ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kandemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Ağustos 2019 19:29
Son Ziyaret:
30 Ekim 2022 21:35
Toplam Mesaj:
40 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Kandemir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat Kandemir
SON 10 MESAJI
Tv Ünitesi Olarak Discus Akvaryumu?
[QUOTE=bilentungul]Bu tarz calismalari yapan cok insan var ve kimisi oldukca mutlu diyebilirim.
Ancak ben, kisisel olarak bu tarz yerlestirilen akvaryumlara karsiyim.
- Tankin dip cekme zorlugu
- Film izlerken akvaryumdan gelen isigin beni rahatsiz etmesi. (Akvaryum disinda ev sinema sistemleri de hobilerimden biri)
- TV nin veya AV Receiver a bagli olan diger ses ekipmanlarinin cikarmis oldugu farkli hz degerlerine sahip seslerin baliklari strese sokmalari veya rahatsiz etmesi.
- Dusuk seviyedeki tanklarin darbelere daha acik olmasi dolayisiyla evde kosusturan/bir seyler firlatan cocuklarin acik hedefi haline gelmesi
gibi nedenlerle yapmak istemedigim bir akvaryum seklidir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Beslemek istediğim tür discus olduğundan beni düşündüren tek konu stres.
Birde akvaryumu kayıt kuşak olmadan yapmak büyük bir risk mi bunu merak ediyorum.
Dip çekimi bu güne kadar hiç yapmadım. Su değişimlerini de kafa motoru ile yapmayı düşünüyorum.
Çocuklar ise her akvaryum için risk oluşturuyorlar [:)]
[QUOTE=Fischmeister]Bu ebatlarda bir tankta tabanında mutlaka kayıt kuşak kullanmanızı öneririm. Onun haricinde sıkıntı olacağını sanmam. [/QUOTE]
Tabanı çift cam yapsam?
Yani benim derdim hani olurda cama cam kullanmak istersem kötü bir taban görüntüsü olmasın istiyorum. [EDIT]Kandemir,2020-12-15 17:18:56[/EDIT]
[QUOTE=bilentungul]Bu tarz calismalari yapan cok insan var ve kimisi oldukca mutlu diyebilirim.
Ancak ben, kisisel olarak bu tarz yerlestirilen akvaryumlara karsiyim.
- Tankin dip cekme zorlugu
- Film izlerken akvaryumdan gelen isigin beni rahatsiz etmesi. (Akvaryum disinda ev sinema sistemleri de hobilerimden biri)
- TV nin veya AV Receiver a bagli olan diger ses ekipmanlarinin cikarmis oldugu farkli hz degerlerine sahip seslerin baliklari strese sokmalari veya rahatsiz etmesi.
- Dusuk seviyedeki tanklarin darbelere daha acik olmasi dolayisiyla evde kosusturan/bir seyler firlatan cocuklarin acik hedefi haline gelmesi
gibi nedenlerle yapmak istemedigim bir akvaryum seklidir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Beslemek istediğim tür discus olduğundan beni düşündüren tek konu stres.
Birde akvaryumu kayıt kuşak olmadan yapmak büyük bir risk mi bunu merak ediyorum.
Dip çekimi bu güne kadar hiç yapmadım. Su değişimlerini de kafa motoru ile yapmayı düşünüyorum.
Çocuklar ise her akvaryum için risk oluşturuyorlar [:)]
[QUOTE=Fischmeister]Bu ebatlarda bir tankta tabanında mutlaka kayıt kuşak kullanmanızı öneririm. Onun haricinde sıkıntı olacağını sanmam. [/QUOTE]
Tabanı çift cam yapsam?
Yani benim derdim hani olurda cama cam kullanmak istersem kötü bir taban görüntüsü olmasın istiyorum. [EDIT]Kandemir,2020-12-15 17:18:56[/EDIT]
Tv Ünitesi Olarak Discus Akvaryumu?
Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır çoğu türü beslenmiş biri olarak artık yavaş yavaş discuslara göz dikmeye başladım :)
Kafamda 150x45x45h bir akvaryum yapıp tv ünitesi olarak kurmak ve yetişkin bir çift veya sürü olarak discus beslemek var.
