ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OmerFaruk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
88
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Şubat 2019 18:30
Son Ziyaret:
16 Nisan 2026 09:15
Toplam Mesaj:
295 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ömer Faruk Gençdoğmuş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ömer Faruk
SON 10 MESAJI
Salyangozlar Kargoda Ölürmü
[QUOTE=Karidesbey]Merhaba. Atakan petshop dan dün 5 adet king koopa salyangoz aldım. Ama teslimat tarihi haftaya salı gözüküyor. 3 4 günlük bekleme sürecinde salyangozlara birşey olurmu. [/QUOTE]
merhaba
yurtiçi kargo ile gönderiliyordu
yurtiçi kargoda en geç 2 günde teslim ediyor.
1 mayıs tatil desek en geç cuma güne size teslim edilmiş olur neden haftaya salı gösteriyor acaba ? Bir yanlışlık olmasın
Zamanında karides ve salyangoz çeşitli bitki aldım hiç sorun yaşamadım kargoda.
[QUOTE=Karidesbey]Merhaba. Atakan petshop dan dün 5 adet king koopa salyangoz aldım. Ama teslimat tarihi haftaya salı gözüküyor. 3 4 günlük bekleme sürecinde salyangozlara birşey olurmu. [/QUOTE]
merhaba
yurtiçi kargo ile gönderiliyordu
yurtiçi kargoda en geç 2 günde teslim ediyor.
1 mayıs tatil desek en geç cuma güne size teslim edilmiş olur neden haftaya salı gösteriyor acaba ? Bir yanlışlık olmasın
Zamanında karides ve salyangoz çeşitli bitki aldım hiç sorun yaşamadım kargoda.
Yapıcı Eleştirilerin Silinmesi Hakkında!
[QUOTE=Frkn]Yıllardır bu foruma gönül vermiş, yetmemiş üye olmuş, birbirinden değerli konuları okumuş, gerektiğinde tebrik etmiş, gerektiğinde tecrübeleri doğrultusunda tavsiyelerde bulunmuş, doğru ve faydalı paylaşımları örnek almış, yeri geldiğinde kendi paylaşımlarını yapmış, kısaca bu hobiye de gönül vermiş birisi olarak, maalesef silinmesini hayretle karşıladığım iki mesajımı sizlerle paylaşmak istedim. Silen taraf ister yönetim ister üye olsun, nasıl bir hobi anlayışı içerisinde olunduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Hobiye yeni başlayan, bilgi birikimi veya tecrübesi olmayan birisi bunu yapmış olsa (tabiki bu da doğru bir davranış biçimi olmaz) anlarım. Ama forumda özel üye, kıdemli akvarist vb statüde bulunan birinin bunları yapmış olması dada da üzücü değil mi sevgili dostlar. Bu iki yapıcı eleştiriye adeta savaş açarak, bir daha konularıma yazmayın diyen üyemiz, acaba yeni başlayanları veya örnek alacak olanları yanlış yönlendirmiş olmuyor mu. Beğeni ve tebrikleri nasıl hoş karşılıyorsak, yapıcı eleştiri ve tavsiyeleri de insanları kırarak kovarak değil, yine bize yakışan şekilde insanca karşılayabiliriz değil mi. Vesselam.. Sağlıklı hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumların silinmesini gerektiren bir yanlış ifade veya durum mu var tam anlayamadım. Değişik bir durum.
