ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Therbosstat
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Mayıs 2019 02:46
Son Ziyaret:
18 Nisan 2020 03:28
Toplam Mesaj:
74 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert
Doğum Tarihi:
17 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert
SON 10 MESAJI
Bitkilerde Çürüme Ve Yırtılma
İyi geceler,
Bitkilerde fotograf görüldüğü gibi curumeler var ve soldaki uzun bitkimde dogru dürüst yaprak cikmiyor. Haftalik su degisimini %15 kadar yapiyorum mayali ve gubreli sistemim var. Sorun nerede acaba ? Duzenli 7 saat aydinlatma ve 24 derece sabit sicaklik var. Yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014571.jpg[/IMG]
İyi geceler,
Bitkilerde fotograf görüldüğü gibi curumeler var ve soldaki uzun bitkimde dogru dürüst yaprak cikmiyor. Haftalik su degisimini %15 kadar yapiyorum mayali ve gubreli sistemim var. Sorun nerede acaba ? Duzenli 7 saat aydinlatma ve 24 derece sabit sicaklik var. Yardimlarinizi bekliyorum tesekkurler :)
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/200220200014571.jpg[/IMG]
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=ademakci]Öncelikle ilk deneme için gayet başarılı tebrik ederim.Benimde nacizane fikrim arka fonu flu gri folyo kullanırsanız daha aydınlık gözükecektir tabela ve raklam işi yapan firmalardan temin edebilirsiniz,bir de ağacın olduğu yeri biraz daha kumla yükseltip eğim verirseniz daha hoş durucaktır bunlar tabiki bir düşünce yanlış anlamayın🧿[/QUOTE]
Kesinlikle çok doğru söylüyorsunuz ama ilk denemem olduğu için kumu koyup dümdüz yaptım hata etmişim.. Ayrıca akvaryumu daha geniş yaptırabilirdim bunu da bilemedim :) Bu akvaryumu sattığım zaman mutlaka eğimli ve minimum 40 cm derinliğinde bir akvaryum kuracağım. Şimdiden o ağacın altına kum eklesem mi acaba ? Bir şey olur mu diye düşünmeden edemiyorum örneğin hagen eklenebilir mi ? Monte carlo tutunmaz diye düşünüyorum bu seferde..
Ayrıca arka planı beyaz parlak reklam kağıdı sipariş verdim o gelince göreceğim. Simsiyah karton koyduğum için akvaryumu ne hale getirmişim :)
[QUOTE=ademakci]Öncelikle ilk deneme için gayet başarılı tebrik ederim.Benimde nacizane fikrim arka fonu flu gri folyo kullanırsanız daha aydınlık gözükecektir tabela ve raklam işi yapan firmalardan temin edebilirsiniz,bir de ağacın olduğu yeri biraz daha kumla yükseltip eğim verirseniz daha hoş durucaktır bunlar tabiki bir düşünce yanlış anlamayın🧿[/QUOTE]
Kesinlikle çok doğru söylüyorsunuz ama ilk denemem olduğu için kumu koyup dümdüz yaptım hata etmişim.. Ayrıca akvaryumu daha geniş yaptırabilirdim bunu da bilemedim :) Bu akvaryumu sattığım zaman mutlaka eğimli ve minimum 40 cm derinliğinde bir akvaryum kuracağım. Şimdiden o ağacın altına kum eklesem mi acaba ? Bir şey olur mu diye düşünmeden edemiyorum örneğin hagen eklenebilir mi ? Monte carlo tutunmaz diye düşünüyorum bu seferde..
Ayrıca arka planı beyaz parlak reklam kağıdı sipariş verdim o gelince göreceğim. Simsiyah karton koyduğum için akvaryumu ne hale getirmişim :)
Benibachi Soil Kullananlar ?
Soil kullanıyorum. Bitki tutunmaları mükemmel. Karides henüz eklemedim diğer ay ekleyeceğim şu anlık sorunsuz gidiyor. Ayrıca PH dengelemesi de avantajı.
Soil kullanıyorum. Bitki tutunmaları mükemmel. Karides henüz eklemedim diğer ay ekleyeceğim şu anlık sorunsuz gidiyor. Ayrıca PH dengelemesi de avantajı.
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=Quersian]
Buzluymuş gibi görünen fon deneyin isterseniz ben şuan öyle kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.[/QUOTE]
Nereden temin ettiniz özelden yazar mısınız ?
