı düzenleyin yeterli. Gitmeden önce her zamankinden biraz fazla doyuru ve su değişimi yapın. [/QUOTE]
Tamamdır teşekkürler yorumunuz için
Tatile Cıkıyorum Ne Yapmalıyım?
Merhaba arkadaşlar, pazar akşamı yola cıkacağım ve haftaya cumartesi günü de eve geleceğim bu süreçte komşulara da veremem anahtarı sizce ne yapmalıyım ?
Tatil yemlerine forumda çok gömülmüş ondan dolayı almak istemedim.
Otomatik yemleme makinasını da düşündüm fakat normalde elbet evde birisi oluyor yani bir daha kullanmayacağım bir alet de pek almak istemedim ama baktım gerekiyor alıcam.
Sizce ne yapmalıyım
Cevaplarınızı bekliyorum
Merhaba arkadaşlar, pazar akşamı yola cıkacağım ve haftaya cumartesi günü de eve geleceğim bu süreçte komşulara da veremem anahtarı sizce ne yapmalıyım ?
Tatil yemlerine forumda çok gömülmüş ondan dolayı almak istemedim.
Otomatik yemleme makinasını da düşündüm fakat normalde elbet evde birisi oluyor yani bir daha kullanmayacağım bir alet de pek almak istemedim ama baktım gerekiyor alıcam.
Sizce ne yapmalıyım
Cevaplarınızı bekliyorum
150 Litrede Full Bitkili Lepistes
[QUOTE=tosyalı]Ayrı bakmaktaki amaç dişinin erken döl almayıp gelişimini sağlaması ayırmazsanız 2 2,5 aylıkken döl almaya başlar. Ayrı bakıp 4 aydan sonra erkeklerin yanına atarsanız örnek veriyorum 50 yavru alacaksanız ayırmadan 2,5 aylıkken döl alır 10-15 yavru alırsın. [/QUOTE]
Tamamdır anladım. Çok teşekkürler
[QUOTE=tosyalı]Ayrı bakmaktaki amaç dişinin erken döl almayıp gelişimini sağlaması ayırmazsanız 2 2,5 aylıkken döl almaya başlar. Ayrı bakıp 4 aydan sonra erkeklerin yanına atarsanız örnek veriyorum 50 yavru alacaksanız ayırmadan 2,5 aylıkken döl alır 10-15 yavru alırsın. [/QUOTE]
Tamamdır anladım. Çok teşekkürler
150 Litrede Full Bitkili Lepistes
[QUOTE=erosennin]
Merhabalar Volkan bey. Bitkileriniz çok güzel duruyor. Kurulumunuzla ilgili bir kaç şey sormak istiyorum. Zeminde ne kullandınız? Mossları neyin üzerine tutturdunuz? Sanki bir şeyin üzerine serili gibi görünüyor? Son olarak sadece iç filtreniz mi var? İç filtrenin güçlü akıntısı erkek lepistes kuyruklarında yırtılmalara neden olabilir. Bol yavrulu keyifli hobiler dilerim[:D][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler, sadece iç filtre kullanıyorum, suanlık daha yeniden kurulum yaptıgım için dediğiniz gibi bir telin üstünde duruyor moss lar. Ama eskisi gibi yapacağım hatta eski halini göstereyim moss ların.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222588/220620211443421.jpg[/IMG]
[QUOTE=erosennin]
Merhabalar Volkan bey. Bitkileriniz çok güzel duruyor. Kurulumunuzla ilgili bir kaç şey sormak istiyorum. Zeminde ne kullandınız? Mossları neyin üzerine tutturdunuz? Sanki bir şeyin üzerine serili gibi görünüyor? Son olarak sadece iç filtreniz mi var? İç filtrenin güçlü akıntısı erkek lepistes kuyruklarında yırtılmalara neden olabilir. Bol yavrulu keyifli hobiler dilerim[:D][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkürler, sadece iç filtre kullanıyorum, suanlık daha yeniden kurulum yaptıgım için dediğiniz gibi bir telin üstünde duruyor moss lar. Ama eskisi gibi yapacağım hatta eski halini göstereyim moss ların.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222588/220620211443421.jpg[/IMG]
150 Litrede Full Bitkili Lepistes
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Lepisteslerin üremesi için öğününde kararında yemleme ve yem çeşitliliği 26 derece akvaryum suyu sıcaklığı belli bir boya gelinceye kadar dişi ve erkeğin ayrı ortamlarda bakılması beli bir boya gelince dişi ve erkeğin aynı tankta bakılması . Tabi Dişi ve Erkek oran orantısını tayini akvaryum boyutlarına göre vs vs . [/QUOTE]
Valla ilk defa sizden duydum ayrı ayrı bakmayı. Bilmiyordum araştırıcam.
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar ,
Lepisteslerin üremesi için öğününde kararında yemleme ve yem çeşitliliği 26 derece akvaryum suyu sıcaklığı belli bir boya gelinceye kadar dişi ve erkeğin ayrı ortamlarda bakılması beli bir boya gelince dişi ve erkeğin aynı tankta bakılması . Tabi Dişi ve Erkek oran orantısını tayini akvaryum boyutlarına göre vs vs . [/QUOTE]
Valla ilk defa sizden duydum ayrı ayrı bakmayı. Bilmiyordum araştırıcam.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
