ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iamthezeus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
368
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2019 20:24
Son Ziyaret:
02 Kasım 2025 15:07
Toplam Mesaj:
388 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Akkaşoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Malatya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet.
SON 10 MESAJI
Beta İle Kardinal Tetra Beraber Yaşar Mı
Beta'nın kuyruğunun günden güne parçalandığını görebilirsin yanına kardinal eklersen. En iyi ihtimalle birbirlerine saldırmasalar da beta hep stres altında hissedecek.
Beta'nın kuyruğunun günden güne parçalandığını görebilirsin yanına kardinal eklersen. En iyi ihtimalle birbirlerine saldırmasalar da beta hep stres altında hissedecek.
Kayıt-kuşaklı Akvaryuma Dış Filtre
[QUOTE=EraySahin19]Aynı sorun bende de var çözebildiniz mi problemi ?[/QUOTE]
2020'deki konuyu nerden buldun da cevap yazdın [:D]
Ufak bi hortum eklentisiyle uzatıp kurabilirsin filtreyi.
[QUOTE=EraySahin19]Aynı sorun bende de var çözebildiniz mi problemi ?[/QUOTE]
2020'deki konuyu nerden buldun da cevap yazdın [:D]
Ufak bi hortum eklentisiyle uzatıp kurabilirsin filtreyi.
Ciklet Balığı Kusturmada İlk
Normalde ilk hamilelikte balık kusturulmaz, ilerdeki doğumlarda yavru yutmaması için. Şahsen ben her balığımı ilk doğumu veya değil 6-13 gün arası kusturup kuluçkaya alıyorum. 6-7.günde biraz kaybınız olabilir.
Normalde ilk hamilelikte balık kusturulmaz, ilerdeki doğumlarda yavru yutmaması için. Şahsen ben her balığımı ilk doğumu veya değil 6-13 gün arası kusturup kuluçkaya alıyorum. 6-7.günde biraz kaybınız olabilir.
Bunlar Ne Arkadaşlar?
Salyangoz yumurtaları.
Salyangoz yumurtaları.
Balığa Köpek Maması Vermek
[QUOTE=Enisikizler]Kasaptan alınan dana yüreğini balıklarımıza vermek zaten çok doğal :)) balık ve dana yüreği :)) bu forum ciddi anlamda Mantık hataları dolu :))[/QUOTE]
Değil işte değil[:)))] Aynı şeyi söylütorum ben de. Balıkların doğasında olmayan bu kadar şey verilirken. Mamalarında bile birsürü kimyasal kullanılırken, doğada görmediği meyve, sebzeler verilirken iyi. Bizim burada yaptığımız ilginç oluyor? Keşke her şey doğadaki gibi olsa ama maalesef mümkün değil. Bizde deneyelim madem en iyi şekilde yaşatmayı. [QUOTE=asabijapon]Toplanıp cigerciye gidelim konu kapansın.
Hesabıda konu sahibi ödesin. Ceza [:lol:][/QUOTE]
Benim yunusları pişirelim ızgarada[:D]
Vallahi suçsuzum ben aha bana da şu adam ver dedi.
[QUOTE=Enisikizler]Kasaptan alınan dana yüreğini balıklarımıza vermek zaten çok doğal :)) balık ve dana yüreği :)) bu forum ciddi anlamda Mantık hataları dolu :))[/QUOTE]
Değil işte değil[:)))] Aynı şeyi söylütorum ben de. Balıkların doğasında olmayan bu kadar şey verilirken. Mamalarında bile birsürü kimyasal kullanılırken, doğada görmediği meyve, sebzeler verilirken iyi. Bizim burada yaptığımız ilginç oluyor? Keşke her şey doğadaki gibi olsa ama maalesef mümkün değil. Bizde deneyelim madem en iyi şekilde yaşatmayı. [QUOTE=asabijapon]Toplanıp cigerciye gidelim konu kapansın.
Hesabıda konu sahibi ödesin. Ceza [:lol:][/QUOTE]
Benim yunusları pişirelim ızgarada[:D]
Vallahi suçsuzum ben aha bana da şu adam ver dedi.
Balığa Köpek Maması Vermek
[QUOTE=asabijapon]Yazmayacaktım ama yazayım hadi.
