ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
msankaynagi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2020 21:30
Son Ziyaret:
24 Haziran 2024 15:16
Toplam Mesaj:
28 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Şankaynağı
Doğum Tarihi:
18 Eylül 1995
Yaş:
30
İl:
Izmir
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Şankaynağı
SON 10 MESAJI
Akvaryumun Suyu Yemyeşil Oldu Bir İki Günde
[QUOTE=Dorduncuadam]Amonyak patlaması olmuş şu değişimi yapıp beklemekten başka çare yok bakteri kültürü kullanılabilir el olarak[/QUOTE]
Amonyak patlamasından kastınız nedir hocam? bakteri kültürü eklemesi de yaptım. Bu aldığım magic ball ile birlikte neredeyse %75 su değişimi yapmayı planlıyorum. Bir öneriniz var mı süreci hızlandırabilmek için?
[QUOTE=Dorduncuadam]Amonyak patlaması olmuş şu değişimi yapıp beklemekten başka çare yok bakteri kültürü kullanılabilir el olarak[/QUOTE]
Amonyak patlamasından kastınız nedir hocam? bakteri kültürü eklemesi de yaptım. Bu aldığım magic ball ile birlikte neredeyse %75 su değişimi yapmayı planlıyorum. Bir öneriniz var mı süreci hızlandırabilmek için?
Akvaryumun Suyu Yemyeşil Oldu Bir İki Günde
Merhabalar, yakın zamanda bir akvaryum kurmuştuk.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/birlikte_yeni_akvaryum_kuralim_k996346.asp[/URL]
Akvaryum aşağıdaki hale geldi.
Walstad olarak kurulum yaptık, tabandaki toprak dağılmadı, mayalı sistem co2 yaptım o da salınım yapmadı çok da güzel etki etti. Filtreye eklemek için aşağıdaki ürünü satın aldım.
[URL]https://www.hepsiburada.com/aquael-10-adet-aquael-magic-balls-filtre-malzemesi-pm-HBC00002UXALF[/URL]
Önerileriniz varsa paylaşırsanız çok sevirinim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/310320242036511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/310320242036531.jpg[/IMG]
Merhabalar, yakın zamanda bir akvaryum kurmuştuk.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/birlikte_yeni_akvaryum_kuralim_k996346.asp[/URL]
Akvaryum aşağıdaki hale geldi.
Walstad olarak kurulum yaptık, tabandaki toprak dağılmadı, mayalı sistem co2 yaptım o da salınım yapmadı çok da güzel etki etti. Filtreye eklemek için aşağıdaki ürünü satın aldım.
[URL]https://www.hepsiburada.com/aquael-10-adet-aquael-magic-balls-filtre-malzemesi-pm-HBC00002UXALF[/URL]
Önerileriniz varsa paylaşırsanız çok sevirinim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/310320242036511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/310320242036531.jpg[/IMG]
Birlikte Yeni Akvaryum Kuralım
[B]Güncelleme: 13.03.2024[/B]
Mayalı sisteme geçtik [:D]
Bitkiler yavaş yavaş walstad'a adapte oldular aşırı hızlı gelişim gösteriyorlar. Desteklemek için co2 mayalı sistem hazırladım. 12 tane karides, bir kaç tane elma ve nerite salyangoz ekledik. Yavru salyangozlar bile var [:D] Şu an için her şey güzel gidiyor. Beyaz ışık yetersiz yorumları üzerine 20 adet daha beyaz led alıp aydınlatmama dahil ettim.
[B]Videolar:[/B]
[VID]https://youtu.be/c0WkxfC460s[/VID]
[VID]https://youtu.be/37sN254scQo[/VID]
[B]Görseller: [/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118111.jpg[/IMG]
[EDIT]msankaynagi,2024-03-13 11:23:51[/EDIT]
[B]Güncelleme: 13.03.2024[/B]
Mayalı sisteme geçtik [:D]
Bitkiler yavaş yavaş walstad'a adapte oldular aşırı hızlı gelişim gösteriyorlar. Desteklemek için co2 mayalı sistem hazırladım. 12 tane karides, bir kaç tane elma ve nerite salyangoz ekledik. Yavru salyangozlar bile var [:D] Şu an için her şey güzel gidiyor. Beyaz ışık yetersiz yorumları üzerine 20 adet daha beyaz led alıp aydınlatmama dahil ettim.
