ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yozgatlqq
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Temmuz 2019 18:28
Son Ziyaret:
01 Temmuz 2020 22:02
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Wiseonn Loreas
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Wiseonn Loreas
SON 10 MESAJI
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Eger su fokurdama sesi rahatsiz ediyor ise size selale aparatli kucuk hatta en kucuk filtrelerden birini onerecegim. Ic filitreyi en alta koyup selale aparatini yakin duvara yada su yuzeyine dogru koyabilirsiniz. Alirken debisine dikkat edin. Bu ic filitreler baya ucuz olduklari icin oneriyorum. Sizi sikintiya sokmaz. Eger durumunuz musait ise de aski filitre/selale filitre alabilirsiniz. O da isinizi gorecektir.
Bunun disinda yeniden fotograflara baktim da sizin motor baya sonuna kadar calisiyor. Iki basit malzeme ile onun o sesinden kurtulabilirsiniz. Biri hava hortumunu cogaltmak icin kullanilan Y yada T seklindeki kucuk aparat digeri de yine hava hortumu ayar valfi. Bu ikisi ile daha az havanin filitreye girmesini saglarsiniz ve ayni zamanda da motoru yormamis olursunuz.
Ise donmem lazim eger nasil yapilacagi konusunda bir fikriniz olusmadi ise yardimci olabilirim.[/QUOTE]
Küçük bir yerde yaşıyorum, buradaki birkaç petshop'a sordum yatağı. Olmadığını söylediler, kendim nasıl yapabilirim ki?
Şelale filtre alamam, iç filtreyi de balığı stres yaptırmaktan korktuğum için pek düşünmüyorum ama ufak, sessiz bir şey alınabilir duruma göre. O valfleri de soracağım, bugün sormayı unuttum.
Tekrardan cevap ve ilgi için çok teşekkür ederim.
[QUOTE=MennanKaraali]Merhabalar
Eger su fokurdama sesi rahatsiz ediyor ise size selale aparatli kucuk hatta en kucuk filtrelerden birini onerecegim. Ic filitreyi en alta koyup selale aparatini yakin duvara yada su yuzeyine dogru koyabilirsiniz. Alirken debisine dikkat edin. Bu ic filitreler baya ucuz olduklari icin oneriyorum. Sizi sikintiya sokmaz. Eger durumunuz musait ise de aski filitre/selale filitre alabilirsiniz. O da isinizi gorecektir.
Bunun disinda yeniden fotograflara baktim da sizin motor baya sonuna kadar calisiyor. Iki basit malzeme ile onun o sesinden kurtulabilirsiniz. Biri hava hortumunu cogaltmak icin kullanilan Y yada T seklindeki kucuk aparat digeri de yine hava hortumu ayar valfi. Bu ikisi ile daha az havanin filitreye girmesini saglarsiniz ve ayni zamanda da motoru yormamis olursunuz.
Ise donmem lazim eger nasil yapilacagi konusunda bir fikriniz olusmadi ise yardimci olabilirim.[/QUOTE]
Küçük bir yerde yaşıyorum, buradaki birkaç petshop'a sordum yatağı. Olmadığını söylediler, kendim nasıl yapabilirim ki?
Şelale filtre alamam, iç filtreyi de balığı stres yaptırmaktan korktuğum için pek düşünmüyorum ama ufak, sessiz bir şey alınabilir duruma göre. O valfleri de soracağım, bugün sormayı unuttum.
Tekrardan cevap ve ilgi için çok teşekkür ederim.
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=MennanKaraali]Bende bir iki ek yapayim.