[QUOTE=Quersian]
Buzluymuş gibi görünen fon deneyin isterseniz ben şuan öyle kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım.[/QUOTE]
Nereden temin ettiniz özelden yazar mısınız ?
İlk Bitkili Deneme-miz :)
[QUOTE=Quersian]Arka taraf gerçekten de çık karanlık gözüküyor. Siyah fon koyunca mı oldu bu kadar karanlık ?[/QUOTE]
Evet ondan önce kablolar görünüyor diye eklemiştim ama çıkartmam gerekiyor. Ne yapacağımı hala çözemedim. Folyo bile geliyor aklıma :)
[QUOTE=Quersian]Arka taraf gerçekten de çık karanlık gözüküyor. Siyah fon koyunca mı oldu bu kadar karanlık ?[/QUOTE]
Evet ondan önce kablolar görünüyor diye eklemiştim ama çıkartmam gerekiyor. Ne yapacağımı hala çözemedim. Folyo bile geliyor aklıma :)
İlk Bitkili Deneme-miz :)
Herkese hayırlı akşamlar,
Öncelikle ''denememiz'' derken buradan ve sizlerden aldığım pek çok bilgi sebebiyle bence yardım eden herkes ile birlikte birşeyler yaptığımı düşünüyorum :) Bu sebeple herkese çok teşekkür ederim.
Bundan 5 sene önce 200 LT bir akvaryuma bitkili bir dizayn deneyip yapamadıktan sonra hobiden soğumuştum. Bu iş çok uğraştırıyor ancak göze hitap etmiyor diyordum. Bazı dolandırıcılar yüzünden 200 lt akvaryuma komple hagen alıp,co2 siz İsta tablet ile co2 vermeye çalışan bir hobiciydim :) Bu yüzden gerçekten çok soğumuştum ve şimdi herşeyim eksiksiz olmalı diyerek bu hobiye en iyi şekilde kendimi hazırlamaya çalıştım. Sizin desteklerinizle şu anda verdiğim emeğin karşılığını görüyorum. İleride daha farklı bir sistem kuracağımdan hiç şüphem yok :) Değerli yorumlarınızı,tavsiyelerinizi bekliyorum. Şu anda sadece arka plandan emin değilim. Siyah kağıt koydum fakat çok kararttı. Ne yapılabilir sizce ?
Ölçüler: 45x33x30
Canlı Türleri: Sae,vatoz,katil salyangoz ( Neon tetra ve karidesler yakın zamanda gelecek )
Bitki Türleri: Monte carlo,Alternanthera Rosaefolia,Moss,Rotala Indica,Lobelia Cardinalis ve dekor ağaç üzerinde olan farklı bir bitkim ismini bilmiyorum :)
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - Seachem Matrix, Işıklandırma : Mygos Actinic Pro 45 Cm 30W Royal Blue + White 20.000K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192223251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192224371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192226561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192225491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222261.jpg[/IMG]
Herkese hayırlı akşamlar,
Öncelikle ''denememiz'' derken buradan ve sizlerden aldığım pek çok bilgi sebebiyle bence yardım eden herkes ile birlikte birşeyler yaptığımı düşünüyorum :) Bu sebeple herkese çok teşekkür ederim.
Bundan 5 sene önce 200 LT bir akvaryuma bitkili bir dizayn deneyip yapamadıktan sonra hobiden soğumuştum. Bu iş çok uğraştırıyor ancak göze hitap etmiyor diyordum. Bazı dolandırıcılar yüzünden 200 lt akvaryuma komple hagen alıp,co2 siz İsta tablet ile co2 vermeye çalışan bir hobiciydim :) Bu yüzden gerçekten çok soğumuştum ve şimdi herşeyim eksiksiz olmalı diyerek bu hobiye en iyi şekilde kendimi hazırlamaya çalıştım. Sizin desteklerinizle şu anda verdiğim emeğin karşılığını görüyorum. İleride daha farklı bir sistem kuracağımdan hiç şüphem yok :) Değerli yorumlarınızı,tavsiyelerinizi bekliyorum. Şu anda sadece arka plandan emin değilim. Siyah kağıt koydum fakat çok kararttı. Ne yapılabilir sizce ?
