ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Aniello
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2019 10:49
Son Ziyaret:
17 Ocak 2026 12:03
Toplam Mesaj:
72 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Anıl Koşak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Anıl Koşak
SON 10 MESAJI
İzlemek Bu Kadar Keyiflimiydi
[QUOTE=Rainrain]
Merhaba bitkili işi gerçekten çoook deneyim çok araştırma gerektiriyor. Musluk suyunuzun kalitesi canlı yükü motorunuzun durumu (iç materyali l/h ) ışık süresi ışık şiddeti. Sizde ışık yeterli ama bu kadar bilgiyle size birşey söylemek zor.
Gübre?
Su değişimi?
Su değerleriniz?
Canlı yükünüz yemleme oranınız?[/QUOTE]
Şuana kadar herhangi bir gübre kullanmadım, kendi kendine olmasını bekledim çünkü eklediğim çoğu bitki çürüdüğü için suya yeterli element sağlayacağını düşündüm doğal gübre gibi.
Benim sürekli gittiğim petshop kendisinin su değişimi yapmadığını ve kesinlikle gerek olmadığını söyledi. O yüzden ben de onun yönlendirmesine göre su değişimi, ısıtıcı alma ve gübre ekleme yapmadım.
2 yetişkin moli, 2 neon tetra, 2 tetrazone, 2 çöpçü ve1 melek var.
Yemleme de sabah ve akşam olarak yapıyorum.
Su değerleri ile ilgili bir bilgim yok çünkü herhangi bir test kitine sahip değilim ve açıkçası kitlere yüksek meblağlar verecek durumum da yok.
Olabildiğince düşük maliyetli, sürekli gittiğim ve tecrübesine güvendiğim yere bağlı olarak yapmaya çalıştım ama durum pek hayal ettiğim gibi gitmiyor. Yeni filizler var, artık çürüme sorunu yaşamıyorum ama ilerleme de yavaş düzeyde.
[QUOTE=Rainrain]
Merhaba bitkili işi gerçekten çoook deneyim çok araştırma gerektiriyor. Musluk suyunuzun kalitesi canlı yükü motorunuzun durumu (iç materyali l/h ) ışık süresi ışık şiddeti. Sizde ışık yeterli ama bu kadar bilgiyle size birşey söylemek zor.
Gübre?
Su değişimi?
Su değerleriniz?
Canlı yükünüz yemleme oranınız?[/QUOTE]
Şuana kadar herhangi bir gübre kullanmadım, kendi kendine olmasını bekledim çünkü eklediğim çoğu bitki çürüdüğü için suya yeterli element sağlayacağını düşündüm doğal gübre gibi.
Benim sürekli gittiğim petshop kendisinin su değişimi yapmadığını ve kesinlikle gerek olmadığını söyledi. O yüzden ben de onun yönlendirmesine göre su değişimi, ısıtıcı alma ve gübre ekleme yapmadım.
2 yetişkin moli, 2 neon tetra, 2 tetrazone, 2 çöpçü ve1 melek var.
Yemleme de sabah ve akşam olarak yapıyorum.
Su değerleri ile ilgili bir bilgim yok çünkü herhangi bir test kitine sahip değilim ve açıkçası kitlere yüksek meblağlar verecek durumum da yok.
Olabildiğince düşük maliyetli, sürekli gittiğim ve tecrübesine güvendiğim yere bağlı olarak yapmaya çalıştım ama durum pek hayal ettiğim gibi gitmiyor. Yeni filizler var, artık çürüme sorunu yaşamıyorum ama ilerleme de yavaş düzeyde.
