ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MudureHanim
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2019 23:09
Son Ziyaret:
07 Temmuz 2019 09:25
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hülya Sevim
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Tekirdag
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hülya Sevim
SON 5 MESAJI
İşi Bırakırım Balıklarımı Bırakmam
[QUOTE=ternapi]
Merhaba.
Yaşadığınız olay, ne yazıktır ki sıklıkla maruz kalınan ama birtakım mecburiyetler nedeniyle çoğu zaman sineye çekilen, nazarımda en adi durumlardan biridir. Sizin adınıza çok üzüldüm, incindim, sinirlendim ama elimden 'geçmiş olsun' demekten başka bir şey gelmiyor.
Mobbing nedeniyle işten ayrılıyorsunuz, yani 'tek taraflı haklı fesih' maddesini uyguluyorsunuz, eğer mobbing hakkında şikayet veya rapor hazırladıysanız ihbar süresini çalışmanız gerekmiyor, hiç beklemeden hemen çekip gidebilirsiniz ve işveren size dönüp tek söz söyleyemez.
Böyle durumlar için barolar birliğinin adli yardım birimleri mevcut, ilinizdeki birim ile iletişime geçerek ücretsiz yardım alabilirsiniz.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim bu konu üzerinde bazı araştırmalarım oldu bahsettiklerinizi bir süre araştırdım sordum öğrenmeye çalıştım. Sonra ailemin tepkisi ‘ aman kızım yeterki çık boşver en ufak giderlerin bile hesabını yapıyolar sana tazminat vereceklerini mi sanıyosun ‘ şeklinde oldu. Aslında düşününce evet bu konu mahkeme yoluna taşınmadıkça haklarımı almam çok zor ve zaman alıcı olacak. Çirkinleşmem gerekecek ve kendime yakışmayan tavırlar göstermek durumunda kalacağım. Bu haklarımdan işverenlerime bahsettim baştan beri kesinlikle çıkmamı istemiyorlar ben de daha fazla çalışamayacağımı zaten ailemin de çalışmamı istememesini öne sürdüm ve ihbar süremi başlatmış oldum. Bana [^_^] lutfedermiş gibi [^_^] sgk çıkış kodumu benim işsizlik maaşı alabileceğim şekilde göstereceklerini söylediler. Yani gördüğüm en büyük iyilik bu oldu 4 yıl kendi işim gibi benimseyip çalışmanın karşılığında sadece işsizlik maaşı almam onların cebinden para çıkmaması çok işlerine yaradı
[QUOTE=ternapi]
Merhaba.
Yaşadığınız olay, ne yazıktır ki sıklıkla maruz kalınan ama birtakım mecburiyetler nedeniyle çoğu zaman sineye çekilen, nazarımda en adi durumlardan biridir. Sizin adınıza çok üzüldüm, incindim, sinirlendim ama elimden 'geçmiş olsun' demekten başka bir şey gelmiyor.
Mobbing nedeniyle işten ayrılıyorsunuz, yani 'tek taraflı haklı fesih' maddesini uyguluyorsunuz, eğer mobbing hakkında şikayet veya rapor hazırladıysanız ihbar süresini çalışmanız gerekmiyor, hiç beklemeden hemen çekip gidebilirsiniz ve işveren size dönüp tek söz söyleyemez.
Böyle durumlar için barolar birliğinin adli yardım birimleri mevcut, ilinizdeki birim ile iletişime geçerek ücretsiz yardım alabilirsiniz.[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkür ederim bu konu üzerinde bazı araştırmalarım oldu bahsettiklerinizi bir süre araştırdım sordum öğrenmeye çalıştım. Sonra ailemin tepkisi ‘ aman kızım yeterki çık boşver en ufak giderlerin bile hesabını yapıyolar sana tazminat vereceklerini mi sanıyosun ‘ şeklinde oldu. Aslında düşününce evet bu konu mahkeme yoluna taşınmadıkça haklarımı almam çok zor ve zaman alıcı olacak. Çirkinleşmem gerekecek ve kendime yakışmayan tavırlar göstermek durumunda kalacağım. Bu haklarımdan işverenlerime bahsettim baştan beri kesinlikle çıkmamı istemiyorlar ben de daha fazla çalışamayacağımı zaten ailemin de çalışmamı istememesini öne sürdüm ve ihbar süremi başlatmış oldum. Bana [^_^] lutfedermiş gibi [^_^] sgk çıkış kodumu benim işsizlik maaşı alabileceğim şekilde göstereceklerini söylediler. Yani gördüğüm en büyük iyilik bu oldu 4 yıl kendi işim gibi benimseyip çalışmanın karşılığında sadece işsizlik maaşı almam onların cebinden para çıkmaması çok işlerine yaradı
İşi Bırakırım Balıklarımı Bırakmam
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun diyerek başlayıp [:((] Yaşadığınız olay oldukca üzücü akvaryumunuzdaki bakmakta olduğunuz canlılarınız balıklarınız hakkındaki fikirlerinizide tebrik ediyorum [:iyi:] Bu düşünce görüşteki kişilere canlı zaten amanet edilmez edilmemelidir .
