ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CrownBetta
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
194
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Kasım 2019 10:41
Son Ziyaret:
23 Mayıs 2026 12:26
Toplam Mesaj:
193 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barin Ziya Aydemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yaşasın Betta
SON 10 MESAJI
Akvaryumum Bulanıklaşıyor
Sorun filtrenin çok güçlü olması muhtemelen 40lt akvaryumunuza 120l/s bilemediniz 150l/s kullansanız yeterli olurdu. Ben 120 lt akvaryuma 450 l/s filtre kullanıyorum. Öyle düşünün.
Sorun filtrenin çok güçlü olması muhtemelen 40lt akvaryumunuza 120l/s bilemediniz 150l/s kullansanız yeterli olurdu. Ben 120 lt akvaryuma 450 l/s filtre kullanıyorum. Öyle düşünün.
Yılların Hayali Bitkiliye Adım Adım
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bu aydınlatma ile bitkilerin ve görsel zevkin tatmini zor olacak![/QUOTE]
Hocam sanırım son fotoğraf biraz karanlık çıkmış. Ben bir görsel daha ekleyeyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/051220240220211.jpg[/IMG]
Fotoğrafta odanın ışıkları da kapalı bu arada.
Bu şekilde başta Tuberculatum’lar olmak üzere bitkiler gerçekten beklemediğim bir hızla gelişiyor ve ben gerçekten izlemeye doyamıyorum. Akvaryumu izlemekten sosyal medya ekran sürem kısaldı resmen. [:)]
[QUOTE=ArifhbsAquatics]Bu aydınlatma ile bitkilerin ve görsel zevkin tatmini zor olacak![/QUOTE]
Hocam sanırım son fotoğraf biraz karanlık çıkmış. Ben bir görsel daha ekleyeyim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/051220240220211.jpg[/IMG]
Fotoğrafta odanın ışıkları da kapalı bu arada.
Bu şekilde başta Tuberculatum’lar olmak üzere bitkiler gerçekten beklemediğim bir hızla gelişiyor ve ben gerçekten izlemeye doyamıyorum. Akvaryumu izlemekten sosyal medya ekran sürem kısaldı resmen. [:)]
Bettamın Hastalığı Nedir?
Nerede yaşıyor? Tank bilgilerini ve yemi öğrenebilir miyim?
Balığın yandan da bir resmini alabilir miyiz?
Nerede yaşıyor? Tank bilgilerini ve yemi öğrenebilir miyim?
Balığın yandan da bir resmini alabilir miyiz?
Yılların Hayali Bitkiliye Adım Adım
[QUOTE=Emirrztrk]Çok hoş görünüyor. Bar led ve dalgıç aydınlatma yerine armatür kullanmanızı tavsiye ederim aydınlatma zayıf şuan. İçeriyi gündüz gibi yapar net görürsünüz etrafı hemde. [/QUOTE]
Hocam evde 2 kedi var. Akvaryumun üstünü açmak istemedim. O yüzden dalgıç tercih ettim.
[QUOTE=Emirrztrk]Çok hoş görünüyor. Bar led ve dalgıç aydınlatma yerine armatür kullanmanızı tavsiye ederim aydınlatma zayıf şuan. İçeriyi gündüz gibi yapar net görürsünüz etrafı hemde. [/QUOTE]
Hocam evde 2 kedi var. Akvaryumun üstünü açmak istemedim. O yüzden dalgıç tercih ettim.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
Yılların Hayali Bitkiliye Adım Adım
Ölçüler:70*40*40 cama cam buhar camı ekledim.
Canlı Türleri: 10 adet Neon Tetra, 2 adet Kuhli
Bitki Türleri: Moss, Diamond Gül, Tuberculatum, Ludwigia(Normal Gül), Elodea, Zeytin(Emin değilim)
Tankın Yaşı:13 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: XL Pro mini-500 AT filtre (450L/S ihtiyaç halinde kısıyorum), Degenbao 50 cm 9W su altı full spectrum aydınlatma, Özel yapım 9 W 40cm armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Moss Ağacı, 2 adet küp, Siyah Kum, Siyah arka fon
Yem: Tetra pul yem, Rotifish Premium for Betta&Tetra Granül yem, Kabuksuz artemia
Su düzenleyici: Reeflowers Effective Conditioner, Kızılağaç kozalağı aldım fakat daha kullanmadım.
Gübre: 3 ay sonra misket gübre eklenecek.
