ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atay HD
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
55
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mart 2019 12:31
Son Ziyaret:
26 Temmuz 2019 23:42
Toplam Mesaj:
154 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atay KUMBAR
Doğum Tarihi:
24 Ağustos 1997
Yaş:
28
İl:
Istanbul
Meslek:
Avukat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
🇹🇷TÜRK🇹🇷
SON 10 MESAJI
Ne Miktarda Yem Vermeliyim?
Ben de ilgilenerek sırayla veriyorum aslında. Ama doymuyor bizimki[;)][QUOTE=ternapi]
1-2 yemle bettanız ancak 'ölmeyecek kadar' yemiş olur [:(]
Bettalar, doyduklarında yemeyi bırakırlar.
Yemleri, balığınız yedikçe birer birer verip, ilgilenmemeye başladığında doyduğunu anlayabilirsiniz.
Bir diğer yöntem de göz yuvarlağını kaplayacak kadar (mide boyutları yaklaşık o kadardır) yem vermektir ki bu da yaklaşık 5-6 yeme tekabül eder.
[/QUOTE]
Ben de ilgilenerek sırayla veriyorum aslında. Ama doymuyor bizimki[;)][QUOTE=ternapi]
1-2 yemle bettanız ancak 'ölmeyecek kadar' yemiş olur [:(]
Bettalar, doyduklarında yemeyi bırakırlar.
Yemleri, balığınız yedikçe birer birer verip, ilgilenmemeye başladığında doyduğunu anlayabilirsiniz.
Bir diğer yöntem de göz yuvarlağını kaplayacak kadar (mide boyutları yaklaşık o kadardır) yem vermektir ki bu da yaklaşık 5-6 yeme tekabül eder.
[/QUOTE]
Bitkili Lepistes Akvaryumu
Dostum şimdiden öldürdün hayvancağızları. İyi bak onlara başka tür istiyorsan başkasına ver. Onlar da canlı sonuçta. Asla ayrımcılık yapma ama eminim ki onlara iyi bakıyordursun[;)][QUOTE=Ulvikerem] Teşekkür ederim bu arada hava taşını ve dış filtreyi çıkardım Lepisteslerim ölünce farklı bir tür aldığımda tekrar takacağım[/QUOTE]
Dostum şimdiden öldürdün hayvancağızları. İyi bak onlara başka tür istiyorsan başkasına ver. Onlar da canlı sonuçta. Asla ayrımcılık yapma ama eminim ki onlara iyi bakıyordursun[;)][QUOTE=Ulvikerem] Teşekkür ederim bu arada hava taşını ve dış filtreyi çıkardım Lepisteslerim ölünce farklı bir tür aldığımda tekrar takacağım[/QUOTE]
Beta Balığım Yan Yatıyor?
Normalde yüzüyorsa iyiyse problem yok. Ama kötüleşirse yazın. Benimki de ara sıra yere yatıyor hoşuna gidiyor[:)]Sizinki Normalde canlıysa dediğim gibi birşey olmaz[:iyi:]
Normalde yüzüyorsa iyiyse problem yok. Ama kötüleşirse yazın. Benimki de ara sıra yere yatıyor hoşuna gidiyor[:)]Sizinki Normalde canlıysa dediğim gibi birşey olmaz[:iyi:]
Panda Plati Nerde Bulabilirim?
Bizim oralardaki petshopda bi ara vardı almadığıma pişman oldum[:(]1 hafta sonra gittiğimde yoktu. Çok güzel rengi vardı sarı siyah[:O]
Bizim oralardaki petshopda bi ara vardı almadığıma pişman oldum[:(]1 hafta sonra gittiğimde yoktu. Çok güzel rengi vardı sarı siyah[:O]
Nasıl Özel Üye Olabilirim?
Merhaba. Bence bu dedikleriniz farkına varın 3 yıldır bu forumdayım ve yararlı oluyorum. Sanırım siz yararlı değilsiniz. Özel üye değilsiniz. Bence insanların hobi geçmişine karşı bu kadar emin olmayın. 14 yaşından beri hobi ile uğraşıyorum. Özel üye olmak bu zamana kadar forumda günde 2-3 saat aktif olmak ve insanlara yardım ettiğimden dolayı istiyorum. Tabiki takdiri foruma bırakıyorum. Bu arada ciddi bir tartışma yok. Satırlarca yazı yazmışsınız ama?[QUOTE=Esnaf]
Merhaba
Gerçekten özel üye olmayanların yukarıda virgülle sıraladığınız özelliklere sahip olmadıklarına yürekten inanıyormusunuz ? [;)]
Yoksa siz şu anda özel üye olduğunuz için mi bunları yazdınız ?
