ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Dr. Yağız AYDIN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
72
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2020 05:06
Son Ziyaret:
15 Ağustos 2024 00:42
Toplam Mesaj:
125 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yağız Sarp Aydın
Doğum Tarihi:
16 Eylül 2000
Yaş:
25
İl:
Istanbul
Meslek:
Doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Dr. Yağız Sarp Aydın
🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟
SON 10 MESAJI
30x30x30
[QUOTE=Azizdurdenn]
Koi japon yav. Koi plakat bettadan bahsediyorsan değil. Betta almıştım geçen pet shoptan ona kuruyorum Red fancy erkek. Böyle havalı isimler takınca daha güzel geliyor [:D][/QUOTE]
Yok yav koi dediğim renk renk turuncu mavi beyaz kısa kuyruklu oluyor ya ondan yoksa ne yapalım 27 litrede normal koiyi 🤣🤣
E hayırlısı olsun bakalım arada güncelleme yapmayı unutmayın merak ediyoruz bazen
[QUOTE=Azizdurdenn]
Koi japon yav. Koi plakat bettadan bahsediyorsan değil. Betta almıştım geçen pet shoptan ona kuruyorum Red fancy erkek. Böyle havalı isimler takınca daha güzel geliyor [:D][/QUOTE]
Yok yav koi dediğim renk renk turuncu mavi beyaz kısa kuyruklu oluyor ya ondan yoksa ne yapalım 27 litrede normal koiyi 🤣🤣
E hayırlısı olsun bakalım arada güncelleme yapmayı unutmayın merak ediyoruz bazen
30x30x30
[QUOTE=Azizdurdenn]
Işığın ayağından dolalı biraz yüksekten akıyor yaklaşık 2 parmak sabah biraz daha su dolduracağım. Bilgilendirme için teşekkürler. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222324/120820241420031.jpg[/IMG]
Kurulumu tamamlamadan bunu da atayım hocam belki gözünüzden kaçmıştır tür olarak koi filan mı ? Ne düşünüyorsunuz
[QUOTE=Azizdurdenn]
Işığın ayağından dolalı biraz yüksekten akıyor yaklaşık 2 parmak sabah biraz daha su dolduracağım. Bilgilendirme için teşekkürler. [/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222324/120820241420031.jpg[/IMG]
Kurulumu tamamlamadan bunu da atayım hocam belki gözünüzden kaçmıştır tür olarak koi filan mı ? Ne düşünüyorsunuz
30x30x30
[QUOTE=Azizdurdenn][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246392/130820240026501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246392/130820240029001.jpg[/IMG]
Şu anlık durum bu, sabaha daha berrak olacağını düşünüyorum. Filtreden akan suyun yakınında beyaz köpükler oluşmuş betta yuvası gibi ne olduğunu bilen var mı? Yoksa dümdüz köpük mü? [/QUOTE]
Su eğer biraz fazla yukarıdan akiyorsa köpük ondandır muhtemelen aynı şelalelerde olduğu gibi zaten adı üstünde kendi deneyimlerime göre de muhtemelen sabaha bulanıklık en azından yüzde 70 geçiyor
[QUOTE=Azizdurdenn][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246392/130820240026501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/246392/130820240029001.jpg[/IMG]
Şu anlık durum bu, sabaha daha berrak olacağını düşünüyorum. Filtreden akan suyun yakınında beyaz köpükler oluşmuş betta yuvası gibi ne olduğunu bilen var mı? Yoksa dümdüz köpük mü? [/QUOTE]
Su eğer biraz fazla yukarıdan akiyorsa köpük ondandır muhtemelen aynı şelalelerde olduğu gibi zaten adı üstünde kendi deneyimlerime göre de muhtemelen sabaha bulanıklık en azından yüzde 70 geçiyor
Şelale Filitre
[QUOTE=SerhanA]Selamlar, ben şelale filtreyi bu şekilde kullanıyorum. oksijen seviyesi için su üstünde dalgalanma gerekir denildiği için bu şekli tercih ettim. 15 litrelik küçük bir akvaryumum var. 5 adet lepistes var içinde. filtreyi bu şekilde kullanmam sayesinde hava motoru kullanmasam ne olur?
