ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
zgrdesign
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
114
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Haziran 2019 18:33
Son Ziyaret:
14 Ağustos 2024 10:45
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür K.
Doğum Tarihi:
12 Ağustos 1991
Yaş:
34
İl:
Ankara
Meslek:
Yüksek Makine Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ZGR
SON 10 MESAJI
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Özgür bey.
Kesinlikle kılavuz çizgileri çok iyi bir fikir. Ben gönye vb. aletlerle açıyı ayarlarım diye düşünüyordum. Diğer açılar için sabit bir gönye bulmak zor olacağı için kılavuz çizgileri çok daha işlevsel olacaktır. Fakat bu durumda da kolun tek tarafını sabitlememiz gerekebilir. Nihayetinde istediğimiz açıya ayarlayıp sabitlemek için bir sıfır noktasına ihtiyacımız olacaktır. Genel olarak modelin üzerinden tekrar geçmem gerekli şu an, U şeklinde parça ile alakalı olarak bahsettiğiniz gibi ince detayları kaçırmamak adına. Bu aparatı üretimiş ve kullanıyormuş gibi kafamda simüle etmem gerekiyor. [;)]
[/QUOTE]
Bir kol sabitlenip diğerlerine açı çizgileri eklenirse sanki en kullanışlı tasarım o olacakmış gibi geliyor Metin Bey. Kolaylıklar diliyorum [:)]
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim Özgür bey.
Kesinlikle kılavuz çizgileri çok iyi bir fikir. Ben gönye vb. aletlerle açıyı ayarlarım diye düşünüyordum. Diğer açılar için sabit bir gönye bulmak zor olacağı için kılavuz çizgileri çok daha işlevsel olacaktır. Fakat bu durumda da kolun tek tarafını sabitlememiz gerekebilir. Nihayetinde istediğimiz açıya ayarlayıp sabitlemek için bir sıfır noktasına ihtiyacımız olacaktır. Genel olarak modelin üzerinden tekrar geçmem gerekli şu an, U şeklinde parça ile alakalı olarak bahsettiğiniz gibi ince detayları kaçırmamak adına. Bu aparatı üretimiş ve kullanıyormuş gibi kafamda simüle etmem gerekiyor. [;)]
[/QUOTE]
Bir kol sabitlenip diğerlerine açı çizgileri eklenirse sanki en kullanışlı tasarım o olacakmış gibi geliyor Metin Bey. Kolaylıklar diliyorum [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Şu şekilde bir kullanımdan bahsediyordum;
Cama geçirilmiş parça, cama zarar vermeyecek bir tampon (plastik vb.) kullanılarak camı sabitler. Ayrıca bu parça silikon enjekte edilecek açıklığı ayarlamamızı da sağlar.
Üstteki kol ise açısı belirlenen camları o açıda sabit tutmak için kelebek vida ile sabitlenir. Farklı açılara sahip köşeler oluşturmak, buna benzer bir aparat ile gayet kolay olacaktır diye düşünüyorum.
Ufak tefek birkaç düzenleme, belki iyileştirme sonrası bu aparatı üretmeyi düşünüyorum. Belki farklı malzemelerden olabilir ama genel olarak işlevselliği aynı olacaktır.
Tekrar görüşmek üzere.[/QUOTE]
Ellerinize sağlık Metin Bey, bence çok güzel olmuş. Fikir veya öneri olması amacıyla, şunları söyleyebilirim; camları tutan U şeklindeki parçanın et kalınlığı biraz daha fazla olmalı gibi duruyor. Üstteki slotlu kolun üzerine 90° açı için kılavuz çizgisi eklenebilir, kullanım kolaylığı sağlayabilir. Malzeme önerisi olarak da, slotlu kolu 2mm'lik sac malzemeden kestirebilirsiniz, lazer kesimciler halledebilir diye düşünüyorum.
