ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ÖmerŞEREMET
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ağustos 2019 17:47
Son Ziyaret:
16 Ağustos 2019 01:19
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer ŞEREMET
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer ŞEREMET
SON 6 MESAJI
Oksijen İçin Bilgi Araştırması.
[QUOTE=Kromatit]Doğru anladınız ama öyle çağlayan gibi yukarıdan akmasına gerek yok. Yüzey deniz gibi dalgalı olacak. O kadar ses gelecek kadar yukarıda olmasın. Filtreyi de gece kapatmayın.[/QUOTE]
Yardimlariniz icin tsk ederim arkadaslar... herkezden Allah razi olsun...
[QUOTE=Kromatit]Doğru anladınız ama öyle çağlayan gibi yukarıdan akmasına gerek yok. Yüzey deniz gibi dalgalı olacak. O kadar ses gelecek kadar yukarıda olmasın. Filtreyi de gece kapatmayın.[/QUOTE]
Yardimlariniz icin tsk ederim arkadaslar... herkezden Allah razi olsun...
Oksijen İçin Bilgi Araştırması.
[QUOTE=Kromatit]İç filtre yüzey dalgalanması ile suya oksijen kazandırır. Ancak bunu dış filtrenin dönüş borusunu biraz yukardan dökülecek şekilde konumlandırarak da yapabilirsiniz.
İlaçları kullanmayın. Hastalık olursa hasta balığı ayırır sadece ona uygularsınız.[/QUOTE]
Yani suyun icindeki boruyu kisaltim cesme gibi yukardan akmasini sagliyacam dogru mu anladim eger dogruysa gece yatarken dis filtreyi kapatsam sikinti olurmu cunku akvaryum koridorda butun odalara hem filtrenin sesi hem su sesi gider cok rahatsiz edici olur
[QUOTE=Kromatit]İç filtre yüzey dalgalanması ile suya oksijen kazandırır. Ancak bunu dış filtrenin dönüş borusunu biraz yukardan dökülecek şekilde konumlandırarak da yapabilirsiniz.
İlaçları kullanmayın. Hastalık olursa hasta balığı ayırır sadece ona uygularsınız.[/QUOTE]
Yani suyun icindeki boruyu kisaltim cesme gibi yukardan akmasini sagliyacam dogru mu anladim eger dogruysa gece yatarken dis filtreyi kapatsam sikinti olurmu cunku akvaryum koridorda butun odalara hem filtrenin sesi hem su sesi gider cok rahatsiz edici olur
Oksijen İçin Bilgi Araştırması.
Guncel...
Guncel...
Oksijen İçin Bilgi Araştırması.
[QUOTE=selmanfaris]
İç filtreyi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Yüzey akıntısı ya da dalgalanması, denizdeli dalga gibi düşünün. Akvaryumun yüzeyi ne kadar hareketli olursa o kadar oksijen demektir.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191244511.jpg[/IMG]
Elimde böyle bir filtre varmış unutmuşum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191246581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191247331.jpg[/IMG]
Bu sekilde sadece ustunu kullanarak su yuzeyine yakin koysam oksijen icin yeterli olurmu (yuzey akıntısı böyle birşey mi...)
[QUOTE=sherloock]Herkesin göz zevki farklıdır. bana kalırsa kayalıklarla yapılan dekorlar daha çok göze hitap ediyor. balıklar rahat ettikçe renkleri formları ve davranışları da daha iyi olur. forumlarda örnek kuruluşlar örnek alabileceğiniz akvaryumlar var. bence denemenizde fayda var :)
kum olayına gelirsek de dip çekimden korkmayın gözünüzde hiç de büyütmeyin. 0,5-1mm arası idealdir.