[VID]https://youtu.be/Va1UOEwaM1w[/VID][/QUOTE]
Biraz yakın olmuş ben de 15 litrede Betta için aynı şekilde bakıyorum bu şelale aparati ile hem akıntı minimuma inmiş oluyor ancak hakan hocamın attığı daha kullanışlı ve az yer kaplıyor hocam imkanınız var ise onu alın ben kapaklı bir kurulum yaptığım için kullanmadım onu
[QUOTE=SerhanA]Selamlar, ben şelale filtreyi bu şekilde kullanıyorum. oksijen seviyesi için su üstünde dalgalanma gerekir denildiği için bu şekli tercih ettim. 15 litrelik küçük bir akvaryumum var. 5 adet lepistes var içinde. filtreyi bu şekilde kullanmam sayesinde hava motoru kullanmasam ne olur?
[VID]https://youtu.be/Va1UOEwaM1w[/VID][/QUOTE]
Biraz yakın olmuş ben de 15 litrede Betta için aynı şekilde bakıyorum bu şelale aparati ile hem akıntı minimuma inmiş oluyor ancak hakan hocamın attığı daha kullanışlı ve az yer kaplıyor hocam imkanınız var ise onu alın ben kapaklı bir kurulum yaptığım için kullanmadım onu
Oranda Japon Yem Yememe Sorunu
[QUOTE=BeratGokcen][/QUOTE]
Boşver hocam önemli değil araştırmaya kaldığın yerden devam et yine takıldığın bir yer filan olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız keyifli hobiler 🤗
[QUOTE=BeratGokcen][/QUOTE]
Boşver hocam önemli değil araştırmaya kaldığın yerden devam et yine takıldığın bir yer filan olursa elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız keyifli hobiler 🤗
Canlı Doğuran Akvaryum Tavsiyesi ?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kumunuz phı yüksekte tutanlardan mı?
Bir tankta bir kaç canlı üremesi ileride canlı yükünü aşırı artırıp başınıza iş açar.
Lepistes, aşırı üreyen salyangoz, L144 tül kuyruk vatoz, Corydoras, karides ve katil salyangoz saydınız.
Katil salyangozu listeden çıkarmak gerek. Salyangozlar bitince karideslere musallat olurlar.
Elma salyangozu iri olduğundan ve yumurtayı dışarı dizdiğinden canlı yükünü kontrol altında tutabilirsiniz. Satmaya kalksanız zor satarsınız, petshoplar elma salyangozu kaynıyor. Direk nerite türlerinden alın hiç üremesinler.
Corydoras alacaksanız 4-6 taneden aşağı olmaz. Yinede tür önerisi isterseniz orange venezuela corydoraslar bence güzel.
L144 Tül kuyruğuda üretme niyetiniz varsa üreme başladıktan bir kaç ay sonra beni hatırlarsınız. [:)))]
Lepistes ve vatozlar o kadar hızlı çoğalıyor ki satış boyuna gelene kadar 2. 3. batın yavruları alıyorsunuz. [:)))]
Zebra elma salyangozu bütün bitkileri yerken, altın elma salyangozu bazı bitkileri yiyor. Benim denk geldiklerim gül, tütün, limon ve su mercimeği.
[/QUOTE]
Hocam iyi geceler pH yüksek tutan kum nedir? Bilmediğimden soruyorum ne işe yarıyor?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Kumunuz phı yüksekte tutanlardan mı?
Bir tankta bir kaç canlı üremesi ileride canlı yükünü aşırı artırıp başınıza iş açar.
Lepistes, aşırı üreyen salyangoz, L144 tül kuyruk vatoz, Corydoras, karides ve katil salyangoz saydınız.
Katil salyangozu listeden çıkarmak gerek. Salyangozlar bitince karideslere musallat olurlar.
Elma salyangozu iri olduğundan ve yumurtayı dışarı dizdiğinden canlı yükünü kontrol altında tutabilirsiniz. Satmaya kalksanız zor satarsınız, petshoplar elma salyangozu kaynıyor. Direk nerite türlerinden alın hiç üremesinler.
Corydoras alacaksanız 4-6 taneden aşağı olmaz. Yinede tür önerisi isterseniz orange venezuela corydoraslar bence güzel.