Motor sesi hava hava motorunun kendi sesi ise ne yazik ki motoru degistirmeniz gerekebilir. Yok konulan yerden kaynakli titresim ile oluyor ise cozumu basit. Genelde bu motorlarin plastiginde halka gibi birsey olur oradan ip yardimi ile bir yere asabilir saga sola degmesini engelleyebilirsiniz. Daha kolayi ise boyutuna bagli olarak bir bulasik sungerinin ustune yada baska bir sungerin uzerine koyabilirsiniz. Motorun kendi calisma sesi ise genelde dis kabin titresiminden de olabilir. Calisirken elinize alin ve biraz sikistirin bakalim kesecek mi? Eger ses azalir ise birkac plastik bant yardimci olacaktir sikica sarin belki ise yarar. Bende yaramisti. Onun disinda fazla da yapabileceginiz birsey yok. Bu kadar detayli yasadiklarimi anlatmamin sebebine gelince. O oksijen o akvaryuma surekli girecek yani motor surekli calisacak baska yolu yok. Baliginiza cok deger verdiginizi goruyorum ve mutlu oluyorum ama her guzel sey gibi de bunun da katlanmaniz gereken zorluklari var. Motor sesi de bunlardan biri simdilik sizin durumunuzda.
Geriye baliginizin sagligi kaliyor. Her betta konusuna yazdigim gibi buna da yazayim. Baliginiz icin yatak onemli. Su yuzeyine yakin birseyler olmasina dikkat etmenizi oneriyorum. Aksamlari baliginiz onun uzerinde hem dinlenecek hem de uyuyacaktir. Bettalar su icerisinde ne kadar oksijen olur ise olsun disardan hava alma egilimleri yuksek baliklardir. Uyurken de bu gecerlidir. Bu sebep ile betta yatagi tarzi basit bir aparat alabilir yada evde yapabilirseniz iyi olur.
Asagidaki fotograf bir fikir verecektir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125527/140720191147231.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkürler hocam cevabınız için. Biraz gözlemledim de sanırım büyük çoğunlukla motorun az biraz da titreşimin sesi rahatsız ediyor ancak motor değişimi ile hallolacağını sanmıyorum pek, epey küçük bir şey ve sessiz sayılabilecek bir şey halihazırda. Daha sessizi zor olur yani, yine de denemek lazım bir ara.
Yatak konusunda ise halletmeye çalışacağım yakın zamanda, bilmiyordum öyle bir şeyin gerekliliğini. Üniversite sınavı sonuçlarımı bekliyorum, beklediğim gibi gelirse balığım ile zaman harcamaktan daha da keyif alırım. :)
Yeniden ilgi ve alakanız için çok teşekkür ederim ve evet, dediğiniz gibi balığımı oldukça seviyorum. O ufacık bardaklar cehennem oluyor onlar için adeta. Ben de bir tanesini dahi kurtarsam kardır diye düşündüm açıkçası.
Hatta şimdi fark ettim komik olacak ancak baloncuk sesi de rahatsız ediciymiş motor ile birlikte, belki daha da rahatsız edici hatta. Eve dönünce fark ettim maalesef.
Merhabalar, bettama evde hazırlanabilecek şekilde verilebilecek bitkiler/yemler mevcut mu acaba? Sanırım haşlanmış ıspanaktan hoşlanıyorlar, bunlar gibi alternatifler mevcut mu?
[QUOTE=MennanKaraali]Bende bir iki ek yapayim.
Motor sesi hava hava motorunun kendi sesi ise ne yazik ki motoru degistirmeniz gerekebilir. Yok konulan yerden kaynakli titresim ile oluyor ise cozumu basit. Genelde bu motorlarin plastiginde halka gibi birsey olur oradan ip yardimi ile bir yere asabilir saga sola degmesini engelleyebilirsiniz. Daha kolayi ise boyutuna bagli olarak bir bulasik sungerinin ustune yada baska bir sungerin uzerine koyabilirsiniz. Motorun kendi calisma sesi ise genelde dis kabin titresiminden de olabilir. Calisirken elinize alin ve biraz sikistirin bakalim kesecek mi? Eger ses azalir ise birkac plastik bant yardimci olacaktir sikica sarin belki ise yarar. Bende yaramisti. Onun disinda fazla da yapabileceginiz birsey yok. Bu kadar detayli yasadiklarimi anlatmamin sebebine gelince. O oksijen o akvaryuma surekli girecek yani motor surekli calisacak baska yolu yok. Baliginiza cok deger verdiginizi goruyorum ve mutlu oluyorum ama her guzel sey gibi de bunun da katlanmaniz gereken zorluklari var. Motor sesi de bunlardan biri simdilik sizin durumunuzda.
