ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Alieren.d
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Aralık 2019 19:39
Son Ziyaret:
09 Şubat 2020 23:13
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali eren
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali eren
SON 10 MESAJI
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[QUOTE=ceyh]Tubifex boğumlu kurt (bahçe solucanı gibi), onlar da ayrı bir tür, google görsellere bakıp sizdekileri yakından incelerseniz ayrımını yapabilirsiniz. Akvaryuma bir şekilde dışarıdan geldiyse ortamı uygun bulup çoğalmış olmaları mümkün ama olasılığı düşüktür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Olabilir bende bilmiyorum en iyi yontem su degisimi ve az yemlemeye gecicem
[QUOTE=ceyh]Tubifex boğumlu kurt (bahçe solucanı gibi), onlar da ayrı bir tür, google görsellere bakıp sizdekileri yakından incelerseniz ayrımını yapabilirsiniz. Akvaryuma bir şekilde dışarıdan geldiyse ortamı uygun bulup çoğalmış olmaları mümkün ama olasılığı düşüktür diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Olabilir bende bilmiyorum en iyi yontem su degisimi ve az yemlemeye gecicem
Power Led Armatür
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338421.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhaba ,
Ben akvaryum icin 6w'lık bir armatür yapmak istiyorum forumda açılan led kullanımı adlı makeleyi okudum sonra bunları temin ettim bundan sonra ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?
Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/010220201338421.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese merhaba ,
Ben akvaryum icin 6w'lık bir armatür yapmak istiyorum forumda açılan led kullanımı adlı makeleyi okudum sonra bunları temin ettim bundan sonra ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz ?
Şimdiden teşekkürler
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[QUOTE=grandturco]Ben net goremedigim icin planarya diye dusundum nematod olma ihtimalide var haftalik duzenli su degisimleriyle ortadan kaybolurlar.
Siz su degisimlerini duzenli olarak yapiyomusunuz? Yada ne kadar zamanda nasil bi su degisimi yapiyosunuz?[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi haftada bir kere % 30 luk bir degisim yapiyirum
[QUOTE=ceyh]Fotolardakiler nematode gibi, bahsedildiği üzere büyük çoğunluğu zararsızdır, fazla yemleme yapıyor olmalısınız. Nematode ve planarya aynı şey değildir, nematodelar yuvarlak solucan, planaryalar yassı solucan grubundadır, tamamen iki farklı türdür, mikroskopik değillerdir, gözle görülürler.
Planarya etçil bir avcıdır ve karideslere zarar verir, nematode genel olarak öyle değildir, artma sebebi fazla yem ve ortamda avcı olmamasıdır.[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi
[QUOTE=grandturco]Ben net goremedigim icin planarya diye dusundum nematod olma ihtimalide var haftalik duzenli su degisimleriyle ortadan kaybolurlar.
Siz su degisimlerini duzenli olarak yapiyomusunuz? Yada ne kadar zamanda nasil bi su degisimi yapiyosunuz?[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi haftada bir kere % 30 luk bir degisim yapiyirum
[QUOTE=ceyh]Fotolardakiler nematode gibi, bahsedildiği üzere büyük çoğunluğu zararsızdır, fazla yemleme yapıyor olmalısınız. Nematode ve planarya aynı şey değildir, nematodelar yuvarlak solucan, planaryalar yassı solucan grubundadır, tamamen iki farklı türdür, mikroskopik değillerdir, gözle görülürler.
Planarya etçil bir avcıdır ve karideslere zarar verir, nematode genel olarak öyle değildir, artma sebebi fazla yem ve ortamda avcı olmamasıdır.[/QUOTE]
Sordugum bir akvarist arastirmaci abi tubifex dedi hatta tubifexden bile daha zararsiz dedi
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Nemetod ihtimali nedir
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE
Forumda biri paylasmis planarya diye ama onlar kalin bunlar ince bide planaryalar isigi kapatinca suda geziniyorlarmis bunlar kumdan hic cikmiyorlar
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE]
Nemetod ihtimali nedir
[QUOTE=grandturco]Fotograglardan anliyamadim ama muhtemelen planarya o canlilar karides akvaryumlarinda olusmasi normal ama sayilari cok fazlaysa sikinti yaratabilir.asiri yemlemeden dolayi olusurlar planarya kapani ile yakalayarak sayilarini azaltabilirsiniz yada no planarya ilaci kullanmalisiniz fakat ilaci cok tavsiye etmiyorum dozaji kacirirsaniz butun akvaryum dongusu alt ust olup karidesleri kaybedebilirsiniz.
