ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
PilotBey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2020 20:25
Son Ziyaret:
14 Mart 2026 22:29
Toplam Mesaj:
198 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Yazıcı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Yazıcı
SON 10 MESAJI
200 Lt De Hangi Balık Bakmalıyım
Tavsiyem ikinci el 200-300 liraya bir dış filtre alıp cama cam akvaryumda japon bakmanız . Hacminiz gayet büyük . Japonlardan ranchu, oranda vs ekleyip çok keyifli bir tank yapabilirsiniz . Youtube da çok fazla örneği var izleyin hoşunuza gidecektir diye düşünüyorum .
Tavsiyem ikinci el 200-300 liraya bir dış filtre alıp cama cam akvaryumda japon bakmanız . Hacminiz gayet büyük . Japonlardan ranchu, oranda vs ekleyip çok keyifli bir tank yapabilirsiniz . Youtube da çok fazla örneği var izleyin hoşunuza gidecektir diye düşünüyorum .
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
[QUOTE=whoami]Benim rubra bettam da ufacık bir delikten atlamıştı, sizin kadar şanslı değildim. Eve geldiğimde ölüsünü bulabilmiştim. Bir süre gözlemleyin, pullarında sökülme, deride ciddi hasar vs varsa iltihap kapabilir. Buna önlem olarak suyunuz sürekli tertemiz olsun. Mantar vs başlangıcı gördüğünüz anda tedaviye başlayın. Onun dışında boş proteinli yemlerle besleyin ki çabuk iyileşsin. [/QUOTE]
Sizin adınıza üzüldüm . Şuanlık bir problemi yok gibi duruyor ama halıdan alırken derisinde birkaç pulu beyaz beyaz olmuştu şimdilik kuyruk uçlarında vs. hafif zedelenmeler bulunuyor bir de biraz sarsıldığı için normal olarak eski halindeki gibi renkli ve hareketli değil ama iyileşeceğini umuyorum . Yem olarakta ocean nutrition atisons beta yemi var . Ekstra artemia vs vermem gerekir mi acaba ?
[QUOTE=whoami]Benim rubra bettam da ufacık bir delikten atlamıştı, sizin kadar şanslı değildim. Eve geldiğimde ölüsünü bulabilmiştim. Bir süre gözlemleyin, pullarında sökülme, deride ciddi hasar vs varsa iltihap kapabilir. Buna önlem olarak suyunuz sürekli tertemiz olsun. Mantar vs başlangıcı gördüğünüz anda tedaviye başlayın. Onun dışında boş proteinli yemlerle besleyin ki çabuk iyileşsin. [/QUOTE]
Sizin adınıza üzüldüm . Şuanlık bir problemi yok gibi duruyor ama halıdan alırken derisinde birkaç pulu beyaz beyaz olmuştu şimdilik kuyruk uçlarında vs. hafif zedelenmeler bulunuyor bir de biraz sarsıldığı için normal olarak eski halindeki gibi renkli ve hareketli değil ama iyileşeceğini umuyorum . Yem olarakta ocean nutrition atisons beta yemi var . Ekstra artemia vs vermem gerekir mi acaba ?
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
[QUOTE=Mhmett]
Tekrar atlaya bilir ustunu kapatmakta fayda var [:iyi:][/QUOTE]
Üstü sürekli kapalı duruyordu zaten ama küçük bir yer açık kalmıştı şimdi sineklikle kapattım atlayamaz artık :D
[QUOTE=Mhmett]
Tekrar atlaya bilir ustunu kapatmakta fayda var [:iyi:][/QUOTE]
Üstü sürekli kapalı duruyordu zaten ama küçük bir yer açık kalmıştı şimdi sineklikle kapattım atlayamaz artık :D
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
[QUOTE=Mhmett]Balığa müdahale yapmayın gozlemleyin düzelir inş[/QUOTE]
Şuan durumu iyi başka bir müdahale etmedim
[QUOTE=Mhmett]Balığa müdahale yapmayın gozlemleyin düzelir inş[/QUOTE]
Şuan durumu iyi başka bir müdahale etmedim
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