Atladığım bir yer varsa beni de aydınlatmanızı rica ederim. Aksi taktirde bu yorumların silinmesi, karşı tarafı bilgilendirmek için değerli vaktini harcayan kullanıcıya karşı saygısızlıktır
[QUOTE=Frkn]Yıllardır bu foruma gönül vermiş, yetmemiş üye olmuş, birbirinden değerli konuları okumuş, gerektiğinde tebrik etmiş, gerektiğinde tecrübeleri doğrultusunda tavsiyelerde bulunmuş, doğru ve faydalı paylaşımları örnek almış, yeri geldiğinde kendi paylaşımlarını yapmış, kısaca bu hobiye de gönül vermiş birisi olarak, maalesef silinmesini hayretle karşıladığım iki mesajımı sizlerle paylaşmak istedim. Silen taraf ister yönetim ister üye olsun, nasıl bir hobi anlayışı içerisinde olunduğunu anlamakta güçlük çekiyorum. Hobiye yeni başlayan, bilgi birikimi veya tecrübesi olmayan birisi bunu yapmış olsa (tabiki bu da doğru bir davranış biçimi olmaz) anlarım. Ama forumda özel üye, kıdemli akvarist vb statüde bulunan birinin bunları yapmış olması dada da üzücü değil mi sevgili dostlar. Bu iki yapıcı eleştiriye adeta savaş açarak, bir daha konularıma yazmayın diyen üyemiz, acaba yeni başlayanları veya örnek alacak olanları yanlış yönlendirmiş olmuyor mu. Beğeni ve tebrikleri nasıl hoş karşılıyorsak, yapıcı eleştiri ve tavsiyeleri de insanları kırarak kovarak değil, yine bize yakışan şekilde insanca karşılayabiliriz değil mi. Vesselam.. Sağlıklı hobiler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217431/160420251656121.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yorumların silinmesini gerektiren bir yanlış ifade veya durum mu var tam anlayamadım. Değişik bir durum.
Atladığım bir yer varsa beni de aydınlatmanızı rica ederim. Aksi taktirde bu yorumların silinmesi, karşı tarafı bilgilendirmek için değerli vaktini harcayan kullanıcıya karşı saygısızlıktır
Hangi Firmadan Akvaryum Yaptırmayalım
[QUOTE=Orhan76]
Ömer Bey yaklaşık 1,5 sene önce Coşkun Akvaryum Bursa'dan 70x40x50 ölçüsünde mobilyasız kayıt kuşaklı bir tank aldım. İşçiliğinden ve kalitesinden memnunum, aşağıda konu linkimde tankımı görebilirsiniz. Bildiğim, duyduğum kadarıyla Melikşahoğlu da iyi bir firma,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/120-140lt_akvaryum_kurulumu_icin_tavsiye_k995104.asp[/URL]
[/QUOTE]
Bilginiz ve tecrübeniz ile aydınlattığınız için teşekkürler Orhan Bey
İki firma içinde iyi diyorlar bende arada kaldım açıkçası. Karar verip bu haftasonu yaptıracağım inşallah
[QUOTE=Orhan76]
Ömer Bey yaklaşık 1,5 sene önce Coşkun Akvaryum Bursa'dan 70x40x50 ölçüsünde mobilyasız kayıt kuşaklı bir tank aldım. İşçiliğinden ve kalitesinden memnunum, aşağıda konu linkimde tankımı görebilirsiniz. Bildiğim, duyduğum kadarıyla Melikşahoğlu da iyi bir firma,
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/120-140lt_akvaryum_kurulumu_icin_tavsiye_k995104.asp[/URL]
[/QUOTE]
Bilginiz ve tecrübeniz ile aydınlattığınız için teşekkürler Orhan Bey
İki firma içinde iyi diyorlar bende arada kaldım açıkçası. Karar verip bu haftasonu yaptıracağım inşallah
Hangi Firmadan Akvaryum Yaptırmayalım
Merhabalar;
80x40x40 mobilyalı clear akvaryum yaptıracağım.
Sizce Çoşkun Akvaryumdan mı yaptırmalıyım yoksa Melikşahoğlu akvaryumdan mı ?
Daha önce deneyimleyen oldu mu acaba ?
Merhabalar;
80x40x40 mobilyalı clear akvaryum yaptıracağım.
Sizce Çoşkun Akvaryumdan mı yaptırmalıyım yoksa Melikşahoğlu akvaryumdan mı ?
