ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Jawaes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
74
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2019 09:41
Son Ziyaret:
30 Eylül 2024 05:54
Toplam Mesaj:
17 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre Tuğberk ŞAHİN
Doğum Tarihi:
10 Aralık 1992
Yaş:
33
İl:
Antalya
Meslek:
Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre Tuğberk ŞAHİN
Antalya
SON 10 MESAJI
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Bir 5. Yıl Güncellemesi :)
Fragman niyetine...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241422221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241423301.jpg[/IMG]
Bir 5. Yıl Güncellemesi :)
Fragman niyetine...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241422221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/150820241423301.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=Emrejder]Selamlar, 2. ayın sonunda tetra eklemeyi düşünüyorum 30 litre 6 adet.
sizin canlılarda durum nasıl ? filtresiz bir ortamda bitkiler aksamları karbondioksit verecegi icin sorun olacak gibi geliyor ?
[/QUOTE]
İyi günler Emre bey,
Neredeyse 1 yıl olmuş güncelleme paylaşmayalı. Burdan paylaşmış olayım.
Bir buçuk yıl oldu kurulumu yapalı bu zamana kadar herhangi hava motoru kullanmadım. Akşamları üretilen karbondioksitin canlılara herhangi bir zararını görmedim. Tetralar benim tankımda vazgeçilmezim oldular. Hem oldukça dayanıklı hemde bitkili akvaryuma uyumlular.
Başından sonuna kadar hala ne ilaç nede yem harici başka bir katkı olmamıştır(gübre vs.) .
Su değişimlerimi bile artık iki ayda bire çekmiş bulunuyorum. (Sanırım kum kalınlığından nitrat problemi olmuyor.)
Şimdilik genel bir paylaşım olsun. Talep gelirse detaylarıda paylaşıp fotoğraflarını alırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211921041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211914441.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emrejder]Selamlar, 2. ayın sonunda tetra eklemeyi düşünüyorum 30 litre 6 adet.
sizin canlılarda durum nasıl ? filtresiz bir ortamda bitkiler aksamları karbondioksit verecegi icin sorun olacak gibi geliyor ?
[/QUOTE]
İyi günler Emre bey,
Neredeyse 1 yıl olmuş güncelleme paylaşmayalı. Burdan paylaşmış olayım.
Bir buçuk yıl oldu kurulumu yapalı bu zamana kadar herhangi hava motoru kullanmadım. Akşamları üretilen karbondioksitin canlılara herhangi bir zararını görmedim. Tetralar benim tankımda vazgeçilmezim oldular. Hem oldukça dayanıklı hemde bitkili akvaryuma uyumlular.
Başından sonuna kadar hala ne ilaç nede yem harici başka bir katkı olmamıştır(gübre vs.) .
Su değişimlerimi bile artık iki ayda bire çekmiş bulunuyorum. (Sanırım kum kalınlığından nitrat problemi olmuyor.)
Şimdilik genel bir paylaşım olsun. Talep gelirse detaylarıda paylaşıp fotoğraflarını alırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923131.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211923581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211921041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/110320211914441.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=MertGezer]Merhaba,
Akvaryumuzu takipteyim, çok güzel.
İlk dönemde diktiğiniz “ Acorus calamus” hala hayatta mı? Artık bitki yoğunluğu fazlalaşmış tam seçemiyorum, o bitki sulak alan (bataklık) bitkisidir ama akvaryumda olduğunu görmedim, oluyorsa sizden kopyalayacağım :)
Kolaylıklar
Mert[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Ben o konuyu atlamışım hayır hayatta değil hatta ilk çürüyen kendisi oldu. 2 ay kadar dayandı. Ben unutmuşum bile :) Sanırım gövdesi suda yaprakları dışarıda olması gerektiğini denemiş olduk. Mutlu hobiler.
[QUOTE=MertGezer]Merhaba,
Akvaryumuzu takipteyim, çok güzel.
