ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HOFS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
109
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ekim 2019 17:43
Son Ziyaret:
14 Nisan 2025 07:42
Toplam Mesaj:
178 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Omer Faruk
Doğum Tarihi:
21 Mart 1991
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hayalleri Suya Düşen Hobici..
[Ömer Faruk]
SON 10 MESAJI
Balık Kenesi
Merhabalar,
Forum içerisinde bir kaç arkadaşın da başına gelmiş. Bir tanesinin linkini paylaşıyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/balik_kenesi_k581361.asp[/URL]
Kolay gelsin
Merhabalar,
Forum içerisinde bir kaç arkadaşın da başına gelmiş. Bir tanesinin linkini paylaşıyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/balik_kenesi_k581361.asp[/URL]
Kolay gelsin
Melek Balığı Hacim
[QUOTE=GodlessTuna]
Yavruyken tamam da eş tuttuğunda nereye koyacaksın balıkları[/QUOTE]
Eş melek balığım içine dipte kalan yemleri temizlesin diye 3 tane bronz çöpçü atmıştım. Yumurtlama dönemi geldiğinde zindan ettiler akvaryumu. Çok zor bir durum. Allah yardımcısı olsun..
[QUOTE=GodlessTuna]
Yavruyken tamam da eş tuttuğunda nereye koyacaksın balıkları[/QUOTE]
Eş melek balığım içine dipte kalan yemleri temizlesin diye 3 tane bronz çöpçü atmıştım. Yumurtlama dönemi geldiğinde zindan ettiler akvaryumu. Çok zor bir durum. Allah yardımcısı olsun..
Cory Balığım Dik Duruyor
[QUOTE=Nazmiye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215270/270420210318001.jpg[/IMG]
Merhaba, cory balığım birkaç gündür ara ara fotoğrafta görüldüğü gibi dik duruyor. Sebebi ne olabilir? Bir de son zamanlarda birkaç tanesi dipte dolaşması gerekirken genelde yüzeyde yem arıyor gibi.[/QUOTE]
Ara ara ölü taklidi yaparlar. Dik durması yumurtlayacak yer arıyor olmasından kaynaklı olabilir. Takibini yapın, bir kaç gün aralıklarla soğuk su ile değişim yapın. Yumurta dizerse yavrumu isterim :):):) [EDIT]Ofsedef,2021-04-27 13:26:50[/EDIT]
[QUOTE=Nazmiye][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215270/270420210318001.jpg[/IMG]
Merhaba, cory balığım birkaç gündür ara ara fotoğrafta görüldüğü gibi dik duruyor. Sebebi ne olabilir? Bir de son zamanlarda birkaç tanesi dipte dolaşması gerekirken genelde yüzeyde yem arıyor gibi.[/QUOTE]
Ara ara ölü taklidi yaparlar. Dik durması yumurtlayacak yer arıyor olmasından kaynaklı olabilir. Takibini yapın, bir kaç gün aralıklarla soğuk su ile değişim yapın. Yumurta dizerse yavrumu isterim :):):) [EDIT]Ofsedef,2021-04-27 13:26:50[/EDIT]
Ne Yumurtasi?
[QUOTE=Nayi]
Yumurtaları o şekilde bıraktım tankta, ayrı almaya çalıştım ama yumurtalar bozulacak diye bıraktım. Diğer balıklar yiyebilir mi?[/QUOTE]
Karma tankta canlı doğuran hariç (Rafya, bitki vs var ise olmaz) diğer tüm canlılar güzel bir saklanma alanı yok ise yem olur. Bu akvaryum kuralı gibi düşünebilirsiniz. Üzücü bir durum ancak yapılabilecek birşey yoktur.
Vakti zamanında bende çok ayırmaya çalıştım ancak başaramadım. Bu sebeple içindeki tüm canlıları başka bir yere nakletmek zorunda kaldım. Yumurtalar çıktı, boylandı ancak o zaman beraber bakabildim. Kendi deneyimlerimi sizinle aşağıdaki linkte paylaşayım. Aklınıza takılan birşey olur ise tekrar iletişime geçebilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bronz_copcum_yumurta_dizdi_k955432.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bronz_copcu_macerasi-2_k961359.asp[/URL]
Sağlıklı hobiler..
[QUOTE=Nayi]
Yumurtaları o şekilde bıraktım tankta, ayrı almaya çalıştım ama yumurtalar bozulacak diye bıraktım. Diğer balıklar yiyebilir mi?[/QUOTE]
Karma tankta canlı doğuran hariç (Rafya, bitki vs var ise olmaz) diğer tüm canlılar güzel bir saklanma alanı yok ise yem olur. Bu akvaryum kuralı gibi düşünebilirsiniz. Üzücü bir durum ancak yapılabilecek birşey yoktur.
Vakti zamanında bende çok ayırmaya çalıştım ancak başaramadım. Bu sebeple içindeki tüm canlıları başka bir yere nakletmek zorunda kaldım. Yumurtalar çıktı, boylandı ancak o zaman beraber bakabildim. Kendi deneyimlerimi sizinle aşağıdaki linkte paylaşayım. Aklınıza takılan birşey olur ise tekrar iletişime geçebilirsiniz.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bronz_copcum_yumurta_dizdi_k955432.asp[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/bronz_copcu_macerasi-2_k961359.asp[/URL]
Sağlıklı hobiler..