Ciğer dediğin yaprak ciğer olacak biraz çıtır. Misss.
Neyse şimdi alabalık yemi denen bi yem vardı hala var heralde ama kullanan yok sanırım çok.
Balığı hızla büyüten ama karaciğeri sindirim sistemini maffeden bir yem.
Eskiden verirlerdi ooooovvvv balığım kocaman oldu çok sağlıklı.... E peki 20 yıldan fazla yaşayan bir balık, 2 yılda olması gereken boya 6 ayda geldi.... 10 yıl degilde 3 yıl yaşadı.. Sonra aaa mortladı... Nasıl anlayacağız neticeyi?[/QUOTE] Hocam bekleyin 3 yıl sonra ilk sizin haberiniz olacak [:)))] aboov ben ciğerle yüreği karıştırmışım ciğer yedim tabii canım. Ciğer yenmez olur mu hiç. Ben de diyorum insanlar niye bu kadar yadırgıyor [:)][QUOTE=Judge_Fish]
Hocam geçen arnavut ciğerini denedim muhteşem bir şeydi [:)] denemediyseniz tavsiye ederim diyecemde yaş olmuş 38 illaki yemişsinizdir bir yerlerde [:P][/QUOTE]
Of hele arnavut ciğeri var ya efsanedir ya. Vallahi ben acıktım gideyim de ekmek arası peynir yiyeyim
[QUOTE=asabijapon]Yazmayacaktım ama yazayım hadi.
Ciğer dediğin yaprak ciğer olacak biraz çıtır. Misss.
Neyse şimdi alabalık yemi denen bi yem vardı hala var heralde ama kullanan yok sanırım çok.
Balığı hızla büyüten ama karaciğeri sindirim sistemini maffeden bir yem.
Eskiden verirlerdi ooooovvvv balığım kocaman oldu çok sağlıklı.... E peki 20 yıldan fazla yaşayan bir balık, 2 yılda olması gereken boya 6 ayda geldi.... 10 yıl degilde 3 yıl yaşadı.. Sonra aaa mortladı... Nasıl anlayacağız neticeyi?[/QUOTE] Hocam bekleyin 3 yıl sonra ilk sizin haberiniz olacak [:)))] aboov ben ciğerle yüreği karıştırmışım ciğer yedim tabii canım. Ciğer yenmez olur mu hiç. Ben de diyorum insanlar niye bu kadar yadırgıyor [:)][QUOTE=Judge_Fish]
Hocam geçen arnavut ciğerini denedim muhteşem bir şeydi [:)] denemediyseniz tavsiye ederim diyecemde yaş olmuş 38 illaki yemişsinizdir bir yerlerde [:P][/QUOTE]
Of hele arnavut ciğeri var ya efsanedir ya. Vallahi ben acıktım gideyim de ekmek arası peynir yiyeyim
Balığa Köpek Maması Vermek
[QUOTE=Judge_Fish]
Dana ciğeri yenmez mi yaw [:)] mangalda enfes oluyor [:D] neyse konuya dönersek ben olsam şahsen böyle birşey yapmam. Yem varken ne gerek var böyle aksiyonlara [:O][/QUOTE]
Deniyoz işte üstat ne kızıyorsun [:)))] sizin yerinize deniyorum [:D]
[QUOTE=Judge_Fish]
Dana ciğeri yenmez mi yaw [:)] mangalda enfes oluyor [:D] neyse konuya dönersek ben olsam şahsen böyle birşey yapmam. Yem varken ne gerek var böyle aksiyonlara [:O][/QUOTE]
Deniyoz işte üstat ne kızıyorsun [:)))] sizin yerinize deniyorum [:D]
Balığa Köpek Maması Vermek
[QUOTE=lemur]Daha dün bir, bugün iki. Severek yemeleri yarar gördükleri anlamına gelmez. Parmağınızı kesip suya atsanız onu da yerler. Ölü balıkları, yavruları yedikleri gibi.Haftada bir değil, daha sık besleyin mesela 3 günde bir. Ondan sonra haftalar içinde aylar içinde su değerleriniz, balıklarınızın sağlığı aynı gidecek mi bakalım. Başka bir gruba da normal balık yemi verin. Deney böyle yapılır. Sonucu ben de merak ediyorum.[/QUOTE]
Siz de amma sabırsız çıktınız he [:)))] durun bakalım deneyeceğiz inşallah 3 ay. Ben sadece gözlemlerimi yazıyorum buraya, bu yazdıklarımın hiçbirinin bilimsel bir geçerliliği yok. Ben yaptım oldu da demiyorum hepinizin gözlerinin önünde deneyim kazanıp olumlu, olumsuz sonucumu paylaşmak için böyle bir konu açtım. Çok linç yiyeceğimi tahmin ederek açtım [:)]
Teşekkürler.