Isıtıcı: 150 W
Kapak resmi: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Akvaryumumun sehpasını evde atıl olarak duran mdfleri güçlendirerek yaptım. Altına endüstriyel amaçla üretilmiş tekerleklerden ve ek bir ayak ekledim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242237581.jpg[/IMG]
Sonra lav kırığı, bazalt kum,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242241091.jpg[/IMG]
Armatürlere demirden ayak yapıp misina ile uzattım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242243391.jpg[/IMG]
Ondan sonra bitkiler geldi. Onları ektim. Ve can suyu. Su bulandı falan ama 2. gün normale döndü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242244411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242245031.jpg[/IMG]
Bir hafta kadar boş çalıştıktan sonra neon tetraları ekledim. Hem kültür otursun hem de biraz ara renk olsun diye. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242248251.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitmiş hali buydu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242250591.jpg[/IMG]
Sonrasında bazı bitkilerin gölgede kaldığını, bazılarının ise aşırı ışık alıp çok hızlı büyüdüğünü fark ettim. Armatüre değenleri budayıp tekstil cımbızı ile düzenleme yapıp tekrar ektim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242253051.jpg[/IMG]
Bu sefer de arka tarafı çok gördüğüm için akvaryum boşmuş bitkiler azmış gibi geldi. Akvaryumun arkasını reklamcıdan aldığım siyah filmle kapladım. Bu son güncel hali:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Bir de tabi bugün eklediğim 2 Kuhli var:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
Şimdilik bu şekildeyiz. Sadece bir kaç tane cüce gurami ya da ramirezi (Mümkünse Bolivian) eklemek kaldı. O da olursa tadından yenmeyecek.
Ben bu akvaryumu 2019'da aldım ve şimdiye kadar hep dinlendirme ya da boylandırma tankı olarak kullandım. Bugüne nasipmiş. [EDIT]CrownBetta,2024-12-03 23:10:47[/EDIT]
Ölçüler:70*40*40 cama cam buhar camı ekledim.
Canlı Türleri: 10 adet Neon Tetra, 2 adet Kuhli
Bitki Türleri: Moss, Diamond Gül, Tuberculatum, Ludwigia(Normal Gül), Elodea, Zeytin(Emin değilim)
Tankın Yaşı:13 Gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: XL Pro mini-500 AT filtre (450L/S ihtiyaç halinde kısıyorum), Degenbao 50 cm 9W su altı full spectrum aydınlatma, Özel yapım 9 W 40cm armatür
Tasarım ve Dekorasyon: Moss Ağacı, 2 adet küp, Siyah Kum, Siyah arka fon
Yem: Tetra pul yem, Rotifish Premium for Betta&Tetra Granül yem, Kabuksuz artemia
Su düzenleyici: Reeflowers Effective Conditioner, Kızılağaç kozalağı aldım fakat daha kullanmadım.
Gübre: 3 ay sonra misket gübre eklenecek.
Isıtıcı: 150 W
Kapak resmi: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Akvaryumumun sehpasını evde atıl olarak duran mdfleri güçlendirerek yaptım. Altına endüstriyel amaçla üretilmiş tekerleklerden ve ek bir ayak ekledim. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242237581.jpg[/IMG]
Sonra lav kırığı, bazalt kum,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242241091.jpg[/IMG]
Armatürlere demirden ayak yapıp misina ile uzattım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242243391.jpg[/IMG]
Ondan sonra bitkiler geldi. Onları ektim. Ve can suyu. Su bulandı falan ama 2. gün normale döndü
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242244411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242245031.jpg[/IMG]
Bir hafta kadar boş çalıştıktan sonra neon tetraları ekledim. Hem kültür otursun hem de biraz ara renk olsun diye. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247201.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242247561.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242248251.jpg[/IMG]
Akvaryumun bitmiş hali buydu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242250591.jpg[/IMG]
Sonrasında bazı bitkilerin gölgede kaldığını, bazılarının ise aşırı ışık alıp çok hızlı büyüdüğünü fark ettim. Armatüre değenleri budayıp tekstil cımbızı ile düzenleme yapıp tekrar ektim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242253051.jpg[/IMG]
Bu sefer de arka tarafı çok gördüğüm için akvaryum boşmuş bitkiler azmış gibi geldi. Akvaryumun arkasını reklamcıdan aldığım siyah filmle kapladım. Bu son güncel hali:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256031.jpg[/IMG]
Bir de tabi bugün eklediğim 2 Kuhli var:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219211/031220242256361.jpg[/IMG]
Şimdilik bu şekildeyiz. Sadece bir kaç tane cüce gurami ya da ramirezi (Mümkünse Bolivian) eklemek kaldı. O da olursa tadından yenmeyecek.
Ben bu akvaryumu 2019'da aldım ve şimdiye kadar hep dinlendirme ya da boylandırma tankı olarak kullandım. Bugüne nasipmiş. [EDIT]CrownBetta,2024-12-03 23:10:47[/EDIT]
Akvaryumum Bulanık Mı?