İlk dönemde diktiğiniz “ Acorus calamus” hala hayatta mı? Artık bitki yoğunluğu fazlalaşmış tam seçemiyorum, o bitki sulak alan (bataklık) bitkisidir ama akvaryumda olduğunu görmedim, oluyorsa sizden kopyalayacağım :)
Kolaylıklar
Mert[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim. Ben o konuyu atlamışım hayır hayatta değil hatta ilk çürüyen kendisi oldu. 2 ay kadar dayandı. Ben unutmuşum bile :) Sanırım gövdesi suda yaprakları dışarıda olması gerektiğini denemiş olduk. Mutlu hobiler.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Merhabalar Sefa bey,
Gecikme için kusura bakmayın, yorumunuzu yeni gördüm. Güncellemeleri paylaşıyorum.
8 ayı geride bıraktık, bu süre zarfında budama, ekimler ve su değişimi dışında herhangi bir müdahalem olmadı. Sıvı gübre Co2 desteği herhangi bir ilaç, tuz vb. yem haricinde hiçbir katkı olmamıştır.
Tabi bu süre zarfında nüfusumuz arttırıp yeni türleri tankıma dahil ettim. bazen akvaryumdan atlayan karidesler ve elma salyangozum ( ceviz kadar büyüdü en son) haricinde herhangi bir kaybım olmadı. Şuan da 50 den fazlasını sayamadığım bir nüfusa ulaştı karidesler. Gerçekten çok hızlı çoğalıyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201229031.jpg[/IMG]
Mevcut durumda 15 adet Neon Tetra - 6 adet Black Tetra - 2d1e Cüce Gurami - 1 erkek Betta Splendens - 2 adet l144 tül - 4 adet Kuhli Loach - Kiraz Karidesler var.
Eledoa Bitkisi tutmadı bir türlü giderek daha küçük yapraklar çıkarttılar. Sanıyorum ölmek üzere. Onun dışında Bacopa Carolina lar gayet iyi gelişim gösterdi gerisi görsellerde mevcut. Mutlu hobiler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201237441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201238371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201239221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201240091.jpg[/IMG]
1 ay öncesinden bir video da paylaşmış olayım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=yDQPx9M9e3I[/VID]
Merhabalar Sefa bey,
Gecikme için kusura bakmayın, yorumunuzu yeni gördüm. Güncellemeleri paylaşıyorum.
8 ayı geride bıraktık, bu süre zarfında budama, ekimler ve su değişimi dışında herhangi bir müdahalem olmadı. Sıvı gübre Co2 desteği herhangi bir ilaç, tuz vb. yem haricinde hiçbir katkı olmamıştır.
Tabi bu süre zarfında nüfusumuz arttırıp yeni türleri tankıma dahil ettim. bazen akvaryumdan atlayan karidesler ve elma salyangozum ( ceviz kadar büyüdü en son) haricinde herhangi bir kaybım olmadı. Şuan da 50 den fazlasını sayamadığım bir nüfusa ulaştı karidesler. Gerçekten çok hızlı çoğalıyorlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201229031.jpg[/IMG]
Mevcut durumda 15 adet Neon Tetra - 6 adet Black Tetra - 2d1e Cüce Gurami - 1 erkek Betta Splendens - 2 adet l144 tül - 4 adet Kuhli Loach - Kiraz Karidesler var.
Eledoa Bitkisi tutmadı bir türlü giderek daha küçük yapraklar çıkarttılar. Sanıyorum ölmek üzere. Onun dışında Bacopa Carolina lar gayet iyi gelişim gösterdi gerisi görsellerde mevcut. Mutlu hobiler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201237441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201238371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201239221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/120520201240091.jpg[/IMG]
1 ay öncesinden bir video da paylaşmış olayım.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=yDQPx9M9e3I[/VID]
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Evet sezer bey çoğumuz gibi benimde ilham aldığım güzel bir çalışma. Şuan 1 ayı geçti tankımızın yeni misafirleri var. Budamaları yeni yaptım. Yakında güncellemeleri paylaşacağım.
Saygılar...
Evet sezer bey çoğumuz gibi benimde ilham aldığım güzel bir çalışma. Şuan 1 ayı geçti tankımızın yeni misafirleri var. Budamaları yeni yaptım. Yakında güncellemeleri paylaşacağım.
Saygılar...