Merhaba bugün betta balığımı akvaryumunu değiştireceğim için tekleme kabına almıştım içinde pipo filtre ve ısıtıcısı var ve aynı akvaryum suyundan sadece yer değişikliği oldu yani stres yapmış sanırım bende geniş bir kapakla kabın üstünü kapattım fakat yfak bir boşluk vardı üstte oradan bir şekilde atlamış bilgisayar başındayım nasıl olduysa artık kalkma isteği geldi ve bilgisayar başından kalktım kendisine bakıp yatağa gidecektim bir baktım içinde yok etrafa bakındım halıda duruyordu hemen dokundum ölmemiş canlıydı çabucak alıp akvaryuma attım peşine bir kaç damla sera baktopur damlattım hemen suya o anlık telaşla umarım doğru olanı yapmışımdır şuan solunum yapıyor fakat ters şekilde akvaryumda dipte cımbızla hafif bir dokundum hareketlendi hala hareket edebiliyor yani fakat çok zarar görmüş vücudu yüzgeçleri falan şimdi başka bir şey yapmam gerekiyor mu yoksa sabahı mı beklemeliyim ölürse çok üzülürüm başka bir yol vs varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Merhaba bugün betta balığımı akvaryumunu değiştireceğim için tekleme kabına almıştım içinde pipo filtre ve ısıtıcısı var ve aynı akvaryum suyundan sadece yer değişikliği oldu yani stres yapmış sanırım bende geniş bir kapakla kabın üstünü kapattım fakat yfak bir boşluk vardı üstte oradan bir şekilde atlamış bilgisayar başındayım nasıl olduysa artık kalkma isteği geldi ve bilgisayar başından kalktım kendisine bakıp yatağa gidecektim bir baktım içinde yok etrafa bakındım halıda duruyordu hemen dokundum ölmemiş canlıydı çabucak alıp akvaryuma attım peşine bir kaç damla sera baktopur damlattım hemen suya o anlık telaşla umarım doğru olanı yapmışımdır şuan solunum yapıyor fakat ters şekilde akvaryumda dipte cımbızla hafif bir dokundum hareketlendi hala hareket edebiliyor yani fakat çok zarar görmüş vücudu yüzgeçleri falan şimdi başka bir şey yapmam gerekiyor mu yoksa sabahı mı beklemeliyim ölürse çok üzülürüm başka bir yol vs varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Akvaryum Bitkilerimde Sararma Erime
[QUOTE=Vailtailbeta]Diğer bitkilerle ilgili çok bişey diyemem ama eğer akvaryumunuzun üstü kapalıysa pistialar nemden dolayı bozuluyor.[/QUOTE]
Evet buhar camı var . Çıkartmak isterdim ama wild betta beslediğim için üstün kapalı olması gerek
[QUOTE=Vailtailbeta]Diğer bitkilerle ilgili çok bişey diyemem ama eğer akvaryumunuzun üstü kapalıysa pistialar nemden dolayı bozuluyor.[/QUOTE]
Evet buhar camı var . Çıkartmak isterdim ama wild betta beslediğim için üstün kapalı olması gerek
Akvaryum Bitkilerimde Sararma Erime
[QUOTE=Aqua Discovery]Geçmiş olsun sıcaklık belki teyit ettiğiniz den farklı olabilir ampul de var onun sıcaklığı da suyu ısıtır bazı termometre ler pek güven vermiyor bence ilk aşama sıcaklıktan emin olun.
Ben hep düşük gereksimli bitki baktım hiç gübreleme yle işim olmadı ama şu değişimi bitkiler e çok iyi geliyor bence gübreyi kesip azar azar mümkünse hergun %10-15 kadar su değişimi yapın birde sıcaklık 26 dereceden fazla olmamasına dikkat ederseniz bence kısa sürede toparlanma sürecine girer[:iyi:][/QUOTE]
Sıcaklıkta aslında bir tane civalı termometrem var . Doğru sıcaklığı gösteriyodur diye düşünüyüyorum bakalım biraz daha yakıncadan takip edicem . Tavsiyenizi de dikkate alıp su değişimi yapıcam bakalım neler değişecek teşekkürler .
[QUOTE=Aqua Discovery]Geçmiş olsun sıcaklık belki teyit ettiğiniz den farklı olabilir ampul de var onun sıcaklığı da suyu ısıtır bazı termometre ler pek güven vermiyor bence ilk aşama sıcaklıktan emin olun.
Ben hep düşük gereksimli bitki baktım hiç gübreleme yle işim olmadı ama şu değişimi bitkiler e çok iyi geliyor bence gübreyi kesip azar azar mümkünse hergun %10-15 kadar su değişimi yapın birde sıcaklık 26 dereceden fazla olmamasına dikkat ederseniz bence kısa sürede toparlanma sürecine girer[:iyi:][/QUOTE]
Sıcaklıkta aslında bir tane civalı termometrem var . Doğru sıcaklığı gösteriyodur diye düşünüyüyorum bakalım biraz daha yakıncadan takip edicem . Tavsiyenizi de dikkate alıp su değişimi yapıcam bakalım neler değişecek teşekkürler .