[QUOTE=Ali.65]Merhaba kısa süre önce özel yemler hakkında bir eleştirim olmuştu fakat şuan düşüncelerim değişti diyebilirim.
Üretici firmalar her canlının bazı özelliklerini baz alarak yem, mama üretimi yapıyor.
Mesela sazan balıkları yağ ağırlıklı, betta balıkları ağız yapılarına göre, japonlar karbonhidrat oranına göre hazırlanıyor.
Bu sebepten kalan mamayı bir sokak köpeğine verip balığınıza uygun yem almanızı tavsiye ederim. O riske değmez.[/QUOTE]
Merhabalar, teşekkür ederim şöyle bir durum var ben bu yemi haftada bir max iki kere veriyorum. Yani bunu şu şekilde düşünebilirsiniz haftada bir bezelye vermek, haftada bir dana yüreği vermek, haftada bir tubifex vermek gibi. Sürekli kullanılmıyor yani. Bu arada dediğinize katılıyorum çoğu balık için değerler farklı hesaplanıyor lakin dün elimdeki yemlere bir göz gezdirdim. Benzer oranlar var tek farkı dana ciğerli olan yem daha fazla protein içeriyor o nedenle o yemi azaltıp sebzeli olana ağırlık verdim.
Mamayı verecek bir şahıs var evde [:D] elimden geldiğince sokak hayvanlarına da yardımcı oluyorum. [QUOTE=Said Sığar]Forumda binlerce kişinin dip çekimi yaptığını düşünürsek (su değişimi değil dip çekimi) tabu ve mitleri yıkmak kolay değildir. Ben şahsen kullanmam çünkü ağız tadı, suya uygunluğu, kullanılan mikro elementler vs uygun olmayabilir ama deneyi destekliyorum. Yıllar sonra belki de forumlarda ve youtube videolarında yararlı olarak işlenir belki işlenmez. Bu deneyi gözlemini düzgün yapmayan, başka çıkarlar uğruna veya zevk adına yapsaydı arkadaş zaten belli olurdu. Bu kadar sert karşı gelmemenizi öneririm. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sonunda beklediğim türden bir eleştiri geldi [:lol:] inşallah ben o önyargıları kıracağım, belki de kıramayacağım balıklarım hastalanacak hatta en kötü son olarak ölecek ama en azından uğraştım, alışılmışın dışına çıkarsak ne olur dedim ve elimden geldiğince denedim. Benim de yem hakkında tek korkum suyun değerlerini etkilemesi çünkü balık yemlerinde bu düşünülüyor ama konu köpek yemi olunca emin değilim. Suyun üzerinde herhangi bir yağlanma görmesem de dikkatli olmak gerek.
[QUOTE=lemur]Daha dün bir, bugün iki. Severek yemeleri yarar gördükleri anlamına gelmez. Parmağınızı kesip suya atsanız onu da yerler. Ölü balıkları, yavruları yedikleri gibi.Haftada bir değil, daha sık besleyin mesela 3 günde bir. Ondan sonra haftalar içinde aylar içinde su değerleriniz, balıklarınızın sağlığı aynı gidecek mi bakalım. Başka bir gruba da normal balık yemi verin. Deney böyle yapılır. Sonucu ben de merak ediyorum.[/QUOTE]
Siz de amma sabırsız çıktınız he [:)))] durun bakalım deneyeceğiz inşallah 3 ay. Ben sadece gözlemlerimi yazıyorum buraya, bu yazdıklarımın hiçbirinin bilimsel bir geçerliliği yok. Ben yaptım oldu da demiyorum hepinizin gözlerinin önünde deneyim kazanıp olumlu, olumsuz sonucumu paylaşmak için böyle bir konu açtım. Çok linç yiyeceğimi tahmin ederek açtım [:)]
Teşekkürler.