İstanbulda olsaydınız veya bir şekilde alırım aldıra bilirim nakliyesi sorun olmaz derseniz ve aman aman çok dekoratif bir akvaryum olması düşünceniz yoksa size bu dediğiniz balıklarınıza bakabileceğiniz bir akvaryum hediye verebilirim kendimin yapmış olduğum .[/QUOTE]
Teşekkür ederim ince düşünceniz için
Fakat halen çalışmaya devam ettiğim için (ihbar süremi tamamlamam gerekiyor) sadece pazar günleri müsait oluyorum istanbul a gidip gelmeye fırsat bulabilir miyim inanın düşünemiyorum şu ihbar süremi bitirip tamamen işten ayrıldığımda vaktim olacaktır ama o zamana kadar çoktan akvaryumu balıklarımı yaşatacak hale getirmiş olmam gerekiyor[:(]
[QUOTE=FurkanKöse59]Hocam merhabalar bende Tekirdağda yaşıyorum bana ulaşın size elimden geldiği kadar yardımcı olurum tanıdıklarım var onlarda akvaryumlar var ikinci el yada başka tanıdıklarım var akvaryum yapıyorlar bana ulaşın size yardım etmeye çalışırım[/QUOTE]
Merhabalar, tekirdağ ın neresinde yaşıyorsunuz acaba ve nasıl ulaşabilirim size yardımcı olurdanız en azından yol gösterirseniz çok memnun olurum [:)]
[QUOTE=Kınayu]
Selamlar büyük geçmiş olsun diyerek başlayıp [:((] Yaşadığınız olay oldukca üzücü akvaryumunuzdaki bakmakta olduğunuz canlılarınız balıklarınız hakkındaki fikirlerinizide tebrik ediyorum [:iyi:] Bu düşünce görüşteki kişilere canlı zaten amanet edilmez edilmemelidir .
İstanbulda olsaydınız veya bir şekilde alırım aldıra bilirim nakliyesi sorun olmaz derseniz ve aman aman çok dekoratif bir akvaryum olması düşünceniz yoksa size bu dediğiniz balıklarınıza bakabileceğiniz bir akvaryum hediye verebilirim kendimin yapmış olduğum .[/QUOTE]
Teşekkür ederim ince düşünceniz için
Fakat halen çalışmaya devam ettiğim için (ihbar süremi tamamlamam gerekiyor) sadece pazar günleri müsait oluyorum istanbul a gidip gelmeye fırsat bulabilir miyim inanın düşünemiyorum şu ihbar süremi bitirip tamamen işten ayrıldığımda vaktim olacaktır ama o zamana kadar çoktan akvaryumu balıklarımı yaşatacak hale getirmiş olmam gerekiyor[:(]
[QUOTE=FurkanKöse59]Hocam merhabalar bende Tekirdağda yaşıyorum bana ulaşın size elimden geldiği kadar yardımcı olurum tanıdıklarım var onlarda akvaryumlar var ikinci el yada başka tanıdıklarım var akvaryum yapıyorlar bana ulaşın size yardım etmeye çalışırım[/QUOTE]
Merhabalar, tekirdağ ın neresinde yaşıyorsunuz acaba ve nasıl ulaşabilirim size yardımcı olurdanız en azından yol gösterirseniz çok memnun olurum [:)]
İşi Bırakırım Balıklarımı Bırakmam
Tavsiyeniz olan dış filtreyi araştırıyorum çok teşekkür ederim. İkinci el akvaryum bakıyorum ama görmeden güvenemiyorum açıkcası. Tekirdağ gibi küçük piyasalı bir şehirde yaşıyorum. Halen çalıştığım için bu küçük şehirde bulunan bikaç akvaryumu bile yerinde görmeye gitme vaktim bulunmuyor sadece haftasonu zaman ayırabiliyorum. Verdiğiniz bilgiler için yine teşekkür ederim Artık Neyi araştıracağımı bilerek devam edeceğim
Tavsiyeniz olan dış filtreyi araştırıyorum çok teşekkür ederim. İkinci el akvaryum bakıyorum ama görmeden güvenemiyorum açıkcası. Tekirdağ gibi küçük piyasalı bir şehirde yaşıyorum. Halen çalıştığım için bu küçük şehirde bulunan bikaç akvaryumu bile yerinde görmeye gitme vaktim bulunmuyor sadece haftasonu zaman ayırabiliyorum. Verdiğiniz bilgiler için yine teşekkür ederim Artık Neyi araştıracağımı bilerek devam edeceğim
İşi Bırakırım Balıklarımı Bırakmam
2 leopar vatoz boyu 6-7 cm
4 albino
2 sarı prenses
4 mavi prenses bunların boyları 6 cm civarı
1 auratus boyu 8 cm civarı
1 adet de ismini bilmediğim bir tür (balıklar içinde en büyüğü ve boyu net 10 cm)
O zaman 100 litre yeterli olmayacak benim için [:(]
Peki Minimum rakamlardan bahsedersek mesela 200 litre mi deriz
2 leopar vatoz boyu 6-7 cm
4 albino
2 sarı prenses
4 mavi prenses bunların boyları 6 cm civarı
1 auratus boyu 8 cm civarı
1 adet de ismini bilmediğim bir tür (balıklar içinde en büyüğü ve boyu net 10 cm)
O zaman 100 litre yeterli olmayacak benim için [:(]
Peki Minimum rakamlardan bahsedersek mesela 200 litre mi deriz
İşi Bırakırım Balıklarımı Bırakmam
Arkadaşlar, 4 yıldır çalıştığım iş yerinden mobbing uygulandığı için ayrılıyorum. Burada 140-50-60 ölçülerinde büyük bi akvaryumumuz var.