İzlemek Bu Kadar Keyiflimiydi
35lt ve 2 aylık akvaryumumda bitki gelişimi çok çok yavaş. Geçen hafta co2 seti aldım. 18w günışığı led kullanıyorum 8 saat civ. Bu durum gerçekten çok tat kaçırmaya başladı. İsterseniz özelden, isterseniz buradan tavsiyeye acil ihtiyaç duyuyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/111220190123581.jpg[/IMG][EDIT]Aniello,2019-12-11 01:28:21[/EDIT]
35lt ve 2 aylık akvaryumumda bitki gelişimi çok çok yavaş. Geçen hafta co2 seti aldım. 18w günışığı led kullanıyorum 8 saat civ. Bu durum gerçekten çok tat kaçırmaya başladı. İsterseniz özelden, isterseniz buradan tavsiyeye acil ihtiyaç duyuyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/111220190123581.jpg[/IMG][EDIT]Aniello,2019-12-11 01:28:21[/EDIT]
Dekor Ve Tavsiyrleriniz
[QUOTE=Asem1905]Önerilerin için teşekkür ederim evet ciklet türü besliyorum sıcaklığı 22 ye ayarladım ideal mi su seviyesi nasıl yükseklikten 2 cm aşağı olacak diyenler var kumu hangi renk tavsiye edersin [/QUOTE]
Benim ciklet deneyimim olmadığı için sıcaklık hakkında net bilgim yok ama 22-25°C çoğu balık için optimum değerler. Su seviyesi çok düşük. Dolmasına iki üç parmak kalana kadar doldurmanızı tavsiye ederim. Kum olarak sizdeki lav kırığının kum gibi olanı var o olabilir veya granit kum. Aslında bütçenize uygun granit, silis, dere, lav kırığı kumu olabilir. Ben üç katman yaptığım için en üstte granit var, o siyah görüntü balık ve bitkileri de öne çıkarıyor.
[QUOTE=Asem1905]Önerilerin için teşekkür ederim evet ciklet türü besliyorum sıcaklığı 22 ye ayarladım ideal mi su seviyesi nasıl yükseklikten 2 cm aşağı olacak diyenler var kumu hangi renk tavsiye edersin [/QUOTE]
Benim ciklet deneyimim olmadığı için sıcaklık hakkında net bilgim yok ama 22-25°C çoğu balık için optimum değerler. Su seviyesi çok düşük. Dolmasına iki üç parmak kalana kadar doldurmanızı tavsiye ederim. Kum olarak sizdeki lav kırığının kum gibi olanı var o olabilir veya granit kum. Aslında bütçenize uygun granit, silis, dere, lav kırığı kumu olabilir. Ben üç katman yaptığım için en üstte granit var, o siyah görüntü balık ve bitkileri de öne çıkarıyor.
Dekor Ve Tavsiyrleriniz
[QUOTE=Asem1905]Haklısın kardeş ısıtıcı ve filtre kalabalık gibi oldu şimdi düzeltiyorum dekor için tavsiyen varsa çekinmene gerek yok ya zaten fikir almak için burdayız teşekkürler [/QUOTE]
Şahsım adına yapay duran şeyleri sevmiyorum. Çünkü ben akvaryuma baktığımda kendi düşünce, yaşayış biçimimden de dolayı sade, doğal ve huzur verici olmasını istiyorum ve kendi akvaryumumu da ona göre hazırladım. Batık gemi figürünü ben koymazdım. Dipteki taşlar da büyük boyutta olduğu için benim gözüme batardı. Çok değil 1-2 kg faydalı, uygun fiyata kum dökersen o pürüzsüz ve akıp giden dokuyu sağlayabilirsin. Emin değilim ama sanırım prenses, ciklet benzeri bir balığın var. Eğer sorun çıkarmazsa biraz bitki de fena olmazdı. Onun dışında umarım istediğin, sevdiğin şekilde hobine devam edersin
[QUOTE=Asem1905]Haklısın kardeş ısıtıcı ve filtre kalabalık gibi oldu şimdi düzeltiyorum dekor için tavsiyen varsa çekinmene gerek yok ya zaten fikir almak için burdayız teşekkürler [/QUOTE]