Geriye baliginizin sagligi kaliyor. Her betta konusuna yazdigim gibi buna da yazayim. Baliginiz icin yatak onemli. Su yuzeyine yakin birseyler olmasina dikkat etmenizi oneriyorum. Aksamlari baliginiz onun uzerinde hem dinlenecek hem de uyuyacaktir. Bettalar su icerisinde ne kadar oksijen olur ise olsun disardan hava alma egilimleri yuksek baliklardir. Uyurken de bu gecerlidir. Bu sebep ile betta yatagi tarzi basit bir aparat alabilir yada evde yapabilirseniz iyi olur.
Asagidaki fotograf bir fikir verecektir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/125527/140720191147231.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkürler hocam cevabınız için. Biraz gözlemledim de sanırım büyük çoğunlukla motorun az biraz da titreşimin sesi rahatsız ediyor ancak motor değişimi ile hallolacağını sanmıyorum pek, epey küçük bir şey ve sessiz sayılabilecek bir şey halihazırda. Daha sessizi zor olur yani, yine de denemek lazım bir ara.
Yatak konusunda ise halletmeye çalışacağım yakın zamanda, bilmiyordum öyle bir şeyin gerekliliğini. Üniversite sınavı sonuçlarımı bekliyorum, beklediğim gibi gelirse balığım ile zaman harcamaktan daha da keyif alırım. :)
Yeniden ilgi ve alakanız için çok teşekkür ederim ve evet, dediğiniz gibi balığımı oldukça seviyorum. O ufacık bardaklar cehennem oluyor onlar için adeta. Ben de bir tanesini dahi kurtarsam kardır diye düşündüm açıkçası.
Hatta şimdi fark ettim komik olacak ancak baloncuk sesi de rahatsız ediciymiş motor ile birlikte, belki daha da rahatsız edici hatta. Eve dönünce fark ettim maalesef.
Merhabalar, bettama evde hazırlanabilecek şekilde verilebilecek bitkiler/yemler mevcut mu acaba? Sanırım haşlanmış ıspanaktan hoşlanıyorlar, bunlar gibi alternatifler mevcut mu?
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=ceyh]O2 emilimi suyun yüzeyden O2 alması, sudaki hareket bu emilimi artırır, filtrenin verdiği hava suya O2 katmaz, ama yarattığı su hareketi O2 emiliminin artmasını sağlar. Bettalar havadan O2 alabilir ama sistemleri hem sudan hem havadan O2 alacak şekilde evrimleşmiştir, dolayısıyla betta beslerken suyu O2 den yana fakir bırakmak çok doğru bir fikir değildir.[/QUOTE]
Anladım. Bilgilendirme ve ilgi için çok çok teşekkür ederim.
Aklıma takılan oldukça yeniden mesaj atarım o halde buraya.
[QUOTE=ceyh]O2 emilimi suyun yüzeyden O2 alması, sudaki hareket bu emilimi artırır, filtrenin verdiği hava suya O2 katmaz, ama yarattığı su hareketi O2 emiliminin artmasını sağlar. Bettalar havadan O2 alabilir ama sistemleri hem sudan hem havadan O2 alacak şekilde evrimleşmiştir, dolayısıyla betta beslerken suyu O2 den yana fakir bırakmak çok doğru bir fikir değildir.[/QUOTE]
Anladım. Bilgilendirme ve ilgi için çok çok teşekkür ederim.
Aklıma takılan oldukça yeniden mesaj atarım o halde buraya.