[B]Videolar:[/B]
[VID]https://youtu.be/c0WkxfC460s[/VID]
[VID]https://youtu.be/37sN254scQo[/VID]
[B]Görseller: [/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/130320241118111.jpg[/IMG]
[EDIT]msankaynagi,2024-03-13 11:23:51[/EDIT]
Birlikte Yeni Akvaryum Kuralım
[QUOTE=compassheart1]Hayırlı olsun
Tabanda toprak kullanmanız iyi olmuş . Eğer toprağın 2 katı kadar da kum kullanırsanız (hagen vs ince kum ) , zamanla güçlü bakterili bir taban elde edeceksiniz . Bu sayede hem devasa filtreler kullanmanıza gerek kalmayacak , hem bitkilerinize gübre , azot , co2 oluşturacak . Kendi kendine yetebilen bir sistem …
Sadece ufak bir sorununuz var bence . Modül LED’ler de bu şekilde kırmızı , mavi gibi renkler kullanmak çekilen wattan zarar etmek demektir . Üstelik fotosenteze %1 katkısı olduğunu bile sanmıyorum. Sadece gün ışığı , ve beyazı karıştırmanızı tavsiye ederim . Gerisi anlamsız kanımca . Baktığım zaman 5 beyaz 5 günışığı görüyorum (yanılmıyorsam) . Bunların her biri 2 Watt desek (ki modül ledler üzerinde direnç bulundurur alınan ışık 2 Watt gücünde değildir bir kısmı dirençlere harcanır ) , kocaman akvaryum 20 watt dan az ışık alıyor . Işığı konumlandırdığınız yüksekliği de düşünürsek siz hesaplayın artık .
Bu arada ben de bu şekilde topraklı düşük destekli tankla ilerliyorum . Herşey yolunda .kafanıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz .
İyi forumlar . [/QUOTE]
Eğer kırmızı ve mavinin zararı olmazsa, yani sadece düşündüğünüz konu maddi konularsa problem değil görüntüsü hoşuma gidiyor. Bir sıra daha beyaz ve gün ışığı eklemekte fayda var gibi duruyor söylediklerinizden anladığım kadarıyla. İlginiz için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=compassheart1]Hayırlı olsun
Tabanda toprak kullanmanız iyi olmuş . Eğer toprağın 2 katı kadar da kum kullanırsanız (hagen vs ince kum ) , zamanla güçlü bakterili bir taban elde edeceksiniz . Bu sayede hem devasa filtreler kullanmanıza gerek kalmayacak , hem bitkilerinize gübre , azot , co2 oluşturacak . Kendi kendine yetebilen bir sistem …
Sadece ufak bir sorununuz var bence . Modül LED’ler de bu şekilde kırmızı , mavi gibi renkler kullanmak çekilen wattan zarar etmek demektir . Üstelik fotosenteze %1 katkısı olduğunu bile sanmıyorum. Sadece gün ışığı , ve beyazı karıştırmanızı tavsiye ederim . Gerisi anlamsız kanımca . Baktığım zaman 5 beyaz 5 günışığı görüyorum (yanılmıyorsam) . Bunların her biri 2 Watt desek (ki modül ledler üzerinde direnç bulundurur alınan ışık 2 Watt gücünde değildir bir kısmı dirençlere harcanır ) , kocaman akvaryum 20 watt dan az ışık alıyor . Işığı konumlandırdığınız yüksekliği de düşünürsek siz hesaplayın artık .
Bu arada ben de bu şekilde topraklı düşük destekli tankla ilerliyorum . Herşey yolunda .kafanıza takılan birşey olursa sorabilirsiniz .
İyi forumlar . [/QUOTE]
Eğer kırmızı ve mavinin zararı olmazsa, yani sadece düşündüğünüz konu maddi konularsa problem değil görüntüsü hoşuma gidiyor. Bir sıra daha beyaz ve gün ışığı eklemekte fayda var gibi duruyor söylediklerinizden anladığım kadarıyla. İlginiz için çok teşekkür ederim.