Tekrardan ellerinize sağlık [:)]
[QUOTE=mcetindas]Şu şekilde bir kullanımdan bahsediyordum;
Cama geçirilmiş parça, cama zarar vermeyecek bir tampon (plastik vb.) kullanılarak camı sabitler. Ayrıca bu parça silikon enjekte edilecek açıklığı ayarlamamızı da sağlar.
Üstteki kol ise açısı belirlenen camları o açıda sabit tutmak için kelebek vida ile sabitlenir. Farklı açılara sahip köşeler oluşturmak, buna benzer bir aparat ile gayet kolay olacaktır diye düşünüyorum.
Ufak tefek birkaç düzenleme, belki iyileştirme sonrası bu aparatı üretmeyi düşünüyorum. Belki farklı malzemelerden olabilir ama genel olarak işlevselliği aynı olacaktır.
Tekrar görüşmek üzere.[/QUOTE]
Ellerinize sağlık Metin Bey, bence çok güzel olmuş. Fikir veya öneri olması amacıyla, şunları söyleyebilirim; camları tutan U şeklindeki parçanın et kalınlığı biraz daha fazla olmalı gibi duruyor. Üstteki slotlu kolun üzerine 90° açı için kılavuz çizgisi eklenebilir, kullanım kolaylığı sağlayabilir. Malzeme önerisi olarak da, slotlu kolu 2mm'lik sac malzemeden kestirebilirsiniz, lazer kesimciler halledebilir diye düşünüyorum.
Tekrardan ellerinize sağlık [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Bilgilendirme için çok teşekkür ederim Özgür Bey. Benim için bu işin sonu yeni bir yazıcı almaya doğru gidiyor gibi zaten. [:)] [/QUOTE]
Uzun soluklu kullanım açısından daha kârlı olabilir [:)]
[QUOTE=mcetindas]Bilgilendirme için çok teşekkür ederim Özgür Bey. Benim için bu işin sonu yeni bir yazıcı almaya doğru gidiyor gibi zaten. [:)] [/QUOTE]
Uzun soluklu kullanım açısından daha kârlı olabilir [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Bu arada sormayı unuttum arada kaynadı. 3d yazdırma işini dışarıda bir baskı merkezine mi yaptırdınız yoksa kendi yazıcınız mı var ? Eğer dışarıda yaptırdıysanız; fiyat bilgisi sorabilir miyim ?
Bahsettiğim dirsekli modelin tasarımı üzerinde çalışıyorum, üzerinde çalıştıkça da yeni fikirler gelecektir elbet. [/QUOTE]
Metin Bey, kendi 3D printer'ım (Ender 3 Pro) yardımıyla ürünleri üretiyorum. Dışarıdan fiyat aldığınızda çok detaylı parçalar olmadığı sürece fiyatı abartmayacaklarını düşünüyorum. 100x100x100 mm baskı hacmi içerisinde kalan baskı işlemine yaklaşık 75 lira gibi bir ücret istiyorlar (online sitelerdeki fiyatlandırmalara baktım). Tasarım sonucunu heycanla bekliyorum [:)]
[QUOTE=hozsoy]Harika bir kit. Çok beğendim. Ufak bir tavsiye, bu kite ek olarak ilk sayfada @kınayu nickli üyemizin görselini paylaştığı akvaryumun camlarını 45 derece açıyla yatırıp o şekilde yapıştırılan yapım sehpasını da ekleseniz daha da iyi olmaz mı. 2 in 1 gibi bir kit imal etseniz. Bu şekilde birçok kişi önce cesaret edemezken daha sonra kendi akvaryumunu kolaylıkla yapabilir diye düşünenlerdenim.[/QUOTE]
Harun Bey, beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ediyorum. Aslında Metin Bey bahsetmiş, o boyutlara çıktıkça maliyet çok yükseliyor, bir de şunu ekleyebilirim, 3D printer bu işlemleri çok yavaş yapıyor. Bu kiti yaklaşık [B]5 saatte[/B] basabildi örneğin. Aktif olarak 1 hafta gibi bir sürede tamamlayabilir o boyutlardaki bir sehpayı. Ama yine de, bu işi sürekli yapacak birisinin işine oldukça yarayacak bir sehpa çıkartılabilir bahsettiğiniz yöntem ile. Tahta sehpa ile entegre çalışan, tahta sehpanın üzerine montajlayabileceğimiz bir set de düşünülebilir. Çok teşekkür ediyorum.