Acaba akvaryumun yer seviyesinde ve TV nin altında durması balıklarda strese sebep olur mu?
Birde bu akvaryumu kayıt kuşak olmadan fluval edge tarzı üstü kapalı bir şekilde 10 mm camdan yaptırsam dayanıklılık konusunda sorun yaşar mıyım?
Şimdiden teşekkür ederim. [:)][EDIT]Kandemir,2020-12-15 12:37:39[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Uzun zamandır çoğu türü beslenmiş biri olarak artık yavaş yavaş discuslara göz dikmeye başladım :)
Kafamda 150x45x45h bir akvaryum yapıp tv ünitesi olarak kurmak ve yetişkin bir çift veya sürü olarak discus beslemek var.
Acaba akvaryumun yer seviyesinde ve TV nin altında durması balıklarda strese sebep olur mu?
Birde bu akvaryumu kayıt kuşak olmadan fluval edge tarzı üstü kapalı bir şekilde 10 mm camdan yaptırsam dayanıklılık konusunda sorun yaşar mıyım?
Şimdiden teşekkür ederim. [:)][EDIT]Kandemir,2020-12-15 12:37:39[/EDIT]
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=halilyildizz] bence yem niyetiyle felan hiç uğraşma suyuna sitraksı dök karıştır 2 2.5 saat beklet hepsi felç olur ölür sonra bide dipten çekim yap %25 su tertemiz olur ertesi gün biraz puslancak ve yosunlanacaktır onlarıda süngerle yüzeysel olarak kazı tekrar %20 su değişimi yap bu kadar[/QUOTE]
Sitraks daha önce iç parazitten durumu epey kötü olan bir melek baliginda denemiştim hatta bide ismini hatırlayamadığım bir hap vardı. 1hafta sonunda balık iyi olmuştu hatta yeme en çok o saldiriyordu :) sanırım Sitraks çözecek bu işi ama önümüzdeki hafta sonuna kadar beklemek zorundayım.
[QUOTE=halilyildizz] bence yem niyetiyle felan hiç uğraşma suyuna sitraksı dök karıştır 2 2.5 saat beklet hepsi felç olur ölür sonra bide dipten çekim yap %25 su tertemiz olur ertesi gün biraz puslancak ve yosunlanacaktır onlarıda süngerle yüzeysel olarak kazı tekrar %20 su değişimi yap bu kadar[/QUOTE]
Sitraks daha önce iç parazitten durumu epey kötü olan bir melek baliginda denemiştim hatta bide ismini hatırlayamadığım bir hap vardı. 1hafta sonunda balık iyi olmuştu hatta yeme en çok o saldiriyordu :) sanırım Sitraks çözecek bu işi ama önümüzdeki hafta sonuna kadar beklemek zorundayım.
Sürekli Dondurulmuş Yem İle Besleme
Merhaba arkadaşlar,
100 litrelik akvaryumumda 4 boesemani rainbow ve 4 super red cüce vatoz besliyorum. Hepsi hemen hemen 5 cm boylarında.
Sorunum rainbowlara yem beğendirememek. Elimde şu an 6 7 çeşit kuru yem ve 2 çeşit dondurulmuş yem var. Dondurulmuş artemia ve kan kurdunu iştahla yiyorlar. Kuru yemlerden ise sadece tetra pro algea yemini yiyorlar. Bunun dışında kalan tüm yemlerden 1 2 tane yiyip gerisini bırakıyorlar. Balıklarda herhangi bir rahatsızlık belirtisi yok. Renkleri ve yemlemeye ilgileri çok güzel fakat yem beğenmiyorlar.
Şimdi ben bu balıkları 1 öğün dondurulmuş artemia veya kan kurdu 1 öğünde tetra pro algea ile beslesem sorun olur mu?
Merhaba arkadaşlar,
100 litrelik akvaryumumda 4 boesemani rainbow ve 4 super red cüce vatoz besliyorum. Hepsi hemen hemen 5 cm boylarında.