Şahsım adına yapay duran şeyleri sevmiyorum. Çünkü ben akvaryuma baktığımda kendi düşünce, yaşayış biçimimden de dolayı sade, doğal ve huzur verici olmasını istiyorum ve kendi akvaryumumu da ona göre hazırladım. Batık gemi figürünü ben koymazdım. Dipteki taşlar da büyük boyutta olduğu için benim gözüme batardı. Çok değil 1-2 kg faydalı, uygun fiyata kum dökersen o pürüzsüz ve akıp giden dokuyu sağlayabilirsin. Emin değilim ama sanırım prenses, ciklet benzeri bir balığın var. Eğer sorun çıkarmazsa biraz bitki de fena olmazdı. Onun dışında umarım istediğin, sevdiğin şekilde hobine devam edersin
Dekor Ve Tavsiyrleriniz
Dekorasyon zevk meselesi yorum yapmaktan çekiniyorum ama filtre ve ısıtıcıyı bir köşeye alıp dekoru bozmasın engellemenizi tavsiye edebilirim
Dekorasyon zevk meselesi yorum yapmaktan çekiniyorum ama filtre ve ısıtıcıyı bir köşeye alıp dekoru bozmasın engellemenizi tavsiye edebilirim
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Yok, tetrazonu gözlemleyin yeterli. Türleri söylerken ben sizi rencide etmek istemedim. Kardinaller pahalı türdür neaonlara kıyasla. Malum akvaryumcular bunu bilemeyebilir, uygun fiyata almış olabilirsiniz. Ya da tam tersi kardinal diye size pahalıya neonu satmış olabilirler. Akvaryumcu bunlar. [:D]
Yok hayır rencidelik durum yok. Kardinal veya neon artık hangisiyse araştırıp ben buldum isim olarak orada bana söylenmedi ama diğer tetrada üzerinde tetrazon ve hakkında bilgi veren etiketiyle satılıyordu. Fiyat olarak da 10₺tetrazone diye hatırlıyorum kardinal de 7-8₺ civarı olabilir. 2 tetrazone, 2 neon - kardinal ve bir de çöpçü 35₺ verdim. Sık gittiğim yerden dişi beta ve küçük boyutta melek alıcam. Daha fazlasına gerek yok bence :)
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]
Yok, tetrazonu gözlemleyin yeterli. Türleri söylerken ben sizi rencide etmek istemedim. Kardinaller pahalı türdür neaonlara kıyasla. Malum akvaryumcular bunu bilemeyebilir, uygun fiyata almış olabilirsiniz. Ya da tam tersi kardinal diye size pahalıya neonu satmış olabilirler. Akvaryumcu bunlar. [:D]
Yok hayır rencidelik durum yok. Kardinal veya neon artık hangisiyse araştırıp ben buldum isim olarak orada bana söylenmedi ama diğer tetrada üzerinde tetrazon ve hakkında bilgi veren etiketiyle satılıyordu. Fiyat olarak da 10₺tetrazone diye hatırlıyorum kardinal de 7-8₺ civarı olabilir. 2 tetrazone, 2 neon - kardinal ve bir de çöpçü 35₺ verdim. Sık gittiğim yerden dişi beta ve küçük boyutta melek alıcam. Daha fazlasına gerek yok bence :)
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Öncelikle balıklarınız neon, kardinal değil. İkincisi Tetrazon tetra değil, barb.[;)]
Size ilerde tetrazon problem çıkarabilir. Yavaş yüzen balıkların kuyruklarını tırtıklıyorlar genelde. Neonlar ile sorun yaşayacağınızı tahmin etmiyorum, aynen devam edecektir.
Ve doğrusunu yapıyorsunuz, gözlem çok önemli.[:iyi:][/QUOTE]
Tür isimleri o kadar da önemli değil ama benim araştırmalarım böyle çıktı. Umarım herhangi bir sorun çıkmaz
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Öncelikle balıklarınız neon, kardinal değil. İkincisi Tetrazon tetra değil, barb.[;)]
Size ilerde tetrazon problem çıkarabilir. Yavaş yüzen balıkların kuyruklarını tırtıklıyorlar genelde. Neonlar ile sorun yaşayacağınızı tahmin etmiyorum, aynen devam edecektir.