bana kalırsa 1balık ile deneme tek olması strese sokar. [/QUOTE]
Haklisiniz tek balikla olmaz 5 6 tane alcam. Dekoru da su an degil ama en kisa zamanda degistirip yeni şeklini sizlerle paylaşıcam...[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191300211.jpg[/IMG]
Birde elimde bu ilaclar var kirmizi hastalik için mavi su hazırlığı icin diye hatırlıyorum kullanmalımiyim kalsin mi su 1 haftadir bekliyor zaten...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191330311.jpg[/IMG][EDIT]ÖmerŞEREMET,2019-08-06 13:30:36[/EDIT]
[QUOTE=selmanfaris]
İç filtreyi kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Yüzey akıntısı ya da dalgalanması, denizdeli dalga gibi düşünün. Akvaryumun yüzeyi ne kadar hareketli olursa o kadar oksijen demektir.[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191244511.jpg[/IMG]
Elimde böyle bir filtre varmış unutmuşum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191246581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191247331.jpg[/IMG]
Bu sekilde sadece ustunu kullanarak su yuzeyine yakin koysam oksijen icin yeterli olurmu (yuzey akıntısı böyle birşey mi...)
[QUOTE=sherloock]Herkesin göz zevki farklıdır. bana kalırsa kayalıklarla yapılan dekorlar daha çok göze hitap ediyor. balıklar rahat ettikçe renkleri formları ve davranışları da daha iyi olur. forumlarda örnek kuruluşlar örnek alabileceğiniz akvaryumlar var. bence denemenizde fayda var :)
kum olayına gelirsek de dip çekimden korkmayın gözünüzde hiç de büyütmeyin. 0,5-1mm arası idealdir.
bana kalırsa 1balık ile deneme tek olması strese sokar. [/QUOTE]
Haklisiniz tek balikla olmaz 5 6 tane alcam. Dekoru da su an degil ama en kisa zamanda degistirip yeni şeklini sizlerle paylaşıcam...[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191300211.jpg[/IMG]
Birde elimde bu ilaclar var kirmizi hastalik için mavi su hazırlığı icin diye hatırlıyorum kullanmalımiyim kalsin mi su 1 haftadir bekliyor zaten...[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/060820191330311.jpg[/IMG][EDIT]ÖmerŞEREMET,2019-08-06 13:30:36[/EDIT]
Oksijen İçin Bilgi Araştırması.
[QUOTE=sherloock]Kafa motoru sump sistemli akvaryumlarda kullanılır. iç filtre de sistemi tamamen akvaryum içinde olan biraz da yer kaplayan bir makinedir. iç filtre daha çok litresi az olan akvaryumlarda kullanılır. eğer siz iç filtre düşünüyorsanız gerek yok. görsellik olsun derseniz hava motoru kullanabilirsiniz.
Hacim yeterince iyi. fakat dekorunuz tamamen yapay dekor olduğu için balıkları rahatsız edecektir. bir süre sonra da suya salınım yapma durumu var. size tavsiyem hazır balıkları da almamışsınız dekorları çıkarın bir kaç kaya taş alın güzel küçük mağara saklanma alanı gibi yerler oluşturun derim. ayrıca cikletler kumla çok oynar, kumunuzu az buldum biraz daha kum takviyesi yapabilirsiniz[/QUOTE]
Kumun farkindayim temizlemesi zor diye daha iri taneli düşünüyorum akvaryum deneyimim çok çok az daha once ayni bu şekilde bu duzende ekstra olarak hava motoru vardi hava taşıyla 12 tane ciklet besledim bilinçsiz bi hareket sonucu bi sabah hepsi olmustu görüntüsü güzel bir oyuncak koydum içine balıkların hepsi zehirlenmişti bu akvaryumu içinde su olmadan 1.5 sene bu düzende bekledi 1 hafta önce komple boşalttim kumu süsleri filtreyi tanki komple yikadim tekrar doldurdum sizce temizlik için yeterlimidir 1 haftadir su dolu dış filtre çalışır durumda bekliyor önce 1 tane balik koyarak denemek istiyorum yine ölmesinler diye doğru mu yapıyorum gerek yokmu acaba... ben akvaryumu görsel olarak kullanıyorum daha önce sıkıntı olmadi ama baliklar rahatsiz olur deyince kararsiz kaldim şimdi... hava motorum var aslında ama dibe çöken pislikleri engellemek istiyorum gerek yok derseniz hava motoruna devam edeyim...