L144 Tül kuyruğuda üretme niyetiniz varsa üreme başladıktan bir kaç ay sonra beni hatırlarsınız. [:)))]
Lepistes ve vatozlar o kadar hızlı çoğalıyor ki satış boyuna gelene kadar 2. 3. batın yavruları alıyorsunuz. [:)))]
Zebra elma salyangozu bütün bitkileri yerken, altın elma salyangozu bazı bitkileri yiyor. Benim denk geldiklerim gül, tütün, limon ve su mercimeği.
[/QUOTE]
Hocam iyi geceler pH yüksek tutan kum nedir? Bilmediğimden soruyorum ne işe yarıyor?
Erikli Suyu Akvaryum İçin Güvenli Mi
Hocam tamamen ezbere konuşuyorum yıllardır hep Erikli Su alırım ancak Erikli suyun pH 7.7 olması lazım tabii çeşme suyuna nazaran klor oranı çok daha az olacağı için düzenleyiciyi koyup direkt kullanabilirsiniz ancak iki farklı su olmasın atıyorum çeşme suyu dolu akvaryumu boşaltıp direkt erikli eklemenizi önermem muhtemelen sertlik ve pH değerleri birebir tutmayacaktir fakat ben ilk kurulumumda da erikli su ile yapmıştım yıllar önce bir problem yaşamadım
Hocam tamamen ezbere konuşuyorum yıllardır hep Erikli Su alırım ancak Erikli suyun pH 7.7 olması lazım tabii çeşme suyuna nazaran klor oranı çok daha az olacağı için düzenleyiciyi koyup direkt kullanabilirsiniz ancak iki farklı su olmasın atıyorum çeşme suyu dolu akvaryumu boşaltıp direkt erikli eklemenizi önermem muhtemelen sertlik ve pH değerleri birebir tutmayacaktir fakat ben ilk kurulumumda da erikli su ile yapmıştım yıllar önce bir problem yaşamadım
20 Litre Bitkili Tank Yeni Kurulum...
[QUOTE=TrophZeus]Ölçüler: 30-20-30
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Moss
Tankın Yaşı: Bilinmiyor
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sump benzeri bir sistem var. Işıklandırma ihtiyaca göre modifiye edilecek..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/129019/110820242152181.jpg[/IMG]
Merhabalar. Yıllarca chiclid bakan biri olarak elime geçen mini bir tank sayesinde tekrar balık sevdası alevlendi. Lakin; bu sefer hep hayalim olan bitkili bir sistem kurmak istiyorum. Ölçüler ve görsel doğrultusunda sadece moss tarzı birşey yapacağım, bakımı kolay moss tavsiyesi alabilirim. Bakımı nasıl olmalı, ışık ihtiyacı nasıl ayarlanmalı, üstadlar dan o değerli bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim...[/QUOTE]
Eğer tele sarılı 5*5/10*10 şeklinde alırsanız direkt bir yere ekmeden ya da bağlamadan da kullanılabilirsiniz mooslarin yanısıra bir de Anubias eklerseniz çok daha tatlı bir görünüm ve Bettaniz için daha rahat bir ortam sağlayabilirsiniz hocam
[QUOTE=TrophZeus]Ölçüler: 30-20-30
Canlı Türleri: Betta
Bitki Türleri: Moss
Tankın Yaşı: Bilinmiyor
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sump benzeri bir sistem var. Işıklandırma ihtiyaca göre modifiye edilecek..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/129019/110820242152181.jpg[/IMG]