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=ceyh]Üzeri kapanmamak kaydıyla strafor denenebilir, motor ısınır ve ortam ısısıyla dengelenir, sarmak ya da çok fazla boğacak şekilde kapatmak tehlikeli olabilir.
Süngerde biriken bakteriler 7 saatte su içerisinde ölmezler bana göre, ama daha önce söylediğim gibi durgun suda O2 emilimi azalır.[/QUOTE]
Anladım. Kusura bakmayın lütfen, oksijen emilimi dediğiniz olay ne oluyor acaba? Benim anladığım şekilde değil galiba zira ben betalar labirentli olduğu için motorun verdiği havanın sadece suyun berraklığına vs. etkili olacağını düşünüyordum. Balığıma etkisi nedir yani?
En önemli husus motorun 4 gün açık kalması meselesiydi. O durumda bir sorun olmayacağına göre içim epey bir ferahladı açıkçası.
[QUOTE=ceyh]Üzeri kapanmamak kaydıyla strafor denenebilir, motor ısınır ve ortam ısısıyla dengelenir, sarmak ya da çok fazla boğacak şekilde kapatmak tehlikeli olabilir.
Süngerde biriken bakteriler 7 saatte su içerisinde ölmezler bana göre, ama daha önce söylediğim gibi durgun suda O2 emilimi azalır.[/QUOTE]
Anladım. Kusura bakmayın lütfen, oksijen emilimi dediğiniz olay ne oluyor acaba? Benim anladığım şekilde değil galiba zira ben betalar labirentli olduğu için motorun verdiği havanın sadece suyun berraklığına vs. etkili olacağını düşünüyordum. Balığıma etkisi nedir yani?
En önemli husus motorun 4 gün açık kalması meselesiydi. O durumda bir sorun olmayacağına göre içim epey bir ferahladı açıkçası.
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=ceyh]Dolap içi belki ama etrafını sarmak iyi bir fikir olmayabilir.[/QUOTE]
Anladım. Peki strafordan ufak bir kap hazırlasam etrafına, sesi izole edebilir mi ki?
Ve hakikaten bakteriler ölüyor ve suyun dengesi bozuluyor mu 7 saatlik bir hava eksikliğinde? :/
[QUOTE=ceyh]Dolap içi belki ama etrafını sarmak iyi bir fikir olmayabilir.[/QUOTE]
Anladım. Peki strafordan ufak bir kap hazırlasam etrafına, sesi izole edebilir mi ki?
Ve hakikaten bakteriler ölüyor ve suyun dengesi bozuluyor mu 7 saatlik bir hava eksikliğinde? :/
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=ceyh]Sorun su sesi değilse neredeyse tamamen sessiz hava motorları var, örneğin tetra APS, motor sesi duymazsınız, düzgün yerleştirildiğinde titreşim de yapmaz.[/QUOTE][QUOTE=ceyh]Sorun su sesi değilse neredeyse tamamen sessiz hava motorları var, örneğin tetra APS, motor sesi duymazsınız, düzgün yerleştirildiğinde titreşim de yapmaz.[/QUOTE]
Bilmiyorum ki, dediğim gibi öğrenciyim, - en azından şu anlık- harcamamı minimum tutmak istiyorum.
Dolap içine koyma, akvaryum üstüne çıkarma, etrafına havlumsu bir şey sarma belki bir nebze tölere edilebilir kılar, dönünce denerim.
Rahatsız olduğumun titreşim olduğundan da emin değilim. En baskın ses o gibi geldi sadece. Ayrı ayrı dinlemem gerekli sanırım.