[QUOTE=Nurşah][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242138081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137181.jpg[/IMG]
Akvaryumum bulanık mı ? BİRDE İCİNDE UFAK UFAK TOZ GİBİ BİRSEYLER VAR NEDEN OLUR PH DEĞERİ 8.55
344 PPM İYİ Mİ[/QUOTE]
Filtrenizin marka ve modelini, akvaryum hacminizi, kullandığınız kumu öğrenebilir miyim? 1 akvaryum kültürünün oturması için yeterli bir süre. Filtre debisi fazla geliyor olabilir.
[QUOTE=Nurşah][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242138081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252930/281120242137181.jpg[/IMG]
Akvaryumum bulanık mı ? BİRDE İCİNDE UFAK UFAK TOZ GİBİ BİRSEYLER VAR NEDEN OLUR PH DEĞERİ 8.55
344 PPM İYİ Mİ[/QUOTE]
Filtrenizin marka ve modelini, akvaryum hacminizi, kullandığınız kumu öğrenebilir miyim? 1 akvaryum kültürünün oturması için yeterli bir süre. Filtre debisi fazla geliyor olabilir.
Hobiye Yeni Başlayacağım
[QUOTE=Orhan76]
Eleştirme amaçlı kötü niyetli söylemiyorum yanlış anlamayın lütfen. Şimdi ben ilk tank kuracağım Oscar seviyorum, ne yapcaz şimdi? [:)] Arkadaşımız yeni olduğu için küçük tank (tabi küçük tank her zaman kolay tank demek değildir) dayanıklı balık salık verdik.[/QUOTE]
Üstat iyi niyetinizden şüphem yok.
Demek istediğim eğer Oscar hayranı iseniz ve ilk tankınız olacaksa yapmanız gereken önce gidip akvaryum almak yerine oturup Oscar'ı araştırıp ona göre karar vermeniz. Gidip 500 lt tank alıp sonra ne besleyeyim diye düşünmenin bir manası yok.
[QUOTE=Muhammedcay]
Galiba tam net açıklamadım benim suçum şimdi kiminin evi müsaittir ( Harran Ovası gibi ) maddi durumu müsaittir 1000 lt 2000 litre Akvaryum yaptırır . Kiminin evinin fazla müsaitliği yoktur bir köşeye 100 lt akvaryum koyabilir. Arkadaş büyük balık beslemek istiyorum demiş ama evinde 100 litre akv. koyacak yeri var ya da yeri var maddi müsaitliği yok cebine göre akv. alacak . Bunları bilemeyiz . Son dönemlerde Akvaryum hobisi ile tam anlamı ile ilgilenmek bayağı pahalı oldu çünkü
Zaten büyük balık beslemek istiyorum deyince akvaryumun da büyük olması gerekiyor demişim[/QUOTE]
Tabii haklısınız. Anlattıklarınıza katılmakla birlikte demek istediğimi biraz daha açık ifade edeyim ben de. Sadece şartları ve imkanları değerlendirirken tank büyüklüğünden önce balıklara ve ne kadar büyüklükte bir alanda bakılabileceklerine bakarsak ve şartlarımız elvermiyorsa o balığı baştan elemek gerekir demeye çalışıyorum. Ben de kendimi daha net ifade etmiş olayım.
İyi hobiler dilerim.
[QUOTE=Orhan76]
Eleştirme amaçlı kötü niyetli söylemiyorum yanlış anlamayın lütfen. Şimdi ben ilk tank kuracağım Oscar seviyorum, ne yapcaz şimdi? [:)] Arkadaşımız yeni olduğu için küçük tank (tabi küçük tank her zaman kolay tank demek değildir) dayanıklı balık salık verdik.[/QUOTE]
Üstat iyi niyetinizden şüphem yok.
Demek istediğim eğer Oscar hayranı iseniz ve ilk tankınız olacaksa yapmanız gereken önce gidip akvaryum almak yerine oturup Oscar'ı araştırıp ona göre karar vermeniz. Gidip 500 lt tank alıp sonra ne besleyeyim diye düşünmenin bir manası yok.
