ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Kasım 2019 18:57
Son Ziyaret:
30 Haziran 2024 23:21
Toplam Mesaj:
206 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mrcn
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akvaryum bizim balıklar kira
SON 10 MESAJI
Astronot Balığı
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Balığın dudak kenarında yırtık
Akvaryum Kapasitesi (litre): 200
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 Astronot
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): pH:7-8 civarı diye tahmin ediyorum. Sıcaklık 27 Nitrat seviyesi sağlıklarını tehdit edecek kadar fazla değil.
Filitrasyon: Sump
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Hiç ilaç kullanılmadı( Kaya tuzu hariç)
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):3-4 günde bir su değişimi(dinlendirilmiş Çeşme suyu 3 gün ila 1 hafta dinlendiriyorum suyu)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153501.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. Bundan 2 hafta önce 2 tane astronot balığı aldım. Balıklardan bir tanesi aldığımdan beridir hep saklanırdı zaten akvaryumda ikisi kalmış diğeri ise çok aktifti. Koydum kendi akvaryumuma pet shopta hareket etmeyen balık benim akvaryumda bayağı hareketlendi. İlk günlerde biraz çekingen davrandılar ama şimdi sadece 2 haftada elimden yem yiyorlar şu anda. Tamamen samimi değiliz ama ilk ana göre bayağı birbirimize alıştık özellikle yemleme vakitlerinde. Ama bir şey dikkatimi çekti son günlerde özellikle bir balığım diğerine hırçın davranıyor özellikle yemleme vakitlerinde sanki diğer balığa” sen yeme ben yerim “ dercesine önüne önüne atılıyor onu aç bırakmaya çalışıyor. Tabi şu ana kadar gözümle bir sert kavgalarını görmedim. Sonrasında büyük olan renksiz balığımın alın ve sırt arası bir bölgede sürtünme yarası gibi bir delik çıktı görür görmez dedim kafada delik hastalığı sonrasında göğsünde çıkti yara ama çukur değildi bende sandım kafada delik göğsüne de bulaştı ama yok. Şu an göğsü geçti kafasının tepesi de ilk ana göre toparladı. Ben bu esnada su değişimlerini yine aynı rutinde yaptım ancak uzun zamandır akvaryuma tuz koymuyordum tuz koydum onun da etkisi olmuş olabilir. Şimdi ise balığın dudağında sanki bıçakla portakal kabuğu soyarcasına bir yırtık var dudak üstü ile yanak arası bölgesinde. Soruyorum: Bu kafada delik hastalığı mı?
Her hangi bir dekora sürtünme mi?(bir gün önce sump on içine girdiler dar bir cam delikten)
Yoksa benim görmediğim zamanlarda kendi aralarında kavga mı ediyorlar?Etseler de altı üstü bir astronot balığı bu kadar sert bir yara açabilir mi?
Dün yemlerken elimden yem kaptı ağzında yara olan bu arada buhar camı da vardı parmağımın yanında acaba yanağını o buhar camına çarpmış olabilir mi çünkü bayağı sert çarptı sonrasında baktım bir daha gelmemişti yeme dibe gitti.
Not: Biri 10 diğeri 12 cm civarı.
Not2: iştah ve yüzmelerinde herhangi bir çekingenlik yok.
Not3: Renkleri ikisinin de daha canlı ama telefonun kamerası koyu tonlarda çekiyor normal rengi siyah değil kahverengi sarı kızılımsı bir renk. Gözleri de kahverengi kırmızı arası bir renk
Biraz uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar yardım ve görüşlerinizi bekliyorum.[EDIT]ReDD,2024-01-10 12:20:26[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: Balığın dudak kenarında yırtık
Akvaryum Kapasitesi (litre): 200
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1 Astronot
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): pH:7-8 civarı diye tahmin ediyorum. Sıcaklık 27 Nitrat seviyesi sağlıklarını tehdit edecek kadar fazla değil.