Birlikte Yeni Akvaryum Kuralım
[B]Güncelleme: 27.02.2024[/B]
Merhabalar, iyi akşamlar dilerim.
Akvaryum kurulum aşamasında toprağı serdikten sonra üzerine serdiğim hagen kum yetersiz geldi. İzmir altın akvaryumdan tekrar 8KG kadar kum alıp eklemem gerekti. Sonrasında İzmir karabağlarda @emreemin'i ziyaret ederek akvaryuma uygun bitkileri tedarik ettim. Kendisine ayrıca teşekkür ederim.
Hazır kum yetersiz gelmişken bi %50 su dolumu yaptım ve ertesi gün su değişimi yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317401.jpg[/IMG]
Sonrasında aldığım bitkileri tek tek saksılarından ayırıp akvaryuma diktim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317411.jpg[/IMG]
Daha önce 3D yazıcıyla hazırladığımız plant holder'ı biraz değiştirmem gerekti. Kökler içine sığmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317451.jpg[/IMG]
Final Hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317431.jpg[/IMG]
Başlangıç olarak mercek ledler ile yaptığım aydınlatma görselleri aşağıya ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317541.jpg[/IMG]
Ve Final halimiz bu şekilde;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242325191.jpg[/IMG]
ara ara güncellemeleri paylaşmaya devam edeceğim.
Herkese ilgisi ve kıymetli bilgilerini paylaştıkları için teşekkür ederim.
[B]Güncelleme: 27.02.2024[/B]
Merhabalar, iyi akşamlar dilerim.
Akvaryum kurulum aşamasında toprağı serdikten sonra üzerine serdiğim hagen kum yetersiz geldi. İzmir altın akvaryumdan tekrar 8KG kadar kum alıp eklemem gerekti. Sonrasında İzmir karabağlarda @emreemin'i ziyaret ederek akvaryuma uygun bitkileri tedarik ettim. Kendisine ayrıca teşekkür ederim.
Hazır kum yetersiz gelmişken bi %50 su dolumu yaptım ve ertesi gün su değişimi yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317401.jpg[/IMG]
Sonrasında aldığım bitkileri tek tek saksılarından ayırıp akvaryuma diktim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317411.jpg[/IMG]
Daha önce 3D yazıcıyla hazırladığımız plant holder'ı biraz değiştirmem gerekti. Kökler içine sığmadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317451.jpg[/IMG]
Final Hali;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317431.jpg[/IMG]
Başlangıç olarak mercek ledler ile yaptığım aydınlatma görselleri aşağıya ekleyeceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317481.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317501.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242317541.jpg[/IMG]
Ve Final halimiz bu şekilde;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/270220242325191.jpg[/IMG]
ara ara güncellemeleri paylaşmaya devam edeceğim.
Herkese ilgisi ve kıymetli bilgilerini paylaştıkları için teşekkür ederim.
Dwaif Hairgrass Arıyorum
[QUOTE=lojistisyen]Parvula bakabilirsiniz.[/QUOTE]
Evet çok benziyorlar sanırım biraz araştırma ile o bitkiye ulaştım ama 1 saksısı 119,99 TL. Arsız bir bitki midir? Ne kadar hızla çoğalır bilginiz var mı?
[QUOTE=lojistisyen]Parvula bakabilirsiniz.[/QUOTE]
Evet çok benziyorlar sanırım biraz araştırma ile o bitkiye ulaştım ama 1 saksısı 119,99 TL. Arsız bir bitki midir? Ne kadar hızla çoğalır bilginiz var mı?
Dwaif Hairgrass Arıyorum
Merhabalar,
Dwaif Hairgrass bitkisi arıyorum. İnternetten ya da izmirde alabileceğim yer önerisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/190220241339191.jpg[/IMG]
iyi forumlar dilerim.
Merhabalar,
Dwaif Hairgrass bitkisi arıyorum. İnternetten ya da izmirde alabileceğim yer önerisi olan var mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220639/190220241339191.jpg[/IMG]
iyi forumlar dilerim.