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Arkadaşlar tekrar selamlar,
Bir sorum olacak, yarın tanka 8 adet Hyphessobrycon Rosaceus (Gül Tetra), 8 adet Gymnocorymbus ternetzi (Siyah Tetra) eklemek istiyorum. Bir kaç hafta sonra da 3 adet Otocinclus eklemeyi düşünüyorum. Balık yoğunluğu ve tür uyumluluğu ile ilgi bir sorun olur mu?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Arkadaşlar tekrar selamlar,
Bir sorum olacak, yarın tanka 8 adet Hyphessobrycon Rosaceus (Gül Tetra), 8 adet Gymnocorymbus ternetzi (Siyah Tetra) eklemek istiyorum. Bir kaç hafta sonra da 3 adet Otocinclus eklemeyi düşünüyorum. Balık yoğunluğu ve tür uyumluluğu ile ilgi bir sorun olur mu?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
Tekrar selamlar,
27.gün Güncellemesi:
Aslında 30. gün güncelleme planım vardı ancak bir takım konuları paylaşmakta sabırsızlığıma yenik düştüm. Öncelikle tank durumu olarak bitkilerde Tilki kuyruğunu budadıktan sonra (tomurcuklarını keserek) doğal olarak mevcut kökü değiştirmediğimden dolayı bitkinin gelişmesi yavaşladı. Bu fırsatlada eledoaların çoştuğunu söyleyebilirim. Bacopa carolina civarında diatom yosunu belirmeye başladı, Şuan için herhangi bir müdahale yapmadım onun dışında zarar verecek düzeyde bir yosunlanma yok. Sanırım zamanla yosun dengesi sağlanıyor.
Balıklarımıza gelince, neonlar hala sağlıklı ve kayıp yok. İki karidesimin yumurtaları karnına indi bekliyoruz:)
Yukarıda popülasyonu arttırmayı düşündüğümü yazmıştım ve aramıza iki adet mavi Cüce Gurami katıldı.
Tankımızın son hali:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191352011.jpg[/IMG]
Şimdi bu cücelerden biraz bahsetmek istiyorum. Cüce gurami beğenip sahiplenmek adına ilk girişim tabi ki ihtiyaçlarını araştırmakla başladı. Araştırmalarda en zorlandığım tarafı cinsiyet belirleme oldu. Çok fazla kafa karıştırıcı bilgi var. Dişi gurami gri renk olurdan tutun, ülkemizde çok nadir bulunur, genelde getirmezler... Hep erkek satılır. Dişiler fotoğrafları bulunmaz vs vs (Çok karışık bir sitem oldu kusura bakmayın).
Tabi gittim ve iki tane mavi gurami aldım. Cinsiyetlerini bilmiyordum yaklaşık 1 haftadır tankımdalar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191358101.jpg[/IMG]
İlk bir kaç gün alışamadıklarını düşünüyorum. Sürekli cam sörfü yaptılar 3. gün bu davranışlarından vazgeçtiler ve içlerinden bir tanesi sürekli diğerini kovalamaya başladı. Garip şeyler oluyordu... Sonra bir sabah kalktım akvaryumun üzerinde köpük yapmışlar... Cinsiyet tekrar gündeme gelince balıklar da artık bizi rahat bırak kafanı fazla kurcalama dermişcesine bir cevap verdiler. Daha fazla söylenecek bir şey kalmadığı için sözü aşağıda çektiğim görüntüye bırakıyorum.
Saygılar...
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=drl9xscGoWg[/VID]
Sanırım sepetin altına köpük yapması kötü fikirdi. Muhtemelen yavru alamayacağım. Ama bu ana tanık olmak gerçekten güzeldi.
Tekrar selamlar,
27.gün Güncellemesi:
Aslında 30. gün güncelleme planım vardı ancak bir takım konuları paylaşmakta sabırsızlığıma yenik düştüm. Öncelikle tank durumu olarak bitkilerde Tilki kuyruğunu budadıktan sonra (tomurcuklarını keserek) doğal olarak mevcut kökü değiştirmediğimden dolayı bitkinin gelişmesi yavaşladı. Bu fırsatlada eledoaların çoştuğunu söyleyebilirim. Bacopa carolina civarında diatom yosunu belirmeye başladı, Şuan için herhangi bir müdahale yapmadım onun dışında zarar verecek düzeyde bir yosunlanma yok. Sanırım zamanla yosun dengesi sağlanıyor.