Ölçüler: 45x33x30
Canlı Türleri: Sae,vatoz,katil salyangoz ( Neon tetra ve karidesler yakın zamanda gelecek )
Bitki Türleri: Monte carlo,Alternanthera Rosaefolia,Moss,Rotala Indica,Lobelia Cardinalis ve dekor ağaç üzerinde olan farklı bir bitkim ismini bilmiyorum :)
Tankın Yaşı: 2 ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun 603b - Seachem Matrix, Işıklandırma : Mygos Actinic Pro 45 Cm 30W Royal Blue + White 20.000K
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192223251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192224371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192226561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222241.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192225491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/215665/180820192222261.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus, Aqualed Plant, Wolfmar Ve Dıy
[QUOTE=DRARH]Merhaba,
Bendede aynı sorun var, montecarlolar sarardı ve kahverengi bölgeler oluştu üst kısımlarında , ancak zemin bitkisi olarak elepcharis parvulusta var bende ve onlarda bu sorun yok.
Anlam veremiyorum bende çünkü dediğiniz gibi bendede diğer tüm bitkiler aşırı derecede coştular ve neredeyse haftalık budama yapıyorum.
Bu sorunu el yapımı powerled kullanan ve benden çok daha önce hobiye başlayan birine sordum, onun durumu daha iyi ancak o da çok sorun yaşıyormuş montecarlo ile.
Sanırım Türkiye’de bu bitkiyi sadece emersed üretiyorlar ve akvaryum adaptasyonu zorlaşıyor. Ben biraz bekledim sarı kahve rengi olmalarına rağmen büyüyor üzüyorlar, daha sonra dikkatli bir budama yaptım alt kısımlar yeşil çıkmaya başladı.ama tabi zemini kaplama gibi bir durum yok , şimdilik sadece ektiğim öbekleri kurtarmış oldum.[/QUOTE]
Merhaba tekrardan,
Kesinlikle sizinle aynı şeyleri düşünüyorum. Diğer tüm bitkiler coştu monteler tuhaflaşmaya başladı. Bu durumun çok sağlıklı bir durum olduğunu düşünmemekle beraber bitkileri üreten firmanın problemli olduğunu düşünüyorum. Sırf bu yüzden taban bitkisini değiştirmeyi bile düşünüyorum. Çünkü akvaryumlarımız artık sıvı gübreler ışık toprak derken low tech değil. High değilse bile low hiç değil. Benibachi,mygos,sıvı dıy gübreler,mayalı co2'de monte büyümeyecekse nerede büyüyecek ? :) İleride taban bitksiini değiştirmeyi net düşünüyorum..
[QUOTE=DRARH]Merhaba,
Bendede aynı sorun var, montecarlolar sarardı ve kahverengi bölgeler oluştu üst kısımlarında , ancak zemin bitkisi olarak elepcharis parvulusta var bende ve onlarda bu sorun yok.
Anlam veremiyorum bende çünkü dediğiniz gibi bendede diğer tüm bitkiler aşırı derecede coştular ve neredeyse haftalık budama yapıyorum.
Bu sorunu el yapımı powerled kullanan ve benden çok daha önce hobiye başlayan birine sordum, onun durumu daha iyi ancak o da çok sorun yaşıyormuş montecarlo ile.
Sanırım Türkiye’de bu bitkiyi sadece emersed üretiyorlar ve akvaryum adaptasyonu zorlaşıyor. Ben biraz bekledim sarı kahve rengi olmalarına rağmen büyüyor üzüyorlar, daha sonra dikkatli bir budama yaptım alt kısımlar yeşil çıkmaya başladı.ama tabi zemini kaplama gibi bir durum yok , şimdilik sadece ektiğim öbekleri kurtarmış oldum.[/QUOTE]
Merhaba tekrardan,
Kesinlikle sizinle aynı şeyleri düşünüyorum. Diğer tüm bitkiler coştu monteler tuhaflaşmaya başladı. Bu durumun çok sağlıklı bir durum olduğunu düşünmemekle beraber bitkileri üreten firmanın problemli olduğunu düşünüyorum. Sırf bu yüzden taban bitkisini değiştirmeyi bile düşünüyorum. Çünkü akvaryumlarımız artık sıvı gübreler ışık toprak derken low tech değil. High değilse bile low hiç değil. Benibachi,mygos,sıvı dıy gübreler,mayalı co2'de monte büyümeyecekse nerede büyüyecek ? :) İleride taban bitksiini değiştirmeyi net düşünüyorum..
Mygos Plant Plus, Aqualed Plant, Wolfmar Ve Dıy
Öncelikle hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.