Planarya kapanina para vermek istemezseniz 0.5litrelik pet su sisesinin altina igne ile delikler acin igne ucundan biraz genis olsa yeterli sayi olarakta 20ye yakin delik acarsaniz idealdir.pet sisenin icine protein yemi yada ben kiyma kullaniyorum bi bezelye tanesi kadar kiymayi koyun siseyi kapagi acik sekilde suya batirin battiktan sonra kapagini kapatin.Siseyi kumun uzerine delikler gelecek sekilde sabitleyin 2 saat sonra siseyi cikarip icindeki planaryalari cope atabilirsiniz:) bu islemi akvaryum aydinlatmasi kapaliyken yaparsaniz daha iyi cunku karanlikta daha cok aktif olurlar isik yaninca kuma saklanma ihtiyaci hissederler.2 saatlik periyotlarla yakalayarak sayilarini dusurebilirsiniz.[:iyi:][/QUOTE
Forumda biri paylasmis planarya diye ama onlar kalin bunlar ince bide planaryalar isigi kapatinca suda geziniyorlarmis bunlar kumdan hic cikmiyorlar
Kumda Olan Kücük Canlilar. Ne Yapmaliyim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202303051.jpg[/IMG]
Akvaryummda bu kucuk canlilar var ama hep kumun icindeler tankimda karidesler var kurtulmam icin ne yapmaliyim lütfen yardım edin fotoda gozukmuyodur diye soyliyeyim uzun ince canlilar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202302311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/310120202303051.jpg[/IMG]
Akvaryummda bu kucuk canlilar var ama hep kumun icindeler tankimda karidesler var kurtulmam icin ne yapmaliyim lütfen yardım edin fotoda gozukmuyodur diye soyliyeyim uzun ince canlilar
Bu Ne Yumurtası ?
[QUOTE=ceyh]Salyangoz yumurtası, ramshorn.[/QUOTE] bir problem cikarir mi nasil oradan sokebilirim
[QUOTE=ceyh]Salyangoz yumurtası, ramshorn.[/QUOTE] bir problem cikarir mi nasil oradan sokebilirim
Bu Ne Yumurtası ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308331.jpg[/IMG]
Herkese merhaba öncelikle :
Daha önceden de bunun gibi yumurtalar vardı sonra kayboldular akvaryumda neon tetra karidesler ve l144 var acaba bu ne yumurtası
Şimdiden teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219352/300120202308331.jpg[/IMG]
Herkese merhaba öncelikle :
Daha önceden de bunun gibi yumurtalar vardı sonra kayboldular akvaryumda neon tetra karidesler ve l144 var acaba bu ne yumurtası
Şimdiden teşekkürler
172 Litrede Melek Ve Discus
[QUOTE=kerimkoz]Merhabalar , bana kalırsa discus bu hobinin zirvesidir narin bi balık türüdür çok iyi filtreleme isterler ısı değişimini hiç sevmezler ve 2 veya 3 adet olunca stres yapar kararırlar size tavsiyem discus tek besleyip 6 7 tane olması yada hiç beslememeniz .(discus hakkında çok bilgim yok eksiğim varsa değerli forum üyeleri düzeltirler)
Akvaryum melekler için uygun 5 tane iyi olucaktır ama büyük ihtimalle lepistesleri rahat bırakmazlar .
Yani özet olarak türler hakkında detaylı araştırma yapıp almanız lazım yoksa hobiden soğur hayvanları canından edersiniz .
İyi hobiler.[/QUOTE]
Ilk once tesekkurler meleklerle lepistes degil de kardinal tetra beslemek istiyorum
[QUOTE=kerimkoz]Merhabalar , bana kalırsa discus bu hobinin zirvesidir narin bi balık türüdür çok iyi filtreleme isterler ısı değişimini hiç sevmezler ve 2 veya 3 adet olunca stres yapar kararırlar size tavsiyem discus tek besleyip 6 7 tane olması yada hiç beslememeniz .(discus hakkında çok bilgim yok eksiğim varsa değerli forum üyeleri düzeltirler)
Akvaryum melekler için uygun 5 tane iyi olucaktır ama büyük ihtimalle lepistesleri rahat bırakmazlar .
Yani özet olarak türler hakkında detaylı araştırma yapıp almanız lazım yoksa hobiden soğur hayvanları canından edersiniz .