Hatta akvaryumun yaktığı elektiriği hesap etmeye başlayan su değişimini su israfı görmeye başlayan patronlarımın gözünde akvaryum başlı başına bi masraf görülüyor. [:((]
İşten ayrıldığımda aklım burdaki balıklarda kalmasın istiyorum. Mevcuttaki akvaryumun İçindeki aksesuarlar hava filtresi ısıtıcısı kimyasal ilaçları kumu arka fonu ve hatta içinde kalan son 12 adet ciklet 2 adet vatoz toplam 14 balık bana ait. [:$]
Kısacası Dış filtre ve akvaryumun kendisi haricinde olan içerideki herşey benim.
Bu iş yerinde çalıştığım süre boyunca akvaryumla benden başka hiç ilgilenen olmadı ben
Balıklara çok alıştım ve insafsız partonlarıma bırakmaya gönlüm razı değil. (Baya masraf yaptım üstelik) [8)]
Neyse işten ayrıldığım gibi kendi evime akvaryum kurup bana ait olanları kendi akvaryumuma taşımak istiyorum. Yalnız tazminat bile alamayacak olmam beni maddi açıdan sınırlıyor. [:(]
Akvaryumun kendisi dolabı dış filtresi derken masraf fazla olacak. Daha da uzatmadan neticeye bağlamak istiyorum
İş yerindeki kadar büyük bi akvaryum değil de 100 litre ya da 100 küsür litre akvaryum alsam balıklarım için yeterli olur mu bilmiyorum daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?
Eğer bu litre yeterli olursa dış filtre önerisinde bulunabilir misiniz?
Arkadaşlar, 4 yıldır çalıştığım iş yerinden mobbing uygulandığı için ayrılıyorum. Burada 140-50-60 ölçülerinde büyük bi akvaryumumuz var.
Hatta akvaryumun yaktığı elektiriği hesap etmeye başlayan su değişimini su israfı görmeye başlayan patronlarımın gözünde akvaryum başlı başına bi masraf görülüyor. [:((]
İşten ayrıldığımda aklım burdaki balıklarda kalmasın istiyorum. Mevcuttaki akvaryumun İçindeki aksesuarlar hava filtresi ısıtıcısı kimyasal ilaçları kumu arka fonu ve hatta içinde kalan son 12 adet ciklet 2 adet vatoz toplam 14 balık bana ait. [:$]
Kısacası Dış filtre ve akvaryumun kendisi haricinde olan içerideki herşey benim.
Bu iş yerinde çalıştığım süre boyunca akvaryumla benden başka hiç ilgilenen olmadı ben
Balıklara çok alıştım ve insafsız partonlarıma bırakmaya gönlüm razı değil. (Baya masraf yaptım üstelik) [8)]
Neyse işten ayrıldığım gibi kendi evime akvaryum kurup bana ait olanları kendi akvaryumuma taşımak istiyorum. Yalnız tazminat bile alamayacak olmam beni maddi açıdan sınırlıyor. [:(]
Akvaryumun kendisi dolabı dış filtresi derken masraf fazla olacak. Daha da uzatmadan neticeye bağlamak istiyorum
İş yerindeki kadar büyük bi akvaryum değil de 100 litre ya da 100 küsür litre akvaryum alsam balıklarım için yeterli olur mu bilmiyorum daha fazla tecrübesi olan arkadaşlar bana yardımcı olabilir mi?
Eğer bu litre yeterli olursa dış filtre önerisinde bulunabilir misiniz?
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