Daha önce deneyimleyen oldu mu acaba ?
Haycan Akvaryum Ve Petshop Kuruluyor (fotoğraflı)
Hayırlı uğurlu olsun hocam allah utandırmasın
güncelleme yapabilir misiniz rica etsem
Hayırlı uğurlu olsun hocam allah utandırmasın
güncelleme yapabilir misiniz rica etsem
Oranda Mi
[QUOTE=kvncyldrm1907@gmail.]Evet akvaryumu var. Eve götürürken kavanozdaydı. Bu arada düz Japon olduğuna emin misiniz? Oranda diye almıştım.[/QUOTE]
düz japon.
oranda diye çok pahalıya aldıysanız iade edin isterseniz
[QUOTE=kvncyldrm1907@gmail.]Evet akvaryumu var. Eve götürürken kavanozdaydı. Bu arada düz Japon olduğuna emin misiniz? Oranda diye almıştım.[/QUOTE]
düz japon.
oranda diye çok pahalıya aldıysanız iade edin isterseniz
Hobiye Tekrar Dönüş
.[EDIT]OmerF,2025-03-06 16:55:55[/EDIT]
[QUOTE=semih058]Merhaba herkese 2017 de bıraktığım hobiye tekrar başlamak istiyorum 100x30x45 ana tank 60x20x30 yavru tankı 35x15x25 mini tank var ana tank olarak kullanacağım akvaryumda lepistes veya sarı prenses belki yanına mavi prenses olabilir bu canlı doğuran ve malawi arasında kalıyorum iki türede geçmiş yıllarda baktım diğer bahsettiğim 2 küçük akvaryumlarda yavruları belli boya gelene kadar tutacağım sadece sonra ana tanka geçeceğim sayı çok arttığı zaman sahiplendirme yaparım bu dediğim malawi için geçerli canlı doğuranları ayırma niyetim yok kararsız kalmamım 2 nedeni var lepistes akvaryumu yaparsam bitkili yapmam gerekecek ve çok uğraştıracak beni ayrıca lepistesler diğer balık türlerine göre çok hassaslar eğer malawi yaparsam elimde kayalardan tutun her türlü malzeme var ve malawi bana daha dayanıklı balık türü geliyor bana bu konuda yardımcı olur musunuz yanlış anlaşılmasın iki türüde seviyorum sadece mantıklı yönlendirme arıyorum kendime [/QUOTE]
Semih Bey merhabalar;
Ben sizin yerinizde olsam 100x30x45 akvaryumuna 4 adet güzel oranda ekler zevkle izlerim. Veya dediğiniz gibi malawi türü olabilir.
60x20x30 akvaryumunu ise lowtech bitkili akvaryumu yapıp lepistes eklerdim.
35x15x25 akvaryumunu ise karides akvaryumu yapıp 60x20x30 akvaryumunun yanına koyup güzel bir takım oluştururdum
.[EDIT]OmerF,2025-03-06 16:55:55[/EDIT]
[QUOTE=semih058]Merhaba herkese 2017 de bıraktığım hobiye tekrar başlamak istiyorum 100x30x45 ana tank 60x20x30 yavru tankı 35x15x25 mini tank var ana tank olarak kullanacağım akvaryumda lepistes veya sarı prenses belki yanına mavi prenses olabilir bu canlı doğuran ve malawi arasında kalıyorum iki türede geçmiş yıllarda baktım diğer bahsettiğim 2 küçük akvaryumlarda yavruları belli boya gelene kadar tutacağım sadece sonra ana tanka geçeceğim sayı çok arttığı zaman sahiplendirme yaparım bu dediğim malawi için geçerli canlı doğuranları ayırma niyetim yok kararsız kalmamım 2 nedeni var lepistes akvaryumu yaparsam bitkili yapmam gerekecek ve çok uğraştıracak beni ayrıca lepistesler diğer balık türlerine göre çok hassaslar eğer malawi yaparsam elimde kayalardan tutun her türlü malzeme var ve malawi bana daha dayanıklı balık türü geliyor bana bu konuda yardımcı olur musunuz yanlış anlaşılmasın iki türüde seviyorum sadece mantıklı yönlendirme arıyorum kendime [/QUOTE]
Semih Bey merhabalar;
Ben sizin yerinizde olsam 100x30x45 akvaryumuna 4 adet güzel oranda ekler zevkle izlerim. Veya dediğiniz gibi malawi türü olabilir.
