ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
PilotBey
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ocak 2020 20:25
Son Ziyaret:
14 Mart 2026 22:29
Toplam Mesaj:
198 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Yazıcı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Yazıcı
SON 10 MESAJI
200 Lt De Hangi Balık Bakmalıyım
Tavsiyem ikinci el 200-300 liraya bir dış filtre alıp cama cam akvaryumda japon bakmanız . Hacminiz gayet büyük . Japonlardan ranchu, oranda vs ekleyip çok keyifli bir tank yapabilirsiniz . Youtube da çok fazla örneği var izleyin hoşunuza gidecektir diye düşünüyorum .
Tavsiyem ikinci el 200-300 liraya bir dış filtre alıp cama cam akvaryumda japon bakmanız . Hacminiz gayet büyük . Japonlardan ranchu, oranda vs ekleyip çok keyifli bir tank yapabilirsiniz . Youtube da çok fazla örneği var izleyin hoşunuza gidecektir diye düşünüyorum .
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
[QUOTE=whoami]Benim rubra bettam da ufacık bir delikten atlamıştı, sizin kadar şanslı değildim. Eve geldiğimde ölüsünü bulabilmiştim. Bir süre gözlemleyin, pullarında sökülme, deride ciddi hasar vs varsa iltihap kapabilir. Buna önlem olarak suyunuz sürekli tertemiz olsun. Mantar vs başlangıcı gördüğünüz anda tedaviye başlayın. Onun dışında boş proteinli yemlerle besleyin ki çabuk iyileşsin. [/QUOTE]
Sizin adınıza üzüldüm . Şuanlık bir problemi yok gibi duruyor ama halıdan alırken derisinde birkaç pulu beyaz beyaz olmuştu şimdilik kuyruk uçlarında vs. hafif zedelenmeler bulunuyor bir de biraz sarsıldığı için normal olarak eski halindeki gibi renkli ve hareketli değil ama iyileşeceğini umuyorum . Yem olarakta ocean nutrition atisons beta yemi var . Ekstra artemia vs vermem gerekir mi acaba ?
[QUOTE=whoami]Benim rubra bettam da ufacık bir delikten atlamıştı, sizin kadar şanslı değildim. Eve geldiğimde ölüsünü bulabilmiştim. Bir süre gözlemleyin, pullarında sökülme, deride ciddi hasar vs varsa iltihap kapabilir. Buna önlem olarak suyunuz sürekli tertemiz olsun. Mantar vs başlangıcı gördüğünüz anda tedaviye başlayın. Onun dışında boş proteinli yemlerle besleyin ki çabuk iyileşsin. [/QUOTE]
Sizin adınıza üzüldüm . Şuanlık bir problemi yok gibi duruyor ama halıdan alırken derisinde birkaç pulu beyaz beyaz olmuştu şimdilik kuyruk uçlarında vs. hafif zedelenmeler bulunuyor bir de biraz sarsıldığı için normal olarak eski halindeki gibi renkli ve hareketli değil ama iyileşeceğini umuyorum . Yem olarakta ocean nutrition atisons beta yemi var . Ekstra artemia vs vermem gerekir mi acaba ?
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
[QUOTE=Mhmett]
Tekrar atlaya bilir ustunu kapatmakta fayda var [:iyi:][/QUOTE]
Üstü sürekli kapalı duruyordu zaten ama küçük bir yer açık kalmıştı şimdi sineklikle kapattım atlayamaz artık :D
[QUOTE=Mhmett]
Tekrar atlaya bilir ustunu kapatmakta fayda var [:iyi:][/QUOTE]
Üstü sürekli kapalı duruyordu zaten ama küçük bir yer açık kalmıştı şimdi sineklikle kapattım atlayamaz artık :D
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
[QUOTE=Mhmett]Balığa müdahale yapmayın gozlemleyin düzelir inş[/QUOTE]
Şuan durumu iyi başka bir müdahale etmedim
[QUOTE=Mhmett]Balığa müdahale yapmayın gozlemleyin düzelir inş[/QUOTE]
Şuan durumu iyi başka bir müdahale etmedim
Akvaryumdan Atlayan Wild Bettam