Çaresiz hissettim bayağı. :-/
[QUOTE=ceyh]Sorun su sesi değilse neredeyse tamamen sessiz hava motorları var, örneğin tetra APS, motor sesi duymazsınız, düzgün yerleştirildiğinde titreşim de yapmaz.[/QUOTE][QUOTE=ceyh]Sorun su sesi değilse neredeyse tamamen sessiz hava motorları var, örneğin tetra APS, motor sesi duymazsınız, düzgün yerleştirildiğinde titreşim de yapmaz.[/QUOTE]
Bilmiyorum ki, dediğim gibi öğrenciyim, - en azından şu anlık- harcamamı minimum tutmak istiyorum.
Dolap içine koyma, akvaryum üstüne çıkarma, etrafına havlumsu bir şey sarma belki bir nebze tölere edilebilir kılar, dönünce denerim.
Rahatsız olduğumun titreşim olduğundan da emin değilim. En baskın ses o gibi geldi sadece. Ayrı ayrı dinlemem gerekli sanırım.
Çaresiz hissettim bayağı. :-/
Betta İle İlgili Birkaç Soru
Tamamdır, asıl korkum motor hakkında idi. Dediğiniz şey ve tahminlerim ile içim rahatladı biraz daha. En kötü senaryoda kısa devre olur galiba, tutuşma çok anlamsız olurdu.
Asıl rahatsız olduğum su değil de motorun titreşimi sanırım. Belki onun için bir çözüm bulunabilir mi diye düşündüm.
O2’sizlik Betta için sorun yaratır mı? Benim korkum filtrenin yarattığı ekosistem ve döngüden mahrum kalması kapatmam ile, bu ölümcül bir zarar verir mi yani 7 saatlik kapatma ile?
Ne yazık ki zor taşımam. Ailemi kurarken ikna etmede zorluklar yaşadım. Muhtemelen 2 ay sonra üniversitenin başlamasıyla benden kardeşime geçecek bakımı, o zaman ses ona sorun olmaz ancak o zamana değin ya daha sessiz bir çözüm bulmam lazım ya tümüyle filtre kullanımı kesip su değişimini sıklaştırmam lazım ya da pipomu kapatmam lazım. Bilmiyorum, çıkmaz oldu gibi. :([EDIT]Wiseonn,2019-07-12 21:48:06[/EDIT]
Tamamdır, asıl korkum motor hakkında idi. Dediğiniz şey ve tahminlerim ile içim rahatladı biraz daha. En kötü senaryoda kısa devre olur galiba, tutuşma çok anlamsız olurdu.
Asıl rahatsız olduğum su değil de motorun titreşimi sanırım. Belki onun için bir çözüm bulunabilir mi diye düşündüm.
O2’sizlik Betta için sorun yaratır mı? Benim korkum filtrenin yarattığı ekosistem ve döngüden mahrum kalması kapatmam ile, bu ölümcül bir zarar verir mi yani 7 saatlik kapatma ile?
Ne yazık ki zor taşımam. Ailemi kurarken ikna etmede zorluklar yaşadım. Muhtemelen 2 ay sonra üniversitenin başlamasıyla benden kardeşime geçecek bakımı, o zaman ses ona sorun olmaz ancak o zamana değin ya daha sessiz bir çözüm bulmam lazım ya tümüyle filtre kullanımı kesip su değişimini sıklaştırmam lazım ya da pipomu kapatmam lazım. Bilmiyorum, çıkmaz oldu gibi. :([EDIT]Wiseonn,2019-07-12 21:48:06[/EDIT]
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=ceyh]
Neredeler bilmek zor, ama düzenli metilen mavisi kullanıyorsanız akvaryumunuzda olmadıkları kesin.
Filtre değişimi neden yapıyorsunuz anlamadım, filtreler 7/24 çalışır, motor yanması gibi bir durumla karşılaşmak süreden değil başka bir sebepten olmuş olabilir, onu bilemem, ama normalde olmaması gerekir. [/QUOTE]
Hocam, motor yanmadı. Ben derdimi anlatamadım herhalde.
Şehir dışında olduğum için 4 gün kadar açık kalacak, yanar mı diye düşündüm de herhalde en fazla şalter atar.
