ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2019 19:45
Son Ziyaret:
22 Ekim 2019 16:58
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İlkay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yok
SON 7 MESAJI
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=ityo39]
En düşük debili iç filtre veya şelale filtre 200 litre/saattir zaten, her halukarda şelale de olsa fazla akıntı olur. Bence filtreye vereceğiniz parayı 30-40 lt lik bir akvaryuma harcayın, mevcut iç filtreyi kullanırsınız hem de balık seçerken daha fazla seçeneğiniz olur. Akvaryum 10 litre gibi çok küçük olduğu zaman suda artmasını istemediğimiz nitrat gibi kimyasallar çok hızlı artar, o nedenle akvaryumun büyük olması balık sağlığı için de elzemdir.
Metilen mavisi hastalık olmadıkça asla kullanmayın.
Bitki işi kolay değil, ışık gübre kum hepsinin özenle seçilmesi lazım bu aşamada hiç girmeyin bence. Bitki mutlaka olacaksa Java fern, veya anubias gibi kuma gömülmeyen bitkiler tercih edin. Hem de aynı zamanda az ışık isteyen kolay bitkilerdir.
En önemlisi haftada bir %30 gibi su değişimi yapmak. Bir bidonda 2 gün dinlendirilmiş ve sıcaklığı akvaryum suyuyla aynı olan çeşme suyu kullanmanız gerek. Yazın sorun değil ama kışın bu konu önem kazanır. Kışın bir de ısıtıcı almalısınız, su sıcaklığının 25-26 derecede sabit olması önemli. [/QUOTE]
Gayet mantıklı geldi düşünceniz. Bir gider olacağı aşikar zaten. Hem elimdeki filtre değerlenmiş olur hem de dediğiniz gibi tercih yapma şansım olur , yelpaze genişler. Gayet mantıklı. Bitki konusu bu süreçte bana da ileri aşama gibi geldi. Sırp yapmış olmak için yapmak istemiyorum. Mavi damla olsun , şato olsun , kum olsun sanırım her konuda suistimal etmiş beni petshop.
[QUOTE=Beta_balik]Konu uzamış.[:)]
Akvaryumununuz tam olarak 16 litre. Bu akvaryumda da sizin tercih ettiğiniz gibi sadece beta bakılır.
Resmini gönderdiğiniz alet iç filtre 14 litre için çok akıntı yapar. Betalar akıntıyı sevmediği için ya minik bir pipo filtre alın yada filtre almayın.
Yem olarak beta için üretilmiş ve sera, tetra, ahm, jbl gibi markaları alın.
Birkaç basit bitki ile akvaryumu balığa daha uygun bir yer haline getirebilirsiniz. Anubias, pistia, saz, moss, java fern, tilki kuyruğu gibi bakımı kolay ve emek istemeyen bitkiler alabilirsiniz.
Kum olarak ise dere kumu, hagen, lav kırığı alabilirsiniz.
Minik bir magrow kökü, salınım yapmadığına emin olduğunuz taşlar veya meşe, malta eriği, çınar gibi bazı ağaçların yaprakları dekorasyon için kullanabilirsiniz.[/QUOTE] Teşekkür ederim isimleri detayları her şeyi not aldım ,
cok güzel tavsiyeler geliyor. Bu arada bitkiden ziyade kum ve taşları tercih etmemin bir nedeni de , akvaryum 2.el olduğu için epey deforme olmuş , özellikle tabanı ve köşeleri çizik ve yıpranmış görünüyordu. Bunu kumla kamufle etmeyi sesli düşünürken petshopun ikna kabiliyetine yenik düştüm :) Bütün kumlardan biraz karıştırdı. Mavi İlaç falan skandalmış. Ani bir kararın getirileri hepsi. Teşekkür ediyorum her birinize
[QUOTE=ityo39]
En düşük debili iç filtre veya şelale filtre 200 litre/saattir zaten, her halukarda şelale de olsa fazla akıntı olur. Bence filtreye vereceğiniz parayı 30-40 lt lik bir akvaryuma harcayın, mevcut iç filtreyi kullanırsınız hem de balık seçerken daha fazla seçeneğiniz olur. Akvaryum 10 litre gibi çok küçük olduğu zaman suda artmasını istemediğimiz nitrat gibi kimyasallar çok hızlı artar, o nedenle akvaryumun büyük olması balık sağlığı için de elzemdir.