Merhabalar. Yıllarca chiclid bakan biri olarak elime geçen mini bir tank sayesinde tekrar balık sevdası alevlendi. Lakin; bu sefer hep hayalim olan bitkili bir sistem kurmak istiyorum. Ölçüler ve görsel doğrultusunda sadece moss tarzı birşey yapacağım, bakımı kolay moss tavsiyesi alabilirim. Bakımı nasıl olmalı, ışık ihtiyacı nasıl ayarlanmalı, üstadlar dan o değerli bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim...[/QUOTE]
Eğer tele sarılı 5*5/10*10 şeklinde alırsanız direkt bir yere ekmeden ya da bağlamadan da kullanılabilirsiniz mooslarin yanısıra bir de Anubias eklerseniz çok daha tatlı bir görünüm ve Bettaniz için daha rahat bir ortam sağlayabilirsiniz hocam
Karideslere Akvaryum Arkadaşı
[QUOTE=Buraaak]
Şuan akvaryum 27 29 dereceleri görüyor zor bela soğutuyorum, yavru almayı etkileyecek demek ki bu durum, önerileriniz ve tavsiyeleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim [/QUOTE]
Hocam hidrodinamik hocamın dediği gibi vatoz mantıklı duruyor ki bitkili akvaryumunda camında yosun problemin de olursa şayet afiyetle yerler
Sadece canlı doğuran beslemeni önermiyorum hocam belli bir yerden sonra aşırı çoğalıyorlar ve dengeleri en azından 50-60LT Lik tanklar için altüst edebiliyorlar kendi başıma gelmişti maalesef onun yanında neon tetra denmiş yukarıda ben de katılıyorum boyutları da hemen hemen karideslere yakın olur o sebeple pek didikleyeceklerini de düşünmüyorum neonlar sürü balığı minimum 7-8 adet alınmalı zaten aşırıya kaçmadan bakabilirsiniz diye düşünüyorum hocam keyifli hobiler
[QUOTE=Buraaak]
Şuan akvaryum 27 29 dereceleri görüyor zor bela soğutuyorum, yavru almayı etkileyecek demek ki bu durum, önerileriniz ve tavsiyeleriniz içinde ayrıca teşekkür ederim [/QUOTE]
Hocam hidrodinamik hocamın dediği gibi vatoz mantıklı duruyor ki bitkili akvaryumunda camında yosun problemin de olursa şayet afiyetle yerler
Sadece canlı doğuran beslemeni önermiyorum hocam belli bir yerden sonra aşırı çoğalıyorlar ve dengeleri en azından 50-60LT Lik tanklar için altüst edebiliyorlar kendi başıma gelmişti maalesef onun yanında neon tetra denmiş yukarıda ben de katılıyorum boyutları da hemen hemen karideslere yakın olur o sebeple pek didikleyeceklerini de düşünmüyorum neonlar sürü balığı minimum 7-8 adet alınmalı zaten aşırıya kaçmadan bakabilirsiniz diye düşünüyorum hocam keyifli hobiler
Oranda Japon Yem Yememe Sorunu
[QUOTE=GhostKoi]
1 haftada 2 kere akvaryum değişirmişsiniz. Yani bu üçüncü. Kendi ağzınızla söylediniz. İç filtre kullanıyorsunuz. Yetmez. 70 lire 3 orandaya bu şartlarda yetmez. Elbette ki içindeki su biyolojik yönden oturmayacak. Üç balığın ikisini 1 haftada öldürmüşsünüz. Kıyma, miktarı ne olursa olsun dağılır, suyu bozar. Hepçildirler ama doğada kasaptan beslenmiyorlar. Dikkatinizi çekiğim noktalar tamamıyla bilgi ve tecrübeye dayalı. Eleştiriye açık değilseniz buraya yazmayın. Burada kendimi tatmin etmek terbiyeme uymaz. Size iyilik olsun diye yazdım da pişman oldum zaten. Siz engin tecrübenize göre davranmaya devam edin. Daha ne diyeyim...