[QUOTE=Ali.65]Merhaba kısa süre önce özel yemler hakkında bir eleştirim olmuştu fakat şuan düşüncelerim değişti diyebilirim.
Üretici firmalar her canlının bazı özelliklerini baz alarak yem, mama üretimi yapıyor.
Mesela sazan balıkları yağ ağırlıklı, betta balıkları ağız yapılarına göre, japonlar karbonhidrat oranına göre hazırlanıyor.
Bu sebepten kalan mamayı bir sokak köpeğine verip balığınıza uygun yem almanızı tavsiye ederim. O riske değmez.[/QUOTE]
Merhabalar, teşekkür ederim şöyle bir durum var ben bu yemi haftada bir max iki kere veriyorum. Yani bunu şu şekilde düşünebilirsiniz haftada bir bezelye vermek, haftada bir dana yüreği vermek, haftada bir tubifex vermek gibi. Sürekli kullanılmıyor yani. Bu arada dediğinize katılıyorum çoğu balık için değerler farklı hesaplanıyor lakin dün elimdeki yemlere bir göz gezdirdim. Benzer oranlar var tek farkı dana ciğerli olan yem daha fazla protein içeriyor o nedenle o yemi azaltıp sebzeli olana ağırlık verdim.
Mamayı verecek bir şahıs var evde [:D] elimden geldiğince sokak hayvanlarına da yardımcı oluyorum. [QUOTE=Said Sığar]Forumda binlerce kişinin dip çekimi yaptığını düşünürsek (su değişimi değil dip çekimi) tabu ve mitleri yıkmak kolay değildir. Ben şahsen kullanmam çünkü ağız tadı, suya uygunluğu, kullanılan mikro elementler vs uygun olmayabilir ama deneyi destekliyorum. Yıllar sonra belki de forumlarda ve youtube videolarında yararlı olarak işlenir belki işlenmez. Bu deneyi gözlemini düzgün yapmayan, başka çıkarlar uğruna veya zevk adına yapsaydı arkadaş zaten belli olurdu. Bu kadar sert karşı gelmemenizi öneririm. [/QUOTE]
Çok teşekkür ederim, sonunda beklediğim türden bir eleştiri geldi [:lol:] inşallah ben o önyargıları kıracağım, belki de kıramayacağım balıklarım hastalanacak hatta en kötü son olarak ölecek ama en azından uğraştım, alışılmışın dışına çıkarsak ne olur dedim ve elimden geldiğince denedim. Benim de yem hakkında tek korkum suyun değerlerini etkilemesi çünkü balık yemlerinde bu düşünülüyor ama konu köpek yemi olunca emin değilim. Suyun üzerinde herhangi bir yağlanma görmesem de dikkatli olmak gerek.
Balığa Köpek Maması Vermek
[QUOTE=mardek]
Çok doğru bir düz mantık. Köpek mamasının İÇİNDEKİLER kısmına baktım dana ciğeri varmış. Yani sizin de yediğiniz bir gıda. Sizin düz mantığınızla bu KÖPEK MAMASINI SİZ DE tüketebilirsiniz. Üzerinde köpek maması yazıyor diye sadece köpekler mi yiyecek dimi ama ;) AFİYET OLSUN...
Balık yemi de yiyebilirmişsiniz aynı mantıkla. Afiyet olsun[/QUOTE]
Merhaba, yorumunuz için teşekkür ederim. Valla ben şahsen dana ciğeri yemiyorum normalde de [:)))] şöyle bir durum var ki genelde hayvan mamalarında artık et parçaları kullanılır ve pişirme, yemin yapılışı bakımından insanların yediği dana ciğerinden ayrılır. Tabii bir insan yerse bir şey olacağını sanmam ama dediğim faktörlerden dolayı hemen tükürecektir bence. :) Balığa neden dana ciğer verebiliyoruz kurutulmuş dana ciğer veremiyoruz? Bu savunmanız sadece canlı artemia verilecek kurusunun hiçbir faydası yok demek gibi oluyor. Mama %100 dana ciğerinden oluşuyor. Emin olun balık mamaları da köpek mamaları kadar pis belki daha pis ortamlarda üretiliyor. (işini hakkıyla yapan firmalar hariç)
[QUOTE=BerHatS]Her balık türü için bile ayrı yem üretilirken köpek maması fikri enteresan olmuş. Ben olsam akvaryuma dahi sokmam tabi karar sizin ne diyebiliriz ki..