Metilen mavisi hastalık olmadıkça asla kullanmayın.
Bitki işi kolay değil, ışık gübre kum hepsinin özenle seçilmesi lazım bu aşamada hiç girmeyin bence. Bitki mutlaka olacaksa Java fern, veya anubias gibi kuma gömülmeyen bitkiler tercih edin. Hem de aynı zamanda az ışık isteyen kolay bitkilerdir.
En önemlisi haftada bir %30 gibi su değişimi yapmak. Bir bidonda 2 gün dinlendirilmiş ve sıcaklığı akvaryum suyuyla aynı olan çeşme suyu kullanmanız gerek. Yazın sorun değil ama kışın bu konu önem kazanır. Kışın bir de ısıtıcı almalısınız, su sıcaklığının 25-26 derecede sabit olması önemli. [/QUOTE]
Gayet mantıklı geldi düşünceniz. Bir gider olacağı aşikar zaten. Hem elimdeki filtre değerlenmiş olur hem de dediğiniz gibi tercih yapma şansım olur , yelpaze genişler. Gayet mantıklı. Bitki konusu bu süreçte bana da ileri aşama gibi geldi. Sırp yapmış olmak için yapmak istemiyorum. Mavi damla olsun , şato olsun , kum olsun sanırım her konuda suistimal etmiş beni petshop.
[QUOTE=Beta_balik]Konu uzamış.[:)]
Akvaryumununuz tam olarak 16 litre. Bu akvaryumda da sizin tercih ettiğiniz gibi sadece beta bakılır.
Resmini gönderdiğiniz alet iç filtre 14 litre için çok akıntı yapar. Betalar akıntıyı sevmediği için ya minik bir pipo filtre alın yada filtre almayın.
Yem olarak beta için üretilmiş ve sera, tetra, ahm, jbl gibi markaları alın.
Birkaç basit bitki ile akvaryumu balığa daha uygun bir yer haline getirebilirsiniz. Anubias, pistia, saz, moss, java fern, tilki kuyruğu gibi bakımı kolay ve emek istemeyen bitkiler alabilirsiniz.
Kum olarak ise dere kumu, hagen, lav kırığı alabilirsiniz.
Minik bir magrow kökü, salınım yapmadığına emin olduğunuz taşlar veya meşe, malta eriği, çınar gibi bazı ağaçların yaprakları dekorasyon için kullanabilirsiniz.[/QUOTE] Teşekkür ederim isimleri detayları her şeyi not aldım ,
cok güzel tavsiyeler geliyor. Bu arada bitkiden ziyade kum ve taşları tercih etmemin bir nedeni de , akvaryum 2.el olduğu için epey deforme olmuş , özellikle tabanı ve köşeleri çizik ve yıpranmış görünüyordu. Bunu kumla kamufle etmeyi sesli düşünürken petshopun ikna kabiliyetine yenik düştüm :) Bütün kumlardan biraz karıştırdı. Mavi İlaç falan skandalmış. Ani bir kararın getirileri hepsi. Teşekkür ediyorum her birinize
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Explain]Debisi düşük olsun. Bitki şart olmasada gereklidir. [/QUOTE] Teşekkür ederim
[QUOTE=Explain]Debisi düşük olsun. Bitki şart olmasada gereklidir. [/QUOTE] Teşekkür ederim
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Peki beta balığı için bitki şartmıdır , bitki yerine zararsız doğal kum ve kaya taş vs kullanabilir miyim ? Bitki [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE]
teşekkür ederim [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Çok teşekkürler peki şelale filtre alırken marka , boyut yada herhangi bir etken varmı bilmem gereken
[QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Peki beta balığı için bitki şartmıdır , bitki yerine zararsız doğal kum ve kaya taş vs kullanabilir miyim ? Bitki [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE]
teşekkür ederim [QUOTE=Explain]Filtre oluyo. Onu geri verip tabi alırsa şelale filtre alın[/QUOTE] Çok teşekkürler peki şelale filtre alırken marka , boyut yada herhangi bir etken varmı bilmem gereken
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE] Teşekkür ederim ekran kaydı aldım hepsini tek tek araştıracağım
[QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE][QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE] Peki bendeki cihaz hava motoru mu oluyor yoksa filtre mi ? Şelale filtre ile birlikte bunu da kullanacakmıyım ?
[QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE][QUOTE=BerkeCam]Bence 1 erkek betta altına isterseniz dere kumu isterseniz hagen koyun üzerine 1 mangrow kökü koyarsınız bir kaç anubias yüzeye de su mercimeği koyarsınız harika bi akvaryum olur. Ancak filtre işi biraz karışık. Emin olmamakla beraber sunsun hw603b kullanabilirsiniz. Yosun yemesi için elma salyangozu da koyarsanız güzel bir akvaryum olur.[/QUOTE] Teşekkür ederim ekran kaydı aldım hepsini tek tek araştıracağım
[QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE][QUOTE=Explain] 10 lt akvaryuma niye dış filtre neden alınsın ki. Şelale filtre al. İç filtre çok akıntı yapar. Ayıracak elma salyangozu yosun değil bitki yer nerite ise yosun yer bitkiye dokunmaz. [/QUOTE] Peki bendeki cihaz hava motoru mu oluyor yoksa filtre mi ? Şelale filtre ile birlikte bunu da kullanacakmıyım ?
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Explain]Bitkili nano akvaryum yapıp karides yada 1 betta(favorim fil kulak) besleyebilrisin 10 lt düşük Bi hacim. Bu 2 canlının dışına çıkma derim. Gerçi bende başta 10 lt 5 koi bakmıştım:) [/QUOTE]
betaya şimdi baktım ihtişamlı geldi gözüme iyi seçim olabilir :)
[QUOTE=Explain]Bitkili nano akvaryum yapıp karides yada 1 betta(favorim fil kulak) besleyebilrisin 10 lt düşük Bi hacim. Bu 2 canlının dışına çıkma derim. Gerçi bende başta 10 lt 5 koi bakmıştım:) [/QUOTE]
betaya şimdi baktım ihtişamlı geldi gözüme iyi seçim olabilir :)
Akvaryum İle İlk Günüm
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler bana ve arkadaşıma yardımınız için.
*Ölçüsü Genişlik 35 cm , boyu 25 santim, derinlik 16 cm.
*Kum ve şatoyu çıkardım.
*Cihazın fotoğrafını ekliyorum.
*Yemi isim yada marka olarak ne diyerek aratmam lazım acaba ?
*Mavi damlayı haftada bir 4 damla damlatmam gerektigini soyledi.Sanırım onu da bırakmalıyım
* Akvaryum ile ilgili hiçbir fikrim olmadigi için her dediğine güvenemedim petshopa. Bana 10 tane balık rahat yaşar dedi ama birden fazla cana acemiliğimi yaşatmamak adına istemedim.Hatta bu konuda biraz inatlaştık çünkü bana tek yaşayamaz depresyona girer dedi.Bu biraz kafamı kurcaladı.
*Hangi tür ve kaç tane besleyebilirim peki ? Bu baligi geri vermek de icime sinmiyor acele karar vermemem lazim sanirim.
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192107591.jpg[/IMG]
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE]
Çok teşekkürler bana ve arkadaşıma yardımınız için.
*Ölçüsü Genişlik 35 cm , boyu 25 santim, derinlik 16 cm.
*Kum ve şatoyu çıkardım.
*Cihazın fotoğrafını ekliyorum.
*Yemi isim yada marka olarak ne diyerek aratmam lazım acaba ?
