ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cerenakalin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Aralık 2019 17:34
Son Ziyaret:
03 Mart 2020 20:36
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ceren Akalın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ceren Akalın
SON 10 MESAJI
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
[QUOTE=levoo1979]
Eğer sprey şeklinde yerlere yaptıkları ilaçtan yapacaklarsa hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Ama atomizer ile ilacı havaya sıkıyorlarsa (ve eve 6 saat girmeyin diyorlarsa) ilaç balıkları da zehirleyecektir.[/QUOTE]
her ihtimale karşı komşumuza verdim balıkları teşekkür ederim
[QUOTE=levoo1979]
Eğer sprey şeklinde yerlere yaptıkları ilaçtan yapacaklarsa hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Ama atomizer ile ilacı havaya sıkıyorlarsa (ve eve 6 saat girmeyin diyorlarsa) ilaç balıkları da zehirleyecektir.[/QUOTE]
her ihtimale karşı komşumuza verdim balıkları teşekkür ederim
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
[QUOTE=Alina_Meleğim]
Onun da üstünü kapatın veya kutu dolap gibi bir şeyin içine koyun sorun olmaz.
Ama taşınacak kadar kolay bir akvaryumsa çarşafla falan uğraşmayın. Yalnız komşunuza vereceksizde çocuklu biri olmasın aman diyim.[/QUOTE]
yok yok çocukları yok ve kendileri de balık bakan insanlar kocaman akvaryumları var kendi evlerindede balıklarımı onlara verdim içim rahat etmezdi yoksa teşekkür ederimm
[QUOTE=Alina_Meleğim]
Onun da üstünü kapatın veya kutu dolap gibi bir şeyin içine koyun sorun olmaz.
Ama taşınacak kadar kolay bir akvaryumsa çarşafla falan uğraşmayın. Yalnız komşunuza vereceksizde çocuklu biri olmasın aman diyim.[/QUOTE]
yok yok çocukları yok ve kendileri de balık bakan insanlar kocaman akvaryumları var kendi evlerindede balıklarımı onlara verdim içim rahat etmezdi yoksa teşekkür ederimm
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
[QUOTE=bumega]Akvaryumu taşıyabiliyorsanız küçükse neden olmasın. Riske girmemiş olursunuz. Büyük akvaryumsa üzerini çarşaf v.b gibi şeylerle de kapatabilirsiniz ya da streç.[/QUOTE]
yinede hava motoru sebebiyle suya karışacağını düşünüyorum kapatmak kesin çözüm değil gibi
[QUOTE=bumega]Akvaryumu taşıyabiliyorsanız küçükse neden olmasın. Riske girmemiş olursunuz. Büyük akvaryumsa üzerini çarşaf v.b gibi şeylerle de kapatabilirsiniz ya da streç.[/QUOTE]
yinede hava motoru sebebiyle suya karışacağını düşünüyorum kapatmak kesin çözüm değil gibi
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
Merhaba arkadaşlar maalesef evimde tahta kurusu için ilaçlama yapılacak yarın bu sebeple balıklarımın zarar görmesinden korkuyorum ve komşumuza bırakmayı düşünüyorum sizce düşüncem doğru mu yoksa balıklara bir şey olmaz mı?
Merhaba arkadaşlar maalesef evimde tahta kurusu için ilaçlama yapılacak yarın bu sebeple balıklarımın zarar görmesinden korkuyorum ve komşumuza bırakmayı düşünüyorum sizce düşüncem doğru mu yoksa balıklara bir şey olmaz mı?