[QUOTE=Muhammedcay]
Galiba tam net açıklamadım benim suçum şimdi kiminin evi müsaittir ( Harran Ovası gibi ) maddi durumu müsaittir 1000 lt 2000 litre Akvaryum yaptırır . Kiminin evinin fazla müsaitliği yoktur bir köşeye 100 lt akvaryum koyabilir. Arkadaş büyük balık beslemek istiyorum demiş ama evinde 100 litre akv. koyacak yeri var ya da yeri var maddi müsaitliği yok cebine göre akv. alacak . Bunları bilemeyiz . Son dönemlerde Akvaryum hobisi ile tam anlamı ile ilgilenmek bayağı pahalı oldu çünkü
Zaten büyük balık beslemek istiyorum deyince akvaryumun da büyük olması gerekiyor demişim[/QUOTE]
Tabii haklısınız. Anlattıklarınıza katılmakla birlikte demek istediğimi biraz daha açık ifade edeyim ben de. Sadece şartları ve imkanları değerlendirirken tank büyüklüğünden önce balıklara ve ne kadar büyüklükte bir alanda bakılabileceklerine bakarsak ve şartlarımız elvermiyorsa o balığı baştan elemek gerekir demeye çalışıyorum. Ben de kendimi daha net ifade etmiş olayım.
İyi hobiler dilerim.
Hobiye Yeni Başlayacağım
[QUOTE=Muhammedcay]
Öncelikle nasıl bir akvaryum aldınız ya da alacaksınız önce onu kararlaştırın sonra hangi balık kaç litre akvaryumda yaşar onu araştırıp şu bir kaç tür arasında kaldım yardımcı olurmusunuz deyin arkadaşlar yardımcı olurlar. Ama bana kalırsa daha önceden akvaryum kurup bu hobi ile uğraşmadıysanız kolay türlerden başlayın.
Büyük ve etçil balıkların Akvaryumları da büyüüük olmalı , büyük akvaryumların ihtiyaçları , sorunları , temizliği de büyük olur niyetim hevesini kırmak değil üst noktadan başlayıp sıkıntı yaşadığında hobiden soğuma diye öneride bulunuyorum.
Başka konudan alıntıdır. okuyun kararınızı bu yönde verin
[/QUOTE]
Ben ne yazık ki bir noktada katılmıyorum. Önce akvaryum almak yerine balığa karar verin. Akvaryumu balığın ihtiyaçlarına göre seçin ve dizayn edin.
Bunun haricinde katılıyorum. Kolay türlerle başlayın daha sonra huyuna suyuna hoşunuza giden özelliklere göre değiştirirsiniz.
[QUOTE=Muhammedcay]
Öncelikle nasıl bir akvaryum aldınız ya da alacaksınız önce onu kararlaştırın sonra hangi balık kaç litre akvaryumda yaşar onu araştırıp şu bir kaç tür arasında kaldım yardımcı olurmusunuz deyin arkadaşlar yardımcı olurlar. Ama bana kalırsa daha önceden akvaryum kurup bu hobi ile uğraşmadıysanız kolay türlerden başlayın.
Büyük ve etçil balıkların Akvaryumları da büyüüük olmalı , büyük akvaryumların ihtiyaçları , sorunları , temizliği de büyük olur niyetim hevesini kırmak değil üst noktadan başlayıp sıkıntı yaşadığında hobiden soğuma diye öneride bulunuyorum.
Başka konudan alıntıdır. okuyun kararınızı bu yönde verin
[/QUOTE]
Ben ne yazık ki bir noktada katılmıyorum. Önce akvaryum almak yerine balığa karar verin. Akvaryumu balığın ihtiyaçlarına göre seçin ve dizayn edin.
Bunun haricinde katılıyorum. Kolay türlerle başlayın daha sonra huyuna suyuna hoşunuza giden özelliklere göre değiştirirsiniz.
Bu Guramilerin Cinsi Nedir?
[QUOTE=Hamite07]Geçen sene cüce gurami akvaryumu yapmıştım çok güzel balıklar yalnız çabuk ölüyorlar bitkisel ağırlıklı besleyeceksin suları yumuşak olacak akvaryum suyun oturmuş olacak hassas balıklar.
Videodakilerde cüce bal ve altın gurami birde gri olan var onu bilmiyom.Bal ve cüce gurami en güzelleri büyüyünce aynı boya yakın oluyor diğerleri daha çok büyüyor.[/QUOTE]
Tavsiyeler için teşekkür ederim. Grü olan da 3 noktalı gurami olması lazım.
[QUOTE=Hamite07]Geçen sene cüce gurami akvaryumu yapmıştım çok güzel balıklar yalnız çabuk ölüyorlar bitkisel ağırlıklı besleyeceksin suları yumuşak olacak akvaryum suyun oturmuş olacak hassas balıklar.
Videodakilerde cüce bal ve altın gurami birde gri olan var onu bilmiyom.Bal ve cüce gurami en güzelleri büyüyünce aynı boya yakın oluyor diğerleri daha çok büyüyor.[/QUOTE]
Tavsiyeler için teşekkür ederim. Grü olan da 3 noktalı gurami olması lazım.
SON MESAJLAR
- Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
