ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Zülfikar587
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
26
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ocak 2020 01:22
Son Ziyaret:
27 Ağustos 2020 18:49
Toplam Mesaj:
53 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tekin Temizöz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tekin Temizöz
SON 10 MESAJI
Etçil Tavsiye
[QUOTE=Samettkeskin]Bende oscar var ve öneririm gerçekten çok hızlı büyüyor aldığımda 5 cm civarıydı 2 ay falan oldu şu an 15 cm boyunda et de yiyor tek beslersen sana çok alışır bir bağ kurabilirsin elinden yem yer alıştırırsan kendini de sevdirir baya güzel bence ben avcumun içine biraz yem koyup elimi yavaşça suyun içine sokuyorum gelip avcumun içindeki yemleri yiyor falan çok hoş birşey bence bazen kaçmıyor da çok anı hareketler yapmazsam sevebiliyorum [:)))]
Direk büyük olarak alırsanız bunlar olabilir bende besliyorum bu sorunları hiç yaşamadım ama suyu kirletme konusunda çok haklısınız birde ne kadar dip çekimi yaparsanız yapın ertesi gün pislik doluyor ama bununda çözümü var pislikler kumların arasında kalıyordu bütün kumu boşalttım akvaryum bomboş ama daha temiz artık dip süpürgesi yaptım kendime konularıma bakabilirsiniz dip süpürgesiyle 5 dakika da bütün psilikleri temizliyorum ve bunu günlük yapıyorum artık su değişimi de yapmıyorum tank büyük olduğu için eziyet gibiydi ayda bir eksilen suyu tamamlıyorum ve filtre temizliği yapıyorum [/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum size belki ben olgunken aldığımdandır belkide balığın karakteri farklıdır :) ama (gerçekten güzel ve yeterli beslenmesi söz konusuysa) akvaryumu hızlı kirletiyor ; akvaryumun boş olması hoşuma gitmiyordu tabandaki lav kırıklarını alıp köşelere yığıyordu hep , eğlencesinide bozmak istemiyordum :( ama araya kaçan pislikler çok can sıkıyordu heleki o kurutulmuş karidesin parçaları mide kaldırıyor :)
[QUOTE=Samettkeskin]Bende oscar var ve öneririm gerçekten çok hızlı büyüyor aldığımda 5 cm civarıydı 2 ay falan oldu şu an 15 cm boyunda et de yiyor tek beslersen sana çok alışır bir bağ kurabilirsin elinden yem yer alıştırırsan kendini de sevdirir baya güzel bence ben avcumun içine biraz yem koyup elimi yavaşça suyun içine sokuyorum gelip avcumun içindeki yemleri yiyor falan çok hoş birşey bence bazen kaçmıyor da çok anı hareketler yapmazsam sevebiliyorum [:)))]
Direk büyük olarak alırsanız bunlar olabilir bende besliyorum bu sorunları hiç yaşamadım ama suyu kirletme konusunda çok haklısınız birde ne kadar dip çekimi yaparsanız yapın ertesi gün pislik doluyor ama bununda çözümü var pislikler kumların arasında kalıyordu bütün kumu boşalttım akvaryum bomboş ama daha temiz artık dip süpürgesi yaptım kendime konularıma bakabilirsiniz dip süpürgesiyle 5 dakika da bütün psilikleri temizliyorum ve bunu günlük yapıyorum artık su değişimi de yapmıyorum tank büyük olduğu için eziyet gibiydi ayda bir eksilen suyu tamamlıyorum ve filtre temizliği yapıyorum [/QUOTE]
Kesinlikle katılıyorum size belki ben olgunken aldığımdandır belkide balığın karakteri farklıdır :) ama (gerçekten güzel ve yeterli beslenmesi söz konusuysa) akvaryumu hızlı kirletiyor ; akvaryumun boş olması hoşuma gitmiyordu tabandaki lav kırıklarını alıp köşelere yığıyordu hep , eğlencesinide bozmak istemiyordum :( ama araya kaçan pislikler çok can sıkıyordu heleki o kurutulmuş karidesin parçaları mide kaldırıyor :)
Melek Balığım Diğer Melekleri Kovaliyor
Akvaryumunuzun hacmi çok yetersiz ;1 çift melek balığı için en az 80-100 L önerilir ki siz 30 L de yanlış anlamadıysam 4 melek ve lepistes bakıyorsunuz... kardeşim hiç değilse bare son aldıklarını geri ver günah hayvanlara zaten sitresten melekler lepistesleri delik deşik eder.