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=bumega]Küçük hacimde 1 ay kadar uzun sürede su değişimi sıkıntı bence haftalık yapın bu işi. Profesyonel olarak özel tür japon balığı besleyen kişiler hatta haftada 1den fazla çok büyük oranlarda su değişmi yapıyor özelikle yurtdışı. Japon balıkları sudaki değerleri çabuk tüketir ve bu yüzden bol su değişmini seven balık türlerindendir. [/QUOTE]
komple değişmek düzenlerini bozacak diye düşünüyorum bakteri durumu yüzünden ama haftada bir takın 1/3 değiştireceğim bundan sonra teşekkür ederimm
[QUOTE=bumega]Küçük hacimde 1 ay kadar uzun sürede su değişimi sıkıntı bence haftalık yapın bu işi. Profesyonel olarak özel tür japon balığı besleyen kişiler hatta haftada 1den fazla çok büyük oranlarda su değişmi yapıyor özelikle yurtdışı. Japon balıkları sudaki değerleri çabuk tüketir ve bu yüzden bol su değişmini seven balık türlerindendir. [/QUOTE]
komple değişmek düzenlerini bozacak diye düşünüyorum bakteri durumu yüzünden ama haftada bir takın 1/3 değiştireceğim bundan sonra teşekkür ederimm
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=küçükçük]Yemleme fazla akvaryum küçük ve balık sayısında fazla.geriye kalanlar iyi.Ama siz o akvaryuma bi termometre alın ve ph ölçer alın suyun değerlerinden haberiniz olsun.Ph ı bilmediğimiz için bu kadar yorum yapabiliyorum.[/QUOTE]
akvaryum tutkunu ve evindede bunu hobi olarak yapan komşumuzu çağırdım balığımın renginin soluk olduğunu ve akvaryumda daha fazla kalırsa diğer balıklarıda kötü etkileyeceğimi söyledi belki aldığında yaşlı bir balıktı zamanı geldiği içinde ölmüş olabilir dedi böyle beklersen acı çeker atmamız en iyisi olur dedi alanda daha bilgili olduğu için sözüne güvendik kısacası balığım artık yok ama tavsiyeleriniz için teşekkür ederim umarım devamı tekrarlanmaz..
[QUOTE=küçükçük]Yemleme fazla akvaryum küçük ve balık sayısında fazla.geriye kalanlar iyi.Ama siz o akvaryuma bi termometre alın ve ph ölçer alın suyun değerlerinden haberiniz olsun.Ph ı bilmediğimiz için bu kadar yorum yapabiliyorum.[/QUOTE]
akvaryum tutkunu ve evindede bunu hobi olarak yapan komşumuzu çağırdım balığımın renginin soluk olduğunu ve akvaryumda daha fazla kalırsa diğer balıklarıda kötü etkileyeceğimi söyledi belki aldığında yaşlı bir balıktı zamanı geldiği içinde ölmüş olabilir dedi böyle beklersen acı çeker atmamız en iyisi olur dedi alanda daha bilgili olduğu için sözüne güvendik kısacası balığım artık yok ama tavsiyeleriniz için teşekkür ederim umarım devamı tekrarlanmaz..
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
tarife göre iki diş sarımsağı kesip akvaryum suyunudan bir miktar alıp içine koydum daha sonrasında birkaç yemi içine atıp 15 dakika bekledim sonra süzüp ıslak yemleri ayrı bir kaba alıp bir gün boyunca beklettim kuruttup eski halini aldı ve besledim
ph bilmiyorum fakat musluk suyu kullanıyorum suyun sıcaklığını net olarak söyleyemesemde suyla temasımda soğuk olduğu kanısındayım..
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
balıkları alırken en fazla 2 tane alma düşüncem vardı fakat görüyorumki akvaryumcu baya iyi pazarlamış bize sebzeleri yıkayıp terkoz suyuyla haşladıktan sonra veriyorum yemeleri kolay olsun diye ve dezenfektandan 2 damla damlatıyorum aldığım akvaryumcu böyle söylediği için
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
tarife göre iki diş sarımsağı kesip akvaryum suyunudan bir miktar alıp içine koydum daha sonrasında birkaç yemi içine atıp 15 dakika bekledim sonra süzüp ıslak yemleri ayrı bir kaba alıp bir gün boyunca beklettim kuruttup eski halini aldı ve besledim
ph bilmiyorum fakat musluk suyu kullanıyorum suyun sıcaklığını net olarak söyleyemesemde suyla temasımda soğuk olduğu kanısındayım..
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
balıkları alırken en fazla 2 tane alma düşüncem vardı fakat görüyorumki akvaryumcu baya iyi pazarlamış bize sebzeleri yıkayıp terkoz suyuyla haşladıktan sonra veriyorum yemeleri kolay olsun diye ve dezenfektandan 2 damla damlatıyorum aldığım akvaryumcu böyle söylediği için
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=küçükçük]
Su değişimini kaç günde bir yapıyorsunuz?