Balıklarımıza gelince, neonlar hala sağlıklı ve kayıp yok. İki karidesimin yumurtaları karnına indi bekliyoruz:)
Yukarıda popülasyonu arttırmayı düşündüğümü yazmıştım ve aramıza iki adet mavi Cüce Gurami katıldı.
Tankımızın son hali:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191352011.jpg[/IMG]
Şimdi bu cücelerden biraz bahsetmek istiyorum. Cüce gurami beğenip sahiplenmek adına ilk girişim tabi ki ihtiyaçlarını araştırmakla başladı. Araştırmalarda en zorlandığım tarafı cinsiyet belirleme oldu. Çok fazla kafa karıştırıcı bilgi var. Dişi gurami gri renk olurdan tutun, ülkemizde çok nadir bulunur, genelde getirmezler... Hep erkek satılır. Dişiler fotoğrafları bulunmaz vs vs (Çok karışık bir sitem oldu kusura bakmayın).
Tabi gittim ve iki tane mavi gurami aldım. Cinsiyetlerini bilmiyordum yaklaşık 1 haftadır tankımdalar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191357261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217679/300920191358101.jpg[/IMG]
İlk bir kaç gün alışamadıklarını düşünüyorum. Sürekli cam sörfü yaptılar 3. gün bu davranışlarından vazgeçtiler ve içlerinden bir tanesi sürekli diğerini kovalamaya başladı. Garip şeyler oluyordu... Sonra bir sabah kalktım akvaryumun üzerinde köpük yapmışlar... Cinsiyet tekrar gündeme gelince balıklar da artık bizi rahat bırak kafanı fazla kurcalama dermişcesine bir cevap verdiler. Daha fazla söylenecek bir şey kalmadığı için sözü aşağıda çektiğim görüntüye bırakıyorum.
Saygılar...
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=drl9xscGoWg[/VID]
Sanırım sepetin altına köpük yapması kötü fikirdi. Muhtemelen yavru alamayacağım. Ama bu ana tanık olmak gerçekten güzeldi.
Naturel Akvaryum
Selamlar,
Başarılı bir tasarım olmuş. Siyah bir arka planın yakışacağını düşünüyorum. Sağlıklı balıklar dilerim.
Selamlar,
Başarılı bir tasarım olmuş. Siyah bir arka planın yakışacağını düşünüyorum. Sağlıklı balıklar dilerim.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=rifai]Güzel bir çalışma olmuş. Tecrübelerinizi buradan paylaşmaya devam ederseniz sevinirim[:)]
Benim tek soracağım; aktif karbon ve zeolit sudaki nitratın hepsini emecektir ve bitkileriniz bir süre sonra açlık çekmeye başlayacaktır. Yosunlaşmalarında en temel sorununu bu durum oluşturabiliyor.
Walstad Metodu hakkında pek bir bilgim yok, ama en kısa sürede araştıracağım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Emir bey,
Haklısınız çoğu yerde bu bilgiye rastladım. Bundan dolayı bitkileri ekmeden önce boş çalıştırdığım 3 günlük süre zarfında kullandım. daha sonra ekim ile birlikte zeolit karbon filesini çıkartıp yerine sünger koydum. Şuan sadece Elyaf ve sünger var sepetimde [:$] Zaman geçtikçe durumu paylaşmaya devam edeceğim. bir kaç güne canlı popülasyonunu arttırmayı düşünüyorum. Bir türlü karar veremedim tür konusunda neonlarla arkadaş olabilecek... Forumda bir konuda neon tetra üretimini görmüştüm aynı tankta. En zor olanı sanırım. Belki sadece neon tetralarımın sayısını arttırıp sadece onlarla ilgilenebilirim.