[QUOTE=mcetindas]Bu arada sormayı unuttum arada kaynadı. 3d yazdırma işini dışarıda bir baskı merkezine mi yaptırdınız yoksa kendi yazıcınız mı var ? Eğer dışarıda yaptırdıysanız; fiyat bilgisi sorabilir miyim ?
Bahsettiğim dirsekli modelin tasarımı üzerinde çalışıyorum, üzerinde çalıştıkça da yeni fikirler gelecektir elbet. [/QUOTE]
Metin Bey, kendi 3D printer'ım (Ender 3 Pro) yardımıyla ürünleri üretiyorum. Dışarıdan fiyat aldığınızda çok detaylı parçalar olmadığı sürece fiyatı abartmayacaklarını düşünüyorum. 100x100x100 mm baskı hacmi içerisinde kalan baskı işlemine yaklaşık 75 lira gibi bir ücret istiyorlar (online sitelerdeki fiyatlandırmalara baktım). Tasarım sonucunu heycanla bekliyorum [:)]
[QUOTE=hozsoy]Harika bir kit. Çok beğendim. Ufak bir tavsiye, bu kite ek olarak ilk sayfada @kınayu nickli üyemizin görselini paylaştığı akvaryumun camlarını 45 derece açıyla yatırıp o şekilde yapıştırılan yapım sehpasını da ekleseniz daha da iyi olmaz mı. 2 in 1 gibi bir kit imal etseniz. Bu şekilde birçok kişi önce cesaret edemezken daha sonra kendi akvaryumunu kolaylıkla yapabilir diye düşünenlerdenim.[/QUOTE]
Harun Bey, beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ediyorum. Aslında Metin Bey bahsetmiş, o boyutlara çıktıkça maliyet çok yükseliyor, bir de şunu ekleyebilirim, 3D printer bu işlemleri çok yavaş yapıyor. Bu kiti yaklaşık [B]5 saatte[/B] basabildi örneğin. Aktif olarak 1 hafta gibi bir sürede tamamlayabilir o boyutlardaki bir sehpayı. Ama yine de, bu işi sürekli yapacak birisinin işine oldukça yarayacak bir sehpa çıkartılabilir bahsettiğiniz yöntem ile. Tahta sehpa ile entegre çalışan, tahta sehpanın üzerine montajlayabileceğimiz bir set de düşünülebilir. Çok teşekkür ediyorum.