3 balığa kaç pelet yem atıyorsunuz?
Her gün yaklaşık saatlerde besliyormusunuz?
Akvaryum kaç litre?
[/QUOTE]
su değişimini ayda bir kere yapmam söylenmişti bu sebeple ayda bir yapmaya özen gösterdim ama filtreyi 15 günde bir temizliyorum hasta balığımla beraber toplam 4 balığım var her birine ikişer adet düşecek şekilde toplamda 8 yem atmaya özen gösteriyorum ve haftanın bir günüde ıspanak pazı bezelye gibi besinlerle takviye yapıyorum yem saatleri hep akşam saatleri belirli saatler hatta zamanın geldiğini anlayıp su yüzeyinde heyecanlanmaya bile başlıyorlar akvaryumum yaklaşık 17-18 Lt internetteki hesaba göre[EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:19:19[/EDIT]
[QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=küçükçük]
Su değişimini kaç günde bir yapıyorsunuz?
3 balığa kaç pelet yem atıyorsunuz?
Her gün yaklaşık saatlerde besliyormusunuz?
Akvaryum kaç litre?
[/QUOTE]
su değişimini ayda bir kere yapmam söylenmişti bu sebeple ayda bir yapmaya özen gösterdim ama filtreyi 15 günde bir temizliyorum hasta balığımla beraber toplam 4 balığım var her birine ikişer adet düşecek şekilde toplamda 8 yem atmaya özen gösteriyorum ve haftanın bir günüde ıspanak pazı bezelye gibi besinlerle takviye yapıyorum yem saatleri hep akşam saatleri belirli saatler hatta zamanın geldiğini anlayıp su yüzeyinde heyecanlanmaya bile başlıyorlar akvaryumum yaklaşık 17-18 Lt internetteki hesaba göre[EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:19:19[/EDIT]
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE][QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE]
suyun sıcaklığı iyi ve günde 1 defa yemleme yapıyorum zaten hatta haftada 1 günü sebzeyle geçirmeye özen gösteriyorum ve evet her su değişimde suyu dinledirirken mavi dezenfektan ve mineral tuzu eklemesi yapıyorum balıklara 26 ekim tarihinden beri bakıyorum
[QUOTE=bumega]Geçmiş olsun balığınız kötü su şartlarından etkilenmiş gibi görünüyor anlattıklarınız kadarıyla. Filtrasyon yetersiz, balık yükü fazla, üstüne fazla yemliyorsanız balıkların bu hale gelmesi kaçınılmaz oluyor malesef. Bol bol dinlenmiş su ile tazeleme yapmalısınız.[/QUOTE]
günde 1 öğün besliyorum ve haftanın bir günü sebze takviyesi yapmaya özen gösteriyorum dediğiniz gibi su değişimini yapacağım umarım durumu düzelir çünkü akvaryumun içinde bile yan yatıyor zavallım onu öyle gördükçe üzülüyorum böyle giderse besinsiz kaldığı için kaybedeceğim...
[QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE][QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE]
suyun sıcaklığı iyi ve günde 1 defa yemleme yapıyorum zaten hatta haftada 1 günü sebzeyle geçirmeye özen gösteriyorum ve evet her su değişimde suyu dinledirirken mavi dezenfektan ve mineral tuzu eklemesi yapıyorum balıklara 26 ekim tarihinden beri bakıyorum
[QUOTE=bumega]Geçmiş olsun balığınız kötü su şartlarından etkilenmiş gibi görünüyor anlattıklarınız kadarıyla. Filtrasyon yetersiz, balık yükü fazla, üstüne fazla yemliyorsanız balıkların bu hale gelmesi kaçınılmaz oluyor malesef. Bol bol dinlenmiş su ile tazeleme yapmalısınız.[/QUOTE]
günde 1 öğün besliyorum ve haftanın bir günü sebze takviyesi yapmaya özen gösteriyorum dediğiniz gibi su değişimini yapacağım umarım durumu düzelir çünkü akvaryumun içinde bile yan yatıyor zavallım onu öyle gördükçe üzülüyorum böyle giderse besinsiz kaldığı için kaybedeceğim...
Balığımın Durumu İyi Değil
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:09:33[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:09:33[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