Yarın herhangi bir sebepten dolayı özel üyeliğiniz banlandığında kendinizce özel üye olabilmek için gerekli olan o virgülle sıraladığınız özellikleri kaybetmiş mi olacaksınız ?
Şimdi mantıklı mı sizce Allahaşkına ? [:cool:]
Beyefendi sakıncası yok ise neden ısrarla özel üye olmak istedinizi paylaşırmısınız ?
Mesela bu bir prestij göstergesimidir ? sözgelimi 6 aydır üyeyim ve yardımcı olduğum hobici sayısı herhalde yüzlerledir bu konuda mütevazi olamam ? buna bakılsaydı eğer ki buna bakılmalıydı özel üyelik kavramı bu haliyle inanın foruma çok daha bilgi değeri katardı [;)]
Bence öncelikle yararlı olmaya çalışın, ben üyelerin sayfa görünümlerindeki sol tarafdaki kısma pek bakmıyorum bile ! konuya odaklanıyorum ve ismini yazanlara isimleriyle hitab etmeye çalışıyorum, şahsen benim burada bulunma amacım akvaryum, özel bir statü değil ..
Çünki forum başlıkları altında akvaryum hobisi konusunda gerçekten fecaat yanlışlar içinde olan ve özel üye olduğunu farkettiğim bir sürü üye varmış meğer [;)]
Demekki neymiş ? özel üye olmak ilgili olduğu hobiyi mümkün mertebe iyi bilmek anlamına gelmiyormuş (gerçekten bu hobiye özenen araştıran emek veren ve doğru bilgiyi sınayarak paylaşan üyeleri tenzih ediyorum )
Bunun dışında aslolan canlı sağlığına ve su kimyasına ne kadar hakim olduklarıdır ve buna bakarım benim nazarımda beslediği canlıya en iyi bakan en iyi su şartlarını sağlamaya özen gösteren üye en özel en prestijli üyedir !
Saygılar[/QUOTE]
Ayrıca ben özel üye değildim. Bana yapılan haksızlığı da bilmeden karışma hakkına sahip değilsiniz. [EDIT]Atay HD,2019-07-26 15:11:37[/EDIT]
Merhaba. Bence bu dedikleriniz farkına varın 3 yıldır bu forumdayım ve yararlı oluyorum. Sanırım siz yararlı değilsiniz. Özel üye değilsiniz. Bence insanların hobi geçmişine karşı bu kadar emin olmayın. 14 yaşından beri hobi ile uğraşıyorum. Özel üye olmak bu zamana kadar forumda günde 2-3 saat aktif olmak ve insanlara yardım ettiğimden dolayı istiyorum. Tabiki takdiri foruma bırakıyorum. Bu arada ciddi bir tartışma yok. Satırlarca yazı yazmışsınız ama?[QUOTE=Esnaf]
Merhaba
Gerçekten özel üye olmayanların yukarıda virgülle sıraladığınız özelliklere sahip olmadıklarına yürekten inanıyormusunuz ? [;)]
Yoksa siz şu anda özel üye olduğunuz için mi bunları yazdınız ?
Yarın herhangi bir sebepten dolayı özel üyeliğiniz banlandığında kendinizce özel üye olabilmek için gerekli olan o virgülle sıraladığınız özellikleri kaybetmiş mi olacaksınız ?
Şimdi mantıklı mı sizce Allahaşkına ? [:cool:]
Beyefendi sakıncası yok ise neden ısrarla özel üye olmak istedinizi paylaşırmısınız ?
Mesela bu bir prestij göstergesimidir ? sözgelimi 6 aydır üyeyim ve yardımcı olduğum hobici sayısı herhalde yüzlerledir bu konuda mütevazi olamam ? buna bakılsaydı eğer ki buna bakılmalıydı özel üyelik kavramı bu haliyle inanın foruma çok daha bilgi değeri katardı [;)]
Bence öncelikle yararlı olmaya çalışın, ben üyelerin sayfa görünümlerindeki sol tarafdaki kısma pek bakmıyorum bile ! konuya odaklanıyorum ve ismini yazanlara isimleriyle hitab etmeye çalışıyorum, şahsen benim burada bulunma amacım akvaryum, özel bir statü değil ..
Çünki forum başlıkları altında akvaryum hobisi konusunda gerçekten fecaat yanlışlar içinde olan ve özel üye olduğunu farkettiğim bir sürü üye varmış meğer [;)]
Demekki neymiş ? özel üye olmak ilgili olduğu hobiyi mümkün mertebe iyi bilmek anlamına gelmiyormuş (gerçekten bu hobiye özenen araştıran emek veren ve doğru bilgiyi sınayarak paylaşan üyeleri tenzih ediyorum )
Bunun dışında aslolan canlı sağlığına ve su kimyasına ne kadar hakim olduklarıdır ve buna bakarım benim nazarımda beslediği canlıya en iyi bakan en iyi su şartlarını sağlamaya özen gösteren üye en özel en prestijli üyedir !