Merhaba bugün betta balığımı akvaryumunu değiştireceğim için tekleme kabına almıştım içinde pipo filtre ve ısıtıcısı var ve aynı akvaryum suyundan sadece yer değişikliği oldu yani stres yapmış sanırım bende geniş bir kapakla kabın üstünü kapattım fakat yfak bir boşluk vardı üstte oradan bir şekilde atlamış bilgisayar başındayım nasıl olduysa artık kalkma isteği geldi ve bilgisayar başından kalktım kendisine bakıp yatağa gidecektim bir baktım içinde yok etrafa bakındım halıda duruyordu hemen dokundum ölmemiş canlıydı çabucak alıp akvaryuma attım peşine bir kaç damla sera baktopur damlattım hemen suya o anlık telaşla umarım doğru olanı yapmışımdır şuan solunum yapıyor fakat ters şekilde akvaryumda dipte cımbızla hafif bir dokundum hareketlendi hala hareket edebiliyor yani fakat çok zarar görmüş vücudu yüzgeçleri falan şimdi başka bir şey yapmam gerekiyor mu yoksa sabahı mı beklemeliyim ölürse çok üzülürüm başka bir yol vs varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Merhaba bugün betta balığımı akvaryumunu değiştireceğim için tekleme kabına almıştım içinde pipo filtre ve ısıtıcısı var ve aynı akvaryum suyundan sadece yer değişikliği oldu yani stres yapmış sanırım bende geniş bir kapakla kabın üstünü kapattım fakat yfak bir boşluk vardı üstte oradan bir şekilde atlamış bilgisayar başındayım nasıl olduysa artık kalkma isteği geldi ve bilgisayar başından kalktım kendisine bakıp yatağa gidecektim bir baktım içinde yok etrafa bakındım halıda duruyordu hemen dokundum ölmemiş canlıydı çabucak alıp akvaryuma attım peşine bir kaç damla sera baktopur damlattım hemen suya o anlık telaşla umarım doğru olanı yapmışımdır şuan solunum yapıyor fakat ters şekilde akvaryumda dipte cımbızla hafif bir dokundum hareketlendi hala hareket edebiliyor yani fakat çok zarar görmüş vücudu yüzgeçleri falan şimdi başka bir şey yapmam gerekiyor mu yoksa sabahı mı beklemeliyim ölürse çok üzülürüm başka bir yol vs varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
Akvaryum Bitkilerimde Sararma Erime
[QUOTE=Vailtailbeta]Diğer bitkilerle ilgili çok bişey diyemem ama eğer akvaryumunuzun üstü kapalıysa pistialar nemden dolayı bozuluyor.[/QUOTE]
Evet buhar camı var . Çıkartmak isterdim ama wild betta beslediğim için üstün kapalı olması gerek
[QUOTE=Vailtailbeta]Diğer bitkilerle ilgili çok bişey diyemem ama eğer akvaryumunuzun üstü kapalıysa pistialar nemden dolayı bozuluyor.[/QUOTE]
Evet buhar camı var . Çıkartmak isterdim ama wild betta beslediğim için üstün kapalı olması gerek
Akvaryum Bitkilerimde Sararma Erime
[QUOTE=Aqua Discovery]Geçmiş olsun sıcaklık belki teyit ettiğiniz den farklı olabilir ampul de var onun sıcaklığı da suyu ısıtır bazı termometre ler pek güven vermiyor bence ilk aşama sıcaklıktan emin olun.
Ben hep düşük gereksimli bitki baktım hiç gübreleme yle işim olmadı ama şu değişimi bitkiler e çok iyi geliyor bence gübreyi kesip azar azar mümkünse hergun %10-15 kadar su değişimi yapın birde sıcaklık 26 dereceden fazla olmamasına dikkat ederseniz bence kısa sürede toparlanma sürecine girer[:iyi:][/QUOTE]
Sıcaklıkta aslında bir tane civalı termometrem var . Doğru sıcaklığı gösteriyodur diye düşünüyüyorum bakalım biraz daha yakıncadan takip edicem . Tavsiyenizi de dikkate alıp su değişimi yapıcam bakalım neler değişecek teşekkürler .
[QUOTE=Aqua Discovery]Geçmiş olsun sıcaklık belki teyit ettiğiniz den farklı olabilir ampul de var onun sıcaklığı da suyu ısıtır bazı termometre ler pek güven vermiyor bence ilk aşama sıcaklıktan emin olun.
Ben hep düşük gereksimli bitki baktım hiç gübreleme yle işim olmadı ama şu değişimi bitkiler e çok iyi geliyor bence gübreyi kesip azar azar mümkünse hergun %10-15 kadar su değişimi yapın birde sıcaklık 26 dereceden fazla olmamasına dikkat ederseniz bence kısa sürede toparlanma sürecine girer[:iyi:][/QUOTE]
Sıcaklıkta aslında bir tane civalı termometrem var . Doğru sıcaklığı gösteriyodur diye düşünüyüyorum bakalım biraz daha yakıncadan takip edicem . Tavsiyenizi de dikkate alıp su değişimi yapıcam bakalım neler değişecek teşekkürler .