Akvaryumunuzun hacmi çok yetersiz ;1 çift melek balığı için en az 80-100 L önerilir ki siz 30 L de yanlış anlamadıysam 4 melek ve lepistes bakıyorsunuz... kardeşim hiç değilse bare son aldıklarını geri ver günah hayvanlara zaten sitresten melekler lepistesleri delik deşik eder.
Etçil Tavsiye
Arowana beslemedim ama büyük tanklarda beslendiğini biliyorum ; flowerhorn fena olmayabilir alabilirsiniz ama üst düzey bir ısırma veya saldırganlık beklemeyin , Astronot beni hobiden soğutan balıklardan biri oldu 2 defa aldım şimdiye kadar biri albino diğeri siyah siyah olanı 2 ay besleyip iade ettim albino (kimine göre lutino) baya kaldı (2-3 sene) üst düzey agrasifti parmağımın kenarını 1 cm uzunluğunda yırttı hafta sonları tavuk ciğerini 4 parçaya ayırıp veriyordum dip çekimi yaparken hunharca pompaya saldırıyor , pipo filitrenin üst kısımlarını zevkine göre parçalıyordu daha sonra sınavlar falan derken ağır gelmeye başladı sahiplendirdim o günden beri daha astronot u kafama silah dayasalar almam 1 yardımcı filitre 1 dış filtre 2 pipo ve 1 iç filtre olmasına rağmen fazla yemleme ilede alakalı olarak suyu mahvediyordu :( Önerim ya flowerhorn yada midas 1-2 sene eğer çok küçükten alırsanız 200 L de yaşayabilir hatta yetişkinken bile yaşayabilir :) ama hayatımda hiç midasta beslemedim o konuda da çok bilgim yok.
Arowana beslemedim ama büyük tanklarda beslendiğini biliyorum ; flowerhorn fena olmayabilir alabilirsiniz ama üst düzey bir ısırma veya saldırganlık beklemeyin , Astronot beni hobiden soğutan balıklardan biri oldu 2 defa aldım şimdiye kadar biri albino diğeri siyah siyah olanı 2 ay besleyip iade ettim albino (kimine göre lutino) baya kaldı (2-3 sene) üst düzey agrasifti parmağımın kenarını 1 cm uzunluğunda yırttı hafta sonları tavuk ciğerini 4 parçaya ayırıp veriyordum dip çekimi yaparken hunharca pompaya saldırıyor , pipo filitrenin üst kısımlarını zevkine göre parçalıyordu daha sonra sınavlar falan derken ağır gelmeye başladı sahiplendirdim o günden beri daha astronot u kafama silah dayasalar almam 1 yardımcı filitre 1 dış filtre 2 pipo ve 1 iç filtre olmasına rağmen fazla yemleme ilede alakalı olarak suyu mahvediyordu :( Önerim ya flowerhorn yada midas 1-2 sene eğer çok küçükten alırsanız 200 L de yaşayabilir hatta yetişkinken bile yaşayabilir :) ama hayatımda hiç midasta beslemedim o konuda da çok bilgim yok.
100lt Akvaryumda Bakılacak Balıklar
Eğer temzilik yormasın , dayanıklılık olsun derseniz 2 tür önerebilirim neon tetra ve gökkuşağı tetra
Eğer temzilik yormasın , dayanıklılık olsun derseniz 2 tür önerebilirim neon tetra ve gökkuşağı tetra
Yay Gibi Dönerek Yüzen Yaratıklar
[QUOTE=Aquapir]Ben netamodları dekor üzerinde yürüyen canlılar sanıyordum, bunları dekor (kaya, kütük bitki vb) üzerinde hiç görmedim, hep suda yüzerlerken görüyorum.[:?][/QUOTE]
Nemathod lar heryer de gezebilir , camın yüzeyinde , dekor da , bitkiler de yada serbest bir şekilde yüzerler. Aşırı yemleme de en veya dip yeminden kaynaklı çoğalırlar
[QUOTE=Aquapir]Ben netamodları dekor üzerinde yürüyen canlılar sanıyordum, bunları dekor (kaya, kütük bitki vb) üzerinde hiç görmedim, hep suda yüzerlerken görüyorum.[:?][/QUOTE]
Nemathod lar heryer de gezebilir , camın yüzeyinde , dekor da , bitkiler de yada serbest bir şekilde yüzerler. Aşırı yemleme de en veya dip yeminden kaynaklı çoğalırlar
Yay Gibi Dönerek Yüzen Yaratıklar
Eğer nemathod ise daha önce karides akvaryumunda başıma geldi , 40 L bir akvaryuma 4 tane platy attım ve 1 hafta içinde temizlediler , daha sonra aldığım yere geri verdim platy leri (her balık nemathod yemez) nemathod ların akvaryuma bir zararı yok dense de su kalitesini düşürürler ve akvaryumunuzda ki berraklık kayıp olur ; oturmuş bir akvaryum sarımtırak bile olsa berrak ve cam gibidir.