İyi hobiler.[/QUOTE]
Ilk once tesekkurler meleklerle lepistes degil de kardinal tetra beslemek istiyorum
172 Litrede Melek Ve Discus
Öncelikle herkese merhaba :
85.45.45 olan akvaryumumda
Melek ya da discus beslemek istiyorum . Melek beslersem ( 5 tane yeter sanırım ) yanında 10 ' lu kardinal tetrada beslemek istiyorum . Eğer discus(2 ya da 3 adet sağlıklı büyüsünler diye ) beslersem yanında lepistes beslemek istiyorum . Red tail ya da german blue . Bir de ek olarak akvaryuma bitki eklemek istiyorum bildiğim kadarıyla melekler bitki yiyor . O yüzden sert yapraklı bitkiler önerirseniz sevinirim
Saygılarımla şimdiden teşkkürler
Öncelikle herkese merhaba :
85.45.45 olan akvaryumumda
Melek ya da discus beslemek istiyorum . Melek beslersem ( 5 tane yeter sanırım ) yanında 10 ' lu kardinal tetrada beslemek istiyorum . Eğer discus(2 ya da 3 adet sağlıklı büyüsünler diye ) beslersem yanında lepistes beslemek istiyorum . Red tail ya da german blue . Bir de ek olarak akvaryuma bitki eklemek istiyorum bildiğim kadarıyla melekler bitki yiyor . O yüzden sert yapraklı bitkiler önerirseniz sevinirim
Saygılarımla şimdiden teşkkürler
30*30*30 Walstad Yöntemi İle Bitkili Betta Tankı
[QUOTE=kemosentez]Güncelleme vakti gelmişti konuya sanırım
Armatürümüz geldi, Mustafa Kalın beyefendiye teşekkürlerimi sunuyorum. Kendisi bize çok güzel armatürler yaptı. 7 W Power Led 4 adet 6500 k Beyaz, 2 adet deep Red, 1 adet royal blue. 4-5 W lık bir aydınlatma yetecekti elbet ama 10 cm yüksekliğinde olduğunu düşünerek 7 W armatür tercih ettik. Kesinlikle yakışacağını düşünüyorum akvaryuma.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242381.jpg[/IMG]
Bunun haricinde bitkiler geldi. Sessiflora ve parvula mini, diğerleri Hamza Özel kardeşimde mevcut olduğu için satın almadık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201245541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201246301.jpg[/IMG]
Parvula mini eklemeyecektik ama çok hoşuma gidiyor, öndeki çayır görüntüsü beni benden alıyor.
Planlamamız da değişti o yüzden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201247221.jpg[/IMG]
Kırmızı renkli bitkiye daha karar vermedik. Ama kesinlikle orada farklı bir renk düşünüyorum.
Tankın paşasına Hamza abisi iyi bakıyor, ona çeşit çeşit yemler almış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201251021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende sizin gibi bir power led armatür yaptım ancak led driveri bulamadim benim armatur 6 w acaba yardimci olabilir misiniz
[QUOTE=kemosentez]Güncelleme vakti gelmişti konuya sanırım
Armatürümüz geldi, Mustafa Kalın beyefendiye teşekkürlerimi sunuyorum. Kendisi bize çok güzel armatürler yaptı. 7 W Power Led 4 adet 6500 k Beyaz, 2 adet deep Red, 1 adet royal blue. 4-5 W lık bir aydınlatma yetecekti elbet ama 10 cm yüksekliğinde olduğunu düşünerek 7 W armatür tercih ettik. Kesinlikle yakışacağını düşünüyorum akvaryuma.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201242381.jpg[/IMG]
Bunun haricinde bitkiler geldi. Sessiflora ve parvula mini, diğerleri Hamza Özel kardeşimde mevcut olduğu için satın almadık.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201245541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201246301.jpg[/IMG]
Parvula mini eklemeyecektik ama çok hoşuma gidiyor, öndeki çayır görüntüsü beni benden alıyor.
Planlamamız da değişti o yüzden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201247221.jpg[/IMG]
Kırmızı renkli bitkiye daha karar vermedik. Ama kesinlikle orada farklı bir renk düşünüyorum.
Tankın paşasına Hamza abisi iyi bakıyor, ona çeşit çeşit yemler almış
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219739/230120201251021.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bende sizin gibi bir power led armatür yaptım ancak led driveri bulamadim benim armatur 6 w acaba yardimci olabilir misiniz
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