[QUOTE=rifai]Güzel bir çalışma olmuş. Tecrübelerinizi buradan paylaşmaya devam ederseniz sevinirim[:)]
Benim tek soracağım; aktif karbon ve zeolit sudaki nitratın hepsini emecektir ve bitkileriniz bir süre sonra açlık çekmeye başlayacaktır. Yosunlaşmalarında en temel sorununu bu durum oluşturabiliyor.
Walstad Metodu hakkında pek bir bilgim yok, ama en kısa sürede araştıracağım. [/QUOTE]
Teşekkür ederim Emir bey,
Haklısınız çoğu yerde bu bilgiye rastladım. Bundan dolayı bitkileri ekmeden önce boş çalıştırdığım 3 günlük süre zarfında kullandım. daha sonra ekim ile birlikte zeolit karbon filesini çıkartıp yerine sünger koydum. Şuan sadece Elyaf ve sünger var sepetimde [:$] Zaman geçtikçe durumu paylaşmaya devam edeceğim. bir kaç güne canlı popülasyonunu arttırmayı düşünüyorum. Bir türlü karar veremedim tür konusunda neonlarla arkadaş olabilecek... Forumda bir konuda neon tetra üretimini görmüştüm aynı tankta. En zor olanı sanırım. Belki sadece neon tetralarımın sayısını arttırıp sadece onlarla ilgilenebilirim.
Walstad Metodu Co2 Ve Gübresiz Bitkili Akvaryum
[QUOTE=capo di capi]Walstad metodunda toprak bakterileri büyük önem taşır.. O baloncuklar ondan kaynaklı.. Sana tavsiyem o taşları çıkar toprak nefes alsın. Walstad da çok ince silis kum yada yekpare taşlarla taban boğulmaz. Mutlaka dehlizler olmalı..bunu da dere kumu, çakıl , lav kırığı vs. sağlar.
Böyle bahsediyorum ama bu walstad metoduna çok da kulak asma :) Fi tarihten kalma miyadı dolmuş bir uygulama. Kadının tavsiye ettiği bitkiler kumsuz topraksız da yetişiyor günümüzde Kaldı ki bu metodun görsel akvaryumları hiç de görsel olmuyor. O yüzden metoda bağlı kalcam diye estetiği elden çıkarmayasın.[/QUOTE]
:) Teşekkür ederim. Her alıntıda üzerinde toprağın nefes almasını engellemeyin ve üzerindeki kum 2.5cm yi geçmesin diye öneriyor(H2S için). o tarafına sağdık kalamadım. Estetik kaygılardan dolayı. Aslında walstad metodunu ülkemize ithal ederken tabanda toprak kullanımı + biraz üşengeçlik tarzında devam ettiriyorum.[:)] Şaka bir yana estetik önerinize katılıyorum.
[QUOTE=capo di capi]Walstad metodunda toprak bakterileri büyük önem taşır.. O baloncuklar ondan kaynaklı.. Sana tavsiyem o taşları çıkar toprak nefes alsın. Walstad da çok ince silis kum yada yekpare taşlarla taban boğulmaz. Mutlaka dehlizler olmalı..bunu da dere kumu, çakıl , lav kırığı vs. sağlar.
Böyle bahsediyorum ama bu walstad metoduna çok da kulak asma :) Fi tarihten kalma miyadı dolmuş bir uygulama. Kadının tavsiye ettiği bitkiler kumsuz topraksız da yetişiyor günümüzde Kaldı ki bu metodun görsel akvaryumları hiç de görsel olmuyor. O yüzden metoda bağlı kalcam diye estetiği elden çıkarmayasın.[/QUOTE]
:) Teşekkür ederim. Her alıntıda üzerinde toprağın nefes almasını engellemeyin ve üzerindeki kum 2.5cm yi geçmesin diye öneriyor(H2S için). o tarafına sağdık kalamadım. Estetik kaygılardan dolayı. Aslında walstad metodunu ülkemize ithal ederken tabanda toprak kullanımı + biraz üşengeçlik tarzında devam ettiriyorum.[:)] Şaka bir yana estetik önerinize katılıyorum.
SON MESAJLAR
- Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:32
Omurgasızlar - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Tata, 22:29
Omurgasızlar - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