Filtre değişimi hususunda ise, tank odamda olduğu için ses olabiliyor bazen. İç filtreler daha az ses yapıyor, belki 7/24 açık tutabilirim diye düşündüm. Öbür türlü uyurken motorun/piponun açık durması çok mümkün durmuyor. 7 saat kapalı kalırsa da gerçekten o kadar kötü bir etki yapar mı, onu merak ettim.
[QUOTE=ceyh]
Neredeler bilmek zor, ama düzenli metilen mavisi kullanıyorsanız akvaryumunuzda olmadıkları kesin.
Filtre değişimi neden yapıyorsunuz anlamadım, filtreler 7/24 çalışır, motor yanması gibi bir durumla karşılaşmak süreden değil başka bir sebepten olmuş olabilir, onu bilemem, ama normalde olmaması gerekir. [/QUOTE]
Hocam, motor yanmadı. Ben derdimi anlatamadım herhalde.
Şehir dışında olduğum için 4 gün kadar açık kalacak, yanar mı diye düşündüm de herhalde en fazla şalter atar.
Filtre değişimi hususunda ise, tank odamda olduğu için ses olabiliyor bazen. İç filtreler daha az ses yapıyor, belki 7/24 açık tutabilirim diye düşündüm. Öbür türlü uyurken motorun/piponun açık durması çok mümkün durmuyor. 7 saat kapalı kalırsa da gerçekten o kadar kötü bir etki yapar mı, onu merak ettim.
Betta İle İlgili Birkaç Soru
Cevaplar için teşekkürler.
O zaman sorun olmaz açık kalması herhalde dönene kadar. Isınıp tutuşur mu diye korktum açıkçası. Böyle bir şeye de rastlamadım hiç internette.
Dönüş sonrası için ise filtre değişimi yapmam bu kadar elzem mi? Her gün 7 saat kapalı kalsa pipom zararlı olur mu betam için gerçekten, bu aralar karşılayabileceğimi düşünmüyorum da yeni bir filtreyi?
Cevaplar için teşekkürler.
O zaman sorun olmaz açık kalması herhalde dönene kadar. Isınıp tutuşur mu diye korktum açıkçası. Böyle bir şeye de rastlamadım hiç internette.
Dönüş sonrası için ise filtre değişimi yapmam bu kadar elzem mi? Her gün 7 saat kapalı kalsa pipom zararlı olur mu betam için gerçekten, bu aralar karşılayabileceğimi düşünmüyorum da yeni bir filtreyi?
Betta İle İlgili Birkaç Soru
[QUOTE=bhdr8650]stres yapmaması ve balıkları yormaması için 40 ve 50 cmlik akvaryumlara şelale aparatlı iç filtreler var, önerebilirim[/QUOTE][QUOTE=bhdr8650]stres yapmaması ve balıkları yormaması için 40 ve 50 cmlik akvaryumlara şelale aparatlı iç filtreler var, önerebilirim[/QUOTE]
Hocam, eve gidince onları halledeceğim de merak ettiğim asıl nokta motorun 4 gün boyunca açık kalmasının herhangi bir sorun yaratıp yaratmayacağı. Ondan korkuyorum doğrusu. Asıl kafamı kurcalayan mevzu o yani.
[QUOTE=bhdr8650]stres yapmaması ve balıkları yormaması için 40 ve 50 cmlik akvaryumlara şelale aparatlı iç filtreler var, önerebilirim[/QUOTE][QUOTE=bhdr8650]stres yapmaması ve balıkları yormaması için 40 ve 50 cmlik akvaryumlara şelale aparatlı iç filtreler var, önerebilirim[/QUOTE]
Hocam, eve gidince onları halledeceğim de merak ettiğim asıl nokta motorun 4 gün boyunca açık kalmasının herhangi bir sorun yaratıp yaratmayacağı. Ondan korkuyorum doğrusu. Asıl kafamı kurcalayan mevzu o yani.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 23 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