[QUOTE=selmanfaris]Merhaba
Ölçüleriniz kesinlikle dışfiltre gerektiren seviyede. Kafa motorunu düşük debili yine seçebilirsiniz. Yüzeye doğru akıntı sağlarsanız suda oksijenlenme sağlanacaktır ve yosun problemini biraz olsa engeller.
Sudaki oksijen oranını yüzey dalgalanması sağlar. Hava motoru ile hava taşı kullanmak oksijen seviyesine çok çok düşük bir katkı yapar.[/QUOTE]
Yüzeye akinti nasil oluyo yani iç filtreyi olabildiğince yukari koyarak mi?
[QUOTE=sherloock]Kafa motoru sump sistemli akvaryumlarda kullanılır. iç filtre de sistemi tamamen akvaryum içinde olan biraz da yer kaplayan bir makinedir. iç filtre daha çok litresi az olan akvaryumlarda kullanılır. eğer siz iç filtre düşünüyorsanız gerek yok. görsellik olsun derseniz hava motoru kullanabilirsiniz.
Hacim yeterince iyi. fakat dekorunuz tamamen yapay dekor olduğu için balıkları rahatsız edecektir. bir süre sonra da suya salınım yapma durumu var. size tavsiyem hazır balıkları da almamışsınız dekorları çıkarın bir kaç kaya taş alın güzel küçük mağara saklanma alanı gibi yerler oluşturun derim. ayrıca cikletler kumla çok oynar, kumunuzu az buldum biraz daha kum takviyesi yapabilirsiniz[/QUOTE]
Kumun farkindayim temizlemesi zor diye daha iri taneli düşünüyorum akvaryum deneyimim çok çok az daha once ayni bu şekilde bu duzende ekstra olarak hava motoru vardi hava taşıyla 12 tane ciklet besledim bilinçsiz bi hareket sonucu bi sabah hepsi olmustu görüntüsü güzel bir oyuncak koydum içine balıkların hepsi zehirlenmişti bu akvaryumu içinde su olmadan 1.5 sene bu düzende bekledi 1 hafta önce komple boşalttim kumu süsleri filtreyi tanki komple yikadim tekrar doldurdum sizce temizlik için yeterlimidir 1 haftadir su dolu dış filtre çalışır durumda bekliyor önce 1 tane balik koyarak denemek istiyorum yine ölmesinler diye doğru mu yapıyorum gerek yokmu acaba... ben akvaryumu görsel olarak kullanıyorum daha önce sıkıntı olmadi ama baliklar rahatsiz olur deyince kararsiz kaldim şimdi... hava motorum var aslında ama dibe çöken pislikleri engellemek istiyorum gerek yok derseniz hava motoruna devam edeyim...
[QUOTE=selmanfaris]Merhaba
Ölçüleriniz kesinlikle dışfiltre gerektiren seviyede. Kafa motorunu düşük debili yine seçebilirsiniz. Yüzeye doğru akıntı sağlarsanız suda oksijenlenme sağlanacaktır ve yosun problemini biraz olsa engeller.
Sudaki oksijen oranını yüzey dalgalanması sağlar. Hava motoru ile hava taşı kullanmak oksijen seviyesine çok çok düşük bir katkı yapar.[/QUOTE]
Yüzeye akinti nasil oluyo yani iç filtreyi olabildiğince yukari koyarak mi?
Oksijen İçin Bilgi Araştırması.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/050820191749191.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumu yeni kuruyorum 120×60×40 ölçülerinde lifetech 838 dış filtre var sarı prenses yunus vb tür beslemek istiyorum hava (oksijen)için ve dibe çöken pislikleri engellemek için ne kullanlanmaliyim. kafa motoru iç filtre arasindaki fark nedir? Uygun ama sessiz birsey düşünüyorum....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/216827/050820191749191.jpg[/IMG]
Arkadaşlar akvaryumu yeni kuruyorum 120×60×40 ölçülerinde lifetech 838 dış filtre var sarı prenses yunus vb tür beslemek istiyorum hava (oksijen)için ve dibe çöken pislikleri engellemek için ne kullanlanmaliyim. kafa motoru iç filtre arasindaki fark nedir? Uygun ama sessiz birsey düşünüyorum....
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