NOT:Oluşma sebebini petshop söyledi eğer kaz ciğeri diye halk tabiri ile kullanılan siyah dip yemini kullanıyorsanız ondan kaynaklanır %25 su değişimi ve her 20 L ye 2 platy atarak sorundan 1 hafta içinde kurtulabilirsiniz (palty yerine lepsiteste atabilirsiniz balıkların sağlığına göre sürede farklılık olabilir) eğer akvaryumunuz oturmamış bir akvaryum ise bu da çok büyük bir olasılıktır kaliteli yem kullanmanızı tavsiye ederim (aşırı yemleme de en büyük sebebi yemlemeyi azaltın ilk başlarda 1 - 2 tane görürsünğz daha sonra sayıları çok yüksek meblalara çıkar)[EDIT]Zülfikar587,2020-06-24 01:22:49[/EDIT]
Eğer nemathod ise daha önce karides akvaryumunda başıma geldi , 40 L bir akvaryuma 4 tane platy attım ve 1 hafta içinde temizlediler , daha sonra aldığım yere geri verdim platy leri (her balık nemathod yemez) nemathod ların akvaryuma bir zararı yok dense de su kalitesini düşürürler ve akvaryumunuzda ki berraklık kayıp olur ; oturmuş bir akvaryum sarımtırak bile olsa berrak ve cam gibidir.
NOT:Oluşma sebebini petshop söyledi eğer kaz ciğeri diye halk tabiri ile kullanılan siyah dip yemini kullanıyorsanız ondan kaynaklanır %25 su değişimi ve her 20 L ye 2 platy atarak sorundan 1 hafta içinde kurtulabilirsiniz (palty yerine lepsiteste atabilirsiniz balıkların sağlığına göre sürede farklılık olabilir) eğer akvaryumunuz oturmamış bir akvaryum ise bu da çok büyük bir olasılıktır kaliteli yem kullanmanızı tavsiye ederim (aşırı yemleme de en büyük sebebi yemlemeyi azaltın ilk başlarda 1 - 2 tane görürsünğz daha sonra sayıları çok yüksek meblalara çıkar)[EDIT]Zülfikar587,2020-06-24 01:22:49[/EDIT]
Japon Balığı Mı; Papağan Ciklet Mi ?
[QUOTE=ozdoganmehmet]Kurulumu yapacağınız akvaryum filtresi ve boyutuna göre balık seçimi yapmak en mantıklısı kirlilik tamamen sizin seçeceğiz filtrasyon canlı yükü ve akvaryumla ilgilenmenizle alakalı.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim fakat çok açıklayıcı olmadı :(
Ben önce akvaryumu alıp daha sonrasında tür seçmeyi doğru bulmuyorum. Aklımdaki plan önce tür belirlemek daha sonra o türe uygun bir hacim almak. Demek istediğiniz konuda haklısınız ozaman şu şekilde sorayım (bulunduğum il deki pet shop ta iki tür de var)
13 cm bir papağan ciklet mi filtre siz akvaryumu daha hızlı kirletir yoksa 13 cm bir oranda mı daha hızlı kirletir
NOT: Filtre alacağım fakat sadece karşılaştırma açısından sordum linç uemek istemem :)
[QUOTE=ozdoganmehmet]Kurulumu yapacağınız akvaryum filtresi ve boyutuna göre balık seçimi yapmak en mantıklısı kirlilik tamamen sizin seçeceğiz filtrasyon canlı yükü ve akvaryumla ilgilenmenizle alakalı.[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim fakat çok açıklayıcı olmadı :(
Ben önce akvaryumu alıp daha sonrasında tür seçmeyi doğru bulmuyorum. Aklımdaki plan önce tür belirlemek daha sonra o türe uygun bir hacim almak. Demek istediğiniz konuda haklısınız ozaman şu şekilde sorayım (bulunduğum il deki pet shop ta iki tür de var)
13 cm bir papağan ciklet mi filtre siz akvaryumu daha hızlı kirletir yoksa 13 cm bir oranda mı daha hızlı kirletir
NOT: Filtre alacağım fakat sadece karşılaştırma açısından sordum linç uemek istemem :)
Japon Balığı Mı; Papağan Ciklet Mi ?