Ne Yumurtasi?
[QUOTE=Nayi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229157/090420211508341.jpg[/IMG]
Akvaryumumda yumurtalar var fotograflardaki gibi, bitki yapraklarinda da var.
Akvaryumda lepistes, copcu, ember ve neon tetra var.
Ne yapmami onerirsiniz? [/QUOTE]
Muhtemelen.. Büyük ihtimalle çöpçü yumurtası :) Hayırlı olsun
[QUOTE=Nayi][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229157/090420211508341.jpg[/IMG]
Akvaryumumda yumurtalar var fotograflardaki gibi, bitki yapraklarinda da var.
Akvaryumda lepistes, copcu, ember ve neon tetra var.
Ne yapmami onerirsiniz? [/QUOTE]
Muhtemelen.. Büyük ihtimalle çöpçü yumurtası :) Hayırlı olsun
2 Ciklet İçin Motor Günde Kaç Saat Çalışmalı?
[QUOTE=moriqur]
Haklısınız "günde 4 saat az çalıştırsam" cümlesini sizin seviyenize indirgeyemediğim için özür dilerim. Daha ne kadar açıklamam gerek bilmiyorum ama Allah'a şükürler olsun ki türkçeme çalışıyorum. Bu konuda karşılıklı olarak çalışmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu cümleyi anlamak için ekstra çaba sarf etmeye gerek yok veya anlamamak için herhangi bir neden yok. Kendi bildiğim dil ile yazmadım bunu. Hepimizin kullandığı ortak ve ana dil olan Türkçe ile yazdım. Kitaplar en değerli hazinemizdir.[/QUOTE]
Daha fazla polemik yaratmamak adına (ban korkusu da var tabi) siz kazandınız. EyvAllah. Çok haklısınız. En iyisi sizsiniz. [:)][:)][:)]
[QUOTE=moriqur]
Haklısınız "günde 4 saat az çalıştırsam" cümlesini sizin seviyenize indirgeyemediğim için özür dilerim. Daha ne kadar açıklamam gerek bilmiyorum ama Allah'a şükürler olsun ki türkçeme çalışıyorum. Bu konuda karşılıklı olarak çalışmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu cümleyi anlamak için ekstra çaba sarf etmeye gerek yok veya anlamamak için herhangi bir neden yok. Kendi bildiğim dil ile yazmadım bunu. Hepimizin kullandığı ortak ve ana dil olan Türkçe ile yazdım. Kitaplar en değerli hazinemizdir.[/QUOTE]
Daha fazla polemik yaratmamak adına (ban korkusu da var tabi) siz kazandınız. EyvAllah. Çok haklısınız. En iyisi sizsiniz. [:)][:)][:)]
2 Ciklet İçin Motor Günde Kaç Saat Çalışmalı?
[QUOTE=moriqur]
Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar. Öneride bulunanlara veya ne yapmam gerektiğini söyleyenlere ayrıyetten teşekkür ederim. Dediklerinizi uyguladım şu an rahatsız etmiyor. Bu arada ben buraya bakamayacaksanız almayın falan dinlemeye gelmedim. Balıklara yanlış bir şey yapmamak, zarar vermemek için bir şey yapmadan önce buraya yazıyoruz yine olmuyor. Ben buraya bildiğim yanlış şeyleri düzeltmeye, bilmediklerimi öğrenmeye geldim. Bakamayacaksanız almayın tavırları için falan değil. Ve sadece 4 saat çalıştırmayacktım bazılarınız yanlış anlamış. 4 saat daha az yazdım yani 4 saat kapalı kalacaktı ama gerek kalmadı. Buraya da bir daha yazmam sağ olun. Sondu.[/QUOTE]
Normal şartlarda diyaloğa giren tiplerden değilim. Profilimden girip bakabilirsiniz ancak sizin yazım yanlışınız yüzünden linç yediğinizin geç farkında olmanız bunlara sebep oldu. Biz ve/veya bu aile müneccin değil ki sizin yazdığınızdan ne anlamamız gerektiğini bilelim. Bu Türkçe ile YKS' de size büyük başarılar diliyorum.
Sorunuzun cevabına gelirsek 4 saatlik bir kesinti oksijen anlamında canlı yükü az olan ve büyük hacimli akvaryumlarda rahatsız etmez ancak 80ltde nasıl bir etki bırakır bilemem. Genel kavram filte içindeki canlıların ölmemesi için açık kalması önerilir/uygulanır. Ben daha fazla polemik yaratmamak adına balıkları sahiplendirin/bakmayın demem. Balıklar rahatsız olacağına siz olun ve odanızı değiştirin..
Sağlıklı hobiler/sınavda başarılar..