Diatomit kedi kumunu tabanda değil ama filtrasyonda kullanıyorum tavsiye ederim. [/QUOTE]
Ben şahsen ciklet besliyorum ve bu mamanın içerisinde ciklete ters düşen bir ürün yok az önce tekrar verdim severek yediler. Düşünceniz için teşekkür ederim.
[QUOTE=mardek]
Çok doğru bir düz mantık. Köpek mamasının İÇİNDEKİLER kısmına baktım dana ciğeri varmış. Yani sizin de yediğiniz bir gıda. Sizin düz mantığınızla bu KÖPEK MAMASINI SİZ DE tüketebilirsiniz. Üzerinde köpek maması yazıyor diye sadece köpekler mi yiyecek dimi ama ;) AFİYET OLSUN...
Balık yemi de yiyebilirmişsiniz aynı mantıkla. Afiyet olsun[/QUOTE]
Merhaba, yorumunuz için teşekkür ederim. Valla ben şahsen dana ciğeri yemiyorum normalde de [:)))] şöyle bir durum var ki genelde hayvan mamalarında artık et parçaları kullanılır ve pişirme, yemin yapılışı bakımından insanların yediği dana ciğerinden ayrılır. Tabii bir insan yerse bir şey olacağını sanmam ama dediğim faktörlerden dolayı hemen tükürecektir bence. :) Balığa neden dana ciğer verebiliyoruz kurutulmuş dana ciğer veremiyoruz? Bu savunmanız sadece canlı artemia verilecek kurusunun hiçbir faydası yok demek gibi oluyor. Mama %100 dana ciğerinden oluşuyor. Emin olun balık mamaları da köpek mamaları kadar pis belki daha pis ortamlarda üretiliyor. (işini hakkıyla yapan firmalar hariç)
[QUOTE=BerHatS]Her balık türü için bile ayrı yem üretilirken köpek maması fikri enteresan olmuş. Ben olsam akvaryuma dahi sokmam tabi karar sizin ne diyebiliriz ki..
Diatomit kedi kumunu tabanda değil ama filtrasyonda kullanıyorum tavsiye ederim. [/QUOTE]
Ben şahsen ciklet besliyorum ve bu mamanın içerisinde ciklete ters düşen bir ürün yok az önce tekrar verdim severek yediler. Düşünceniz için teşekkür ederim.
Balığa Köpek Maması Vermek
[QUOTE=lemur]
Bu ısrar nedendir anlamıyorum. Yeni bir şey denemiş olmuyorsunuz. Zaten uyarılarımızla içeriği daha hafif bir mamaya terfi ettiniz. O zaman köpeğinize de balık yemi verin, bu da bir deneme. Düşünce alıverişinde bulunmaya çalışmıyorsunuz. Yaptığınızı bize onaylatmaya çalışıyorsunuz.
Köpek maması deneyinize 3 ay boyunca devam edin, sonra sonuçları buradan tekrar paylaşın. İşe yarayıp yaramadığını o zaman anlarız.[/QUOTE]
Düşünce ve önerileriniz için teşekkür ederim Erkut bey, bir bakmışsınız köpeğe balık maması vermeye de başlamışım biraz masraflı olur o gerçi [:D]
Öncelikle yaptığımı kimseye onaylatma gibi bir amacım olmadığını belirtmek isterim. Düşünce alışverişinde bulunduğum için protein ve yağ değeri daha az olan mamayı kullanmaya ağırlık veriyorum. Ayrıca paketin üstünde köpek maması yazıyor diye balıklar yiyemez mi? İçerisindeki besin değerleri, içerdiği besinler uygunsa gayet de yer. Zaten ben de bunu deniyorum ve çok şükür balıklarım halen sağlıklı. Şöyle düşünün tamamen kafadan atıyorum o zaman martılara simit, ekmek gibi şeyler verilmemeli çünkü insanlar için üretiliyor ve bunun birsürü örneği var biraz düşünürseniz aklınıza gelecektir. Balık mamalarının içerisinde balıkların doğasında olmayan birsürü şey var değil mi? Peki bu mamaların verilmesi neden yanlış değil? Fotoğrafta gördüğünüz mamanın içerisinde balık mamalarında zaten bulunan şeyler var havuç, ıspanak ve çeşitli sebzeler ayrıca et. Sadece ürün üzerinde köpek etiketi var yani bunu köpek harici kimse yiyemez mi? Bence yiyebilir. Bu arada balıklarıma 8-10 çeşit yem kullanıyorum, yani yanlış anlaşılmasın üç beş kuruş derdine balığına köpek maması veriyor diye. Ben sadece önyargıları kırıp elimden geldiğince hobiyi geliştirmeye çalışıyorum. Lütfen mesajıma bir cevap yazın karşılıklı bir tartışma olarak ilerleyelim birbirimize bilgi paylaşmış oluruz. İnşallah 3 ay verip gözlemlerimi yazacağım.