Öncelikle herkese selamlar;
Yaklaşık 2 ay balıksız geçen bir ardan sonra (benim için) yeniden akvaryum toplamaya karar verdim . Aklımda iki tür var ve kararsız kaldığım için birkaç gündür düşünüyorum ...
Görüntüsünden ve şirinliğin den dolayı oranda japon veya sahibine alışkanlığı ve zekasından dolayı Papağan Ciklet ; daha önce bir tane papağan ciklet besledim şeker pembesi renginde fakat aldığımda ki hastalığından dolayı hayatını kayıp etti bundan dolayı çok bir bilgi sahibi değilim.
Daha önce teleskop balığı da besledim hemde uzun süreli 120 L hacimde 3 tane orta boy du ve akvaryumda filitre olmasına rağmen akvaryum hep kirleniyor du; bulank değildi ama biraz koku ve sarılık vardı.
Asıl soru : Sizce papağan ciklet mi almalıyım yoksa oranda mı (tek besleyeceğim ) hangisi daha çok kirletir oranda mı papağan ciklet mi ?
NOT: Rica ediyorum başka tür önerisinde bulunmayınız , sadece bu 2 tür arasında öneride bulununuz ; akvaryumu almayı planladığım balığa göre toplayacağım herkese saygılar...
Öncelikle herkese selamlar;
Yaklaşık 2 ay balıksız geçen bir ardan sonra (benim için) yeniden akvaryum toplamaya karar verdim . Aklımda iki tür var ve kararsız kaldığım için birkaç gündür düşünüyorum ...
Görüntüsünden ve şirinliğin den dolayı oranda japon veya sahibine alışkanlığı ve zekasından dolayı Papağan Ciklet ; daha önce bir tane papağan ciklet besledim şeker pembesi renginde fakat aldığımda ki hastalığından dolayı hayatını kayıp etti bundan dolayı çok bir bilgi sahibi değilim.
Daha önce teleskop balığı da besledim hemde uzun süreli 120 L hacimde 3 tane orta boy du ve akvaryumda filitre olmasına rağmen akvaryum hep kirleniyor du; bulank değildi ama biraz koku ve sarılık vardı.
Asıl soru : Sizce papağan ciklet mi almalıyım yoksa oranda mı (tek besleyeceğim ) hangisi daha çok kirletir oranda mı papağan ciklet mi ?
NOT: Rica ediyorum başka tür önerisinde bulunmayınız , sadece bu 2 tür arasında öneride bulununuz ; akvaryumu almayı planladığım balığa göre toplayacağım herkese saygılar...
Lav Kırığimı Yoksa Hagen Mi
Hagen lav kırığından daha temiz tutar yane ikiside kirletmek ama kıyaslama yapsak hagen daha az kirletir fakat şöyle bir sorun var ki günümüzde orjinal hagen bulmak çok zor bitkilerin daha iyi olması için bence lav kırığı daha mantıklı gibi
Hagen lav kırığından daha temiz tutar yane ikiside kirletmek ama kıyaslama yapsak hagen daha az kirletir fakat şöyle bir sorun var ki günümüzde orjinal hagen bulmak çok zor bitkilerin daha iyi olması için bence lav kırığı daha mantıklı gibi
Gökkuşağı Tetra Mı Oranda
Maalesef ki 1 ayın sonunda puffer imi kayıp ettim , 1 hafta dur balıksız kaldım ve elimde 2 adet boş akvaryum var ; biri 30 L diğeride sanırım 70-80 L 4 damacana su alıyor ; 30 L lik olan boş olduğu için kullanmayı düşünmüyorum diğerini ise bitkisiz sadece dekor veya dekorları da çıkartıp sadece kum ve balık şeklinde de yapabilirim.