Welcome To The Jungle
Halı kaydırmazı çok çabuk deforme olan ve parçalanan bir ürün. Bir de sanırım petrol bazlı bir ürün, umarım balıklara zarar vermez, tasarımın final halini çok merak ediyorum.
Halı kaydırmazı çok çabuk deforme olan ve parçalanan bir ürün. Bir de sanırım petrol bazlı bir ürün, umarım balıklara zarar vermez, tasarımın final halini çok merak ediyorum.
Birlikte Yeni Akvaryum Kuralım
[QUOTE=Laterthanbefore]Bu sarmaşık türü bitkiler akvaryumu daha stabil kılsada su seviyesinde ciddi düşüşe sebep oluyor.
Bende benzer bir bitki besliyorum 2 günde bir su eklemem gerekiyor normalde su seviyesi bukadar hızlı düşmüyordu 5 6 günde bir ekliyordum şimdi gözle görülür bir fark var.
Ben sadece 1 kök ekledim 70 litre akvaryumda ortalama 2 günde bir 10 ila 5 litre su ekliyorum
Tavsiyem çok fazla kök kullanmamanız hem akvaryumda bulunan bitkilerin gelişimini etkileyebilir hemde su seviyesinde ciddi düşüşlere sebep olabilir.
Bu boyutta bir akvaryum için muhtemelen 2-3 kök yetecektir.[/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim. Aslında niyetim 2 köşeye eklemek hem ışığı etkilememesi hem de ilk test aşamasında süreci takip edebilmek için çok daha sağlıklı olacak. Sonrasında gidişata ve akvaryum düzenine göre artırılabilir.
[QUOTE=Montesque]Dış filtre yetersiz gelecek. Akvaryum hacminizin yaklaşık 250 lt bu durumda x 5 veya 6 olan yani deviri minimum 1500 olan filtre kullanmanız gerek.
Tahmini olarak sizden önceki arkadaş tabana köpük yapıştırmış. Siz de bir miktar yüksekliği azaltmak için kullanabilirsiniz.
Tabana perdecilerden çok ucuza file yaptırıp (ben 60 * 30 cm için 20 tl verdim) içine lav kırığı koyabilirsiniz bu size ekstra bakteri alanı sağlar. Üzerine vitasand pro 89 koyabilirsiniz, yeni kullandım yıkamaya gerçekten gerek yok.
Karidesler moss sever bu neden ile birkaç kaya üzerine moss ilave edebilirsiniz. Ben sitrik asit co2 seti aldım. Çinden sipariş verirseniz yaklaşık 1300 1500 tl, en azından ilk yatırım maliyeti düşük olur.
[/QUOTE]
dış filtre olarak önerebileceğiniz uygun fiyatlı f/p bir ürün var mı?
[QUOTE=Laterthanbefore]Bu sarmaşık türü bitkiler akvaryumu daha stabil kılsada su seviyesinde ciddi düşüşe sebep oluyor.
Bende benzer bir bitki besliyorum 2 günde bir su eklemem gerekiyor normalde su seviyesi bukadar hızlı düşmüyordu 5 6 günde bir ekliyordum şimdi gözle görülür bir fark var.
Ben sadece 1 kök ekledim 70 litre akvaryumda ortalama 2 günde bir 10 ila 5 litre su ekliyorum
Tavsiyem çok fazla kök kullanmamanız hem akvaryumda bulunan bitkilerin gelişimini etkileyebilir hemde su seviyesinde ciddi düşüşlere sebep olabilir.
Bu boyutta bir akvaryum için muhtemelen 2-3 kök yetecektir.[/QUOTE]
Yanıtınız için teşekkür ederim. Aslında niyetim 2 köşeye eklemek hem ışığı etkilememesi hem de ilk test aşamasında süreci takip edebilmek için çok daha sağlıklı olacak. Sonrasında gidişata ve akvaryum düzenine göre artırılabilir.
[QUOTE=Montesque]Dış filtre yetersiz gelecek. Akvaryum hacminizin yaklaşık 250 lt bu durumda x 5 veya 6 olan yani deviri minimum 1500 olan filtre kullanmanız gerek.