Sorunum rainbowlara yem beğendirememek. Elimde şu an 6 7 çeşit kuru yem ve 2 çeşit dondurulmuş yem var. Dondurulmuş artemia ve kan kurdunu iştahla yiyorlar. Kuru yemlerden ise sadece tetra pro algea yemini yiyorlar. Bunun dışında kalan tüm yemlerden 1 2 tane yiyip gerisini bırakıyorlar. Balıklarda herhangi bir rahatsızlık belirtisi yok. Renkleri ve yemlemeye ilgileri çok güzel fakat yem beğenmiyorlar.
Şimdi ben bu balıkları 1 öğün dondurulmuş artemia veya kan kurdu 1 öğünde tetra pro algea ile beslesem sorun olur mu?
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=Cengizhan06]Açıkcası çöpçülerin bir çözüm olacağını zannetmiyorum.Kumunuz yüksek çöpçüler ne kadar kumu kaldırıp kurtları yiyebilirler ki ? Cichlid türleri kumu alt üst edip ne kadar kurt varsa yiyebilirlerdi ama çöpçülerin o kumu kazıp havalandırıp kumun altındaki kurtları yiyebileceklerini zannetniyorum.[/QUOTE]
Dikkatlice gözlemledim kumdan bir miktar çıkıp muhtemelen yem arıyorlar. Yani çıkanları yakalayıp yerler belki diye düşünüyorum ama bilemiyorum [:(]
[QUOTE=Cengizhan06]Açıkcası çöpçülerin bir çözüm olacağını zannetmiyorum.Kumunuz yüksek çöpçüler ne kadar kumu kaldırıp kurtları yiyebilirler ki ? Cichlid türleri kumu alt üst edip ne kadar kurt varsa yiyebilirlerdi ama çöpçülerin o kumu kazıp havalandırıp kumun altındaki kurtları yiyebileceklerini zannetniyorum.[/QUOTE]
Dikkatlice gözlemledim kumdan bir miktar çıkıp muhtemelen yem arıyorlar. Yani çıkanları yakalayıp yerler belki diye düşünüyorum ama bilemiyorum [:(]
Ölümsüz Nematodlar Ve Cyclopslar
[QUOTE=The Last Samurai]
Murat Bey, merhaba,
Camallanus ya da Oxyura gibi, balıkların anüslerinden sarkan kurtlar dışında, çoğu nematod, zararsızdır.
Sizin kumunuzun arasında oluşan nematodların, zararlı olduğunu düşünmüyorum.
Muhtemelen akvaryumdaki yem kalıntıları ile beslenip ürüyorlar. Yem miktarını biraz azaltıp, besin kaynaklarını keserseniz, zamanla yok olacaklardır.
Akvaryumlarımda bu tür nematod daha önce oluşmadığı için deneyimlemedim. Bu yüzden, Coryler bunları yer mi, bilmiyorum.
Şahsi görüşüm, akvaryumlarımızın, mikro ve makro organizmaları ile bir ekosistem olduğudur. Bu yüzden, parazit olmayan hiçbir canlı ile mücadele etmem.
Bence, fotoğraftaki kurtlarla mücadeleye gerek yoktur. [:iyi:][/QUOTE]
Ekosistem konusunda kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim. Sadece balıklara ve bitkilere zararlı olabileceğini okuduğum için endişelendim. Bu arada bir miktar fazla yemleme yaptığım bir dönem oldu sanırım ona bağlı olarak türedi bunlar.
Teşekkürler [:)]
[QUOTE=The Last Samurai]
Murat Bey, merhaba,
Camallanus ya da Oxyura gibi, balıkların anüslerinden sarkan kurtlar dışında, çoğu nematod, zararsızdır.
Sizin kumunuzun arasında oluşan nematodların, zararlı olduğunu düşünmüyorum.
Muhtemelen akvaryumdaki yem kalıntıları ile beslenip ürüyorlar. Yem miktarını biraz azaltıp, besin kaynaklarını keserseniz, zamanla yok olacaklardır.
Akvaryumlarımda bu tür nematod daha önce oluşmadığı için deneyimlemedim. Bu yüzden, Coryler bunları yer mi, bilmiyorum.
Şahsi görüşüm, akvaryumlarımızın, mikro ve makro organizmaları ile bir ekosistem olduğudur. Bu yüzden, parazit olmayan hiçbir canlı ile mücadele etmem.