Ve doğrusunu yapıyorsunuz, gözlem çok önemli.[:iyi:][/QUOTE]
Tür isimleri o kadar da önemli değil ama benim araştırmalarım böyle çıktı. Umarım herhangi bir sorun çıkmaz
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Anıl bey, tetra var tetra var. Neden olmazmış moli ve bettayla tetra? Bunu söyleyende bir tuhaflık var.[:)))][/QUOTE]
Ben kardinal tetra ve tetrazone aldım birer çift. Tetralar sert olduğu için moliyle sorun yaşayabilirlermiş o yüzden önermedi. 3 gün deyim birlikte yüzüyorlar gayet keyifleri yerinde. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191408451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409351.jpg[/IMG]
[QUOTE=SaRCoPhiLiuS]Anıl bey, tetra var tetra var. Neden olmazmış moli ve bettayla tetra? Bunu söyleyende bir tuhaflık var.[:)))][/QUOTE]
Ben kardinal tetra ve tetrazone aldım birer çift. Tetralar sert olduğu için moliyle sorun yaşayabilirlermiş o yüzden önermedi. 3 gün deyim birlikte yüzüyorlar gayet keyifleri yerinde. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191408451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217271/041220191409351.jpg[/IMG]
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
[QUOTE=dogan548]
kumara hiç girmiyim ben cok şanssız bırısıyım ustad :) sarı prenses 5+1 beyaz prenses 4+1 demasoni 5+1 mpanga 3+1 sarı kuyruk ıceman 4+1 şeklinde yapıcam kararımı verdım sizcede iyi olur mu [/QUOTE]
Gayet güzel olur tek tür üzerinden gitmek ama hacim konusunda da arkadaşların dediklerini dikkate alarak biraz daha az sayıda başlayın bence. Baktınız keyifleri yerinde, akvaryum da birkaç tane daha balığı kaldırır o zaman istediğiniz sayıya tamamlarsınız.
[QUOTE=dogan548]
kumara hiç girmiyim ben cok şanssız bırısıyım ustad :) sarı prenses 5+1 beyaz prenses 4+1 demasoni 5+1 mpanga 3+1 sarı kuyruk ıceman 4+1 şeklinde yapıcam kararımı verdım sizcede iyi olur mu [/QUOTE]
Gayet güzel olur tek tür üzerinden gitmek ama hacim konusunda da arkadaşların dediklerini dikkate alarak biraz daha az sayıda başlayın bence. Baktınız keyifleri yerinde, akvaryum da birkaç tane daha balığı kaldırır o zaman istediğiniz sayıya tamamlarsınız.
Akvaryumum İçin Uygun Balığı Secemıyorum
Doğan bey kardeşim, yorum yazanlar sıfır risk mottosuna göre önerilerde bulunuyor yani mantığın daha ağır bastığı ;siz de zevkin daha ağır bastığı şeyi seçiyorsunyz şöyle örnek vermek istiyorum :bende 2 moli 1 beta var. İki gün önce tetra cinsi balık almak için gittiğimde canlı doğuran ve tetralarım sorun çıkarabilme ihtimalini söyledi, tavsiye etmedi. Ama ben bir kere tetraları akvaryumumda hayal edip o mozaiği canlandırdım ve aldım ve sorun çıkmadı. Benimkisi kumar oynamaktı ve kazandım. Tam tersi de olabilirdi. O yüzden siz de iyice araştırıp, eklemek istediğiniz balıkların birlikte yaşadığı örnekler bulup onlar üzerinden kurmanızı öneririm. [EDIT]Aniello,2019-12-04 08:18:08[/EDIT]
Doğan bey kardeşim, yorum yazanlar sıfır risk mottosuna göre önerilerde bulunuyor yani mantığın daha ağır bastığı ;siz de zevkin daha ağır bastığı şeyi seçiyorsunyz şöyle örnek vermek istiyorum :bende 2 moli 1 beta var. İki gün önce tetra cinsi balık almak için gittiğimde canlı doğuran ve tetralarım sorun çıkarabilme ihtimalini söyledi, tavsiye etmedi. Ama ben bir kere tetraları akvaryumumda hayal edip o mozaiği canlandırdım ve aldım ve sorun çıkmadı. Benimkisi kumar oynamaktı ve kazandım. Tam tersi de olabilirdi. O yüzden siz de iyice araştırıp, eklemek istediğiniz balıkların birlikte yaşadığı örnekler bulup onlar üzerinden kurmanızı öneririm. [EDIT]Aniello,2019-12-04 08:18:08[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