Akvaryum Bitkilerimde Sararma Erime
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855061.jpg[/IMG]
Merhaba akvaryumu yaklaşık 2-3 hafta önce kurdum . Su değişimini haftalık %50-40 olarak yapıyorum su değişimlerinde görsellerde mavi kutulu olan JBL Ferropolden 5 ml den az olarak kullanıyorum . Akvaryum tabanında en dipte aquabasis plus arada lav kırığı en üstte hagen kum var aralarında da sineklik bulunuyor . Akvaryumda genel sıcaklık 26-27 derece . Işıklandırma 6500k 9w normal bir ampul ile sağlanıyor. Canlı olarakta 1 adet wild betta 3 adet napoensis çöpçüm var .Bitkiler sp japan ve diğer bitkilerin ismini şuan unuttum hepsinin görseli var özellikle kırmızı olanda bir yaprak dökme söz konusu. Bitkileri ilk eklediğimde bir kaç gün sıkıntı yaşamadım fakat ferropol 24 gübresini kullandıktan sonra bitkilerde yanma ve yapraklarda kopma gibi sorunlar oldu . Pistiaları zaten bir türlü tutturamamıştım yani gübre kullanmadan öncede onlarda hep erime sararma gibi durumlar vardı ve kökleri çok uzundu ilk aldığımda hepsi eridi . Şuan pistialar önceki durumlarından daha da kötü bayağı bir erime söz konusu. Önceki durumu dediğim yani bu akvaryumu kurmadan öncede bu pistialar bendeydi . Sizce bu erime sararma yanma gibi durumların sebebi ne olabilir ? Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim güzel bir bitkili akvsryum sahibi olmak istiyorum .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855061.jpg[/IMG]
Merhaba akvaryumu yaklaşık 2-3 hafta önce kurdum . Su değişimini haftalık %50-40 olarak yapıyorum su değişimlerinde görsellerde mavi kutulu olan JBL Ferropolden 5 ml den az olarak kullanıyorum . Akvaryum tabanında en dipte aquabasis plus arada lav kırığı en üstte hagen kum var aralarında da sineklik bulunuyor . Akvaryumda genel sıcaklık 26-27 derece . Işıklandırma 6500k 9w normal bir ampul ile sağlanıyor. Canlı olarakta 1 adet wild betta 3 adet napoensis çöpçüm var .Bitkiler sp japan ve diğer bitkilerin ismini şuan unuttum hepsinin görseli var özellikle kırmızı olanda bir yaprak dökme söz konusu. Bitkileri ilk eklediğimde bir kaç gün sıkıntı yaşamadım fakat ferropol 24 gübresini kullandıktan sonra bitkilerde yanma ve yapraklarda kopma gibi sorunlar oldu . Pistiaları zaten bir türlü tutturamamıştım yani gübre kullanmadan öncede onlarda hep erime sararma gibi durumlar vardı ve kökleri çok uzundu ilk aldığımda hepsi eridi . Şuan pistialar önceki durumlarından daha da kötü bayağı bir erime söz konusu. Önceki durumu dediğim yani bu akvaryumu kurmadan öncede bu pistialar bendeydi . Sizce bu erime sararma yanma gibi durumların sebebi ne olabilir ? Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim güzel bir bitkili akvsryum sahibi olmak istiyorum .
Bu Ne Acaba?
Ramshorn salyangoza benziyor açıkçası . Eğer öyleyse herhangi bir sorun çıkarmaz güzel görünümlü bir salyangozdur .
Ramshorn salyangoza benziyor açıkçası . Eğer öyleyse herhangi bir sorun çıkarmaz güzel görünümlü bir salyangozdur .
Şelale Filtreden Gelen Ses
[QUOTE=AliKhan]Sizin motor mili tek noktadan sabit bağlantılı sanırım, nispeten düşük debili motorların tasarımı öyle oluyor genelde. Önerdiğim çözüm size uymaz. Filtre malzemesi çoksa o zorluyordur ve o yüzden mil esnediği için yüzeylere temas edip ses çıkarıyordur belki. O tip filtrelerle çok tecrübem yok... [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim . Ben de şimdi sizin yorumu gördükten sonra zaten ümidi kesmiştim aklıma gelen son şeyi yapayım dedim artık motor bozulurda bozulsun kafasındaydım yani . Pervaneleri hafifçe zımparaladım şuan hiçbir ses çıkmıyor ve motor sorunsuz çalışıyor [;)] çok mutlu oldum açıkçası
[QUOTE=AliKhan]Sizin motor mili tek noktadan sabit bağlantılı sanırım, nispeten düşük debili motorların tasarımı öyle oluyor genelde. Önerdiğim çözüm size uymaz. Filtre malzemesi çoksa o zorluyordur ve o yüzden mil esnediği için yüzeylere temas edip ses çıkarıyordur belki. O tip filtrelerle çok tecrübem yok... [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim . Ben de şimdi sizin yorumu gördükten sonra zaten ümidi kesmiştim aklıma gelen son şeyi yapayım dedim artık motor bozulurda bozulsun kafasındaydım yani . Pervaneleri hafifçe zımparaladım şuan hiçbir ses çıkmıyor ve motor sorunsuz çalışıyor [;)] çok mutlu oldum açıkçası
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 68 Online Kullanıcı, 38 Üye
Online Kullanıcılar
Ertug22,
altanilker,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
İnci Kefali,
DABARAKATO,
darkaura,
_rammstein_,
sina cen,
Kınayu,
nniiaa,
ilterisdoğukan,
MiSoSiKiaN,
Koksal Gurkan,
Kuduoglu,
pusathan01,
Savvah,
Keremiko,
Benmuro,
Maverickse,
Kemalk41,
0rnn,
şansal,
rasporasrc,
lojistisyen,
nazemert,
SunkenShrimps,
Pandkoal,
layper,
Cresus Casino,
Hoppala,
kocoglu,
JuqLax,
efesutcu44,
Meryemmm,
GrkmAls,
dehakopuz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