Bence, fotoğraftaki kurtlarla mücadeleye gerek yoktur. [:iyi:][/QUOTE]
Ekosistem konusunda kesinlikle sizinle aynı fikirdeyim. Sadece balıklara ve bitkilere zararlı olabileceğini okuduğum için endişelendim. Bu arada bir miktar fazla yemleme yaptığım bir dönem oldu sanırım ona bağlı olarak türedi bunlar.
Teşekkürler [:)]
Ölümsüz Nematodlar Ve Cyclopslar
[QUOTE=The Last Samurai]Camallanus ve Oxyura dışındaki nematodların çoğu, karides dışındaki canlılar için zararlı değildirler. Camallanus ve Oxyura, balıkların bağırsaklarında yaşarlar ve suda serbest yüzerken göremezsiniz.
Yerinizde olsam, betta akvaryumuna ilaç kullanmam. Bettanız, belirttiğiniz gibi, ilaçtan etkilenerek yıpranmış durumda. Başka bir ilacı kaldıramayabilir. Betta akvaryumunda, balığınız düzelene kadar, günlük 1/4 oranında su değişimi yapılmasını ve ilaç kullanılmamasını öneririm.
Sitraks şurubu da suya direkt dökerseniz, içerisindeki tatlandırıcılar nedeni ile, suyunuz bembeyaz olacak ve akvaryumunuzda pek çok bakteri üreyecektir.
Bence, yenleneyi azaltarak (Tamamen kesmeyin, balıkların tüketebileceği n
miktarda yem verin), düzenli su değjşimi ile nematodların yok olmasını doğal sürece bırakın. Balık ve birkilerinize zarar vermeyeceklerdir. Hatta Bence, ilaç daha fazla zarar verecektir.
İlla ilaç kullanacaksanız, Sitraks şurubun etken maddesi olan Levamisol HCl içeren Nilverm ya da Mintiverm ya da muadili, toz formda veteriner ilacı kullanın. Bu ilacın kullanımı için, imzamda bulunan balık hastalıkları linkindeki Camallanus ve Oxyura bâşlığını inceleyebilirsiniz.
Bir diğer seçenek, Tenikür ya da muadili bir praziquantek içerikli anti helminik veteriner ilacını 50L su hacmi için bir tablet olacak şekilde suya katmaktır. Ancak riskli bir ilaçtır. Balıklarda sersemleme görülürse, derhal su değişimi yapılmalıdır.
Bence en iyi tedavi, tüketilecek kadar miktarda yem ve sık su değışimi ile, sabırla, nematodların yok olmasını beklemektir.
Cyclopsların ise, hiçbir zararı yoktur. Bırakınız, yaşasınlar.[/QUOTE]
Merhaba Emre bey,
Bu sabah farkettigim bir durum var ve araştırıp öğrenebildiğim kadarıyla bu canlılar balıklar için veya bitkiler için zararlı olabiliyormuş.
Daha önce akvaryumda bitki dikimi yada temizlik yaparken suda kıvrıla kıvrıla yüzmeye çalışan kurtçuklar görüyordum ki bu sabah resimdeki vaziyetle karşılaştım [:(]
Sizce bunlar bahsedildiği gibi zararlı türler mi? Haftasonlari %50 su değişimi yapıyorum ilave olarak cory alsam ve yemlemeyi azaltsam faydası olur mu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG]
[QUOTE=The Last Samurai]Camallanus ve Oxyura dışındaki nematodların çoğu, karides dışındaki canlılar için zararlı değildirler. Camallanus ve Oxyura, balıkların bağırsaklarında yaşarlar ve suda serbest yüzerken göremezsiniz.
Yerinizde olsam, betta akvaryumuna ilaç kullanmam. Bettanız, belirttiğiniz gibi, ilaçtan etkilenerek yıpranmış durumda. Başka bir ilacı kaldıramayabilir. Betta akvaryumunda, balığınız düzelene kadar, günlük 1/4 oranında su değişimi yapılmasını ve ilaç kullanılmamasını öneririm.