Saygılar.
[QUOTE=lemur]
Bu ısrar nedendir anlamıyorum. Yeni bir şey denemiş olmuyorsunuz. Zaten uyarılarımızla içeriği daha hafif bir mamaya terfi ettiniz. O zaman köpeğinize de balık yemi verin, bu da bir deneme. Düşünce alıverişinde bulunmaya çalışmıyorsunuz. Yaptığınızı bize onaylatmaya çalışıyorsunuz.
Köpek maması deneyinize 3 ay boyunca devam edin, sonra sonuçları buradan tekrar paylaşın. İşe yarayıp yaramadığını o zaman anlarız.[/QUOTE]
Düşünce ve önerileriniz için teşekkür ederim Erkut bey, bir bakmışsınız köpeğe balık maması vermeye de başlamışım biraz masraflı olur o gerçi [:D]
Öncelikle yaptığımı kimseye onaylatma gibi bir amacım olmadığını belirtmek isterim. Düşünce alışverişinde bulunduğum için protein ve yağ değeri daha az olan mamayı kullanmaya ağırlık veriyorum. Ayrıca paketin üstünde köpek maması yazıyor diye balıklar yiyemez mi? İçerisindeki besin değerleri, içerdiği besinler uygunsa gayet de yer. Zaten ben de bunu deniyorum ve çok şükür balıklarım halen sağlıklı. Şöyle düşünün tamamen kafadan atıyorum o zaman martılara simit, ekmek gibi şeyler verilmemeli çünkü insanlar için üretiliyor ve bunun birsürü örneği var biraz düşünürseniz aklınıza gelecektir. Balık mamalarının içerisinde balıkların doğasında olmayan birsürü şey var değil mi? Peki bu mamaların verilmesi neden yanlış değil? Fotoğrafta gördüğünüz mamanın içerisinde balık mamalarında zaten bulunan şeyler var havuç, ıspanak ve çeşitli sebzeler ayrıca et. Sadece ürün üzerinde köpek etiketi var yani bunu köpek harici kimse yiyemez mi? Bence yiyebilir. Bu arada balıklarıma 8-10 çeşit yem kullanıyorum, yani yanlış anlaşılmasın üç beş kuruş derdine balığına köpek maması veriyor diye. Ben sadece önyargıları kırıp elimden geldiğince hobiyi geliştirmeye çalışıyorum. Lütfen mesajıma bir cevap yazın karşılıklı bir tartışma olarak ilerleyelim birbirimize bilgi paylaşmış oluruz. İnşallah 3 ay verip gözlemlerimi yazacağım.
Saygılar.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Kınayu,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
Hoper,
SuperSport,
TolgahanA,
0rnn,
ahmet22,
yildiztech,
sina cen,
Balikcidede,
smithiseek,
Kuduoglu,
osmandbnl,
forthehordex,
Osmand,
MuratOzdemir,
altuntasseref,
hakaya0107,
oktay42,
Kemalk41,
Mirt,
Ahmet55,
Chasitygailm,
Şahinöztürk,
LeafyAqua,
Kaangzkr,
Hidro Dinamik,
Tortuga7,
darkfreez,
yurist_fsMa,
Canberk18,
yeekim,
aupqua,
Lotus88,
Burak PEKDEMİR,
ilterisdoğukan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