Asıl konu ;
Elimde güzel musait bir akvaryum varken aklıma bağzı türler geliyor "neon Tetra , kırmızı gözlü Tetra , zebra danio , gökkuşağı Tetra (doğal renk) ve oranda (kırmızı kafalı)" bu türler arasından en mantıklı geleni oranda ve gökkuşağı.
Kötü yanları:
Oranda: Suyu çok çabuk kirletir diye düşünüyorum ve dış filtre yok dandik denilebilecek bir tane 50 TL ye falan her yerde bulunan iç filitre var o da rahmetliye yetiyordu ve masraf ta yapmak istemiyorum (yem ve kum hariç)
Gökkuşağı Tetra : İnternette uzun bir araştırma sonrası doğal renklisini buldum , tanesi 20TL ben 3 yada 4 tane alırım çünkü daha önce besledim , ilk önce 2 tane aldım ve felaket tırsak şekilde dekorları arkasından çıkmıyorlardı daha sonra 3 tane daha aldım çok iyileri ve baya yaşadılar taşınırken arkadaşa hediye etmiştim , ben 2 sene baktım oda 3 sene falan baktı maşallah 5 sene yaşadılar ve ozaman tamamen cahildim 12-13 yaşlarındaydım ve 4 tanesi ne 30 L de bakıyordum üstelik sadece pipo filtre vardı hiçbir şekilde suyu kirletmiyorlardı bu yüzden çok seviyordum.
Tek balık beslemeyi seven tiplerdenim hemen Beta al diyenleri hisseder gibiyim lütfen tutarlı olarak bir öneride bulunun bonus olarak ise 6 tane neon Tetra (hayatımda hiç dışkılarını görmedim) ve hiç beslemediğim su kirletmesi nasıl olduğunu bilmediğim zebra danio da olabilir ama lütfen bu türler dışında birşey önermeyin sizce hangisini almalıyım ?
Maalesef ki 1 ayın sonunda puffer imi kayıp ettim , 1 hafta dur balıksız kaldım ve elimde 2 adet boş akvaryum var ; biri 30 L diğeride sanırım 70-80 L 4 damacana su alıyor ; 30 L lik olan boş olduğu için kullanmayı düşünmüyorum diğerini ise bitkisiz sadece dekor veya dekorları da çıkartıp sadece kum ve balık şeklinde de yapabilirim.
Asıl konu ;
Elimde güzel musait bir akvaryum varken aklıma bağzı türler geliyor "neon Tetra , kırmızı gözlü Tetra , zebra danio , gökkuşağı Tetra (doğal renk) ve oranda (kırmızı kafalı)" bu türler arasından en mantıklı geleni oranda ve gökkuşağı.
Kötü yanları:
Oranda: Suyu çok çabuk kirletir diye düşünüyorum ve dış filtre yok dandik denilebilecek bir tane 50 TL ye falan her yerde bulunan iç filitre var o da rahmetliye yetiyordu ve masraf ta yapmak istemiyorum (yem ve kum hariç)
Gökkuşağı Tetra : İnternette uzun bir araştırma sonrası doğal renklisini buldum , tanesi 20TL ben 3 yada 4 tane alırım çünkü daha önce besledim , ilk önce 2 tane aldım ve felaket tırsak şekilde dekorları arkasından çıkmıyorlardı daha sonra 3 tane daha aldım çok iyileri ve baya yaşadılar taşınırken arkadaşa hediye etmiştim , ben 2 sene baktım oda 3 sene falan baktı maşallah 5 sene yaşadılar ve ozaman tamamen cahildim 12-13 yaşlarındaydım ve 4 tanesi ne 30 L de bakıyordum üstelik sadece pipo filtre vardı hiçbir şekilde suyu kirletmiyorlardı bu yüzden çok seviyordum.
Tek balık beslemeyi seven tiplerdenim hemen Beta al diyenleri hisseder gibiyim lütfen tutarlı olarak bir öneride bulunun bonus olarak ise 6 tane neon Tetra (hayatımda hiç dışkılarını görmedim) ve hiç beslemediğim su kirletmesi nasıl olduğunu bilmediğim zebra danio da olabilir ama lütfen bu türler dışında birşey önermeyin sizce hangisini almalıyım ?
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