Akvaryum Bitkilerimde Sararma Erime
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855061.jpg[/IMG]
Merhaba akvaryumu yaklaşık 2-3 hafta önce kurdum . Su değişimini haftalık %50-40 olarak yapıyorum su değişimlerinde görsellerde mavi kutulu olan JBL Ferropolden 5 ml den az olarak kullanıyorum . Akvaryum tabanında en dipte aquabasis plus arada lav kırığı en üstte hagen kum var aralarında da sineklik bulunuyor . Akvaryumda genel sıcaklık 26-27 derece . Işıklandırma 6500k 9w normal bir ampul ile sağlanıyor. Canlı olarakta 1 adet wild betta 3 adet napoensis çöpçüm var .Bitkiler sp japan ve diğer bitkilerin ismini şuan unuttum hepsinin görseli var özellikle kırmızı olanda bir yaprak dökme söz konusu. Bitkileri ilk eklediğimde bir kaç gün sıkıntı yaşamadım fakat ferropol 24 gübresini kullandıktan sonra bitkilerde yanma ve yapraklarda kopma gibi sorunlar oldu . Pistiaları zaten bir türlü tutturamamıştım yani gübre kullanmadan öncede onlarda hep erime sararma gibi durumlar vardı ve kökleri çok uzundu ilk aldığımda hepsi eridi . Şuan pistialar önceki durumlarından daha da kötü bayağı bir erime söz konusu. Önceki durumu dediğim yani bu akvaryumu kurmadan öncede bu pistialar bendeydi . Sizce bu erime sararma yanma gibi durumların sebebi ne olabilir ? Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim güzel bir bitkili akvsryum sahibi olmak istiyorum .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221854581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/220276/090420221855061.jpg[/IMG]
Merhaba akvaryumu yaklaşık 2-3 hafta önce kurdum . Su değişimini haftalık %50-40 olarak yapıyorum su değişimlerinde görsellerde mavi kutulu olan JBL Ferropolden 5 ml den az olarak kullanıyorum . Akvaryum tabanında en dipte aquabasis plus arada lav kırığı en üstte hagen kum var aralarında da sineklik bulunuyor . Akvaryumda genel sıcaklık 26-27 derece . Işıklandırma 6500k 9w normal bir ampul ile sağlanıyor. Canlı olarakta 1 adet wild betta 3 adet napoensis çöpçüm var .Bitkiler sp japan ve diğer bitkilerin ismini şuan unuttum hepsinin görseli var özellikle kırmızı olanda bir yaprak dökme söz konusu. Bitkileri ilk eklediğimde bir kaç gün sıkıntı yaşamadım fakat ferropol 24 gübresini kullandıktan sonra bitkilerde yanma ve yapraklarda kopma gibi sorunlar oldu . Pistiaları zaten bir türlü tutturamamıştım yani gübre kullanmadan öncede onlarda hep erime sararma gibi durumlar vardı ve kökleri çok uzundu ilk aldığımda hepsi eridi . Şuan pistialar önceki durumlarından daha da kötü bayağı bir erime söz konusu. Önceki durumu dediğim yani bu akvaryumu kurmadan öncede bu pistialar bendeydi . Sizce bu erime sararma yanma gibi durumların sebebi ne olabilir ? Bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim güzel bir bitkili akvsryum sahibi olmak istiyorum .
Bu Ne Acaba?
Ramshorn salyangoza benziyor açıkçası . Eğer öyleyse herhangi bir sorun çıkarmaz güzel görünümlü bir salyangozdur .
Ramshorn salyangoza benziyor açıkçası . Eğer öyleyse herhangi bir sorun çıkarmaz güzel görünümlü bir salyangozdur .
Şelale Filtreden Gelen Ses
[QUOTE=AliKhan]Sizin motor mili tek noktadan sabit bağlantılı sanırım, nispeten düşük debili motorların tasarımı öyle oluyor genelde. Önerdiğim çözüm size uymaz. Filtre malzemesi çoksa o zorluyordur ve o yüzden mil esnediği için yüzeylere temas edip ses çıkarıyordur belki. O tip filtrelerle çok tecrübem yok... [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim . Ben de şimdi sizin yorumu gördükten sonra zaten ümidi kesmiştim aklıma gelen son şeyi yapayım dedim artık motor bozulurda bozulsun kafasındaydım yani . Pervaneleri hafifçe zımparaladım şuan hiçbir ses çıkmıyor ve motor sorunsuz çalışıyor [;)] çok mutlu oldum açıkçası
[QUOTE=AliKhan]Sizin motor mili tek noktadan sabit bağlantılı sanırım, nispeten düşük debili motorların tasarımı öyle oluyor genelde. Önerdiğim çözüm size uymaz. Filtre malzemesi çoksa o zorluyordur ve o yüzden mil esnediği için yüzeylere temas edip ses çıkarıyordur belki. O tip filtrelerle çok tecrübem yok... [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim . Ben de şimdi sizin yorumu gördükten sonra zaten ümidi kesmiştim aklıma gelen son şeyi yapayım dedim artık motor bozulurda bozulsun kafasındaydım yani . Pervaneleri hafifçe zımparaladım şuan hiçbir ses çıkmıyor ve motor sorunsuz çalışıyor [;)] çok mutlu oldum açıkçası
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