Sitraks şurubu da suya direkt dökerseniz, içerisindeki tatlandırıcılar nedeni ile, suyunuz bembeyaz olacak ve akvaryumunuzda pek çok bakteri üreyecektir.
Bence, yenleneyi azaltarak (Tamamen kesmeyin, balıkların tüketebileceği n
miktarda yem verin), düzenli su değjşimi ile nematodların yok olmasını doğal sürece bırakın. Balık ve birkilerinize zarar vermeyeceklerdir. Hatta Bence, ilaç daha fazla zarar verecektir.
İlla ilaç kullanacaksanız, Sitraks şurubun etken maddesi olan Levamisol HCl içeren Nilverm ya da Mintiverm ya da muadili, toz formda veteriner ilacı kullanın. Bu ilacın kullanımı için, imzamda bulunan balık hastalıkları linkindeki Camallanus ve Oxyura bâşlığını inceleyebilirsiniz.
Bir diğer seçenek, Tenikür ya da muadili bir praziquantek içerikli anti helminik veteriner ilacını 50L su hacmi için bir tablet olacak şekilde suya katmaktır. Ancak riskli bir ilaçtır. Balıklarda sersemleme görülürse, derhal su değişimi yapılmalıdır.
Bence en iyi tedavi, tüketilecek kadar miktarda yem ve sık su değışimi ile, sabırla, nematodların yok olmasını beklemektir.
Cyclopsların ise, hiçbir zararı yoktur. Bırakınız, yaşasınlar.[/QUOTE]
Merhaba Emre bey,
Bu sabah farkettigim bir durum var ve araştırıp öğrenebildiğim kadarıyla bu canlılar balıklar için veya bitkiler için zararlı olabiliyormuş.
Daha önce akvaryumda bitki dikimi yada temizlik yaparken suda kıvrıla kıvrıla yüzmeye çalışan kurtçuklar görüyordum ki bu sabah resimdeki vaziyetle karşılaştım [:(]
Sizce bunlar bahsedildiği gibi zararlı türler mi? Haftasonlari %50 su değişimi yapıyorum ilave olarak cory alsam ve yemlemeyi azaltsam faydası olur mu? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG]
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=Rudas]“Nematod” nedir araştırın :)
Doğal çözümü hali hazırda akvaryumunuzda, kendileri çok güzel balık yemişidir balıklarınız aç kaldığında yiyeceklerdir.[/QUOTE]
Kumu karıştıracak bir kaç çöpçü alsam yerler mi acaba?
[QUOTE=Rudas]“Nematod” nedir araştırın :)
Doğal çözümü hali hazırda akvaryumunuzda, kendileri çok güzel balık yemişidir balıklarınız aç kaldığında yiyeceklerdir.[/QUOTE]
Kumu karıştıracak bir kaç çöpçü alsam yerler mi acaba?
Kumun İçinde Kurtlar Var
[QUOTE=halilyildizz]merhaba aynısı benimde başıma geldi [/QUOTE]
Halen devam ediyor mu?
[QUOTE=halilyildizz]merhaba aynısı benimde başıma geldi [/QUOTE]
Halen devam ediyor mu?
Kumun İçinde Kurtlar Var
Günaydın arkadaşlar,
Konuyu doğru yere mi açtım bilemiyorum.
Akvaryumun kumunda kurtlar var ve anladığım kadarıyla epey fazla. Akvaryum 100 litre ve her haftasonu %50 su değişimi yapıyorum. Daha önce hiç başıma gelmedi böyle bişey [:(] bu neden olur, zararlı mıdır ve çözümü nedir? Mümkünse doğal bir çözüm önerebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG][EDIT]Kandemir,2020-08-09 11:19:39[/EDIT]
Günaydın arkadaşlar,
Konuyu doğru yere mi açtım bilemiyorum.
Akvaryumun kumunda kurtlar var ve anladığım kadarıyla epey fazla. Akvaryum 100 litre ve her haftasonu %50 su değişimi yapıyorum. Daha önce hiç başıma gelmedi böyle bişey [:(] bu neden olur, zararlı mıdır ve çözümü nedir? Mümkünse doğal bir çözüm önerebilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216863/090820201054581.jpg[/IMG][EDIT]Kandemir,2020-08-09 11:19:39[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