[/QUOTE]
Hocam sizde gerçekten yardımcı olmak yerine linçleme tarzı bir davranış var belki mizaciniz böyledir tanımadığım için birşey diyemiyorum ancak tamam hata yapılmış yanlış şeyler olmuş olabilir fakat yanlış bilgiyi düzeltmek yerine karışıyla alay eder tavırda ki alay ediyorsunuz demiyorum tavır olarak böyle anlaşılıyor bence doğru değil hocam dostumuz yardım istemeye gelmiş bazı yanlışlıklar var tavsiyeyi verirken insanı hobiden soğutan bir üslubunuz var gibi hocam kendim için demiyorum ama karşı tarafta ben olsam böyle hissederim lütfen hocam daha ılımlı yol gösterici olalım zaten başımıza ne geliyorsa yol gösteren doğru düzgün yardımcı bulamıyoruz diye geliyor hocam sizden tüm samimiyetim ile rica ediyorum [:3][:3]
[QUOTE=Dr. Yağız AYDIN ]
Hocam sizde gerçekten yardımcı olmak yerine linçleme tarzı bir davranış var belki mizaciniz böyledir tanımadığım için birşey diyemiyorum ancak tamam hata yapılmış yanlış şeyler olmuş olabilir fakat yanlış bilgiyi düzeltmek yerine karışıyla alay eder tavırda ki alay ediyorsunuz demiyorum tavır olarak böyle anlaşılıyor bence doğru değil hocam dostumuz yardım istemeye gelmiş bazı yanlışlıklar var tavsiyeyi verirken insanı hobiden soğutan bir üslubunuz var gibi hocam kendim için demiyorum ama karşı tarafta ben olsam böyle hissederim lütfen hocam daha ılımlı yol gösterici olalım zaten başımıza ne geliyorsa yol gösteren doğru düzgün yardımcı bulamıyoruz diye geliyor hocam sizden tüm samimiyetim ile rica ediyorum ben demiyorum ki siz böylesiniz aksine gerçekten yardımcı oluyorsunuz ama işte bazen karşı tarafa böyle hissettiremeyince iletişim sorunları çıkabiliyor burda olduğu gibi [:3][:3][/QUOTE]
[QUOTE=GhostKoi]
1 haftada 2 kere akvaryum değişirmişsiniz. Yani bu üçüncü. Kendi ağzınızla söylediniz. İç filtre kullanıyorsunuz. Yetmez. 70 lire 3 orandaya bu şartlarda yetmez. Elbette ki içindeki su biyolojik yönden oturmayacak. Üç balığın ikisini 1 haftada öldürmüşsünüz. Kıyma, miktarı ne olursa olsun dağılır, suyu bozar. Hepçildirler ama doğada kasaptan beslenmiyorlar. Dikkatinizi çekiğim noktalar tamamıyla bilgi ve tecrübeye dayalı. Eleştiriye açık değilseniz buraya yazmayın. Burada kendimi tatmin etmek terbiyeme uymaz. Size iyilik olsun diye yazdım da pişman oldum zaten. Siz engin tecrübenize göre davranmaya devam edin. Daha ne diyeyim...
[/QUOTE]
Hocam sizde gerçekten yardımcı olmak yerine linçleme tarzı bir davranış var belki mizaciniz böyledir tanımadığım için birşey diyemiyorum ancak tamam hata yapılmış yanlış şeyler olmuş olabilir fakat yanlış bilgiyi düzeltmek yerine karışıyla alay eder tavırda ki alay ediyorsunuz demiyorum tavır olarak böyle anlaşılıyor bence doğru değil hocam dostumuz yardım istemeye gelmiş bazı yanlışlıklar var tavsiyeyi verirken insanı hobiden soğutan bir üslubunuz var gibi hocam kendim için demiyorum ama karşı tarafta ben olsam böyle hissederim lütfen hocam daha ılımlı yol gösterici olalım zaten başımıza ne geliyorsa yol gösteren doğru düzgün yardımcı bulamıyoruz diye geliyor hocam sizden tüm samimiyetim ile rica ediyorum [:3][:3]
[QUOTE=Dr. Yağız AYDIN ]
Hocam sizde gerçekten yardımcı olmak yerine linçleme tarzı bir davranış var belki mizaciniz böyledir tanımadığım için birşey diyemiyorum ancak tamam hata yapılmış yanlış şeyler olmuş olabilir fakat yanlış bilgiyi düzeltmek yerine karışıyla alay eder tavırda ki alay ediyorsunuz demiyorum tavır olarak böyle anlaşılıyor bence doğru değil hocam dostumuz yardım istemeye gelmiş bazı yanlışlıklar var tavsiyeyi verirken insanı hobiden soğutan bir üslubunuz var gibi hocam kendim için demiyorum ama karşı tarafta ben olsam böyle hissederim lütfen hocam daha ılımlı yol gösterici olalım zaten başımıza ne geliyorsa yol gösteren doğru düzgün yardımcı bulamıyoruz diye geliyor hocam sizden tüm samimiyetim ile rica ediyorum ben demiyorum ki siz böylesiniz aksine gerçekten yardımcı oluyorsunuz ama işte bazen karşı tarafa böyle hissettiremeyince iletişim sorunları çıkabiliyor burda olduğu gibi [:3][:3][/QUOTE]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