Saygılar[/QUOTE]
Ayrıca ben özel üye değildim. Bana yapılan haksızlığı da bilmeden karışma hakkına sahip değilsiniz. [EDIT]Atay HD,2019-07-26 15:11:37[/EDIT]
Nasıl Özel Üye Olabilirim?
Evet inan öyle oluyor bazıları için[;)][QUOTE=TheHobi]
fazla konusmicam bu konu hakkinda okumayi bilmeyen birine anlatmak zor oluyor [/QUOTE]
Evet inan öyle oluyor bazıları için[;)][QUOTE=TheHobi]
fazla konusmicam bu konu hakkinda okumayi bilmeyen birine anlatmak zor oluyor [/QUOTE]
Nasıl Özel Üye Olabilirim?
Asıl siz tanımadığın kişiye bilmediğin bir konuda hakkınız yok dediniz ama kapasiteniz bu kadar sanırım. Olsun problem yok[;)][QUOTE=TheHobi]
yalaka ?
Iyiki olmamissin bu gidislede olamassin zaten banlanma nedeninde bence yoneticiler haklidir tanimadigin biri hakkinda iftira atip hemde ona kaba sozler soyluyorsun sonra ozel uye olmak istiyorsun tamam[;)][/QUOTE][EDIT]Atay HD,2019-07-26 11:41:33[/EDIT]
Asıl siz tanımadığın kişiye bilmediğin bir konuda hakkınız yok dediniz ama kapasiteniz bu kadar sanırım. Olsun problem yok[;)][QUOTE=TheHobi]
yalaka ?
Iyiki olmamissin bu gidislede olamassin zaten banlanma nedeninde bence yoneticiler haklidir tanimadigin biri hakkinda iftira atip hemde ona kaba sozler soyluyorsun sonra ozel uye olmak istiyorsun tamam[;)][/QUOTE][EDIT]Atay HD,2019-07-26 11:41:33[/EDIT]
Nasıl Özel Üye Olabilirim?
Kardeşi kimseye suç attığım yok. Bence de size göre hak yemek çok iyi birşey. Konuyu bilmeden yorum yapmayın derim...[QUOTE=TheHobi]
yonetici yapma gibi bir olay yok ki yoneticiler degismiyor forumu siz heralde facebook grubu zannettiniz hersey sizin istediginiz gibi olmuyor diye kimseye suc atma Hakkiniz yok bence [/QUOTE]
Bir de bana kalsa herkes kendisi gibi davransın. Bence asıl sen yalaka yaparak yönetici Ya da özel üye olmak istiyorsun.[QUOTE=TheHobi]Cidden bunu forumda görmekden bıktım [:(]
peki neden olmak istiyorsunuz?
[/QUOTE]
Kardeşi kimseye suç attığım yok. Bence de size göre hak yemek çok iyi birşey. Konuyu bilmeden yorum yapmayın derim...[QUOTE=TheHobi]
yonetici yapma gibi bir olay yok ki yoneticiler degismiyor forumu siz heralde facebook grubu zannettiniz hersey sizin istediginiz gibi olmuyor diye kimseye suc atma Hakkiniz yok bence [/QUOTE]
Bir de bana kalsa herkes kendisi gibi davransın. Bence asıl sen yalaka yaparak yönetici Ya da özel üye olmak istiyorsun.[QUOTE=TheHobi]Cidden bunu forumda görmekden bıktım [:(]
peki neden olmak istiyorsunuz?
[/QUOTE]
Nasıl Özel Üye Olabilirim?
Hiç kimse kusura bakmasın ama bu foruma gerçekten el atılması gerekli. Geçen sene haklı olarak girdiğim bir tartışmaya sırf yöneticinin keyfi yüzünden banlandım. Forum uyarı ve ban konusunda hiç araştırmadan banlatıyor. İnanın geçen sene çok haksız yere banlandım. Demek ki forumun yöneticilerinin keyfi üyelere göre daha önemli. Önüne geleni yönetici yapıyorlar. (Sözüm sadece hak yiyenlere)[QUOTE=Kınayu]
Fatih kardeşim seni tanıyorum ben . Bunlar oldu diye küsmemek lazım.