60x20x30 akvaryumunu ise lowtech bitkili akvaryumu yapıp lepistes eklerdim.
35x15x25 akvaryumunu ise karides akvaryumu yapıp 60x20x30 akvaryumunun yanına koyup güzel bir takım oluştururdum
Bitkili Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
65 cm lik akvaryuma 50 cmlik modeli tercih ettim. Ayakları olduğu için uzatılıp kısaltılmaktadır.
65 cm lik akvaryuma 50 cmlik modeli tercih ettim. Ayakları olduğu için uzatılıp kısaltılmaktadır.
Bitkili Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
Merhabalar;
Orion B50 modelini kullanıyorum. Çok memnunum. Bitkilerin gelişimi için gayet ideal bir aydınlatma diyebilirim. Tasarımı da ince benim hoşuma gidiyor. En sevdiğim noktası ise firma ile iletişime geçince koşulsuz şartsız destek olmalıdır. Orion model alırsanız ek olarak firma ile iletişime geçip bir modül var telefondan kontrol etmenizi sağlayan o parçayı almanızı öneririm
Merhabalar;
Orion B50 modelini kullanıyorum. Çok memnunum. Bitkilerin gelişimi için gayet ideal bir aydınlatma diyebilirim. Tasarımı da ince benim hoşuma gidiyor. En sevdiğim noktası ise firma ile iletişime geçince koşulsuz şartsız destek olmalıdır. Orion model alırsanız ek olarak firma ile iletişime geçip bir modül var telefondan kontrol etmenizi sağlayan o parçayı almanızı öneririm
İstanbulda / İstanbula Yakın Oranda Üretim Tesisi
Arkadaşlar Merhaba,
İstanbul'da veya İstanbul'a yakın oranda üretimi yapan yer var mı ? Çok araştırdım ama bulamadım. Bilen aydınlatabilir mi ?
Kaliteli oranda alabileceğim bir yer var mı [EDIT]OmerF,2025-02-21 16:00:41[/EDIT]
Yok mu yönlendirme yapabilecek birileri
Arkadaşlar Merhaba,
İstanbul'da veya İstanbul'a yakın oranda üretimi yapan yer var mı ? Çok araştırdım ama bulamadım. Bilen aydınlatabilir mi ?
Kaliteli oranda alabileceğim bir yer var mı [EDIT]OmerF,2025-02-21 16:00:41[/EDIT]
Yok mu yönlendirme yapabilecek birileri
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
KULLANICILAR
- 103 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
yns325,
LeafyAqua,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
fikret43,
Hoppala,
yeekim,
riderfish,
simsela,
ilham,
0rnn,
harun reşit,
zen666,
Kuduoglu,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
Lotus88,
ezzalisi,
scorpion26,
Koksal Gurkan,
karidesrehberi,
Emerse,
ilkermat,
Öğretmen Ali,
sina cen,
ilterisdoğukan,
forthehordex,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
√olkaπ,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Cyber_Scout,
Edera,
Aquarist101,
ternapi,
m170,
ayaser,
zafer3885,
AreS,
şansal,
Hidro Dinamik,
aranjman,
PesimistYakup,
ballantines,
tarikyksl,
Ehtiyar,
knnynr,
Jotunheim,
Lepistes175,
tyfnnfyt,
oguzozt,
t.korkmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