Ben de yaklaşık 1.5 hafta önce 45 lt akvaryumuma mygos aldım. En son derecede montecarlolarda şu anda sararma gözlemlemekteyim. Akvaryum derecesi 25 - 27 arası gezinmekte fakat yine de diğer tüm bitkiler coşmuşken montecarlolarda zayıflık söz konusu. Çekindiğim için 2. kademeye geri çektim. 4.5 saat ışık veriyorum ama nafile.. İsim vermeyeyim ama en meşhur petshoplardan birinden aldım ve onlar minimum 8 saat diyorlar. 8 saat tutarsam akvaryum yosundan geçilmeyecektir. 4 saat tutsam montecarlolar tuhaflaşmaya başladı. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Siz bayaa araştırmışsınız bu mygos ledlerini düşünceleriniz nelerdir ? Sıvı gübre de kullanıyorum diğer tüm bitkiler maşallah ama carlolarda sıkıntı oluşuyor.
[QUOTE=mrah]Gunluk 10 saat aydinlatma yapiyorsunuz, fotoperiyod suresince dropchecker yesil-sari arasi. Sabah kalkiyorsunuz mavi. Bunu isikla nasil bagdastirdiginizi anlamadim, boyle bir durumu yasamaniz icin fotoperiyodun karanlik suresinde dropcheckeri 5-6 saatte yesil renge cevirip daha sonra gece 10 saat isik vereceksiniz ve CO2 keseceksiniz ki yada ekstrem sekilde bu CO2 kaybolacakta dropchecker maviye donecek. Bir kere boyle birsey olmasi bir tankta CO2 olmasi mantigina tamamen ters. Burada ne anlattiginizi tam olarak anlamak cok guc. Acik soyliyeyim bu bana hobici gorunumlu pazarlamaci izlenimi verdi. Forumda ilk mesaj, yeni bir youtube kanalinda ilk video. Urun tanitimi yada kutu acilimindan ziyade urunu pohpohlamaktan baska hic bir icerik yok. Fazlaca garip geliyor.[/QUOTE]
Ayrıca sizin yorumunuzu da şimdi fark ettim. 45 cm akvaryumum için aldığım ledten şu an bilemiyorum deneme yanılma yapıyorum ama mosslar ya da şu kırmızı yapraklı klasik gül bitkileri coştu fakat montecarlolarda aynı durum yok. 4 saat e kadar düşürdüm aydınlatmayı. Sizce de çok mu az ? yani bilemiyorum ama 350 tl para verdim bir led e patlama tahmin ediyordum aksine gerileme mevcut gibi tabanda.. Sistem evet kaliteli,evet power ledler ile uğraşmayacaksınız ve evet görüntüsü çok güzel ama fayda ? fayda konusu kafamı karıştırıyor.. Yarın ilgili petshop ile görüşeceğim.. Bir yerde bir hata yapıyorum ama nerde..
Öncelikle hayırlı olsun yeni akvaryumunuz.
Ben de yaklaşık 1.5 hafta önce 45 lt akvaryumuma mygos aldım. En son derecede montecarlolarda şu anda sararma gözlemlemekteyim. Akvaryum derecesi 25 - 27 arası gezinmekte fakat yine de diğer tüm bitkiler coşmuşken montecarlolarda zayıflık söz konusu. Çekindiğim için 2. kademeye geri çektim. 4.5 saat ışık veriyorum ama nafile.. İsim vermeyeyim ama en meşhur petshoplardan birinden aldım ve onlar minimum 8 saat diyorlar. 8 saat tutarsam akvaryum yosundan geçilmeyecektir. 4 saat tutsam montecarlolar tuhaflaşmaya başladı. Ne yapacağımı bilemiyorum.. Siz bayaa araştırmışsınız bu mygos ledlerini düşünceleriniz nelerdir ? Sıvı gübre de kullanıyorum diğer tüm bitkiler maşallah ama carlolarda sıkıntı oluşuyor.