[QUOTE=moriqur]
Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar. Öneride bulunanlara veya ne yapmam gerektiğini söyleyenlere ayrıyetten teşekkür ederim. Dediklerinizi uyguladım şu an rahatsız etmiyor. Bu arada ben buraya bakamayacaksanız almayın falan dinlemeye gelmedim. Balıklara yanlış bir şey yapmamak, zarar vermemek için bir şey yapmadan önce buraya yazıyoruz yine olmuyor. Ben buraya bildiğim yanlış şeyleri düzeltmeye, bilmediklerimi öğrenmeye geldim. Bakamayacaksanız almayın tavırları için falan değil. Ve sadece 4 saat çalıştırmayacktım bazılarınız yanlış anlamış. 4 saat daha az yazdım yani 4 saat kapalı kalacaktı ama gerek kalmadı. Buraya da bir daha yazmam sağ olun. Sondu.[/QUOTE]
Normal şartlarda diyaloğa giren tiplerden değilim. Profilimden girip bakabilirsiniz ancak sizin yazım yanlışınız yüzünden linç yediğinizin geç farkında olmanız bunlara sebep oldu. Biz ve/veya bu aile müneccin değil ki sizin yazdığınızdan ne anlamamız gerektiğini bilelim. Bu Türkçe ile YKS' de size büyük başarılar diliyorum.
Sorunuzun cevabına gelirsek 4 saatlik bir kesinti oksijen anlamında canlı yükü az olan ve büyük hacimli akvaryumlarda rahatsız etmez ancak 80ltde nasıl bir etki bırakır bilemem. Genel kavram filte içindeki canlıların ölmemesi için açık kalması önerilir/uygulanır. Ben daha fazla polemik yaratmamak adına balıkları sahiplendirin/bakmayın demem. Balıklar rahatsız olacağına siz olun ve odanızı değiştirin..
Sağlıklı hobiler/sınavda başarılar..
Albino Çöpçüm Öldü Lepistesim İyi Değil, Noluyor ?
[QUOTE=Burakbey]1 haftadir 12 saatte 1 1tablet olmak sartiyla sera bakto tabs tablet kullaniyorum. balik ölümlerim durdu. yaptigim arastirmada 1 hafta kullanip sonra yuzde 50 su degisimi önerileri buldum. sizce bugün yuzde 50 su degistirmelimiyim ve tedaviyi bitirmelimiyim ? yoksa nolur nolmaz 1 hafta daha devam edeyim mi tedaviye?
(su degisimi bugun kesin yapicam ama sadece yuzde 50 mi ondan emin degilim?) [/QUOTE]
Nedir son durum? Var mı bir kayıp?
[QUOTE=Burakbey]1 haftadir 12 saatte 1 1tablet olmak sartiyla sera bakto tabs tablet kullaniyorum. balik ölümlerim durdu. yaptigim arastirmada 1 hafta kullanip sonra yuzde 50 su degisimi önerileri buldum. sizce bugün yuzde 50 su degistirmelimiyim ve tedaviyi bitirmelimiyim ? yoksa nolur nolmaz 1 hafta daha devam edeyim mi tedaviye?
(su degisimi bugun kesin yapicam ama sadece yuzde 50 mi ondan emin degilim?) [/QUOTE]
Nedir son durum? Var mı bir kayıp?
Merhaba
Yeterli hacmi sağlarsanız havuzda tek başına bakmak gibi mesela en az 3 ayda ızgara yapacak boyuta gelir..[;)][;)][;)]
Yeterli hacmi sağlarsanız havuzda tek başına bakmak gibi mesela en az 3 ayda ızgara yapacak boyuta gelir..[;)][;)][;)]
250 Litre Akvaryumda Kaç Melek Balığı Bakılır?
[QUOTE=lemur]Hacminizi net 220 litre falan kabul edin. Yavru boylarda 10-20 tane sıkıntısız bakarsınız. Yetişkin olup bir de eş tutunca 1 ya da 2 çift anca bakarsınız. Eş yakalamak için en az 6 taneyle başlamanız, sonrasında sayıyı azaltmaya hazır olmanız gerekir.
110 litrede karma akvaryumda 5 melek büyüttüm. 12-13 cm civarında bir çift eş tutup yumurtlayınca akvaryumu diğer canlılara zindan ettiler.[/QUOTE]
12-13 cm civarında bir çift eş tutup yumurtlayınca akvaryumu diğer canlılara zindan ettiler [:lol:][:)))][:lol:][:lol:]
[QUOTE=lemur]Hacminizi net 220 litre falan kabul edin. Yavru boylarda 10-20 tane sıkıntısız bakarsınız. Yetişkin olup bir de eş tutunca 1 ya da 2 çift anca bakarsınız. Eş yakalamak için en az 6 taneyle başlamanız, sonrasında sayıyı azaltmaya hazır olmanız gerekir.
110 litrede karma akvaryumda 5 melek büyüttüm. 12-13 cm civarında bir çift eş tutup yumurtlayınca akvaryumu diğer canlılara zindan ettiler.[/QUOTE]
12-13 cm civarında bir çift eş tutup yumurtlayınca akvaryumu diğer canlılara zindan ettiler [:lol:][:)))][:lol:][:lol:]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