*Mavi damlayı haftada bir 4 damla damlatmam gerektigini soyledi.Sanırım onu da bırakmalıyım
* Akvaryum ile ilgili hiçbir fikrim olmadigi için her dediğine güvenemedim petshopa. Bana 10 tane balık rahat yaşar dedi ama birden fazla cana acemiliğimi yaşatmamak adına istemedim.Hatta bu konuda biraz inatlaştık çünkü bana tek yaşayamaz depresyona girer dedi.Bu biraz kafamı kurcaladı.
*Hangi tür ve kaç tane besleyebilirim peki ? Bu baligi geri vermek de icime sinmiyor acele karar vermemem lazim sanirim.
[QUOTE=Beta_balik]Hevesinizi kırmak istemem ama akvaryum çok yanlış olmuş.
1) Renkli şeyleri suya salınım yapabililir ve balığı zehirliyebilir. Bu durumda kum ve şatoyu kaldırmanızda fayda var.
2)Akvaryum sarı prenses için çok küçük. 120 litredr 5 dişi 1 erkek şeklinde bakılması gereken bir türdür. Bu durumda balığı geri vermeniz en iyi hareket olur. Bir de, akvaryum bana 10 litreden daha fazla gibi geldi. Uzunluk×derinlik×yükseklik şeklinde cm olarak ölçülerini yazarsanız hacmi tam olarak söyleyebilirim.
3)Eğer akvaryum gerçekten 10 litreyse iç filtre çok fazla akıntı yapar. Fotoğrafını gönderirseniz iyi olur.
4)Sol altta duran ve markasız yem de yanlış seçim. Kaliteli, bilindik markaların yemlerini almanıza her zaman iyidir. Açık olanlara güven olmaz.
5)Aynı yerde duran şey de metilen mavisidir. Akvaryumcu bunu niye verdi bilmiyorum ama o bir ilaçtır. Aynı insanlar hasta olmadığı halde hap almak zararlı olduğunu gibi, metilen mavisi de belli hastalıklar dışında kullanılmaz.
Hatalarınızı açıklamaya çalıştım. Hobiye devam etmek istiyorsanız tavsiyem ilk önce elinizdeki akvaryuma uygun bir balık seçip, ona uyan ortamını araştırıp kurmanız. En sonunda balığı almalısınız.[:)][/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192107591.jpg[/IMG]
Akvaryum İle İlk Günüm
Merhaba arkadaşlar. İlk kez balık bakmaya başladım bugün. Akvaryumda eksik yada fazla , doğru yada yanlış şeyler varsa bilgilendirebilirsiniz çok sevinirim. Akvaryum 2. el. içindeki cihaz hava motoru mu yoksa iç filtre mi bilmiyorum o da ikinci el. 10 litre olduğu söylendi. Akvaryum ile ilgili petshop calisaninin verdiği her şey fotoğrafta. Balığı acemi oldugum için bir tane aldım. Dişi sari prenses oldugu soylendi. Sadece görsel olarak seçtim yalnız yaşaması doğru olurmu? Yem doğrumu ? Süsler zarar verirmi ? Eksik ekipman varmi ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192008441.jpg[/IMG][EDIT]İ7kay,2019-08-10 20:30:10[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar. İlk kez balık bakmaya başladım bugün. Akvaryumda eksik yada fazla , doğru yada yanlış şeyler varsa bilgilendirebilirsiniz çok sevinirim. Akvaryum 2. el. içindeki cihaz hava motoru mu yoksa iç filtre mi bilmiyorum o da ikinci el. 10 litre olduğu söylendi. Akvaryum ile ilgili petshop calisaninin verdiği her şey fotoğrafta. Balığı acemi oldugum için bir tane aldım. Dişi sari prenses oldugu soylendi. Sadece görsel olarak seçtim yalnız yaşaması doğru olurmu? Yem doğrumu ? Süsler zarar verirmi ? Eksik ekipman varmi ? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216912/100820192008441.jpg[/IMG][EDIT]İ7kay,2019-08-10 20:30:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