Filitrasyon: Sump
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: Hiç ilaç kullanılmadı( Kaya tuzu hariç)
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):3-4 günde bir su değişimi(dinlendirilmiş Çeşme suyu 3 gün ila 1 hafta dinlendiriyorum suyu)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/100120241153501.jpg[/IMG]
Herkese merhabalar. Bundan 2 hafta önce 2 tane astronot balığı aldım. Balıklardan bir tanesi aldığımdan beridir hep saklanırdı zaten akvaryumda ikisi kalmış diğeri ise çok aktifti. Koydum kendi akvaryumuma pet shopta hareket etmeyen balık benim akvaryumda bayağı hareketlendi. İlk günlerde biraz çekingen davrandılar ama şimdi sadece 2 haftada elimden yem yiyorlar şu anda. Tamamen samimi değiliz ama ilk ana göre bayağı birbirimize alıştık özellikle yemleme vakitlerinde. Ama bir şey dikkatimi çekti son günlerde özellikle bir balığım diğerine hırçın davranıyor özellikle yemleme vakitlerinde sanki diğer balığa” sen yeme ben yerim “ dercesine önüne önüne atılıyor onu aç bırakmaya çalışıyor. Tabi şu ana kadar gözümle bir sert kavgalarını görmedim. Sonrasında büyük olan renksiz balığımın alın ve sırt arası bir bölgede sürtünme yarası gibi bir delik çıktı görür görmez dedim kafada delik hastalığı sonrasında göğsünde çıkti yara ama çukur değildi bende sandım kafada delik göğsüne de bulaştı ama yok. Şu an göğsü geçti kafasının tepesi de ilk ana göre toparladı. Ben bu esnada su değişimlerini yine aynı rutinde yaptım ancak uzun zamandır akvaryuma tuz koymuyordum tuz koydum onun da etkisi olmuş olabilir. Şimdi ise balığın dudağında sanki bıçakla portakal kabuğu soyarcasına bir yırtık var dudak üstü ile yanak arası bölgesinde. Soruyorum: Bu kafada delik hastalığı mı?
Her hangi bir dekora sürtünme mi?(bir gün önce sump on içine girdiler dar bir cam delikten)
Yoksa benim görmediğim zamanlarda kendi aralarında kavga mı ediyorlar?Etseler de altı üstü bir astronot balığı bu kadar sert bir yara açabilir mi?
Dün yemlerken elimden yem kaptı ağzında yara olan bu arada buhar camı da vardı parmağımın yanında acaba yanağını o buhar camına çarpmış olabilir mi çünkü bayağı sert çarptı sonrasında baktım bir daha gelmemişti yeme dibe gitti.
Not: Biri 10 diğeri 12 cm civarı.
Not2: iştah ve yüzmelerinde herhangi bir çekingenlik yok.
Not3: Renkleri ikisinin de daha canlı ama telefonun kamerası koyu tonlarda çekiyor normal rengi siyah değil kahverengi sarı kızılımsı bir renk. Gözleri de kahverengi kırmızı arası bir renk
Biraz uzun oldu kusura bakmayın arkadaşlar yardım ve görüşlerinizi bekliyorum.[EDIT]ReDD,2024-01-10 12:20:26[/EDIT]
150 Litre Akvaryum Üst Filtre
800 l/h yeterli olur.
800 l/h yeterli olur.
Arkadaşlar Bu Cikletin Türünü Bilen Varmı
[QUOTE=Ysf1911][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228300/101220201953521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228300/101220201954081.jpg[/IMG]
Balıklardan pek anlamıyorum ama bu ciklet Aldığımda beyazdi simdi bu renk.[/QUOTE]
Mavi imparator ciklet benzettim ben.
[QUOTE=Ysf1911][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228300/101220201953521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228300/101220201954081.jpg[/IMG]
Balıklardan pek anlamıyorum ama bu ciklet Aldığımda beyazdi simdi bu renk.[/QUOTE]
Mavi imparator ciklet benzettim ben.
Kayıt Kuşak İçin By Best Silikon Olurmu
Selamlar başlılarda belirttiğim gibi akvaryumumun ön camın üst tarafına sadece bir tane kuşağı eksik yapılmış onu yapıştırmak istiyorum ancak akvaryum kurulu bir sıkıntı çıkarırmı acaba(yapıştıracağım yer suyun üstünde kalıyor)Elimdeki silikonda By Best şeffaf silikon bu silikon ile yapabilirmiyim?
Fotoğrafı;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/101220201340071.jpg[/IMG]
Teşekkürler
Selamlar başlılarda belirttiğim gibi akvaryumumun ön camın üst tarafına sadece bir tane kuşağı eksik yapılmış onu yapıştırmak istiyorum ancak akvaryum kurulu bir sıkıntı çıkarırmı acaba(yapıştıracağım yer suyun üstünde kalıyor)Elimdeki silikonda By Best şeffaf silikon bu silikon ile yapabilirmiyim?
Fotoğrafı;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219048/101220201340071.jpg[/IMG]
Teşekkürler
👑 Parachromis Dovii 👑 Eş
[QUOTE=AlpayFerdiNAR]
Ayrıca asıl ithal gelen dovii eş lerimden aldığım yavrular (2000den fazla) şu an hepsi sağlıklı şükürler olsun 2 ayrı 1.50 lik tanka böldüm[/QUOTE]
Anladım sağlıklı balıklar dilerim üretime devam kolay gelsin[:iyi:]
[QUOTE=AlpayFerdiNAR]
Ayrıca asıl ithal gelen dovii eş lerimden aldığım yavrular (2000den fazla) şu an hepsi sağlıklı şükürler olsun 2 ayrı 1.50 lik tanka böldüm[/QUOTE]
Anladım sağlıklı balıklar dilerim üretime devam kolay gelsin[:iyi:]
👑 Parachromis Dovii 👑 Eş
[QUOTE=AlpayFerdiNAR]Ortalama 1ton hocam[/QUOTE]
Gerçekten muhteşem.Aynı fotoya her bakışımda heyecanlanıyorum.Şu an yavruların durumu nasıl?ve en başta balıkları nereden temin ettiniz?