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim ufak bir kapı açtığınız için. Koskoca barajlar ufak bir çatlakla başlar patlamaya. Bu misal en ufak bir fikir kırıntısı dahi olsa mutlaka paylaşalım. Yakın zamanlarda yeni fikirler ile görüşmek üzere [:iyi:][/QUOTE]
Tamamdır, anlaştık Metin Bey [:)] [:iyi:]
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, asıl ben teşekkür ederim ufak bir kapı açtığınız için. Koskoca barajlar ufak bir çatlakla başlar patlamaya. Bu misal en ufak bir fikir kırıntısı dahi olsa mutlaka paylaşalım. Yakın zamanlarda yeni fikirler ile görüşmek üzere [:iyi:][/QUOTE]
Tamamdır, anlaştık Metin Bey [:)] [:iyi:]
Akvaryum Yapım Kiti
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, gece gece 3d yazıcıdan çıkmış "kendin yap" aparatlarını görünce dayanamadım. [:3] [/QUOTE]
[QUOTE=mcetindas]Zamanla sizin eliniz alıştıkça ve camların montajı, silikon çekme sürecinde karşılaştığınız problemler ve aksaklıklar artık gerçek hayat deneyimi olacak ve o zaman daha farklı işlevlere sahip farklı aparatlar tasarlayabileceksiniz. [/QUOTE]
Çok motive ettiniz beni, teşekkür ediyorum. [:3]
[QUOTE=mcetindas] Bende bir süredir o yöntemi inceliyorum ve kesinlikle bir sonraki kendi yaptığım akvaryum o şekilde yapılmış olacak. [/QUOTE]
Tamamdır, o zaman hedef bundan sonraki akvaryumlar. Güzel bir fikir bulursak tasarım paylaşımında bulunalım [:)]
[QUOTE=mcetindas]Rica ederim, gece gece 3d yazıcıdan çıkmış "kendin yap" aparatlarını görünce dayanamadım. [:3] [/QUOTE]
[QUOTE=mcetindas]Zamanla sizin eliniz alıştıkça ve camların montajı, silikon çekme sürecinde karşılaştığınız problemler ve aksaklıklar artık gerçek hayat deneyimi olacak ve o zaman daha farklı işlevlere sahip farklı aparatlar tasarlayabileceksiniz. [/QUOTE]
Çok motive ettiniz beni, teşekkür ediyorum. [:3]
[QUOTE=mcetindas] Bende bir süredir o yöntemi inceliyorum ve kesinlikle bir sonraki kendi yaptığım akvaryum o şekilde yapılmış olacak. [/QUOTE]
Tamamdır, o zaman hedef bundan sonraki akvaryumlar. Güzel bir fikir bulursak tasarım paylaşımında bulunalım [:)]
Akvaryum Yapım Kiti
Mehmet Bey,
Çok teşekkür ediyorum, çok sağ olun [:)]
Enjeksiyon yönteminde kullanılan bağlantı aparatlarını incelemiştim bu seti yapmadan önce. Harika bir yöntem, bahsettiğiniz şekilde çok kaliteli akvaryumlar ve çok kullanışlı aparatlar üretilebilir. Bu benim yaptığım ilk akvaryum olduğu için, korktum [:)] Bundan dolayı standart yöntemle yapmaya karar verdim. Ama bundan sonraki süreçlerde hedeflerimden birisi de bu. Umarım bu konuyu bahsettiğiniz şekilde güncelleyebilirim [:)] Çok teşekkür ediyorum.
Mehmet Bey,
Çok teşekkür ediyorum, çok sağ olun [:)]
Enjeksiyon yönteminde kullanılan bağlantı aparatlarını incelemiştim bu seti yapmadan önce. Harika bir yöntem, bahsettiğiniz şekilde çok kaliteli akvaryumlar ve çok kullanışlı aparatlar üretilebilir. Bu benim yaptığım ilk akvaryum olduğu için, korktum [:)] Bundan dolayı standart yöntemle yapmaya karar verdim. Ama bundan sonraki süreçlerde hedeflerimden birisi de bu. Umarım bu konuyu bahsettiğiniz şekilde güncelleyebilirim [:)] Çok teşekkür ediyorum.
Akvaryum Yapım Kiti
[U]Güncelleme:[/U] Ürün forumdan bir arkadaşımıza hediye edilmiştir.
[U]Güncelleme:[/U] Ürün forumdan bir arkadaşımıza hediye edilmiştir.
Ton Balığı Konservesinden Aydınlatma Yapımı
[QUOTE=Altispinoza]Abi niye ugrastin o kadar maaşın yarısını verip 'markali' birşey alsaydın keşke...!?