[QUOTE=mrah]Gunluk 10 saat aydinlatma yapiyorsunuz, fotoperiyod suresince dropchecker yesil-sari arasi. Sabah kalkiyorsunuz mavi. Bunu isikla nasil bagdastirdiginizi anlamadim, boyle bir durumu yasamaniz icin fotoperiyodun karanlik suresinde dropcheckeri 5-6 saatte yesil renge cevirip daha sonra gece 10 saat isik vereceksiniz ve CO2 keseceksiniz ki yada ekstrem sekilde bu CO2 kaybolacakta dropchecker maviye donecek. Bir kere boyle birsey olmasi bir tankta CO2 olmasi mantigina tamamen ters. Burada ne anlattiginizi tam olarak anlamak cok guc. Acik soyliyeyim bu bana hobici gorunumlu pazarlamaci izlenimi verdi. Forumda ilk mesaj, yeni bir youtube kanalinda ilk video. Urun tanitimi yada kutu acilimindan ziyade urunu pohpohlamaktan baska hic bir icerik yok. Fazlaca garip geliyor.[/QUOTE]
Ayrıca sizin yorumunuzu da şimdi fark ettim. 45 cm akvaryumum için aldığım ledten şu an bilemiyorum deneme yanılma yapıyorum ama mosslar ya da şu kırmızı yapraklı klasik gül bitkileri coştu fakat montecarlolarda aynı durum yok. 4 saat e kadar düşürdüm aydınlatmayı. Sizce de çok mu az ? yani bilemiyorum ama 350 tl para verdim bir led e patlama tahmin ediyordum aksine gerileme mevcut gibi tabanda.. Sistem evet kaliteli,evet power ledler ile uğraşmayacaksınız ve evet görüntüsü çok güzel ama fayda ? fayda konusu kafamı karıştırıyor.. Yarın ilgili petshop ile görüşeceğim.. Bir yerde bir hata yapıyorum ama nerde..
Monte Carlo Erime Ve Sararma İlk Kurulum
[QUOTE=CaagriBey]Cok tşk ederim.
Şimdi akvaryuma 5 adet yavru cüce vatoz ekledim. Benim tank da yeni . Daha 1 hafta oldu. Inşaallah adaptasyondur. Kimi yer sarı kimi yer yeşil kimi yer kopmuş yaprak. Çok kötü bir görüntü. Sabır deyip devam ediyorum. [:iyi:][/QUOTE]
Aynı durum bende de vardı. Eve gider gitmez fotoğraflarını atacağım. Her gün su ekledim %15 %20 su değiştirdim. Döngüyü hızlandırdım böylece düzeldi. Ama şimdide ufak yosunlanmalar ve çok hafif yapraklarda solma yaşanıyor. Güzel filizlendiler ama enteresan ki monte carlolarda ki stabil gelişmeyi sürdüremiyorum. Amonyak mı fazla tam çözemedim ama testleri bayramdan sonra yapacağım. İyi ki sadece vatoz var çok canlıda yok rahat rahat kurcalayabiliyorum akvaryumu.
[QUOTE=CaagriBey]Cok tşk ederim.
Şimdi akvaryuma 5 adet yavru cüce vatoz ekledim. Benim tank da yeni . Daha 1 hafta oldu. Inşaallah adaptasyondur. Kimi yer sarı kimi yer yeşil kimi yer kopmuş yaprak. Çok kötü bir görüntü. Sabır deyip devam ediyorum. [:iyi:][/QUOTE]
Aynı durum bende de vardı. Eve gider gitmez fotoğraflarını atacağım. Her gün su ekledim %15 %20 su değiştirdim. Döngüyü hızlandırdım böylece düzeldi. Ama şimdide ufak yosunlanmalar ve çok hafif yapraklarda solma yaşanıyor. Güzel filizlendiler ama enteresan ki monte carlolarda ki stabil gelişmeyi sürdüremiyorum. Amonyak mı fazla tam çözemedim ama testleri bayramdan sonra yapacağım. İyi ki sadece vatoz var çok canlıda yok rahat rahat kurcalayabiliyorum akvaryumu.
Montecarlo'da Ki Bu Şeyler Kök Mü Yosun Mu?
[QUOTE=fretchord]
Rica ederim. Sorunla ilgili tekrar bu konu altında bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. Daha sonra bu sorunu yaşayan arkadaşlarda faydalanır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE] filtre temizliğini yaptım sae ler kaldı. Onlarıda ekledikten sonra bakacağım duruma. Bu arada gübreyi hafta da 1 versem yeterli.
[QUOTE=fretchord]
Rica ederim. Sorunla ilgili tekrar bu konu altında bizleri bilgilendirirseniz sevinirim. Daha sonra bu sorunu yaşayan arkadaşlarda faydalanır. İyi hobiler dilerim.[/QUOTE] filtre temizliğini yaptım sae ler kaldı. Onlarıda ekledikten sonra bakacağım duruma. Bu arada gübreyi hafta da 1 versem yeterli.
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