Bu tip alınmalar geri verilmeler her zaman olabilir. Tekki saygıyı çizgiyi bozmadıktan sonra [:iyi:][/QUOTE][QUOTE=tosyalı]
Erhan abi faal olarak yazdığım halde bolcada 2 li tartışmaya girdiğim için özel üyelik alamıyordum :) yani tabi havadan derneğe çok geldin al sana özel üyelik demediler sitede de oldukça aktiftim tabi sonradan özel üyelik geri alınıp beni küstürdükleri zamana kadar. [/QUOTE]
[QUOTE=TheHobi]Cidden bunu forumda görmekden bıktım [:(]
peki neden olmak istiyorsunuz?
[/QUOTE][QUOTE=Harlequin]Eğer hakikaten dediğin gibi ilerliyorsa forum adına sevindim abi,
zira cidden hakedenlerle layığıyla yürür işler. [:iyi:]
[/QUOTE][QUOTE=tosyalı]Özel üyeliğin artı olan bir yönü yok denilecek kadar azdır. Evet Hatır gönül ilişkisi ile özel üye olan çok insan vardır.
Aranılan ilk şart fazla aktif olması doğru düzgün cevaplar vermesi tartışmalara girmemesi ilk etken.
Örneğin ben çok fazla uyarı aldığım için özel üye kesinlikle olamazsın denilmişti, Daha sonra İstanbul derneği açıldı aktif olarak gittim geldim her taşın altına elimi sokmaya gayret ettim dernekte bir gün Reis ümit tunç abi burada özel üye olmayan var mı dedi beni gördü bu kadar uğraşıyorsun dernek için neden özel üye değilsin dedi ve hemen özel üye yaptı.
Tabi daha sonra bir kaç çoluk çocuk ile tartıştım diye geri alındı haklı olsan da tartışmayacak hata vara basıp geçeceksin.[/QUOTE]
Hiç kimse kusura bakmasın ama bu foruma gerçekten el atılması gerekli. Geçen sene haklı olarak girdiğim bir tartışmaya sırf yöneticinin keyfi yüzünden banlandım. Forum uyarı ve ban konusunda hiç araştırmadan banlatıyor. İnanın geçen sene çok haksız yere banlandım. Demek ki forumun yöneticilerinin keyfi üyelere göre daha önemli. Önüne geleni yönetici yapıyorlar. (Sözüm sadece hak yiyenlere)[QUOTE=Kınayu]
Fatih kardeşim seni tanıyorum ben . Bunlar oldu diye küsmemek lazım.
Bu tip alınmalar geri verilmeler her zaman olabilir. Tekki saygıyı çizgiyi bozmadıktan sonra [:iyi:][/QUOTE][QUOTE=tosyalı]
Erhan abi faal olarak yazdığım halde bolcada 2 li tartışmaya girdiğim için özel üyelik alamıyordum :) yani tabi havadan derneğe çok geldin al sana özel üyelik demediler sitede de oldukça aktiftim tabi sonradan özel üyelik geri alınıp beni küstürdükleri zamana kadar. [/QUOTE]
[QUOTE=TheHobi]Cidden bunu forumda görmekden bıktım [:(]
peki neden olmak istiyorsunuz?
[/QUOTE][QUOTE=Harlequin]Eğer hakikaten dediğin gibi ilerliyorsa forum adına sevindim abi,
zira cidden hakedenlerle layığıyla yürür işler. [:iyi:]
[/QUOTE][QUOTE=tosyalı]Özel üyeliğin artı olan bir yönü yok denilecek kadar azdır. Evet Hatır gönül ilişkisi ile özel üye olan çok insan vardır.
Aranılan ilk şart fazla aktif olması doğru düzgün cevaplar vermesi tartışmalara girmemesi ilk etken.
Örneğin ben çok fazla uyarı aldığım için özel üye kesinlikle olamazsın denilmişti, Daha sonra İstanbul derneği açıldı aktif olarak gittim geldim her taşın altına elimi sokmaya gayret ettim dernekte bir gün Reis ümit tunç abi burada özel üye olmayan var mı dedi beni gördü bu kadar uğraşıyorsun dernek için neden özel üye değilsin dedi ve hemen özel üye yaptı.
Tabi daha sonra bir kaç çoluk çocuk ile tartıştım diye geri alındı haklı olsan da tartışmayacak hata vara basıp geçeceksin.[/QUOTE]
Nasıl Özel Üye Olabilirim?
Merhaba daha önce 2016 yılında foruma üyeydim ama malesef hesabımı kaybettim. Yeni açtığım hesabım ile nasıl özel üye olabilirim? (Eski hesabım ile özel üye değildim)
Merhaba daha önce 2016 yılında foruma üyeydim ama malesef hesabımı kaybettim. Yeni açtığım hesabım ile nasıl özel üye olabilirim? (Eski hesabım ile özel üye değildim)
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