Elinize sağlık böyle görüntülerin çoğalması lazım ki son yıllarda sosyal medya vasıtası ile de pompalanan algıyı biraz kirabilelim.kirabilelim ki 3 kuruşluk malı yerli dahi olsa ederinin 5 katına satmaya çalışanlar azıcık utanır da insanların alternatif üretirken ne kadar yaratıcı olabildiğini görürler. Bu vesileyle tank kurulumu fotigraflarindaki amlalajli ürünleri tankın içine etrafına dizip de görmemiş gibi fotoğraf cekinenler de biraz durulur herhalde :)[/QUOTE]
Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, beğenmenize çok sevindim. Ben sürekli böyle uğraşlar içerisindeyim. Aklıma bir fikir geldikçe veya bir ürünün alternatifini buldukça böyle paylaşımlarda bulunacağım. Umarım işe yarar :)
[QUOTE=Altispinoza]Abi niye ugrastin o kadar maaşın yarısını verip 'markali' birşey alsaydın keşke...!?
Elinize sağlık böyle görüntülerin çoğalması lazım ki son yıllarda sosyal medya vasıtası ile de pompalanan algıyı biraz kirabilelim.kirabilelim ki 3 kuruşluk malı yerli dahi olsa ederinin 5 katına satmaya çalışanlar azıcık utanır da insanların alternatif üretirken ne kadar yaratıcı olabildiğini görürler. Bu vesileyle tank kurulumu fotigraflarindaki amlalajli ürünleri tankın içine etrafına dizip de görmemiş gibi fotoğraf cekinenler de biraz durulur herhalde :)[/QUOTE]
Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum, beğenmenize çok sevindim. Ben sürekli böyle uğraşlar içerisindeyim. Aklıma bir fikir geldikçe veya bir ürünün alternatifini buldukça böyle paylaşımlarda bulunacağım. Umarım işe yarar :)
Ton Balığı Konservesinden Aydınlatma Yapımı
[QUOTE=lojistisyen]İşte hobide en sevdiğim şeylerden biri. Her zaman her şey için bir alternatif çözüm bulmak. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=İbrahimÖzen]Ellerinize sağlık çok güzel olmuş fakat sanki arkadaki duvarı da biraz aydınlatmış ledlerin yönüyle oynana bilir mi acaba? İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim. Haklısınız ışık fazla dağılıyor. Bunun sebebi, konserve kutusunun ağız kısmına yerleştirdiğim, hem ledleri saklamak hem de [B]softbox[/B] gibi davranması amacıyla kullandığım fırın kağıdıdır. Siz ledlerin yönüyle oynasanız bile, ışık çıkış kısmında bu kağıda yakalanıyor, kağıt parlıyor ve etrafı aydınlatıyor. Bundan dolayı ledlerle oynamak ışığın yönünü pek etkilemiyor. (akvaryumun aydınlatılması dışında, çektiğim videolarda da bana yardımcı olması amacıyla softbox gibi davranmasını istemiştim) [:)]
[QUOTE=lojistisyen]İşte hobide en sevdiğim şeylerden biri. Her zaman her şey için bir alternatif çözüm bulmak. Ellerinize sağlık. Çok güzel olmuş.[/QUOTE]
Güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum [:)]
[QUOTE=İbrahimÖzen]Ellerinize sağlık çok güzel olmuş fakat sanki arkadaki duvarı da biraz aydınlatmış ledlerin yönüyle oynana bilir mi acaba? İyi hobiler dilerim.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim. Haklısınız ışık fazla dağılıyor. Bunun sebebi, konserve kutusunun ağız kısmına yerleştirdiğim, hem ledleri saklamak hem de [B]softbox[/B] gibi davranması amacıyla kullandığım fırın kağıdıdır. Siz ledlerin yönüyle oynasanız bile, ışık çıkış kısmında bu kağıda yakalanıyor, kağıt parlıyor ve etrafı aydınlatıyor. Bundan dolayı ledlerle oynamak ışığın yönünü pek etkilemiyor. (akvaryumun aydınlatılması dışında, çektiğim videolarda da bana yardımcı olması amacıyla softbox gibi davranmasını istemiştim) [:)]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 43 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