Tahmini olarak sizden önceki arkadaş tabana köpük yapıştırmış. Siz de bir miktar yüksekliği azaltmak için kullanabilirsiniz.
Tabana perdecilerden çok ucuza file yaptırıp (ben 60 * 30 cm için 20 tl verdim) içine lav kırığı koyabilirsiniz bu size ekstra bakteri alanı sağlar. Üzerine vitasand pro 89 koyabilirsiniz, yeni kullandım yıkamaya gerçekten gerek yok.
Karidesler moss sever bu neden ile birkaç kaya üzerine moss ilave edebilirsiniz. Ben sitrik asit co2 seti aldım. Çinden sipariş verirseniz yaklaşık 1300 1500 tl, en azından ilk yatırım maliyeti düşük olur.
[/QUOTE]
dış filtre olarak önerebileceğiniz uygun fiyatlı f/p bir ürün var mı?
Videodaki Kurulumu Uygulamak İstiyorum.
[QUOTE=Rhyno]Merhaba,
Videodaki gibi bir akvaryum kurulumu yapabilrisiniz.
Kum lt hesabı ise akvaryum ölçüleri üzerinden yapılır.
Kum yüksekliği 4-6 cm olması daha iyi olur.
Örnek olarak 100x40x40h bir akvaryum için :
100x40x6(kum yüksekliği)/1000 = 24000/1000 = 24 litre
Ortalama olarak 20 litre civarı bir kum gerekecek.
Bu yöntem ile kurum yaptığınızda(tabanda torf kullanımı) amonyak oranı ilk haftalarda yüksek olur.
İlk iki üç hafta %50 su değişimi yapmanız iyi olur.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, peki 20 litre civarı bir kum kullanacağım ama altına 1-2cm de toprak koyacağımızı düşünürsek 6cm değil de 4cm kum olarak mı hesap yapmam gerekir? Bir de uygun fiyatlı önerebileceğiniz bir kum var mı? Aşağıdakilerden birini almam uygun olur mu sizce?
https://www.trendyol.com/hagen/aquadeco-siyah-kum-1-kg-1-2-mm-bolme-p-123212932?boutiqueId=61&merchantId=108555
https://www.trendyol.com/kumstore/akvaryum-kumu-ozel-elenmis-siyah-bazalt-bitki-kumu-8-kg-p-783691652
https://www.trendyol.com/baris-bazalt-dogaltas/10-kg-siyah-bitki-kumu-akvaryum-kumu-10-kg-p-177166207?boutiqueId=61&merchantId=159204
[QUOTE=Rhyno]Merhaba,
Videodaki gibi bir akvaryum kurulumu yapabilrisiniz.
Kum lt hesabı ise akvaryum ölçüleri üzerinden yapılır.
Kum yüksekliği 4-6 cm olması daha iyi olur.
Örnek olarak 100x40x40h bir akvaryum için :
100x40x6(kum yüksekliği)/1000 = 24000/1000 = 24 litre
Ortalama olarak 20 litre civarı bir kum gerekecek.
Bu yöntem ile kurum yaptığınızda(tabanda torf kullanımı) amonyak oranı ilk haftalarda yüksek olur.
İlk iki üç hafta %50 su değişimi yapmanız iyi olur.
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, peki 20 litre civarı bir kum kullanacağım ama altına 1-2cm de toprak koyacağımızı düşünürsek 6cm değil de 4cm kum olarak mı hesap yapmam gerekir? Bir de uygun fiyatlı önerebileceğiniz bir kum var mı? Aşağıdakilerden birini almam uygun olur mu sizce?
https://www.trendyol.com/hagen/aquadeco-siyah-kum-1-kg-1-2-mm-bolme-p-123212932?boutiqueId=61&merchantId=108555
https://www.trendyol.com/kumstore/akvaryum-kumu-ozel-elenmis-siyah-bazalt-bitki-kumu-8-kg-p-783691652
https://www.trendyol.com/baris-bazalt-dogaltas/10-kg-siyah-bitki-kumu-akvaryum-kumu-10-kg-p-177166207?boutiqueId=61&merchantId=159204
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