Teşekkürler
[QUOTE=AlpayFerdiNAR]Ortalama 1ton hocam[/QUOTE]
Gerçekten muhteşem.Aynı fotoya her bakışımda heyecanlanıyorum.Şu an yavruların durumu nasıl?ve en başta balıkları nereden temin ettiniz?
Teşekkürler
👑 Parachromis Dovii 👑 Eş
[:nazar:][:nazar:][QUOTE=AlpayFerdiNAR]En güncel hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201354021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353481.jpg[/IMG][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201354001.jpg[/IMG]
Şu an yumurta döktüler ve 2000 den fazla yavrusu işe serbest yüzüşteler 🙏 zaman ne çabuk geçiyor , erkeğin 9 cm dişinin 5 cm olduğu ilk günü hatırladım da [:3] bu güzel hatıramı sizlerle pylaşmak istedim, ilerleyen dönemlerde yavrular ile videolar yükleyeceğim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201531101.jpg[/IMG][/QUOTE]
Selamlar.Kaç litre akvaryunuz?Bu arada [:nazar:]
[:nazar:][:nazar:][QUOTE=AlpayFerdiNAR]En güncel hali
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201354021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353481.jpg[/IMG][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201353591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201354001.jpg[/IMG]
Şu an yumurta döktüler ve 2000 den fazla yavrusu işe serbest yüzüşteler 🙏 zaman ne çabuk geçiyor , erkeğin 9 cm dişinin 5 cm olduğu ilk günü hatırladım da [:3] bu güzel hatıramı sizlerle pylaşmak istedim, ilerleyen dönemlerde yavrular ile videolar yükleyeceğim[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/225294/011220201531101.jpg[/IMG][/QUOTE]
Selamlar.Kaç litre akvaryunuz?Bu arada [:nazar:]
Beta Balığım Hareketsiz
[QUOTE=Northfaker][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228133/061220201224401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228133/061220201225201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228133/061220201226031.jpg[/IMG]
Betam çok durgun sakin ve yem yemek dışında aktif bir hareketliliği yok
Suyun sıcaklığı 24 derece 23lt bir tank içinde sadece çöpçü ile duruyor onun dışında bir sey yok
Ne olduğunu bilen birileri var mı yoksa arada bı böyle oluyorlar mı yardım ederseniz sevinirim [/QUOTE]
Suyunuzun akıntısı fazla ise bu balığı yorabilir.Bu yüzden olabilir.
[QUOTE=Northfaker][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228133/061220201224401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228133/061220201225201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228133/061220201226031.jpg[/IMG]
Betam çok durgun sakin ve yem yemek dışında aktif bir hareketliliği yok
Suyun sıcaklığı 24 derece 23lt bir tank içinde sadece çöpçü ile duruyor onun dışında bir sey yok
Ne olduğunu bilen birileri var mı yoksa arada bı böyle oluyorlar mı yardım ederseniz sevinirim [/QUOTE]
Suyunuzun akıntısı fazla ise bu balığı yorabilir.Bu yüzden olabilir.
Fiyat Tavsiyesi Almak İstiyorum
[QUOTE=Rocknrolla]
İsterseniz bir fotoğrafını atıp maşallahınızı alırım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227998/271120200024211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227998/051220202331351.jpg[/IMG][/QUOTE]
[:nazar:]Maaşallah çok beğendim akvaryumunuzu güle güle kullanın.Sağlıklı hobiler dilerim.
[QUOTE=Rocknrolla]
İsterseniz bir fotoğrafını atıp maşallahınızı alırım :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227998/271120200024211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227998/051220202331351.jpg[/IMG][/QUOTE]
[:nazar:]Maaşallah çok beğendim akvaryumunuzu güle güle kullanın.Sağlıklı hobiler dilerim.
Fiyat Tavsiyesi Almak İstiyorum
[QUOTE=Rocknrolla]Hepinize çok teşekkür ederim, akvaryumu aldım ve kurulumunu yaptım. [/QUOTE]
Şakamı yapıyorsun fiyat muhteşem [:iyi:][:devil:]
[QUOTE=Rocknrolla]Hepinize çok teşekkür ederim, akvaryumu aldım ve kurulumunu yaptım. [/QUOTE]
Şakamı yapıyorsun fiyat muhteşem [:iyi:][:devil:]
SON MESAJLAR
- Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
